Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Vreemd kereltje die een foute smaak heeft (wel goed qua SSB:M).JC schreef op 27 August 2003 @ 11:13:
AAAAAHHHHH!!! Afgelopen weekend op een LAN-party geweest. Had ook m'n cube meegenomen. Komt er op een gegeven moment een jong ventje voorbij lopen en neust een beetje door de games die ik had meegenomen (in dit geval drie: Metroid Prime, Zelda TWW en Super Smash Brothers). Zegt ie: Hmmm, is allemaal niks behalve Smash Brothers
Ieder zo z'n smaak en mening, maar ik vraag me af of ie die spellen ooit gespeeld heeft
En dus duidelijk niet van adventure games houd.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Zelda reeks, metroid en de anderen klassiekers zijn voor mij een reden om voor Nintendo te kiezen. Gameplay is wat belangrijk is en daar loopt Nintendo van over. Graphics zijn leuk meegenomen en in het geval van de GC zeker niet slecht, maar het kan natuurlijk altijd beter.
Ik zou niet weten of hij een Cube heeft...
n00bs, laat em, zijn kleine kinderen die alleen maar meppen willen...
Ik wacht toch op SCII en F Zero GX. Kom ik de rest van het jaar wel mee door. En halflife 2 ook nog, damn ik ga het druk krijgen.
90710
[edit] twee á drie van die..
[ Voor 7% gewijzigd door 90710 op 27-08-2003 15:29 ]
Anoniem: 34169
SSB:M is al Player's Choice, dus 30 euro. Geen geld voor zo'n spel dacht ikPheno79 schreef op 27 August 2003 @ 15:19:
Ah, duidelijk. Nou ja, SSB: M heb ik zelf niet. Misschien als ie in de uitverkoop is. Ik zag in een dixons reclame krantje dat waverace en sunshine wat goedkoper zijn geworden (bij Dixons dan). Volgens mij waren die al overal goedkoper, maar goed
Ik wacht toch op SCII en F Zero GX. Kom ik de rest van het jaar wel mee door. En halflife 2 ook nog, damn ik ga het druk krijgen.
Anoniem: 11254
Vind van wel.. meer minigames en verbeterde minigames..Anoniem: 11254 schreef op 27 augustus 2003 @ 15:40:
Is Super Monkey Ball 2 naar jullie mening veel beter dan SMB1? Of kan ik beter wachten op SMB3 met o.a. LAN ondersteuning?
Target vind ik persoonlijk het leukste en het is leuk dat het nu met 4 player splitscreen kan, jammer dat de maps makkelijker zijn though
Anoniem: 51617
dit is dus zo een xbox a ps2 type. Moeten de bom op school zijnJC schreef op 27 August 2003 @ 11:13:
AAAAAHHHHH!!! Afgelopen weekend op een LAN-party geweest. Had ook m'n cube meegenomen. Komt er op een gegeven moment een jong ventje voorbij lopen en neust een beetje door de games die ik had meegenomen (in dit geval drie: Metroid Prime, Zelda TWW en Super Smash Brothers). Zegt ie: Hmmm, is allemaal niks behalve Smash Brothers
Ieder zo z'n smaak en mening, maar ik vraag me af of ie die spellen ooit gespeeld heeft

...of hij bedoelde het als lan-gamesAnoniem: 51617 schreef op 27 augustus 2003 @ 16:38:
[...]
dit is dus zo een xbox a ps2 type. Moeten de bom op school zijn
Over TWW gesproken, zit net bij Ganondorf bovenop z'n toren en hij heeft net Zelda weer uitgeschakeld nadat ze hem met light arrows had bestookt. Echter nu krijg ik hem niet kapot, op gamefaqs hebben ze het over de parray attack, maar ik heb geen flauw idee welke dat nu is en hoe hij moet. Raak snel door m'n fairies heen op zo'n manier, maar ik raak hem maar niet. Iemand |
[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 27-08-2003 19:35 ]
Zodra je op hem gelocked bent draai dan even rond hem heen, zo krijg je die speciale move dat je zwaard een beetje gaat glinsteren en dat je op A moet drukken. Neem aan dat ze dat met parray bedoelen. |
SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLERTAG_Speedy schreef op 27 augustus 2003 @ 17:06:
big fat stupid spoiler
"just like you see on them loser-cars"
please ff ergens anders heen opzelda-en
[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 27-08-2003 17:22 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 26% gewijzigd door Speedy op 27-08-2003 19:37 ]
![]() • MuteCity muziek (more to come als het goed is) • Erg interessante impressies
eek Denk dat meneer toch iets overdrijft • Maak je eigen Blue Falcon model uitprinten, knippen, plakken! ![]() En nog wat screens ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() • Game Info Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo Genre: Racing (futuristisch, arcade) Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 26/08/2003 - EUR: 31/10/2003 Media: Trailer | Screenshots |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik moet zeggen dat ik liever zulke berichten zie dan wanneer jullie pre-ordered games worden verscheept hoor.Phusebox schreef op 27 August 2003 @ 17:19:
[...]
SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER SPOiLER
please ff ergens anders heen opzelda-en
Ook nog een grote F-Zero GX (JAP Import) review @ C³'s (Er is jamemr genoeg iets mis met de page waardoor het erg vervelend leest

Enneh, D3.. Is d'r een tutorial voor dat Blue Falcon ding? :9~!
Even een c/p om de review lezen gemakkelijker te maken:
[edit] Laat maar, het zijn 4 echt (!) gigantische pagina's, zoveel ga ik neit copy-pasten, dat is het niet waard. Maar dit leest echt heel rot!
[ Voor 255% gewijzigd door Switch op 27-08-2003 22:36 ]
Anoniem: 24869
Muziek rokt, maar ik zoek nog steeds het ubermuziekje. Dat was Mute Coty van de SNES versie. Hetzelfde deuntje wordt gebruik top de video van F-Zero op de TWW bonusdisc. Als iemand die heeft ben ik ECHT blij!D³ schreef op 27 augustus 2003 @ 20:49:
een hoop over F-Zero, waaronder link naar de muziek
This space is occupied
Anoniem: 44068
Voor een heel lijstje, hij heeft ze blijkbaar gemoved.
Ik begin nu erg veel zin te krijgen in dit spelD³ schreef op 27 August 2003 @ 20:49:
F0 gelul
Nu alleen nog het geld....
Ja doe maar.
Idd die muziek is echtDeddiekoel schreef op 27 August 2003 @ 22:09:
[...]
Muziek rokt, maar ik zoek nog steeds het ubermuziekje. Dat was Mute Coty van de SNES versie. Hetzelfde deuntje wordt gebruik top de video van F-Zero op de TWW bonusdisc. Als iemand die heeft ben ik ECHT blij!
Ik zou dat ook graag nog een keertje horen.
MGS? Metal Gear Solid bedoel je?
Zo ja, die is nog niet uit dus ik denk dat niemand hem hier heeft.
edit:
heb de F-zero midi file's gevonden.
check dit!!
[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 28-08-2003 10:37 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 75298
heeft iemand een paar filmpjes? of heeft iemand de specs van die kast? of is het gewoon een gamecube met een stuurje?
Voor de rest zijn ze kwa graphics enz gelijk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Het liedje dat ik bedoelde uit de SNES versie was Big Blue. Die MIDI's had ik al een keer opgedoken en Big Blue doet nu ook dienst als ringtone!Anoniem: 44068 schreef op 27 August 2003 @ 23:11:
http://forums.gaming-age.com/showthread.php?threadid=53340
Voor een heel lijstje, hij heeft ze blijkbaar gemoved.
Maar datzelfde deuntje zit in moderne versie ook in de F-0 demo en ik meen ook in het verborgen F-0 leven in SSB:M. Ik hoop dus wel dat die deun in de game zit...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Kun je die misschien online zetten ofzo zou ik wel vet vinden.GolbeZeromus schreef op 28 August 2003 @ 13:49:
Ja, die deun zit in het spel. Ik heb hem op mp3 namelijk. Beetje trance-achtige versie
ED&SMS voor 29.99
This is the Way.
www.marktplaats.nlDeddiekoel schreef op 28 augustus 2003 @ 15:24:
Weet iemand of er ergens ook een Cube nog los te koop is? Ik ga weg van mijn studentenhuis en hier zijn ze er redelijk verslaafd aan. Dus willen ze er een kopen. Alleen is 199 teveel en willen ze geen GB player. Dus weet iemand waar hij los is of iemand die een goede 2e hands weet??
www.ebay.nl
Anoniem: 2856
Het verschil tussen GX en AX?
GX=Gamecube X
AX=Arcade X
Verder redelijk hetzelfde dacht ik zo, alleen is AX voor het Triforce Board ontworpen, een arcade bord met ong. dezelfde structuur als de Gamecube.
edit:
Die link is dus de nog werkende versie van al die links naar F-Zero tunes die hier eerst stonden. De map /audio is trouwens een kijkje waard, errug leuke dingen
edit 2:
* Anoniem: 14065 zet alle F-Zero tracks in de MP3 directory die meegaat op vakantie
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-08-2003 16:24 ]
Dat... Dat meen je nietStarTAC schreef op 28 August 2003 @ 15:50:
Super Monkey Ball 2 is ook 29.95 euro bij dixons, daar ga ik wel ff heen morgen denk ik.
Ik heb ong. 2 weken terug deel 1 gekocht voor 30
Nu heb ik al rond zitten snuffelen ook bij shops over de grens, maar ik wil toch zeker weten dat ik niet de verkeerde spullen koop...
In principe kan ik toch eigenlijk games (en ook de cube zelf) uit elk land halen dat PAL als standaard heeft?
Oftewel heel Europa en Australië zonder problemen?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ja, in principe wel, maar je moet echter wel uitkijken met spellen uit bv. Duitsland/Frankrijk, omdat het nog wel eens wil voorkomen dat hier geen Engels op zitTwee Dee schreef op 28 augustus 2003 @ 16:40:
Ik ga binnenkort mezelf ook trakteren op een Cube, en wil meteen een aantal spellen erbij.
Nu heb ik al rond zitten snuffelen ook bij shops over de grens, maar ik wil toch zeker weten dat ik niet de verkeerde spullen koop...
In principe kan ik toch eigenlijk games (en ook de cube zelf) uit elk land halen dat PAL als standaard heeft?

* Anoniem: 14065 haat lokalisatie

edit:
Wie opent deel 34?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-08-2003 16:51 ]
Ofzoiets! Je bent ook doed af met een freeloader + action replay, ant dan kan je ntsc games op je pal Cube spelen. Games kan je dan goedkoop op www.dvdboxoffice.com bestellen!
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 2856 op 28-08-2003 16:51 . Reden: aaaargh net te laaat ]
Spuit 11Anoniem: 2856 schreef op 28 August 2003 @ 16:51:
Allein sind die Deutschie spielen alle im Deutsch! Ahh oui et le jeuxes Francais dans la Francais!
Ofzoiets! Je bent ook doed af met een freeloader + action replay, ant dan kan je ntsc games op je pal Cube spelen. Games kan je dan goedkoop op www.dvdboxoffice.com bestellen!
Action Replay is trouwens nep, met alleen een Freeloader ben je beter af want dat kost 10 euro minder en wie cheat is nep
Zonder action replay kan jij geen (jap) F0 spelen op je pal Cube, als dat dus nog vaker gaat gebeuren met andere spellen weet je zeker dat je goed zit!
Volgens mij wel...ik haal iig zonder problemen games uit australie. Als een console uit engeland haalt dan kun je problemen met de stekker krijgen.Twee Dee schreef op 28 August 2003 @ 16:40:
Ik ga binnenkort mezelf ook trakteren op een Cube, en wil meteen een aantal spellen erbij.
Maar even over het deuntje (de MIDI heet Big Blue), ik hoor hem nergens terug in de nieuwe muziek. Alleen op dit filmpje hebbik hem gehoord, het filmpje begint er zelfs mee...
[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 28-08-2003 17:03 ]
Anoniem: 86074
Ja gezien en gekocht! Als je een liefhebber van dit genre bent .... is het erg kickeh. Devil May Cry meets Metroid, dat is HEEL kort samengevat het spel.jasjenl schreef op 28 August 2003 @ 16:26:
Iemand P.N.03 al? Die zou nu toch ook in Nederland uit moeten zijn? Ben benieuwd of dit spel een beetje boeiend is, dus als iemand ervaringen wil delen..
Ik heb een soort 'review' op een Cube forum gedonderd:
http://www.xsorbit1.com/u...on=display&num=1062063667
En waarom nieAnoniem: 2856 schreef op 28 August 2003 @ 17:00:
Hehe, duurde ff voordat ik alle woorden bij elkaar geraapt had.
Zonder action replay kan jij geen (jap) F0 spelen op je pal Cube, als dat dus nog vaker gaat gebeuren met andere spellen weet je zeker dat je goed zit!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-08-2003 17:55 ]
Ze hebben een Action Replay code uitgegeven die die problemen oplost!Anoniem: 34169 schreef op 28 augustus 2003 @ 17:55:
[...]
En waarom nieHet was toch een probleem met de taalinstelling, dat staat toch totaal los van de Freeloader Action Replay
Aha, dat verklaart een hoopAnoniem: 2856 schreef op 28 August 2003 @ 18:01:
[...]
Ze hebben een Action Replay code uitgegeven die die problemen oplost!
Weten jullie dat ik in m'n eentje inmiddels al 3 grote topics zou kunnen vullen

Metroid PrimeMM- schreef op 28 August 2003 @ 20:31:
Ik heb ook maar es een cube gekocht, verveelde me nogalHeb het in combinatie met zelda aangeschaft. Is wel aardig, maar wil ook andere spellen proberen. Wat zijn de musthaves? Ik wou al super mario sunshine gaan kopen en nba street 2.
Verder komen er binnenkort nog een paar uit, maar dit is een paar post boven je ook besproken
Ja doe maar.
Dan zet je je Cube toch gewoon in het engels.Deddiekoel schreef op 28 August 2003 @ 19:23:
Het F-0 probleem was volgens mij dat de weergave is opgebouwd uit meerdere lagen. Voor de bovenste laag (met de menu teksten etc) wordt er eerst naar de taal van de hardware gekeken. De bijbehorende taal wordt dan ingeladen. Helaas gebeurt dit nadat de FL zijn werk heeft gedaan. Het kan dus ook heel goed dat de amerikaanse F-0 niet werkt. Ik hoop wel dat als er problemen zijn dit kan worden opgelost door de taal van je cube op engels te zetten.
Kan ook, maar het is wel hééél toevallig dat dit samenvalt met de mededeling dat Nintendo het importeren van games tegen wil gaan...Thelema schreef op 28 augustus 2003 @ 21:00:
Denk dat het niet expres is gedaan, ligt gewoon aan hoe dat onderdeel is geprogrammeerd.
Trouwens net PN 03 gekocht, even kijken of het wat is. Wel alvast even de VJ demo bekeken. Die draait in 30 fps "due to playback limitations". Ze beloven echter dat de retail versie meer Viewtifully zal zijn. Lachen
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 23844
JupsD³ schreef op 26 August 2003 @ 23:17:
[...]
Hehe heb je hem besteld?Waar een beetje peer pressure al niet goed voor is
Soul Calibur II daarentegen is nog steeds niet opgestuurd, terwijl ik die ergens in Juli al had gereserveerd.. grmbl. Waarschijnlijk heeft F-zero voorrang gekregen of SCII is nog niet binnen? Naja, ik wacht nog wel ff een paar daagjes, zit geen haast bij.
Trouwens, deze uber F-zero review wil ik graag met jullie delen:
![]() So... My friend's been talking about this game F-Zero GX for about a month now. So he goes down to the local import shop and picks up a copy. He brings it over to my house so he can own me in some F-zero multiplayer. Well guess what people... This game is incredibly boring and seriously not worth the cash to import. Maybe it'll be improved for the U.S. release, but so far I have little faith that Nintendo will be able to do so in time for the release date. Too bad... Anyway my friend gets to my house all happy about his purchase and dissing me fo not being a ''Tr00 g@m3R'' because I don't like to import games from Japan. After arguing with him about how I don't want to waste my time learning Japanese just so I can play games a few months earlier we finally rip the stupid plastic wrapping off accidently ripping the cover. Not really caring about the cover we get out the game and slap it into the GamCube. I take Metroid Prime (horrible game BTW, 3/10) and toss it into the corner so I can start the ownage. I hit the power button on my GameCube and skip past al of the stupid cinemas that are supposed to explain the story. Now here is one thing I don't like or understand. Why in the blue hell would you want to put a story into a racing game? It's just like trying to implement stories into fighting games, I want to play Soul Calibur 2 (awesome game 9/10, he got this on import as well), not watch it! The same goes for my racing games... Well, we get to the character select screen and I choose some dude with an orange car (well not exactly a car, but who cares?). He chooses some dude that he proclaims to be 1337 by the name of Captain Falcon or some crap. Whatever, so we sit through the loading and the race begins. Now maybe we can get to the VS mode carnage. We start up racing against each other and about 40 something other cars. One thing I have to say about this game is that it is hella fast! So, the first race ends, I get 6th place and he gets 2nd. He laughs in my face for losing to him and I punch him in the throat. Now while we trade punches, we fail to notice that the game has frozen up. DAMNATION! For some reason this jerk then decides that I must have some-how scratched up his precious disk while I was slapping into the top of my GameCube. So we turn off the system and open the lid. Look down and what do we see? The disk is in perfect condition, yet it still manages freeze on us during the 1st race in the entire damn game. Sweet murciful crap, what to do? So we start the game up again and thankfully this time it doesn't screw up. Well we decide to take turns doing races in the 1 player mode. Skipping through yet more cinemas (Hint to Sega: stop making storylines) we go through race after race. And suddenly it dawns on us... This is the easiest racing game we have ever played. Well, we quickly glide through a dozen or so races losing only once and so I of course start feeling the urge to then laugh in his face. So I do and another brawl ensues. A few minutes later he starts saying how much the game still rules even though it's quite obvious that this is yet another of the millions of generic futuristic floaty car race games. Only this one has a semi-recognizable name written on the front cover. So I start trying to get him down off of his fanboy high horse by trying to make him understand that his beloved Nintendo racer is indeed not perfect. Here is a short abreviation of that conversation: (BTW my words are in bold, his are in italics) Dude, you really just suck at this game, that's why you don't like it. What in the hell are you talking about man? We both just sat here and beat this game into the ground! Shut up dude, you're just angry that I got this game weeks before you did. HA! Uh, no. I didn't really want this game in the first place as I usually like my racing games to involve cars, not floating pieces of plastic. Yeah, well you gotta admit that the graphics are pretty *expletive deleted* sweet. Uh, I admit that the game goes fast as hell. Much faster than all the other racers so far. But I do think that the actual graphics are total ass. No texture quality and the whole thing is generic as can be. Shut up dude! All you care about is graphics. Why don't you shut up and go play your X-SuX!!! Hahaha! Loser. No, you're the one that brought up how ''awesome'' the graphics were. I merely said they are crap. And it's called X-Box you tard. You're the tard here! Shut up, chode... After that we basically argued about other things that have nothing to do with the game and I proceeded to get him to realize that his game isn't all he thought it was cracked up to be. Well, there you have it. Today we have learned that not only do you need to keep stories out of racing games, but that you need to make the actual racing fun and challenging for a change. All in all I'd say that F-Zero GX isn't even worthy of a rental and should be avoided upon its U.S. release... Don't say I didn't warn you! • Game Info Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo Genre: Racing (futuristisch, arcade) Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 26/08/2003 - EUR: 31/10/2003 Media: Trailer | Screenshots |
machtige review

mag ik ff een tijltje

Wat een achtelijke randdebiel, die totaal geen respect voor games heeft.
wie is de reviewer?
This space is occupied
Haha, mijne is al opgestuurdAnoniem: 23844 schreef op 28 augustus 2003 @ 23:51:
Soul Calibur II daarentegen is nog steeds niet opgestuurd, terwijl ik die ergens in Juli al had gereserveerd.. grmbl. Waarschijnlijk heeft F-zero voorrang gekregen of SCII is nog niet binnen? Naja, ik wacht nog wel ff een paar daagjes, zit geen haast bij.
...
Februari gepreorderd
Maar ik had ergens gelezen dat hij moeilijk leverbaar was in de US (SCII).
En tja over die f-zero "impressie".
Ik was eigenlijk gestopt met lezen toen hij ook nog metroid prime af ging kraken.
Achja, het was gewoon zijn type game niet
Ik geloof juist dat het een 'grappige' tekst had moeten zijn, maarja zo blijkt maar weer dat de Amerikaanse humor is de onze niet is.
Aparte review. Zoiets neem ik echt niet serieus, gewoon een gefrustreerde gamer, hij kon er waarschijnlijk geen bal val.
Ik zeg enerzijds ook dat ik eigenlijk vind dat als men alles wil unlocken in een story mode, fine, maaruh er zijn ook mensen die gewoon puur van de multiplayer willen genieten. Of dat wil zeggen dat er bepaalde cheats voor zijn of een bepaalde speelduur voor nodig is.
Maar ja, het zit er niet in. Om het spel dan meteen bagger te noemen.
Maaruh .... ik zou zeggen neem geen tijltje, maar geen deze reviewer de volle lading :)!
Whoohoo !! Bedankt voor de tip man.. Morgen dan eindelijk SMB2 hier in huis danStarTAC schreef op 28 August 2003 @ 15:50:
Super Monkey Ball 2 is ook 29.95 euro bij dixons, daar ga ik wel ff heen morgen denk ik.
Conclusie? De engelse Mortal Marcel inderdaad, maar dan een minder vindingrijke uitvoering.
hmm busy expensive month: F-Zero, Billy Hatcher, Simpsons, Silver PS2...
IK heb net mijn doekoe van mijn werk binnen (werd tijd ook
Maarja zoveel dope games en zoweinig geld

-Splinter Cell (eerste pc demo heb ik doodgespeeld
=54 euro
-Skies of Arcadia (lijkt me vet, maar is toch ook van sega (makers van PSO online? en die heb ik al en is nogal eentonig na een tijdje)
=50 euro
-NightFire (ik heb wel weer zin in een lekkere shooter op mijn cube, ookal kan ik de pc versie zo krijgen van een vriend van me, de cube versie kost 29.95 dus)
=30 euro
-P.N.03 ? die moet er nu wel zijn toch? en hier heb ik een beetje het zelfde gevoel als bij skies of arcadia, ik heb al zoveel PSO gespeeld, die erg eentonig is, dat ik eigenlijk niet op nog zon game zit te wachten+ dat hij nogal kort is)
= 54 euro
of wachten op:
-Soul Calibour 2 (vechten met link is vet, maar om nou een vechtgame te kopen (verveelt binnen 1 dag

Choices.. choices

Ik wil dus wel een game die even meegaat, omdat ik hierna een tijdje (maand) niks meer kan kopen (geen werk) dus mensen met een van die game HELP!
[ Voor 13% gewijzigd door Collaborator op 29-08-2003 09:22 ]
This space is occupied
Ligt daar F-zero GX in zo'n mooi Japans doosje (waat ik nog nooi in het echt had gezien).
Ik maak dat ding open staat daar een prijsje van 10.80 euro!!
Mooi die neem ik mee, ding dicht, kijk nog ff op de voor en achterkant, staat daar nog een prijsje 80 euro. Dat was dus een beetje teveel van het goede.
Dan maar SSX Tricky voor 20 euro bij de Dixons opgehaald.
Ze hadden ook SMS voor 30 en nog wel wat andere aardige titels.
Weet iemand op Timesplitters 2 nog een keer in de aanbieding komt of al is??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Tenzij je elke RPG achtige game over 1 kam wilt scheren is Skies of Arcadia totaal anders dan PSO.TheEvilCuber schreef op 29 August 2003 @ 09:18:
choices choices![]()
-Skies of Arcadia (lijkt me vet, maar is toch ook van sega (makers van PSO online? en die heb ik al en is nogal eentonig na een tijdje)
=50 euro
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Gek genoeg heb ik TS2 nooit meer in de winkel gezien nadar ik hem gekocht hebVanitas schreef op 29 August 2003 @ 10:43:
Weet iemand op Timesplitters 2 nog een keer in de aanbieding komt of al is??
This space is occupied
Ik dus ook niet, en ik zou hem graag willen hebben voor een euro of 30!TheEvilCuber schreef op 29 augustus 2003 @ 10:49:
[...]
Gek genoeg heb ik TS2 nooit meer in de winkel gezien nadar ik hem gekocht heb
leg uit,, heb je hem dan?Creepy schreef op 29 augustus 2003 @ 10:46:
[...]
Tenzij je elke RPG achtige game over 1 kam wilt scheren is Skies of Arcadia totaal anders dan PSO.
Ik vind RPG's als Golden Sun super, maar PSO word na 50 uur wel erg saai (100 kamers met 10 monsters per kamer oid gaat snel vervelen
This space is occupied
Ik wil echt graag wat meer weten (heb wel al veel reviews gelezen)
vertel? hoe issie, is ie erg snel saai? heb je soort challenges oid, waar je mee bezig blijft?
This space is occupied
Ik heb hem niet, maar ga hem binnenkort wel halen. De opzet van PSO is gewoon totaal anders dan de opzet van Skies of Arcadia. Dat ze allebij toevallig geport zijn vanaf de Dreamcast zegt daar verder weinig overTheEvilCuber schreef op 29 August 2003 @ 11:24:
[...]
leg uit,, heb je hem dan?
Ik vind RPG's als Golden Sun super, maar PSO word na 50 uur wel erg saai (100 kamers met 10 monsters per kamer oid gaat snel vervelen
Skies of Arcadia is meer van opzet ala Final Fantasy Games.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
PSO = Sonic Team (jaja de makers van Sonic)TheEvilCuber schreef op 29 August 2003 @ 09:18:
choices choices![]()
=50 euro
SA = Overworks (en van wat ik gehoord heb bestaat dit ontwikkelteam uit vrouwen)
Zijn inderdaad allebei van Sega, maar Sega is onderverdeeld in een aantal ontwikkelteams met een eigen naam en die hebben onderling vrij weinig met elkaar te maken.. behalve dan dat ze alles uitbrengen onder de naam Sega
[ Voor 22% gewijzigd door Dark_M op 29-08-2003 11:59 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Anoniem: 60967
Ik stel voor dat je eerst eens opzoek gaat naar reviews ipv een spel beoordelen zonder dat je er ook maar iets vanaf weet...leg uit,, heb je hem dan?
Skies of Arcadia is een traditionele RPG met veel leuke kanten, een goed verhaal en een interessant battle system. er zijn genoeg goeie reviews te vinden kijk maar eens op gamerankings, of anders gewoon op ign
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Inderdaad PSO met SA vergelijken is meer appels met peren vergelijken ze lijken allebei absoluut niet op elkaar.. Maar zoals de naam PSO al aangeeft is deze game eigenlijk bedoelt om online te spelen en niet offline want dan is die inderdaad geen fuck aanEcco schreef op 29 augustus 2003 @ 11:59:
Skies of arcadia kun je ook beter met Golden Sun vergelijken idd. Het spel verveeld pas als je na 100 uur alles gevonden hebt ofzo
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Dwz een turnbased rpg, de animaties zijn goed gedaan bij spells, vooral van de 'eindbazen'. Het beste vind ik de join atacks, waarbij je dus de spirit points tot max laat oplopen en dan met z'n vieren een aanval uitvoert.Creepy schreef op 29 August 2003 @ 11:55:
[...]
Skies of Arcadia is meer van opzet ala Final Fantasy Games.
"In dying need ..we summon ..the power...of the Ancients"
F-Zero GX was released this week and one of the main reactions to the gorgeous and exceedingly fast racer is that it is too hard. I agree that F-Zero is challenging, but too hard? I have wrestled mightily with F-Zero. On day one I placed first in the easiest grand prix level but was completely stymied by the now-infamous story mode level three. But a day later, I passed the level and moved on to story level four, only to be stuck again with a level that took me yet another day to conquer. If a game presents a challenge that flummoxes me one day, but which I overcome the next, I don't think I can say it's too difficult.
Gamers' skills, and the difficulty of games themselves seems to vary quite widely these days. Recently GameCube players have experienced surprisingly hard games like Super Mario Sunshine and shockingly easy ones like Wario World. Some people couldn't clear half the levels in Rogue Leader, and some people thought Metroid Prime was insultingly easy. "Too easy." "Too hard." Are we all just a bunch of gaming Goldilockses now who find too few games just right? The many reviews that have criticized the difficulty level of F-Zero got me thinking about what makes games difficult and how designers figure out how and why to make a particular level or an entire game tough. It also got me wondering what the perfect difficulty level for the perfect video game would be. I think I have an answer, so read on.
All of this brings me back to F-Zero and the question of how well the designers implemented the level of difficulty. I actually think the designers handled things quite well. There are generally two reflexes (besides smashing the controller) that occur when a player finds a level of any game difficult. Either you want to try the level again right away or you want to try something else to give yourself a break. The F-Zero team accommodate both reflexes by allowing you to restart those terribly tough story-mode levels a split second after you've fail to clear them, and by offering enough other modes and levels to give you something else to try when you get sick of failing to finish first on Mute City.
The developers also seem to have created a challenging but surprisingly rewarding learning curve. As I said above, just as I began to think a level was impossible, I'd find a way to get past it. I've come to think of F-Zero as the dad who tells you to ride the bike without letting the training wheels hit the ground. It seemed undoable at first, but eventually you realize you had it in you to succeed all along.
Bij dit spel moet je gewoon goed oefenen om verder te komen, wat opzich wel leuk is.As hard as F-Zero is, and despite the fact that I gradually am getting better at the game, there's a good chance I'll never be skilled enough to unlock the last few levels. And since we all pay good money for these games and surrender enough of our lives just trying to complete them, it would be comforting to know that, say, after the game has logged play sessions on 50 or even 100 different days, that all of the game's hidden features would become unlocked. Isn't that a fair concession for a developer to make for players who try hard but just aren't skilled enough?
Tja, er komt dan een hele boel onzin over hoe moeilijk andere spellen wel niet zijn etc. etc.maar wat komt er na "read on" ?
[edit]Ik heb effe de belangrijkste stukjes eruit geplukt, anders moeten jullie zoveel lezen
[ Voor 47% gewijzigd door Elroy op 29-08-2003 12:30 ]
Maar saai is wat je ervan maakt. Hou je van dit gametype? Dan vind je het niet saai. Vond je Devil May Cry saai? Of een dergelijke game in dit genre, dit is devil may cry meets metroid. Ik kan nog niet veel zeggen over de tegenstanders op hoog niveau qua moeilijkheidsgraad, ik moet eerst deze moeilijkheidsgraad uitspelen en het is best pittig. Je moet o.a. inkomende projectielen ontwijken in de vorm van raketten.
Zorg dus dat je de goeie als eerste uitschakelt, anders kom je een kamer niet lekker uit of maak je je het in ieder geval erg moeilijk. Je kunt met een knop (X) van target wisselen, om zo dus de goeie beslissing te maken. Zit dus toch wel een beetje strategie aan verbonden.
Grafisch hoef ik denk ik niet te zeggen dat het spel er goed verzorgd uitziet. Omgevingen worden elke keer anders, dat maakt het ook niet saai, tegenstanders moeilijk, leuke boss fights (daar ben ik zelf een liefhebber van). Maar mocht dit soort games je zowieso niet aanspreken, dan zou ik er niet voor gaan. Het is vooral in de gamereviewwereld een genre wat niet erg gewaardeerd wordt. Maar het is een OldSkool game, althans, dit genre komt er wat mij betreft dicht bij, net als Ikaruga .... dat soort games moet je aan denken. Verwacht je Metroid, Zelda achtige groots opgezette avonturen, moet je dit soort games niet kopen.
Anoniem: 38124
Anoniem: 5577
Bij de dixons zijn mario sunshine,eternal darkness en waverace voor 30 eurotjes.Anoniem: 38124 schreef op 29 August 2003 @ 14:06:
Bij de V&D zijn er veel goedkope spellen!! SMB2, SMS en nog wat voor E 30,- .. en nog wat spellen voor minder!!
Janmaster maak wel ff wat origineels van de topic start ipv het gewoonlijk copy pasten
[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 29-08-2003 14:39 ]
Het ligt er ook aan bij welke dixons je bent... bij mij zijn nog veel spellen erg duurAnoniem: 5577 schreef op 29 augustus 2003 @ 14:37:
[...]
Bij de dixons zijn mario sunshine,eternal darkness en waverace voor 30 eurotjes.
Ja doe maar.
Op internet stond er dat Super Monkey Ball 2 30 euro zou zijn. Kom ik in Hilversum bij de dixons is SMB 1 zelfs nog 60 euroNvE schreef op 29 augustus 2003 @ 15:29:
[...]
Het ligt er ook aan bij welke dixons je bent... bij mij zijn nog veel spellen erg duur

Aan splinter cell ben ik op dit moment redelijk verslaafd, maar ik merk wel al dat ie gigantisch kort is. Naar mijn idee ben ik nogmaar pas bezig, maar zit al op 40%.TheEvilCuber schreef op 29 augustus 2003 @ 09:18:
-Splinter Cell (eerste pc demo heb ik doodgespeeld(tiblisi))
=54 euro
=50 euro
of wachten op:
-Soul Calibour 2 (vechten met link is vet, maar om nou een vechtgame te kopen (verveelt binnen 1 dagimo)
Choices.. choices
Ik wil dus wel een game die even meegaat, omdat ik hierna een tijdje (maand) niks meer kan kopen (geen werk) dus mensen met een van die game HELP!
Als je dus een game wilt hebben die lang meegaat moet je voor Skies of Arcadia gaan. Ikzelf heb er 43 uur over gedaan om uit te spelen.
En Soul Calibur 2, tja. Ik heb de JAP versie en speel dagelijks de multiplayer mode.
Dit topic is gesloten.