Het Grote Gamecube topic deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Creepy schreef op 29 augustus 2003 @ 10:46:
[...]

Tenzij je elke RPG achtige game over 1 kam wilt scheren is Skies of Arcadia totaal anders dan PSO. ;)
leg uit,, heb je hem dan?
Ik vind RPG's als Golden Sun super, maar PSO word na 50 uur wel erg saai (100 kamers met 10 monsters per kamer oid gaat snel vervelen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Gisteren tot half 2 bezig geweest met PN 03. Cool spel als je het mij vraagt. Aparte stijl is het wel in ieder geval. Helaas niet zo apart als Killer 7.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

GolbeZeromus vertel alsjeblieft een beetje over P.N.03 _/-\O_ :P
Ik wil echt graag wat meer weten (heb wel al veel reviews gelezen)

vertel? hoe issie, is ie erg snel saai? heb je soort challenges oid, waar je mee bezig blijft?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

TheEvilCuber schreef op 29 August 2003 @ 11:24:
[...]

Ik vind RPG's als Golden Sun super, maar PSO word na 50 uur wel erg saai (100 kamers met 10 monsters per kamer oid gaat snel vervelen
Ik heb hem niet, maar ga hem binnenkort wel halen. De opzet van PSO is gewoon totaal anders dan de opzet van Skies of Arcadia. Dat ze allebij toevallig geport zijn vanaf de Dreamcast zegt daar verder weinig over ;))

Skies of Arcadia is meer van opzet ala Final Fantasy Games.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

TheEvilCuber schreef op 29 August 2003 @ 09:18:
choices choices :P

-Skies of Arcadia (lijkt me vet, maar is toch ook van sega (makers van PSO online? en die heb ik al en is nogal eentonig na een tijdje)
=50 euro
PSO = Sonic Team (jaja de makers van Sonic)
SA = Overworks (en van wat ik gehoord heb bestaat dit ontwikkelteam uit vrouwen)
Zijn inderdaad allebei van Sega, maar Sega is onderverdeeld in een aantal ontwikkelteams met een eigen naam en die hebben onderling vrij weinig met elkaar te maken.. behalve dan dat ze alles uitbrengen onder de naam Sega

[ Voor 22% gewijzigd door Dark_M op 29-08-2003 11:59 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ik stel voor dat je eerst eens opzoek gaat naar reviews ipv een spel beoordelen zonder dat je er ook maar iets vanaf weet...

Skies of Arcadia is een traditionele RPG met veel leuke kanten, een goed verhaal en een interessant battle system. er zijn genoeg goeie reviews te vinden kijk maar eens op gamerankings, of anders gewoon op ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Skies of arcadia kun je ook beter met Golden Sun vergelijken idd. Het spel verveeld pas als je na 100 uur alles gevonden hebt ofzo :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ecco schreef op 29 augustus 2003 @ 11:59:
Skies of arcadia kun je ook beter met Golden Sun vergelijken idd. Het spel verveeld pas als je na 100 uur alles gevonden hebt ofzo :)
Inderdaad PSO met SA vergelijken is meer appels met peren vergelijken ze lijken allebei absoluut niet op elkaar.. Maar zoals de naam PSO al aangeeft is deze game eigenlijk bedoelt om online te spelen en niet offline want dan is die inderdaad geen fuck aan ;(

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-03 16:39
Creepy schreef op 29 August 2003 @ 11:55:
[...]

Skies of Arcadia is meer van opzet ala Final Fantasy Games.
Dwz een turnbased rpg, de animaties zijn goed gedaan bij spells, vooral van de 'eindbazen'. Het beste vind ik de join atacks, waarbij je dus de spirit points tot max laat oplopen en dan met z'n vieren een aanval uitvoert.
"In dying need ..we summon ..the power...of the Ancients" }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
@IGN: Is F-Zero GX really too hard?
F-Zero GX was released this week and one of the main reactions to the gorgeous and exceedingly fast racer is that it is too hard. I agree that F-Zero is challenging, but too hard? I have wrestled mightily with F-Zero. On day one I placed first in the easiest grand prix level but was completely stymied by the now-infamous story mode level three. But a day later, I passed the level and moved on to story level four, only to be stuck again with a level that took me yet another day to conquer. If a game presents a challenge that flummoxes me one day, but which I overcome the next, I don't think I can say it's too difficult.

Gamers' skills, and the difficulty of games themselves seems to vary quite widely these days. Recently GameCube players have experienced surprisingly hard games like Super Mario Sunshine and shockingly easy ones like Wario World. Some people couldn't clear half the levels in Rogue Leader, and some people thought Metroid Prime was insultingly easy. "Too easy." "Too hard." Are we all just a bunch of gaming Goldilockses now who find too few games just right? The many reviews that have criticized the difficulty level of F-Zero got me thinking about what makes games difficult and how designers figure out how and why to make a particular level or an entire game tough. It also got me wondering what the perfect difficulty level for the perfect video game would be. I think I have an answer, so read on.
All of this brings me back to F-Zero and the question of how well the designers implemented the level of difficulty. I actually think the designers handled things quite well. There are generally two reflexes (besides smashing the controller) that occur when a player finds a level of any game difficult. Either you want to try the level again right away or you want to try something else to give yourself a break. The F-Zero team accommodate both reflexes by allowing you to restart those terribly tough story-mode levels a split second after you've fail to clear them, and by offering enough other modes and levels to give you something else to try when you get sick of failing to finish first on Mute City.
The developers also seem to have created a challenging but surprisingly rewarding learning curve. As I said above, just as I began to think a level was impossible, I'd find a way to get past it. I've come to think of F-Zero as the dad who tells you to ride the bike without letting the training wheels hit the ground. It seemed undoable at first, but eventually you realize you had it in you to succeed all along.
As hard as F-Zero is, and despite the fact that I gradually am getting better at the game, there's a good chance I'll never be skilled enough to unlock the last few levels. And since we all pay good money for these games and surrender enough of our lives just trying to complete them, it would be comforting to know that, say, after the game has logged play sessions on 50 or even 100 different days, that all of the game's hidden features would become unlocked. Isn't that a fair concession for a developer to make for players who try hard but just aren't skilled enough?
Bij dit spel moet je gewoon goed oefenen om verder te komen, wat opzich wel leuk is.
maar wat komt er na "read on" ?
Tja, er komt dan een hele boel onzin over hoe moeilijk andere spellen wel niet zijn etc. etc.
[edit]Ik heb effe de belangrijkste stukjes eruit geplukt, anders moeten jullie zoveel lezen ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Elroy op 29-08-2003 12:30 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:27
maar wat komt er na "read on" ?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

P.N.03 heb ik liggen en wordt niet saai. Het is vrij moeilijk toch nog. Het is niet een schiet maar los spel, beweging is erg belangrijk. Ook het type suit kiezen, dat wat het beste bij je hoort. Wil je all round, wil je offensive of defensive, dat zijn de keuzes. De pakken worden steeds sterker, er zijn 3 levels in totaal, dus 9 pakken.

Maar saai is wat je ervan maakt. Hou je van dit gametype? Dan vind je het niet saai. Vond je Devil May Cry saai? Of een dergelijke game in dit genre, dit is devil may cry meets metroid. Ik kan nog niet veel zeggen over de tegenstanders op hoog niveau qua moeilijkheidsgraad, ik moet eerst deze moeilijkheidsgraad uitspelen en het is best pittig. Je moet o.a. inkomende projectielen ontwijken in de vorm van raketten.

Zorg dus dat je de goeie als eerste uitschakelt, anders kom je een kamer niet lekker uit of maak je je het in ieder geval erg moeilijk. Je kunt met een knop (X) van target wisselen, om zo dus de goeie beslissing te maken. Zit dus toch wel een beetje strategie aan verbonden.

Grafisch hoef ik denk ik niet te zeggen dat het spel er goed verzorgd uitziet. Omgevingen worden elke keer anders, dat maakt het ook niet saai, tegenstanders moeilijk, leuke boss fights (daar ben ik zelf een liefhebber van). Maar mocht dit soort games je zowieso niet aanspreken, dan zou ik er niet voor gaan. Het is vooral in de gamereviewwereld een genre wat niet erg gewaardeerd wordt. Maar het is een OldSkool game, althans, dit genre komt er wat mij betreft dicht bij, net als Ikaruga .... dat soort games moet je aan denken. Verwacht je Metroid, Zelda achtige groots opgezette avonturen, moet je dit soort games niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38124

Bij de V&D zijn er veel goedkope spellen!! SMB2, SMS en nog wat voor E 30,- .. en nog wat spellen voor minder!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

OK ik ga maar eens aan deel 34 beginnen als niemand anders het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 38124 schreef op 29 August 2003 @ 14:06:
Bij de V&D zijn er veel goedkope spellen!! SMB2, SMS en nog wat voor E 30,- .. en nog wat spellen voor minder!!
Bij de dixons zijn mario sunshine,eternal darkness en waverace voor 30 eurotjes.

Janmaster maak wel ff wat origineels van de topic start ipv het gewoonlijk copy pasten ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 29-08-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Anoniem: 5577 schreef op 29 augustus 2003 @ 14:37:
[...]

Bij de dixons zijn mario sunshine,eternal darkness en waverace voor 30 eurotjes.
Het ligt er ook aan bij welke dixons je bent... bij mij zijn nog veel spellen erg duur :(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
NvE schreef op 29 augustus 2003 @ 15:29:
[...]

Het ligt er ook aan bij welke dixons je bent... bij mij zijn nog veel spellen erg duur :(
Op internet stond er dat Super Monkey Ball 2 30 euro zou zijn. Kom ik in Hilversum bij de dixons is SMB 1 zelfs nog 60 euro 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 16:15

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 29 augustus 2003 @ 09:18:
-Splinter Cell (eerste pc demo heb ik doodgespeeld _/-\o_ (tiblisi))
=54 euro

-Skies of Arcadia (lijkt me vet, maar is toch ook van sega (makers van PSO online? en die heb ik al en is nogal eentonig na een tijdje)
=50 euro

of wachten op:
-Soul Calibour 2 (vechten met link is vet, maar om nou een vechtgame te kopen (verveelt binnen 1 dag |:( imo)

Choices.. choices 8)7
Ik wil dus wel een game die even meegaat, omdat ik hierna een tijdje (maand) niks meer kan kopen (geen werk) dus mensen met een van die game HELP! :P
Aan splinter cell ben ik op dit moment redelijk verslaafd, maar ik merk wel al dat ie gigantisch kort is. Naar mijn idee ben ik nogmaar pas bezig, maar zit al op 40%.

Als je dus een game wilt hebben die lang meegaat moet je voor Skies of Arcadia gaan. Ikzelf heb er 43 uur over gedaan om uit te spelen.

En Soul Calibur 2, tja. Ik heb de JAP versie en speel dagelijks de multiplayer mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

OK de nieuwe is er, het is voor 95% een copy/past maar daar werk ik nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.