Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 34169
... en aan het zakken op de mijneDeddiekoel schreef op 23 August 2003 @ 18:44:
Mario Kart is wel erg aant stijgen op mijn wanted lijstje

Anoniem: 44068
Edit:
Rebel Strike bonusdisc
23-08-2003 | Rick van der Knaap
Het is alweer een tijdje bekend dat Rebel Strike een bonusdisc zal meekrijgen, maar wat staat erop?
Vandaag heeft Activision bekend gemaakt dat de bonusdisc zeker de moeite waard zal zijn. De vorige Star Wars: Rogue Squadron game (Star Wars: Rogue Squadron: Rogue Leader) zal namelijk op deze disc te vinden zijn.
Het was al bekend dat alle missies van Rogue Leader in de multiplayer modus speelbaar zouden zijn met een vriend of vriendin, maar nu krijgen we dus ook nog het hele spel erbij. Zeker een slimme actie van Activision dus want zo krijg je 2 games voor de prijs van 1. Drie om precies te zijn want ook een titel uit '82 wordt bij het spel geleverd. Star Wars beleeft haar hoogtijdagen, en de gamer pikt een graantje mee.
Een release is er in Oktober, dan zullen de rebellen naar buiten komen en Hoth, Tatooine en andere plaatsen ontruimen van het keizerlijke gespuis.
[ Voor 141% gewijzigd door Collaborator op 23-08-2003 22:25 ]
This space is occupied
Desalniettemin heb ik eergisteren RE0 uitgespeeld. Joepie. Dit deel is laaaaaaaaang niet zo eng als deel 1 kan ik je zeggen. Shrikeffect heeft mij 1 of misschien 2 keer kunnen vatten. In deel 1 was dit veel erger. Iemand anders nog aan Leech Hunter begonnen trouwens nadat je hem al uitgespeeld hebt? Ikzelf heb D en E gehaald. Ben benieuwd wat het prijzensysteem bij A, B en C geeft.
Vrijdag denk ik maar Product Number 3 oppikken. Iemand nog meer interesse in deze titel? Hij kreeg van de PU deze maand 'maar' een 7. Misschien is het wel een kaskraker. Mario Kart op de SNES kreeg ook een 7- in het allereerste deel van de PU. Het schijnt nogal saai te wezen volgens hun, maar ze beloven wel veel aktie. Daar heb ik wel zin in, dat is lang geleden op de GC (zit even te verzinnen of dit niet de eerste titel is die veel aktie beloofd).
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ME! ik speel nog bijna elke dag Metroid Prime!!! die muziek en de sfeer is bijna on-overtroffen in de game geschiedenis, alleen mario en Perfect Dark maakten zo'n indruk op meGolbeZeromus schreef op 23 August 2003 @ 23:14:
Nu speelt de ene nog steeds Metroid (guess who?), de ander kijkt niet uit naar Mario Kart, de ander weer wel.
Ik ben hem nu op hard aan het uitspelen en dat valt me echt super MEE
P.N.03 werd in de PU gereviewd door skate, die gast heeft het zeer waarschijnlijk nogal liniair enzo genoemd omdat hij het als Third person action/adventure heeft beoordeeld (ala Tomb Raider)Vrijdag denk ik maar Product Number 3 oppikken. Iemand nog meer interesse in deze titel? Hij kreeg van de PU deze maand 'maar' een 7. Misschien is het wel een kaskraker. Mario Kart op de SNES kreeg ook een 7- in het allereerste deel van de PU. Het schijnt nogal saai te wezen volgens hun, maar ze beloven wel veel aktie. Daar heb ik wel zin in, dat is lang geleden op de GC (zit even te verzinnen of dit niet de eerste titel is die veel aktie beloofd).
Maar als de game door Jurjen was beoordeel had hij zeker een 8+ gehad, omdat hij als enige een hoge moeilijkheidsgraad en goeie ouwe simpelheid kan waarderen (een echt Nintendo gamer
Dus ik wil P.N.03 ook zeker halen, alleen heb ik dan geen geld meer voor soul calibour 2 en dat kan natuulijk niet he
This space is occupied
Overgens heb ik sinds afgelopen week een paar van mn games kunnen ruilen tegen Resident Evil en Splinter Cell.
RE heeft wel zo;n ongelofelijk geweldige sfeer heh, ben zelfs nog niet aan Splinter Cell toegekomen
Jurjen geeft Nintendo games bijna alleen maar hoge cijfers. Ook niet goed imo.Maar als de game door Jurjen was beoordeel had hij zeker een 8+ gehad, omdat hij als enige een hoge moeilijkheidsgraad en goeie ouwe simpelheid kan waarderen (een echt Nintendo gamer
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Jurjen speelt en kijkt tegen Nintendo games aan als echt nintendo gamer.GolbeZeromus schreef op 23 August 2003 @ 23:36:
[...]
Jurjen geeft Nintendo games bijna alleen maar hoge cijfers. Ook niet goed imo.
Hij ziet iets in de games wat wij ook zien, en wat regular gamers meestal niet zien..
daarom kan ik het bijna altijsd goed vinden met zijn reviews
This space is occupied
Anoniem: 86074
Ik was eerst erg skeptisch over Mario Party, maar sinds ik die Party games van Monkey Ball 1 en 2 heb gespeeld, ben ik er helemaal aan verkocht. Ik heb ook die filmpjes gezien op nintendo.nl. De cube heeft echt de meeste games weer waar ik naar uit kijk.
En Metroid Prime is ook mijn favoriete Cube game!
Anoniem: 5577
Hiermee komt het totaal aan LAN ondersteunde games dus al op vier te liggen, allen Gamecube exclusive en door Nintendo zelf uitgegeven. Dit is zeker opvallend te noemen, gezien Nintendo's erg teruggetrokken opstelling tegenover online gaming. Met een beetje geluk moet het echter straks zeker mogelijk zijn om via de LAN opties ook online te kunnen spelen, vergelijkbaar met Halo op de Xbox.
bron: gamer.nl
En nu maar hopen dat ze snel een netwerk hack of een extrene dienst koppelen aan het lan gebeuren, hmmmm starfox en mariokart:dd online
Als er nou alleen maar goede games zijn...GolbeZeromus schreef op 23 augustus 2003 @ 23:36:
[...]
Jurjen geeft Nintendo games bijna alleen maar hoge cijfers. Ook niet goed imo.
Maar goed, ik zou het persoonlijk ook beter vinden als er ook eens wat andere mensen naar AA/AAA titels keken.
Maar niet die skate, die vind zichzelf echt zoooo belangrijk en moeilijk

Meestal heeft hij volkomen gelijk alleen af en toe iets te hoog.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Interessant dit is het plaatje trouwens:Het gerucht gaat dezer dagen de ronde dat Battlefield 1942 op de GameCube zal gaan verschijnen? GameCube..? Ja je hoort het goed, en al is het niets minder dan een gerucht, toch besteden wij aandacht aan dit uitzonderlijke bericht. GameCubeLand heeft namelijk naar aanleiding van de presentatie van Nintendo op de GC2003 het volgende op te merken:
Nintendo held a press conference at GC 2003 just like they held one at E3. I watched the press conference and something caught my eye during the intro of the press conference. It seemed to be a little clip of Battle Field 1942 1:20 into the movie. This clip showed up during the intro, not before and not after.
Hoewel er nog helemaal niets bekend is gemaakt, en Nintendo ook niet naar buiten komt met een aankondiging van het spel zou het al snel een fabeltje kunnen zijn, die teruggestuurd mag worden naar het land der fabelen. Nintendo heeft ons echter vaker weten te verrassen.. Stay tuned at InsideGamer voor meer info omtrent dit bericht. In de tussentijd: discussieer er lekker op los.
Ben benieuwt of het ook echt zo is want dat zou wel vet zijn.
Het filmpje is trouwens te downloaden op cube-europe en ik heb gekeken en ja op 1:22 zie je 1 sec een stukje! Dus laten we hopen dat de game er alsnog komt.
En weer een lading nieuwe screens.

En de eerste screens van Fifa 2004 de cube versie.
Fifa 2004 cube screens
En dan jaja de eerste screens van de nieuwe Harry potter game.

[ Voor 45% gewijzigd door schnumi op 24-08-2003 11:55 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Tornado of Thornado
Is dat de titel van Factor5?
bekijk het filmpje maar eens goed mensen want ik zie een hoop nieuwe titels (the sims 2 bijv ook).
[ Voor 33% gewijzigd door schnumi op 24-08-2003 12:03 ]

in dat glas linksboven zie je dat er niet helemaal goed wordt ge-mipmapt.
Hier lijkt de cube vaker last van te hebben. Dat is vooral goed te zien als een object dicht bij de "camera" is. Ook bij grafisch erg mooie spellen als RE is dit te zien.
Is iemand anders dit al opgevallen of ben ik gewoon een verschrikkelijke zeikerd?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Wellicht doen ze dit soort dingen omdat het (in hun ogen) teveel performance vreet. Als je door een kleine 'concessie" bijv. wel de 60 fps vast kan houden hebben ze mijn zegen...rajackar schreef op 24 August 2003 @ 13:39:
Naar aanleiding van dit plaatje:
[afbeelding]
in dat glas linksboven zie je dat er niet helemaal goed wordt ge-mipmapt.
Hier lijkt de cube vaker last van te hebben. Dat is vooral goed te zien als een object dicht bij de "camera" is. Ook bij grafisch erg mooie spellen als RE is dit te zien.
Is iemand anders dit al opgevallen of ben ik gewoon een verschrikkelijke zeikerd?
Maar ik heb er sowieso geen verstand van en het kan me ook weinig schelen. (Al vond ik het bij Metroid Prime wel storend dat er bepaalde textures zo laag waren)
LOLAnoniem: 86074 schreef op 24 August 2003 @ 13:59:
Je bent een verschrikkelijke zeikerd om je eigen woorden te gebruiken. Ikzelf let er niet zo op al die grafische snufjes, het zal best zijn allemaal
.
gelijk heb je.
Ik denk dat deddiekoel ook wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Het is ook niet dat ik me er aan stoor. Ik vroeg me het alleen af omdat het iets is dat ik in meerdere games tegenkom.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
De Xbox versie was gecanned omdat deze geen online optie had. Als er een GC versie aankomt, kan je wel geloven dat er online in zit.
En als het dan toch alleen LAN is... nou ja, hoop dan maar dat je kan tunnelen want daar is geen reet aan.

Johnny!
• MKDD bonus disc flyerThough he's widely regarded as an innovator, Carmack is a big fan of old-school arcade games. He's also an unlikely supporter of Nintendo's recently announced philosophy that games have become too difficult.
"I agree strongly with that point of view, but I'm in the minority in the PC space," he told me last week at QuakeCon – the annual Woodstock-like gathering of "Doom" and "Quake" fans. "I want a game you can sit down with, pick up and play. [Role playing games], for example, got to where they had to have a book ship with the game."

[url=#]![]() • Samus wint nog steeds awards *speelt MP nog een keer uit* • Game Info Titel: Metroid Prime Google - HGCTS Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo Genre: First Person Adventure Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003 Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots |
Jan...het was de eerste 388 keer dat je het ons vertelde al tot ons door gedrongen dat volgens jou MKDD bagger wordt hoor
Umm woei! Battle of Endor here I come (again)
Zie je, ik ben niet gekTheEvilCuber schreef op 23 augustus 2003 @ 23:25:
ME! ik speel nog bijna elke dag Metroid Prime!!! die muziek en de sfeer is bijna on-overtroffen in de game geschiedenis, alleen mario en Perfect Dark maakten zo'n indruk op me
Ik ben hem nu op hard aan het uitspelen en dat valt me echt super MEEik zit nu weer op de helft en doe elke dag een stukje (upgrade suit beam artifact)

Welk filmpje bedoel jeschnumi schreef op 24 augustus 2003 @ 11:57:
bekijk het filmpje maar eens goed mensen want ik zie een hoop nieuwe titels (the sims 2 bijv ook).
Ik zie alleen een low-res texture en geen mip-mapping fout of zit ik verkeerd te kijken?rajackar schreef op 24 augustus 2003 @ 13:39:
![]() Ter gelegenheid van de US release over 2 daagjes: screenshots! (oude) (klikbaar) ![]() ![]() ![]() Deze doet me denken aan de Aqua Tunnel in Stunt Race FX ![]() ![]() ![]() Hopelijk weer eens een GC game die het waard is om te spelen! • Game Info Titel: F-Zero GX/AX Google - HGCTS Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo Genre: Racing (futuristisch, arcade) Release date: JPN: 25/07/2003 - USA: 26/08/2003 - EUR: 31/10/2003 Media: Trailer | Screenshots |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Daar komen heel veel games voorbij en daar zie ook een glimp van the sims 2 enz.
Thanks, de persconferentie dus. Heb ff gekeken @ 36s en dat is zo te zien een Sonic game. Ik zie volgens mij tails in 1 of ander apparaat en daar staat Sonic op. Dat Tornado wat je ziet is denk ik een eindbaas oid, dat ding er net onder lijkt een healthmeter.schnumi schreef op 24 August 2003 @ 17:55:
D³ het filmpje op www.cube-europe.com
Daar komen heel veel games voorbij en daar zie ook een glimp van the sims 2 enz.
Zijn die cijfertjes uit de persconferentie al gemeld?
1
2
3
4
5
| in mljn. Wereldwijd Europa Duitsland Gamecube 6,4 1,6 0,28 Gameboy 150 48 13 GBA / GBASP 34 7,5 1,3 Pokémon 110 25 7 |
Marktaandelen Duitsland (Hardware): Nintendo 48% - Sony 43% - MS 10%
GC Euro release dates:
MKDD 14 nov 2003
MGSTT TBA
SCII 26 sept 2003
F0GX 31 okt 2003
Pikmin 2 nov 2003
1080A ?? nov 2003
f.k.a D³
btw mensen wel weer stemmen he op www.gamefaqs.com
Mario staat maar 0,02% voor op crono.
[ Voor 47% gewijzigd door schnumi op 24-08-2003 19:03 ]
dan ga ik de US pre-order maar cancelen denk ik
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
^Ziet er goed uit!

• Games Convention: Mario Kart uitgeroepen tot GC game of the show
Take that Jan!Mario Kart was great and addicting as expected, it had by far most people playing it of any other game on the show.
Is wel incl. GBA he
27-29 augustus.Switch schreef op 24 August 2003 @ 19:11:
Is de ECTs nu niet aan de gang? Of is dat pas volgende week
f.k.a D³
Anoniem: 23844
errr.. bron van dit artikel (de echte bron dus).. Volgens mij klopt dit artikel niet echtTheEvilCuber schreef op 23 augustus 2003 @ 22:08:
Rebel Strike bonusdics
Ten eerste wordt de game gemaakt door Factor 5 en uitgegeven door LucasArts Entertainment.
Ten tweede is de content van de demo-disc allang bekend en staat bovendien al vast (geen veranderingen meer dus..)
The Bonus disc will include all of the following, according to LucasArts:
• A one-level demo of Hoth from Rebel Strike
• A playable demo of the gladiator-RPG Gladius
• A Rogue Leader demo
• A Rogue Leader trailer
• And best of all, the entire 1982 arcade game Star Wars in fully emulated glory
• Other bonus material
Wel een demo van RL maar niet de volledige game dus. Die demo dient er alleen maar voor om mensen over te halen zodat ze RL ook nog kopen. Die geven ze er echt niet gratis bij.
Hmm.. IG weet wel wat ze moeten posten, sjonge jonge zegschnumi schreef op 24 augustus 2003 @ 11:34:
Kijk eens wat ik hier vind:
[...]
Interessant dit is het plaatje trouwens:
[afbeelding]
Ben benieuwt of het ook echt zo is want dat zou wel vet zijn.Wat dachten jullie van BF 1942 met een LAN optie.
Dit is gewoon een foutje van EA. Ik zou er maar niet van uitgaan dat dit spel op de GC uitkomt. Zet je alvast maar schrap voor een flinke teleurstelling. Ten eerste is dit spel multiplayer only.. GC en internet, die twee factoren passen niet ect bijelkaar (erg jammer..).
Daarnaast kwam dit spel maar 1 sec in beeld terwijl alle andere spellen veel vaker in beeld kwamen. Aan het einde van de persconferentie lieten ze nog een keer de hele mikmak zien maar toen was Battlefield nergens te bekennen.
Maargoed, ook het logo zelf geeft genoeg bewijs.
Let goed op de ondertitel, het is jammergenoeg niet te lezen maar het lijkt erg veel op deze:

maw, de tweede expansion pack voor de PC.
conclusie:
BF op de GC? Ga er maar niet vanuit.
bovendien hoort dit spel op de PC thuis en heeft niks te zoeken op een console

Some good points, zal wel alleen een demo zijn dan. Helaas den spreekwoordelijke pindakaas. Activision doet wel de Euro publishing van LucasArts titels dacht ik, dus zo vreemd is het nietAnoniem: 23844 schreef op 24 augustus 2003 @ 21:58:
Ten eerste wordt de game gemaakt door Factor 5 en uitgegeven door LucasArts Entertainment.
f.k.a D³
Ik sla 'm ook over. Eerlijk gezegd lijkt F-zero mij niet zo boeiendD³ schreef op 24 August 2003 @ 23:05:
Wie hebben hier trouwens F-Zero US besteld bij DVDBO (of ergens anders) schnumi? ds? Phuse? Elroy had iig gepost dat hij F0 oversloeg.
Plus de COOP missies natuurlijkSome good points, zal wel alleen een demo zijn dan. Helaas den spreekwoordelijke pindakaas. Activision doet wel de Euro publishing van LucasArts titels dacht ik, dus zo vreemd is het niet
Had trouwens nog gezocht naar activision als euro publisher maar kon niets vinden of dat zij dat ook echt zijn, zelfs op cube-europe staat Lucasarts.. (beetje jammer).
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 24-08-2003 23:29 ]
ik heb F-Zero begin maart al gepre-ordered...D³ schreef op 24 August 2003 @ 23:05:
Wie hebben hier trouwens F-Zero US besteld bij DVDBO (of ergens anders) schnumi? ds? Phuse? Elroy had iig gepost dat hij F0 oversloeg.
[...]
Some good points, zal wel alleen een demo zijn dan. Helaas den spreekwoordelijke pindakaas. Activision doet wel de Euro publishing van LucasArts titels dacht ik, dus zo vreemd is het niet
Sorry even een tikkie terug... DIt probleem heb ik nou ook dus...schnumi schreef op 23 August 2003 @ 12:43:
Mm interessant. Maar ik heb dus een RGB kabel.En dus heb ik die 2 draadjes niet maar ik heb wel in de RGB kabel 2 uitgangen zitten voor kabeltjes. Dus zou het in feite moeten kunnen denk ik.
zo bedoel ik dus:
[afbeelding]
Die uitgangen zitten in de Modded RGB kabel.
Ik heb een (dure) RGB kabel waardoor het beeld dus beter wordt. Maar ik heb ook die o zo leuk Z-680 boxjes... Nou ik kan mn Cube er wel op aansluiten en heb ik DPII geluid.. allemaal leuk en aardig, maar dan zit ik weer met mn oude niet RGB kabel verbonden... heel fijn allemaal, en hier is vast over nagedacht, not! Mja op de doos van ze Z-680 stond dan ook alleen PS2 en X-box... maar goed.
Nu vond ik achterop mijn Cube ook een andere digitale uitgang nog wel.. valt daar niet iets leuks mee te doen? Misschien het geluid daar uit halen ofzo.. of zal er ook misschien een soor scart tussenplug bestaan die het geluid eruit filterd die dan de boxen weer in kan, want ik begin nu toch wel te twijfelen aan de keus die ik telkens maak: Mooi beeld, of mooi geluid (meestal het laatste). Maar ik wil die RGB kabel niet weggooien...
Dus weet iemand of ik iets met die digitale uitgang kan, of een adapter/converter ofzo? ik kan er nie veel over vinden...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Anoniem: 2856
Waarom als de US goedkoper is? Omdat de LAN opties misschien niet compatibel zijn?Phusebox schreef op 24 augustus 2003 @ 19:05:
ehm mario kart 14 nov in europa?
dan ga ik de US pre-order maar cancelen denk ik
als de europese eerder is, boeit mij die 10 euro niet... dan ga ik voor de europeseAnoniem: 2856 schreef op 25 augustus 2003 @ 08:57:
[...]
Waarom als de US goedkoper is? Omdat de LAN opties misschien niet compatibel zijn?
en inderdaad, de lan incompatibility is ook een reden...
over de z680: ik heb voor mijn JAP/US cube een modded rgb kabel, en die heeft naast het rgb signaal ook 2 aansluitingen voor tulppluggen die naar je surround set gaan
Heb je F-Zero X op de N64 nou al eens geprobeerd ds?
Anoniem: 19137
Paper Mario daarintegen vond ik waanzinnig.
Wat vond je eraan tegenvallen dan?Anoniem: 19137 schreef op 25 augustus 2003 @ 12:00:
F-Zero X dit weekend gespeeld op de N64, maar ik vond het zwaar tegenvallen.
Paper Mario daarintegen vond ik waanzinnig.
- Die digitale uitgang is alleen voor video, er komt dus geen geluidssignalen uit, dus de gewone scartaansluiting heb je zoiezo nodig.ReCreator schreef op 25 August 2003 @ 00:27:
[...]
Sorry even een tikkie terug... DIt probleem heb ik nou ook dus...
Ik heb een (dure) RGB kabel waardoor het beeld dus beter wordt. Maar ik heb ook die o zo leuk Z-680 boxjes... Nou ik kan mn Cube er wel op aansluiten en heb ik DPII geluid.. allemaal leuk en aardig, maar dan zit ik weer met mn oude niet RGB kabel verbonden... heel fijn allemaal, en hier is vast over nagedacht, not! Mja op de doos van ze Z-680 stond dan ook alleen PS2 en X-box... maar goed.
Nu vond ik achterop mijn Cube ook een andere digitale uitgang nog wel.. valt daar niet iets leuks mee te doen? Misschien het geluid daar uit halen ofzo.. of zal er ook misschien een soor scart tussenplug bestaan die het geluid eruit filterd die dan de boxen weer in kan, want ik begin nu toch wel te twijfelen aan de keus die ik telkens maak: Mooi beeld, of mooi geluid (meestal het laatste). Maar ik wil die RGB kabel niet weggooien...
Dus weet iemand of ik iets met die digitale uitgang kan, of een adapter/converter ofzo? ik kan er nie veel over vinden...
- Voor veel geld (>80 pleuro) kun je een speciale kabel kopen die die uitgang gebruikt en je daarmee een ietsjepietsje beter beeld kan krijgen op je gewone tv. Het schijnt wel wat te schelen bij Japanse/USA cubes omdat die standaard een slechtere scart-uitgang hebben (composiet kwaliteit), een pal-cube heeft vanzichzelf al beter beeld (als je een goede scartkabel hebt dan).
- Er zijn ook kabels die die digitale uitgang gebruiken voor het aansluiten op je monitor (perfect beeld). Echter werkt dit niet met een PAL gamecube en het werkt alleen met spellen met progressive scan.
Dus als je alleen maar importspellen hebt en je het liefst op je monitor speelt kun je dus heb beste een NTSC-cube kopen
Ik heb trouwens ook een 3rd party scartkabel met speciale tulpstekkers voor audio, de officiele scart van nintendo heeft dit geloof ik niet. Nadeel is wel dat ik moeite heb om die scart er goed in te krijgen, eerst is het beeld blauwig en na pas een heel gepiel krijg ik goed beeld, stekker is wat te kort (ach 't is maar een goedkoop ding natuurlijk). 't zelfde gold ook voor m'n gba-cube kabel, wilde ook maar niet lekker zitten, toch maar een officiele gekocht...
Heb er echt hartstikke veel zin in !
Op de N64 echt heel erg veel gespeeld
Is er nog veel nieuws gebeurt btw? Ben 4 weken niet echt online geweest door lanparties en wisselen van adsl - verbinding (zit nu ff met isdn). Ff een paar pagina's terug gelezen, maar denk dat ik de rest wel teruglees zodra ik een dezer dagen weer adsl heb. De plaatjes duren nu wel erg lang
Trouwens bij F-zero komt er vast ook wel een time attack met ghost optie? Kunnen we mooi die ghosts uploaden en elkaar verslaan
[ Voor 13% gewijzigd door jOzh op 25-08-2003 15:42 ]
Grab shell dude!
he ben benieuwt of je F-zero GX snel binnenkrijgt want dan kan ik ook eerder genieten.admiral schreef op 25 August 2003 @ 15:33:
Ik heb ook F-zero pre-orderd gelijk toen het kon bij DVDBO
Heb er echt hartstikke veel zin in !
Op de N64 echt heel erg veel gespeeld
Is er nog veel nieuws gebeurt btw? Ben 4 weken niet echt online geweest door lanparties en wisselen van adsl - verbinding (zit nu ff met isdn). Ff een paar pagina's terug gelezen, maar denk dat ik de rest wel teruglees zodra ik een dezer dagen weer adsl heb. De plaatjes duren nu wel erg lang
Trouwens bij F-zero komt er vast ook wel een time attack met ghost optie? Kunnen we mooi die ghosts uploaden en elkaar verslaan
F-zero GX ook al een paar maanden geleden gepreordert samen met Admiral.
ps: heb je het geld al binnen ad?
[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 25-08-2003 16:42 ]
tnx voor je info Digital-DNA,Digital-DNA schreef op 25 August 2003 @ 12:49:
[...]
- Die digitale uitgang is alleen voor video, er komt dus geen geluidssignalen uit, dus de gewone scartaansluiting heb je zoiezo nodig.
- Voor veel geld (>80 pleuro) kun je een speciale kabel kopen die die uitgang gebruikt en je daarmee een ietsjepietsje beter beeld kan krijgen op je gewone tv. Het schijnt wel wat te schelen bij Japanse/USA cubes omdat die standaard een slechtere scart-uitgang hebben (composiet kwaliteit), een pal-cube heeft vanzichzelf al beter beeld (als je een goede scartkabel hebt dan).
- Er zijn ook kabels die die digitale uitgang gebruiken voor het aansluiten op je monitor (perfect beeld). Echter werkt dit niet met een PAL gamecube en het werkt alleen met spellen met progressive scan.
Dus als je alleen maar importspellen hebt en je het liefst op je monitor speelt kun je dus heb beste een NTSC-cube kopen
Ik heb trouwens ook een 3rd party scartkabel met speciale tulpstekkers voor audio, de officiele scart van nintendo heeft dit geloof ik niet. Nadeel is wel dat ik moeite heb om die scart er goed in te krijgen, eerst is het beeld blauwig en na pas een heel gepiel krijg ik goed beeld, stekker is wat te kort (ach 't is maar een goedkoop ding natuurlijk). 't zelfde gold ook voor m'n gba-cube kabel, wilde ook maar niet lekker zitten, toch maar een officiele gekocht...
dus het komt erop neer dat ik me hierbij maar moet neerleggen... en gewoon s'nachts de RGB kabel moet gebruiken (dan pitten mn ouders en hoef da geluid niet zo hard) of DPII overdag voor het betere knalwerk
ik bedenk me zojuist trouwens iets wat ik zo ga proberen.... even kijken of ik het geluid via de tc weer kan aftappen en zo de luidsprekers ingooi... mja dat is nogal makkelijk lullen want ik praat over de Scart aansluiting en die laat zich niet aftappen.. dan behoud ik tv geluid... (Cube + geluid discovery channel zoiets) mja ff uitzoeken maar
tnx

Dit bedoel ik dus.
Moet je daar nog een apart kabltje voor kopen of kan dat?
[ Voor 30% gewijzigd door schnumi op 25-08-2003 16:53 ]
maar er zit wel zo'n blokje bij:Phusebox schreef op 25 August 2003 @ 16:57:
ja daar moet je nog een kabel voor kopen: nl. van 2 tulp pluggen naar 1 minijack (koptelefoon aansluiting)

Kan het dan wel of moet je dan nog steeds een apart kabeltje erbij kopen?
[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 25-08-2003 17:01 ]

En dit werkt prima, heb em in de front ingang gedaan op de achteraknt van mijn Decoder, omdat de dvd/pc al digitaal ging heb ik die niet nodig. maar jij hag de
Z-640 weet niet hoe die werkt.
Maar zo werkt het hier prima
Evilcuber lost het zo op met een Z-640
Zijn foto

das vrij duidelijk
Ow misschien ga ik zelf nog wel ff wat knutselen, dit maakt het allemaal nie zo moeilijk..
http://utopia.knoware.nl/...on/Engineering/SCART.html
[ Voor 36% gewijzigd door ReCreator op 25-08-2003 17:11 ]
He jammer, ik had me nog zo verheugd op je 3 pagina's lange review, waar ik dan weer een 3 pagina's lange reply op zou geven en jij daar weer op etc.Anoniem: 23844 schreef op 24 augustus 2003 @ 23:25:
Ik sla 'm ook over. Eerlijk gezegd lijkt F-zero mij niet zo boeiend.
Het is voor mij ook een beetje een gok want F-Zero heb ik nooit wat gevonden
Doh, helemaal vergeten. Endor COOP, nog beterPlus de COOP missies natuurlijk
Et voilá: http://www.lucasarts.com/press/releases/76.htmlHad trouwens nog gezocht naar activision als euro publisher maar kon niets vinden of dat zij dat ook echt zijn, zelfs op cube-europe staat Lucasarts.. (beetje jammer).
Speciaal voor jou GZ, om uit te printen en boven je bed te hangenGolbeZeromus schreef op 25 augustus 2003 @ 10:19:
Inderdaad RareGast, as vrijdag. Ik ga hem ook kopen. Die Vanessa ziet er wel stilo uit.

f.k.a D³
Ik twijfel nog een beetje over PN03. Simpel schieten is wel leuk, maar gaat het niet snel vervelen? Is het wel 60 euro waard?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ook al is dit setje DPL1 dan vind ik het toch al erg redelijk wat eruit komt vooral door zijn prijs (79 euro ofzo bij MM). Ik had gelukkig bij me cube een vrij goede scart kabel waarbij die witte en rode tulpjes gewoon los zitten waardoor ik het meteen kon aansluiten op dat kleine aansluiting geval speciaal voor consoles.
Ik neem aan dat ik de spellen die het ondersteunen gewoon op DPL2 moet zetten in options?
edit: PN03 is niet alleen maar simpel schieten in mijn ogen. Je schiet met style en je probeert gewoon jezelf te verbeteren steeds qua score en de controle over Vanessa.
Ik ga er niet vanuit dat het spel me snel zal vervelen, genoeg pakken die je kan unlocken en je hebt altijd nog de hard mode (1 schot=dood?).
[ Voor 22% gewijzigd door Koffiezuiper op 25-08-2003 17:29 ]
hmmm, dat zal dan wel die sonic game uit het filmpje zijn...
bweweh• Games Convention: Mario Kart uitgeroepen tot GC game of the show
[...]
Take that Jan!
En GB zeker, damn wat heeft dat ding verkocht, niet normaal :|[/quote][...]
Is wel incl. GBA he
Trouwens, van de game character battle op gamefaqs:
Mario - 66571
Crono - 66434
Damn, dat scheelde ook niks

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-08-2003 17:55 ]
ff testuh... daarna misschien wat uitleg of een hoop gevloek
/Edit
Nou oke.. het is me dus uiteindelijk gelukt, na wat geknutsel...
Ik heb nu RGB beeld, met Dolby Prologic II geluid...
Hoe heb ik dit gedaan vraag je misschien af... nou hier een uitleg, ik had toevallig wat spulletjes hier liggen, en wel deze:
- Een cheap SCART splitter (1 male naar 3 female), waarvan je gaat janken als je em openschroeft, maar die wel mogelijkheden biedt. omdat simpelweg alle banen aan elkaar doorlinken. (het ik zet 2 apparaten aan en mn tv krijgt 2 signalen effect)
- Een Scart naar audio(out) kabel. Een scart plug met aan de andere zijde 2 tulp stekkertjes.
- Een RGB kabel
Omdat die scart splitter zo slecht is komen alle signalen van scart 1 ook langs de scart nummer 2 en 3.
Dus nu heb ik de audio scart pinnetjes omgeplugt naar dezelfde als van de RGB kabel, zodat het audio signaal van de RGB kabel door de splitter word afgetapt. Deze tulp stekkertjes gaan dus fijn de Z-680 (Z-640 moet ook lukken) decoder in.
En walla! je hebt nu RGB beeld (kwaliteit gaat niet achteruit) en DPII geluid...
Nou nu is mijn dag weer goed... ben nu ff gamen
[ Voor 81% gewijzigd door ReCreator op 25-08-2003 19:00 ]
Had ik al verteld dat mijn nieuwe TV er al sinds een week staat
Wel jammer dat jullie allemaal de US versie kopen van een race spel. Nu kan ik niet meedoen
thnx ik denk dat het wel gaat lukken.ReCreator schreef op 25 August 2003 @ 17:06:
Deze heb ik gebruikt
[afbeelding]
En dit werkt prima, heb em in de front ingang gedaan op de achteraknt van mijn Decoder, omdat de dvd/pc al digitaal ging heb ik die niet nodig. maar jij hag de
Z-640 weet niet hoe die werkt.
Maar zo werkt het hier prima
Evilcuber lost het zo op met een Z-640
Zijn foto
[afbeelding]
das vrij duidelijk
Ow misschien ga ik zelf nog wel ff wat knutselen, dit maakt het allemaal nie zo moeilijk..
http://utopia.knoware.nl/...on/Engineering/SCART.html
Had trouwens al wat reviews bekeken allemaal en die waren stuk voor stuk wel erg positief over het feit dat er zulk geluid uit zo'n niet al te duur setje kwam.
[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 25-08-2003 20:19 ]
Speciaal voor jou heeft ie m zelf gesoeptGolbeZeromus schreef op 25 August 2003 @ 19:28:
Dank je wel D3. Alhoewel ik nu op mijn PC (geen idee war dat aan ligt) haast geen plaatjes ontvang heb ik al een donkerbruin vermoeden wat jij als plaatje post. Ik zal hem morgen eens uitgebreid bekijken op mijn werk en gelijk op megaformaat printer
Of zijn die letters standaard
[me=14065] is te lui om te zoeken, welke TV heb je nu danHad ik al verteld dat mijn nieuwe TV er al sinds een week staat![]()
Helaas is mijn camera nu kapot, (en het zal nog wel even duren voordat hij gerepareerd terug is) maar als hij gemaakt is zal ik eens wat pics posten van mijn nieuwe gamempire.
Naja, je kunt altijd nog tegen mij racenWel jammer dat jullie allemaal de US versie kopen van een race spel. Nu kan ik niet meedoen. Ik geloof dat ik eens een rekenmethode heb gelezen om NTSC naar PAL tijden te converteren en andersom. Dat was volgens mij in het Engelse blad N64, dat ging toen over Mario Kart 64. Zal dat blad eens opzoeken om tekijken of ik het nog kan vinden.
Maar als ik zo'n conversie methode vind, dan zal ik de taak graag op me nemen alle tijden te converteren om zo mooi weer te geven hoe D3 al mijn tijden verpletterd

Daar heb je toch geen last van als je op 60Hz speelt?GolbeZeromus schreef op 25 August 2003 @ 19:28:
Wel jammer dat jullie allemaal de US versie kopen van een race spel. Nu kan ik niet meedoen. Ik geloof dat ik eens een rekenmethode heb gelezen om NTSC naar PAL tijden te converteren en andersom. Dat was volgens mij in het Engelse blad N64, dat ging toen over Mario Kart 64. Zal dat blad eens opzoeken om tekijken of ik het nog kan vinden.
Mja vandaag zou het gebeuren dat de catalogus veranderd wordt en dus ook even voor een bepaalde tijd gesloten is. Ik denk dat het pas over een paar dagen zover is dat we de nieuwe lijst mogen aanschouwenATL schreef op 25 August 2003 @ 21:03:
Vandaag zou toch de nieuwe sterrencatalogus komen? Ik zie nog geen veranderingen in de sterrencatalogus.
Anoniem: 2856
Kan iemand mij overhalen om een freeloader te kopen en te importeren uit de us? Ik weet dat het goedkoper is, je games meestal eerder hebt, sommige games helemaal niet op pal worden uitgebracht. Uhm ik heb mezelf net overtuigd denk ik!
Als ze meer pre-orders hebben dan ze geleverd krijgen, dan duurt het nog onbepaalde tijd voor ze m binnen hebben. Als je nu pre-ordert, en ze hebben minder pre-orders dan games binnen, dan krijg je m meteen uit de eerste shipment, als je mazzel hebt. Je kan ook pech hebben en dat ze je order pas na een maand verwerkenAnoniem: 2856 schreef op 25 August 2003 @ 21:16:
Nee hij wordt voor onbepaalde tijd gesloten om hem helemaal te vernieuwen, zal dus wel een week duren voordat hij weer opengaat!
Kan iemand mij overhalen om een freeloader te kopen en te importeren uit de us? Ik weet dat het goedkoper is, je games meestal eerder hebt, sommige games helemaal niet op pal worden uitgebracht. Uhm ik heb mezelf net overtuigd denk ik!Heeft iedereen de beste ervaringen bij dvdboxoffice? Als ik nu F0 bestel, wanneer kan ik hem dan verwachten in mijn brievenbus? Als je preordered voor 400 euro, wordt het dan pas verrekent op moment van versturen?

Als ik het goed heb is een goede indicatie dat je m over ong. een week binnen zult hebben, met dus een beetje geluk, maar anderen kunnen je daar meer over vertellen
Dat zou ook kunnen, zou wel heel leuk zijn danThelema schreef op 25 augustus 2003 @ 20:43:
[...]
Daar heb je toch geen last van als je op 60Hz speelt?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-08-2003 21:21 ]
Ik kan ECHT niet meer wachten
[ Voor 59% gewijzigd door Deddiekoel op 25-08-2003 21:36 ]
Het punt is wel dat het moeilijk te bewijzen is dat je daadwerkelijk op 50 of 60Hz speelt, dan krijg je dingen als "mijn tv werkt niet in 60hz, dus daarom is mijn tijd lager dan de jouwe"..
maargoed, ik reken erop dat de mini-compo's hier op GoT gewoon eerlijk gaan verlopen
Als je voor 400 euro pre-ordered heb je grote kans dat je er wel een uit de eerste shipment krijgtAnoniem: 2856 schreef op 25 August 2003 @ 21:16:
Nee hij wordt voor onbepaalde tijd gesloten om hem helemaal te vernieuwen, zal dus wel een week duren voordat hij weer opengaat!
Kan iemand mij overhalen om een freeloader te kopen en te importeren uit de us? Ik weet dat het goedkoper is, je games meestal eerder hebt, sommige games helemaal niet op pal worden uitgebracht. Uhm ik heb mezelf net overtuigd denk ik!Heeft iedereen de beste ervaringen bij dvdboxoffice? Als ik nu F0 bestel, wanneer kan ik hem dan verwachten in mijn brievenbus? Als je preordered voor 400 euro, wordt het dan pas verrekent op moment van versturen?
Grab shell dude!
Nee, alleen F-Zero op de SNES. Zodra ik F-zero X voor een leuk prijsje tegenkom dan zal ik die zeker meenemen.GolbeZeromus schreef op 25 August 2003 @ 10:19:Heb je F-Zero X op de N64 nou al eens geprobeerd ds?
Waarschijnlijk komt F-zero GX nog wel in m'n collectie alleen niet direct. Ben niet zo'n race fan dus dat kan wel wachten
Ik ben benieuwd naar jouw 3 pagina lange review danHet is voor mij ook een beetje een gok want F-Zero heb ik nooit wat gevondenHopelijk brengt GX daar verandering in. Plus het werd weer eens tijd voor een nieuwe GC game
En dit spel is natuurlijk game-historie, SEGA die een nieuw deel uit een Nintendo franchise ontwikkelt! Nou hopen dat ik het ook daadwerkelijk leuk vind
Hmm.. niet goed genoeg gezocht
Normaal duurt het ongeveer twee weken vanaf het moment dat je bestelt tot aan het moment dat hij in je brievenbus ligt.Anoniem: 2856 schreef op 25 August 2003 @ 21:16:
1 week voor verwerking (waarom dat zo lang duurt beats me).
1 week voor verzenden
Met pre-orderen vervalt de verwerkingstijd (naja, die is er wel maar dat merk je niet aangezien je een spel toch niet 'eerder' kan krijgen dan de release datum). voorbeeld: F-zero komt op 28 aug uit, dan stuurt dvdboxoffice de game op 28 aug naar jou toe dus heb je hem een weekje later.
Volgens mij gebruikt iedereen hier dvdboxoffice voor de importgames en ik heb nog geen enkele negatieve ervaring gehoord. Enige nadeel is de lange wachttijd voor non pre-orders.
Hmm.. ik ga toch maar ff F-zero pre-orderen.. Op zich maakt het niks uit of ik het nu doe of over een half jaar. Mocht ik het spel niet leuk vinden dan verkoop ik hem wel via ebay (grote kans dat ik er dan nog winst op maakt ook
Khoop het wel, en je kan ook wel aan de tijd zien of iemand eerlijk of niet raced, alhoewel ie dan natuurlijk express langzaam zou kunnen gaan rijden... En dan weer net sneller zijn of zoiets vaagsThelema schreef op 25 augustus 2003 @ 21:42:
[...]
Het punt is wel dat het moeilijk te bewijzen is dat je daadwerkelijk op 50 of 60Hz speelt, dan krijg je dingen als "mijn tv werkt niet in 60hz, dus daarom is mijn tijd lager dan de jouwe"..
maargoed, ik reken erop dat de mini-compo's hier op GoT gewoon eerlijk gaan verlopen

Ben nu opnieuw begonnen met The Wind Waker, en heb deze keer pas heel laat die andere wallets gehaald.
Dus nu moet ik nog 5 triforce kaarten laten vertalen, maar heb geen rupees.
Weet iemand hoe ik makkelijk en snel aan laten we zeggen 1990 rupees kom??? je zou me er in ieder geval erg mee helpen.
Er zat toch ook een bug in F0 waardoor je superduper veel sneller ging ofzowThelema schreef op 25 August 2003 @ 22:35:
hehe, zo groot is het verschil echt niet hoor
Veel op je treasure maps kijken, schatten van 100 rupie vinden enzowDus nu moet ik nog 5 triforce kaarten laten vertalen, maar heb geen rupees.
Weet iemand hoe ik makkelijk en snel aan laten we zeggen 1990 rupees kom??? je zou me er in ieder geval erg mee helpen.
[ Voor 40% gewijzigd door NvE op 25-08-2003 22:47 ]
Ja doe maar.

Iemand nog wat van us yammie gehoord trouwens? Z'n server is al geruime tijd down.
Nou het is eerder andersom hoor, er zijn er meer die PAL F0GX gaan kopen dus strakkies kun je volop mee racenGolbeZeromus schreef op 25 August 2003 @ 19:28:
Wel jammer dat jullie allemaal de US versie kopen van een race spel. Nu kan ik niet meedoen
Voor MK64 is er inderdaad een conversie, maar dat is voor elke game weer anders dacht ik. Weet inmiddels wel uit ervaring dat NTSC/PAL tijden vergelijken gewoon niet werkt. Wisten jullie dat Samus in de PAL versie van MP ook langzamer loopt?Ik geloof dat ik eens een rekenmethode heb gelezen om NTSC naar PAL tijden te converteren en andersom. Dat was volgens mij in het Engelse blad N64, dat ging toen over Mario Kart 64. Zal dat blad eens opzoeken om tekijken of ik het nog kan vinden.
Zou wel erg toevallig zijn als net die letters er op stonden heJanMaster schreef op 25 August 2003 @ 20:38:
Speciaal voor jou heeft ie m zelf gesoept
Of zijn die letters standaardKzal maar niet teveel verklappen
Eh met Mario Kart misschien maar ik ben F0 n00bNaja, je kunt altijd nog tegen mij racen
Maar als ik zo'n conversie methode vind, dan zal ik de taak graag op me nemen alle tijden te converteren om zo mooi weer te geven hoe D3 al mijn tijden verpletterd![]()
DVDBO is perfect voor nieuwe games die je preordert, snel binnen, 15 euro of meer goedkoper en soms maanden eerder. Als je echter games bestelt die ze niet op voorraad hebben weet je nooit hoe lang het gaat duren. Laatst meer dan 2 maanden op een bestelling gewacht! Vraag maar aan GZAnoniem: 2856 schreef op 25 augustus 2003 @ 21:16:
Irritant is dat he, als het maanden ver weg is dan boeit het wachten niet, maar op het laatst is elke dag er 1 teveelDeddiekoel schreef op 25 augustus 2003 @ 21:35:
Hmmm, F-Zero is nog niet verstuurd....maar ik zie al dat dit komt doordat hij in Canada pas morgen uitkomt.
Ik kan ECHT niet meer wachten
f.k.a D³
Liever toch een echte vrouw hoor jongens en meisjes
Hoe doe ik trouwens mee aan die race? is dat screenshots posten?
lijkt me leuk... i'm in..
of is het online? da ken nie
Gewoon je tijd hier posten.. De nummer 1 moet screenshot laten zien etc. Verder gaat het allemaal op basis van vertrouwen.ReCreator schreef op 26 August 2003 @ 00:00:
Samus liep op de SNES ook al sneller in NTSCmaar dat wisten jullie vast al...
Hoe doe ik trouwens mee aan die race? is dat screenshots posten?
lijkt me leuk... i'm in..
of is het online? da ken nieheb geen adapter..
GameSpot heeft F-zero gereviewed, 6.8 klik. De moeilijksheidsgraad is behoorlijk hoog (understatement).
verdomme hey, je liet me ff schrikken met je puntAnoniem: 23844 schreef op 26 augustus 2003 @ 00:36:
[...]
Gewoon je tijd hier posten.. De nummer 1 moet screenshot laten zien etc. Verder gaat het allemaal op basis van vertrouwen.
GameSpot heeft F-zero gereviewed, 6.8 klik. De moeilijksheidsgraad is behoorlijk hoog (understatement).
Haha ja ik dacht ook alFred_Perry schreef op 26 August 2003 @ 00:46:
[...]
verdomme hey, je liet me ff schrikken met je puntHier krijg je vast meer reacties op
Ja doe maar.
Je bedoeld 8.6Anoniem: 23844 schreef op 26 augustus 2003 @ 00:36:
[...]
Gewoon je tijd hier posten.. De nummer 1 moet screenshot laten zien etc. Verder gaat het allemaal op basis van vertrouwen.
Zit een beetje iedereen bang te maken
Ik wist al dat de moeilijkheidsgraad heel hoog lag, dat was voor mij ook één van de redes om het spel niet te kopen. En naar SCII kijk ik toch ietjes meer naar uit.
Maar misschien is het wel een heel tof spel, dat zal ik dan wel op de volgende party zien.
Trouwens effe voor degene die bij dvdbox bestellen.
Als ik elke keer terug keer naar de website dan staat er opeens een spel in mijn quickchart geplaatst, terwijl ik helemaal niets besteld had

Nog meer mensen hier last van.
Ps. Iedereen die via dvdbox f-zero besteld weet natuurlijk wel dat ze kans maken op zo'n stuurwiel hé
[ Voor 6% gewijzigd door Elroy op 26-08-2003 01:01 ]
Anoniem: 74112
kan iemand me DE titels/games geven waar ik moet naar kijken om me te overhalen om zeker een cube in huis te halen?
dus echt populaire titels!
btw, is mario sunshine iets? ik heb altijd de mario's op SNES zeer graag gespeeld. is dit zowat dezelfde sfeer?
alvast bedankt.
Metroid Prime en Zelda: The Wind WakerAnoniem: 74112 schreef op 26 augustus 2003 @ 02:25:
ik ga me hoogstwaarschijnlijk een gamecube aanschaffen naast men ps2...
kan iemand me DE titels/games geven waar ik moet naar kijken om me te overhalen om zeker een cube in huis te halen?
btw, is mario sunshine iets? ik heb altijd de mario's op SNES zeer graag gespeeld. is dit zowat dezelfde sfeer?
alvast bedankt.
Binnenkort Mario kart, Soul Scaliber 2 en F-zero GX
Ja doe maar.
Anoniem: 60967
goed werk.. Vooral "so only the best of the best will unlock everything GX has to offer." staat mij wel aan..
nice, nu heb ik er nog meer zin in.
Vooral omdat het een race game is; je pakt dan snel ff een trackje als je ff 5 minuten tijd hebt. Wat dan uiteraard minstens een half uur wordt, maargoed het snel ff oppakken en een trackje doen staat mij wel aan
[ Voor 41% gewijzigd door admiral866 op 26-08-2003 08:39 ]
Anoniem: 60967
Geef mij maar lekker lastige spellen hoor, speel nog vrij regelmatig ikaruga! nog meer mensen die nog steeds ikaruga doen hier?
Fred_Perry schreef op 26 August 2003 @ 00:46:
[...]
verdomme hey, je liet me ff schrikken met je puntHier krijg je vast meer reacties op
Voor de mensen die graag lezen: hier een overzichtje van alle reviews tot nu toe.
• Soul Calibur II
Gamers.com 9 (Xbox: 10, PS2: 10)
GameSpot 8.5 (Xbox/PS2: 8.5)
GameSpy 94 (Xbox: 96, PS2: 93)
IGN 9.2 (Xbox: 9.2, PS2: 9.2)
Voor de mensen met insider: Head-to-head van de drie versies.
• F-zero
Gamers.com 9
GameSpot 8.6
IGN 9.3
En nog ff een japanse commercial klikkerdeklik
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 26-08-2003 11:46 ]
SMS is een zware teleurstelling als je bent groot gebracht met SMB3 en SMW. Vond er zelf vrij weinig aan en speel veel liever nog op m'n NES/SNES met de Mario titels.Anoniem: 74112 schreef op 26 August 2003 @ 02:25:
ik ga me hoogstwaarschijnlijk een gamecube aanschaffen naast men ps2...
alvast bedankt.
Jij... Jij... Laat me nooit meer zo schrikkenAnoniem: 23844 schreef op 26 August 2003 @ 11:41:
[...]
Voor de mensen die graag lezen: hier een overzichtje van alle reviews tot nu toe.
• Soul Calibur II
Gamers.com 9 (Xbox: 10, PS2: 10)
GameSpot 8.5 (Xbox/PS2: 8.5)
GameSpy 94 (Xbox: 96, PS2: 93)
IGN 9.2 (Xbox: 9.2, PS2: 9.2)
Voor de mensen met insider: Head-to-head van de drie versies.
• F-zero
Gamers.com 9
GameSpot 8.6
IGN 9.3
En nog ff een japanse commercial klikkerdeklik
Trouwens, je kan en mag die scores niet met elkaar vergelijken, hoe vaak moeten ze dat nou nog zeggen... De score is gebaseerd op de verhouding tot de games op dat platform, niet tot games of dezelfde game op andere platforms

Die hole met 50 floors. Als je niet weet waar ik het over heb, dan ga ik het ook niet spoileren.Thelema schreef op 25 August 2003 @ 22:38:
Nog een vraagje:
Ben nu opnieuw begonnen met The Wind Waker, en heb deze keer pas heel laat die andere wallets gehaald.
Dus nu moet ik nog 5 triforce kaarten laten vertalen, maar heb geen rupees.
Ook treasures opvissen levert vaak veel rupees op, van treasure charts dan, de gewone wat minder.
Anoniem: 17526
Anoniem: 81784
Had wel wat meegekregen van de kritieken maar echt de bottom-line van de problemen wist ik niet.
Het spel dus begonnen zonder enige vooringenomenheid.
Het begin is vrij duidelijk, bounty-hunter wordt gehuurd door mr.X om de boel te slopen.
En zo geschiede....
De controls zijn duidelijk, geen lastige combo's gewoon schieten op wat je moet raken.
Het is ff wennen dat wel, je kan verschillende camera punten kiezen en als je eenmaal het trukje door hebt dan kan je vijandelijk vuur dodgen en speelt het geheel gewoon lekker weg.
De grafics zijn best leuk, het vijandelijk vuur soms schitterend.... en de link met Metroid prime is ook niet verwonderlijk.
De twee games hebben raakvlakken waar Metroid toch de meest interessante game van de twee is. Opzich is dat geen degradatie van P.N.0.3 want Metroid is gewoon een hele goeie game.
Ik heb de game nu een paar uurtjes gespeeld en het is nog steeds vermakelijk, sure een classic is het niet maar op dit moment is voor de nintendo-liefhebber een kwalitatief goeie game al heel wat.
Oja... string-alert.
http://www.imagestation.c...43be42f2279f/fbdd0b8a.jpg
(goeie ass)
Ik weet niet wat voor extra gameplay er bij zit, bij P.N.03, sommige games in dit genre hebben iets meer, maar dat komt voornamelijk doordat ze dan wat meer speciale moves hebben, zie Devil May Cry 1 of het toekomstige Ninja Gaiden. Maar dit genre is voor mij de topper op console, deze maand ook Chaos Legion, dus voor mij een topmaand :)!
Ik denk dat als je morgen kijkt ze wel verstuurd zijn (hopelijk
het is nu 13:45 in canada... althans de plaats waar dvdboxoffice zit...schnumi schreef op 26 August 2003 @ 19:44:
Volgens mij word het is het nu pas zo'n beetje ochtend in US of heb ik het mis?![]()
Ik denk dat als je morgen kijkt ze wel verstuurd zijn (hopelijk).
dus ze mogen wel gaan shippen dacht ik
zeker aangezien ze die spullen echt wel eerder al binnen hebben gehad
Mss hebben ze ooit gezeik gehad met het te vroeg versturen van games/DVD's... En dat ze het daarom absoluut niet meer voor de toegestane datum doen.Phusebox schreef op 26 August 2003 @ 19:46:
[...]
het is nu 13:45 in canada... althans de plaats waar dvdboxoffice zit...
dus ze mogen wel gaan shippen dacht ik
zeker aangezien ze die spullen echt wel eerder al binnen hebben gehad
Ik weet wat je bedoeld ja, had ik inderdaad wel aan moeten denken.Anoniem: 34169 schreef op 26 August 2003 @ 16:52:
[...]
Die hole met 50 floors. Als je niet weet waar ik het over heb, dan ga ik het ook niet spoileren.
Dit topic is gesloten.