Het Grote Gamecube topic deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.190 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
YEAH BABY!

Ik heb net mijn eerste Hole in One geslagen in tournament mode! Ik had ervoor al een tegen de paal maar nu rolde die er erg soepel in!

Ik begin het nu door te krijgen. Ik heb in mijn eerste keer tournament mode meteen -7 gescoord! Maar Elroy heeft al gezegd dat de eerste rondes nogal makkelijk waren. Maar die Hole in One was toch wel erg leuk. Vanaf welke ronde krijg je de special courses?

[ Voor 47% gewijzigd door Deddiekoel op 09-08-2003 16:56 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Dawm, jij bent zeker super goed in het spel.
Ik heb nog nooit een hole in one geslagen.
Ik moet wel toegeven dat ik goed ben om de paal te raken 8)7

Ikzelf vind in tournament mode dat het vanaf de course met zand aardig moeilijker wordt (3e). En de fantasy courses zijn 5 en 6. Ik zit nu op de 5e course.

edit:
Oh btw, er zit een grote een bug in de achtergond van de 4e course. De 2 luchtdelen sluiten niet goed opelkaar waardoor je een streep krijgt. Dat is echt zo duidelijk te zien, de developers waren zeker aan het slapen :z

edit:

Soul Calibur 2 Filmpjes 1, 2, 3, 4, 5, 6
Hoe heb je die screenshots gedaan?
Gewoon met een s-video kabeltje in m'n pc (tv-kaart) proppen. ;)
Ik weet niet of de Europese cubes ook gebruik kunnen maken van s-video 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door Elroy op 09-08-2003 19:30 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 06 augustus 2003 @ 17:45:
Mooie review inclusief screenshots..
Hoe heb je die screenshots gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Maar moeten er batterijen oid in die WaveBirds? En dat er geen Rumble op zit vind ikzelf niet zo heel erg.. En wat wordt er bedoeld met x kanalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Booth schreef op 09 August 2003 @ 19:27:
Maar moeten er batterijen oid in die WaveBirds? En dat er geen Rumble op zit vind ikzelf niet zo heel erg.. En wat wordt er bedoeld met x kanalen?
je hebt 16 kanalen op zo'n ding zitten.

Elk kanaal heeft zijn eigen frequentie zodat als je bijv 2 cube's in je kamer hebt staan en 8 wavebirds iedereen alsnog kan spelen. Als er namelijk 2 op 1 kanaal zitten krijg je storing vandaar. :)

En ja er moeten batterijen in maar die gaan zeer lang mee. Juist daarvoor heeft Nintendo de rumble functie weggelaten zo gaan de batterijen langer mee. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

in theorie kan je zelfs 16 Wavebirds in een kamer gebruiken, maar dit is helaas wel anders in de praktijk. Maar ach, hoevaak komt dat nou voor.

De Wavebird is voor mij in ieder geval onmisbaar, ook een van de enige draadloze controllers die ECHT goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
schnumi schreef op 09 August 2003 @ 19:42:
[...]
En ja er moeten batterijen in maar die gaan zeer lang mee. Juist daarvoor heeft Nintendo de rumble functie weggelaten zo gaan de batterijen langer mee. :)
Ook is het zo dat de zender in de wavebird alleen maar kan zenden en dus geen indormatie terug kan ontvangen. Door dit eenrichtingsverkeer wordt rumble een beetje lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 09 August 2003 @ 21:11:
[...]

Ook is het zo dat de zender in de wavebird alleen maar kan zenden en dus geen indormatie terug kan ontvangen. Door dit eenrichtingsverkeer wordt rumble een beetje lastig...
Jah ok maar ze hadden het wel kunnen doen. Maar ze hebben het er bewust uitgelaten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zoooooooo, net RE2 ook met Claire uitgespeeld. Ik begin die RE games toch steeds meer te waarderen en heb nu ook erg veel zin in deeltje 3. Wat ik tot nu toe daar van heb gezien is dat het heel wat extra gameplay dingetjes heeft!

Ik moet eigenlijk studeren maar als ik zo doorga is dit weekend RE3 ook uit en heb ik zo als heel mijn gamescollectie uitgespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 20:02

jOzh

Sweet dude!

Deddiekoel schreef op 10 augustus 2003 @ 02:51:
Ik moet eigenlijk studeren maar als ik zo doorga is dit weekend RE3 ook uit en heb ik zo als heel mijn gamescollectie uitgespeeld!
Ah, nog zo'n stakker die met dit weer met z'n neus in de boeken moet. Ben ik gelukkig niet de enige :/
Wel netjes dat je al je spellen helemaal uitspeelt, ik heb er nog een zooi liggen. Zelfs Zelda heb ik nog niet uit maar dat ligt vooral aan m'n broertje die m'n save had gedelete...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Deddiekoel schreef op 10 August 2003 @ 02:51:
Zoooooooo, net RE2 ook met Claire uitgespeeld. Ik begin die RE games toch steeds meer te waarderen en heb nu ook erg veel zin in deeltje 3. Wat ik tot nu toe daar van heb gezien is dat het heel wat extra gameplay dingetjes heeft!

Hoeveel heb jij ervoor betaald eigenlijk.
Ik zag hem bij de FRS liggen voor 40 of 45 euro, en dat vind ik te hoog.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vanitas schreef op 10 August 2003 @ 13:15:
[...]

Hoeveel heb jij ervoor betaald eigenlijk.
Ik zag hem bij de FRS liggen voor 40 of 45 euro, en dat vind ik te hoog.
Ik heb ze bij DVDBO besteld destijds (ik heb ze ook al liggen sinds Maart) en er iets van 33 euro voor betaald.

Wat voor game is trouwens Code Veronica. Want het is niet een game uit de 'normale' serie. Kan iemand me dit uitleggen zonder iets van het verhaal te spoilen...Ik wil ze nu namelijk wel allemaal hebben en kan niet wachten tot RE4!

[ Voor 26% gewijzigd door Deddiekoel op 10-08-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Mario Golf is echt zwaar frustrerend... ben nu bij het 4e tournament, maar ik vind het nu al moeilijk, en volgens mij wordt het volgende toernooi echt niet te doen gewoon

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oefenen phuse veeeel oefenen.
[stereotype mode]
Het blijft tenslotte een nintendo spel , dus de kleine kinderen moeten hem ook uit kunnen spelen ;)
[/stereotypemode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 13:35:
oefenen phuse veeeel oefenen.
[stereotype mode]
Het blijft tenslotte een nintendo spel , dus de kleine kinderen moeten hem ook uit kunnen spelen ;)
[/stereotypemode]
aangezien ik nergens heen kan omdat ik afgelopen week ben geopereerd doe ik heel de dag niets anders als mario golf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Net op IGN wat filmpjes bekeken van Simpsons: Hit&Run. Die game lijkt dus echt ZWAAR leuk. Ik ben een grote fan van zowel Simpsons als GTA. Dus games als deze (en True Crime) lijken mij dan extra leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al winkels in nederland die mario golf import hebben liggen zat te zoeken bij dim+ en igshop enzo maar niks.

Heb namelijk geen cc )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is RE: Code Veronica eigenlijk nu al geport naar de cube? Als ik die in mijn bezit heb heb ik namelijk alle RE spellen (behalve de gun-survivor serie :r ) in mijn bezit :)

* rev = Resident Evil Geil (REG) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pff na veel oefenen eindelijk Tournament 4 gehaald... -12 was mijn score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

Volgens mij zit code veronica bij de Biohazard box die in JPN te krijgen is, dus denk dat ie wel geport is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah Dus Code Veronice wordt geen remake? Da's jammer. Ik ben alleen in de remakes geintereseerd, die zijn echt scary, de andere vind ik wat dat betreft een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Vroeger waren ze scary, en nu nog net zo erg, helemaal CV is niet zo uit en lelijk want die is van de dreamcast/ps2 geport

ennuh, Gameplay over Graphics he! :/ :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 10-08-2003 17:29 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 17:26:
Ah Dus Code Veronice wordt geen remake? Da's jammer. Ik ben alleen in de remakes geintereseerd, die zijn echt scary, de andere vind ik wat dat betreft een lachertje.
Er is maar een remake gemaakt, en dat is van het enige echte enge RE spel, na deel 1 vond ik alles veels te makkelijk...

1. De schrikeffecten: in RE:Zero komt er nooit een zombie door de ruit, hoor je nooit spontaan een eng geluid wat een nieuw monster aankondigt

2. Kogels. Vanaf deel 2 werd de speler overladen met kogels, je kan vrijwel elk monster neermaaien zonder dat je in kogelnood komt.

3. Je health. Vanaf deel 2 werd je health opeens verschrikkelijk geboost, en kon je veel meer klappen ontvangen dan in het orgineel/remake

Al deze factoren bij elkaar genomen, vind ik het jammer dat capcom dit heeft gedaan. Hopelijk gaan ze de fear-factor weer nieuw leven inblazen bij deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 10 August 2003 @ 15:35:
pff na veel oefenen eindelijk Tournament 4 gehaald... -12 was mijn score
Best goed toch nog? Of slaan ze allemaal dik onder par, want dat is natuurlijk ongebalanceerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 19:02:
[...]
Best goed toch nog? Of slaan ze allemaal dik onder par, want dat is natuurlijk ongebalanceerd...
het varieert, de tweede plaats was -4 dacht ik
maar ehm, hoe krijg ik eigenlijk nieuwe characters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb zojuist RE3 uitgespeeld. Ik vind deze games ook n u nog echt super, hoor. RE3 is op zich makkelijker omdat je ongelimiteerd kunt saven maar daardoor zijn de geveachten wel wat zwaarder geworden. Waar ik in RE1 en 2 naast 15 ink ribbons ook iets van 10 First aid sprays had was dit bij 3 ZEKER niet het geval. Ook vind ik de extra game bij RE3 erg leuk. Kortom, ik kijk uit naar zowel Code Veronica (wat is daar nu ook alweer anders aan) als RE4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 13:04
Deddiekoel schreef op 10 augustus 2003 @ 23:06:
Ik heb zojuist RE3 uitgespeeld. Ik vind deze games ook n u nog echt super, hoor. RE3 is op zich makkelijker omdat je ongelimiteerd kunt saven maar daardoor zijn de geveachten wel wat zwaarder geworden. Waar ik in RE1 en 2 naast 15 ink ribbons ook iets van 10 First aid sprays had was dit bij 3 ZEKER niet het geval. Ook vind ik de extra game bij RE3 erg leuk. Kortom, ik kijk uit naar zowel Code Veronica (wat is daar nu ook alweer anders aan) als RE4!
RE3 is anders, het verhaal speelt zich af voor deel 2. Code Veronica gaat verder waar RE2 is gebleven. RE3 hoort niet echt bij de serie. :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, RE3 is het vervolg op deel 1. Jill gaat, na het ongeval bij de mansion, naar de stad toe om daar het nieuws van umbrella te verspreiden, helaas komt ze wat laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die biohazard box hier liggen, kan alleen niet spelen :( Mijn tv ondersteund geen NTSC. Ga morgen dus maar een nieuwe tv halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 23:26:
Heb die biohazard box hier liggen, kan alleen niet spelen :( Mijn tv ondersteund geen NTSC. Ga morgen dus maar een nieuwe tv halen
Ik zou zo'n box graag willen hebben alleen zijn de games niet speelbaar voor mij omdat ze japans zijn. RE draait bij mij voor alles om het verhaal (ook de reden dat ik 2&3 op easy speelde). Als er een dergelijke box ooit naar Europa komt ben ik toch zeker geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menu's en gesproken verhaal (alles wat je moet weten) is engels gelukkig. Alleen is wel alles ondertiteld in het japans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op 10 augustus 2003 @ 23:06: Kortom, ik kijk uit naar zowel Code Veronica (wat is daar nu ook alweer anders aan) als RE4!
PFFFFFFF, een beetje een RE discussie houden zonder mij })

Over code veronica:

Tijdens RE2 vind je het dagboek van Chris waarin hij zegt dat hij naar het hoofdkwartier van Umbrella in Europa is gegaan.
Aangezien Claire in RE2 op zoek was naar Chris gaat ze daarmee verder. Dus vertrekt ze ook naar Europa. En daar begint het verhaal.
Daarnaast is het leuk om te weten dat RE:CV ECHT 3d is. Dus bewegende camera's e.d.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 17:53:
[...]

Er is maar een remake gemaakt, en dat is van het enige echte enge RE spel, na deel 1 vond ik alles veels te makkelijk...

1. De schrikeffecten: in RE:Zero komt er nooit een zombie door de ruit, hoor je nooit spontaan een eng geluid wat een nieuw monster aankondigt

2. Kogels. Vanaf deel 2 werd de speler overladen met kogels, je kan vrijwel elk monster neermaaien zonder dat je in kogelnood komt.

3. Je health. Vanaf deel 2 werd je health opeens verschrikkelijk geboost, en kon je veel meer klappen ontvangen dan in het orgineel/remake

Al deze factoren bij elkaar genomen, vind ik het jammer dat capcom dit heeft gedaan. Hopelijk gaan ze de fear-factor weer nieuw leven inblazen bij deel 4.
Ja ik bedoelde the remake and Zero eigenlijk ja. Niet alleen zijn ze grafisch beter, maar ook (vind ik dan) moeilijker en scarier. Je moet op je kogels letten en je health is ook snel wel.

Ik vond beide games toch genoeg schrikeffecten hebben. Zowieso was de sfeer zo lekker, dat je echt elke kamer die je binnen liep je hart eventjes stil stond na het openen van de deur. Ik kan me toch een Zombie herinneren die uit een koelkast was het dacht ik kwam zetten, raven door een raam vliegen. Ik hoop ook dat RE-4 het optimale RE-spel gaat worden.

Ik speelde laatst eventjes dat nieuwe RE-spel voor de PS2 bij Mediamarkt .... helemaal waardeloos .... je loopt echt supersnel en het is gewoon geen eng spel, gewoon een spel waar je zombie's overhoop knalt, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, FF een vraagie tussendoor:

Ik heb gisteren van mijn vriendin RE0 en Zelda voor me verjaardag gehad (gekocht bij Intertoys). Maar bij geen van beide zat een VIP-registratie-code :( :(

Hoe kan dat? Of zit er niet altijd een VIP-code bij?

Alvast thanks. (Ik heb de search hierover geraadpleegd maar dat is zoeken naar een naald in een hooiberg.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm bij RE zero weet ik het niet maar bij Zelda hoort wel een VIP code te zitten dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 11:09:

Ik heb gisteren van mijn vriendin RE0 en Zelda voor me verjaardag gehad (gekocht bij Intertoys). Maar bij geen van beide zat een VIP-registratie-code :( :(

Alvast thanks. (Ik heb de search hierover geraadpleegd maar dat is zoeken naar een naald in een hooiberg.)
Bij RE0 hoort idd geen code te zitten. Bij Zelda echter wel. Zat deze nog in het cellofaan trouwens? Dat hoort namelijk wel.

Jaja, ik ben ook terug van een weekje weggeweest. Niet ver hoor. Wordt ik vannacht wakker, heb ik ineens een tennisarm :( Tevens is ook mijn nieuwe TV gearriveerd, helaas is het nogal moeilijk sjouwen met een tennisarm, dus deze zal nog wel even blijven staan in de hal ben ik bang. :(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
GolbeZeromus schreef op 11 August 2003 @ 11:24:
[...]
Jaja, ik ben ook terug van een weekje weggeweest. Niet ver hoor. Wordt ik vannacht wakker, heb ik ineens een tennisarm :( Tevens is ook mijn nieuwe TV gearriveerd, helaas is het nogal moeilijk sjouwen met een tennisarm, dus deze zal nog wel even blijven staan in de hal ben ik bang. :(
Dat is idd klote. Ik weet niet hoe groot je hal is maar een Gamecube is zo verplaatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 11 August 2003 @ 11:24:
[...]
Wordt ik vannacht wakker, heb ik ineens een tennisarm :( Tevens is ook mijn nieuwe TV gearriveerd, helaas is het nogal moeilijk sjouwen met een tennisarm, dus deze zal nog wel even blijven staan in de hal ben ik bang. :(
Even aan de buurman vragen of hij wil sjouwen voor je ? beloning ... 1 ijskoud biertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie niet in het cellofaan zat, dan is het waarschijnlijk dat iemand de VIP code eruit heeft gehaald. Was een paar dagen terug bij mijn mini gamesboer (games 'r fun :P), en zag toen hoe de eigenaar een jongen die die kende (zoontje van kennisen mss) 8 VIP-codes gaf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 12:01:
[...]
Als ie niet in het cellofaan zat, dan is het waarschijnlijk dat iemand de VIP code eruit heeft gehaald. Was een paar dagen terug bij mijn mini gamesboer (games 'r fun :P), en zag toen hoe de eigenaar een jongen die die kende (zoontje van kennisen mss) 8 VIP-codes gaf :X
lynchen die dude :(

Alleen door Nintendo uitgebrachte games hebben VIP codes, in het geval van Zelda zou je terug kunnen gaan naar winkel, maar beter nog misschien is Nintendo een mail sturen, dan moet je geloof ik wel een bewijs hebben zoals aankoopbon en die dan meesturen(maak een scan of een scherpe jpg).

dus als je die punten graag nodig hebt, check ff de site voor dat adres en procedure :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 11 augustus 2003 @ 12:21:
[...]

lynchen die dude :(

[...]

Alleen door Nintendo uitgebrachte games hebben VIP codes, in het geval van Zelda zou je terug kunnen gaan naar winkel, maar beter nog misschien is Nintendo een mail sturen, dan moet je geloof ik wel een bewijs hebben zoals aankoopbon en die dan meesturen(maak een scan of een scherpe jpg).

dus als je die punten graag nodig hebt, check ff de site voor dat adres en procedure :7
Dank voor alle feedback. _/-\o_
Ik ga idd ff een mail naar Nintendo sturen of anders even terug naar Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Precies, want dat slaat natuurlijk nergens op wat hij deed. :( :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik begin er inmiddels ook van te balen dat de sterrencatalogus van Nintendo nog steeds niet de GB player heeft. Ze hebben het al zo lang geleden beloofd en inmiddels heb ik met mijn dagelijkse bezoekjes al redelijk wat extra sterren verdiend maar ik baal er toch wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 11 August 2003 @ 14:12:
Ik begin er inmiddels ook van te balen dat de sterrencatalogus van Nintendo nog steeds niet de GB player heeft. Ze hebben het al zo lang geleden beloofd en inmiddels heb ik met mijn dagelijkse bezoekjes al redelijk wat extra sterren verdiend maar ik baal er toch wel van.
verdien je met het bezoeken van de site ook extra sterren dan?
ik dacht dat dat alleen voor de eerste keer was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt toch wel 5 sterren per dagelijks bezoek :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 11 August 2003 @ 14:12:
Yep, eerst was het half juli, toen half augustus, strax is het 30 februari :/
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 15:16:
[...]

verdien je met het bezoeken van de site ook extra sterren dan?
ik dacht dat dat alleen voor de eerste keer was :o
Kheb er al 315 sterren mee verdiend >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 15:39:
Kheb er al 315 sterren mee verdiend >:)
AL 315?? 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/meer.jpg

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kick 4285 sterren !! Dan krijg je nu van NINTENDO ........................tromgeroffel....................................................een pokkemon sticker set!!!!!!!!! ja ja
En als je nog effe doorspaart misschien wel een sticker motief voor op je wc bril.................jaja voor maar 4500 sterren meer................

Zucht 1 grote hype

p.s rustig maar geen flame
heb zelf een panasonic Q in bestelling met wat leuke games :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 18:30:
kick 4285 sterren !! Dan krijg je nu van NINTENDO ........................tromgeroffel....................................................een pokkemon sticker set!!!!!!!!! ja ja
En als je nog effe doorspaart misschien wel een sticker motief voor op je wc bril.................jaja voor maar 4500 sterren meer................

Zucht 1 grote hype
Je vergeet erbij te zeggen dat je de sticker set zelf moet uitprinten via Acrobat Reader. :) Is inderdaad een dikke grote nepzooi, die hele rotpunten. Ik hoop toch dat ze nog 'n keer de fout maken iets van fysieke waarde neer te dumpen. Al zullen ze dat niet doen omdat al die sukkels (including me) ondertussen 4000+ punten hebben.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
w00t! Mario Kart: Double Dash komt als eerste in australie uit! nog VOOR de amerikaanse en europese release!

Dat wordt importeren! >D Australie gebruikt nl. hetzelfde PAL-systeem als Europa.

Bron

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Crashman schreef op 11 augustus 2003 @ 19:05:
w00t! Mario Kart: Double Dash komt als eerste in australie uit! nog VOOR de amerikaanse en europese release!

Dat wordt importeren! >D Australie gebruikt nl. hetzelfde PAL-systeem als Europa.

Bron
ehm 2e week van november?
US release is 31 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Phusebox schreef op 11 augustus 2003 @ 19:10:
[...]

ehm 2e week van november?
US release is 31 okt.
Hmmm, op Cube-Europe staan als release dates:
Japan Oct 2003
US 17.11.2003
Europa 28.11.2003
Australie 13.11.2003

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als die data zo dicht bij elkaar liggen haal ik mooi de europese

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2003 @ 09:57:
[...]

Ja ik bedoelde the remake and Zero eigenlijk ja. Niet alleen zijn ze grafisch beter, maar ook (vind ik dan) moeilijker en scarier. Je moet op je kogels letten en je health is ook snel wel.

Ik vond beide games toch genoeg schrikeffecten hebben. Zowieso was de sfeer zo lekker, dat je echt elke kamer die je binnen liep je hart eventjes stil stond na het openen van de deur. Ik kan me toch een Zombie herinneren die uit een koelkast was het dacht ik kwam zetten, raven door een raam vliegen. Ik hoop ook dat RE-4 het optimale RE-spel gaat worden.

Ik speelde laatst eventjes dat nieuwe RE-spel voor de PS2 bij Mediamarkt .... helemaal waardeloos .... je loopt echt supersnel en het is gewoon geen eng spel, gewoon een spel waar je zombie's overhoop knalt, meer niet.
Nee, Zero vond ik juist degene met de minste schrikeffecten. Het feit dat je de hele tijd met z'n tweeen loopt verlaagt de 'engheid' al tot een erbarmelijk laag niveau, verder heb je veels te veel kogels. Ik kon er bijna niet meer bijdragen.

Ik hoop gewoon dat RE4 net zoiets wordt als deel 1, gewoon eng. Weinig kogels, en weinig samenwerking tussen personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op 11 augustus 2003 @ 19:48:
als die data zo dicht bij elkaar liggen haal ik mooi de europese
Als DVDcrave niet te duur is haal ik hem daar, binnen een paar dagen binnen en vaak goedkoper dan de Europese. terwijl het werkt als een trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Voordeel van Australie is wel dat de games veelal goedkoper zijn.

http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/ngmkart.html

Mario Kart, PAL versie een paar weken eerder voor 47 euro...me like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Laatst online: 19-09 18:43

mbr

Het is wel erg stil rond de onlinegebeuren van Nintendo ? Er is wel een broadband adapter te koop waar slechts één spel beschikbaar voor is. Komen er nog spellen daarvoor uit ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

mbr schreef op 11 August 2003 @ 20:05:
Het is wel erg stil rond de onlinegebeuren van Nintendo ? Er is wel een broadband adapter te koop waar slechts één spel beschikbaar voor is. Komen er nog spellen daarvoor uit ???
Phantasy Star Online 3: Card battle (nieuwe game en geen DC poort _/-\o_ ) komt over een tijdje

en om cubes met elkaar te linken kan je de modem gebruiken (netwerk met mario kart en kirby (??)
verder weet ik het eigenlijk ook niet, maar ik ga binnenkort wel een toetsenbord+modem halen voor mn cube :)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 11-08-2003 20:32 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Deddiekoel schreef op 11 August 2003 @ 20:03:
Voordeel van Australie is wel dat de games veelal goedkoper zijn.

http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/ngmkart.html

Mario Kart, PAL versie een paar weken eerder voor 47 euro...me like
Yup, ik ga hem daar ook bestellen. Mij kan dat VIP systeem nix meer boeien. Heb iets van 3000 punten dacht ik, maar om nou 15 euro meer te betalen voor een paar sterren? No thanks, i'll pass.

Ik krijg vaak zelfs nog meer korting dan dat ik verzendskosten moet betalen als ik daar importeer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz ik zal eens kijken moet ik misschien toch maar es een cc halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
mbr schreef op 11 August 2003 @ 20:05:
Mario Kart gaat het ondersteunen in de vorm van een netwerk adapter voor LAN-play. Ook Kirby's Airride zal deze vorm van multiplay ondersteunen.
Ook is er al sprake van tunnelling software om deze LAN ondersteuning ook over het internet te laten lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] Need for Speed Underground screens, info

Electronic Arts overlaadt ons met een stel bloedmooie nieuwe Need for Speed Underground screens en een persbericht met de nodige nieuwe info over de game. Lees snel verder!

EA verraste ons vandaag met een heel stel nieuwe hoge resolutie screens, alsmede een hoop nieuwe info over de game. De info over Need for Speed Underground uit het persbericht dat Electronic Arts ons vandaag zond, lees je hier:

- Ruim 20 compleet aanpasbare, gelicenseerde wagens van o.a. Mitsubishi Motors, Subaru® en Toyota™, al deze wagens zijn voorzien van realistische schademodellen.

- Honderden manieren om je auto te tunen, koop officiele onderdelen van AEM Inc., Audiobahn®., Bilstein®, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach® Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS®, Holley®, Injen™, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed®, Nitrous Express Inc., O.Z®, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco®, StreetGlow®, Turbonetics Inc. en vele anderen om je racemonster aan te passen zoals jij dat wilt!

- De game wordt ontwikkeld door EA Blackbox, de veelbelovende EA studio die ook de PlayStation2 versie van Need for Speed: Hot Pursuit 2 ontwikkelde.

- De game draait niet alleen om het tunen van wagens maar draait zelf ook op een speciaal aangepaste versie van de Hot Pursuit 2 engine. De engine van het spel vraagt het maximale uit de spelcomputers van nu en levert een perfecte mix van scherpe snelle graphics, vloeiende gameplay en indrukwekkende AI van je tegenstanders.

- De grafische effecten zijn ontwikkeld door een OSCAR® winnende visual effects expert.

- Meer dan 100 unieke events bieden gamers de mogelijkheid om geld te verdienen, meer upgrades te kopen, nieuwe wagens te unlocken en te racen op nieuwe tracks om je reputatie 'on the street' te verbeteren.

- Muziek verzorgd door EA Trax, alleen maar gelicenseerde muziek van bekende artiesten om je de beste race-ervaring tot nu toe te geven.

- Online tegen elkaar racen in Europa met maximaal 4 racers exclusief op PlayStation2 en PC CDROM.

- Meerdere racing-modes:
Drag Racing > Blaas je wagen weg vanaf de startlijn en schakel je drie tegenstanders uit in een gevecht tussen snelheid en het overige verkeer op de weg.

Street Racing > Race door de koude straten van de grote stad met je getunede racewagen terwijl je allerlei shortcuts probeert te vinden om je tegenstander te snel af te zijn.

En alsof die enorme lading informatie nog niet genoeg was, hebben we ook nog een nieuw stel screenshots voor je weten te bemachtigen. Ze staan hieronder. Klik op de verkleinde versie voor de volledige versie van elk plaatje!
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12211
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12212
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12213
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12214
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12215
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12216
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12217
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12218
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12219

En het vernieuwde logo van de game:
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=12220
Door: Olivier de Neve op 11-08-2003
sorry voor de lay-out-fuck-up maaar deze hi-res is het waard _/-\o_

voor de Tune fan is dit hemels, of niet :)

[ Voor 13% gewijzigd door Collaborator op 11-08-2003 21:02 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:03
Dat ziet er vet uit, zie voor het eerst nu is andere auto's dan de Supra en Celica. Ben benieuwd naar dit spel al ben ik wat terughoudend geworden met NFS na deel 3 hebben ze me allemaal teleurgesteld. En van de andere kant is Gran Turismo 4 op m'n PS2 niet zover weg meer. Maar goed, goeie racegames sta ik altijd voor open dus afwachten maar :) (en laat er een Impreza GTT en WRX in zitten evenals een EVO VII en VIII dan helpt het ook al een stuk ;))
Lees net het stukje nog een keer ... als het dan toch een vette game mocht zijn komt hij dus wel op m'n PS2, die kan online ... gemiste kans voor de Cube weer dit :(

[ Voor 32% gewijzigd door Speedy op 11-08-2003 21:10 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hm die Need for Speed Underground ziet er wel errrrruggg vetjes uit zeg :) doet me een beetje denken aan Motorhead (deel 1 dan want deel 2 was alleen maar op de playstation dus die heb ik nooit gespeeld)... qua graphics ziet het er wel goed uit nou maar het hopen dat ze het op het gebied van gameplay niet verknoeien
- Online tegen elkaar racen in Europa met maximaal 4 racers exclusief op PlayStation2 en PC CDROM.
maar 4 spelers? dat is als je het mij vraagt wel een beetje heel erg weinig

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 11 August 2003 @ 20:54:
[...]

sorry voor de lay-out-fuck-up maaar deze hi-res is het waard _/-\o_

voor de Tune fan is dit hemels, of niet :)
Nounou, wat bloedmooi :/
HPS2 ziet er bij mij beter uit op de PC, en ik had toen ik het voor het laatst speelde nou niet echt een monster PC :/
Kvind het een beetje PS2 kwaliteit, en dat is voor de cube/xbox/pc toch echt te laag. Tuurlijk sommige games benutten de hardware optimaal en dan kan de PS2 nog best meekomen, maar hier is dat gewoon overduidelijk niet het geval, bagger dus.

Als de gameplay nou top was dan zou ik zeggen kom op met die game, maar aangezien ze deel 5 en 6 grondig verneukt hebben, reken ik daar eigenlijk niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Kopen jullie eigenlijk spellen die multiconsole zijn/worden? Vaak heb je echt slechte ports, of speelt 't gewoon niet lekker. Ook spellen die zowel op consoles als op PC uitkomen koop ik helemaal niet; die zijn echt bagger (zie Enter the Matrix, Tombraider).

Door al die multiconsole versies gaat de kwaliteit echt hard achteruit. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Crashman schreef op 11 August 2003 @ 23:40:
Kopen jullie eigenlijk spellen die multiconsole zijn/worden? Vaak heb je echt slechte ports, of speelt 't gewoon niet lekker. Ook spellen die zowel op consoles als op PC uitkomen koop ik helemaal niet; die zijn echt bagger (zie Enter the Matrix, Tombraider).

Door al die multiconsole versies gaat de kwaliteit echt hard achteruit. Wat vinden jullie?
Enter The Matrix is toch wel een goede port hoor, beter als de Xbox en ps2 versie's (die hebben veeel bugs)
Ik koop zowizo veel port's - Need For Speed 6, Tony Hawk 3 (wel slechte port :( ) TimeSplitters 2 (_/-\O_), en Rocky (_/-\O_)

Eigenlijk is het enige naadeel van een port, meestal de framerate.

Vooral op de Cube omdat die een ander soort geheugen gebruikt als andere console, dat eigenlijk beter is maar er moet wat meer voor geprogrammeerd

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 18:30:
LOL!!! Het is idd een hoop onzin, maar aan de andere kant hebben ze toch wel een keer 10 (of 15) GBA's weggegeven voor iets van 6000 sterren per stuk, dus beter dan niks zou ik zeggen. :)
TheEvilCuber schreef op 12 August 2003 @ 00:08:
[...]
Enter The Matrix is toch wel een goede port hoor, beter als de Xbox en ps2 versie's (die hebben veeel bugs)
Ik koop zowizo veel port's - Need For Speed 6, Tony Hawk 3 (wel slechte port :( ) TimeSplitters 2 (_/-\O_), en Rocky (_/-\O_)

Eigenlijk is het enige naadeel van een port, meestal de framerate.

Vooral op de Cube omdat die een ander soort geheugen gebruikt als andere console, dat eigenlijk beter is maar er moet wat meer voor geprogrammeerd
Over ports gesproken, cube europe heeft wat DBZ: Budokai filmpjes erop gezet. Zien er vet uit. Voeg toe aan mijn verlanglijstje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 07:38

TdV

Gister heb ik een hori digitale pad gekocht voor (o.a.) mortal kombat:da maar dat scheelt een boel. Tis nu opeens best een goed spel geworden; met de standaard controller krijg ik last van mn handen als ik met dat kruisje moet spelen.

Die combo moves zijn trouwens behoorlijk moeilijk; ik krijg de langere niet voor mekaar. Iemand nog tips hoe ik verder kom in de konquest? (y, y, y, b, b lukt me niet momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die screens vind ik wel erg mooi. Ik heb alleen een stuur voor mijn Xbox, ik ga er niet nog eentje kopen. Dus ik vrees dat ik de Xbox versie koop, ik wacht alleen ff reviews af. Ik heb niet beste ervaringen met EA-games en hun multiconsole uitwerpselen, vooral racegames. Als de framerate goed is, ga ik ervoor. Ik las helaas net wat slechte reviews over Hot Pursuit II voor de Box en Cube, dus die laat ik maar varen. Ik wacht nog steeds op een goeie F1 game, die van EA zijn een tikkie bagger.

Ports zijn meestal slecht, inderdaad omdat er gewoon volgens mij standaard ports worden gemaakt en er niet echt veel intensieve programmeerwerkzaamheden plaatsvinden. Vooral bij de Cube is dit vaak een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 09:10:
Die screens vind ik wel erg mooi. Ik heb alleen een stuur voor mijn Xbox, ik ga er niet nog eentje kopen. Dus ik vrees dat ik de Xbox versie koop, ik wacht alleen ff reviews af. Ik heb niet beste ervaringen met EA-games en hun multiconsole uitwerpselen, vooral racegames. Als de framerate goed is, ga ik ervoor. Ik las helaas net wat slechte reviews over Hot Pursuit II voor de Box en Cube, dus die laat ik maar varen. Ik wacht nog steeds op een goeie F1 game, die van EA zijn een tikkie bagger.

Ports zijn meestal slecht, inderdaad omdat er gewoon volgens mij standaard ports worden gemaakt en er niet echt veel intensieve programmeerwerkzaamheden plaatsvinden. Vooral bij de Cube is dit vaak een probleem.
over die F1 game moet ik je teleurstellen. Wil je de nieuwe auto's, coureurs, banen enz dan moet je de komende jaren een PS2 hebben.

Sony heeft namelijk de licentie gekocht. EA heeft nog wel een game uitgebracht met daarin de seizoenen 99,00,01,02 dit spel heet F1 Career Challenge.

En over NFS: HP II op de Xbox/NGC: die zuigt idd. Maar er is dus goede hoop voor NFS: Underground want de makers van NFS: HP II voor de PS2 (veruit de beste versie) maken ook NFS: Underground voor de Xbox/NGC dit keer. :)

Bij NFS: HP II hadden de Xbox/NGC een andere developer en die bakte er dus maar weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga even graphichoeren (jaja ik ben er weer :p )
die screens zijn opzich niet bijzonder mooi, ze gebruiken bumpmapping om regen op de weg te laten zien, beetje cheap imo :). Voorderest lijkt het me wel een leuk spel eigenlijk, vind need for speed spellen meestal wel mooi. Zowiezo moet je eerst nog maar afwachten hoe het er in beweging uitziet, want dat scheelt altijd zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 12 August 2003 @ 09:21:
[...]

over die F1 game moet ik je teleurstellen. Wil je de nieuwe auto's, coureurs, banen enz dan moet je de komende jaren een PS2 hebben.

Sony heeft namelijk de licentie gekocht. EA heeft nog wel een game uitgebracht met daarin de seizoenen 99,00,01,02 dit spel heet F1 Career Challenge.

En over NFS: HP II op de Xbox/NGC: die zuigt idd. Maar er is dus goede hoop voor NFS: Underground want de makers van NFS: HP II voor de PS2 (veruit de beste versie) maken ook NFS: Underground voor de Xbox/NGC dit keer. :)

Bij NFS: HP II hadden de Xbox/NGC een andere developer en die bakte er dus maar weinig van.
Da's goed nieuws. Dat voor de PS2 had ik gehoord ja, wat een narruhstreek van Sony zeg .... wel slim. Maar ik had ergens iets gelezen over Grandprix 4 op de Xbox .... ik geef geen f*** om of ik de huidige cars heb, ik wil graag een goed F1 spel en EA kan geen goeie maken helaas .... in ieder geval geen goeie ports, F1 2002 was echt bagger. Grandprix 4 is wel met oudere bakken, maar is een vervelend goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Grandprix 4 zou idd ook op de Xbox komen maar dat is later volgens mij niet meer doorgegaan. En btw de studio van Geoff Grammond is door Infograms ook opgedoekt dus of we ooit nog een GP game gaan krijgen is maar zeer de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Goudstof schreef op 12 August 2003 @ 02:09:
Over ports gesproken, cube europe heeft wat DBZ: Budokai filmpjes erop gezet. Zien er vet uit. Voeg toe aan mijn verlanglijstje ;)
Hmmm, als fan van DBZ lijkt mij deze game extreem vet. Ik denk zelfs dat ik deze eerder zal kopen als Soul Caliber II. Zeker als het verhaal uit de serie er goed inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Laatst online: 11:43

SdR

Hey,

Ja het gaat er dan toch eindelijk van komen. Genoeg motivatie om een Gamecube te kopen,

Maar nu is mijn vraag:

Welke set met welk spel moet ik aanschaffen. Ook prijstechnisch gezien denken a.u.b. en waar is hij momenteel het goedkoopste.

Ik weet bij de:
Wehkamp: Gamecube+zelda €219,-
Wehkamp: Gamecube+sunshine+mem.card €279,-
Top1Toys: Gamecube+zelda €199,-
edit
Bart Smit: Gamecube+Gameboy player €219,-

[ Voor 7% gewijzigd door SdR op 12-08-2003 12:32 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm ik denk dat die paketten bij zaken als Nedgame enz nog net iets goedkoper zullen zijn. Dat mario pack moet je trouwens niet doen: die memcard betaal je daar als je goed kijkt 60 euro!!! voor terwijl je die voor 25 ofzo in de winkel kunt krijgen en dan heb je ook nog een grotere (256 blocks tegenover 59 bij mario pack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een simpele calculatie is die Top1Toys de goedkoopste .... bij de ene is Zelda 19 Euro duurder, da's dan eigenlijk 79 Euro .... zelf geldt voor de Gameboy player en die zijn beide gewoon 60 Euro im Geschaft :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
SdR schreef op 12 August 2003 @ 12:31:
Hey,

Ja het gaat er dan toch eindelijk van komen. Genoeg motivatie om een Gamecube te kopen,

Maar nu is mijn vraag:

Welke set met welk spel moet ik aanschaffen. Ook prijstechnisch gezien denken a.u.b. en waar is hij momenteel het goedkoopste.

Ik weet bij de:
Wehkamp: Gamecube+zelda €219,-
Wehkamp: Gamecube+sunshine+mem.card €279,-
Top1Toys: Gamecube+zelda €199,-
edit
Bart Smit: Gamecube+Gameboy player €219,-
Als je ook een GBA hebt is de GB player combo wellicht interessant. Ik meen dat ze bij Dixons ook een kale GC hebben staan voor 149 euro (heb ik van horen zeggen) dus wellicht is dat een goede keuze mocht je niet perse Zelda willen. Anders gewoon de goedkoopste doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij http://www.nedgame.com/ is de cube los 149 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
edit: overbodige shit blijkbaar

[ Voor 98% gewijzigd door Phusebox op 12-08-2003 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Laatst online: 11:43

SdR

Om nog even terug te komen op die VIP codes:

ik heb van verschillende kanten gehoord dat ze spellen en GBA's in de catalogus hebben staan. Nou bij mij mooi nie? Doe ik wat verkeerd?? En hoe kom je trouwens op een record hoogte van 6000 puntjes? Dan moet je uuh.. 12 gamecubes hebben aangeschaft. Of 1 gamecube met 20 games of zo?

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SdR schreef op 12 August 2003 @ 14:31:
Om nog even terug te komen op die VIP codes:

ik heb van verschillende kanten gehoord dat ze spellen en GBA's in de catalogus hebben staan. Nou bij mij mooi nie? Doe ik wat verkeerd?? En hoe kom je trouwens op een record hoogte van 6000 puntjes? Dan moet je uuh.. 12 gamecubes hebben aangeschaft. Of 1 gamecube met 20 games of zo?
ik heb 5200 nog wat punten, en dan heb ik ook nog eens 4 of 5 spellen in de US versie waar ik normaal VIP codes bij had gekregen, dus dan had ik boven de 6000 gezeten

sorry van de dubbele screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Deddiekoel schreef op 12 August 2003 @ 11:23:
[...]

Hmmm, als fan van DBZ lijkt mij deze game extreem vet. Ik denk zelfs dat ik deze eerder zal kopen als Soul Caliber II. Zeker als het verhaal uit de serie er goed inzit.
Ik denk er precies hetzelfde over. SC2 is misschien een iets beter uitgewerkte vechtgame(ga ik iig van uit), maar Budokai heeft de DBZ factor en ja dat is doorslaggevend he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja je moet er maar van houden. IK vind DBZ dikke ruk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Ik ben dbz fan geweest tot en met de frieza saga, maar toen was ik het ook echt zat. Als ik het nu op de tv tegenkom dan kijk ik nog wel is maar thats it. Als het spel een poort wordt van de ps2 versie wordt dan zal ik hem echter zeker niet kopen, omdat:

1 Ik de vecht mechanics zwaar vind zuigen, ik ben natuurlijk fan van de capcom spellen, maar mk, ki en soulcalibur zijn wel leuk om te spelen ondanks dat deze ook heel anders spelen dan de capcom games.
2 Cartoon gfx kunnen mooi zijn (zelda) maar die van budokai zijn matig, ps1 niveau.

anyways, voor dbz fans is het spel een 7 waard, voor niet fans een 5,5je..... imho uiteraard.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Check dit dan, er komt toch een PAL release van Animal Crossing maar die wordt alleen uitgebracht in Australië!! Goeie move van Nintendo :X

http://spong.com/index.asp?art=5367

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Goudstof schreef op 12 August 2003 @ 15:42:
[...]
Ik denk er precies hetzelfde over. SC2 is misschien een iets beter uitgewerkte vechtgame(ga ik iig van uit), maar Budokai heeft de DBZ factor en ja dat is doorslaggevend he.
My sentiments exactly. Maar wel eerst even uitproberen als ik het hier zo lees.

Over de inhoud van de sterrencatalogus. Er hebben ooit wavebirds (4500) en GBAs (6000) in gestaan. Maar als het goed is gaan ze binnenkort dergelijke dingen samen met kleinere echte dingen in de catalogus opnemen. Waaronder dus een GB player maar ook dingen zoals een draagtasje voor je SP en T-shirts. Ook zouden er wel eens games (ik denk dan player's choice) op kunnen verschijnen. Ik zit iig met samrt te wachten op de GB player...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier een paar nieuwe Harvest Moon screens. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/hrvestmoon/42.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/hrvestmoon/43.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/hrvestmoon/44.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/hrvestmoon/45.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/hrvestmoon/46.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/hrvestmoon/47.jpg

Wel een beetje wazig. En eindelijk weer wat nieuws over Galleon + 4 nieuwe screens. :)
Confounding Factor has shed some light on the future of Galleon: Islands of Mysery.
Confounding Factor recently spoke to CVG, an British magazine, regarding the silence around its multi-platform game Galleon: Islands of Mystery. The company said that it is still in the process of developing the title and that it is aiming to release the game Q4 this year.

"The Xbox version will be coming first, then GameCube, and probably a PS2 version coming later next year as well, but we can't say for definite because the translations are out of our hands," said Toby Gard, creator of Galleon. He continued saying: "It's nearly ready. You can play it and everything, and it's good. It's basically there. We had a big hold up at the beginning of the year because people needed to see a higher frame rate than we'd achieved; that was a big technical challenge requiring a large rewrite. So now we've got the frame rate sorted out, we're just putting on the polish."
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/galleon/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/galleon/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/galleon/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/galleon/9.jpg

Ziet er wel lekker uit. :)

[ Voor 61% gewijzigd door schnumi op 12-08-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens heeft iemand iets van Admiral vernomen? Ik heb bij hem namelijk SC II en F-zero GX gepreordert en nu had ik een mail gestuurd over de betaling maar ik hoor maar niks van hem. :)

Kan natuurlijk ook op vakantie zijn maar misschien weet iemand hier het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

schnumi schreef op 12 augustus 2003 @ 19:50:
[...]
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/hrvestmoon/45.jpg

Wel een beetje wazig.
[...]
Ziet er wel lekker uit. :)
HA ! Ik zag je subliminal message ! :D

j/k hehe... :P komt waarschijnlijk gewoon door de hitte ;) B)

Maar goed.. Animal Crossing ga ik ZEKER wel importeren als 'ie daar down under uitkomt.

Ennuh nog een vraagje voor de Mario Golf mensen.
Ik heb Mario Golf op de N64 en die heb ik vrij vaak gespeeld..
Lijkt de Cube versie veel op de N64 of is 'ie stukken beter ? Zou zonde zijn als 'ie vrijwel hetzelfde is maar dan alleen andere courses ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jOzh schreef op 12 August 2003 @ 17:56:
Check dit dan, er komt toch een PAL release van Animal Crossing maar die wordt alleen uitgebracht in Australië!! Goeie move van Nintendo :X

Ik ben helemaal uitgekeken op Animal Crossing. Dus als er mensen zijn die de game nog willen hebben... Ik heb dus een amerikaanse versie in de aanbieding!

[ Voor 30% gewijzigd door Deddiekoel op 13-08-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zit in dat Animal crossing ook een offline speelmogelijkheid??
Net zoiets al bij Phantasy star ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Vanitas schreef op 12 August 2003 @ 21:14:
Zit in dat Animal crossing ook een offline speelmogelijkheid??
Net zoiets al bij Phantasy star ofzo???
Animal Crossing is compleet offline, oftewel helemaal geen online speelmogelijkheid :)

En Deddiekoel, je hebt denk ik net het verkeerde gequote ;)

[ Voor 10% gewijzigd door jOzh op 12-08-2003 21:21 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

jOzh schreef op 12 August 2003 @ 17:56:

Maaruh Ausie PAL staat toch gelijk aan de Europese PAL? och what the hell gewoon importeren die zooi.. Er zullen vast wel een aantal gameshops zo snugger zijn om deze release ook in hun assortiment op te nemen.. maaruh inderdaad wel een zwaar vage move van Nintendo.. ik weet niet precies wat voor game Animal Crossing is maar het lijkt me wel wat aangezien iedereen het altijd maar over deze game heeft...

/edit
Wow dat ziet er wel ff superfout uit 8) als ik dat allemaal zo lees en zie zal Nintendo wel denken dat wij Europeanen misschien iets te nuchter zijn voor dit soort games.. maarja dan nog wat voor moeite is het nou om ff die Amerikaanse versie (die toch wel goed schijnt te verkopen) ff om te zetten naar PAL zonder verder niks te veranderen aan de inhoud... en vervolgens op kleine schaal dan misschien toch aan te bieden in Europa..

[ Voor 25% gewijzigd door Dark_M op 12-08-2003 21:36 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 12 August 2003 @ 21:26:
[...]

Maaruh Ausie PAL staat toch gelijk aan de Europese PAL? och what the hell gewoon importeren die zooi.. Er zullen vast wel een aantal gameshops zo snugger zijn om deze release ook in hun assortiment op te nemen.. maaruh inderdaad wel een zwaar vage move van Nintendo.. ik weet niet precies wat voor game Animal Crossing is maar het lijkt me wel wat aangezien iedereen het altijd maar over deze game heeft...

/edit
Wow dat ziet er wel ff superfout uit 8) als ik dat allemaal zo lees en zie zal Nintendo wel denken dat wij Europeanen misschien iets te nuchter zijn voor dit soort games.. maarja dan nog wat voor moeite is het nou om ff die Amerikaanse versie (die toch wel goed schijnt te verkopen) ff om te zetten naar PAL zonder verder niks te veranderen aan de inhoud... en vervolgens op kleine schaal dan misschien toch aan te bieden in Europa..
PAL=PAL, er bestaat helemaal geen Aussie PAL en Europese PAL, het is gewoon PAL :)

AC wás trouwens al uit in Australië, althans dat dacht ik. Verder is Spong nou ook niet bepaald de bron waar ik mijn nieuws vandaan haal, tenzij je een Privé over de computerwereld wil beginnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AC was nog niet uit in Australië, dat gerucht hing hier al wel eerder rond :)
Of het daar uitkomt of niet, ik denk dat de Amerikaanse versie nog steeds boeiender is. Daarbij kloppen de jaargetijden namelijk beter met die van ons. Zit je in de winter AC Aus versie te spelen, is het in het spel zomer, das een beetje jammer lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36

NoTimeRemains

I know

AC in Aussie land die hebben daar toch weer hele andere feestdagen enz?
dus dan klopt dat toch ook weer niet...

This is the Way.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.