Het Grote Gamecube topic deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.193 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] Datum update sterrencatalogus bekend

Nintendo Europe heeft laten weten wanneer de sterrencatalogus op haar site geupdate wordt.

Enkele weken geleden maakte Nintendo Europe al bekend dat de sterrencatalogus flink geupdate zou worden met onder andere een aantal games en accessoires, naast de gebruikelijke virtuele goodies (desktop themes, screensavers etcetera). Nu heeft de Europese tak van het tofste gamesbedrijf aller tijden (wat ons betreft) bekend gemaakt dat deze sterrencatalogus 25 augustus geupdate zal zijn. Dat is dus volgende week maandag al! Nog een weekje dus, en we zullen weten welke games we kunnen krijgen voor onze VIP-sterren, en natuurlijk hoeveel sterren ons dit gaat kosten. We zijn benieuwd!

Met dank aan Gamedemon voor het melden van dit nieuws.

printversie

Door: Daan van Lier op 18-08-2003
YAY! *schrijft datum in agenda die TheEvilCuber niet eens heeft :P

ennuh Flip.Mo SU :P

ik vinnet wel grappig dat jij het prescies andersom ziet als iedereen
de meeste mensen zeggen:
SNES >TOP
N64 > leuk, maar veel te weinig games
GamCube > Leuk maar geen dvd maar wel veel echte nintendo toppers (ED SMS SSBM WR:BS SW:RL LM WW TWW) leuk he die afkortingen :p)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 20:32:
En of jullie het willen of niet de gamecube verkoopt dus helemaal niet goed vergeleken met de xbox en ps2.
Not true, de cube is nog steeds nek aan nek met de Xdoos

En zoals je zelf al zegt is de Xbox het pas echt waard als je hem ombouwd :O

jij noemt de n64 beter? er zijn NU op de cube al betere spellen als de n64 in zijn hele leven (op een perfect dark na dan)
noem aub eens een lijstje met games die je op de n64 goed vond en die je op de cube juist vond tegenvallen of wel leuk vond

edit: shit ik had verwacht dat er ondertussen al iemand had gereageerd, sorry voor de dubbelpost :)

[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 18-08-2003 20:57 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 18 August 2003 @ 20:56:
[...]

Not true, de cube is nog steeds nek aan nek met de Xdoos

En zoals je zelf al zegt is de Xbox het pas echt waard als je hem ombouwd :O

jij noemt de n64 beter? er zijn NU op de cube al betere spellen als de n64 in zijn hele leven (op een perfect dark na dan)
noem aub eens een lijstje met games die je op de n64 goed vond en die je op de cube juist vond tegenvallen of wel leuk vond

edit: shit ik had verwacht dat er ondertussen al iemand had gereageerd, sorry voor de dubbelpost :)
nek aan nek? achja daarom moet nintendo een tijdje stoppen met gamecubes produseren. Niet omdat ze te veel hebben gemaakt maar omdat de verkoop cijfers niet goed zijn.

Meningen zijn meningen en ik respect jouw mening dat jij vind dat er betere spellen zijn op de gamecube dan op de n64. EN ja er waren ook niet zoveel spellen en daarom heb ik em ook verkocht de n64 voor een psx. Maarja iig ik heb ED niet gespeeld vind ik niks aan. SW:rl vind ik ook niks aan want het is niet mijn genre. LM is veel te kort en eigenlijk is het concept leuk maar erg saai, nadat je de eerste kamer heb bekeken heb je eigenlijk het hele spel al gespeeld. SMS heb ik me mee vermaakt. Maar alweer vind ik sm64 veel leuker is ook beter opgebouwd vind ik kwa verhaal. Zelda the wind waker vind ik niks aan niet mijn genre sorry. Wave Race heb ik me wel mee vermaakt en ik heb ook de wave race op de n64 gespeeld en ik vind het een goeie update kwa graphics. SMSB is ook ok alhoewel niet veel anders dan de n64 versie. Ik vind mario kart 64 nog steeds een uber vette spel. En golden eye is gewoon het fps spel op alle consoles. En ja ik heb time splitter ook gespeeld en vond het leuk fps met hetzelfde controllers als golden eye alleen jammer dat er geen theme in zat zoals james bond dat maakt het juist leuker. Ik heb me zeer vermaakt met ssx tricky. Metroid Prime heb ik ook effe gespeeld maar ben er nooit helemaal ingekomen. En re vind ik maar niks dus het is alweer niet mijn genre :+ . En starfox heb ik effe gespeeld maar vind ik wat minder omdat het de zelda besturing heeft. En er waren niet al te positieve reacties hierover hier en op andere forums.

Dus ja ik heb me vermaakt op de n64 met banjo kazooie (hoe e het ook schrijft). Mario 64,mario kart 64,Super Smash Brothers, Goldeneye, 1 of andere basketball spel,1080 snowboarding vond ik erg ruig en niet te vergeten diddy kong racing :D . Tja en er zijn ook aantal andere spellen waarmee ik me heb vermaakt en daarna heb ik em verkocht voor een psx en daarmee heb ik mezelf vermaakt met crash banidcoot,gran turismo,tekken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 20:32:
Maar hopelijk komt nintendo met iets beters uit in 2005 met betere spellen. Maarja het heeft alwer geen dvd speler erin?
Ik snap die hele DVD onzin echt niet hoor (vroeger had je toch ook geen videorecorder in je Mastersystem (II), Megadrive (II) of (S)NES?) en wat mij betreft is dat ook allemaal de schuld van Sony die het schijnbaar nodig vond om hun console multifunctioneler te maken en dat zijn ze blijkbaar nog steeds van plan (zie de nog te releasen PSX, luxere versie van de PS2) ipv. zich volledig op gaming te richten zoals Nintendo dat graag wil doen.. Als je dan zo graag DVD wilt zien dan ga je toch lekker naar de winkel en dan haal je voor 50 euri een fijne standalone DVD speler? ik dacht btw al dat iedereen in Nederland nou wel zo'n beetje een DVD speler in huis zou hebben dus dan zijn die DVD spelers in spelcomputers ookal weer een flink overbodig.. en mocht dat het nu dan toch nog niet zijn dan zal het in 2006 vast en zeker wel zo zijn

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

DarK_M schreef op 18 augustus 2003 @ 21:17:
[...]

Ik snap die hele DVD onzin echt niet hoor (vroeger had je toch ook geen videorecorder in je Mastersystem (II), Megadrive (II) of (S)NES?) en wat mij betreft is dat ook allemaal de schuld van Sony die het schijnbaar nodig vond om hun console multifunctioneler te maken en dat zijn ze blijkbaar nog steeds van plan (zie de nog te releasen PSX, luxere versie van de PS2) ipv. zich volledig op gaming te richten zoals Nintendo dat graag wil doen.. Als je dan zo graag DVD wilt zien dan ga je toch lekker naar de winkel en dan haal je voor 50 euri een fijne standalone DVD speler? ik dacht btw al dat iedereen in Nederland nou wel zo'n beetje een DVD speler in huis zou hebben dus dan zijn die DVD spelers in spelcomputers ookal weer een flink overbodig.. en mocht dat het nu dan toch nog niet zijn dan zal het in 2006 vast en zeker wel zo zijn
"Liever alles in één apparaat dan allerlei verschillende"

Mp3 speler, DVD speler, CD Speler, SACD Speler, Console, Platenspeler, Cassette speler, Radio, TV Tuner.... wordt druk :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 21:16:
[...]

nek aan nek? achja daarom moet nintendo een tijdje stoppen met gamecubes produseren. Niet omdat ze te veel hebben gemaakt maar omdat de verkoop cijfers niet goed zijn.

Meningen zijn meningen en ik respect jouw mening dat jij vind dat er betere spellen zijn op de gamecube dan op de n64. EN ja er waren ook niet zoveel spellen en daarom heb ik em ook verkocht de n64 voor een psx. Maarja iig ik heb ED niet gespeeld vind ik niks aan. SW:rl vind ik ook niks aan want het is niet mijn genre. LM is veel te kort en eigenlijk is het concept leuk maar erg saai, nadat je de eerste kamer heb bekeken heb je eigenlijk het hele spel al gespeeld. SMS heb ik me mee vermaakt. Maar alweer vind ik sm64 veel leuker is ook beter opgebouwd vind ik kwa verhaal. Zelda the wind waker vind ik niks aan niet mijn genre sorry. Wave Race heb ik me wel mee vermaakt en ik heb ook de wave race op de n64 gespeeld en ik vind het een goeie update kwa graphics. SMSB is ook ok alhoewel niet veel anders dan de n64 versie. Ik vind mario kart 64 nog steeds een uber vette spel. En golden eye is gewoon het fps spel op alle consoles. En ja ik heb time splitter ook gespeeld en vond het leuk fps met hetzelfde controllers als golden eye alleen jammer dat er geen theme in zat zoals james bond dat maakt het juist leuker. Ik heb me zeer vermaakt met ssx tricky. Metroid Prime heb ik ook effe gespeeld maar ben er nooit helemaal ingekomen. En re vind ik maar niks dus het is alweer niet mijn genre :+ . En starfox heb ik effe gespeeld maar vind ik wat minder omdat het de zelda besturing heeft. En er waren niet al te positieve reacties hierover hier en op andere forums.

Dus ja ik heb me vermaakt op de n64 met banjo kazooie (hoe e het ook schrijft). Mario 64,mario kart 64,Super Smash Brothers, Goldeneye, 1 of andere basketball spel,1080 snowboarding vond ik erg ruig en niet te vergeten diddy kong racing :D . Tja en er zijn ook aantal andere spellen waarmee ik me heb vermaakt en daarna heb ik em verkocht voor een psx en daarmee heb ik mezelf vermaakt met crash banidcoot,gran turismo,tekken etc.
aha ik zie het probleem hier al, jij houd juist NIET van die nintendo stijl, en die is dus bij de cube JUIST er zwaar aanwezig
Metroid een FPS/FPA, iedereen riep dat het nooit zou lukken, en TOCH is het DE topper en bijna overal Game Of The Year geworden
Net als Zelda,toen mensen het Cel SHaded zagen gingen N fans al huilen, maar toch is het weer een topper geworden.

Zoals IK het lees val jij meer onder de meanstream met Licentiespellen (goldeneye) en gewoon spellen voor iedereen (tricky Crash badicoot en Tekken)

Je bent IMO geen nintendo gamer (niet flamend bedoelt, maar om het maar een naam te geven) maar meer een mainstream gamer

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens over de stop van de productie, dat komt gewoon door het feit dat ze een overschot hebben en het dus verstandiger is om even de productie te stoppen. MS doet op moment percies hetzelfde dus wat is het probleem?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

AudiRS4 schreef op 18 augustus 2003 @ 21:23:
[...]

Mp3 speler, DVD speler, CD Speler, SACD Speler, Console, Platenspeler, Cassette speler, Radio, TV Tuner.... wordt druk :)
Het was al wachten op een Xboxer hier ;)

ik ben het niet je jouw stelling eens, vooral omdat je de xbox niet tegelijk kan gebruiken en ik dat meestal wel doe (cd's in mijn dvd speler, films op mijn pc en games in mijn cube, radio luister ik NOOIT)

en ik vnd het zowizo fijn om meerdere spullen te hebben, ziet er vet uit :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

TheEvilCuber schreef op 18 augustus 2003 @ 21:27:
[...]

Het was al wachten op een Xboxer hier ;)

ik ben het niet je jouw stelling eens, vooral omdat je de xbox niet tegelijk kan gebruiken en ik dat meestal wel doe (cd's in mijn dvd speler, films op mijn pc en games in mijn cube, radio luister ik NOOIT)

en ik vnd het zowizo fijn om meerdere spullen te hebben, ziet er vet uit :)
Toen ik voor de keuze stond om een console te kopen had ik nog geen DVD speler ( ook niet in mijn PC ), en dat was voor mij dus een zwaarwegende factor. En om een (kwalitatief betere) DVD speler los erbij te kopen zag ik niet echt zitten omdat het hier al vol genoeg staat. Wat ik kon combineren heb ik dus ook gedaan ;)

offtopic:
Xboxer ?? Heb ook een Dreamcast hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
[...]

Meningen zijn meningen en ik respect jouw mening dat jij vind dat er betere spellen zijn op de gamecube dan op de n64.
Meningen zijn meningen en feiten zijn, wel, feiten. En een feit is dat men de Xdoos in Japan aan de straatstenen niet kwijtraakt. Nog geen 1000 p/w tegen een kleine 20.000 cubes p/w. Feit is ook dat er voor Xbox en Cube beide ongeveer 9 miljoen wereldwijd zijn verkocht.

En dat Bill verder gaat met produceren van de doos is zijn probleem, financieel zal dat allemaal wel mogelijk zijn, maar dat betekent niet dat ie beter loopt

Het vreemde van dit alles is nog wel dat qua hardware de zwakste console van de 3(ook een feit), de PleeStation 2, nog steeds als een trein loopt. En zijn de games daarop zo geweldig? niet echt he :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 18 augustus 2003 @ 21:23:
[...]

Totaal niet mee eens. TV/Video combi's zijn ook klote. Is het ene stuk, dan kun je het andere vaak niet gebruiken. We hebben er hier bewust voor gekozen alles apart te doen. Mijn vader heeft een TV, een videorecorder, een DVD speler, een CD speler, een tuner, én een versterker op z'n kamer.
Stuk voor stuk zijn het dingen van 20 jaar oud (behalve de DVD speler, net nieuw), en de kwaliteit is nog steeds top, beter dan een combi apparaat wat je nu koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Kwaliteit past niet in één doosje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ze hadden hogere verkoop verwacht, dus produceerden ze meer. Wereldwijd zijn er, zoals a gezegd, ong. evenveel verkocht. Wat ook een feit is, is dat de PSX (de eerste dus) in Japan nog steeds beter verkoopt dan de Xbox.
Koop dan ook geen games die je genre niet zijn.
Dat snapt toch iedere boerenlul :? Sorry maar als je racegames haat dan ga je die ook niet massaal kopen en dan zeggen dat het klotespellen zijn. Jij vindt de genres die je veel op de Xbox/PS2 vindt leuker, fijn, dan koop je dus een Xbox/PS2. Sim-pel. Einde discussie IMO.
Je hebt je dus vermaakt met... 7 Nintendo games, en met... 3 PSX games. Klinkt nogal tegenstrijdig met de rest van je verhaal, niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 22:02:
[...]
Totaal niet mee eens. TV/Video combi's zijn ook klote. Is het ene stuk, dan kun je het andere vaak niet gebruiken. We hebben er hier bewust voor gekozen alles apart te doen. Mijn vader heeft een TV, een videorecorder, een DVD speler, een CD speler, een tuner, én een versterker op z'n kamer.
Stuk voor stuk zijn het dingen van 20 jaar oud (behalve de DVD speler, net nieuw), en de kwaliteit is nog steeds top, beter dan een combi apparaat wat je nu koopt.
Of het beter of slechter is laat ik even in het midden, maar ga eens een willekeurige hifi winkel binnen. Losse systemen zijn bijna niet meer te vinden. Probeer maar eens een losse CD-speler te kopen (een nieuwe), ik kom ze bijna niet meer tegen. Volgens mij is de trend dan ook dat alles meer gecentraliseerd wordt in plaats van losse componenten. Of dat beter of slechter is weet ik niet, maar ik zie het rond mij steeds meer komen.

En daarbij, houd alle afstandbedieningen maar eens uit elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 18 August 2003 @ 22:10:
[...]

Of het beter of slechter is laat ik even in het midden, maar ga eens een willekeurige hifi winkel binnen. Losse systemen zijn bijna niet meer te vinden. Probeer maar eens een losse CD-speler te kopen (een nieuwe), ik kom ze bijna niet meer tegen. Volgens mij is de trend dan ook dat alles meer gecentraliseerd wordt in plaats van losse componenten. Of dat beter of slechter is weet ik niet, maar ik zie het rond mij steeds meer komen.

En daarbij, houd alle afstandbedieningen maar eens uit elkaar ;)
Ik zei niet dat je een universele afstandsbediening nodig had 8)7 ;)

Maar goed, je kan ze echt nog wel vinden hoor. Vraag maar eens rond bij het Audio, Video & HiFi forum :)
Volgens mij gaan alle échte audiofielen daar voor losse apparatuur. Ook als je bij de versterkers van 2000 euro zit, dan vindt je nooit combi shit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Loop maar eens bij de betere HiFi winkels binnen (dus geen Megapool) isset ook allemaal los...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

Yeak right! En wat een super zet om een DVD speler in een spel computer te zetten 8)7 waar je dan ook nog een aparte afstandsbediening voor nodig hebt om een DVDtje te spelen :Y) Slimme zet MS! :)

Als je alleen maar top of the bill stuff in een console zet dan wordt het een prijsje waar je 's nachts van wakker zou liggen! :|

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 22:02:
[...]
Ik kan me hier volledig bij aan sluiten, maar waar het mij vooral om gaat is dat je je als spelcomputerfabrikant moet richten op het maken van een spelcomputer om games op te spelen en niet op het maken van een multifunctioneel apparaat waar je je vakantiefoto's op kan bekijken noem het dan geen spelcomputer... op den duur wordt het zo we hebben een apparaat ontwikkeld waar je van alles en nog wat mee kan van het bijhouden van de inhoud van je koelkast tot het managen van je agenda etc. etc. etc. en owja als je nog tijd over hebt kun je er ook nog wel eens een spelletje op spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

DarK_M schreef op 19 augustus 2003 @ 00:09:
[...]

Ik kan me hier volledig bij aan sluiten, maar waar het mij vooral om gaat is dat je je als spelcomputerfabrikant moet richten op het maken van een spelcomputer om games op te spelen en niet op het maken van een multifunctioneel apparaat waar je je vakantiefoto's op kan bekijken noem het dan geen spelcomputer... op den duur wordt het zo we hebben een apparaat ontwikkeld waar je van alles en nog wat mee kan van het bijhouden van de inhoud van je koelkast tot het managen van je agenda etc. etc. etc. en owja als je nog tijd over hebt kun je er ook nog wel eens een spelletje op spelen...
Op wannahaves het in dat een keer gezien, een sys om heel je huis mee te besturen :x
Het idee tegenwoordig is om alles te centreren, gamesconsoles worden entertainmentsystems. Dat is voordelig voor iedereen, behalve voor de die-hard gamers, die alleen willen gamen :(
Maar zo is het nu eenmaal; Get over it :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Wat het lullige is hiervan:
over een tijdje heb je dus een ps3 met brander tv-tuner/recorder koelkkast, spaarpot printer, ventilator, viborator en dan komen ze: ""kijk we verkopen beter dan Nintendo!! wij zijn 1337 en we 0vvn3|\|""

8)7

VIND JE HET GEK, SPELconsole tegen huis in een doosje wat koop je dan eerder (de mainstream dan)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 19-08-2003 00:52 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Een PS ^_^. Sony denkt slim, Sony richt zich op de 'mainstream' en hyped zichzelf dood. Sony maakt winst (!)

Jullie houden allemaal stijf jullie ogen dicht, maar Nintendo is voor de ietwat kieskeurige gamer, en de PS/Sony juist niet, die is voor de casualspeler, de speler die na zijn studie uurtje eventjes gaat spelen, voor de lol. En ja, die wilt natuurlijk meteen alle luxe.

Sony verdient, Nintendo niet. Sony richt zich op de hyper, Nintendo niet.
Let teh' flames begin' ;) 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 19-08-2003 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Switch schreef op 19 August 2003 @ 01:04:
Een PS ^_^. Sony denkt slim, Sony richt zich op de 'mainstream' en hyped zichzelf dood. Sony maakt winst (!)

Jullie houden allemaal stijf jullie ogen dicht, maar Nintendo is voor de ietwat kieskeurige gamer, en de PS/Sony juist niet, die is voor de casualspeler, de speler die na zijn studie uurtje eventjes gaat spelen, voor de lol. En ja, die wilt natuurlijk meteen alle luxe.

Dat is toch al een beetje (erg) oud nieuws :x 8)7 :z

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ah, dus jullie zijn al 'in denial'? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Waar maakt iedereen zich zorgen om. Mij kan het werkelijk geen ene poep schelen wat er met socy/ms/ninty gebeurd, als ik mijn Zelda maar op tijd krijg :)

offtopic:
Waarom die :x het niet :x ?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 19 augustus 2003 @ 01:04:

Je bent wel weer uit op ruzie hé :X

Wat jij zegt ik totaal waar je hebt daarmee 100% gelijk.

maar laat ik nou echt een pokkehekel hebben aan die mainstream gastjes (en JA dat zijn IMO een bepaald soort typetjes)
Ik hoop echt dat sony de volgende generatie zich helemaal kapothyped, en dan sterft, ik weet ik bijna zeker dat er zoiets gaat gebeuren, op de consolemarkt gaat er nu iets gebeuren wat er al op vele andere gebieden is gebeurt.

ff terug in de tijd, de tijd van de oude atari's, het ging toen nog niet zo goed met de consoles, maar later kwamen er spellenbakkers als Nintendo en Sega DIE maakten pas spellen en consoles!
een paar generaties ging het goed (NES SNES, de N64 nog net) maar toen rook een groot bedrijf geld in die sector!

toen kwam er een leuke console van Sony die prescies had wat veel NIET-GAMERS juist wel wilden, namelijk Mainstreamgames, games als Fifa (sport) tekken (geweld)en tomb raider (vrouwelijk schoon ;) ) toen hadden ze de sleutel naar succes!

Maarrr toen zou de volgende Nintendo Console eraan komen en moesten ze snel zijn, dus met al dat geld wat ze hadden verdiend maakte ze snel een nieuwe console (die eignelijk maar een tikkie beter was als de psx) en brachten hem snel op de markt voordat de concurentie er was, natuurlijk ook weer met de nodige mainstream games, als fifa (sport) Tekken Tag (bloed/vechten) en tieten (DOA2 e.d)

De Nintendo console had weer zijn eigen games als altijd, zelda, mario, dony kong, en dit keer zelf een schietspel genaamd Goldeneye (eerste keer bloed in de N-console geschiedenis :P)

Maarja wat als de mensen met smaak verliezen van de mainstream-mensen (ps2 ers en Xbox'ers IMHO)
wat dan?
wat dan?
D
an sterft Nintendo, net als Sega voor hem, omdat zij nog de enige zijn die ECHTE games maken, games met stijl, games die uniek zijn en je je hele leven bij blijven, maar helaas houd de mainstream hier niet van, die wil bloed, tieten en auto's
En dus verne*kt sony nu flink de markt samen met M$ met hun mainstream, en laten de ECHTE gamers zonder een goede toekomst met Nintendo
:'( :'( :'(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nintendo games zijn 'uit', niet meer in de mode en je bent nou niet echt bepaald cool als je verkondigt dat je van Kirby racing houdt (Tussen mijn vrienden loopt ik ook neit echt op te scheppen "Ik heb een gamecube!" ommdat het van de mainstream gastjes zijn. "Pfff, Een gamecube? Kom op man! Die dingen zijn voor wijfen!"). Een kleine groep + een hoop Japanners houden op dit moment Nintendo wakkelend op de rand der verdoemenis, totdat ze naast Sega valt en alleen nog maar software ontwikkelt voor Sony en MS.

Jammer, maar waarschijnlijk waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 19 August 2003 @ 01:31:
Nintendo games zijn 'uit', niet meer in de mode en je bent nou niet echt bepaald cool als je verkondigt dat je van Kirby racing houdt (Tussen mijn vrienden loopt ik ook neit echt op te scheppen "Ik heb een gamecube!" ommdat het van de mainstream gastjes zijn. "Pfff, Een gamecube? Kom op man! Die dingen zijn voor wijfen!"). Een kleine groep + een hoop Japanners houden op dit moment Nintendo wakkelend op de rand der verdoemenis, totdat ze naast Sega valt en alleen nog maar software ontwikkelt voor Sony en MS.

Prescies!
mijn lapje teks is waarschijnlijk nogal onduidelijk, maar ik bedoel dus eigenlijk wat Switch hier zegt _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet me ook voegen bij switch en ook bij flipmo.

Nintendo is altijd prachtig geweest en heeft altijd goeie games uitgebracht.
Maar toch denk ik dat dat niet genoeg is in deze maatschapij.
Mensen willen meer voor hun geld. Dus een dvd erbij enz.

Ik ben zelf ook bang dat nintendo in 2010 ofzo net als sega voor xbox en ps2 games maakt.
Wat me nog minder zou verbazen is dat billyboy nintendo zal opkopen op dat moment.

En ik kan alleen maar :9~ bij de gedachte van nintendo games met de krachtige hardware van de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Door dit betoog krijg ik de neiging mijn ps2 in de hens te zetten, om het vervolgens in de plomp te gooien :P

Erg mooi gezegd ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, jongens, jongens. Jullie draven allemaal een beetje door he?

OK, ik ga het allemaal nog een keertje uitleggen:
Start
Er was eens een spelletjesfabrikant, genaamd Nintendo. Deze fabrikant maakte als enige nog echte games voor de die-hards. Omdat de die-hard gamers inmiddels tot een uitstervend ras behoorden, verkochten de games van Nintendo niet heel erg lekker.
Maaar.... Nintendo had het slim bekeken. Zij was namelijk de enige spelletjesfabrikant die nog winst maakte op een verkochte spelletjescomputer.
Hierdoor bleef Nintendo ook bij een kleine userbase winst maken, waardoor zij het hoofd boven water konden houden.
Alhoewel een grote, evil company, genaamd Microsoft, aan dit geluk een einde had willen maken, doordat het geprobeerd had Nintendo op te kopen, hield Nintendo voet bij stuk, en ze weigerden het aanbod.
Op dat moment had Nintendo nog ong. $25 miljard op de bank staan. Als je bedenkt dat ze nergens verlies op kunnen hebben geleden, kan dat alleen maar meer geworden zijn.
Op deze manier wist Nintendo het hoofd boven water te houden, en de die-hard Nintendo gamers leefden nog lang en gelukkig.
End
Switch schreef op 19 August 2003 @ 01:31:

Mensen die zoiets niet kunnen begrijpen/waarderen, die "in de grot zitten", om met Plato te spreken, kan ik niet tot mijn vriendenkring rekenen. Het probleem is dat ze een Nintendo console niet durven aanraken, waardoor ze dus ook nooit kunnen zien hoe heerlijk sommige Nintendo games zijn.
Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 01:46:
Ik moet me ook voegen bij switch en ook bij flipmo.

Nintendo is altijd prachtig geweest en heeft altijd goeie games uitgebracht.
Maar toch denk ik dat dat niet genoeg is in deze maatschapij.
Mensen willen meer voor hun geld. Dus een dvd erbij enz.

Ik ben zelf ook bang dat nintendo in 2010 ofzo net als sega voor xbox en ps2 games maakt.
Wat me nog minder zou verbazen is dat billyboy nintendo zal opkopen op dat moment.

En ik kan alleen maar :9~ bij de gedachte van nintendo games met de krachtige hardware van de xbox.
Zie voor het bovenste gedeelte mijn verhaaltje; op de onderste zin wil ik echter nog even ingaan:
Hoewel de hardware van de cube als je puur naar de specs kijkt een beetje onderdoet voor die van de Xbox, is dat in de praktijk niet zo. Vergelijk het maar eens met AMD, een processor van AMD heeft niet voor niets een performance rating, waarbij bv. 2400+ betekent dat de proc. ong. evensnel is als een Intel proc. van 2.4GHz, terwijl deze 2400+ van AMD maar 1,8GHz is (ofzow, dat weet ik niet uit m'n hoofd precies).
NvE schreef op 19 August 2003 @ 01:16:
Waar maakt iedereen zich zorgen om. Mij kan het werkelijk geen ene poep schelen wat er met socy/ms/ninty gebeurd, als ik mijn Zelda maar op tijd krijg :)

offtopic:
Waarom die :x het niet :x ?
pssst... Je moet de hoofdletter "X" gebruiken...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 25 augustus evolueert de Sterrencatalogus.

Op dit moment kun je je sterren inwisselen tegen onder andere screensavers, bureaubladachtergronden en posters uit de Sterrencatalogus.

Binnenkort wordt de Sterrencatalogus helemaal vernieuwd, en kun je ook kiezen uit games, T-shirts, Nintendo-goodies en nog veel meer.

Vanaf maandag is de Sterrencatalogus niet meer beschikbaar, omdat we dan de veranderingen gaan doorvoeren. Je kunt in de tussentijd natuurlijk nog wel je Nintendo-systemen en games registreren en zo je verzameling sterren uitbreiden. Klik hier voor een complete lijst met alle games die je kunt registreren.

Blijf goed opletten voor nieuws over de grandioze heropening van de Sterrencatalogus.
't Zal mij benieuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 09:16:
[...]

't Zal mij benieuwen...
OOOOOUUUUUUDDDDD......

:P
TheEvilCuber schreef op 18 augustus 2003 @ 20:52:
[...]
YAY! *schrijft datum in agenda die TheEvilCuber niet eens heeft :P

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeps. Helemaal overheen gelezen... Sorry!
Nou ja, mijn bericht kwam in ieder geval rechtstreeks van de Nintendo Nederland site en er staat ook nog bij dat de Sterrencatalogus een tijdje niet beschikbaar zal zijn, dat stond in dat andere bericht niet :P

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 09:33 . Reden: toch nog wat "nieuws" gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 09:30:
Woeps. Helemaal overheen gelezen... Sorry!
Nou ja, mijn bericht kwam in ieder geval rechtstreeks van de Nintendo Nederland site en er staat ook nog bij dat de Sterrencatalogus een tijdje niet beschikbaar zal zijn, dat stond in dat andere bericht niet :P
Oehoe... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vakantie begint zijn einde te naderen want het gemiddeld aantal posts per dag neemt weer lekker toe.

Maar inderdaad, Nintendo maakt als enige winst op zowel de hardware als de software. Deze rare business strategie (breng iets uit om er winst mee te maken) is de andere partijen wel vreemd. Ze hebben het wel geprobeerd maar toen moest je 500 euro voor een console betalen. Dus wat doen deze grootheden met diepe zakken? Onder de kostprijs zitten. Dit is ook de reden dat MS het nog steeds vol houdt en dat andere bedrijven zoals 3DO het niet is gelukt om tot de markt toe te treden. Dergelijke strategieen hebben ook het einde betekent voor SEGA. De enige reden dat Sony winst maakt is doordat de userbase zo enorm is. MS maakt alles behalve winst (175 miljoen verlies per kwartaal meen ik).
Als Nintendo hiermee door kan gaan (winst maken op hardware) kunnen ze het nog heeeeel lang uithouden omdat ze ook euri op de bank hebben staan en nog nooit een cent hebben geleend. Helaas geldt hetzelfde voor Sony en MS door de winst die ze maken op de andere markten.
Ik hoop dat de prijzenoorlog Nintendo ook niet dwingt om onder de kostprijs te geraken want als eind september de GC voor 99 dollar van eigenaar wisselt heb ik mijn twijfels. Maar dan hebben ze het in ieder geval wel nog heel lang uit weten te houden. Ook denk ik dat dan de GC op zich ook al als winstgevend project door het leven gaan en dat er over het totaal geen verlies is geleden.
Nu ik er over nadenk vermoed ik ook dat Nintendo's drang naar gezond zaken doen er ook toe leidt dat ze niet zo enorm veel aan marketing doen. Uiteraard is de terughoudendheid tov online gaming hier een gevolg van. Sony kan het zich permiteren om gratis online gaming te bieden en MS zal ook snel volgen.

Dus ik denk dat de 'fouten' die Nintendo maakt simpelweg weloverwogen bedrijfsbesluiten zijn om de winst niet in gevaar te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ow jeeh

er is weer een NITNENDO SI D()()MED ''discussie'' .. sigh =)

[ Voor 20% gewijzigd door yamAUchi op 19-08-2003 11:08 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem van nintendo is nog steeds die "kiddy" games zoals kirby, billy hatcher, etc. Als mensen dat zien weten ze al genoeg. Nintendo moet nu alleen "adult" games maken.. maar dat zie ik niet snel gebeuren. Anyways ik ben blij met nintendo alleen moeten ze dus uitkijken dat ze niet naast sega vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 11:08:
probleem van nintendo is nog steeds die "kiddy" games zoals kirby, billy hatcher, etc. Als mensen dat zien weten ze al genoeg. Nintendo moet nu alleen "adult" games maken.. maar dat zie ik niet snel gebeuren. Anyways ik ben blij met nintendo alleen moeten ze dus uitkijken dat ze niet naast sega vallen
nou de kiddy games zijn soms meer fun dan adult games

van mij mogen ze games als resident evil, dead or alive enz verbannen uit de gameswereld

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
yamAUchi schreef op 19 augustus 2003 @ 11:06:
ow jeeh

Och dit komt alleen door een klein tekort aan nieuwe game releases (zomer periode) in deze tijd. Zodra we Augustus voorbij zijn is Nintendo weer teh bomb met alle coole games die uitkomen, dan zitten ze namelijk niet meer achter de pc maar achter de GC verscholen.
Krijgen we weer verhalen over hoe goed ze bezig zijn in Gladius en hoe het gaat met hun eigen character, hoe je een speciale move moet uitvoeren in Soul Caliber 2 en dat Link dikke ownage is. Klein deel zal The Hobbit kopen en zo krijgen we weer verhalen dat het spel dik in orde is en dat Bilbo toch aardig ass kan kicken voor zo klein ventje.
Helaas moeten we dan nog heel even wachten op de FZero GX, dan starten we weer fijn een High score in de HGGT.
En laat ik nog maar niet beginnen over October waarin we eindelijk Viewtiful Joe kunnen betasten en de history van StarWars kunnen herleven in StarWars: RS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nou, mensen die mijn Gamecube/Nintendo niet leuk vinden schop ik niet meteen uit mijn private vriendenkring, ik bedoel. Ieder een eigen smaak, right?

Het gaat mij er vooral om dat de mainstream zo denkt, ze willen liever het flitsender en het mooie apparaat dan zo'n vierkante zwarte Kubus.

Nintendo wil niet , of kan niet inspelen op de mainstream, dus verkopen ze veel minder. Maar als ze dat wel zouden doen dan zouden zich kunnen meten met Sony.
stfu yamch :P

[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 19-08-2003 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gooooo nintendo :(

http://www.gamer.nl/nieuws/18782

Slecht nieuws voor alle GameCube en GBA eigenaren, want Nintendo heeft laten weten de e-Reader niet in Europa uit te brengen. De e-Reader is een apparaatje dat de gameplay in zowel GameCube als GBA titels moet verbeteren, maar zelf ook games bevat voor de GBA. De spellen staan op verwisselbare kaartjes en er waren al verschillende NES klassiekers zoals Excitebike en Mario Bros. beschikbaar.

This disappointing revelation will come as a double-blow to European gamers with the news that Nintendo of America is to give away e-Reader absolutely free in a new GBA bundle, with an Indigo or Glacier GBA, e-Reader, Donkey Kong Jr. e-card and sample pack of e-cards packaged at the irresistible price of $79.99.

Wat een eikels :( en ze willen er niet eens een reden voor geven.

/me krijgt steeds meer een naar gevoel over nintendo's huidige aarsch beleid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ga jij de E-reader missen dan? We hebben het er nu al zolang zonder moeten doen en zoveel voordeel haal je echt niet uit het apparaatje. Een paar extra levels in SMB4 en nieuwe items voor Animal Crossing welk niet eens uit is in Europa.

Het leuke is dat je zit te klagen dat die niet uitkomt, maar wat nog leuker is zou waarschijnlijk zo zijn dat als die uitkwam dat je zat te klagen dat je een GBA nodig hebt, nieuwe kaartjes moet kopen voor meer goodies, en dat het weer 1 van de zoveel gadgets is die niet echt nodig zijn.

Ik vind het wel best zo en als je een grote drang heb voor een E-Reader import het dan aangezien die nieuwe actie natuurlijk wel heel erg aantrekkelijk is en zeker een strakke actie is van Nintendo. 80 Dollar voor een GBA+E-Reader...kan niet beter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 19 augustus 2003 @ 11:21:
[...]
nou de kiddy games zijn soms meer fun dan adult games
Inderdaad! Zoals hier veelvuldig gepredikt wordt gaat het om de gameplay. Aan de andere kant kan het een game wel helpen als de setting ervan goed is. Voor een game als RE is het realistische karakter erg belangrijk omdat het eng moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 12:15
De eerste reviews van Tales of Symphonia :
FAMITSU GC 9 / 8 / 10 / 10 - (37/40)
DENGEKI GC 9 / 10 / 9 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ai dat zijn wel aardige cijfers :) ToS begint me ook steeds meer te intresseren, bij de GC release keek ik er al naar uit maar met het promo materiaal wat sinds kort is uitgebracht lijkt ie me helemaal cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 19 augustus 2003 @ 11:37:
Ga jij de E-reader missen dan? We hebben het er nu al zolang zonder moeten doen en zoveel voordeel haal je echt niet uit het apparaatje. Een paar extra levels in SMB4 en nieuwe items voor Animal Crossing welk niet eens uit is in Europa.

Het leuke is dat je zit te klagen dat die niet uitkomt, maar wat nog leuker is zou waarschijnlijk zo zijn dat als die uitkwam dat je zat te klagen dat je een GBA nodig hebt, nieuwe kaartjes moet kopen voor meer goodies, en dat het weer 1 van de zoveel gadgets is die niet echt nodig zijn.

Ik vind het wel best zo en als je een grote drang heb voor een E-Reader import het dan aangezien die nieuwe actie natuurlijk wel heel erg aantrekkelijk is en zeker een strakke actie is van Nintendo. 80 Dollar voor een GBA+E-Reader...kan niet beter toch?
Ik zeg niet dat ik de e-reader zozeer zal missen , maar ik vind het gewoon een grove marketing fout van nintendo om weer eens iets niet naar europa te brengen.

En wat ik nog fouter vind is dat nintendo niet eens een reden geeft voor het niet uitbrengen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 19 augustus 2003 @ 11:30:
Nou, mensen die mijn Gamecube/Nintendo niet leuk vinden schop ik niet meteen uit mijn private vriendenkring, ik bedoel. Ieder een eigen smaak, right?

Het gaat mij er vooral om dat de mainstream zo denkt, ze willen liever het flitsender en het mooie apparaat dan zo'n vierkante zwarte Kubus.

Nintendo wil niet , of kan niet inspelen op de mainstream, dus verkopen ze veel minder. Maar als ze dat wel zouden doen dan zouden zich kunnen meten met Sony.
stfu yamch :P
Nou als mensen mij een wijf noemen omdat ik op een Cube speel, ja, die zou ik uit m'n vriendenkring trappen, al vraag ik me wel af hoe ze er dan überhaupt in hebben kunnen komen :P
yamAUchi schreef op 19 August 2003 @ 11:06:
ow jeeh

Klep houden, jij hebt geen recht van spreken meer :P
Nee ff serieus, ik zeg niet dat Nintendo doomed is maar ik zet toch mijn vraagtekens bij het huidige beleid.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 12:27:
[...]
Ik zeg niet dat ik de e-reader zozeer zal missen , maar ik vind het gewoon een grove marketing fout van nintendo om weer eens iets niet naar europa te brengen.

En wat ik nog fouter vind is dat nintendo niet eens een reden geeft voor het niet uitbrengen hier.
De reden kan ik zelf wel verzinnen, de E-Reader zal gewoon geen toekomst hebben hier en zal alleen aangeschaft worden door de echte Gamecube fans.
Zoals ik al zei er zullen dan alleen maar mensen zijn die gaan zeiken dat ze voor de E-Reader een GBA nodig hebben, dat ze speciaal kaartjes moeten aanschaffen voor extra's (Men zal zeiken dat extra's gratis moeten zijn) en verder hebben wij weinig tot geen games die de E-Reader nou ondersteunen.
Misschien releasen ze dat ding pas gewoon later zodra er meer vraag naar is en dat er geen moment zal zijn dat de reader stof zal happen, er is nu namelijk totaal geen support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Even voor de doemdenkers:

- Nintendo maakt winst
- Nintendo draait een stuk beter dan sega voordat deze laatse kapot ging
- Nintendo heeft veel fans (zij het minder dan sony / M$)
- Nintendo GC verkoopt maar iets minder dan de Xbox
- Nintendo is bezig met de volgende console en wil hier veel energie (lees geld) in gaan steken

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de positieve denkers

- Nintendo steek teveel geld en tijd in hun domme connectivity crap
- Nintendo begint er een kunst van te maken A+-licenties te verknallen (starfox,donkey kong) en vertrouwd onderhand teveel op pokemon om de gaten te dichten.
- Nintendo of europe weet niet wat marketing is ook al gingen ze er boven op staan.

Ik zeg niet dat het slecht gaat met nintendo , zeker niet met komende toppers zoals f-zero, viewtiful joe, mario kart:DD en tales of symphonia.

Maar ik heb persoonlijk het gevoel dat nintendo teveel experimenteerd en niet genoeg kijkt naar wat de fans echt willen (online gamen bijvoorbeeld).
Ze moeten meer naar hun fanbase luisteren en minder rare strek
en uithalen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 17:10:
- Nintendo begint er een kunst van te maken A+-licenties te verknallen (
Ze verneuken niks (IMO ;) ).
Als ze een andere soort game maken dan we gewend zijn dan is de licentie verneukt :? Dat snap ik dus niet.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Japanse cijfers: Het oosten oordeelt

19-08-2003 | Daniël de Keizer

Famitsu GC en Dengeki GC speelden, beschreven en oordeelden. Wij hebben de cijfers van deze Japanse criticasters voor je op een rijtje.

Famitsu GC:

(4 redacteuren vergeven 1-10 punten; bij elkaar opgeteld geeft dit het eindcijfer van de game)

Tales of Symphonia (Namco) 9/8/10/10 - (37/40)

Final Fantasy Crystal Chronicles (Square Enix) 9/8/8/8 -(33/40)

Bokujou Monogatari: Wonderful Life* (Victor) 7/9/9/9 - (34/40)

Dengeki GC:

(4 redacteuren vergeven 1-10 punten; bij elkaar opgeteld geeft dit het eindcijfer van de game)

Tales of Symphonia (Namco) 9/10/9/10

Bokujou Monogatari: Wonderful Life* (Victor) 8/8/9/8

Zoids Versus II (Tomy) 7/7/6/8

Mario Golf: Toadstool Tour (Nintendo) 9/9/9/9

Gekitou Pro Yakyuu (Sega) 8/7/8/6

Dragon Drive (Bandai) 7/6/6/6

Goede cijfers wederom voor Tales of Symphonia en A Wonderful Life. Ook Mario Golf doet het erg goed met een gemiddelde van een 9. Het in de ogen van de magazines ietswat tegenvallende Crystal Chronicles doet het ook echter niet slecht. De goed becijferde games staan gegarandeerd voor heel wat verkochte exemplaren, al is het afwachten of de makers een game als ToS in Europa uit gaat brengen. Hoop doet leven..

*Harvest Moon: A Wonderful Life
Mario Golf krijgt daar echt goede cijfers :), had ik niet verwacht

en Final Fantasy Crystal Cronicals _/-\o_ vv007 die game lijkt me echt cool (en JA ik en 3 vrienden van me hebben een GBA sp en een cube :) )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 19 August 2003 @ 11:06:
ow jeeh

Zal de hitte wel zijn, raakt iedereen een beetje opgewonden van. Ik kom over een weekje wel weer lezen, dan is 't vast wel weer afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
waarom staat hierboven dat het niet zeker is dat Tales of Symphonia niet hier uit zou komen?

zeg niet dat Nintendo zo mongoloide is om dit niet naar Europa of de VS te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nuh, maar het is echt een typisch japans spel, en ze moeten waarschijnlijk super veel vertalen, en alle stemmen anders maken

en of ze daar zin in hebben :|

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
aaaarrgh dat meen je niet, ik zit al bijna 2 jaar op dat spel te wachten, sinds de eerste vage screenshots verschenen... ARGH nintendo DIE DIE DIE!!!

sorry liet me ff gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Sodeju :p als ik de afgelopen 2 pagina's es ff lees zijn er maar een handjevol mensen die verwachten dat de cube (nintendo dus eigenlijk) het zal volhouden terwijl de rest allemaal op het einde zit te wachten.. misschien moet Nintendo dan inderdaad maar gewoon stoppen met het maken van consoles.... net als Sega met de Dreamcast, stoppen op je hoogtepunt noemen ze dat toch? nouwja ik hoop het iig niet van mij moet Nintendo gewoon blijven bestaan desnoods in combinatie met Sega en eventueel Namco er nog bij ofzo dat zou pas een Dreamteam zijn.. feit is wel dat ze dan in één klap een groot aantal games op de markt kunnen zetten. en tevens is het dan ook nog eens zo dat ze zo'n beetje de twee bedrijven met de grootste aanhang (lees de liefhebbers van Nintendo en/of Sega games) samenvoegen en dat is dus gewoon als iets waar Microsoft en Sony niet tegenop kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 19 August 2003 @ 19:34:
Sodeju :p als ik de afgelopen 2 pagina's es ff lees zijn er maar een handjevol mensen die verwachten dat de cube (nintendo dus eigenlijk) het zal volhouden terwijl de rest allemaal op het einde zit te wachten.. misschien moet Nintendo dan inderdaad maar gewoon stoppen met het maken van consoles.... net als Sega met de Dreamcast, stoppen op je hoogtepunt noemen ze dat toch? nouwja ik hoop het iig niet van mij moet Nintendo gewoon blijven bestaan desnoods in combinatie met Sega en eventueel Namco er nog bij ofzo dat zou pas een Dreamteam zijn.. feit is wel dat ze dan in één klap een groot aantal games op de markt kunnen zetten. en tevens is het dan ook nog eens zo dat ze zo'n beetje de twee bedrijven met de grootste aanhang (lees de liefhebbers van Nintendo en/of Sega games) samenvoegen en dat is dus gewoon als iets waar Microsoft en Sony niet tegenop kunnen. :)
Ik noem de Dreamcast nou niet bepaald Sega's hoogtepunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dreamcast is in mijn mening de beste console die er is , alleen is ie kapot gemaakt door slechte marketing hier en in amerika, er komen in japan nog wekelijks games voor uit en ook goede titels zoals kof2002 en ikaruga.

/me ziet dit wellicht ook als nintendo's lot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 19:43:
De dreamcast is in mijn mening de beste console die er is , alleen is ie kapot gemaakt door slechte marketing hier en in amerika, er komen in japan nog wekelijks games voor uit en ook goede titels zoals kof2002 en ikaruga.

/me ziet dit wellicht ook als nintendo's lot
Kzei ook niet dat het een slechte console was/is, integendeel dat is het zeker niet, het is/was voor Sega echter absoluut geen hoogtepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb sterk het idee dat de GC echt een test-console is voor Nintendo. Om zelf wat technieken op uit te proberen (connectivity, eigen optische medium, memcards, BB adapter etc.). Ook besteden ze hun bekende franchises uit en zijn ze toch een aantal lange termijn verbintenissen aangegaan. Ik denk dat een aantal bedrijven als Capcom, Namco en misschien ook wel SEGA betrokken zijn bij de ontwikkeling van de GC opvolger. Met al deze ervaring gaan ze echt de concurrentie aan in de volgende generatie. Let wel, dat deze generatie dus nog wel een hoop games zal krijgen ondanks dat erop gelet wordt dat er GEEN verlies wordt gedraait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuwe ToS trailer beschikbaar

Gepost door Ronnie Perdok - dinsdag 19 augustus 2003 - Bron: Cube-Europe
Namco heeft weer een nieuwe trailer gepubliceerd van hun aankomende RPG hit op de Gamecube: Tales of Symphonia. Zoals misschien al bekend, is ToS samen met Baten Kaitos een van de twee grote aankomende traditionele console RPGs exclusief ontwikkeld voor de Nintendo Gamecube door Monolithsoft (de RPG divisie van Namco), welke ook al verantwoordelijk was voor de Xenosaga serie op de PS2.

Inmiddels zijn er ook al review scores van de game beschikbaar in Japan, afkomstig van het wereldwijd zeer gerespecteerde Famitsu en het gamesmagazine Dengeki. Respectievelijk beoordelen ze de game met scores van 37/40 en 38/40. Zeker geen misselijke scores dus, wat dus veelbelovend is voor de Cube eigenaren onder ons die ernstig verlegen zitten om een ware top RPG van Final Fantasy formaat.

Gezien Namco's houding tegenover Europa wat RPG's betreft, is het echter nog helemaal niet zeker of deze game ook hier ooit het levenslicht zal zien. Feit blijft wel dat de game nog rond het einde van dit jaar in Amerika zou moeten gaan verschijnen. De trailer zelf is overigens hier te downloaden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een dvd speler?
1. Je hebt niet van die irritante klaine cd spelers en een grotere spel heft er twee. Kom op zeg een console moet toch een spel machine zijn hup een spel erin en spelen in plaats hop een spel erin en dan hop dezelfde spel erin alleen een andere disc :? .
2. Je kan dvd films afspelen (jaja erg handig he!!)

Iig waarom mag ik niet een spel uitproberen en zeggen dat ik het niet leuk vind???? Ook al is het mijn genre niet so what het is toch best hypocriet om te zeggen ik vind dat spel maar niks en ik heb het nooit gespeeld. Daarom heb ik RE en ZTWW gekocht.

En janmaster je bent wel erg tegensprekend. De nintendo is fun 4 all toch jong en oud?? En val ik buiten de boot omdat ik geen nintendo gamer ben?? Kom op zeg ik dacht dat nintendo spellen maakt voor iedereen en nu zeg jij dat niet iedereen voor nintendo is maar toch is het verkeerd om een xbox of een ps2 te hebben. WOEHOE dan mag je dat eens uitleggen.

En ten tweede ik ben geen main stream gamer. Sorry ik hou niet van rpgs en rts spellen. Ik ben een die hard gamer. En nee voor een die hard gamer hoef je echt geen nintendo console te hebben. EN het is al helemaal hypocriet om microsoft uit te schelden omdat hun een gameconsole op de markt te brengen en nintendo te prijzen omdat hun ook een console hebben voor de die hards :S .

iig denk ik niet dat nintendo op geeft. Ten minste niet in japan want in japan koopt iedereen alles waar nintendo op staat of een pokemon ;). Maar ik vind de strategie toch best wel k u t van nintendo en dan vooral voor Europa. Ik vind microsoft dan toch beter met hun strategie. Hun willlen van alles verkopen en spellen etc. en microsoft zorgt er ook voor dat het in europa komt om te verkopen en misschien is de achterligende strategie money. Who cares ik krijg wel al dit spul. Nintendo komt met iets nieuws verkoopt het overal maar in europa word dit ding of het spel weer gecanceld.

just my 2 cents. En effe voor de duidelijkheid JAN. IK VOND DE N64 DUS WEL PRACHTIG EN IK HEB ME WEL VERMAAKT MET NINTENDOS SPELLEN.EN IK HEB EEN GBA. Leuk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 19:44:
[...]
Kzei ook niet dat het een slechte console was/is, integendeel dat is het zeker niet, het is/was voor Sega echter absoluut geen hoogtepunt.
Smaken verschillen hé, voor mij was de Dreamcast dus wel degelijk één van de beste consoles alhoewel de Mastersystem voor mij toch wel een goede runnerup is (zal wel komen omdat de Mastersystem me eerste console was) kort gevolgd door de Megadrive en dan de Saturn waar ik opzich niet ze heel veel me heb (ik heb er wel een maar zit er niet zo vaak achter) en dan blijft de Dreamcast toch over als nr. 1 vooral door het grote aantal toppers dat op deze console uitgebracht is denk aan Soul Caliber, DoA2, Shenmue 1 & 2, Rez. MSR en ga zo nog maar even door. Dan kan je zeggen waarom is dat ding dan min of meer geflopt daar zou ik het nu liever ff niet meer over hebben want dat is inmiddels als zo vaak gezegd..

[ Voor 10% gewijzigd door Dark_M op 19-08-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ow Tales of Symphonia komt wel in de US?
gelukkig dan maar... importeren die hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Mooi want ik was toch wel aardig nieuwschierig aan het worden naar die game na het zien van de trailer en mijn Japans is nou niet bepaald je van het...
Maaruh wel een beetje vaag waarom zou je zo'n game nou wel in de US uitbrengen en niet in Europa das toch dom? nouwja zal wel net zo zijn als met Animal Crossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wtf?! ik check net www.nintendo.com voor tales of symphonia:

release date: Q2, 2004... lente/zomer 2004? arf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 18 August 2003 @ 00:32:
Misschien geef ik hier wel een beetje lucht aan informatie en klopt het misschien ook helemaal niet. Maar zover ik weet is een inhouse departement van Nintendo zelf bezig met een Donkey Kong game, dus niet Donkey Konga aangezien die in samenwerking met Namco is. Volgens mij is de enige rol van Nintendo nu alleen om te kijken of de franchise goed gebruikt wordt en of de game wel kwalitatief hoog genoeg staat.
Uhoh, he doesn't know..

Je bedoelt denk ik Mario and Donkey Kong voor de GBA, die wordt intern gemaakt.
Phusebox schreef op 20 August 2003 @ 00:06:
wtf?! ik check net www.nintendo.com voor tales of symphonia:

release date: Q2, 2004... lente/zomer 2004? arf
Tja, net als Square neemt Namco ook altijd veel tijd voor een Amerikaanse versie. Doe je helaas niks aan..

Gewoon de Japanse stemmen houden en engelse subs eronder zetten en releasen die hap. Goedkoop en lekker makkelijk. Go go go!

Maar die trailer is wel :9~ zeg!
Mooi want ik was toch wel aardig nieuwschierig aan het worden naar die game na het zien van de trailer en mijn Japans is nou niet bepaald je van het...
Maaruh wel een beetje vaag waarom zou je zo'n game nou wel in de US uitbrengen en niet in Europa das toch dom? nouwja zal wel net zo zijn als met Animal Crossing
NTSC --> PAL speelt ook een rol denk ik :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 00:17:
Maar die trailer is wel :9~ zeg!
Waar heb je die trailer vandaan? Ik kan niks vinden op die ***nintendosite :(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 00:17:
[...]
NTSC --> PAL speelt ook een rol denk ik :)
Dat ff omzetten is vast niet zo veel moeite als het vertalen van het complete spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
wat is een beetje een koele fightgame voor de cube. Ik heb inmiddel sw: rogue leader II en robotech: battelcry bij nedgame in de winkelmand zitten, maar ik wil nog een leuke fightgame ala streetfighter

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

DarK_M schreef op 20 August 2003 @ 00:25:
[...]

Dat ff omzetten is vast niet zo veel moeite als het vertalen van het complete spel...
Nog even wachten op Soul Scaliber II ( _O_ ) anders Mortal kombat ( :r ) ofzow ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
zijn Capcom Vs SNK 2 EO of Bloody roar : primal fear de moeite waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mortal kombat is best een redelijke fighter, best veel plezier aan beleefd eigenlijk.

die andere 2 spellen nog nooit gedaan, heb alleen gehoord dat bloady roar best slecht is. voor de rest kan i kje daarmee niet helpen, sorry

Yay weer zo'n discussie, lamsh heb jij de sleutel nog ergens van dat hutje op de hei? kan yam de auto alvast starten.

ToS review vertaling, met dank aan ikachii op de ign boards
Dengeki: 9 points

-The battles, having evolved to an even higher level thanks to the jump to 3D, are entertaining. In particular, trying to pull off combo attacks is exciting.
-Despite being in 3D however, party characters can only move forwards and backwards, leaving them open to concentrated attacks when surrounded by a group of enemies. Other such negative points, such as the tendency of guard/defense-oriented characters to automatically position themselves in the front lines, are present. However, this is compensated to a degree by other elements such the character movement system and the strategy involved in the battles.
-As far as the story is concerned, there are some elements regarding the setup of the world presented that are a bit on the hard-to-understand side. However, other elements such as the relationship between characters and how the rebirth of the world turns out will maintain player levels of interest and anticipation. For fans of the "Tales" series, this soft warrants the purchase of a GC to be played.

Kobayashi: 10 points

-The process in which the character's personalities are developed as well as the nature of how everything gradually comes together is very well done.
-An excellent system that effectively combines intense battles packed with action, cut sequences and titles. This system provides for a fun and complete gaming experience while also maintaining a unique flavor.
-The overall volume of the game and the degree to which it pulls you into its world is perfect. Polished to a degree of perfection that makes one say, "Now this is how an RPG is supposed to be!"
-Beginners to the series will have to remember a lot of things in the early stages of the game, which may cause a bit of confusion. However, this becomes no problem once one gets used to it.

Takamizawa: 9 points

-The command setup and system as a whole gets an enthusiastic thumbs up.
-Although the battles are in 3D, movement only involves forward and backwards, making control a breeze. Rapid pressing of the A and B button allows for easy linking of combos with refreshing results.
-However, there are cases in which characters controlled by the computer will ignore the strategy at hand and will step out onto the front lines. This forces the player to pay attention to the movement of ally characters in addition to enemy attacks during boss encounters.
-The story as a whole is on the pleasant and heartwarming side, but occasionally features some intense plot development that will take players aback.
-Packs more than enough elements to keep you coming back for more.

Sasaki: 10 points

-From the world presented to the characters and battles, everything about this game screams perfect!
-The skit feature of game will cause a sense of closeness to develop with Lloyd and the other characters.
-As battles take place with enemies and allies mixed together, it can be difficult, if only for a brief moment, to determine exactly who you are attacking. This is the only thing I had an issue with. Otherwise, the action is plentiful and there are plenty of special moves to be unlocked.
-Character development using the "Gems" will keep players additionally hooked.
-The progression of the story is quality as well.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 00:36:
mortal kombat is best een redelijke fighter, best veel plezier aan beleefd eigenlijk.

die andere 2 spellen nog nooit gedaan, heb alleen gehoord dat bloady roar best slecht is. voor de rest kan i kje daarmee niet helpen, sorry

Yay weer zo'n discussie, lamsh heb jij de sleutel nog ergens van dat hutje op de hei? kan yam de auto alvast starten.
Kan ik mee? Ik wil best in de kofferbak liggen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
goed ik heb toch maar Capcom Vs SNK 2 EO erbij besteld. Nu heb ik een aardige collectie games om te spelen. nu alleen nog metroid:prime en een leuke race game en ik ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

KaMiKaZe schreef op 20 August 2003 @ 00:43:
goed ik heb toch maar Capcom Vs SNK 2 EO erbij besteld. Nu heb ik een aardige collectie games om te spelen. nu alleen nog metroid:prime en een leuke race game en ik ben tevreden :)
Wederom kan ik je aanraden om te wachtrn; ditmaal op F-Zero en Mario Kart ;) :P,

[ Voor 3% gewijzigd door NvE op 20-08-2003 01:01 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

KaMiKaZe schreef op 20 August 2003 @ 00:28:
wat is een beetje een koele fightgame voor de cube. Ik heb inmiddel sw: rogue leader II en robotech: battelcry bij nedgame in de winkelmand zitten, maar ik wil nog een leuke fightgame ala streetfighter
Pas op met Robotech: battlecry, het spel is alleen leuk voor de fans. Ik heb het zelf gekocht omdat Robotech voor mij nostalgie is maar, het spel zelf is erg eentonig, alle missies zijn hetzelfde. Als spel geef ik het een 6-.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 17:10:

- Nintendo steek teveel geld en tijd in hun domme connectivity crap
- Nintendo begint er een kunst van te maken A+-licenties te verknallen (starfox,donkey kong) en vertrouwd onderhand teveel op pokemon om de gaten te dichten.
- Nintendo of europe weet niet wat marketing is ook al gingen ze er boven op staan.

Ik zeg niet dat het slecht gaat met nintendo , zeker niet met komende toppers zoals f-zero, viewtiful joe, mario kart:DD en tales of symphonia.

Maar ik heb persoonlijk het gevoel dat nintendo teveel experimenteerd en niet genoeg kijkt naar wat de fans echt willen (online gamen bijvoorbeeld).
Ze moeten meer naar hun fanbase luisteren en minder rare strek
en uithalen ;)
Precies! De spijker op z'n kop!

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
udenjpg schreef op 20 augustus 2003 @ 09:41:
[...]

Pas op met Robotech: battlecry, het spel is alleen leuk voor de fans. Ik heb het zelf gekocht omdat Robotech voor mij nostalgie is maar, het spel zelf is erg eentonig, alle missies zijn hetzelfde. Als spel geef ik het een 6-.
Same here :D ik ben gewoon een gruwelijke robotech fanaat en daarom moet ik het spel hebben. zelfs al is het maar 16 kleuren ofzow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
KaMiKaZe schreef op 20 August 2003 @ 10:34:
[...]

Same here :D ik ben gewoon een gruwelijke robotech fanaat en daarom moet ik het spel hebben. zelfs al is het maar 16 kleuren ofzow :P
Robotech is voor mij ook pure notalgie en daarom leek de game mij ook wel leuk. Zit er nog een beetje verhaal in?
Ik moet sowieso eerst weer de serie kijken (eerste seizoen nu volledig beschikbaar op DVD, bij DVDBO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Nieuws
klik

Nieuwe console :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ben benieuwd. feit blijft dat de frontpage van tweakers niet echt een hele goeie gamesbron is.

de tweede reactie is wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Deddiekoel schreef op 20 August 2003 @ 14:12:
[...]

Robotech is voor mij ook pure notalgie en daarom leek de game mij ook wel leuk. Zit er nog een beetje verhaal in?
Ik moet sowieso eerst weer de serie kijken (eerste seizoen nu volledig beschikbaar op DVD, bij DVDBO).
Het verhaal volgt zo'n beetje de eerste serie, alleen dan niet vanuit het oogpunt van Rick (alhoewel je hem wel tegenkomt). Vooral de muziek zorgt voor die leuke herinneringen. Alleen de Veritechs reageren niet zoals je zou hopen.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van de x-box gaan kopen?

Jah die vent is gewoon een vette gloryhunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

daFubar schreef op 20 August 2003 @ 14:44:
[...]

ben benieuwd. feit blijft dat de frontpage van tweakers niet echt een hele goeie gamesbron is.

Dit Is de bron :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

What is going on?

Speaking in Japanese gaming weekly Famitsu, Nintendo president Satoru Iwata confirmed the existence of Donkey Konga, the DK-themed drumming game for GameCube.

Amazingly, Iwata, considered a sober leader with acclaimed business acumen, also announced that a drum controller called the Nintendo GameCube Conga Drum will be released in order to play the game.

Famitsu went on to confirm that, as suspected, the team behind Namco’s Taikou no Tetsujin drumming game will be charged with its development.

Although we welcome innovation in a stagnating gaming market, perhaps this move is a little misguided. Music games are massively popular throughout the world, though in times when the GameCube is struggling to shed its kiddy image, perhaps the timing of this announcement could have been better.

It’s also worth bearing in mind that fans of the Donkey Kong series would have, without question, preferred a true sequel - a platform game.

We’ll bring you screens and controller snaps from Donkey Konga, due to hit Japan in spring next year, as soon as possible.

And by the way, all the hype about Iwata confirming something that will combine software and hardware that everyone can play and be out next spring – well, this is it.

It’s not a new console. It’s a drum…

http://spong.com/index.asp?art=5395
Nu is Spong ook niet echt betrouwbaar te noemen, maar zou dit echt zijn waar Iwata op doelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
AudiRS4 schreef op 20 August 2003 @ 15:01:
[...]
[...]
Nu is Spong ook niet echt betrouwbaar te noemen, maar zou dit echt zijn waar Iwata op doelt ?
Lijkt mij niet. Het is eerder een van de assecoires die ze hebben aangekondigd. Ook is de drum controller niet zomaar voor iedereen speelbaar (je hebt er oa een Cube voor nodig) en ik zie geen combinatie van hard- en software. Wellicht komen de game & watch game terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Spong die komt wel vaker voorbij op verschillende sites en 1 voor 1 zegt iedereen dat ze totaal niet betrouwbaar zijn, aardige klote site dus :)

Ik ben wel benieuwd met wat voor iets ze nu weer op de markt mee aankomen zetten. Portable GC, zowel GBA als GC games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
KaMiKaZe schreef op 20 August 2003 @ 00:43:
Capcom vs SNK is zeker een goede game, alleen is de joypad niet optimaal voor dit soort games. De D-pad is te klein en de stick niet nauwkeurig genoeg. Maar verder een goede Old Skool fighter met iets van 32 characters uit de Streetfighter en Fatal Fury games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 20 augustus 2003 @ 15:21:
[...]

Lijkt mij niet. Het is eerder een van de assecoires die ze hebben aangekondigd. Ook is de drum controller niet zomaar voor iedereen speelbaar (je hebt er oa een Cube voor nodig) en ik zie geen combinatie van hard- en software. Wellicht komen de game & watch game terug...
Allereerst is de context van de uitspraken van Iwata niet goed uitgelegd op de frontpage (en hierboven ook al niet). De bron van het frontpagebericht grijpt terug op uitspraken van Iwata die op 7 augustus zijn gedaan. En de uitspraken van 7 augustus (ondermeer: nieuwe zelda en nieuwe donkey kong voor de cube, nieuw hardware-softwareproduct) zijn puur gedaan als sussertje richting aandeelhouders vanwege de slechte performance van de cube (800.000 verkopen dit jaar, stopzetten productie). Alleen al daarom zou het onlogisch zijn dat er een 'nieuw' product, zoals een game and watch, aangekondigd wordt. Verder is het onlogisch dat Nintendo éénmalig winstgevende producten als Game and Watch uit zou brengen omdat dit alleen maar de winstgevendheid van de GBA-verkopen in gevaar kan brengen (GBA= kans dat meerdere spellen verkocht worden).

Overigens staat nergens in de bron of op het frontpagebericht dat het aspect 'voor iedereen speelbaar' iets te maken heeft met de console waarop je het spel speelt. Tenslotte sluit een 'conglomeration of hardware and software' niet uit dat het 'Entirely New Product' een conga in combinatie met een spel betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Animal Crossing komt toch

20-08-2003 | Robert van der Werf

Het is nog niet officieel maar het is zo goed als zeker. Animal Crossing komt er dan toch echt aan.

EuroGamer had na de Edinburgh Games Festival een leuk babbeltje gemaakt met het hoofd van Nintendo of Europe David Gosen die wat leuke stille hints wist te geven. EuroGamer vroeg aan de goede man wanneer de game naar Europa komt in verband met de release in Australie. De man van Nintendo zei:
“Wait and See. We have to translate the game into six languages in Europe. They don't have that problem in Australia."
"But would European gamers be prepared to wait until next year for Animal Crossing?"

EuroGamer antwoordde: Ja, zolang de game maar eerder uit komt dan Animal Crossing 2 in Japan. Vervolgens vroegen zij nog een keer of dit een officiële ECTS mededeling is en daarop zei Gosen weer: Wait and See.

Nog niet 100% zekerheid maar EuroGamer is er van overtuigd dat er een deze dagen nog een officieel bericht van Nintendo komt met het vervolg. Een release wordt geschat op begin 2004. Jammer dat het spel wat langer op zich laat wachten maar we krijgen hem dan toch uiteindelijk. Wanneer alles helemaal officieel is lees je het natuurlijk hier op InsideGamer.nl

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
Ik snap niet waarom Animal Crossing zonodig ge-Translate moet worden. Ik speel het liever gewoon in het engels. Maarja het moet natuurlijk ook speelbaar zijn voor kleine kindertjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarTAC schreef op 20 August 2003 @ 17:54:
Ik snap niet waarom Animal Crossing zonodig ge-Translate moet worden. Ik speel het liever gewoon in het engels. Maarja het moet natuurlijk ook speelbaar zijn voor kleine kindertjes.
We worden hier in Nederland met Engels opgevoed, is in de meeste andere landen niet zo. Als Nintendo spellen onvertaald in Duitsland, Frankrijk en Spanje zou uitbrengen zouden ze HEEL veel minder verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd maar dat is wel zeer jammer. Ik zou ook gewoon liever een spel krijgen met alleen engelse tekst maarja. :)

Woei volgende week alweer F-zero GX en Soul Calibur II. _/-\o_

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Leer tellen? :X 29 Spetember Soul Calibur II en Pas in Oktober F-Zero GX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 20 August 2003 @ 18:53:
Leer tellen? :X 29 Spetember Soul Calibur II en Pas in Oktober F-Zero GX
USA import wellicht ;)

F-zero GX us is inderdaad :p
Maar ik ga wel wachten op de europese release van SC2 omdat er 2 extra characters in zitten.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Die 2 extra characters zitten ook in de US versie hoor. :Y)

En ik heb een US console vandaar dus US spellen is toch weer wat makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 12:15
Nog wat releasedata (van Nintendo zelf):
P.N.O3 - Capcom - 29. August '03
F- Zero GX - Nintendo - 31. Oktober '03
Viewtiful Joe - Capcom - 31. Oktober '03
Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike - Lucas Arts - 7. November '03
Mario Kart: Double Dash!! - Nintendo - 14. November '03
Billy Hatcher and The Giant Egg - SEGA - 21. November '03
1080 Avalanche - Nintendo - 28. November '03
Pikmin 2 - Nintendo - 28. November '03
Mario Party 5 - Nintendo - 5. Dezember '03
Metal Gear Solid: The Twin Snakes - Konami - tba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klees net het volgende in het NRC:
NOKIA KOOPT DEEL SEGA
Amsterdam, 20 aug. Nokia heeft vandaag voor een onbekend bedrag de internetactiviteiten van de Japanse softwareproducent Sega overgenomen. Het Finse concern, 's werelds grootste fabrikant van mobiele telefoons, wil daarmee zijn ambities in de draagbare spelcomputers meer vorm geven. Nokia had voor dit doel al een apparaat ontwikkeld, de zogeheten N-Gage, maar beschikte tot dusver over weinig software.
De aangekochte Sega-divisie, gevestigd in San Francisco vlakbij Silicon Valley, maakt spelletjes voor op internet. Deze zullen nu voor het 'online gamen' met de N-Gage beschikbaar komen. Sega is al een voorname leverancier voor de Xbox van Microsoft, de Playstation van Sony en de Gamecube van Nintendo.
De N-Gage moet in oktober op de Amerikaanse markt komen en zal een concurrent worden van de populaire Gameboy van Sony. Analisten twijfelen of Nokia daarin zal slagen, omdat de markpositie van de Gameboy sterk is. Sony heeft bovendien een groot aantal exclusieve contracten afgesloten voor spelletjes op zijn mobiele spelcomputer. (ANP)
|:(
Afgezien van het feit dat het bericht 1 grote aaneenschakeling van onwaarheden is, is het natuurlijk klote nieuws voor Nintendo. Dit is niet echt bevorderlijk voor de GBA... Maarja, de N-Gage neemt na de E3 niemand meer echt serieus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 19:28 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.