Het Grote Gamecube topic deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.191 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 06:09:
AC was nog niet uit in Australië, dat gerucht hing hier al wel eerder rond :)
Of het daar uitkomt of niet, ik denk dat de Amerikaanse versie nog steeds boeiender is. Daarbij kloppen de jaargetijden namelijk beter met die van ons. Zit je in de winter AC Aus versie te spelen, is het in het spel zomer, das een beetje jammer lijkt me.
Of je verzet de tijd van je cube natuurlijk :P
Ookal krijg je dan alsnog wel wat problemen lijkt me, alhoewel ik AC nooit gespeeld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Of je wacht nog heel even tot AC hier ook wordt gereleased.... (grote kans dat je dan natuurlijk voor lul wacht als 'ie uiteindelijk toch niet komt hehe B))

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 13-08-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

x KeN x schreef op 13 augustus 2003 @ 13:08:
Of je wacht nog heel even tot AC hier ook wordt gereleased.... (grote kans dat je dan natuurlijk voor lul wacht als 'ie uiteindelijk toch niet komt hehe B))
AC kom zowizo niet in europa, want dan moeten ze meteen 6 talen erbij zetten :r

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmmz okeej.. Aussie-import gooooo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
jOzh schreef op 12 August 2003 @ 21:20:
[...]

Animal Crossing is compleet offline, oftewel helemaal geen online speelmogelijkheid :)

En Deddiekoel, je hebt denk ik net het verkeerde gequote ;)
idd, het is dan ook inmiddels aangepast ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Donkey Kong Gamcube details:
Donkey Konga is a music title in which gamers play conga drums with Donkey Kong and friends, allege sources. So far insiders have been unable to tell us if the game will work with standard GameCube controllers or if players will need to purchase a separate conga peripheral, but the latter seems more likely.
aaaaaargh misser nummer 34213453

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

WAT! NEEEEE.....................

o o o Nintendo wat doen jullie ons nu aan. ;(

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F*** en ik dacht dat er een echte Kong titel aankwam. Wat een baggertitel gaat dat worden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 13 augustus 2003 @ 19:21:
Donkey Kong Gamcube details:

[...]

aaaaaargh misser nummer 34213453
Goooo nintendo , eerst die crap GBA connectivity shit door de strot gedouwd krijgen wat bijna geen mens een reet interreseerd , dan vaagheid over online gamen en nu A+ titel vernaggelen tot een domme samba de amgo look-alike.

/me vind dat nintendo wel eens wakker mag gaan worden en behalve innovatieve games ook games te maken die meer op de massa gericht zijn om verkoop eens flink te stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ahhh op zo'n moment zou je echt willen dat je eens naar het Nintendo hoofdkwartier mocht met duizenden Nintendo aanhangers en eindelijk eens vertellen wat wij er nu van vinden. :/

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

nou zeg, music games zijn best stoer, in dat gamemuseum had je best wel leuke titles =)

parrappa enzo .. en nog wat andere versies, wordt vast best wel leuke game =)
(misschien met gratis conga drum erbij ! =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja ok maar om daar nu juist de DK licentie voor te gebruiken. :/ Laat ze dan ook een gewone DK titel ernaast maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feestdagen in Australië verschillen niet zo heel veel van Europese/Amerikaanse, alleen dingen als koninginnedag (Elizabeth) en bevrijdingsdag zijn anders. Plus dat kerst midden in de zomer valt natuurlijk.

Ik ben in oktober/november 5 weken in Nieuw Zeeland dus ik ga 'm in ieder geval kopen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khaat ninty ff... ik wil gvd een 2,5d dk game net als dkc! dat was pas een 0wnage game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo begint langzaam maar zeker weer hetzelfde te doen als met de N64. Nederland bestaat blijkbaar niet op de Japanse kaart. Gelukkig hebben ze Zelda en Mario anders ging ik daar ff de boel verbouwen

Verwijderd

DAMN,,,,

Toch maar een Xbox/PS2 kopen naast m'n cube, want dit is natuurlijk niet goed :( WAKE UP, IDIOTE JAPPEN!!! HANG NIET DE HELE DAG MET JE SNIKKEL IN DE SAKÉ, GA DIE FOKKING GAMES MAKEN!!!!!!!!!!

AAARRRRGGGHHHHH!!! :( :( :( :(

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

OMG :X

Dit MOET een hoax zijn... Toch? :/
Een Donkey Kong Drum game? 8)7

Nja, misschien denken ze dat daar heel veel vraag naar is? :?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

En met betrekking tot Donkey Kong en IGN, Donkey Kong is per ongeluk bij d cd's ingedeeld is dus een foutje.
lijkt me wel zo logisch, want DK een drum game? mischien kan je dan die coole DK rap naadoen uit DK 64

heb nog geen officiele bron, maar ik geloof niet dat DK een drumgame oid word

[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 14-08-2003 12:32 ]

This space is occupied

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 09:20:
DAMN,,,,

Toch maar een Xbox/PS2 kopen naast m'n cube, want dit is natuurlijk niet goed :( WAKE UP, IDIOTE JAPPEN!!! HANG NIET DE HELE DAG MET JE SNIKKEL IN DE SAKÉ, GA DIE FOKKING GAMES MAKEN!!!!!!!!!!

LOL!! :D
Er komt voor de Xbox wel een goede titel aan, Fable genaamd. Een superuitgebreide RPG met uitstekende graphics. Een Sony console zou ik uit principe niet kopen, dan liever een MS produkt.
Maar weer even ontopic, een wat beter management is voor Nintendo onderhand wel nodig, geef de trouwe fans gewoon wat ze willen. En daar hoort een Donkey Kong triangel game niet bij.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 09:20:
DAMN,,,,

//OFFTOPIC

Jij leest de PU nogal veel he?
;)

Ja doe maar.

• Sagat
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Naar aanleiding van de bovenstaande posts ben ik toch wel nieuwsgierig wat jullie gaan doen wanneer de volgende (al in 2005?) nintendo uitkomt. Hierom heb ik de volgende poll bedacht:

Poll: Wordt je next-gen console in 2005 weer nintendo?
Ja, ik blijf bij nintendo
Ja, maar er komt ook een ps3/x-box2 naast
Nee, ik koop een ps3 en/of x-box2
Nee, ik wil geen (nieuwe) console meer
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3384&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zelfs denk ik op dit moment dat ik Nintendo ondanks alles toch niet kan weerstaan en dus die nieuwe nog wel koop, maar een komt zeker een extra machine naast.

10 second ninja DONE

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb gestemd op Ja, maar er komt ook een ps3/x-box2 naast
Ik blijf ook een beetje Playstation aanhanger :)

Ja doe maar.

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:07

Blaasvis

Cidora \o/

ik zal gewoon bij nintendo blijven.....
ik zal nooit een xbox aanschaffen een ps3 is misschien een optie maar waarschijnlijk ben ik niet zo rijk.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik blijf ook bij een Nintendo maar misschien dat er daarnaast of een Xbox2/PS3 komt maar dat zien we nog wel. :)

Verwijderd

Ik mis de optie:

Ik heb al een gamecube + een xbox/ps2 :P

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Valt onder 'nee ik wil geen nieuwe console meer' want de vraag is wat je gaat doen wanneer de volgende generatie spelcomputertjes uitkomt :)

10 second ninja DONE

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens de release van FF:CC heeft de verkopen van de cube toch weer doen stijgen in Japan:
It looks like Final Fantasy: Crystal Chronicle may have helped the GameCube. Charts for the week ending August 10th.
GameCube sales have almost doubled and it seems to be largly thanks to Final Fantasy. This means the number of GameCubes sold is nearly half of the number of PS2s sold, certainly an improvement from six months ago. Charts are thanks to Media Create and Bloomberg Japan.

PS2 - 46,300
GBASP - 44,500
GC - 23,800
GBA - 14,700
PSOne - 800
Xbox - 580
WonderSwan Crystal - 450

While Final Fantasy didn't make it to number one it did enter in at number two making it the second GameCube exclusive game in the charts. When the charts were compiled it had only been out for two days. Charts are thanks to Media Create and Bloomberg Japan

1. Winning Eleven 7 (PS2) - Konami - 642,400
2. Final Fantasy: Crystal Chronicle (GC) - Square-Enix - 194,100
3. Summon Night 3 (PS2) - Banpresto - 156,300
4. Super Robot Taisen D (GBA) - Banpresto - 113,600
5. Pokemon Pinball Ruby & Sapphire (GBA) - Nintendo - 38,400
6. Duel Masters (GBA) - Takara - 35,800
7. Jikkyou Powerful Pro Baseball 10 (PS2) - Konami - 31,300
8. Kidou Senshi Gundam SEED (PS2) - Bandai - 29,400
9. Super Mario Advance 4 (GBA) - Nintendo - 28,500
10. Kirby's Air Ride (GC) - Nintendo - 27,700
btw de Xbox draait toch wel mega slecht zeg maar 580 verkochte consoles tegenover 800 PS one's.

Verwijderd

Voor m'n volgende console wil ik gewoon zeker zijn dat ik Winning Eleven niet meer misloop zoals nu met WE 7 het geval is. Een xbox 2 zal het sowieso wel niet worden, maar het zal tussen nieuwe ninty console gaan en de ps3. :)

• jOzh
  • Laatst online: 16:25

jOzh

Sweet dude!

Waaah, WE7 is uit in Japan!!! Drooooooollll :9~ Damn, 642.000 in 1 week... Hoe bedoel je Winning Eleven is populair in Japan....

[ Voor 47% gewijzigd door jOzh op 14-08-2003 16:16 ]

Grab shell dude!

Verwijderd

ik heb gekozen voor en gc ps3 en xbox 2.
heb ze nu ook allemaal en zal me straks ook niet weerhouden.

Want helaas hebben ze alle 3 hun ups en downs

Verwijderd

Ik sluit me bij semmy aan , ik heb nu ook een cube,ps2 en xbox omdat elk voor mij een paar mooie titels heeft die ik niet wil mislopen , dus wordt het straks ook ps3,xbox2 en cube2.
Wil gewoon geen platform exclusieve titels mislopen.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

ik mis de optie: ik zie wel welke de coolste games heeft / beste gameplay heeft ... :)

This is the Way.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Het zal zeker de nieuwe Nin console worden, maar waarschijnlijk komt daar dan wel een PS3 bij. XBox2 hoef ik nu al niet. Wel zal het een tijdje duren voordat de PS3 dan in mijn kamer staat, want voor 500 Euro ga ik hem niet kopen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik mis ook de optie GEEN of van alledrie 5. Maarja jammer, kies wat er te kiezen valt en klaar :)

Ja doe maar.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zolang er een Zelda, een Mario en een handvol koele originele titels komen, komt hier de volgende Nintendo console wel binnen :)
Maar prob ook een xbox... :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

NvE schreef op 14 augustus 2003 @ 13:00:
[...]

//OFFTOPIC

Jij leest de PU nogal veel he?
;)
Abonnee jah :)
Kheb trouwens gestemd op "Ja, maar er komt ook een Xbox-2/PS3 naast".
NvE schreef op 14 August 2003 @ 18:36:
Ik mis ook de optie GEEN of van alledrie 5. Maarja jammer, kies wat er te kiezen valt en klaar :)
Optie geen is er ook hoor, "Nee, ik wil geen (nieuw) console meer" :)
HIValicious schreef op 14 augustus 2003 @ 17:24:
ik mis de optie: ik zie wel welke de coolste games heeft / beste gameplay heeft ... :)
Dat wordt Nintendo voor (bijna) iedereen die hier zit, tenzij de next-gen Mario game er een met dansmat is (Mario's Diet Dance Party) en de next-gen Zelda een Tetra's Trackers...
Natuurlijk hebben de Xbox/PS2 ook coole games maar als je hier zit wordt je waarschijnlijk meer getrokken door typische Nintendo games :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 19:14 ]

• Deddiekoel
Ik blijf wel bij Nintendo. Andere consoles hebben ook wel koele games maar de meeste games die ik wil zitten op de Cube en ook hier zitten de leukste verrassingen (SMB).

Nintendo heeft me (nog) nooit teleurgesteld dus ik heb goede hoop...

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik blijf altijd bij Nintendo.
Ze hebben me nog nooit (zwaar) teleurgesteld door een of andere move van hun.
Ok sommige moves zijn niet slim, maar who cares!!
Ze hebben zelda en metroid en mario en ga zo maar door.

Offtopic:

Wat is nou weer een ''WonderSwan Crystal''???

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Hiv: Je hebt gelijk, in het begin had ik iets van 7 mogelijke antwoorden in gedachten. Met daarbij iets van 'ik kijk het eerst even aan' maar dat aantal antwoorden leek me nogal onoverzichtelijk worden dus toen ben ik op de huidige 4 uitgekomen.

Naast het wachten op goede games is de prijs, zoals GZ aangeeft, ook een reden voor geduld. Hoewel het ongetwijfeld moeilijk gaat worden, als ik straks alle mooie verhalen over de nieuwe cube hier ga lezen, ben ik toch van plan te wachten tot de prijzen wat zakken. Dat is toch wel het gevolg van het huidige beleid. Want ik heb na de nes alle niet portable nintendo's op de launchdag gekocht.

10 second ninja DONE

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Vanitas schreef op 14 August 2003 @ 19:48:

Offtopic:

Wat is nou weer een ''WonderSwan Crystal''???
Een handheld ala gba:

http://www.lik-sang.com/i...gory=100&products_id=3188

10 second ninja DONE

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb gestemd : De nieuwe nintendo console

Ik snap ECHT NIET waarom er nog mensen zijn die een PS3 willen, in ieder geval niet voor de games, want op de ps2 is er ook niet echt veel waar je een Ps2 voor koopt (FFX en dat voetbalspel mischien)

terwijl de cube en de XBox nu toch al een rijtje AAA titels hebben terwijl de PS2 IMHO helemaal leunt op de grote keuze van middelmatige spellen.

This space is occupied

• Deddiekoel
TheEvilCuber schreef op 14 August 2003 @ 20:40:

Ik snap ECHT NIET waarom er nog mensen zijn die een PS3 willen, in ieder geval niet voor de games, want op de ps2 is er ook niet echt veel waar je een Ps2 voor koopt (FFX en dat voetbalspel mischien)

terwijl de cube en de XBox nu toch al een rijtje AAA titels hebben terwijl de PS2 IMHO helemaal leunt op de grote keuze van middelmatige spellen.
Hmmm, hoewel de AAA lijst op de PS2 niet zo lang is als je wellicht zou verwachten kom ik op de Xbox niet verder dan 2 (exclusieve) games (halo en DOA3). Ook zijn de AAA titels van Sony ook wel enorm groot (AAAA?). GTA en GT zijn simpelweg larger than life...

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 14 August 2003 @ 20:53:
[...]

Hmmm, hoewel de AAA lijst op de PS2 niet zo lang is als je wellicht zou verwachten kom ik op de Xbox niet verder dan 2 (exclusieve) games (halo en DOA3). Ook zijn de AAA titels van Sony ook wel enorm groot (AAAA?). GTA en GT zijn simpelweg larger than life...
GTA is allang op de pc (is dus daar ook beter + mooier en GT...

..tjah

Ik heb een hekel aan alle auto's behalve Ferari en F1 :Y)

This space is occupied

• SD5k
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Ik ga zeker voor de nieuwe Nintendo console, geen twijfel mogelijk.

Vandaag trouwens Soul Calibur II binnen gehad plus arcade stick, dus ik ga weer terug gamen.

• Phusebox
komt winning eleven niet voor gamecube? at least JAP?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mario Golf Toadstool Tour icons:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mgtt/mgtt_reflection.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mgtt/mgtt_trophy.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mgtt/mgtt_luigiswing.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mgtt/mgtt_bowserappears.gif

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mgtt/mgtt_warioswing.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mgtt/mgtt_dkswing.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mgtt/mgtt_luigicheer.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mgtt/mgtt_bowserchase_4.gif

Meer hier.

Echt goed die intro :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:25
TheEvilCuber schreef op 14 August 2003 @ 20:40:

PS2 heeft meer AAA titels als de Xbox en Cube mijns inziens, een PS2 heb ik gekocht voor HET racespel, Gran Turismo. Voor deeltje 5 zal ik ook zeker een PS3 halen want dat is het gewoon waard. Ken geen game wat er in de buurt komt kwa gameplay (en dan niet komen met het rijtje racers voor de Xbox want die zijn goed, maar halen het niet bij de koning onder de arcade racers). Verder natuurlijk Final Fantasy, Metal Gear Solid, GTA (console exclusive) en zo nog een rij sterke titels op gebied van racing en RPG (imho de 2 genres op Sony's consoles)

Uiteraard zal ik de volgende Nintendo console kopen (wil het rijtje toch compleet ;)), maar mocht Sony eerder met GT5 komen dan er bijna op zeker eerst een PS3 onder m'n tv komen. Na de SNES is de magie van Nintendo er wel wat af bij mij, maar goed de SNES is ook door niets te evenaren dus misschien zeur ik wat te hard dan he ;)
(moet er wel bij zeggen dat ik wel liever op m'n Cube speel en er ook meer spellen bij heb, maar Gran Turismo 3 blijft m'n favo console game van de huidige generatie)

[ Voor 20% gewijzigd door Speedy op 14-08-2003 22:46 ]

Flickr | Lego collectie

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 14 August 2003 @ 22:35:
Nog niks over bekend volgens mij.

Verwijderd

Phusebox schreef op 14 August 2003 @ 22:35:
Nee, als je van de voorganger 13000 stuks verkoopt is het ook niet echt de moeite helaas. Dit is de laatste WE die ik mis, dat weet ik wel. Heel misschien schaf ik nog wel een goedkoop ps2tje aan zelfs. :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 23:09:
[...]

Nee, als je van de voorganger 13000 stuks verkoopt is het ook niet echt de moeite helaas. Dit is de laatste WE die ik mis, dat weet ik wel. Heel misschien schaf ik nog wel een goedkoop ps2tje aan zelfs. :)
Tsja ze hadden het spel ook in europa moeten laten uitkomen dan had het zeker veel meer verkocht maarja. :/

• RSP
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

ARGHHHH wat doet dat gedoe met de grote N mij toch pijn, wat verlang ik terug naar de dagen van Super Mario Bros 3, Turtles 2 the arcade game, Gremlins 2, Super Mario world, killer instinct, donkey kong country, super mario kart en al die talloze hits die dagenlang m'n levensritme verstoorden...

Ik zie het zo graag goed gaan met nintendo maar totdat er eens wat japanners worden ontslagen en een paar frisse westerlingen een vinger in de pap krijgen lijkt het bij nintendo een zinkend schip te worden :( :( :(

Ik zit er zelfs over na te denken om met de volgende Nintendo console te w88 tot ie een jaar of 2 uit is en 'm dan pas te kopen met de reeks AAA titels die zijn uitgegeven tot op dat moment.

Bijna elke title laat me twijfelen, je moet bij 'n title niet twijfelen over vind ik het wel een leuke game ja of nee, 10 jaar terug zag je een titel en was je door de boxart alleen al verkocht, je bewaarde de boekjes met de screenshots onder je bed en als na een tijd het spel daadwerkelijk in je console gestoken kon worden was je in de 7e hemel en kon je al je vrienden in volle gloren vertellen over hoe heerlijk het spel speelde. DAT wil ik terug DAT soort spellen wil ik zien, en ik wil niet op Donkey z'n trommels hossen.

-verdikke-

[ Voor 43% gewijzigd door RSP op 14-08-2003 23:18 ]

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Westerlingen??? Westerlingen? Ben je wel goed bij je hoofd :? Mijn inziens komen alle grote toffe spellen van Japanse makelij. Alleen Rareware is geniaal wat games betreft (van de Westerlingen dan). Westwood dan ook nog wel, maar die is RIP. Capcom, Konami, Square, Namco, Nintendo en Sega vind ik toch wel de grootste eerlijk gezegd.

Westerlingen maken alleen FPS'en (krap gekeken misschien) en daar houd ik niet zo erg van. Noem nu eens een paar Westerse game bedrijven die zich echt kunnen meten met bovengenoemde. Ik zie ze niet, jij?

Dit alles NOFI uiteraard.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• RSP

RSP

GolbeZeromus schreef op 14 August 2003 @ 23:18:
Westerlingen??? Westerlingen? Ben je wel goed bij je hoofd :? Mijn inziens komen alle grote toffe spellen van Japanse makelij. Alleen Rareware is geniaal wat games betreft (van de Westerlingen dan). Westwood dan ook nog wel, maar die is RIP. Capcom, Konami, Square, Namco, Nintendo en Sega vind ik toch wel de grootste eerlijk gezegd.

Westerlingen maken alleen FPS'en (krap gekeken misschien) en daar houd ik niet zo erg van. Noem nu eens een paar Westerse game bedrijven die zich echt kunnen meten met bovengenoemde. Ik zie ze niet, jij?
Laat ik het anders zeggen, frisse gedachten die een bries kunnen blazen door de hele Japanse organisatie die op dit moment Nintendo heet, ja er zijn een hoop goede punten aan nintendo, dat moet ook wel wil je als console gigant blijven bestaan. maar er zitten een paar stuck up japanners die zich zero aantrekken van wat de rest aan het doen is.

Maar denk je serieus dat er niet genoeg westerlingen zijn met nieuwe ideeën? ik durf te wedden dat een kluit jongeren van onze eigen nederlandse Gamedev academie in Utrecht met een idee kunnen komen wat 10x orgineler is dat de trommel op donkey z'n trommels waar N mee op de proppen komt.

En dat NOFI mag je van mij weglaten, ik voel me heus niet aangesproken op een paar regeltjes kritiek :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het enigste dat Nintendo nodig heeft kwa westerlingen zijn PR mensen.

• RSP

RSP

schnumi schreef op 14 augustus 2003 @ 23:22:
Dat zeg ik toch? Nieuwe frisse geesten die de boel in Japan goed wakker kunnen schudden. dat zou ik zo graag zien. Ik verkondig niet dat mijn mening de beste is maar ik zou het zo graag zien dat Nintendo weer de status kan behalen die ze in mijn ogen 10 jaar geleden ook had.

Edit: Een paar reacties op m'n posts zou ik fijn vinden, misschien zijn er meer mensen met dezelfde gedachten, ik ga nu pleite morgen lees ik weer verder tabee :)

[ Voor 16% gewijzigd door RSP op 14-08-2003 23:28 ]

• SD5k
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 14 augustus 2003 @ 23:22:
kort, maar heel krachtig!

Verwijderd

Wat Nintendo echt nodig heeft is een dosis gezond verstand.

Die nieuwe president ziet het niet allemaal helder, was Yamauchi maar gebleven... Donkey Kong Drum Beat... Ik kan het nog steeds niet geloven.
Ze verneuken echt de ene na de andere geweldige licentie waar andere bedrijven miljoenen (zo niet miljarden) voor over hadden gehad:
Zelda (OK niet echt...)
Mario (OK ook niet echt)
Starfox
Mario Kart
Donkey Kong
Licenties die zoveel naamsbekendheid hebben dat het eigenlijk al genoeg was voor een miljoenenverkoop, zelfs een baggergame zou goed verkopen als het zo'n licentie had, maar als je het overduidelijk belachelijk maakt, dan verpest je niet alleen de titel, maar ook de licentie zelf, en daar schuilde volgens Miyamoto nou juist de kracht van Nintendo in; goede licenties, omdat ze geen ongeïnspireerde vervolgen op de markt dumpden...

Nou Nintendo, feli, jullie hebben in een jaar al je goede punten weten te verneuken, ongeveer hetzelfde als wat EA met de C&C serie heeft geflikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja wat moet je nog meer zeggen dan? :) Misschien dat er idd ook een paar mensen zouden moeten zijn die Nintendo dan kunnen vertellen wat de mensen zoal willen.

Naast mario/zelda enz ook andere soorten games. Maar PR is toch zeer belangerijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 15 August 2003 @ 00:00:
Tsja wat moet je nog meer zeggen dan? :) Misschien dat er idd ook een paar mensen zouden moeten zijn die Nintendo dan kunnen vertellen wat de mensen zoal willen.

Naast mario/zelda enz ook andere soorten games. Maar PR is toch zeer belangerijk. :)
Zelfs MS zou Donkey Kong Drum Beat niet goed kunnen verkopen, en dat wil toch wel wat zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk in Japan zal zo'n game best aanslaan (wat niet eigenlijk :P )maar de westerse markt zit er totaal niet op te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Waar is dat DK drum donk shit eigenlijk allemaal op gebaseerd? Het gerucht komt zover ik weet alleen maar omdat IGN het perongelum bij de muziek sectie zette, nogal dom om dan meteen te denken dat het een drumgame word :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

o ik heb het op meerdere websites gelezen vandaar. :) Laten we dan maar hopen dat het een gewone DK game word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik vindt dat de PR van Nintendo nogal slecht is, en dan vooral in eht westen. Ik bedoel maar, als er zo'n 'gerucht' over uitlekt dan moet je dat meteen de grot in duwen waar hij vandaan kwam met bijvoorbeeld een persbericht of iets anders. Nu krijgt Nintendo alleen maar meer negatiefe flames en opmerkingen naar zich toe geslingerd, wat natuurlijk niet goed voro de publiciteit is :). Ik hoop in ieder geval dat die 'Donkey Kong Drum Beat' spel een rumor is, anders ben ik écht zwaar teleurgesteld in het trouwe Nintendo :(

Zucht, was idd Yamauchi er nog maar :/ Deze nieuwe president is een soort EA president: Uitmelken, uitmelken, uitmelken, licentie verneuken, uitmelken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Nintendo moet een wakkermakende schop onder de kont krijgen. Ze maken fouten die iedere 10-jarige zou weten te voorkomen, en slagen er dan genadeloos in om er niets van te leren en vervolgens precies hetzelfde te doen.

Alle respect voor de game-devvende Jappen, maar ze hebben geen flauw benul wat de mensen willen zien en hoe marketing werkt.
Shigsy zei zelf notabene dat ze geen demo-disc's willen maken omdat "Levels op een demo-cd zetten een verkeerd beeld kan geven van het spel". Totaal utterly blind voor het feit dat het beeld hoe verkeerd dan ook een heeeeeeel stuk duidelijker is dan een paar screens en een filmpje! En wel eens zou kunnen zorgen voor vele verkopen meer!!!
En Mario Party met kerst en de Top-spellen in laag-seizoen! NOE bedankt!

Hoe ze het presteren om nog goeie spellen neer te zetten is mij een raadsel; misschien hebben ze daar paddo's ontdekt ofzo voor inspirado :P

Ze verzieken ieg de ene licentie naar de ander. De bovengenoemde Mario en Zelda vondt ik ook al tegenvallen. 40 uur gameplay. In je bootje ja!
Ik zeg niet dat ze slecht waren, ze hebben bij mij gezorgt voor vele uren plezier (en frustratie @ mario :P ) maar het waren ook geen toppers.
Enige echte topper was naar mijn idee Metroid Prime. (En Eternal Darkness mocht er ook wezen).

Toch blijft Ninty in mijn ogen honderd keer beter dan Sony en M$.

Edit:
RSP, ik heb het boekje van Metroid Prime ook naast mn bed gehad O+

[ Voor 4% gewijzigd door Ecco op 15-08-2003 08:35 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gedoe om 1 game zeg :P.

Dit is typisch een spelletje voor de japanse markt. Miyamoto had al eens gezegd dat hij interesse had in een soort samba de amigo spel. Meowth Party leek hier op te gaan lijken maar die is gecanceld. Nu is het dus Donkey Konga geworden die gemaakt wordt door Namco.

Waarom Namco?

Namco heeft al veel ervaring opgedaan met hun Taiko franchise (Japan only). Deze twee spellen staan op nummer #12 (2002) en #13 (2003) van meest verkochte spellen met 900 000 examplaren in totaal.

Nintendo besteed niet veel middelen aan deze game zodat zij ergens anders aan kunnen werken en ze verbeteren ook hun samenwerkingsverband met Namco. Wat wil je nog meer? :)

Donkey Konga is een spel die niet duur is om te maken en komt ook nog eens uit tijdens de kerst. Dit spel gaat verkopen. Mark my words.

Daarnaast bestaat er een kans dat DKA ook aan de andere kant van de zee wordt uitgebracht aangezien het de Donkey Kong license heeft, maar dat is afwachten.

En die Donkey Kong platformer? Die komt heus wel :P. Dit is echt niet de laatste DK game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donkey Konga, whahahahahahahahaha, hoe verzinnen ze het. Een beetje jammer...:p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 14 August 2003 @ 23:11:
ARGHHHH wat doet dat gedoe met de grote N mij toch pijn, wat verlang ik terug naar de dagen van Super Mario Bros 3, Turtles 2 the arcade game, Gremlins 2, Super Mario world, killer instinct, donkey kong country, super mario kart en al die talloze hits die dagenlang m'n levensritme verstoorden...

Ik zie het zo graag goed gaan met nintendo maar totdat er eens wat japanners worden ontslagen en een paar frisse westerlingen een vinger in de pap krijgen lijkt het bij nintendo een zinkend schip te worden :( :( :(

Ik zit er zelfs over na te denken om met de volgende Nintendo console te w88 tot ie een jaar of 2 uit is en 'm dan pas te kopen met de reeks AAA titels die zijn uitgegeven tot op dat moment.

Bijna elke title laat me twijfelen, je moet bij 'n title niet twijfelen over vind ik het wel een leuke game ja of nee, 10 jaar terug zag je een titel en was je door de boxart alleen al verkocht, je bewaarde de boekjes met de screenshots onder je bed en als na een tijd het spel daadwerkelijk in je console gestoken kon worden was je in de 7e hemel en kon je al je vrienden in volle gloren vertellen over hoe heerlijk het spel speelde. DAT wil ik terug DAT soort spellen wil ik zien, en ik wil niet op Donkey z'n trommels hossen.

-verdikke-
Nintendo maakt al jarenlang (of zal ik zeggen: meer dan een decennia lang) van dit soort 'aparte' games alleen wist je dat vroeger als jonge knul niet omdat een bepaald fenomeen genaamd internet toen nog niet beschikbaar was :P. Niks nieuws onder de horizon.

Elk aangekondigd spel krijgt tegenwoordig aandacht omdat nieuws via het internet snel verspreidt. Vroeger was je afhankelijk van games bladen maar die besteedden niet veel aandacht aan japan-only games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
laten we gewoon hopen dat het zo slecht gaat met nintendo dat het huidige bestuur overboord gegooit wordt...
alleen dat kan nog zorgen voor een goede nieuwe console
want als men net zo bezig is met die console als met de spellen.... ai ai ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 09:36:
Wat een gedoe om 1 game zeg :P.

Dit is typisch een spelletje voor de japanse markt. Miyamoto had al eens gezegd dat hij interesse had in een soort samba de amigo spel. Meowth Party leek hier op te gaan lijken maar die is gecanceld. Nu is het dus Donkey Konga geworden die gemaakt wordt door Namco.
Ja, misschien wel, maar waarom een AAA licentie gebruiken voor zo'n game?
Waarom Namco?

Namco heeft al veel ervaring opgedaan met hun Taiko franchise (Japan only). Deze twee spellen staan op nummer #12 (2002) en #13 (2003) van meest verkochte spellen met 900 000 examplaren in totaal.
Je weet best dat dat soort cijfers niets zijn in vergelijking met bijvoorbeeld OOT of Mario 64. SSB:M verkocht ook beter in Amerika in 2002, no. 1 cube spel daar.
Nintendo besteed niet veel middelen aan deze game zodat zij ergens anders aan kunnen werken en ze verbeteren ook hun samenwerkingsverband met Namco. Wat wil je nog meer? :)
Een goede DK game :X
Donkey Konga is een spel die niet duur is om te maken en komt ook nog eens uit tijdens de kerst. Dit spel gaat verkopen. Mark my words.
Niet duur om te maken, maar wel voor de volle prijs de winkel uit :/
En waarom releasen ze geen AAA game tijdens de kerst? Moet je nagaan hoeveel die zou verkopen :X :X :X
Zelfs een echte baggergame verkoopt relatief goed tijdens de kerstdagen...
Daarnaast bestaat er een kans dat DKA ook aan de andere kant van de zee wordt uitgebracht aangezien het de Donkey Kong license heeft, maar dat is afwachten.
En dat is nou juist wat je moet voorkomen. Amerikanen zitten echt niet op een drum game te wachten (wie wel trouwens), en het heeft als gevolg dat Nintendo alleen maar als nog "kiddier" bestempeld gaat worden.
En die Donkey Kong platformer? Die komt heus wel :P. Dit is echt niet de laatste DK game ;)
Door deze drum game verneuk je de hele franchise, waardoor iedereen als je zegt "Donkey Kong" zal denken aan een drummende aap, en niet aan AAA platformers.
Breng je daarna een DK platformer uit, dan heeft iedereen de smaak van Conga's en Bongo's nog in z'n mond, met als gevolg dat heel veel potentiële kopers de game links laten liggen, simpelweg omdat je je voor lul voelt staan omdat je een DK game koopt.
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 09:48:
[...]
Nintendo maakt al jarenlang (of zal ik zeggen: meer dan een decennia lang) van dit soort 'aparte' games alleen wist je dat vroeger als jonge knul niet omdat een bepaald fenomeen genaamd internet toen nog niet beschikbaar was :P. Niks nieuws onder de horizon.

Elk aangekondigd spel krijgt tegenwoordig aandacht omdat nieuws via het internet snel verspreidt. Vroeger was je afhankelijk van games bladen maar die besteedden niet veel aandacht aan japan-only games.
Niet mee eens. Nintendo maakte altijd kwalitatief goede games voor een groot publiek (Mario, Zelda, etc). Deze games verkochten wereldwijd miljoenen exemplaren (OOT 12 miljoen), en daarnaast maakte het nog een aantal jap. only games, waarvan een deel hier waarschijnlijk ook wel zou zijn aangeslagen. Deze games waren echter nooit gebaseerd op AA/AAA franchises, wat nu wel op grote schaal gebeurd; in mindere mate met Zelda en Mario, in wat grotere mate met Mario Kart, en nu kunnen we dus een AAA franchise helemaal afschrijven.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
and the tragedy continues...

Dead Phoenix cancelled
voor iedereen die hoopte op een soort van Panzer Dragoon game op de cube mag nu gaan treuren want verschillende berichten lijken erop te wijzen dat Dead Phoenix is gecanned...
nu zijn er geen Capcom 5 meer maar Capcom 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 15 August 2003 @ 11:02:
and the tragedy continues...

Dead Phoenix cancelled
voor iedereen die hoopte op een soort van Panzer Dragoon game op de cube mag nu gaan treuren want verschillende berichten lijken erop te wijzen dat Dead Phoenix is gecanned...
nu zijn er geen Capcom 5 meer maar Capcom 4
Leuk... :/
Eerst een middelmatige game, dan er eentje cancellen... Zouden ze het nou expres doen bij Capcom?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 15 August 2003 @ 10:46:
laten we gewoon hopen dat het zo slecht gaat met nintendo dat het huidige bestuur overboord gegooit wordt...
alleen dat kan nog zorgen voor een goede nieuwe console
want als men net zo bezig is met die console als met de spellen.... ai ai ai
Neuh vind ik niet. Ze maken wel af en toe stomme fouten (een realistsche zelda had nog 3x beter verkocht) en met een pokemon RPG waren ze meteen weer aan de top, toch maken ze die keuzes niet zomaar... zo dom zijn ze ook weer niet

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 15 August 2003 @ 11:10:
[...]

Neuh vind ik niet. Ze maken wel af en toe stomme fouten (een realistsche zelda had nog 3x beter verkocht) en met een pokemon RPG waren ze meteen weer aan de top, toch maken ze die keuzes niet zomaar... zo dom zijn ze ook weer niet
ow dus ze kiezen ervoor om weinig te verkopen en om 3rd party support kwijt te raken?

... great strategy.... *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 11:03:
[...]
Leuk... :/
Eerst een middelmatige game, dan er eentje cancellen... Zouden ze het nou expres doen bij Capcom?
P.N.03 is geen middelmatige game :( (als je die bedoelt) :Y) Deze game word alleen gereviewd als een ander soort game dan het is

Het is geen 3D action/atventure iod

Het is een Sidescrolling shooter maar dan in third person in 3D _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 15 August 2003 @ 11:12:
[...]

ow dus ze kiezen ervoor om weinig te verkopen en om 3rd party support kwijt te raken?

... great strategy.... *kuch*
Geen idee waarom ze het doen, maar zo zullen echt niet zo dom zijn om TE grote fouten te maken.

Ze zullen daar echt niet zo zitten van:

.. hmm welke licentie zullen we vandaag verkrachten
.. hmm laten we van Donkey Kong een DrumGame maken, is die licentie ook meteen opgerot

Ik gok als enige logische verklaring, dat ze ECHT deze licentie's kwijtwillen (niet meer populair) en met de volgende Nintendo Console willen beginnen met een berg nieuwe charcters (net als Olimar en de pikmin op de cube)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Binnenkort ga ik samenwonen en heb allerlei leuke spulletjes zoals een nieuwe tv met home-cinema.
Ik denk dat het best wel mogelijk is om hier nog een cube bij te plaatsen :) (als er geen nare dingen nog gebeuren met de keuken of badkamer 8) ).

Persoonlijk vind ik games nog wel prijzig, maar als ik dit topic een beetje volg zal ik denk ik wel een goede mening kunnen vormen voordat ik een spel koop...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

En toch doet ninty ook dingen goed. En hebben ze een hele grote dosis humor:
In een persbericht heeft Mario laten weten zich niet kandidaat te stellen voor de gouverneurs-verkiezingen in Californië... En vertelt hij ook meteen waarom.

Mario zal zich niet kandidaat stellen voor de gouverneursverkiezingen van de staat Californië. Hoewel Arnold Schwarzenegger, een travestiet, een bejaarde en een pornoster wel meedoen, laat Nintendo's bekende mascotte weten het 'te druk' te hebben voor het baantje. Hij moet namelijk nodig weer feesten in Mario Party 5, de game die op 11 november in Amerika verschijnt.

Het hele komische persbericht lees je hieronder:

Despite his rich history and starring roles in countless videogames, Mario disappointed voters across the state of California today, confirming he will not be a candidate in the upcoming gubernatorial recall election. Mario's 2004 presidential election plans are still undecided however. Right now he's going to focus on furthering the development of the Mario Party, a well-established, alternative grassroots movement.

"The California recall election is too much of a circus, even for me, and I live in a world filled with Koopa Troopas and man-eating plants. Multi-player is good -- but this election is over the top," says Mario. "I definitely would have been the most animated candidate but, even in times of deep budget deficits, saving princesses has to take priority."

Beginning Nov. 11, Mario will launch the next stage in the evolution of the Mario Party. His first act will be restoring peace to Dream World, just one plank in a long list of guarantees in the Mario Party 5 platform. Running exclusively on the Nintendo GameCube ticket, Mario and trusted cabinet members Donkey Kong, Princess Peach, Luigi, Toad and others will take his message to the streets, campaigning non-stop across all-new game boards and through more than 60 free new mini-games.

"I've spent my life collecting coins, leaping over obstacles and fighting bosses, so obviously I have the necessary experience," says Mario. "But as all game players know, everything else must be put on hold until the limitless fun of Mario Party 5 is explored. Once that's done, I will make a decision." Since breaking onto the scene in the classic 1981 arcade game Donkey Kong, Mario has successfully jumped between console, arcade and hand-held systems, starring in games that have sold more than 165 million copies.

Like one of the better-known gubernatorial candidates, Mario is also a media celebrity and was born overseas. If he had continued with the race, Mario would have been one of the youngest gubernatorial candidates in California history. Because he dropped out of the election, Mario will not be disclosing his income or financial holdings, revealing only that he has enough money to buy all the Koopa shells he needs. Koopa shell options immediately jumped in after-hours market trading.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ik vind het allemaal net wat te overdreven om te gaan schreeuwen dat Nintendo alle licenties aan het verspesten is. Als ze daadwerkelijk een muziek achtige DK game aan het maken zijn dan let it be, ze maken er heus wel wat leuks van en het hoeft echt niet perce de franchise te verpesten. We hebben niet eens beelden gezien van hoe het eruit ziet en toch beoordelen zoveel mensen de game al als matig en als een slechte keus, schreeuw de verdoomenis maar weer uit op de hoek van de straat dit is het begin van Nintendo's einde.... :{

Laat de PR over aan Nintendo zelf, zij hebben al zoveel jaren ervaring op de console gebied en weet je zelf nou beter wat er moet gebeuren? Kan je toch echt beter aan hun overlaten. Waar de meeste mensen aan denken is dat ze miljoenen moeten uitgeven aan reclame, 24/7
reclame moeten uitzenden op de tv, je plat gooien met gratis goodies ect ect dit hoeven ze niet te doen aangezien ze al bekendheid hebben en er is zeker genoeg reclame alleen valt dat jou misschien niet zoveel op. Ik zie op de andere consoles nou ook niet idioot veel reclame, eigenlijk helemaal niks.

En dan het gezeur over top games en dat we er zo weinig hebben, och och och het is ook nooit goed met de klant. Gezeur dat zelda niet de topper was die we verwachten en Mario Sunshine niet een waardige opvolger is van de franchise...waar haalt iedereen die onzin vandaan? Het zijn stuk voor stuk goede games die ons vermaken. De meeste mensen zijn gewoon te verwent en verwachten dat elke game subliem moet zijn, face it geen 1 spel zal ooit de absolute perfectie hebben...het zijn ook maar mensen die het maken en ze doen het beter af dan jullie zelf ;)

Als een game gecancelled wordt dan ziet iedereen dat meteen super negatief in, het kan mij eigenlijks weinig boeien. Ze hebben er waarschijnlijk een geldige reden voor om het niet uit te brengen. Stel dat het spel nou zo slecht is maar toch wel in de winkel ligt, dan begint iedereen ook te mekkeren dat ze het niet uit hadden moeten brengen toch?

Als laatste nog over de DK game, wie zegt nu eigenlijk dat dit waar is? Ten eerste is alleen IGN die dit verteld de overige sites nemen het alleen over met de bron als IGN en niet officieel dus. En wie zegt er dat er naast deze game niet nog een DK game is? Aangezien Nintendo zelf ook bezig was met een DK game, misschien helpt Ninty gewoon mee aan de DK konga game van Namco om te zorgen dat er juist goed gebruik gemaakt wordt van de franchise...who knows? We baseren meteen alles op een stukje tekst en sluiten meteen onze conclusies, ik heb altijd maar zo ik zie wel wat ik krijg en als het goed is koop ik het wel. Voor ieder wat wils.

Oke nu echt als laatste welke spellen zijn de cubers nog van plan om te kopen in 2003? Me huidige lijstje ziet er als volgt uit met sommige spellen nog mijn twijfels:

Product Number 03 - 29 Augustus [!]
Freedom Fighters - 19 September [!]
Gladius - 26 September [!]
Soul Calibur 2 - 26 September [-]
The Hobbit - 26 September [-]
F-Zero GX - 24 October [!]
Star Wars: RSIII - 07 November [!]
Billy Hatcher - 14 November [-]
True Crime - 14 November [!]
Viewtiful Joe - 14 November [!]
1080º: Avalanche - 28 November [!]
JamesBond 007:EoN - 28 November [!]
Mario Kart:DD - 28 November [!]
Pikmin 2 - 28 November [!]

Metal Gear Solid: The Twin Snakes Nov 2003
Need For Speed Underground Nov 2003

Ik kijk sinds kort erg uit naar PN03, vooral doordat het zoals boven genoemd dat het geen 3d action/adv is maar een soort sidescrolling shooter in een erg coole style. Een spel dat je even oppakt om je score te verbeteren en om alle goodies te verzamelen, en uiteraard om alle coole moves te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

lang geleden.....nadat Super Mario World op de snes lovende kritieken had gekregen....kwam nintendo met het nieuws dat ze een race game gingen maken. Nou was in deze tijd nog geen internet beschikbaar, en las ik dit nieuws in het blad CVG, wat tegenwoordig niet echt meer een goede reputatie heeft. Maar het nieuws werd met grote scepsis ontvangen......mario en racen? Dat hoort niet, dit is pure cash in van nintendo, melk melk etc. De rest is natuurlijk geschiedenis. Mariokart is voor mij DE franchise waarom ik nog steeds nintendo fan ben.

Maar goed. Wat ik dus wil zeggen is dat dk dance/ritme whatever, best leuk kan worden. Samba de amigo schijnt ook mega goed te zijn (hoewel ik zonder het ooit gespeeld te hebben er ook niet warm voor word). Daarnaast, na mariokart zijn er ook weer gewone mario games gekomen. En dat door een slechte game de reeks verprutst word, daar geloof ik ook niet in. Wederom denk ik aan mariokart, maar een beter voorbeeld is zelda. Als ik dat hoor dan denk ik aan lttp en ocarina en niet aan nes zelda 2 of *bibber* cdi zelda.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Naast een voorliefde voor koffie deel ik ook een deel van je mening koffiezuiper.

Het valt me wel op dat veel mensen roepen dat nintendo niet begrepen wordt en door veel mensen voorbarig verkeerd wordt bestempeld en dat daarom het geliefde kubusje niet genoeg verkoopt.
En dan komt er één raar berichtje binnen en veel hggct bezoekers doen exact hetzelfde.
Misschien is het verstandig om eerst wat meer info af te wachten voor je gaat lopen roepen want jullie doen nu precies waar je andere mensen van beschuldigd.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier wat nieuwe James bond screens. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/bondevno/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/bondevno/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/bondevno/9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/bondevno/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/bondevno/11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
toch denk ik dat Nintendo veel games verkracht omdat ze (terwijl ze beweren dat het niet zo is) zich toch teveel richten op het jongere publiek

daarnaast probeert nintendo krampachtig haar ideeen aan mensen op te dringen, zoals de gba en zijn connectivity met de cube... door dit gekonkel om een leuk idee wat absoluut niet werkt hebben ze nu Final Fantasy :CC veraarscht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep dat connectivity deel is heel leuk maar ik ga daar echt niet nog een eens Gameboy voor bijkopen om dan een spel goed te kunnen spelen.

Ik denk dat het toch verstandiger zou zijn als Nintendo zich voor de volgende generatie ook op online zou gaan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Die james bond ziet er goed uit zeg.
Weet iemand al wanneer die uit gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 15 August 2003 @ 12:14:
Yep dat connectivity deel is heel leuk maar ik ga daar echt niet nog een eens Gameboy voor bijkopen om dan een spel goed te kunnen spelen.

Ik denk dat het toch verstandiger zou zijn als Nintendo zich voor de volgende generatie ook op online zou gaan richten.
het connectivity deel LIJKT leuk

in praktijk is het ware flut! zelda met gba sp connectivity, waaahaaa, 3 seconden gedaan, triest overbodig en nutteloos... gewoon een truc om meer gba's te verkopen

en FF:CC met gba... volgens IGN is het niet te doen om steeds op je gba te kijken voor alle info die je nodig hebt, dus Nintendo loopt maar wat te fucken met een idee maar daarmee verneukt het de games die juist zo goed hadden kunnen zijn
probeer het dan eerst uit met een onbekende nieuwe titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
De release dat is zover ik weet 28 November, stond ook in me kleine lijstje boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

And now for something completely the same (gezien mijn interesse):
Heeft iemand de cube versie van Resident Evil : Code Veronica al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door dit gekonkel om een leuk idee wat absoluut niet werkt hebben ze nu Final Fantasy :CC veraarscht...
negens in famitsu veraarscht. ok dan, ga aub buitenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

vliegtuig het gaat er vooral om dat in de game connectivity heel belangerijk is en het met zijn 4en veel leuker is.

Dus in feite word je bijna wel gedwongen om als je de complete experience wil meemaken een gameboy te kopen. En dat is niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
GBA goes DVD

Geen flauw idee wat dit betekent, zal wel iets cools zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

volgens mij gewoon een andere verpakking voor GBA games. :) Zelfde dus als voor Gamecube games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Bij die nieuwe James Bond screens zie ik direct een topgame, ik weet nu al dat ik die game wil spelen, en sinds Goldeneye kijk ik al uit naar dit spel ik hoop dat de multiplayer me net zoveel frag plezier kan opleveren als 't orgineel! (tripmines rule)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 15 August 2003 @ 12:18:
[...]

het connectivity deel LIJKT leuk

in praktijk is het ware flut! zelda met gba sp connectivity, waaahaaa, 3 seconden gedaan, triest overbodig en nutteloos... gewoon een truc om meer gba's te verkopen

en FF:CC met gba... volgens IGN is het niet te doen om steeds op je gba te kijken voor alle info die je nodig hebt, dus Nintendo loopt maar wat te fucken met een idee maar daarmee verneukt het de games die juist zo goed hadden kunnen zijn
probeer het dan eerst uit met een onbekende nieuwe titel
*Zucht*
waarom doe jij zo vaak alsof jouw mening een feit is? |:(

JIJ vind die linkup niet leuk, IK heb er ZEER VEEL plezier mee gehad en ik ben niet gedwongen om een GBA te kopen want die had ik al.
Voor jou ik NIKS goed genoeg en alles flut, kut, of bagger omdat je het na 3 seconden nog niet leuk vind :X 8)7

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
TheEvilCuber schreef op 15 augustus 2003 @ 14:33:
[...]

*Zucht*

JIJ vind die linkup niet leuk, IK heb er ZEER VEEL plezier mee gehad en ik ben niet gedwongen om een GBA te kopen want die had ik al.
Voor jou ik NIKS goed genoeg en alles flut, kut, of bagger omdat je het na 3 seconden nog niet leuk vind :X 8)7
Ik sluit me hierbij aan. Ik heb F:CC niet gespeeld (en ik vermoed Phuse ook niet, net als Donkey Konga). Maar als je met zijn vieren speelt zou ik er toch een behoorlijke hangzak van krijgen als elke als iemand iets moet veranderen in zijn menu het scherm claimt. De manier van PSO is de een oplossing maar die vind ik zelf niet ideaal.
Ik hoop het spel komende week multiplay te spelen maar ik heb nog steeds goede hoop dat de game het "Secret of Mana" gevoel bij me zal brengen.

Hetzelfde geldt voor Donkey Konga. Eerst spelen dan oordelen. Zoals al is gezged met Mario Kart op de SNES op met scepsis ontvangen en die game is ondertussen legendarisch te noemen. Wellicht dat Donkey Konga wel wordt gecombineerd met het nieuwe product dat Nintendo in de lente wil aankondigen. Wellicht is het iets in de geest van de Eye-toy en is het briljant.

Verder vind ik dat Nintendo zich moet profieleren als party console. Ik woon op een studentenhuis en mijn kamer zit geregeld vol met mensen die willen voetballen of golfen of SMB'en. Het gaat helemaal los als men met vieren kan spelen. Nintendo heeft er de meeste games voor dus laat ze het uitbuiten! Dan komen de nieuwe connectivity games (FF:CC en Pacman) ook beter uit de verf lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 15 August 2003 @ 15:32:
[...]

Ik sluit me hierbij aan. Ik heb F:CC niet gespeeld (en ik vermoed Phuse ook niet, net als Donkey Konga). Maar als je met zijn vieren speelt zou ik er toch een behoorlijke hangzak van krijgen als elke als iemand iets moet veranderen in zijn menu het scherm claimt. De manier van PSO is de een oplossing maar die vind ik zelf niet ideaal.
Ik hoop het spel komende week multiplay te spelen maar ik heb nog steeds goede hoop dat de game het "Secret of Mana" gevoel bij me zal brengen.

Hetzelfde geldt voor Donkey Konga. Eerst spelen dan oordelen. Zoals al is gezged met Mario Kart op de SNES op met scepsis ontvangen en die game is ondertussen legendarisch te noemen. Wellicht dat Donkey Konga wel wordt gecombineerd met het nieuwe product dat Nintendo in de lente wil aankondigen. Wellicht is het iets in de geest van de Eye-toy en is het briljant.

Verder vind ik dat Nintendo zich moet profieleren als party console. Ik woon op een studentenhuis en mijn kamer zit geregeld vol met mensen die willen voetballen of golfen of SMB'en. Het gaat helemaal los als men met vieren kan spelen. Nintendo heeft er de meeste games voor dus laat ze het uitbuiten! Dan komen de nieuwe connectivity games (FF:CC en Pacman) ook beter uit de verf lijkt me!
O nee, jij vindt dat Nintendo een console moet neerzetten alleen maar voor Party Games 8)7 |:( Nee leuk zeg, dan kunnen Mario en Zelda dus mooi de prullenbak in, net de 2 bestverkochte titels aller tijden :X :X :X
Heb je een party, huur een paar DVD's en ga lekker kijken met een grote zak popcorn, en speel af en toe ter afwisseling wat SSB:M... Je gaat toch niet 10 games op 1 dag spelen dus wat is het nut van tientallen party games :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 15:51:
[...]
O nee, jij vindt dat Nintendo een console moet neerzetten alleen maar voor Party Games 8)7 |:( Nee leuk zeg, dan kunnen Mario en Zelda dus mooi de prullenbak in, net de 2 bestverkochte titels aller tijden :X :X :X
Heb je een party, huur een paar DVD's en ga lekker kijken met een grote zak popcorn, en speel af en toe ter afwisseling wat SSB:M... Je gaat toch niet 10 games op 1 dag spelen dus wat is het nut van tientallen party games :? :X
Als je "profileren als party console" niet kan scheiden van "alleen nog maar party games maken" denk ik dat je beter niet meer kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 13:04:
[...]
negens in famitsu veraarscht. ok dan, ga aub buitenspelen.
Nee hier was ik het wel mee eens. Hoeveel multiplayer spellen hebben we? Zat.
Hoeveel Square-RPG's ala Final Fantasy op PS hebben we? Juist. 1. Skies of Arcadia. En das een port.

Het punt is; if it ain't broken, don't fix it. Als iets als een trein verkoopt betekend dat dat je het goed doet en dat mensen het leuk vinden. Dan kun je wel innovatief zijn, zoals Nintendo heel goed doet, maar geef dan ieg ook iets waar mensen al op zaten te wachten, zoals een realistische zelda, dat zou namelijk nog veel beter verkopen en voor veel meer verkopen van GC's zorgen.
Wat dat betreft maakte bij mij MP dus wel heel wat goed.

En over de gba-connectivity. Het is een grappig iets voor mensen die al een gba hebben. Ik hoef geen gba, dus ga nou niet zoveel nadruk leggen op dat ding in spellen, daar stel je een hele boel mensen mee teleur.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 15 August 2003 @ 14:33:
[...]

*Zucht*

ik doe het niet af als feit, dat jij mijn wijze van mening uiten interpreteert alszijnde feiten naar buiten brengen daar kan ik niks aan doen..

moet ik dan overal, ik vind bij zetten?
(ik denk overigens dat heeel veeeel mensen het met me eens zullen zijn...)

ik had zelf overigens ook al een gba voordat ik zelda e.d. had, en daarom dacht ik, o cool dan kan mijn vriendin op de gba spelen als ik dus met zelda bezigben. ware het niet dat ze helemaal geen zak te doen heeft en er dus na 5 minuten al op uitgekeken is... en eerlijk gezegd zie ik het nut van die hele linkup zooi ook niet in...
en met FF:CC dwingen ze de mensen in zekere zin wel, want ook al speel je alleen, dan nog dien je een gba te gebruiken om het spel helemaal ten volste te benutten, maar steeds switchen tussen controller en gba schiet echt niet op...

het enige spel waarbij de linkup echt iets toevoegd is voor mij Animal Crossing.

en bij een console game moet het voor mij inderdaad zo zijn dat ik em aanzet, ff wat uitprobeer en het meteen cool moet kunnen vinden... is dit niet zo dan belandt het bij mij in een hoekje, want consolegames heb ik voor "instant-fun" en simulaties e.d. (ie. spellen waar ik veel tijd in moet steken om ze te leren kennen)doe ik wel op de pc... en dan is er nog een verschil: WE6:FE is ook een uitdagend spel waarbij je veel moet leren voordat je alles onder de knie hebt, maar het is wel van het begin af aan leuk...

neem mario sunshine, daar moet je ook een hoop dingen onder de knie krijgen (vaak trial and error) maar daar is gewoon geen zak aan, het doet me niks... het is steeds meer van tzelfde... maar goed, ik ga het er verder niet meer over hebben

kort samengevat:
- IK BEN VAN MENING dat de linkup tussen GBA en GC teveel wordt geforceerd en aan mensen wordt opgedrongen
- IK BEN VAN MENING dat Nintendo de laatste tijd veel fouten maakt qua uitvoering van bestaande franchises
- IK BEN VAN MENING dat Nintendo PR-matig zeer slecht bezig is
- IK BEN VAN MENING dat als Nintendo zijn "act" niet "together" krijgt dat ze dan wel eens Sega achterna kunnen gaan met hun nieuwe console
- IK BEN VAN MENING dat Nintendo gewoon te arrogant is om in te zien hoe slecht ze bezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

waarom denk je dat er bijna in iedere post IMO of IMHO staat van de meeste mensen ;)
neem mario sunshine, daar moet je ook een hoop dingen onder de knie krijgen (vaak trial and error) maar daar is IMO gewoon geen zak aan, het doet me niks
zo bedoel ik dus.
Zal je verder niet aanvallen ofzo :P maar het irriteert me mateloos dat het in al jouw postst lijkt alsof de dingen die jij zegt feiten zijn, en dan typen de meeste mensen IMO om duidelijk te maken dat het om hun mening gaat. leest ook vriendlijker voor de mensen die het niet met je eens zijn :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
rajackar schreef op 15 August 2003 @ 17:02:
[...]

Als je "profileren als party console" niet kan scheiden van "alleen nog maar party games maken" denk ik dat je beter niet meer kan posten.
;)
TheEvilCuber schreef op 15 August 2003 @ 17:34:
waarom denk je dat er bijna in iedere post IMO of IMHO staat van de meeste mensen ;)

[...]

zo bedoel ik dus.
Zal je verder niet aanvallen ofzo :P maar het irriteert me mateloos dat het in al jouw postst lijkt alsof de dingen die jij zegt feiten zijn, en dan typen de meeste mensen IMO om duidelijk te maken dat het om hun mening gaat. leest ook vriendlijker voor de mensen die het niet met je eens zijn :)
Ook hier ben ik het mee eens. Wat zeker belangrijk is volgens mij, is het feit dat jij er toch een duidelijke en vaak afwijkendere mening op na houdt. Voor mensen die wat minder lang meedraaien in het topic hoeft dit niet altijd duidelijk te zijn. Jouw visie is prima maar als een dergelijke duidelijke en sterke mening hebt mag dat ook best aangegeven worden als zijnde jouw mening. Zo kijk ik er tenminste tegen aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 15-08-2003 19:00 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.