Het Grote Gamecube topic deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.189 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m12.jpg

Zo na een aardig tijdje mario golf gespeeld te hebben is hier mijn impressie tot nu toe.

Allereerst moet ik zeggen dat ik nog nooit een golf spel gespeeld heb behalve bij monkey ball 2 dan ;) Ik zal het ook wat makkelijker maken door met plaatjes te werken :)

Grafisch

Dawn, dit is echt een van de mooiere spellen die ik tot nu toe gezien heb :)
De spelers, de bomen en de banen zien er allemaal erg mooi en hi-res uit.
Er is natuurlijk altijd een min punt, de achtergronden zien er erg low-res en blurrig uit, zoals je kan zien op het plaatje hieronder :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m8.jpg

Geluid

De muziek en de spelers klinkt goed en past goed bij het spel en het is in Dolby Pro Logic II.

Gameplay

Er zitten best wel veel modes in dit spel om je echt lang zoet mee te houden :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m10.jpg[url=ttp://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m11.jpg]Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m11.jpg[/url]

De eerste 2 banen van elk 18 velden is in tournament mode erg makkelijk.
Het kan een beetje vervelend overkomen, omdat je er zo makkelijk door heen komt. Er staan ook geen objecten in de weg dus het is gewoon rechtdoor schieten.

Gelukkig wordt het vanaf de 3de baan (totaal 7 banen) een stuk beter.
De moeilijkheidsgraad is ook meteen een stuk moeilijker.
Pics van de derde baan :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m6.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m7.jpg

Ik zit nu hier effe vast, dus ik weet nog niet welke baan hierna komt 8)7

Elke speler heeft nadat hij in het holletje geslagen heeft een dansje om het te vieren, maar als je te slecht bent worden ze agressief ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m4.jpg

Mini Games

Zoals ik al zei zijn er best wel veel mini-games. :)
2v2 met de computer en tegen de computer is erg leuk.
En de mini-game om door de ringen te slaan lijkt heel makkelijk, maar dat is het niet :P Mini-game in de boom waar je max 2x mag meppen is ook leuk, anders lig je eruit :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m5.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m13.jpg

Besturing + camera

De besturing had ik al vrij snel onder controle. Er zit een automatische slag op maar ik gebruik altijd hadmatig :)

Met de gele stick kan je in en uitzoemen en draaien etc., dus dat zit wel goed :)
Jammer genoeg is de camera af en toe verkeerd gelocaliseerd. Dat is alleen als je vlak bij de vlag staat. Nadat je hem geslagen hebt blijft de camera bij de speler inplaats van dat hij de bal volgt, dus je weet dan niet of je hem geraakt hebt. :/

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m9.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/Golf/m3.jpg

Tot nu toe geef ik dit spel een 8.5 :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
inderdaad "nice review"... meteen ff orderen...

[ Voor 87% gewijzigd door Phusebox op 06-08-2003 18:59 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik hoop dat mijn Mario Golf morgen of zo binnen komt (was Maandag verstuurd).

Verder heb ik vandaag Re 2 met Leon uitgespeeld. Maar ik heb begrepen dat om het hele verhaal mee te krijgen je het spel ook met Claire moet uitspelen (erg koel). Dus vant weekend of zo maar eens met Claire aan de gang!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Resultaten poll, toch nog 9 importeurs :Y)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3236&layout=2&sort=prc

Top 20 best verkochte GC games in de USA tot nu toe:

1.595.301 SUPER SMASH BRO MELEE
1.142.842 ZELDA: THE WIND WAKER
1.085.040 SUPER MARIO SUNSHINE
932.422 METROID PRIME *bestelt 67.578 exemplaren MP*
923.555 LUIGI'S MANSION
750.247 MARIO PARTY 4
716.302 SW: ROGUE SQUADRON II
652.921 SONIC ADVENTURE 2
509.258 STAR FOX ADVENTURES
495.942 PIKMIN
471.708 ANIMAL CROSSING
463.299 T. HAWKS PRO SKATER 3
435.385 RESIDENT EVIL
385.253 SPIDER-MAN: THE MOVIE
356.528 BOND:AGENT UNDER FIRE
338.702 MADDEN NFL 2002
316.422 RESIDENT EVIL ZERO
279.284 WAVE RACE: BLUE STORM
274.039 SUPER MONKEY BALL
Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/220190b.jpg vs Afbeeldingslocatie: http://www.napoleonguide.com/gladiator.jpg

:)
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 15:34:
Zeg, wat was dat voor SSB:M competitie dan? Ik zou die wel willen heropenen, Ik ben master met sandbags slaan :)
Was idd sandbags slaan dacht ik, misschien kun je met de HGCT Search nog wat vinden.
Elroy schreef op 06 August 2003 @ 12:37:
Echt niet te geloven, vrijdag verzonden en vandaag al thuis.
Terwijl ik helemaal geen extra kosten voor verzenden betaald heb (dvdboxoffice).
Nu ik erover denk al mijn pakjes daar vandaar gaan tegenwoordig binnen 5 dagen :) Misschien heb ik daar al zoveel gekocht dat ik voortaan altijd via express krijg. :)
Hoe lang heeft het geduurd voor ie verzonden was? Want ik had een bestelling die van shipping confirmation tot mijn voordeur 6 dagen duurde, maar die ik wel meer dan 2 maanden geleden besteld had |:( Als het niet op voorraad is is het een regelrecht drama bij DVDBO :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Als ik Tony Hawk 4 een beetje verder heb uitgespeeld (nog steeds geen mensen die 'm ergens hebben zien liggen in een opruiming voor 25E ofzo?) en ik ben klaar met Warcraft 3: FT, vind ik een SSB:M sandbag competitie erg ok om weer 's even te doen! Ik kan er geen zak van, maar ik doe mee als er meer geinteresseerden zijn!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
D³ schreef op 06 August 2003 @ 20:26:
Top 20 best verkochte GC games in de USA tot nu toe:

1.595.301 SUPER SMASH BRO MELEE
1.142.842 ZELDA: THE WIND WAKER
1.085.040 SUPER MARIO SUNSHINE
932.422 METROID PRIME *bestelt 67.578 exemplaren MP*
923.555 LUIGI'S MANSION
750.247 MARIO PARTY 4
716.302 SW: ROGUE SQUADRON II
652.921 SONIC ADVENTURE 2
509.258 STAR FOX ADVENTURES
495.942 PIKMIN
471.708 ANIMAL CROSSING
463.299 T. HAWKS PRO SKATER 3
435.385 RESIDENT EVIL
385.253 SPIDER-MAN: THE MOVIE
356.528 BOND:AGENT UNDER FIRE
338.702 MADDEN NFL 2002
316.422 RESIDENT EVIL ZERO
279.284 WAVE RACE: BLUE STORM
274.039 SUPER MONKEY BALL
Ik vind deze getallen echt enorm tegenvallen. Ook vind ik bepaalde dingen erg raar. Zo staat Luigi op 4 en SMB op 20(!). Ook het feit dat SSB:M bovenaan staat vind ik raar (hoewel de game al wel een jaar langer uit is...).
Maar als dit de verkoopcijfers zijn voor de states dan snappik het wel als Nintendo zich zorgen maakt. Mario64 was toch 10 miljoen keer verkocht (wereldwijd)? Ik denk dat SMS blij mag zijn als die de 3 haalt wereldwijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:43

SdR

Deddiekoel schreef op 07 augustus 2003 @ 08:24:
[...]

Ik vind deze getallen echt enorm tegenvallen. Ook vind ik bepaalde dingen erg raar. Zo staat Luigi op 4 en SMB op 20(!). Ook het feit dat SSB:M bovenaan staat vind ik raar (hoewel de game al wel een jaar langer uit is...).
Maar als dit de verkoopcijfers zijn voor de states dan snappik het wel als Nintendo zich zorgen maakt. Mario64 was toch 10 miljoen keer verkocht (wereldwijd)? Ik denk dat SMS blij mag zijn als die de 3 haalt wereldwijd...
Die 10 miljoen was inderdaad wereldwijd

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario64 is ook veel beter :) kheb mario64 gisteren weer gespeelt en het is vet verslavend.... hopenlijk word de nieuwe mario game net als mario64 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het wel , mario64 was gewoon geweldig , sunshine vond ik zwaaaaaaaar tegenvallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 09:24:
Ik hoop het wel , mario64 was gewoon geweldig , sunshine vond ik zwaaaaaaaar tegenvallen :(
Ga je mond spoelen!!! sunshine heerst echt onwijs hard! één van de meest verslavende spellen die ik de afgelopen tijd heb gespeeld!

en trouwens... who cares dat het spel wat minder heeft verkocht... als ik het maar kan spelen... en dat kan ik en ik beleef er plezier aan. al ben ik de enige die het koopt.. zolang nintendo maar spellen blijft maken. fuck de sales!

[ Voor 27% gewijzigd door Fubaruba op 07-08-2003 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat me ook niet om de sales, zal mij worst wezen zoalng nintendo maar goede games maakt.
En persoonlijk vond ik sunshine erg tegenvallen , het was gewoon meer van hetzelfde, mario games zijn iedere keer weer erg vernieuwend , en dat miste ik toch wel erg in sunshine (ik bedoel een waterspuit op zijn rug was nou niet echt de genialiteit die we van miamoto gewend zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de cube games niet zo goed als de games op de oude nintendo consoles....
zelda viel tegen, sms viel tegen... op de n64 en snes waren de zelda en mario games gewoon veel beter.... als de volgende zelda en mario ook tegen vallen ga ik m'n cube verkopen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 09:52:
Het gaat me ook niet om de sales, zal mij worst wezen zoalng nintendo maar goede games maakt.
En persoonlijk vond ik sunshine erg tegenvallen , het was gewoon meer van hetzelfde, mario games zijn iedere keer weer erg vernieuwend , en dat miste ik toch wel erg in sunshine (ik bedoel een waterspuit op zijn rug was nou niet echt de genialiteit die we van miamoto gewend zijn)
tsja, ze komen toch met een nieuwe die dan weer wel revolutionair moet worden?

ik heb me iig onwijs vermaakt met sunshine. ik vond die retro levels heerlijk en hoewel yoshi nergens op sloeg in het spel was het leuk om er op te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de retro levels waren ook het leukst... maar daar waren er te weinig van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ben ik niet met je eens. ik vond het een goeie balans.
ik vond de gewone levels ook fantastisch, vooral op het strand en bij die baai... geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 07:38

TdV

Ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft sunshine. Enerzijds ziet het er grappig uit, is het verhaaltje aardig en het geluid passend. Anderzijds zijn de controls soms niet strak genoeg en zitten er frustrerende stukjes in (pleurt na een hele klauterpartij terug naar het begin als je 1x misstapt) waar ik niet zo van houdt.

Tot nu toe vind ik het wel een vermakelijk spel maar het is niet een topper zoals ik Zelda: OOT /TWW vind (en monkeyball2, eternal darkness en ga zo maar door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 10:00:
ik vind de cube games niet zo goed als de games op de oude nintendo consoles....
zelda viel tegen, sms viel tegen... op de n64 en snes waren de zelda en mario games gewoon veel beter.... als de volgende zelda en mario ook tegen vallen ga ik m'n cube verkopen denk ik...
Dat komt waarschijnlijk ook voor een groot deel omdat dat toen de 1ste 3d versies waren van Mario en Zelda. Dan kun je gelijk een immens verschil creeëren. Het verschil tussen de N64 en de Gamecube is dan minder groot je kunt alleen maar meer maken en alles iets beter.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 10:00:
Ga je mond 3x spoelen!!

Dat doen we dus niet meer he, als het niet meteen een revolutie is, is het niet meteen slecht! TWW was iig beter dan MM.
edit: Dank je schnumi :( ;)
TdV schreef op 07 August 2003 @ 10:22:
Ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft sunshine. Enerzijds ziet het er grappig uit, is het verhaaltje aardig en het geluid passend. Anderzijds zijn de controls soms niet strak genoeg en zitten er frustrerende stukjes in (pleurt na een hele klauterpartij terug naar het begin als je 1x misstapt) waar ik niet zo van houdt.

Tot nu toe vind ik het wel een vermakelijk spel maar het is niet een topper zoals ik Zelda: OOT /TWW vind (en monkeyball2, eternal darkness en ga zo maar door).
Dat is mario, als je er niet van houdt moet je het niet spelen :/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
TdV schreef op 07 August 2003 @ 10:22:
(pleurt na een hele klauterpartij terug naar het begin als je 1x misstapt)
welk spel heeft dit niet dan (in zekere mate)

ik bedole, als je doodgaat, moet je een stuk opnieuw doen, dat is altijd al zo geweest...

behalve bij adventures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Ik ben sinds vandaag maar weers eens verder gegaan met Skies of Acardia, ik ben pas op een uurtje of 6 en ik heb net dat vrouwtje erbij gekregen. Die heeft mij verteld wat er nou gedaan moet worden, met die kristallen enzo.

Ik heb nu alleen geen idee naar welk stadje ik moet. Tis best een tijd geleden dat ik het heb gespeeld en ik ben het gewoon vergeten, iemand een id?

Iemand????

[ Voor 3% gewijzigd door Phydomir op 07-08-2003 22:32 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 10:27:
[...]
TWW was iig beter dan MM.
WAAAAT! MM is de enigine zelda die ik heb gespeeld die me echt van het begin tot het eind kon boeien!
OOT was ook erg leuk, maar werd ongeveer in de water temple toch wel erg saai :'(
Ik hou meer van het doen van quests en avonturieren dan die saaie temples

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
daFubar schreef op 07 August 2003 @ 09:27:
[...]
en trouwens... who cares dat het spel wat minder heeft verkocht... als ik het maar kan spelen... en dat kan ik en ik beleef er plezier aan. al ben ik de enige die het koopt.. zolang nintendo maar spellen blijft maken. fuck de sales!
Het gaat mij ook om de games, maar ik zie Nintendo toch liever weer als heer en meester van de markt. Als ze daar zitten kunnen ze tenminste hun fantasie de vrije loop laten en zich nog meer experimenten permiteren.

Ook al heb ik geen Nintendo64 gehad (wel een paar games gespeeld op Emu) heb ik wel het idee dat de grote titels op die console een hoop meer impact hebben gemaakt. Ik vond SMS en TWW heerlijke games maar het waren beide evoluties. Daarom ben ik in steeds groter wordende mate benieuwd naar Mario 128.
Het is natuurlijk ook steeds moeilijker om echt revolutionair te zijn maar ik hoop dat Nintendo binnenkort weer een eureka idee krijgt! Ze hebben wel de strategie ervoor gekozen iig. Ze laten grote bedrijven zorg dragen voor de bekende franchises en zo kunnen ze zelf echt nieuwe dingen bedenken.

Ik ben ook erg benieuwd wat ze vandaag gaan aankondigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook mee te maken dat je verwachtingen te hoog gesteld zijn. Ik betrap mezelf er ook iedere keer weer op dat ik ren naar de stad voor een nieuw spel en dan na een uurtje spelen zoiets heb van; "nâââh, aardig ... en nu wat anders"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 13:37:
[...]

Ik weet niet wat voor crap gamezaak jij heen gaat maar bij de nedgame en andere zaken is sonic adventure voor de dreamcast gewoon 10-15 euro.
Over het algemeen ben ik er zeer tevreden met die crap gamezaak :P (next level), maar Sonic is inderdaad gewoon asociaal duur. Helemaal omdat ie een tijdje geleden nog voor 25 euro wegmocht, maar nu dus weer prijzig is geworden. Ik vind het trouwens ook vreemd dat sonic adventure 2 bij nedgame 2e hands ook gewoon nog 40 euro moet kosten. Maar bedankt voor de tip :)

ontopic:

Ik vind waverace ook erg pittig. En zeker moeilijker te besturen dan zijn voorganger op de n64. Het voordeel hiervan is natuurlijk wel dat wanneer je verder in het spel komt dat de voldoening dan ook erg groot is. En als je tegen noobs multiplayer speelt dan win je erg gemakkelijk omdat zij helemaal moeite hebben met sturen 'jullie krijgen 10 seconden voorsprong, ok?' O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 11:37:
[...]

Heeft er ook mee te maken dat je verwachtingen te hoog gesteld zijn. Ik betrap mezelf er ook iedere keer weer op dat ik ren naar de stad voor een nieuw spel en dan na een uurtje spelen zoiets heb van; "nâââh, aardig ... en nu wat anders"
Ik heb wel tweedehands een N64 gekocht .... maaruh .... die controler was echt bagger .... ik heb Mario en Kong 64, wel leuke games, maar die control stick vond ik te gammel.

Daarnaast vond ik de Cube games allemaal zeer goed. Ik moet daaraan toevoegen dat ik pas een jaarjte of zo een console heb, nog geeneens een jaar .... daarvoor alleen PC games gespeeld. Ik ben wel iemand die snel tevreden is met een spel, sommigen verwachten te veel .... maar dat wil niet zeggen dat een spel niet slecht kan zijn. Veel mensen willen constant vernieuwingen .... dan heb je over een paar jaar geen games meer .... als je alleen maar grafische vernieuwingen krijgt. Ik hou van die OldSkool games maar dan in 3D vorm, er zijn er genoeg en het blijft kickuh.

Nintendo heeft ook wel de originaliteitsprijs verdiend, toch volgens mij de enige die met echt nieuwe games komt, denk maar aan Pikmin .... Eternal Darkness .... Lost Kingdoms .... de rest boorduurt voort op bestaande speltypes, wat op zich niet erg is natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Even een compleet ander hersenspinsel. Ik zie toch wel het liefst dat Nintendo allerlei nieuwe genres bedenkt etc. Maar wat als ze daarnaast zich erop toeleggen om de bestaande (populaire) genres gewoon te verbeteren. Dus niet proberen om perse vernieuwend te zijn maar simpelweg beter. Ze hebben dit al vaker gedaan (Goldeneye voor FPS genre) en volgens mij zouden ze er prima zaken mee kunnen doen.
Ik denk dan aan een GTA-achtig spel, een voetbalspel, een RPG etc.
Voor veel genres doen ze dit al maar meestal met de bekende (en geliefde) Nintendo-twist. Maar zoals ze bijvoorbeeld met 1080 avalanche doen. Een snowboard SIM en geen over-the-top geval. Stel je bijvoorbeeld een serieuze racegame voor met Nintendo's oog voor detail. Voor hoop genres zal dit erg moeilijk zijn, daar zijn namelijk al enorme toppers die moeilijk te overtreffen zijn (FF en GTA bijvoorbeeld) maar als je een console hebt die voor alle (of iig een hoop) grote genres (Sportsims, FPS, Adventure, RPG, actie, platform) de echte toppers heeft. Voor een FPS game moet je op de Xbox zijn (PC even buiten schot gelaten) en voor racegames bij de PS2 (Gran Turismo is toch wel de top te noemen). Ook voor voetbalgames zul je toch aan de PS2 moeten (PES3 anyone?). Met die drie genres heb je toch wel enorm veel marktaandeel te pakken. Hoewel Nintendo op zich altijd wel van hun 'niche' games op aan kunnen scoren ze steeds minder bij het grote publiek. Miyamoto heeft er ook al eens op gezinspeeld. Hij zag toen ook in dat de grootste game van 2002 GTA:VC was en dat Nintendo zich wellicht ook daar eens mee bezig zou moeten houden. Want als ze op de grote genres kunnen gaan meedraaien dan komt de aandacht voor de rest vanzelf denk ik. Hoewel de games niet eens beter hoeven te zijn maken de toppers van de PS altijd een enorme impact (GTA, MGS, GT etc) en daardoor kan Sony optrekken naar de andere markten (zoals bijv met Ratchet & Clank). Nintendo kan wel aan de zijlijn blijven staan maar dan zal niemand (vant het grote publiek) inzien dat daar de echt goede spellen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Laatst online: 11:43

SdR

Ik weet nie of dat deze al een keer zijn langsgekomen maar dit moet een soort voorbeeld zijn van Mario 128. Het is alleen een demo. Dus er kwamen 128 Mario's over het beeld wandelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.n-planet.co.uk/gcn/media/mario128/2thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.n-planet.co.uk/gcn/media/mario128/3thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.n-planet.co.uk/gcn/media/mario128/1thumb.jpg

O en nog ff een berichie:

A new rumour from kikizo games (never heard of it before so don't know how reliable it is!) website that claims the next mario installment could be 2D with the ability to switch to 3D to reveal hidden areas. Sounds interesting but don't really believe it myself, it doesn't really sound that groundbreaking, and doesn't even seem like it would 'add' much to a game. Think it would be better to stick to either 2D or 3D, but will have to sit down and think about the possibilities.
/sits down and thinks about the possibilities.......

[ Voor 43% gewijzigd door SdR op 07-08-2003 12:47 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
De snes was/is de beste console op alle fronten, maar dat waren ook andere tijden
Verder was de N64 nou ook niet bepaald geweldig ook al blijf dat een kwestie van smaak. Ik bijvoorbeeld vond Mario 64 niet super, terwijl developers en gamers die game vandaag de dag nog de hemel in prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat was trouwens gewoon een techdemo hoor. :) Die engine werd later dacht ik voor Pikmin gebruikt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
en pikmin heerst! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
TheEvilCuber schreef op 05 augustus 2003 @ 14:04:
hmm
-Auto modellista
-DBZ Budokai (vond Final Bout op PSX geweldig)
-P.N.03
-Viewtiful Joe
Deze games moet ik toch wel allemaal hebben!
Hopen en bidden (:P) dat ze hier ook zo cheapy worden _/-\O_
PN 03 lijkt me niet leuk.
Hele tijd dom heen en weer lopen, en dan combineren met van die saltos.
Geef mij maar Ikaruga.

En van DBZ:Budokai wist ik niet eens dat die ook op de cube uitkwam

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op 07 August 2003 @ 13:02:
[...]

PN 03 lijkt me niet leuk.
Hele tijd dom heen en weer lopen, en dan combineren met van die saltos.
Geef mij maar Ikaruga.
Zoals je misschien ook wel hebt gelezen is de gameplay bijna iedentiek aan dat soort games als Ikruga, maar dan met een Mooi 3D jasje en een shakende Ass "P _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SdR schreef op 07 August 2003 @ 12:45:
Ik weet nie of dat deze al een keer zijn langsgekomen maar dit moet een soort voorbeeld zijn van Mario 128. Het is alleen een demo. Dus er kwamen 128 Mario's over het beeld wandelen.

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

O en nog ff een berichie:

A new rumour from kikizo games (never heard of it before so don't know how reliable it is!) website that claims the next mario installment could be 2D with the ability to switch to 3D to reveal hidden areas. Sounds interesting but don't really believe it myself, it doesn't really sound that groundbreaking, and doesn't even seem like it would 'add' much to a game. Think it would be better to stick to either 2D or 3D, but will have to sit down and think about the possibilities.
/sits down and thinks about the possibilities.......
Euhm, hoe oud zijn die screens? 2 jaar? of 2,5? Iig die kende iedereen dus al ;)
En dat gerucht over 2D/3D is ook al vrij oud, een beetje het Paper Mario idee, dus Mario RPG 2 ofzow of hoe het ook mag gaan heten, maar dat is dus niet het plan voor Mario 128. Mario 128 is gewoon het vervolg (?) op Mario 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

van gamers.nl
Nintendo had aangekondigt vandaag een persconferentie te houden met betrekking tot de toekomst van het bedrijf en hun plannen. Deze conferentie is inmiddels al aan de gang en de eerste details stromen reeds binnen:

-De voorheen GBA game Made in Wario zal op de Gamecube verschijnen in oktober van dit jaar

-De volgende Zelda game zal verschijnen in 2004

-De nieuwe Donkey Kong game wordt ontwikkeld in samenwerking met Namco en moet over ongeveer een jaar uit gaan komen

-In de VS en Japan zal Nintendo een nieuwe actie starten waarbij regelmatige kopers van Gamecube spellen leuke extra's zullen ontvangen zoals demo's en dergelijke van games.

-Nintendo zou nog een grote verassing achter de hand houden die men als een soort troefkaart wil in gaan zetten. Het project zou voorgaande ontwikkelingen van Nintendo kwalitatief moeten ontstijgen. Overige details zijn er nog niet, behalve dat het project in het volgende voorjaar gepresenteerd zal gaan worden aan het grote publiek.

-Shigeru Miyamoto zal zijn mening laten horen over de PSP
De persconferentie is nog steeds aan de gang en het is nog niet geheel bekend wat er nog meer aangekondigd zal gaan worden. Voorlopig lijkt Nintendo echter nog lang niet uit het veld geslagen te zijn en gaan ze gewoon door zoals ze altijd al gedaan hebben.

UPDATE:

De nieuwe Donkey Kong game zal reeds eind dit jaar gaan verschijnen in Japan. Daarnaast lijkt Nintendo niet onder de indruk te zijn van de PSP aangezien ze beweren dat deze multifunctionele handheld van Sony geen grote invloed zal hebben op hun eigen GBA. Desalnietemin blijft men zich op de toekomst richten. Wat de troefkaart van Nintendo betreft is alleen maar bekend dat het een verassend en eenmalig product zal gaan worden.
Woei nieuwe Zelda game in 2004 :) zal wel 2005 worden voor Europa ofzoiets :( hopelijk wederom met bonusdisk!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Een bonusdisk met de Zelda games van de NES + Snes en Majora's mask zou wel :9~ _/-\o_ zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm bring on the good stuff... wario ware op de cube lijkt me cool, dan kunnen ze pas echt veel minigames op die minidvd pleuren

[ Voor 63% gewijzigd door Phusebox op 07-08-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een eenmalig product? dat is ook wel spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
-Nintendo zou nog een grote verassing achter de hand houden die men als een soort troefkaart wil in gaan zetten. Het project zou voorgaande ontwikkelingen van Nintendo kwalitatief moeten ontstijgen. Overige details zijn er nog niet, behalve dat het project in het volgende voorjaar gepresenteerd zal gaan worden aan het grote publiek.

Megaton? rofl :+ ;)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36

NoTimeRemains

I know

ik hoop zelda met bonus disk MM :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Crashman schreef op 07 August 2003 @ 15:09:

Megaton? rofl :+ ;)
lol. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
eenmalig: gratis gamecubes voor iedereen worldwide met kerstmis! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Even 'a rude awakening' tussendoor ;)
Ik vindt het raar dat we zo weinig footage ontvangen van Metroid Prime 2? Laatst op de E3 een filmpje van Samus met dezelfde engine die nu in Metroid Prime (1) wordt gebruikt? Kunnen we meer van MP2 verwachten op de ECTS in London (27 & 28 Augustus, dacht ik)? Want dit lijkt me dus echt zo'n titel die iedereen die een Cube heeft móet kopen, niet dan? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Switch schreef op 07 August 2003 @ 15:24:
Ik vindt het raar dat we zo weinig footage ontvangen van Metroid Prime 2? Laatst op de E3 een filmpje van Samus met dezelfde engine die nu in Metroid Prime (1) wordt gebruikt? Kunnen we meer van MP2 verwachten op de ECTS in London (27 & 28 Augustus, dacht ik)? Want dit lijkt me dus echt zo'n titel die iedereen die een Cube heeft móet kopen, niet dan? :).
Tsja wie weet komen ze wel veel later met matriaal aanzetten. Ze zijn natuurlijk nog vollop aan het ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 07:38

TdV

daFubar schreef op 07 augustus 2003 @ 10:41:
[...]

welk spel heeft dit niet dan (in zekere mate)

ik bedole, als je doodgaat, moet je een stuk opnieuw doen, dat is altijd al zo geweest...

behalve bij adventures...
Klopt ook wel; en ja ik ben gek op adventures ;) maar nog meer van zelda games; ik kijk uit naar de volgende...

ow en mario begint al een beetje te wennen, ik speel hem zeker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 08:46:
Mario64 is ook veel beter :) kheb mario64 gisteren weer gespeelt en het is vet verslavend.... hopenlijk word de nieuwe mario game net als mario64 :)
Bij de nieuwe mario willen ze toch 2d en 3d combineren??

Of zit ik er nu naast

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op 07 August 2003 @ 11:10:
[...]

WAAAAT! MM is de enigine zelda die ik heb gespeeld die me echt van het begin tot het eind kon boeien!
OOT was ook erg leuk, maar werd ongeveer in de water temple toch wel erg saai :'(
Ik hou meer van het doen van quests en avonturieren dan die saaie temples
MM vond ik ook maar een "slechte" zelda.
het kon me gewoon niet genoeg boeien, en dan was hij toch nog tekort.
Ze hadden teveel tijd in die maskers gestoken en niet in de tempels...
De mooiste temple was die waar je alles om kon draaien en met die magische oplaadbare spiegels, als ze meer van die soort tempels hadden gemaakt vond ik hem een stuk beter.
TheEvilCuber schreef op 07 August 2003 @ 13:46:
[...]

Zoals je misschien ook wel hebt gelezen is de gameplay bijna iedentiek aan dat soort games als Ikruga, maar dan met een Mooi 3D jasje en een shakende Ass "P _/-\o_
Dat soort games zijn wel leuk, maar ik heb liever dat ze het gewoon bij een vliegtuigjes houden ipv een vrouw.

[ Voor 23% gewijzigd door Vanitas op 07-08-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
D³ schreef op 06 August 2003 @ 20:26:
Hoe lang heeft het geduurd voor ie verzonden was? Want ik had een bestelling die van shipping confirmation tot mijn voordeur 6 dagen duurde, maar die ik wel meer dan 2 maanden geleden besteld had |:( Als het niet op voorraad is is het een regelrecht drama bij DVDBO :)
Bij mij doet het tegenwoordig max 4 dagen.
Die 2 maanden heb ik ook wel eens meegemaakt in het begin.
Gewoon effe een mailtje sturen dat je al 2 maanden aan het wachten bent en ze sturen het meteen de volgende dag :)
Switch schreef op 07 August 2003 @ 15:24:
Nu we het daar toch over hebben :
Samus on GameCube 2? In third-Person?

A 10-second video snippet for the tentatively titled Metroid Prime2 was shown for the first time at the Electronics Entertainment Expo 2003, but otherwise one might not have known the title existed -- Nintendo didn't officially announce it or release details about it. With sometimes-sagging sales of the GameCube console, rumors quickly sprung up that Nintendo would opt to release Prime 2 on the successor to GameCube. The hearsay, in this case, is totally false -- at least, as of present.

The truth is that Retro Studios is still very much developing the adventure title for GameCube. We know that the development team has a lot of bright ideas for the sequel. Nintendo recently confirmed that the anticipated project would debut for the GCN in the 2004 time frame. And the rumor about it this time taking place in third-person? Also false -- kind of. The studio is designing the game so that it will include a lot more third-person elements, meaning that there will be more morph-ball-based puzzles and therein third-person camera views than ever before. It should be an all-around smarter sequel, which is saying
Realistische zelda op de gc2?
Realistic Zelda

Despite initial negative reaction to its new, cartoonish direction, Legend of Zelda: The Wind Waker sold very well, especially considering its off-season release in March -- but not without a considerable effort by Nintendo, such as a fantastic preorder campaign that gave Zelda fans a previously unreleased version of Ocarina of Time, completely free of charge. While GameCube fans quickly fell in love with the top-rated title, the million seller unfortunately did little to jumpstart system sales and actually bring new audiences to Nintendo's under appreciated console. With most of 2002's and 2003's top sellers firmly rooted in more realistic styles and sporting grittier graphics, many Nintendo analysts said that Zelda's look was just too similar to the company's other flagship titles like Super Mario Sunshine, Luigi's Mansion, Pokemon and Pikmin to grow the GameCube's userbase.

Since then, persistent rumors about a darker, more realistic Zelda game starring a version of Link in the vein of Soul Calibur II's GameCube exclusive character have been circulating the web and even appeared in a few magazines. Has Nintendo really abandoned the cartoon look and is starting from scratch on its next Zelda game to craft a dark, more mainstream installment in the franchise?

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffictionrealisticzelda.jpg

Not yet, at least according to Nintendo's star developers Shigeru Miyamoto and Eiji Aonuma. The two driving forces behind Wind Waker already let it slip at E3 that the next Zelda title would use similar presentation and graphics. We've heard that although the second GameCube Zelda game will look and control almost exactly like Wind Waker it will feature some very different gameplay elements as well as a different looking Link. Cryptic stuff? Well, take a look at the differences between Majora's Mask (also Aonuma's baby) and Ocarina of Time, and you'll get the idea. Though the less cartoony Ocarina of Time remains the top-rated Zelda game in the series (we gave it a 10 when it came out in 1998 -- and your reader ratings have it at 9.8, versus a 9.6 for Wind Waker), Nintendo seems to believe that the cel-shaded style is an appropriate choice for the franchise. Whether you agree with this, or not, if the company had to start from scratch on an all-new look, the game would definitely have to appear on GameCube's successor. Instead, Nintendo is reusing the game system, style and models of its most recent achievement, and Zelda fans are getting one more installment in the beloved franchise without having to shell out more cash for a new system. Now about that next preorder bonus... We're thinking an emulated version of Majora's Mask (running at 60fps, please) and the unreleased BS Satellaview Zelda quests for the SNES thrown in for good measure.
Ik hoop echt dat ze de bonusdisc van MM erbij stoppen want dat spel heb ik nog nooit gespeeld :X :X ;)
StarCraft: Ghost - Only on Xbox

What began as inside gossip among gaming publications and their pals, has turned into a full-blown tsunami of speculation. Still not shown on any other platform besides the Xbox when demoed to gaming magazines or at trade shows, the Blizzard-produced action/adventure title based on its most popular universe seems to be headed in the direction of the big green M. Especially considering its graphics engine -- can the other systems produce those kind of visuals?

From what we've learned, the chances of Ghost going Xbox-exclusive are pretty good. While the worst-case scenario could see an expected three-month window for Xbox owners over the other consoles, our pals "in the know" are maintaining that StarCraft will appear on only one system in 2004, and we'll give you one guess as to which one it is.
Laten we hopen van niet :(

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd dat las ik ook al vanmorgen. Maarja alles is mogelijk dit hebben we al vaker gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
TdV schreef op 07 August 2003 @ 15:55:
[...]

Klopt ook wel; en ja ik ben gek op adventures ;) maar nog meer van zelda games; ik kijk uit naar de volgende...

ow en mario begint al een beetje te wennen, ik speel hem zeker uit.
hij wordt alleen maar toffer en toffer... en frustrerender! :) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

SC:Ghost moet ook naar GC komen anders wordt ik wild

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starcraft Ghost staat gewoon nog op alle drie de systemen. Absoluut geen officieel bericht en dat zou ook wel vervelend zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het is ook geen officieël bericht maar IGN zegt alleen maar dat ze aangaande van hun bronnen de kans best groot inschatten dat SC: Ghost misschien exclusief of anders tijds exclusief naar de Xbox gaat.

Alleen dat ene argument: "can other systems produce this kind of graphics" vind ik op niks slaan want dat bewijzen de huidige cube games al en al helemaal bijv Star Wars: RS III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, niet alleen Cube .... Tomb Raider Angel Of Darkness en wat andere PS2 games laat zien dat die ook wel iets kan. Gezien het detail van een groot aantal Cube games, lijkt het me ook stug. Kijk, dat een aantal slechte ports nu slecht draaien, da's niet de fout van de Cube, als de software optimaal is kan dat beesie het echt wel trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 17:12:
Starcraft Ghost staat gewoon nog op alle drie de systemen. Absoluut geen officieel bericht en dat zou ook wel vervelend zijn ook.
"Hmmm... Deja vu..."
"What did you say?"
"Nothing, a game was just released xbox exclusive though it was meant to be multiplatform, and then the same story again with another game."

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
[url=#]Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd_marioluigi.gif[/url] /me Kart Double Dash!! Newsflash *

Grote MKDD!! boxart (klikbaar):

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mkartdoubledashboxart.jpg

* Dyxtra zegt: meh

Slap aftreksel van dit kunstwerk:

Afbeeldingslocatie: http://medlem.spray.se/amazon/amazon/mariokart.jpg

Game Info
Titel: Mario Kart Double Dash!! Google - HGCTS
Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo
Genre: Cartoon racing
Release date: JPN: eind 2003 - USA: 18 november 2003 - EUR: eind 2003
Media: E³ 2003 Footage | Screenshots
Deddiekoel schreef op 07 August 2003 @ 08:24:
Hier een lijstje met wat Mario games (wereldwijd):

40M - Super Mario Bros (incl pack in)
18M - Super Mario Bros 3
17M - Super Mario World (incl pack in)
14M - Super Mario Land
>10M - Super Mario 64
10M - Super Mario Bros 2
8M - Super Mario Allstars
8M - Mario Kart 64
7M - Super Mario Land 2
3M - Super Mario Land 3

Top 20 N64 USA sales (t/m jan 2003), om met de GC te vergelijken:

5.943.556 SUPER MARIO 64
5.019.092 GOLDENEYE 007
4.796.623 MARIO KART 64
3.543.388 ZELDA: OCARINA TIME
2.546.810 SUPER SMASH BROTHERS
2.501.915 POKEMON STADIUM
2.500.609 DIDDY KONG RACING
2.336.132 DONKEY KONG 64
1.916.105 POKEMON SNAP
1.903.652 STAR FOX 64 W/RMBL PK
1.731.758 STAR WARS SHDW OF EMP
1.706.024 WAVE RACE 64
1.632.897 LEGEND ZELDA:MAJORA'S
1.628.721 WCW/NWO REVENGE
1.616.250 BANJO-KAZOOIE
1.499.017 SW EPISODE 1: RACER
1.486.612 CRUISIN USA
1.406.132 TONY HAWKS PRO SKATER
1.380.864 SW ROGUE SQUADRON
1.297.490 PERFECT DARK
Elroy schreef op 07 augustus 2003 @ 16:42:
Bij mij doet het tegenwoordig max 4 dagen.
Die 2 maanden heb ik ook wel eens meegemaakt in het begin.
Gewoon effe een mailtje sturen dat je al 2 maanden aan het wachten bent en ze sturen het meteen de volgende dag :)
Niet dus :P Heb ze meerdere malen gemaild. Je kunt er gewoon niks zinnings over zeggen, ene keer is het snel, andere keer supertraag.
Samus on GameCube 2? In third-Person?
Wat glimt ze mooi he:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/factorfiction_080603_299.jpg

Dacht eerst dat de middelvinger omhoog stak ;)

Trouwens Donkey Kong in samenwerking met Namco? :/ Als het er maar beter uit ziet dan die etterende hoop pus Starfox 2. Jugh hoe kun je als groot devhuis zoiets wanstaltelijks en amateuristisch uit schijten zeg.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Err, graag wat meer uitleg en insteek over je laatste pic D³ :P Wat staat er allemaal in het artikel? Wie is in godsnaam Factor 5, Retro Studios had toch Prime gemaakt :?

* Switch confused *

EDIT
Laat maar, IGN enlightened me B)

[ Voor 13% gewijzigd door Switch op 07-08-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 07 August 2003 @ 22:39:
Err, graag wat meer uitleg en insteek over je laatste pic D³ :P Wat staat er allemaal in het artikel? Wie is in godsnaam Factor 5, Retro Studios had toch Prime gemaakt :?

* Switch confused *
Facter 5 maakt Rogue Leader 2 en 3 :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd_marioluigi.gif
Mag ik die pls als icoon O+ :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Elroy schreef op 07 August 2003 @ 16:42:
StarCraft ghost enkel op xbox.
Klote Microsoft!!!

Ze verneuken echt alles als ze door gaan met geld smijten om zo games xdoos exclusive te maken.

Hopelijk doen ze dit niet anders moet ik maar is bij Bill op de koffie... >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
NvE schreef op 08 August 2003 @ 00:02:
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd_marioluigi.gif
Mag ik die pls als icoon O+ :)
Sure. Heb de rest ook even geupload:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_peachbowser.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_luigimarioswitch.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_donkeydiddy.gif

Kies maar uit :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

D³ schreef op 08 augustus 2003 @ 01:50:
[...]
Sure. Heb de rest ook even geupload:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Kies maar uit :)
Dank je :> :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
* schrijft 26 september in zijn agenda: Soul Calibur 2 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vanitas schreef op 08 August 2003 @ 00:19:
[...]
Klote Microsoft!!!

Ze verneuken echt alles als ze door gaan met geld smijten om zo games xdoos exclusive te maken.

Hopelijk doen ze dit niet anders moet ik maar is bij Bill op de koffie... >:) ;)
Hoewel ik zeker wel geloof dat de bankrekening van MS een van de redenen is dat de Xbox presteert zoals hij doet, maar ik vraag me af wat de beweegredenen kunnen zijn voor bedrijven om exclusief voor 1 console te ontwikkelen. Iedereen neemt maar aan dat MS en Sony gewoon een sloot geld geven. Maar doet Nintendo dit dan niet?

Ik denk zelf eigenlijk van niet. Ik denk dat Nintendo op andere manieren (samenwerkings verbanden, inspraak in hardware etc.) ervoor zorgt dat studios exclusieve games voor de GC maken. Ook is het zo dat de third party games die exclusief zijn (zijn er ook maar een paar) meestal wel op het lijf van de GC zijn geschreven. Denk bijv. aan Monkey Ball. Verder is het gros van de exclusieve GC games van Nintendo zelf!
Ook Sony zal niet direct met de dollars hoeven te smijten. Het PS2 platform is zo ENORM groot dat je userbase toch groot zat is. Op deze manier kun jeje helemaal focussen op 1 platform en de kosten voor de cross-platform-ontwikkeling uitsparen.
MS heeft geen van deze 2 voordelen (geen reputatie en geen groot genoeg marktaandeel), dus zullen ze wel moeten. Ik denk dat de reden dat er zoveel andere nieuwe spelers in deze markt (3DO anyone?) zo miserabel hebben gefaald omdat zij niet de oceaan van geld hadden die MS wel heeft. Maar ontwikkelaars beginnen al te twijfelen want het lukt MS nog steeds niet om alles helemaal exclusief te krijgen. Splinter Cell was een van de grote XBX titels maar deze heeft het niet gered als exclusive. Ik hoop daarom dat de markt zelf dit zal inzien en het gedrag van MS niet meer zal accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Tjsa, hoewel Sony het niet hoeft te doen, doen ze het toch. Kijk maar naar pro evo soccer (waarom wel in Japan maar niet hier, waar volgens mij veel meer voetbal fans zijn?), en final fantasy (cc is leuk, maar natuurlijk geen 'echte'), en ook tekken heb ik alleen maar voor de playstation gezien (bleemcast versie en gba tellen natuurlijk niet mee :P ).

MS was volgens mij niet helemaal zeker van de kwaliteit van splinter cell. Als ze geweten hadden dat het spel zo goed zou verkopen (ik meen ergens gezien te hebben dat alleen halo meer verkocht is) dan was hij volgens mij gewoon x-box exclusive gebleven.

Ik hoop dat je gelijk hebt met je markt theorie, maar ik ben bang dat steeds minder games op alle consoles uitkomen. Money talks, en ik kan het begrijpen dat software makers in deze tijd kiezen voor zekerheid.
De cube gaat het volgens mij op dat gebied nog moeilijk krijgen. De hardware sales zijn zelfs na zelda en mp niet omhoog geknalt en het lijkt me sterk dat mariokart het dan wel voorelkaar krijgt. Het is dan al snel interresant voor een devellopper om een game exclusief te houden of nog erger......de potentiele afzetmarkt is niet interresant genoeg om het spel uit te brengen. Maar goed, ik kan het fout hebben, zou niet de eerste keer zijn. B)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Best een goede boxart voor MK:DD hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GameCube production halted

Eh klinkt niet gezond :/ Weliswaar tijdelijk (zeggen ze) maar toch. Las ook ergens dat Nintendo het vorige kwartaal maar 80.000(!) GC's had geshipped dus ze hebben gewoon nog enorm veel GC's liggen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Die nummers waren fout hoor. :) Er waren 800.000 GC's geshipped. Iets meer dus maar idd niet fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Nee het is echt 80.000 hoor: http://asia.reuters.com/n...ologyNews&storyID=3218933

edit: wel 800.000: http://ve3d.ign.com/articles/432/432569p1.html?fromint=1

Nintendo maakt zelf fouten in de cijfers |:( :D

Ter vergelijking: 3,24M GBA's verkocht (to retail).

[ Voor 38% gewijzigd door Dyxtra op 08-08-2003 12:28 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nieuws] Sega pakt uit op Tokyo Game Show

Zo heb je een paar dagen weinig goed Nintendo nieuws te melden, en zo ben je als een kind zo blij dat je een GameCube langs je TV hebt staan. De reden? Sega toont legio nieuwe Cube games op de TGS!

Sega neemt de Tokyo Game Show als vanouds erg serieus en heeft een aantal verrassingen in petto voor ons GameCube bezitters! Natuurlijk konden Phantasy Star Online Episode III, Billy Hatcher and Sonic Heroes niet ontbreken op Japan's grootste gamesbeurs die wordt gebouden van 26 tot en met 28 september in Tokyo. Ook de multiplatform game Sonic Heroes is aanwezig, maar nu blijkt dat Sega nog veel meer in ontwikkeling heeft voor haar voormalige concurrent Nintendo.

Zo zien we daar de naam van Virtua Fighter Quest opduiken. Virtua Fighter Quest is al lang geleden aangekondigd, maar sindsdien hebben we er nauwelijks meer wat van vernomen. Er werd zelfs gespeculeerd dat Sega dit project gestopt zou hebben, maar niks blijkt minder waar!

Daarnaast heeft Sega nog twee andere videogames in ontwikkeling voor Nintendo's GameCube, al wil het nog niet vrijgeven welke dat zijn. Voornaam kandidaaten is natuurlijk Super Monkey Ball 3, maar het zou ons ook niet verbazen als Amusement Vision een originele game in ontwikkeling heeft. Wat betreft die tweede game hebben we geen idee. Misschien iets nieuws van Sonic Team of AM2? We zijn benieuwd of jullie nog ideeen hebben!

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komt er naast Sonic Heroes nog een andere multiplatform game van Sega. Ook hier kunnen we met onze beste wil niet bedenken om welke game het zou kunnen gaan.

Hieronder de complete TGS line-up van Sega:

DERBY OWNERS CLUB ONLINE [PC]
I will build a professional baseball team! 2003 [PS2]
Kunoichi - [PS2]
Dororo [PS2]
Sakura Taisen Story [PS2]
Sakura Taisen 5 Action [PS2]
I will build a Derby winner! [PS2] [GC]
Sonic Heroes [PS2] [GC] [Xbox]
Sonic Battles [GBA]
Phantasy Star Online Episode 3 card revolution [GC]
Billy Hatcher and the Giant Egg [GC]
Virtua Fighter Quest [GC]

segaGT Online [Xbox]
SEGA AGES 2500 series Bonanza Bros. [PS2]
SEGA AGES 2500 series V.R. - BACHA racing [PS2]
SEGA AGES 2500 series Gain ground [PS2]
Altered Beast [PS2]

New title [PS2]
A new title [PS2] and [GC] [Xbox]
New title [GC]
New title [GC]
New title [GBA]
New title [GBA]

New title (red entertainment) [PS2]
SEGA AGES 2500 series New title [PS2]

Door: Coen van der Heijden op 08-08-2003

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

woot goed nieuws. :) 1 nieuwe Multiplatform titel voor de GC en 2 nieuwe exclusieve. :)

En Virtua Fighter Quest is dus nog steeds in ontwikkeling wat ook zeer goed nieuws is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kewl!! spanning wederom dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 20:02

jOzh

Sweet dude!

Misschien is deze vraag al eerder langs gekomen, zo ja dan heb ik em gemist vanwege vakantie :Y) ; is Mario Golf te spelen met de Free Loader? 2004 is wel erg lang wachten namelijk...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 08 August 2003 @ 14:13:
Misschien is deze vraag al eerder langs gekomen, zo ja dan heb ik em gemist vanwege vakantie :Y) ; is Mario Golf te spelen met de Free Loader? 2004 is wel erg lang wachten namelijk...
Kweet niet of Elroy een US cube heeft (dacht het wel), maar hij speelt em.
Ik heb er verder trouwens geen berichten over gehoord, zoals met F-Zero, dus ik DENK dat ie het zonder problemen doet. D3 had er ook een besteld dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 14:18:
[...]
Kweet niet of Elroy een US cube heeft (dacht het wel), maar hij speelt em.
Ik heb er verder trouwens geen berichten over gehoord, zoals met F-Zero, dus ik DENK dat ie het zonder problemen doet. D3 had er ook een besteld dacht ik...
Volgens mij heeft Elroy idd gewoon een US cube. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 08 August 2003 @ 14:22:
[...]

Volgens mij heeft Elroy idd gewoon een US cube. :)
Jup, dat wist ik maar ik geloof dat Deddiekoel wel een PAL-cube had en hij heeft em ook besteld. DEDDIEKOEL, kom even zeggen dat ie zonder problemen werkt!! :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jOzh schreef op 08 August 2003 @ 14:24:
[...]

Jup, dat wist ik maar ik geloof dat Deddiekoel wel een PAL-cube had en hij heeft em ook besteld. DEDDIEKOEL, kom even zeggen dat ie zonder problemen werkt!! :)
Ik heb idd een PAL cube, alleen is Mario Golf nog niet binnen. Ik hoop (en bid) dattie nu op mijn deurmat thuis ligt. Maar zodra ik hem heb en heb kunnen spelen zal ik het hier posten ;)

Mocht het lang duren is het wellicht een id om deze pagina in de gaten te houden:
http://www.chrismarshall.net/freeloader/

[ Voor 13% gewijzigd door Deddiekoel op 08-08-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Net effe de pc demo van XIII gespeeld en ik moet zeggen dat het wel aardig leuk is :)
Misschien ga ik dit spel wel kopen.

Mario golf wordt ook alleen maar beter.
Het is vooral de uitdaging, dat je zo bezig houd.
Kwa moeilijkheid komt het in de buurt van Super Mario Sunshine.
Hier moet je ook een paar tot veel keer iets doen voordat je het gehaald hebt :)

Gelukkig begin ik het onder de knie te krijgen en raak bijna alles wat ik wil raken :P
Filmpje 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

XIII komt tog op de cube of niet?
ik ben de demo ook aan t downen nu ... :) ... ik wilde hem zowiezo kopen eigenlijk ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 08 August 2003 @ 17:06:
XIII komt tog op de cube of niet?
ik ben de demo ook aan t downen nu ... :) ... ik wilde hem zowiezo kopen eigenlijk ...
Ja komt ook op de cube. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 08 August 2003 @ 17:15:
[...]

Ja komt ook op de cube. :)
Maar non-exclusive shooters zijn altijd leuker op de PC (IMO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
krijg mijn mario golf morgen, iemand had em van dvd boxoffice, maar wilde em toch liever niet hebben... komt mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 08 augustus 2003 @ 19:01:
krijg mijn mario golf morgen, iemand had em van dvd boxoffice, maar wilde em toch liever niet hebben... komt mooi uit
Maar werkte dus wel met freeloader, of had die ook een US Cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

us cube

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 20:50:
[...]
Maar werkte dus wel met freeloader, of had die ook een US Cube?
hij had een freeloader, en daar werkt ie perfect mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 08 August 2003 @ 23:19:
[...]

hij had een freeloader, en daar werkt ie perfect mee
Thank joe, order ik em nu meteen :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Screeny time!
Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rebelstrike/screenshots/images/screenshot_19.jpg

wOOOOOOt!!! _/-\O_ All hail Factor 5!! daar kan Sega nog wat van leren met z'n brakke Sonic port met 15 fps :r
deze game word gewoon nog mooier dan die oude SW films 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 09-08-2003 12:46 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 09 August 2003 @ 12:42:
Screeny time!
heeeel veeeel images
wOOOOOOt!!! _/-\O_ All hail Factor 5!! daar kan Sega nog wat van leren met z'n brakke Sonic port met 15 fps :r
deze game word gewoon nog mooier dan die oude SW films 8)7
*yam**yam* *slurp**slurp*
_/-\o_ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm Elroy? Mario Golf vond je makkelijk?

ik wordt gewoon ingemaakt, ok was pas eerste potje maar speelde character zooi, op novice tegen Mario, maar werd echt dik ingemaakt, hij slaat alles PAR of beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Phusebox schreef op 09 August 2003 @ 13:06:
ehm Elroy? Mario Golf vond je makkelijk?

ik wordt gewoon ingemaakt, ok was pas eerste potje maar speelde character zooi, op novice tegen Mario, maar werd echt dik ingemaakt, hij slaat alles PAR of beter
Toen ik voor het eerst speelde, speelde ik meteen tournament mode.
En in de eerste 2 courses kwam ik echt gemakkelijk doorheen.
OK, de tegenstanders beginnen met -2 maar zodra ze bij de 18e hol zijn staan ze alweer +4 ofzo. Zolang je par kan slaan is er niks aan de hand.
Maar vs mode kan idd best wel lastig zijn af en toe.
Heb je al geprobeert om eerst de tutorial te doen?

Ik heb trouwens gister voor het eerst een eagle geslagen :>

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Damn die pics zien er vet uit, en idd een voorbeeld voor vele andere developers.
Rogue Leader staat vooraan op mijn verlanglijstje.

Hail Factor 5 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Weet iemand toevallig hoe het staat met Mario Tennis? Daar hoor je eigenlijk helemaal niks van, ook amper screenshots van gezien en op de E3 was ie volgens mij ook niet aanwezig...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar hopen dat de gameplay ook up to Par is met rebelstrike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 14:12:
Nu maar hopen dat de gameplay ook up to Par is met rebelstrike
Idd.
over het vlieg-gedeelte maak ik me geen zorgen (was altijd goed) maar het lopen en vecht met een lightsaber ban ik echt bang voor, want in The Clone wars ging dat ook niet goed (houterig lopen ed)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ben nu denk ik definitief van plan een GC te kopen.. Met een paar draadloze controllers..
Maar mijn vraag was, heeft iemand een draadloze controller?
Zo ja --> wat zijn de voor- en nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 09:59

Blaasvis

Cidora \o/

tot zo ver ik het weet heb je geen shock op de wavebird zitten =;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Elroy schreef op 09 August 2003 @ 13:25:
Ik heb ook eindelijk Mario Golf binnen en zoals hier al bekend is werkt ie als een trein met de FL!

Ik heb net bij mijn oefenrondjes ook al een Eagle geslagen met een chip-in van 126 Yards. Het geluk is met de dommen want ik ben nog echt slecht. verder doet het mij enorm veel denken aan Ace Golf. Alleen moest je daar met het C-pookje "swingen" wat ik ook wel een erg fijne (en realistische) manier vond. Verder heeft MG nog weinig indruk gemaakt, maar ik ben dan ook nog maar alleen aan het oefenen. Het voordeel van de manual swing is me ook nog niet duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasvis schreef op 09 augustus 2003 @ 14:30:
tot zo ver ik het weet heb je geen shock op de wavebird zitten =;)
Klopt. Wavebirds zijn ook vrij prijzig, maar daar hebben alle wirelesscontrolers last van. Verder geen nadelen, alleen maar voordelen. Ook nog geen verhalen gehoord over storingen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Elroy schreef op 09 August 2003 @ 13:25:
[...]

Toen ik voor het eerst speelde, speelde ik meteen tournament mode.
En in de eerste 2 courses kwam ik echt gemakkelijk doorheen.
OK, de tegenstanders beginnen met -2 maar zodra ze bij de 18e hol zijn staan ze alweer +4 ofzo. Zolang je par kan slaan is er niks aan de hand.
Maar vs mode kan idd best wel lastig zijn af en toe.
Heb je al geprobeert om eerst de tutorial te doen?

tutorial kun je niet echt "doen" is alleen maar kijken... schiet niet echt op dan

t voordeel van manual swing is de backspin en topspin

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 09-08-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 15:30:
[...]
Klopt. Wavebirds zijn ook vrij prijzig, maar daar hebben alle wirelesscontrolers last van. Verder geen nadelen, alleen maar voordelen. Ook nog geen verhalen gehoord over storingen ofzo.
Heb er zelf ook 1 nu een paar dagen en het werkt fantastisch. Je hebt iets van 16 kanalen dus je kunt er makkelijk met 4 tegelijk spelen. Je hebt alleen geen rumble dat is het enigste.

btw: star wars ziet er echt fantastisch uit :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ Nintendo mag zich gelukkig prijzen met zo'n developer. :)

[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 09-08-2003 16:19 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.