Ik vind het allemaal net wat te overdreven om te gaan schreeuwen dat Nintendo alle licenties aan het verspesten is. Als ze daadwerkelijk een muziek achtige DK game aan het maken zijn dan let it be, ze maken er heus wel wat leuks van en het hoeft echt niet perce de franchise te verpesten. We hebben niet eens beelden gezien van hoe het eruit ziet en toch beoordelen zoveel mensen de game al als matig en als een slechte keus, schreeuw de verdoomenis maar weer uit op de hoek van de straat dit is het begin van Nintendo's einde....
Laat de PR over aan Nintendo zelf, zij hebben al zoveel jaren ervaring op de console gebied en weet je zelf nou beter wat er moet gebeuren? Kan je toch echt beter aan hun overlaten. Waar de meeste mensen aan denken is dat ze miljoenen moeten uitgeven aan reclame, 24/7
reclame moeten uitzenden op de tv, je plat gooien met gratis goodies ect ect dit hoeven ze niet te doen aangezien ze al bekendheid hebben en er is zeker genoeg reclame alleen valt dat jou misschien niet zoveel op. Ik zie op de andere consoles nou ook niet idioot veel reclame, eigenlijk helemaal niks.
En dan het gezeur over top games en dat we er zo weinig hebben, och och och het is ook nooit goed met de klant. Gezeur dat zelda niet de topper was die we verwachten en Mario Sunshine niet een waardige opvolger is van de franchise...waar haalt iedereen die onzin vandaan? Het zijn stuk voor stuk goede games die ons vermaken. De meeste mensen zijn gewoon te verwent en verwachten dat elke game subliem moet zijn, face it geen 1 spel zal ooit de absolute perfectie hebben...het zijn ook maar mensen die het maken en ze doen het beter af dan jullie zelf
Als een game gecancelled wordt dan ziet iedereen dat meteen super negatief in, het kan mij eigenlijks weinig boeien. Ze hebben er waarschijnlijk een geldige reden voor om het niet uit te brengen. Stel dat het spel nou zo slecht is maar toch wel in de winkel ligt, dan begint iedereen ook te mekkeren dat ze het niet uit hadden moeten brengen toch?
Als laatste nog over de DK game, wie zegt nu eigenlijk dat dit waar is? Ten eerste is alleen IGN die dit verteld de overige sites nemen het alleen over met de bron als IGN en niet officieel dus. En wie zegt er dat er naast deze game niet nog een DK game is? Aangezien Nintendo zelf ook bezig was met een DK game, misschien helpt Ninty gewoon mee aan de DK konga game van Namco om te zorgen dat er juist goed gebruik gemaakt wordt van de franchise...who knows? We baseren meteen alles op een stukje tekst en sluiten meteen onze conclusies, ik heb altijd maar zo ik zie wel wat ik krijg en als het goed is koop ik het wel. Voor ieder wat wils.
Oke nu echt als laatste welke spellen zijn de cubers nog van plan om te kopen in 2003? Me huidige lijstje ziet er als volgt uit met sommige spellen nog mijn twijfels:
Product Number 03 - 29 Augustus [!]
Freedom Fighters - 19 September [!]
Gladius - 26 September [!]
Soul Calibur 2 - 26 September [-]
The Hobbit - 26 September [-]
F-Zero GX - 24 October [!]
Star Wars: RSIII - 07 November [!]
Billy Hatcher - 14 November [-]
True Crime - 14 November [!]
Viewtiful Joe - 14 November [!]
1080º: Avalanche - 28 November [!]
JamesBond 007:EoN - 28 November [!]
Mario Kart:DD - 28 November [!]
Pikmin 2 - 28 November [!]
Metal Gear Solid: The Twin Snakes Nov 2003
Need For Speed Underground Nov 2003
Ik kijk sinds kort erg uit naar PN03, vooral doordat het zoals boven genoemd dat het geen 3d action/adv is maar een soort sidescrolling shooter in een erg coole style. Een spel dat je even oppakt om je score te verbeteren en om alle goodies te verzamelen, en uiteraard om alle coole moves te leren