Het Grote Gamecube topic deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
• Tweetal MP3tjes

Lied met Zelda-esque tinten op de NOE site
Miyamoto Tribute :D

• Shiggy die F0GX speelt, verhaaltje erbij is ook leuk
Afbeeldingslocatie: http://www.miyamotoshrine.com/images/ax.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Ik hoorde dat je FF:CC in multiplayer alleen kunt spelen met GBA-connectivity, kan iemand dat gerucht aub ontkrachtigen?

damn, dat worden dure tijden binnenkort:
Soul Calibur 2 - 26 September
F-Zero GX - 24 October
Star Wars: RSIII - 07 November
True Crime - 14 November
1080º: Avalanche - 28 November
Mario Kart:DD - 28 November

Heb nu Viewtiful Jou (JAP) besteld, ben benieuwd of het echt zo goed is als CUBE beweerd.

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 15-08-2003 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet duur om te maken, maar wel voor de volle prijs de winkel uit :/
En waarom releasen ze geen AAA game tijdens de kerst? Moet je nagaan hoeveel die zou verkopen :X :X :X
Zelfs een echte baggergame verkoopt relatief goed tijdens de kerstdagen...
Nintendo kennende, dan brengen ze ook een AAA game uit. Dit is gewoon een extraatje samen met nog een paar games. :)
En dat is nou juist wat je moet voorkomen. Amerikanen zitten echt niet op een drum game te wachten (wie wel trouwens), en het heeft als gevolg dat Nintendo alleen maar als nog "kiddier" bestempeld gaat worden.
Dat is de gok die een bedrijf moet nemen. Misschien is de markt er nu wel klaar voor en is het een gat in de markt. Gecombineerd met de donkey kong franchise zou dit best wel eens een heel groot succes kunnen worden. Het zou een stuk moeilijker worden zonder de DK license. Niemand zat toch ook te wachten op de Eye toy? Dat is ook een groot succes voor Sony en dat is toch ook 'kiddy' te noemen?

Het is heel erg jammer dat nintendo een 'kiddy-imago' heeft dankzij de media :( terwijl ze dat gewoon niet zijn maar dat is een ander verhaal.
Door deze drum game verneuk je de hele franchise, waardoor iedereen als je zegt "Donkey Kong" zal denken aan een drummende aap, en niet aan AAA platformers.
Mwoah.. Donkey Kong is al redelijk muzikaal in de DKC's. Denk maar eens aan de intro van DKC waarin hij Cranky Kong het leven zuur maakt met z'n radio. Of Dixie met haar stoere basgitaar etc. Ik zie dit meer als een uitstapje voor Donkey Kong, maw de franchise breder maken. :)
Breng je daarna een DK platformer uit, dan heeft iedereen de smaak van Conga's en Bongo's nog in z'n mond, met als gevolg dat heel veel potentiële kopers de game links laten liggen, simpelweg omdat je je voor lul voelt staan omdat je een DK game koopt.
Dit is ook niet gebeurd met Mario en zijn vele "sub-games" zoals Mario Golf, Tennis, Party, Kart etc. Ook in deze games zit Donkey kong en die wordt nu toch ook niet afgestempeld als een golfende aap of zo? ;)
Niet mee eens. Nintendo maakte altijd kwalitatief goede games voor een groot publiek (Mario, Zelda, etc). Deze games verkochten wereldwijd miljoenen exemplaren (OOT 12 miljoen), en daarnaast maakte het nog een aantal jap. only games, waarvan een deel hier waarschijnlijk ook wel zou zijn aangeslagen. Deze games waren echter nooit gebaseerd op AA/AAA franchises, wat nu wel op grote schaal gebeurd; in mindere mate met Zelda en Mario, in wat grotere mate met Mario Kart, en nu kunnen we dus een AAA franchise helemaal afschrijven.
Ik denk dat dit eerder met de economie te maken heeft. Het is nu eenmaal makkelijker en goedkoper om een bestaande karakter te gebruiken ipv helemaal opnieuw te beginnen. Wel grappig trouwens dat je OoT als voorbeeld gebruikt terwijl die niet in deze context past (zelda I wel trouwens ;)).
wat nu wel op grote schaal gebeurd; in mindere mate met Zelda en Mario, in wat grotere mate met Mario Kart,
Deze zin snap ik niet helemaal, wat wil je daarmee precies zeggen?
Switch schreef op 15 augustus 2003 @ 13:24:
GBA goes DVD

Geen flauw idee wat dit betekent, zal wel iets cools zijn 8)7
Jup, zelfde verpakking als de Gameboy player.

Afbeeldingslocatie: http://www.felixmcli.org/gbp/gbp-5.JPGdie dus! En hiermee wil ik dus gelijk bewijzen dat Nintendo wel iets goed kan doen! Hulde! _/-\o_
kort samengevat:
- IK BEN VAN MENING dat de linkup tussen GBA en GC teveel wordt geforceerd en aan mensen wordt opgedrongen
- IK BEN VAN MENING dat Nintendo de laatste tijd veel fouten maakt qua uitvoering van bestaande franchises
- IK BEN VAN MENING dat Nintendo PR-matig zeer slecht bezig is
- IK BEN VAN MENING dat als Nintendo zijn "act" niet "together" krijgt dat ze dan wel eens Sega achterna kunnen gaan met hun nieuwe console
- IK BEN VAN MENING dat Nintendo gewoon te arrogant is om in te zien hoe slecht ze bezig zijn
Weet je wat Nintendo moet doen? Phusebox aannemen, per direct! Zo te zien heeft hij er echt verstand van!

Phuse, ik denk dat theEvilCuber gewoon wil zeggen dat jij niet gelijk conclusies moet trekken zodra je een omschrijving van drie regeltjes hebt gelezen. Ook die scheldwoorden e.d zijn nergens voor nodig. Daar maak je geen vrienden mee.

Verder ben ik met een paar punten wel met je eens hoor, lieve schat :>.
Ik hoorde dat je FF:CC in multiplayer alleen kunt spelen met GBA-connectivity, kan iemand dat gerucht aub ontkrachtigen?
Helaas, geen gerucht. Multiplayer kan alleen via de GBA:

Afbeeldingslocatie: http://www.square-cubed.com/images/news/controlpic4.gif

Erg jammer :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk en dat bedoelen we nu met foute connectivity. Zo'n spel zou je ook zonder de GBA met zijn 4en moeten kunnen spelen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 19:31:
Helaas, geen gerucht. Multiplayer kan alleen via de GBA:

[afbeelding]

Erg jammer :'(
Lekker dan, nintendo zit er weer ns heerlijk ver naast, niet dat ik me nu minder verheug op FF:CC hoor, maar had toch graag ook een leuke multiplayer gehad.. en aangezien ik totaal geen GBA (SP) heb wordt dat dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

bij GameKings lieten ze wat anders zien hoor, daar vertelde ze dat die schermpjes alleen voor de stats waren om wat dingen te veranderen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Volgens mij hadden ze het daar over single player.

Trouwens, weet jij een manier om 4 controllers en 4 GBA´s te connecten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Thelema schreef op 15 August 2003 @ 21:48:
Volgens mij hadden ze het daar over single player.

Trouwens, weet jij een manier om 4 controllers en 4 GBA´s te connecten dan?
Ik geloof dat je geen eens een controller gebruikt :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ben zonet wat vaags tegen gekomen, Dead Phoenix staat nog steeds in de live release list in de Pressvault van Capcom :{ Denk toch zelf wel dat als het spel daadwerkelijk canned is dat het dan eruit gehaald zou worden, maar misschien is de site wel traag who knows maar waar staat anders de live rls list voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

klopt, ik reageerde op TheEvilCuber die zei dat het alleen voor de stats diende, dus d.w.z. dat je dan ook nog een controller nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Thelema schreef op 15 August 2003 @ 22:00:
klopt, ik reageerde op TheEvilCuber die zei dat het alleen voor de stats diende, dus d.w.z. dat je dan ook nog een controller nodig hebt
Aah op die manier ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

goed jullie dumpen dus nu de hele cube?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

HIValicious schreef op 16 August 2003 @ 00:32:
Nope, een weekje erop zieken is wel genoeg denk ik :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 16 August 2003 @ 00:32:
Nee we noemen alleen een paar essentiële fouten op die Nintendo nu maakt. Gaat vanzelf wel weer over. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
HIValicious schreef op 16 augustus 2003 @ 00:32:
Nou ja eigenlijk was ik per direct meteen van plan om me Gamecube maar ritueel te gaan verbranden in me nakie, maar bij nader inzien toch maar niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Phoenix is wel jammer zeg, dat soort games hou ik nu juist van. Daar zijn er te weinig van op de Cube. Ik ga ze daar allemaal mollen als ze P.N.03 ook cancellen.

Ik ben momenteel bezig met Panzer Dragoon Orta .... over een van de mooiste games ooit gesproken .... maar ja, geen Cube spel .... wel een erg leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 19:31:
[...]
Nintendo kennende, dan brengen ze ook een AAA game uit. Dit is gewoon een extraatje samen met nog een paar games. :)

[...]
Dat is de gok die een bedrijf moet nemen. Misschien is de markt er nu wel klaar voor en is het een gat in de markt. Gecombineerd met de donkey kong franchise zou dit best wel eens een heel groot succes kunnen worden. Het zou een stuk moeilijker worden zonder de DK license. Niemand zat toch ook te wachten op de Eye toy? Dat is ook een groot succes voor Sony en dat is toch ook 'kiddy' te noemen?
Ik heb niks tegen een drum game, zolang je er maar geen AAA franchise mee verneukt (voor gebruikt, zo je wil), wat bij de Eye Toy niet het geval is.
Het is heel erg jammer dat nintendo een 'kiddy-imago' heeft dankzij de media :( terwijl ze dat gewoon niet zijn maar dat is een ander verhaal.
Mee eens.
[...]
Mwoah.. Donkey Kong is al redelijk muzikaal in de DKC's. Denk maar eens aan de intro van DKC waarin hij Cranky Kong het leven zuur maakt met z'n radio. Of Dixie met haar stoere basgitaar etc. Ik zie dit meer als een uitstapje voor Donkey Kong, maw de franchise breder maken. :)
O nee, dus je wil nu ook een Zelda game waarin Link op een neusfluit gaat spelen :? :X
[...]
Dit is ook niet gebeurd met Mario en zijn vele "sub-games" zoals Mario Golf, Tennis, Party, Kart etc. Ook in deze games zit Donkey kong en die wordt nu toch ook niet afgestempeld als een golfende aap of zo? ;)
IMO is golf/tennis iets heeel anders dan met een drumstel voor je TV jezelf voor lul zetten...
[...]
Ik denk dat dit eerder met de economie te maken heeft. Het is nu eenmaal makkelijker en goedkoper om een bestaande karakter te gebruiken ipv helemaal opnieuw te beginnen. Wel grappig trouwens dat je OoT als voorbeeld gebruikt terwijl die niet in deze context past (zelda I wel trouwens ;)).
Verklaar je nader :?
[...]
Deze zin snap ik niet helemaal, wat wil je daarmee precies zeggen?
Zelda en Mario licht verneukt (volgens velen), Mario Kart heel erg.
[...]
Jup, zelfde verpakking als de Gameboy player.

[afbeelding]die dus! En hiermee wil ik dus gelijk bewijzen dat Nintendo wel iets goed kan doen! Hulde! _/-\o_
Hoezo vind je dat goed, was jij niet een van de mensen die zich zo opwond een paar topics terug over het feit dat ze daar in Japan zulke mooie doosjes hadden?
Dat Nintendo toen als antwoord gaf dat wij hier DVD doosjes hebben omdat wij westerlingen niet zuinig zijn op onze spullen?
De GBA doosjes leken nog wel op die Jap dingen, nu ook niet meer dus,,, Zoveelste slechte move/foute inschatting als je het mij vraagt. Het gaat hoe langer hoe meer op de KPN lijken :X :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat Nintendo moet kappen met al die Subgames, Kart and Smash Brothers zijn veel geliefde games en die verkopen wel goed, de andere heb ik mijn twijfels over ..... en het is ook geen goeie zet. Eternal Darkness was een goeie zet, maar we willen meer van dat soort uitstapjes zien. Die Donkey Kong game is echt een slechte zet, daar trek je de Xbox en PS2 gamers niet mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Zonet me collectie maar even bekeken en ik moet toch zeggen dat ik eigenlijk totaal geen miskopen heb gedaan en geen foute verzameling heb. Hieronder klein lijstje:

Animal Crossing: Het spel is me niet tegengevallen, speel het in ieder geval elk weekend nog even voor een paar uurtjes en probeer alle items te krijgen. Spel heeft wel wat min punten maar dat zijn eigenlijk meer dingen die ik zelf wel erin wou zien, meer vrijheid enzo (lees: grotere omgeving&meer mini games) Het blijft gewoon een tijdloos toppertje en het is zeker nog steeds erg leuk, je moet het alleen niet te vaak doen.

Pikmin: Pikmin heeft me zeker ook een aantal uren sterk vermaakt, vooral door de dosis humor en door de lieve beestjes :P Helaas nog niet uitgespeeld al zou je dat in een haverklap kunnen doen, paar keer me save game kwijtgeraakt en beetje intresse verloren. Zal hem in dezer dagen maar is weer oppakken. Toppertje en bij de release aangeschaft, en vooral dat die nu 30 euro kost is het zeker een aanrader.

Timesplitters 2: Spel heeft erin gezeten en meteen non stop gespeelt, erg verslavend en leuk spelletje. Wel een beetje kort maar je kan zoveel unlocken dat de replay value toch zo groot is. Helaas heeft niemand hier zin in een potje MP :(
Het vreemde is alleen dat ik dit spel alleen bij de release heb gezien en eigenlijk nooit meer gespot heb in de winkels. En tja helaas wordt ik gek genoeg erg misselijk van de 50 hz :P

Super Mario Sunshine: In het begin had ik hem erg vaak gespeelt totdat ik rond de 40 sterren zat en toen had ik het wel een beetje bekeken, niet omdat het saai was maar meer omdat ik gewoon zin had in een ander genre op dat moment. Helaas heb ik SMS lang laten liggen voordat ik hem daadwerkelijk had uitgespeelt. Later maar opgepakt en ben er echt in 1 stuk doorheen gevlogen, vermakelijk spelletje. Lekker lang en de retro levels regeren echt enorm.

Metroid Prime: Ik moest en zou hem op de release hebben, het was een flinke speurtocht door Leeuwarden maar ik had hem toch nog gevonden. Spel is gewoon een superieure topper en eigenlijk is er niks mis mee, tenzij dit je genre niet is ;) En nee ik heb deze ook al niet uitgespeelt, maar dat wordt wel is tijd. Ik hou wel van een beetje afwisseling dus een disk ligt er niet lang in. *schaam*

Resident Evil: Remake: Vroeger was ik fanatiek RE fan en moest deze gewoon in mijn bezit hebben. Vooral omdat de graphics gewoon zo geweldig zijn en de gameplay (zolang je ervan houdt en onder controle hebt) is geweldig. Lekker spooky. Bij release gekocht maar geen van beide disks zijn uitgespeelt :D *schaam* ben nog steeds bezig met chris maar ik nader het einde. Ik weet niet wat het is met mij en uitspelen, vroeger speelde ik non-stop games uit...ik weet het niet misschien vind ik het diep van binnen zonde om de game te eindigen :P

Star Wars: Rogue Leader: Ondanks dat ik een groot fan van Star Wars ben/was heeft dit spel mij enorm teleurgesteld. Spel ziet er fantastisch uit alleen ik haat gewoon hoe je de missies moet uitspelen. Ik hou nooit zo van die tijd gebonden opdrachten. Al kijk ik gek genoeg wel uit voor RS3, vooral door de ground missies denk ik :) Deze heb ik dus ook nog niet 100% uitgespeelt.

Burnout 1&2: 1 bij de release gekocht en genoeg gespeelt. Multiplayer is gewoon geweldig en de arcade style is lekker. Sinds 2 dagen heb ik eindelijk deel 2 gekocht en deze bevalt mij echt uitstekend. Graphics zijn gewoon geweldig en alle minpuntjes zijn eruit en meer pluspunten erin. Absolute topper die niemand mag missen, en ik hou eigenlijk nooit echt zoveel van racen maar Burnout is gewoon cool 8)

Waverace: Tja geweldig spel alleen niet echt mijn soort. Singleplayer is stoer alleen doe ik het meer voor de Multiplayer. Volgens mij heb ik hem iets later na de release aangeschaft maar heb er geen spijt van hoor. Its only so hard to master :)

tLoZ: Windwaker: Ik ben een super zelda fan en dit spel is gewoon 1 van de redenen waarom ik een GC heb gehaald op de rls, ookal moest ik nog aardig lang wachten het kon me niet boeien. Windwaker bracht alles wat ik van zelda verlangde en deze heb ik in 1 draai uitgespeelt. OoT ook meteen daarnaast doorgespeelt en heb ervan genoten, deze heb ik ook op de n64 maar door een paar probleempjes kon ik hem nooit uitspelen maar nu gelukkig wel :) Windwaker is gewoon super en van mij mogen ze bij vervolg de zelfde engine gebruiken maar wel met minder water :P

Eternal Darkness Spel was ik eerst van plan om te kopen bij de release maar niet gedaan aangezien ik Resident Evil al in mijn beschikking had. Als ik had geweten dat ED zo geweldig is dan had ik hem zeker eerder gehaald. Super spel en verhaal is gewoon top. Voor de gameplay heb ik geen woorden, lekker spookie en easy to learn :)

Super Smash Bros: Melee En als laatste SSBM, bij release gekocht en ik heb ervan genoten. Ik heb nooit deel 1 gespeelt helaas maar het leek me altijd wel een cool spelletje. Singleplayer heb ik zo goed als uitgespeeld alleen tja die challanges blijven me nog irriteren :D Multiplayer helaas maar af en toe gedaan. Zeker nu voor het geld van zo'n 30 euro echt een aanrader als je van gekke fighters houdt.

Het enigste spel wat ik nog mis is eigenlijk Warioworld alleen ik wacht wel totdat die voor een 30 euro te koop is :)

Nog even over die DK game, uhmm het is niet bepaald het enigste spel wat op de release list staat...dus ik snap niet waarom er nog steeds zoveel heibel erover is. Staat zo spel je niet aan dan helaas jammer dan, ik zelf zou ook niet zo snel een drum spel kopen met wat apen erin...maar sommige mensen juist weet wel.
Het is toch niet dat Nintendo iets groots heeft aangekondigd...tja mensen we hebben een oplossing voor alle problemen op de wereld...we laten het zo horen...tromgeroffel...Donkey Konga!!!!!1 Het is niet dat dit het parade paartje is van Nintendo het is gewoon nog een spel op de list.

Waarschijnlijk zijn jullie allemaal teleurgesteld dat jullie liever iets horen over de opkomende DK platformer ipv zoiets. En waarschijnlijk hadden jullie jezelf niet eens zo druk gemaakt als de game anders had geheten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 01:02:
[...]
Ik heb niks tegen een drum game, zolang je er maar geen AAA franchise mee verneukt (voor gebruikt, zo je wil), wat bij de Eye Toy niet het geval is.
Hmm, daar zit wat in alleen verneuken ze hier imo niet de franchise mee. DK heeft al muzikale achtergrond en deze game past eerlijk gezegd ook wel bij hem. Verder ben ik het wel eens met koffiezuiper. DKA is geen parade paardje, er zit totaal geen hype omheen etc. Meer een tooltje om snel te incasseren.
O nee, dus je wil nu ook een Zelda game waarin Link op een neusfluit gaat spelen :? :X
Ik hoop niet dat Nintendo dit leest, er bestaan ook grenzen ;). Geen muziekgame van mijn Zelda! :(

Muziek elementen in een game heb ik geen problemen mee ala OoT/MM :P
IMO is golf/tennis iets heeel anders dan met een drumstel voor je TV jezelf voor lul zetten...
Mario Paint is ook zo'n leuk voorbeeld waarmee je een muis nodig hebt. Zie je het al voor je? Een MUIS voor een console? Voor 1 spel? Jezelf voor lul zetten met een muis voor een console? Snap je dat nou?

Het ergste is ook nog, het verkocht!

Maargoed, zolang de meeste mensen zo nuchter denken als jouw bovenstaand voorbeeld dan zal idd niemand dit spel kopen. Gelukkig zijn die japanners niet zo nuchter als wij westerlingen als het op games aankomt. Vandaar dat die rare games ook nooit naar het westen komen (verkoopt toch niet) en DKA is er waarschijnlijk ook 1 van.

Over het imago van DK hoef je je dus geen zorgen over te maken :Y).
Verklaar je nader :?
Donkey Kong heeft meer naamsbekendheid dan een no-name character die nog bekend bekend moet worden (Neem olimario bijv). Het is op dit moment duur om een nieuwe franchise echt populair te maken vandaar dat weinig bedrijven nieuwe games maken maar gewoon een oude game rehashen (= ook de reden dat er de laatste tijd zoveel vervolgen zijn).

Nintendo neemt eigenlijk de gulden middenweg: nieuwe game met bestaande character.

Maar je moet niet alleen kijken naar deze game maar ook naar het grotere plaatje.
Namco krijgt DK echt niet zomaar, daar krijgt Nintendo iets voor terug. En juist dat heeft Nintendo nodig voor de GC2. Betere support van third parties in de zin van exclusieve games (bestaande of nieuwe franchises maakt niet uit).

Alleen dat vind ik al reden genoeg, om maar even jouw termen te gebruiken, de DK franchise te verneuken.

Dat deze game goedkoop om te maken is speelt ook een hele grote rol dus die hoort er ook bij. (Meer doekoes voor Nintendo en daar draait het immers allemaal om).
Zelda en Mario licht verneukt (volgens velen), Mario Kart heel erg.
Ach, dat is allemaal een beetje voorbarig. Alles wat niet vertrouwd en bekend is wordt in slecht daglicht gesteld. Deze titels hebben tijd nodig en dan gaan mensen ze ook meer waarderen. Over een paar jaar dan hebben deze titels ook een 'legendary titel' gekregen.

Mario Kart is nog niet eens uit en die veranderingen zijn imo helemaal niet zo slecht zoals ze lijken.
Hoezo vind je dat goed, was jij niet een van de mensen die zich zo opwond een paar topics terug over het feit dat ze daar in Japan zulke mooie doosjes hadden?
Dat Nintendo toen als antwoord gaf dat wij hier DVD doosjes hebben omdat wij westerlingen niet zuinig zijn op onze spullen?
Euh, nee. Japan heeft mooiere box-art. Het materiaal waar ze van gemaakt zijn boeit me weinig maar als ik mocht kiezen tussen een gba doosje of gba dvd hoes dan kies ik voor het laatste. (PC dozen/dvd hoes is een ander verhaal, die dozen hebben veel meer stijl).
De GBA doosjes leken nog wel op die Jap dingen, nu ook niet meer dus,,, Zoveelste slechte move/foute inschatting als je het mij vraagt. Het gaat hoe langer hoe meer op de KPN lijken :X :X :X :X :X
Grappig, moet alles dan op Japan lijken? Jappanners zijn ook alleen maar mensen, geen goden of zo. Waarom is dit een slechte move in jouw ogen?

En KPN.. nah, lijkt me niet anders zou Nintendo de prijs van de gamecube niet verlagen naar $99 eind september. (VS, that is).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

ff:cc en connectivity:
So far, with all the details and reviews, I've gathered that FF:CC will resemble a crappy Secret of Mana in a (albeit gorgeous) environment. Not only do we need 3 GBAs and GCN link cables (a feat my social circle has yet to accomplish) to fully enjoy the game, but there's no CPU controlled characters!
This may very well be the first FF title that I will leave on the shelf.
Peer responds: Well, the game is actually not bad -- it's the limitations you mention that are a major problem. The game is really fun as a multiplayer title with the caveat that the whole GBA link-up concept is fundamentally flawed. I'm confident that the same gameplay dynamics could be pulled off with smart, small on-screen displays or button shortcuts. The GameCube controller has seven action buttons, plus a D-Pad that could have easily been used to map things like "heal", "magic" etc, to. Instead, the game's full potential is held back by the GBA's limited four-button set-up. And yes, there are no CPU-controller characters in multiplayer, so if you've got only two players facing a big boss, expect to cure yourself a lot.
Is Crystal Chronicles a Final Fantasy title? Well, it's definitely a departure from the series in that the focus is on dungeon crawling and active combat. There is a simple storyline and you do talk to characters and visit towns, but the lack of a true overworld takes away that sense of exploration and adventure that I've always loved in the series.
On the upside, the graphics and music are excellent and the game is actually quite enjoyable. Just don't expect a game like Secret of Mana or one of the console Final Fantasies. Crystal Chronicles is more like Gauntlet or the console Baldur's Gate titles than any other previous installment in the series.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 09:44:
Mario Paint is ook zo'n leuk voorbeeld waarmee je een muis nodig hebt. Zie je het al voor je? Een MUIS voor een console? Voor 1 spel? Jezelf voor lul zetten met een muis voor een console? Snap je dat nou?
Dat soort spullen zijn juist WEL oke, check bijvoorbeeld ROB. Door die kleine prut robot waar 2 waardeloze games bij horen zijn de NES sales in Amerika enorm gestegen toendertijd, dat ding was gewoon een imago booster. Het is toch fun om van dat soort hardware bij je console te hebben? Denk aan spulletjes als een Dreamcast vishengel, dansmatten, guns, rob's, gba players, eye toys enz. Het is gewoon om te laten zien wat ze kunnen en voor de gadget freaks (zeg zelf wie heeft er geen zapper bij z'n NES terwijl hij nog steeds denkt dat Duckhunt de enige game is die ermee te spelen is). Buiten dat is de muis bij meerdere spellen te gebruiken (niet zo specifiek als mario paint maar alla).
Vind dat de Cube ook wel meer van dat soort spul kan gebruiken buiten de GBAplayer (zie wat een EyeToy teweeg brengt terwijl het eigenlijk niks voorsteld), een Zapper II met Duckhunt II misschien ;)
Nu ik het bedenk, de Cube heeft er nog wel 1, de GBA <-> Cube link. Heerlijk hoe mensen zich zo druk om maken om iets dat gewoon een showoff is, zou wel is willen weten of ze in de jaren 80 ook zo'n rel maakten om de Zapper :)

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 16-08-2003 11:54 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd de zapper ruleert nog steeds met duckhunt. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik snap die GBA -> DVD iets niet echt? Wat bedoelen ze d'r nou mee? Wat doet het? Kan iemand mij dat even uitleggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Euhh ik heb het al gezegt hoor. :P De gba games worden gewoon in een DVD hoesje gepropt vanaf nu. :)

en btw check de poll op www.gamefaqs.com eens. DK gaat gewoon verliezen van een gast uit de GTA serie hoe bedoel je. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 16 August 2003 @ 12:07:
Euhh ik heb het al gezegt hoor. :P De gba games worden gewoon in een DVD hoesje gepropt vanaf nu. :)

en btw check de poll op www.gamefaqs.com eens. DK gaat gewoon verliezen van een gast uit de GTA serie hoe bedoel je. :/
Kheb snel op DK gestemd... Er zijn nog niet veel votes (20k, sommige polls 80k daro), dus alles kan nog. Wel allemaal snel stemmer hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

schnumi schreef op 16 August 2003 @ 12:07:

Ik heb net op meneer Vercettie gestemd :)
Ik haat die kut aap :(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Man een gast die maar net in de scene komt kijken tegen een legende. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

schnumi schreef op 16 August 2003 @ 13:20:
Een kwaaderdige legende ja :(

O-)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 16 augustus 2003 @ 13:20:
En hou wil je als man een grote gorilla verslaan :? Het is wel unarmed combat he >:)
NvE schreef op 16 August 2003 @ 13:24:
[...]

Een kwaaderdige legende ja :(

O-)
Nee, tommy is heilig zeg :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

oeps :X

[ Voor 94% gewijzigd door NvE op 16-08-2003 13:30 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
schnumi schreef op 16 August 2003 @ 13:20:
Tommy Vercetti stem werd gedaan door Ray Liotta(Goodfellas, Blow), daardoor is ie ook wel een beetje een icon, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de machtige DK. Ik bedoel de DKC trilogy op de snes, ik hoef verder niks meer te zeggen toch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb op dk gestemt hij roeleert nogsteeds.

En inderdaad een nieuwe zapper. zou wel kicke zijn vermaak me af en toe nogsteeds met mijn oude (-;

Een wat meer high tech uitziende zou wel leuk zijn maar niet zo'n vaag ding als de superscope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
vanmiddag ff een cube gehaald met 4 games (super smash brothers, zelda, fifa 2003 en Medal of honor) en een harry potter memory card :X :X (de rest was op). Ik ben nu alleen driftig op zoek naar 2 games, namelijk Robotech battlecry en Rogue squadron II. weet iemand waar die nog ergens te koop zijn :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

KaMiKaZe schreef op 17 August 2003 @ 00:22:
vanmiddag ff een cube gehaald met 4 games (super smash brothers, zelda, fifa 2003 en Medal of honor) en een harry potter memory card :X :X (de rest was op). Ik ben nu alleen driftig op zoek naar 2 games, namelijk Robotech battlecry en Rogue squadron II. weet iemand waar die nog ergens te koop zijn :?
Rogue spuadron II is overal te koop, als je um 2e hands wil kan ik mijn neef vragen ;) . Check anders markplaats/elcheapo of dixons/barsmid :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robotech battlecry in de aanbieding bij de dixons of was het bart smit
1 van de 2 zelf mario sunshine voor 40 euro bij dixons gehaald was voor de rest nog 60 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

Nintendo Game Blowout voor de volgende 2 maanden.... *tromgeroffel*
(USA ... maargoed ...)

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/233042.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/233015x.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/236121.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/235043.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/235344x.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/234527.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/235179-mock.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/220387bm.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/235181.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/235896.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/220333bm.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/235855x.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/234742.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/235900.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/220374b.jpg

Turtles / Viewtiful Joe / Rebel Strike / Wallice & Gromit / F-Zero GX... die moet ik toch wel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Mwah stuk voor stuk lijken het me coole games, al zou ik SSX3 wel laten liggen en die W&Gromit...zou totaal niet weten waar dat over gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAARGH mensen ik weet het niet meer. Ik ga dan toch een next-gen console aanschaffen, maar zit echt gigantisch te twijfelen of het een gamecube of ps2 moet worden.

De reden waarom ik een ps2 zou willen is om de toch wat meer serieuzere spellen, en ik al 3 nintendo consoles heb. Daarentegen heeft de gamecube toch weer spellen als mario, zelda, mario kart, een nieuwe turtles _/-\o_

Wie heeft beide consoles, en kan FF z'n mening hier neerpleuren? Alvast dank ;)

owh jah, hoe zit het met een nieuwe Donkey kong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Dat worden dure maanden, DBZ:Budokai hoort daar voor mij ook nog bij, laat ik SC2 nog wel een tijdje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraagje. Ik ga binnenkort naar engeland voor een lange tijd en ben dus van plan mijn GC mee te nemen. Nou is me verteld dat ze daar dus 110 volt gebruiken (ipv 220 V) En natuurlijk ook nog eens andere stroom stekkers.
Kan ik gewoon een adapter kopen voor de stroom stekker en gebruiken? Of moet ik andere spullen kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 13:26:
AAAAARGH mensen ik weet het niet meer. Ik ga dan toch een next-gen console aanschaffen, maar zit echt gigantisch te twijfelen of het een gamecube of ps2 moet worden.

De reden waarom ik een ps2 zou willen is om de toch wat meer serieuzere spellen, en ik al 3 nintendo consoles heb. Daarentegen heeft de gamecube toch weer spellen als mario, zelda, mario kart, een nieuwe turtles _/-\o_

Heb een PS2 en een Cube, de PS2 heb ik aangeschaft voor Gran Turismo 3, moest dat spel gewoon spelen. Helemaal top. Wat ik er verder nog echt top op vondt zijn de beide GTA's. Verder nog een paar games bijgekocht maar het is het toch net niet en de console staat nu ook te verstoffen. M'n Cube heb ik gekocht omdat ik gewoon helemaal weg was van m'n SNES en het nog steeds zie als de beste console ooit. Heerlijk Zelda spelen, Mario viel me zwaar tegen, SSBM weer helemaal top maar al met al weer die Nintendo "feel" terug voor een klein deel. Zit er niet meer uren achter zoals met m'n SNES, maar vermaak me er toch prima mee. Moet wel zeggen dat ik GT3 en GTA echt lang non stop heb gespeeld (weken), dat heb ik nog niet gehad met een Cube titel. Zelda met vlagen een paar uur op een dag was wel het meeste. Maar al met al dus een positiever gevoel bij m'n Cube en aangezien jij al 3 Nintendo consoles hebt kan je natuurlijk zelf prima nagaan of je nog trek hebt in weer een Zelda, weer een Mario en Weer een F-Zero.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 13:26:

Op gamecube komt ook een MGS en GT, verder zijn er meer dan genoeg serieuze games. Keuze is toch easy lijkt mij ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

NvE schreef op 17 August 2003 @ 13:40:
[...]

Op gamecube komt ook een MGS en GT, verder zijn er meer dan genoeg serieuze games. Keuze is toch easy lijkt mij ;)
Komt Gran Turismo naar de NGC ? Eerste wat ik hoor :?
schnumi schreef op 17 August 2003 @ 13:46:

[...]

Nee hij bedoelt volgens mij GT Cube maar dat is een Cellshaded racer.
Dat is wel een heel verschil ;) Is dat dan Auto Modelista of die game van de makers van GT Advance ?

[ Voor 35% gewijzigd door Wom op 17-08-2003 13:49 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ho wacht even he! Die GT cube game is wel cellshaded. :) En er komt wel zoiets (nieuwe Ridge Racer).
AudiRS4 schreef op 17 August 2003 @ 13:46:
[...]

Komt Gran Turismo naar de NGC ? Eerste wat ik hoor :?

[ Voor 55% gewijzigd door schnumi op 17-08-2003 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

schnumi schreef op 17 August 2003 @ 13:46:
ho wacht even he! Die GT cube game is wel cellshaded. :) En er komt wel zoiets (nieuwe Ridge Racer).

[...]

ssssst Zeg dat dan niet, ik had hem bijna :X

j/k

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
NvE schreef op 17 August 2003 @ 13:48:
[...]

ssssst Zeg dat dan niet, in had hem bijna :X

j/k
lol!! Ja nu koopt ie natuurlijk een PS2 en dat mag niet he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja om alleen maar voor 1 game een console te kopen vind ik niet echt een goede reden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Goudstof schreef op 17 augustus 2003 @ 13:51:
[...]

Natuurlijk wel!

Alleen moet ie eerst een Gamecube kopen! :*)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 17 augustus 2003 @ 13:51:
[...]

Misschien koop ik ooit wel beiden aarsjes ;)

Iig bedankt voor je reactie speedy ;)

Ik ga wel FF flink op beide consoles spelen, en daar trek ik dan wel mijn conclusie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
schnumi schreef op 17 August 2003 @ 13:54:
Tsja om alleen maar voor 1 game een console te kopen vind ik niet echt een goede reden. :)
Als de game maar goed genoeg is :)

En dat GT Cube ... sja, het heeft dan GT in de naam, maar dat is nog niet de garantie dat het serieus een concurent voor Sony's paradepaardje wordt. Ik zelf denk van niet, net als al die andere titels die het probeerden. Leuk, maar toch niet helemaal :) Nee voor racers moet je toch wel een PS2 hebben imho.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 13:55:
[...]

Misschien koop ik ooit wel beiden aarsjes ;)

Iig bedankt voor je reactie speedy ;)

Ik ga wel FF flink op beide consoles spelen, en daar trek ik dan wel mijn conclusie uit.
Dat is idd de beste oplossing, maar laat je niet misleiden door het grote aanbod van games voor de PS2, veel games zijn daar toch 13 in 1 dozijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 17 August 2003 @ 14:03:
[...]

Dat is idd de beste oplossing, maar laat je niet misleiden door het grote aanbod van games voor de PS2, veel games zijn daar toch 13 in 1 dozijn.
Das ook weer zo, en de dvd mogelijkheid is voor mij ook nutteloos, aangezien ik al een standalone dvd speler heb :) Maar goed, kga morgen FF kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 13:31:
ik heb even een vraagje. Ik ga binnenkort naar engeland voor een lange tijd en ben dus van plan mijn GC mee te nemen. Nou is me verteld dat ze daar dus 110 volt gebruiken (ipv 220 V) En natuurlijk ook nog eens andere stroom stekkers.
Kan ik gewoon een adapter kopen voor de stroom stekker en gebruiken? Of moet ik andere spullen kopen ofzo?
In Engeland gebruiken ze dezelfde voltages enzo als hier, je hoeft dus alleen een adapter voor de stekker te kopen (kan je zelfs standaard bij de Lidl halen, of iedere elektronicazaak, kost bijna nix).

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, tijdje niet repost en gelezen, moet ook maar weer eens gebeuren :)
Kheb geen zin om op al het gezeik in te gaan, kheb niet het idee dat ik de zeurders ergens van kan overtuigen. Kweet iig wel dat ik erg blij met mn cube blijf de komende maanden. Ik heb op mn lijstje staan: Gladius, Soul Calibur 2, F-Zero GX, Viewtiful Joe, Worms 3D, Tony Hawk's Underground, Billy Hatcher, Mario Kart, Pikmin 2, Turtles. Dat is allemaal nog voor 2004! Ga ik nooit allemaal kunnen betalen, maar ik ben zeker wel van plan een groot deel van dat lijstje binnen te halen.

Kben nu voor cube-europe Kirby's Air Ride aan het spelen. Als Mario Kart niks wordt (lijkt me erg sterk, maar stel dat) kunnen funrace fans altijd nog naar Kirby. Het remmen/boosten/opzuigen/powerups gebruiken met A systeem werkt flink goed en de banen zijn erg leuk. Er zijn niet heel veel banen alleen, maar de drie compleet verschillende spelmodi maken het toch nog best afwisselend. Importeren uit Japan zou ik alleen niet doen, alles maar dan ook echt alles is in het Japans. Je kan gigantisch veel instellen per race, net zoals bij SSBM, maar het is allemaal in het Japans dus echt veel begrijp ik er nog niet van :)

Ik ben nu weer snes spelletjes spelen op mn broertjes xbox, toch nog best handig, zo'n ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik zit ook een beetje met een dilemma..
Zal ik de GC kopen of w88 op de GC2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Booth schreef op 17 augustus 2003 @ 14:41:
Ik zit ook een beetje met een dilemma..
Zal ik de GC kopen of w88 op de GC2?
de cube2 komt op zijn vroegst in 2006 in europa dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

En als je zo lang wacht, mis je alle vette games :)

Haal dus maar gewoon een cube +metroid ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Collaborator op 17-08-2003 14:46 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mwhehehe :P Mja, ik ga denkik een cube halen.
Met wat leuke games à la euhm.. najah zie ik dan wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damm ik wou dat het november was (-:

hadden we in ieder geval al een paar kicke games extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het "moet ik een PS2 of Cube kopen" dilemma:

Wil je racen, koop een PS2. GT, NFS, allemaal titels die de PS2 heeft en die stuk voor stuk geweldig en onmisbaar zijn als je een racefan bent.
OK NFS heb je ook op Cube/Xbox maar die zijn bagger, omdat ze door een andere developer zijn gemaakt.
Voor shooters is de Xbox het beste, en voor typische Nintendo games de Cube. Tjah, wat zijn typische Nintendo games? Zelf uitproberen in de winkel, dat geeft je het beste beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens Booth er is ook een spongebob game op de cube! :P :+ Tenminste wel een US versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 17 August 2003 @ 17:11:
Trouwens Booth er is ook een spongebob game op de cube! :P :+ Tenminste wel een US versie.
Is dat trouwens wat? Ik weet nog dat yamAUchi daar flink naar uitkeek =P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Geen idee heb het zelf niet. :) Heb er ook nooit een review etc van gezien zal eens zoeken op inet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Gaan/hebben jullie al gepreorerd (SC II MK:DD en F0), zoja waar :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NvE schreef op 17 August 2003 @ 17:25:
Gaan/hebben jullie al gepreorerd (SC II MK:DD en F0), zoja waar :?
Yep F-zero GX en Soul calibur 2 al gepreordert bij Dvdboxoffice. :)

trouwens die spongebob game komt volgens cube-europe op 11-10-03 in de US uit en 21-11-03 in EU. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Blijf 't eeuwig zonde vinden dat WE7 of PES3 niet op de Gamecube uitkomt, de enige reden dat ik nu nog een PS2 er naast heb en houd....ik moet dat spel als het ff kan elke dag ff spelen.

Staan er nog leuke voetbalspellen geplanned voor de Cube, behalve Fifa 2004 ?

Ik moet zeggen, heb nu een paar weken een Cube met Metroid en Zelda en probeer nu Metroid uit te spelen, heb Zelda nog niet eens aangeraakt :D

Heb er namelijk een hekel aan om meerder spellen tegelijk te spelen, dan boeien de spellen me na een tijdje niet meer en liggen ze maar te verstoffen, dus probeer ik me nu echt helemaal te focussen op alleen Metroid (wereldgame trouwens).

Ook valt me op dat de Cube toch wel wat mooiere en scherpere graphics tevoorschijn toverd dan de PS2. En heb echt weer dat Nintendo gevoel terug bij die 1st party games, dat ben ik op de PS2 nog niet tegen gekomen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 17:05:
Over het "moet ik een PS2 of Cube kopen" dilemma:

Wil je racen, koop een PS2. GT, NFS, allemaal titels die de PS2 heeft en die stuk voor stuk geweldig en onmisbaar zijn als je een racefan bent.
OK NFS heb je ook op Cube/Xbox maar die zijn bagger, omdat ze door een andere developer zijn gemaakt.
Voor shooters is de Xbox het beste, en voor typische Nintendo games de Cube. Tjah, wat zijn typische Nintendo games? Zelf uitproberen in de winkel, dat geeft je het beste beeld :)
voor shooters de xbox het best 8)7 die knopjes op de xdoos zijn de klein en onoverzichtelijk, om goed dingen te kunnen doen.

Ook heeft de cube de beste versie van de beste console shooter (TS2) namelijk geen bugs :D in de rankings en nog ergens dus su

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja maar de Xbox heeft veel meer shooters en zal er in de toekomst ook veel meer bijkrijgen. De console leent zich daar toch iets meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 17 August 2003 @ 18:02:
Ja maar de Xbox heeft veel meer shooters en zal er in de toekomst ook veel meer bijkrijgen. De console leent zich daar toch iets meer voor.
ja omdat het een halve pc is 8)7 maar als je let op qualiteit ipv qantiteit (of hoe je het ook schrijft) dan wind de cube het wel.

en ik denk echt niet dat Half life 2 en Doom 3 ook hier in de winkels zullen liggen voor de xbox, tenzij een studio van M$ het zelf gaat afmaken, of hij met milijoenen gaat gooien.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een nieuwe poster bij :).

Op aanvraag van NvE op de chat channel doe ik een postje.

Zijn er veel mensen die hier Skies Of Arcadia Legends hebben? Heb namelijk een vraagje over hoe lang het duurt voor het spel uit is (ik praat van de tijd die bij je save game staat).

Ik zou namelijk niet willen dat dat spel is uitgespeeld voor het einde van de vakantie hier. Vind die veel te cool :). Ik heb er zelfs zelda tijdelijk voor laten vallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Skies of Arcadia Legends duurt iets van 80 uur als je alles wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog een vlug vraagje: weet iemand voor wat de digital av out juist dient?
Is dit gewoon voor een svhs ipv composite kabeltje aan te hangen of een vga scherm? Dit laatste zou dan wel beter kwaliteit moeten geven dan die een tv-in kaartje zoals ik het nu doe denk ik.
Iemand al ooit zo een kabeltje gezien?
Koffiezuiper: ha merci :). Maar alle discoveries ga ik nu mss ook niet zoeken he :). Al10 uur bezig dus nog min 40 uur te gaan! Yes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Digital AV out achter op de cube is voor een composite videokabel. Voor van die mega grote tv's enz dus. :P Maar die kom je nog maar weinig tegen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 19:26:
Koffiezuiper: ha merci :). Maar alle discoveries ga ik nu mss ook niet zoeken he :). Al10 uur bezig dus nog min 40 uur te gaan! Yes :p
Geen dank :) Maar vergeet niet de speelduur verschilt natuurlijk voor iedereen net weer iets anders, ligt maar net aan je ervaring toch. :) Dus pin me er niet op vast als je hem sneller uitspeelt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op 17 August 2003 @ 18:06:
en ik denk echt niet dat Half life 2 en Doom 3 ook hier in de winkels zullen liggen voor de xbox, tenzij een studio van M$ het zelf gaat afmaken, of hij met milijoenen gaat gooien.
Voor de XBOX port van Doom III is al een developer aangewezen (Vicarious Visions v oa Tony Hawk op de GBA) en D3 werd ook groots aangekondigd door MS op E³. De kans is dus zeer groot dat die gewoon netjes op de XBOX komt. Van HL² is wat minder bekend, maar het zit er dik in dat die ook wordt geport, als je kijkt naar HL (DC en PS2).

En met Halo en Halo 2 mag je de XBOX idd wel de beste console voor shooters noemen, mij dunkt! :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

D³ schreef op 17 August 2003 @ 20:20:
[...]
Voor de XBOX port van Doom III is al een developer aangewezen (Vicarious Visions v oa Tony Hawk op de GBA) en D3 werd ook groots aangekondigd door MS op E³. De kans is dus zeer groot dat die gewoon netjes op de XBOX komt. Van HL² is wat minder bekend, maar het zit er dik in dat die ook wordt geport, als je kijkt naar HL (DC en PS2).

En met Halo en Halo 2 mag je de XBOX idd wel de beste console voor shooters noemen, mij dunkt! :Y)
Plus het feit dat met Live! ondersteuning zo'n beetje elke shooter gewoon leuk wordt. ( Zie SOF II bijv. )
[Nieuws] GameCube-prijs in Amerika omlaag

De prijs van de GameCube gaat in Amerika opnieuw omlaag...

Nintendo zal de prijs van de GameCube in Amerika binnenkort verlagen. De GameCube zal eind september in Amerika zakken tot een prijs van 99 dollar. Een prijsverlaging van maar liefst 50 dollar, omdat de GameCube nu nog 149 dollar kost.

Of de Amerikaanse prijsverlaging op korte termijn gevolgen gaat hebben voor de Europese prijs, is onbekend. We houden je hoe dan ook op de hoogte van de ontwikkelingen!
Dat is 85 euro..... als deze aktie ook hier komt. Zijn daar al berichten over ? Want dan moet ik gaan kiezen tussen een Xbox game of een NGC onderhand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 17 August 2003 @ 20:22:
Plus het feit dat met Live! ondersteuning zo'n beetje elke shooter gewoon leuk wordt. ( Zie SOF II bijv. )
Mja zolang MS geen servers opzet ben ik niet zo gecharmeerd van Live! Peer to peer dat kan heden ten dage toch niet meer mensen :P Helemaal niet als je 40+ man BF1942 potjes heb gespeeld. PC multiplayer is wat dat betreft nog veel beter en gratis :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

D³ schreef op 17 August 2003 @ 20:26:
[...]
Mja zolang MS geen servers opzet ben ik niet zo gecharmeerd van Live! Peer to peer dat kan heden ten dage toch niet meer mensen :P Helemaal niet als je 40+ man BF1942 potjes heb gespeeld. PC multiplayer is wat dat betreft nog veel beter en gratis :)
Klopt, technisch gezien kan het niet tegen de PC op, maar wat fun betreft zeker wel. Plus het feit dat ik nu eindelijk eens racegames multiplayer kan spelen met meer dan 4 man. Ik was eerst ook vrij sceptisch, maar nu ik het een aantal weken heb wil ik niet zonder meer. Dat zul je wel zien als je op je NGC Mario Kart online gaat spelen, je komt niet meer bij van het lachen.

[edit]

Plus het feit dat het ook wel eens leuk is om eens op een bank te zitten in plaats van op een stoel als je aan het mp'en bent.

[/offtopic]

[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 17-08-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

AudiRS4 schreef op 17 August 2003 @ 20:30:

Plus het feit dat het ook wel eens leuk is om eens op een bank te zitten in plaats van op een stoel als je aan het mp'en bent.

[/offtopic]
Uhmm ik kan ook op de bank gaan zitten mp`en met pc, vooral racegames gaat easy.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

NvE schreef op 17 August 2003 @ 21:01:
[...]

Uhmm ik kan ook op de bank gaan zitten mp`en met pc, vooral racegames gaat easy.
Dat gaat nogal wat lastiger dan achter mijn PC ( in mijn situatie dan toch ). En om nou elke keer alles te gaan ombouwen... neuh... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

AudiRS4 schreef op 17 August 2003 @ 21:12:
[...]

Dat gaat nogal wat lastiger dan achter mijn PC ( in mijn situatie dan toch ). En om nou elke keer alles te gaan ombouwen... neuh... :P
Bij mij is ut easy; draadloos tobo + muis en tv out.. klaar :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo bevestigd Donkey Konga: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=5185

Ik vind het niet eens zo'n slecht idee. Parappa the Rapper en Dance Revolution verkopen gigantisch veel, en niet eens alleen in Japan. Zijn nog best leuke spellen ook.
Licentie verneuken vind ik een beetje een groot woord ervoor. Mario is Missing en Mario's Time Machine waren nou ook niet direct geweldige spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we het gewoon een kans geven inplaats van alles van te voren af te kraken ik zal em zeker proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 19:15:
En weer een nieuwe poster bij :).

Op aanvraag van NvE op de chat channel doe ik een postje.

Zijn er veel mensen die hier Skies Of Arcadia Legends hebben? Heb namelijk een vraagje over hoe lang het duurt voor het spel uit is (ik praat van de tijd die bij je save game staat).

Ik zou namelijk niet willen dat dat spel is uitgespeeld voor het einde van de vakantie hier. Vind die veel te cool :). Ik heb er zelfs zelda tijdelijk voor laten vallen :p
Om Skies of Arcadia eerst een keer uit te spelen deed ik er 55 uur over, daarna heb ik het opnieuw gespeeld om alle geheimen enzo eruit te halen, heeft me iet van 90 uur gekost.
Is volgens mij wel het langste spel op de cube :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
DOnkey Konga is toch een soort game als Samba nog iets van de DC of PS2? Iig ook een muziek game die toch erg goede kritieken heeft gekregen. Helemaal omdat de game ontzettend leuk zchijnt te zijn.

Ik heb oa F-Zero in preorder staan bij DVDBO en zal zsm posten of er problemen zijn met de FL...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan best leuk zijn, en alles mag op zijn tijd .... maar ik denk dat de meesten, en ook ik, als EERSTE een Kong platformer verwachtten .... dan is dit toch een domper of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Misschien geef ik hier wel een beetje lucht aan informatie en klopt het misschien ook helemaal niet. Maar zover ik weet is een inhouse departement van Nintendo zelf bezig met een Donkey Kong game, dus niet Donkey Konga aangezien die in samenwerking met Namco is. Volgens mij is de enige rol van Nintendo nu alleen om te kijken of de franchise goed gebruikt wordt en of de game wel kwalitatief hoog genoeg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 17 August 2003 @ 22:53:
DOnkey Konga is toch een soort game als Samba nog iets van de DC of PS2? Iig ook een muziek game die toch erg goede kritieken heeft gekregen. Helemaal omdat de game ontzettend leuk zchijnt te zijn.

Ik heb oa F-Zero in preorder staan bij DVDBO en zal zsm posten of er problemen zijn met de FL...
het was toch al beked dat ie het niet zou doen?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

TheEvilCuber schreef op 18 August 2003 @ 00:37:
[...]

het was toch al beked dat ie het niet zou doen?
Met de Jap versie dacht ik :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke figuren waren eigelijk onder copywrith van rare toen ******* m$ het overnam? Een geluk dat donkey kong het niet was.

Star Fox en Conquer allesinds al dacht ik al. Mss banjo en tooi ook?
Ik denk ik elk geval dat we niet op heel veel hoogstaande spellen van rare moeten verwachten nu. Star fox was het schijnt wel redelijk te zijn maar ik verwacht wel geen enkele supergame zoals ze er heel veel hadden op snes/n64.

Heel spijtig dit allemaal vind ik...

En iemand een rumoer gehoord over een secret of mana game op gc? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Dat was met de jap versie toch? Menu's die niet compleet waren en dergelijke.

edit: grr jullie zijn te snel :P

Uhm Star Fox en Donkey Kong zijn nog gewoon van Nintendo. Banjo Tooi, Perfect Dark, Conquer, en de rest zijn van Rare

[ Voor 60% gewijzigd door Koffiezuiper op 18-08-2003 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Het probleem met de JAP versie was dat de game nadat hij was geladen (en dus nadat de FL zijn werk had gedaan) ging kijken welke taal de hardware was. Van deze taal haalde de game dan de menus op. Ik verwacht dus eigenlijk geen problemen en de problemen die er kunnen ontstaan hoop ik dan te kunnen omzeilen door mijn Cube op engels te zetten.

Als dat ook niet werkt kan ik altijd nog een AR aanschaffen. Maar het kan ook zijn dat CUBE magazine te hulp schiet. Daarbij zit deze week namelijk een "cheat-disc" met daarop bijv. een FL die alleen WE6 speelt en cheats voor oa burnout. Wie weet maken ze er ook wel een AR-lite versie voor F-Zero...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:39:
Welke figuren waren eigelijk onder copywrith van rare toen ******* m$ het overnam? Een geluk dat donkey kong het niet was.

Ik denk ik elk geval dat we niet op heel veel hoogstaande spellen van rare moeten verwachten nu. Star fox was het schijnt wel redelijk te zijn maar ik verwacht wel geen enkele supergame zoals ze er heel veel hadden op snes/n64.

conquer en banja en joanna zijn van Rare, DK en starfox van Nintendo

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:39:

Star Fox niet, is gewoon een Nintendo character dat Rare in licentie had. Concker was altijd al een Rare character, dus die blijft gewoon bij Rare. Donkey Kong is hetzelfde verhaal als Starfox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donkey Kong gooide al tonnen naar Mario toen de gasten van Rare nog met hun blokkendoos speelden, die is zeker van Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oef nogal een geluk :). Mjah effe vergete van de klassieke DK games :p. Enfin toch spijtig van concker. ik vond dat wel nog een fun spel op de n64 (bad fur day) en van banjo ;).
Merci he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

Iemand nog wat meer info over StarCraft:Ghost ... ?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
HIValicious schreef op 18 August 2003 @ 18:54:
Iemand nog wat meer info over StarCraft:Ghost ... ?
Idd.. Die wil ik.. er was toch zo'n gerucht dat ie misschien niet op de GC zou uitkomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nah, iemand schreef dat het er ZO mooi uitzag dat de cube het mischien niet eens aan zou kunnen, maar dat zal wel meevallen ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry maar deze console war moet eens eens een keer stoppen (sigh). Als je het hier in de gamecube topic vraag dan krijg je pro gamecube antwoorden. ALs je in ps2 topic vraag krijg je pro ps2 antwoorden hetzelfde met de xbox.

Wat ik geleerd heb is dat de gamcube gewoon een flop is. Ik hoopte op qualiteit en wat ik kreeg was niks vergeleken met de n64. Jazekers zijn er goeie spellen maar nintendo heeft het niet meer en nintendo heeft een paar grote fouten gemaakt. En of jullie het willen of niet de gamecube verkoopt dus helemaal niet goed vergeleken met de xbox en ps2.

Wat ik geleerd heb van de xbox? Het word pas leuk als je em ombouwd. En er zijn heel wat meer realistische multiplayer games op de xbox dan gamecube. Ik heb altijd fun gehad met halo,motogp,mk:da,doa3,kung fu chaos. En dan is midtown madness en soul caliber ook wel leuke games. En ik heb me zeer vermaakt met segagt 2002.

Maar zoals ik al zei de xbox word pas leuk als het omgebouwd is en wanneer het makkelijk is om tussen spellen te switchen,films kijken en jezelf vermaken met eventueel andere mensen en dat hoort een console te zijn.

De gamecube heeft het gewoon niet elke spel waar ik naar uitkeek is gewoon niet wat ik verwacht heb alhoewel ik me wel heb vermaakt hoor. Maar hopelijk komt nintendo met iets beters uit in 2005 met betere spellen. Maarja het heeft alwer geen dvd speler erin? dat doet gewoon pijn maarja zoals je ziet niet iedereen in deze topic is het met mij eens en vooral omdat er ook een aantal mensen zijn met een usa cube die niet zo lang hoeven te wachten op nieuwe spellen en een bredere assortiment hebben.

En ik heb die sponge bob game hier ook gezien maar ik weet niet precies wat voor een spel het is. Die heeft volgens mij ook een gba spel :D. MAarja

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 20:36 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.