Switch schreef op 19 augustus 2003 @ 01:04:
Een PS ^_^. Sony denkt slim, Sony richt zich op de 'mainstream' en hyped zichzelf dood. Sony maakt winst (!)
Jullie houden allemaal stijf jullie ogen dicht, maar Nintendo is voor de ietwat kieskeurige gamer, en de PS/Sony juist niet, die is voor de casualspeler, de speler die na zijn studie uurtje eventjes gaat spelen, voor de lol. En ja, die wilt natuurlijk meteen alle luxe.
Sony verdient, Nintendo niet. Sony richt zich op de hyper, Nintendo niet.
Let teh' flames begin'

Je bent wel weer uit op ruzie hé
Wat jij zegt ik totaal waar je hebt daarmee 100% gelijk.
maar laat ik nou echt een pokkehekel hebben aan die mainstream gastjes (en JA dat zijn IMO een bepaald soort typetjes)
Ik hoop echt dat sony de volgende generatie zich helemaal kapothyped, en dan sterft, ik weet ik bijna zeker dat er zoiets gaat gebeuren, op de consolemarkt gaat er nu iets gebeuren wat er al op vele andere gebieden is gebeurt.
ff terug in de tijd, de tijd van de oude atari's, het ging toen nog niet zo goed met de consoles, maar later kwamen er spellenbakkers als Nintendo en Sega DIE maakten pas spellen en consoles!
een paar generaties ging het goed (NES SNES, de N64 nog net) maar toen rook een groot bedrijf geld in die sector!
toen kwam er een leuke console van Sony die prescies had wat veel NIET-GAMERS juist wel wilden, namelijk Mainstreamgames, games als Fifa (sport) tekken (geweld)en tomb raider (vrouwelijk schoon

) toen hadden ze de sleutel naar succes!
Maarrr toen zou de volgende Nintendo Console eraan komen en moesten ze snel zijn, dus met al dat geld wat ze hadden verdiend maakte ze snel een nieuwe console (die eignelijk maar een tikkie beter was als de psx) en brachten hem snel op de markt voordat de concurentie er was, natuurlijk ook weer met de nodige mainstream games, als fifa (sport) Tekken Tag (bloed/vechten) en tieten (DOA2 e.d)
De Nintendo console had weer zijn eigen games als altijd, zelda, mario, dony kong, en dit keer zelf een schietspel genaamd Goldeneye (eerste keer bloed in de N-console geschiedenis

)
Maarja wat als de mensen met smaak verliezen van de mainstream-mensen (ps2 ers en Xbox'ers IMHO)
wat dan?
wat dan?
D
an sterft Nintendo, net als Sega voor hem, omdat zij nog de enige zijn die ECHTE games maken, games met stijl, games die uniek zijn en je je hele leven bij blijven, maar helaas houd de mainstream hier niet van, die wil bloed, tieten en auto's
En dus verne*kt sony nu flink de markt samen met M$ met hun mainstream, en laten de ECHTE gamers zonder een goede toekomst met Nintendo