TFT/Gamen - The 6th Episode

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.140 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33657

Anoniem: 59732 schreef op 12 augustus 2003 @ 15:26:
Ik heb dus sinds enkele dagen een Hyundai Q17, zoals enkele andere hier.
Kunne die mij hier ff mee helpen:
Als ik een volledig zwarte (of zeer donkere) achtergrond heb, lijken de lampen van boven en vanonder in m'n beeld ietsjes te hard te schijnen. De boven en onder rand zijn dus redelijk merkbaar lichter :s
Is dit een bekend 'probleem' of ligt het aan mijn scherm???

Hier ff een heel achterlijke tekening om het mss beetje duidelijk te maken :)
[afbeelding]
nu heb ik sinds 2 weken ook een tft,en volgens het "inspection sheet" van mijn proview CY-865 staat er;light leakage:not allowed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Deorgere schreef op 12 augustus 2003 @ 19:10:
[...]

1024x768 32bit 75 HZ. :)
De native resolution is toch 1280 x 1024? Als je lagere resoluties draait dan worden de letters onscherper enzo. Heb je al geprobeerd om op 1280x1024 te draaien?
PS kan gerust @60Hz hoor. Is soms zelfs beter.....

[ Voor 8% gewijzigd door GKW op 12-08-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-07 21:39
running man schreef op 12 August 2003 @ 22:54:
[...]

De native resolution is toch 1280 x 1024? Als je lagere resoluties draait dan worden de letters onscherper enzo. Heb je al geprobeerd om op 1280x1024 te draaien?
PS kan gerust @60Hz hoor. Is soms zelfs beter.....
Heb net effe op 60 HZ gezet maar dan is het nog waziger.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 10:28

d-motion

zow... en dan nu...

Hmmm.. Afgelopen vrijdag mijn Hitachi gekregen.

Blijkt 1 hot-pixel welke dus zeer mooi blauw blijft. Ik denk : "Geen probleem ik heb perfect-pixel garantie".

Ik bellen naar de leverancier : Hier heeft u een telefoonnummer van hitachi.
Ik bellen naar Hitachi : Hier heeft u een telefoonnummer van Solidcircle.
Ik bellen naar Solidcircle : Eindelijk kan ik mijn storing aanmelden.

Na ongeveer een uurtje krijg ik een mailtje met de vraag om wat voor pixel het gaat en waar de pixel zit. Ik denk bij mijzelf maakt toch niet uit waar de pixel zit. Er zit een kapotte pixel in dus omruilen die hap. Ik heb SC toch netjes terug gemail en gezegt dat de pixel ergens aan de rechterkant van het scherm zit.

Nog geen half uurtje verder krijg ik een mailtje terug van SolidCircle... Dat 1 hot-pixel schijnbaar binnen de toegestane specificatie van Hitachies PerfectPixel specs valt....

De groeten.... Dit is dus niet meer grappig.... Ik heb mijn leverancier gebeld en die betreurd de gang van zaken en heeft de vertegenwoordiger gebeld... Deze heeft mij weer een nummer in Belgie gegeven met het verhaal dat :

Hitachi heeft SolidCircle aan de kant gezet enige tijd geleden en was overgegaan op een andere service provider ivm problemen in de uitvoer van Hitachi policy. De nieuwe service provider deedt het schijnbaar nog slechter dan SolidCircle en is Hitachi weer terug bij SolidCircle.

Nadat ik met Hitachi in Belgie heb gebeld en het hele verhaal weer heb moeten uitleggen, hebben ze contact gehad met SC. en mij nog 1 keer gebeld over de pixel en waar die kapot zou zijn. Maar goed... Ondertussen zit ik dus met een Hitachi scherm met PixelPerfect garantie waar ik geen fluit aan heb.... Ik ben behoorlijk boos... maar kan nog niet echt zeggen op wie...

Als ik vanochten niets gehoord heb dan ga ik vanmiddag wel weer eens ff bellen met belgie..

Ik hou jullie wel op de hoogte...

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Deorgere schreef op 12 August 2003 @ 23:17:
[...]

Heb net effe op 60 HZ gezet maar dan is het nog waziger.
Ok, maar heb je hem nu al een keer op 1280x1024 gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Prang schreef op 13 augustus 2003 @ 10:52:
Als ik vanochten niets gehoord heb dan ga ik vanmiddag wel weer eens ff bellen met belgie..

Ik hou jullie wel op de hoogte...
Ik WAS te spreken over Hitachi en garantie.. maar nu.

2 maanden terug (eeh.. 6 juni) een Hitachi 17" gekocht. Nadat ik die binnen heb gekregen bleek dat de kleuren niet goed waren (boven donkerder dan onderin). Ik de winkel gemailt en ik kreeg het telefoonnummer van Hitachi. Ik Hitachi gebeld, en daar kreeg ik te horen dat ik een fax kon sturen met het probleem en de monitor zou omgeruild worden. Ik dacht "MOOI". Fax gestuurd. Daarna nix..

Ik twee weken later gebeld. "Ja meneer, er zijn geen monitoren op voorraad. Maar deze zijn onderweg, we nemen zo snel mogelijk contact met u op". Ik twee weken later nog maar eens gebeld hoe het met m'n monitor stond. Het vrouwjte van Hitachi dat ik aan de lijn had was verbaast dat ik nog niks had gehoord. Weer een week later werd ik eindelijk gebeld en 18 JULI werd mijn monitor omgeruild (dat is dus meer dan een maand wachten)

Ik die nieuwe monitor getest. Kleurproblemen waren er nog steeds, zei het in mindere mate, en nu had ik ook 1 dooie subpixel. Ik meteen gebeld, en ik kreeg te horen dat de garantievoorwaarden werden aangepast en ze nog niet zeker wist of het onder de garantie viel. Of ik een mail wilde sturen met het probleem en dan zou ik de maandag daarop horen hoe het zat. Maandag geen mail en geen telefoon.

Ondertussen had mijn monitor 4 dooie subpixel (goed he, niks mee gedaan, binnen 1 week van 1 naar 4 dooie sub pixels).Dus ik de dinsdag gebeld, werd ik doorverbonden met de technische dienst: "Ah meneer, nee dat is niet goed. Ik heb hier een aantal van de monitoren staan, getest en wel. Ik bel u aan het einde van de dag op om een afspraak te maken voor het omwisselen." Maar jullie raden het al, weer geen reactie van Hitachi. Dit was precies de laatste dag voordat ik op vakantie zou gaan. Ik ben nu net terug, en nog steeds geen telefoon, mail of fax van Hitachi.

Ik heb dus meer dan twee maanden terug een monitor van iets meer dan 500 euro aangeschaft, en dat ding heeft nu kleurproblemen en 4 dooie subpixel terwijl ik niet eens weet of die nog omgeruild gaat worden.

Vanavond gaat er dus een flink pittige mail naar zowel Hitachi als de winkel waar ik dat ding heb gekocht. Krijg ik daar geen reactie op dan gaat er een aangetekende brief achteraan.

* Creepy heeft het helemaal gehad met Hitachi :(

[ Voor 27% gewijzigd door Creepy op 13-08-2003 14:44 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Laatst online: 05-07 10:28

d-motion

zow... en dan nu...

Ach... Bij de meeste winkels waar je nu een Hitachi koopt staat nogsteeds PixelPerfect garantie.. Jij hebt dus ook van de wondere wereld te maken gehad van Solid Circle..

Als je wilt kan ik je het nummer wel geven van Hitachi in Belgie want die zitten volgens mij te wachten om SolidCircle af te branden.

Wel vreemd dat je hierboven kan lezen dat Hitachi bezig is met zijn pixelperfect garantie te veranderen aangezien ze veel schermen krijgen met 1 pixel die defect is. Sta je wel lekker in voor je garantie! NOT!

[ Voor 26% gewijzigd door d-motion op 13-08-2003 15:02 ]

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Het nummer in Belgie heb ik dus.... ook al tig keer gebeld. Als ik dat vrouwtje m'n naam noem weet ze precies wat mijn probleem is. Ik heb van Hitachi ZELF nu 3 keer niks gehoord. 2 keer zelf actie ondernomen. Nu dus vanavond die mail schrijven.
Met Solid Circle heb ik in totaal 2 keer contact gehad. De eerste keer om een afspraak te maken voor het omruilen, de tweede keer toen ze mijn monitor kwamen omruilen.

* Creepy gaat eens rustig rondkijken voor een monitor van een ander merk.

Ow, en als iemand me zou kunnen vertellen wat de PixelPerfect garantie van Hitachi PRECIES inhoudt, graag, want ik heb dat nergens kunnen vinden. Ok, op 1 review site (weet niet eens meer welke) stonden wat voorwaarden van Hitachi, maar van Hitachi zelf heb ik dit nog nergens kunnen vinden.

[ Voor 47% gewijzigd door Creepy op 13-08-2003 14:54 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

MUSTIS schreef op 09 August 2003 @ 21:01:
had de k-19 niet etzelfde fujitsu panel als die van de AL922?
Ik heb ook 2x de Neovo K-19 en ik vind het perfecte schermpjes!! Hiervoor had ik een DELL 21´flatscreen (trinitron) en ik kan geen negatief verschil in beeldkwaliteit ontdekken tussen de DELL en deze flatscreen. Ik game niet al te vaak, maar zo nu en dan battlefield en dat is erg goed te doen op deze schermpjes. Aangezien er ook DVI opzit, samen met mijn 9700pro een superstrak beeldje.

De andere had ik analoog aangesloten op een nvidia geforce 4mx440, maar daar was het beeld echt niet om aan te zien. Op die PC ook maar ff een radeon 9100 met DVI ingebouwd en ook daar heb ik nu perfect beeld.

Erg blij met deze schermen.. Oh ja, ik heb de oude 21´ CRT en de nieuwe 19´ TFT eens naast elkaar gehad en het zichtbare beeldoppervlak was in de hoogte exact net zo groot en in de breedte scheelde het iets minder als een halve centimeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

ik ben een hardcore gamer speel zo'n 4 uur per dag games en wil nu ook de overstap maken op een tft beeldscherm.
mijn vraag aan jullie is:

is een responce time van 16ms echt vergelijkbaar met die van een crt.
en heb je ook monitoren die lagere responce times hebben.

voorheen wou ik nog een 19inch crt halen maar vanwege ruimte gebrek kan ik me dit niet meer veroorloven.
geld is geen probleem, ik kan rond de 700 euro spenderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55232

Anoniem: 84014 schreef op 02 augustus 2003 @ 16:13:
Zat op de LGe.de site rond te kijken en ik kwam deze 19" LCD tegen: de Flatron L1910P. Zowel site als neerlaadbaar pdfje spreken over een responsetime van 16ms!!

Weet iemand meer van dit scherm? Ik dacht dat er niet zulke rappe schermen bestonden, boven de 17" ?

link:
http://www.lge.de/cgi-bin...=474&sess=lGp1XlDI-6TNAOj
running man schreef op 06 August 2003 @ 16:03:
Ik zag dat hij in Finland reeds te koop is , maar in Duitsland nog niet. Latenwe maar hopen dat deze snel geintroduceerd wordt...
Hmms week geleden toen ik met google zocht kon ik niks vinden, nu:

Een distributeur uit Nieuw Zeeland zegt dat de adviesprijs 1786 dollar is |:(
http://www.mec.co.nz/products/monitors/L1910P.htm

Maar dit heeft weer een groot WHOEI gehalte :Y) 850 eurotjes in een duitse zaak:
http://www.it-einkauf.de/...10P_Monitore_406Z346.html

Maarja dat is alleen voor bedrijven, inkoopactie iemand? ;)

Oh, ondertussen is hij ook op LG's internationale site verschenen :) :
http://www.lge.com/c_prod...010200&prod_s_cate=010207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:43

Exirion

Gadgetfetisjist

pt0x schreef op 13 augustus 2003 @ 15:34:
mijn vraag aan jullie is:

is een responce time van 16ms echt vergelijkbaar met die van een crt.
Lees voor de grap deze topic eens door. Hij gaat, zoals de titel misschien al doet vermoeden, precies over jouw vraag. Geweldig, niet? :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-07 21:39
running man schreef op 13 August 2003 @ 11:29:
[...]

Ok, maar heb je hem nu al een keer op 1280x1024 gezet?
Ja, spellen ook met 75hz :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Prang schreef op 13 augustus 2003 @ 10:52:
Een Pixel probleem verhaal :/ :/
Hier is Salland Automatisering op in gegaan en hebben ze zelf een garantie methode.
Het is echter wel duur (+/- 60 euro), maar dan kan je als je ook maar 1 dooie pixel vind direct een nieuwe TFT krijgen (helaas alleen 2 week geldig :/).

Dit heb ik ook tergelijk bij m'n Hyundai Q17 bestelt :)
Een tip voor iedereen dus die een TFT aanschaft! (maar, het is prijzig :/ :/)

[ Voor 78% gewijzigd door pSycho-Y2K op 13-08-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

pSycho_Y2K schreef op 13 August 2003 @ 16:47:
[...]

Hier is Salland Automatisering op in gegaan en hebben ze zelf een garantie methode.
Het is echter wel duur (+/- 60 euro), maar dan kan je als je ook maar 1 dooie pixel vind direct een nieuwe TFT krijgen (helaas alleen 2 week geldig :/).

Let op dat 1 dooie pixel iets anders ie dan 1 dooie sub pixel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

pSycho_Y2K schreef op 13 augustus 2003 @ 16:47:
[...]

Ik ga daar denk ik ook de Q17 halen, is de service bij jou een beetje goed geweest? De shop survey is zeer verschillend. Hoelang duurde het bij jou? Woon je ver bij Salland vandaan? Onder rembours?

btw, je sig is out-of-date ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
Ik heb 'm nog niet ;)
Eind deze week zijn ze er bij Salland, dan worden ze verscheept naar de consumenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38232

Hoi tweakers

Ik heb een Neovo F-419 aangeschaft!
Mooi!!!! alles werkelijk perfect tot nu toe, aanrader

kijk maar hoe mooi op het plaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.clanflex.com/images/misc/plaatje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-05 07:23

RedScorpion

is geen rooie rakker

DeMoN -> Ik ga daar denk ik ook de Q17 halen, is de service bij jou een beetje goed geweest? De shop survey is zeer verschillend. Hoelang duurde het bij jou? Woon je ver bij Salland vandaan? Onder rembours?
Ik heb mijn complete system bij hun vandaan, super geregeld allemaal. In totaal nog geen 2wkn geduurd of ik had alles binnen. Wel ff issue met de powersupply in de kast. Maar heb ff gebeld en meteen ff een nieuwe opgehaald, kon ik zo mee nemen. Dus in mijn ogen een goede service gehad.

En zelf heb ik de Acer Al922. Geen dode pixels te bekenen, super strak beeld, geen moment spijt van gehad tot nu toe.

En ik woon een end bij hun vandaan, heb het via vooruitbetaling laten regelen, ook allemaal goed gegaan.

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Ik heb nu een Neovo K-19 thuis staan en ik moet zeggen: fantastisch!
Ik kwam thuis en heb 'm aan mijn 9700 Pro DVI aangesloten en ik vond het een genot om naar te kijken. Ik heb snel ff wat spelletjes gespeeld, in 1280x1024 of als het niet anders kon in 1280x960 en ik moet zeggen: er vallen me geen rare dingen op. Ik heb UT2003, 3dmark2003, CS en Rise of Nations getest.
Nou die vriend van mij nog overtuigen, maar dat zal wel niet zo moeilijk zijn na deze ervaringen, want ik heb zelf (nog) geen €624 over voor het scherm, aangezien ik ook nog wel een goeie 19" CRT heb.
PS ik ben een totale TFT n00b

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

RedScorpion schreef op 13 augustus 2003 @ 22:46:
[...]

Ik heb mijn complete system bij hun vandaan, super geregeld allemaal. In totaal nog geen 2wkn geduurd of ik had alles binnen. Wel ff issue met de powersupply in de kast. Maar heb ff gebeld en meteen ff een nieuwe opgehaald, kon ik zo mee nemen. Dus in mijn ogen een goede service gehad.

En zelf heb ik de Acer Al922. Geen dode pixels te bekenen, super strak beeld, geen moment spijt van gehad tot nu toe.

En ik woon een end bij hun vandaan, heb het via vooruitbetaling laten regelen, ook allemaal goed gegaan.
Aha ok :) Leuk om te weten.
Maar misschien ga ik nu toch voor de ADI 715A omdat die beter leverbaar is.
Ik gok dan maar op die 16 ms response tijd.

Quake 3 MOET gewoon goed draaien, dus ik moet zeker van mijn keus zijn.

Kent iemand btw deze monitor:

NEC1701-BK 17" ?

Heeft aardig goeie specs, voor niet meer geld dan de Hyundai Q17 en de ADI 715A...
Omschrijving LCD1701-BK 17' TFT monitor, 1280x1024 ANA TCO99 Silver/Black
TN+ film TFT 17 inch (43 cm); 337.9 x 270.4 mm; Pixel Pitch: 0.264 mm; Viewing Angle: 140° horizontal/140° vertical (at contrast ratio 10:1); 160° horizontal/160° vertical (at contrast ratio 5:1); Brightness: 260 cd/m; Contrast Ratio: 450 : 1; Response Time: 16 ms (4 ms white to black, 12 ms black to white); Number of Colours: 16.2 million; Optimum Resolution: 1280 x 1024 at 60 Hz (1.3 megapixel); Other Resolutions: 1152 x 870; 1024 x 768; 832 x 624; 800 x 600; 720 x 400; 640 x 480. Connectors: 1 x mini D-sub 15 pin; No audio.
Media MNTR
Platform NMS
Taal IN
Versie
Garantie 36OS (mnd)
Gewicht 7,55 (kg)
Prijs excl BTW 387,00 EUR
Prijs incl BTW 460,53 EUR
Zit geen DVI op denk ik :? Of wel... hmmm

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-07 17:09
ik heb een ctx 18inch

geen klachten toppie beeld ;)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ok heb nu net de Hyundai Q17 besteld :)

pSycho_Y2K, nu maar eens kijken wie hem het eerst heeft :)
Ze komen volgende week dinsdag weer binnen bij Salland :) :)

Ik ben blij :P

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb mijn Hansol H750 vandaag RMA gestuurd naar ECL computers, vanwege een donkere plek die er bij aankomst al opzat..... Heeft iemand ervaring met hoesnel dit afgehandeld wordt en hoe?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-05-2024

hannos

pardon me

Anoniem: 59732 schreef op 12 August 2003 @ 15:26:
Ik heb dus sinds enkele dagen een Hyundai Q17, zoals enkele andere hier.
Kunne die mij hier ff mee helpen:
Als ik een volledig zwarte (of zeer donkere) achtergrond heb, lijken de lampen van boven en vanonder in m'n beeld ietsjes te hard te schijnen. De boven en onder rand zijn dus redelijk merkbaar lichter :s
Is dit een bekend 'probleem' of ligt het aan mijn scherm???

Hier ff een heel achterlijke tekening om het mss beetje duidelijk te maken :)
[afbeelding]
Dit heb ik ook met m'n LG1710B(U), vind het overigens geen probleem maar als het te verhelpen is zou dat leuk zijn.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ik vond net een Duitse site die de Hyundai Q17 volledig afkraakte in een review :/

Maar goed, ik vertrouw op TOM! En ik ga volgende week die monitor halen...

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.kuleuven.ac.be/~patrick/HSO/hyundai_q17.jpg

:Y)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nou, ik heb m'n Acer AL1931 binnen. 19" aan puur TFT genot. :)
Wat is er over te melden? Weinig schokkends. Zo te zien iig geen dead pixels. Het beeld is netjes scherp, en zeer helder. Zo helder, dat ik de helderheid terug heb moeten schroeven naar 0. De kleuren zijn ook netjes egaal, geen vlekken ofzo.
Er worden heel veel kabels meegeleverd, die allemaal netjes haaks achter het scherm, bij de voet worden gemonteerd. Zo zie je er niks van.
Op de specs staat "power input internal". Nou, niet dus. Er zit gewoon een adapter bij.
Ik heb ook 1 nadeeltje gevonden: je kan niet via een knopje schakelen tussen VGA en S-video. Je moet dan echt de kabel er uit trekken. Jammer. TV kijken gaat prima. Het beeld is zeer gedetaileerd. Zo gedetaileerd, dat je de onvolkomenheden in het video signaal kan zien (wat ruis e.d., dat je bij een normale TV minder ziet).

Voor 19" dus een aanrader. Het is een prima scherm tegen een zeer scherpe prijs.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Anoniem: 64018

@Demon: heb je effe de link van die review

Anoniem: 14425

Microkid schreef op 14 August 2003 @ 17:40:
Wat is er over te melden? Weinig schokkends. Zo te zien iig geen dead pixels. Het beeld is netjes scherp, en zeer helder. Zo helder, dat ik de helderheid terug heb moeten schroeven naar 0. De kleuren zijn ook netjes egaal, geen vlekken ofzo.
Er worden heel veel kabels meegeleverd, die allemaal netjes haaks achter het scherm, bij de voet worden gemonteerd. Zo zie je er niks van.
Nice! Hoe bevalt het gamen (bv ut of ut2k3 je) of dvd bekijken? Kun je overigens goed terugschakelen naar een lagere resolutie? En heb je er soms een picje van op je desktop? :)

• Microkid

Microkid

Smile

Anoniem: 14425 schreef op 14 August 2003 @ 19:07:
[...]

Nice! Hoe bevalt het gamen (bv ut of ut2k3 je) of dvd bekijken? Kun je overigens goed terugschakelen naar een lagere resolutie? En heb je er soms een picje van op je desktop? :)
Eeh, ik speel geen ut e.d., alleen FS2002. En dat ziet er scherp uit. Andere resoluties doet ie ook prima. Toen ik hem aansloot had ik de display nog op 1024x768 staan, en eigenlijk had ik de eerste minuten niet eens in de gaten dat ie resized was. Kan je nagaan. Maar op native 1280x1024 is ie haarscherp. Ik heb ook nog idd even een DVD bekeken, is ook zeer goed. En nog even snel wat met Premiere geknutseld. Een verademing. Lekker scherp en rustig voor je ogen, niet meer zo turen. :)
Een piccie kan ik helaas niet leveren aangezien ik net m'n digicam heb uitgeleend en pas over 4 weken terug krijg...

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Anoniem: 78919

Ik heb volgende week waarschijnlijk 2 van die al1931 :-)
mijn goeie ouwe LG 795ft+ deed 'plop' en had een bad hair day zeker...
Zitten er trouwens DVI kabels bij ??? overal zie ik dat die niet meegeleverd worden

• Microkid

Microkid

Smile

Anoniem: 78919 schreef op 14 August 2003 @ 19:36:
mijn goeie ouwe LG 795ft+ deed 'plop' en had een bad hair day zeker...
Zitten er trouwens DVI kabels bij ??? overal zie ik dat die niet meegeleverd worden
Even uit m'n hoofd:

- vga kabel
- dvi kabel
- s-video kabel
- composiet+audio kabel
- losse audio kabel voor in de pc
- voedingskabel

Lijkt me genoeg ;)

Anoniem: 14425

Anoniem: 78919 schreef op 14 August 2003 @ 19:36:
Lolz slash me koopt er straks ook 2 :)
Inkoopactie dan maar >:)

Hmm, de AL922 is van de site van acer.be afgehaald. Er is ook een nieuwe richtprijs voor de AL1931 van 626€.
btw, thanks MicroKid voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik heb vandaag me tft opgehaald

een nec 1760NX BK in het zwart

maar dat beeld is prima.
ben compleet tft noob maar ik weet wel dat het een goede keus was om zon tft te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89441

Ik heb ook sinds een paar dagen mijn Acer AL732 binnengekregen en aangesloten. Maar ik moet toch nog even wennen, het beeld is zo fel/helder dat mn ogen er pijn van doen. Ik heb hem via DVI aangesloten.
Een ander wenpunt is het gamen, ik speel namelijk nogal veel q3 (32nd :P) en ik merk toch soms wat vertraging met heel snel bewegen, maar na een tijdje spelen merk je het niet meer zo.
Een van de grootste redenen dat ik hem gekocht heb is dat de computer in mijn huiskamer komt te staan (ga binnenkort verhuizen), en ik wil niet zon lelijke lompe bak daar wil hebben. (ooh en het was een "cadeau" dus het geld doet geen pijn :D )

p.s. en gelukkig geen dode pixels

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89441 op 15-08-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 89441 schreef op 15 August 2003 @ 10:36:
Maar ik moet toch nog even wennen, het beeld is zo fel/helder dat mn ogen er pijn van doen.
Bij veel schermen staat de brightness op 100% en dat is altijd VEEL te hoog. Zet 'm gewoon op een voor jou aangenaam niveau.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89441

Ik zal eens goed kijken, maar als ik me goed herinner zat die op ongeveer 70%, maar ik zal het nog eens goed controleren en fine-tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

B-BRAIN schreef op 15 augustus 2003 @ 01:47:
ik heb vandaag me tft opgehaald

een nec 1760NX BK in het zwart

maar dat beeld is prima.
ben compleet tft noob maar ik weet wel dat het een goede keus was om zon tft te kopen.
Kan je wat meer info en feedback geven over die monitor? ik ben namelijk ook van plan om die monitor te gaan kopen

en ik zag in dit topic nog geen eerdere mensen die deze monitor hebben maar ben wel benieuwd naar ervaringen,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Exirion schreef op 15 August 2003 @ 10:47:
[...]

Bij veel schermen staat de brightness op 100% en dat is altijd VEEL te hoog. Zet 'm gewoon op een voor jou aangenaam niveau.
Ik heb geen brightness optie bij DVI hebben alle TFT´s ditzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-07 09:13

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 8504 schreef op 15 August 2003 @ 12:17:
[...]

Ik heb geen brightness optie bij DVI hebben alle TFT´s ditzelfde?
Die kun je met DVI alleen software matig instellen netals een aantal andere dingen, tenminste metm ijn K19 is dat wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techless
  • Niet online

Techless

GuT

Microkid schreef op 14 augustus 2003 @ 17:40:
Op de specs staat "power input internal". Nou, niet dus. Er zit gewoon een adapter bij.
Ik heb ook 1 nadeeltje gevonden: je kan niet via een knopje schakelen tussen VGA en S-video. Je moet dan echt de kabel er uit trekken. Jammer. TV kijken gaat prima. Het beeld is zeer gedetaileerd. Zo gedetaileerd, dat je de onvolkomenheden in het video signaal kan zien (wat ruis e.d., dat je bij een normale TV minder ziet).

Voor 19" dus een aanrader. Het is een prima scherm tegen een zeer scherpe prijs.
Weet je zeker dat je de kabel eruit moet trekken om van input te wisselen? Bij de Al732 wisselt hij automatisch van input als je de "auto" knop even ingedrukt houd. Ik kan me voorstellen dat de software nagenoeg hetzelfde is.

The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Anoniem: 64018 schreef op 14 augustus 2003 @ 17:59:
@Demon: heb je effe de link van die review
Ja, welke review? :P

Er zijn er nogal wat :)

Van Tom:

http://www.tomshardware.com/newsletter/vol3/25/lcd.html

Stukje op tweakers:

nieuws: 17" LCD-monitors getest door Tom's Hardware

Van die duitse site:

http://www.pcwelt.de/tests/hardware-tests/monitor/29798/

Vertaler is te vinden op www.altavista.com

Maar goed,...

De Adi A715 is hetzelfde, kijk eens wat hun zeggen op kieskeurig.nl:

http://www.kieskeurig.nl/...2CD9AC1256CF20071DFEC.htm

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48795

Sinds het niet gelukt is om een soort top 10 TFT lijst te maken stel ik gewoon mijn vraag.

Ik ben opzoek naar een 18” TFT, RT rond de 20 – 25 ms. hoge kwaliteit (kleur/contrast). DVI aansluiting en met een scherpe prijs.

Welke TFT die voldoen aan deze eisen kunnen jullie mij aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 48795 schreef op 15 August 2003 @ 15:30:
Ik zou zeggen: lees de topic ff door...

Deze topics zijn niet bedoeld om op pagina xx ineens te vragen 'ja, wat is nou eigenlijk een goed scherm?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdgroot
  • Laatst online: 27-11-2024
Anoniem: 48795 schreef op 15 August 2003 @ 15:30:
Sinds het niet gelukt is om een soort top 10 TFT lijst te maken stel ik gewoon mijn vraag.

Ik ben opzoek naar een 18” TFT, RT rond de 20 – 25 ms. hoge kwaliteit (kleur/contrast). DVI aansluiting en met een scherpe prijs.

Dit kun je zelf doen door eerst eens dit topic na te zoeken op 18" schermen. Zet ff het aantal posts per pagina op 100 of 1000 (wat je wilt) en zoek dan met ctrl-f de pagina door op 18", dan zul je aardig wat dingen vinden. Zoek desnoods in de oudere versies van dit topic, daar staat zoveel info in dat ze gesloten zijn _/-\o_ :P . Nu vraag je gewoon aan ons of wij het voor je willen doen, en dat is niet iets voor een tweaker ;) !

edit:
@Excirion: Je was me net ff voor!

[ Voor 5% gewijzigd door bdgroot op 15-08-2003 15:36 ]

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

die helderheid bij sommige tft's (in mijn geval bij de acer al922), kan idd storend werken.

ik heb de brightness, contrast en gamma allemaal wat omlaag moeten schroeven via rivatuner (mijn overklok prg).
de kleuren van 3d apps (games) kan ik wel via de drivers instellen.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

MUSTIS schreef op 15 August 2003 @ 15:42:
ik heb de brightness, contrast en gamma allemaal wat omlaag moeten schroeven via rivatuner (mijn overklok prg).
Niet handig. Het is veel beter om de instellingen op je monitor te doen. Videokaarten doen de correcties meestal in het digitale domein zodat je bij een groter contrast en minder brightness de effectieve kleurendiepte verkleint. Ook heb je meer last van ruis (als je geen DVI gebruikt) bij grijze vlakken omdat de gevoeligheid van het scherm hoog is terwijl je het signaal van de videokaart laag houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
zit der verschil tussen de normale aansluiting en de dvi dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-07 21:59
hallo ik heb een paar vragen?

ik wil een tft om op te gamen maar hij mag niet meer kosten dan 425 euro
maar moet als het kan een dvi ingang hebben
max responce tijd 25
en moet zilver zijn

hoop dat jullie me kunnen helpen

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
ow ja zelf al de Acer

AL707 of AL718 in gedachte Goede keus? welke is beter om te kiezen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Macsylver schreef op 15 August 2003 @ 16:29:
hallo ik heb een paar vragen?

ik wil een tft om op te gamen maar hij mag niet meer kosten dan 425 euro
maar moet als het kan een dvi ingang hebben
max responce tijd 25
en moet zilver zijn

hoop dat jullie me kunnen helpen
Voor jou geldt ook:
Exirion schreef op 15 August 2003 @ 15:33:
Ik zou zeggen: lees de topic ff door...

Deze topics zijn niet bedoeld om op pagina xx ineens te vragen 'ja, wat is nou eigenlijk een goed scherm?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:26
zijn er al mensen die de AL1931 getest hebben op ghosting, aan dingen als wat een prachtig mooi stabiel beeld heb ik niet zo veel (kan iedereen verzinnen) ik was eerst aan het sparen voor een AL732 en heb daar nu het geld voor, maar is hij slecht verkrijgbaar. dus is de AL1931 de meerprijs waard (hij is wel groter :P en heeft een beter panel) maar hoe zit het met ghosting, daar heb ik nog niemand iets over horen zeggen...

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgende week heb ik mijn twee AL1931. Ook al ben ik geen hardcore gamer, Enemy Territory staat hier toch wel een paar uur per dag op :p
Ik zal zien dat ik een reviewtje post, ok ?

btw, er is hier toch al een review geweest van iemand met een al1931...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

techless schreef op 15 August 2003 @ 14:09:
[...]

Weet je zeker dat je de kabel eruit moet trekken om van input te wisselen? Bij de Al732 wisselt hij automatisch van input als je de "auto" knop even ingedrukt houd. Ik kan me voorstellen dat de software nagenoeg hetzelfde is.
Ja, dat klopt. Ik heb Acer gemaild en dit was hun antwoord:
Beste klant,

Dank u voor het kontakteren van Acer.

Dit klopt helemaal.
Maar ik zal het eens proberen via het auto knopje. YOu never know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
Frequenties: 80 kHz (hor.) 75 Hz (vert.)
Helderheid: 250 cd/m2
Contrast: 500 : 1
Reactietijd: 20 ms
Videobandbreedte: 135 MHz
Kijkhoek: 150 graden 150 graden

Frequenties: 52-95kHz (hor.) 50-75Hz (vert.)
Helderheid: 300 cd/m²
Contrast: 450 : 1
Videobandbreedte: 0 MHz

welke van de 2 is beter met :
Helderheid: ?
Contrast: ?
Videobandbreedte: ? (wat is dit eigenlijk?)
en in het totaal: ?

bedankt
Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techless
  • Niet online

Techless

GuT

Macsylver schreef op 15 augustus 2003 @ 16:30:
ow ja zelf al de Acer

Volgens mij zijn die allebij wit :P

Als je (aluminium wilt) moet je eens kijken naar de Acer AL532 of 732 maar die valt net buiten je gestelde budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88464

Macsylver schreef op 15 augustus 2003 @ 17:43:
Frequenties: 80 kHz (hor.) 75 Hz (vert.)
Helderheid: 250 cd/m2
Contrast: 500 : 1
Videobandbreedte: 135 MHz

Frequenties: 52-95kHz (hor.) 50-75Hz (vert.)
Helderheid: 300 cd/m²
Contrast: 450 : 1
Videobandbreedte: 0 MHz

bedankt
Maurice
toon volledige bericht
welke van de 2 is beter met :
Helderheid: Scherm 2
Contrast: scherm 1
Videobandbreedte: ? Geen idee, ik denk de maximaale bandbreedt wat door je dvi kabel mag. Lijk mij niet intersant.
en in het totaal: ?
Licht er aan wat jij belangrijk vindt, scherm 1 heeft een erg goed contrast. Maar scherm 2 heeft wat lichter beeld, dat is handig voor waneer de zon wel eens op je scherm staat.

Maar cijfer zeggen ook niet alles, zorg er voor dat je bijde schermen in werking kan zien. Dat maakt het kiezen een stuk makelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74137

Macsylver schreef op 15 August 2003 @ 16:30:
ow ja zelf al de Acer

Ik heb de AL707, is een prachtschermpje. De Al718 heeft iets lagere contrast ratio en voor de rest heb je daar dan simpele speakers bij inzitten, maar net wat je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 16:45

Pubbert

random gestoord

Anoniem: 74137 schreef op 15 August 2003 @ 20:59:
[...]

Ik heb de AL707, is een prachtschermpje. De Al718 heeft iets lagere contrast ratio en voor de rest heb je daar dan simpele speakers bij inzitten, maar net wat je wil
Heb zelf ook de 707 en kan hem zeker gezien de prijs/kwaliteit aanraden! :)

Gamen gaat zeer goed (met 20ms dus) en ook van "nep-zwart" merk ik weinig van.

Topscherm! voor die prijs _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Pubbert op 15-08-2003 22:29 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-07 23:18
DeMoN schreef op 14 augustus 2003 @ 17:25:
Ik vond net een Duitse site die de Hyundai Q17 volledig afkraakte in een review :/

Maar goed, ik vertrouw op TOM! En ik ga volgende week die monitor halen...

[afbeelding]

:Y)
mja een pc blad in belgie ook maar ik vraag me echt af hoe die testen. Ik heb zelf een Q17 en van wat ze zeiden was nix aan.
-Ze zeiden geen DVI dus dat wil zeggen dat ze de misse versie (Q17A) hebben gereviewed.
-monitor was stug om op te stellen dat vind ik nu echt raar voor professionele reviewers want het is gewoon een simpel schuif systeem.
-duidelijke afterglowing en tearing bij games en dvd's waarvan ik nog niets gemerkt heb en ik doe niets anders dan gamen en films kijken :)
-Ze zeiden dat de bovenkant lichter was dan de onderkant maar ik denk niet dat ze de invalhoek wat hebben aangepast. Het is ff zoeken maar na 5 minuten heb je de juiste positie
-Slechte garantie. Ik had twee dode pixels op op 4 cm van de rand en ik had 32uur later een nieuw scherm.
-En dan het grappigste was dat ze zeiden dat de dvi uitgang veel beter kwaliteit gaf dan analoog. Dat is wel zo maar hoe weten zei dat als ze een non dvi scherm krijgen :)

Kortom ik vertrouw nog steeds op de "oudere" en grotere sites. Deze sites (toms, xbit, anand, gamepc, shacknews en voor mezelf fragland.net :p) zijn indertijd begonnen door gamers en mensen die dit puur uit passie deden en deze verstaan imo beter wat een echte gamer nodig heeft. Ik koop liever een scherm op basis van wat een zweterige nerd op toms (der zitten er wel een paar tusse :)) me zegt dan iemand in een net pak met een journalistiek diploma die toevallig voor een pc blad werkt.

maar euh, het is nog beter van zelf alles is te testen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-07 15:33
Voor degene die graag info willen zien met 19" tft's, C'T, computer Techniek heeft weer een geweldige test gedaan met 12 monitoren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

dafz0r schreef op 15 augustus 2003 @ 23:08:
[...]

mja een pc blad in belgie ook maar ik vraag me echt af hoe die testen. Ik heb zelf een Q17 en van wat ze zeiden was nix aan.
-Ze zeiden geen DVI dus dat wil zeggen dat ze de misse versie (Q17A) hebben gereviewed.
-monitor was stug om op te stellen dat vind ik nu echt raar voor professionele reviewers want het is gewoon een simpel schuif systeem.
-duidelijke afterglowing en tearing bij games en dvd's waarvan ik nog niets gemerkt heb en ik doe niets anders dan gamen en films kijken :)
-Ze zeiden dat de bovenkant lichter was dan de onderkant maar ik denk niet dat ze de invalhoek wat hebben aangepast. Het is ff zoeken maar na 5 minuten heb je de juiste positie
-Slechte garantie. Ik had twee dode pixels op op 4 cm van de rand en ik had 32uur later een nieuw scherm.
-En dan het grappigste was dat ze zeiden dat de dvi uitgang veel beter kwaliteit gaf dan analoog. Dat is wel zo maar hoe weten zei dat als ze een non dvi scherm krijgen :)

Kortom ik vertrouw nog steeds op de "oudere" en grotere sites. Deze sites (toms, xbit, anand, gamepc, shacknews en voor mezelf fragland.net :p) zijn indertijd begonnen door gamers en mensen die dit puur uit passie deden en deze verstaan imo beter wat een echte gamer nodig heeft. Ik koop liever een scherm op basis van wat een zweterige nerd op toms (der zitten er wel een paar tusse :)) me zegt dan iemand in een net pak met een journalistiek diploma die toevallig voor een pc blad werkt.

maar euh, het is nog beter van zelf alles is te testen natuurlijk :)
toon volledige bericht
Mjah, ik vertrouw er maar gewoon op dat dat ding gewoon goed is :)

Waar ik nou opeens bang boor ben.. ik heb bij Salland die Q17 voor 487 besteld.
Ik hoop nou maar dat ze het goed doen er DVI op zit. Want veel halen de Q17 en de Q17A door elkaar, ikzelf ook... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction
  • Laatst online: 04-04 09:46

Xtinction

el cheapo gamer

Ik wou alleen ff melden dat ik vandaag bij Powerline te zoetermeer liep, en ik zag een ADI met Q17 op de achterkant. Deze monitor kostte daar 360 euro MAAR er zat 1 dode subpixel op in de rechteronderhoek. Ook de pixelgarantie is van die schermen af. Geen idee of een van jullie het risico wil nemen maar ik dacht, ik vermeld het maar ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 21:23
Yooooo,

Ik zou me een nieuwe pc aanschaffen binnenkort en ik had gedacht aan een 17" TFT monitor ervoor omdat ik dan op 1280x1024 kan gamen want dat is wel een must voor mij omdat ik een dure videokaart koop (ATI RADEON 9700) en ik wil er van genieten hé. Ik ben al een maand research aan het doen en mijn keuze gaat uit naar de CTX S700 17"; heeft iemand ervaring met dit scherm en kan iemand mij plz vertellen of dit een goede keuze is; de prijs is ongeveer 450 eur maar dan heb ik wel geen DVI-aansluiting; is dit nodig of is dit eerder overbodig??? En de kijkhoek (140°/120°) is dit goed??? Kan iemand me helpen plz. dit zijn de specs:

S700B

Afbeeldingslocatie: http://www.ctx.nl/Products/lcd/rotatingview/s500b.gif

(ziet er goed uit hé)

LCD Panel
17" Diagonal Viewable
Active Matrix TFT Panel
True 1280 x 1024 Resolution
0.264 x 0.264mm Dot Pitch
Brightness: 250 cd/m2 (Typical)
Contrast Ratio: 400:1 (Typical)
Tr: 5ms / Tf: 20ms (Typical)
Color: 16.7 million color
Viewing Angle: 140° Horizontal, 120° Vertical

Scanning Characteristics
Horizontal Frequency: 30 - 80KHz
Vertical Frequency: 59 - 75Hz

Modes and Timing Compatibility
640 x 350 @ 70Hz
720 x 400 @ 70Hz
640 x 480 @ 60Hz, 72Hz, 75Hz
800 x 600 @ 60Hz, 72Hz, 75Hz
1024 x 768 @ 60Hz, 70Hz, 75Hz
1280 x 1024 @ 60Hz, 75Hz
1152 x 864 @ 75Hz (MAC)

Signal Inputs
Video: RGB Analog (0.7Vp-p)
Sync: H/V Separated (TTL)

I/O Connector
AC in
15-pin D-sub (Attachable Cable)

Power
Built-in Power Supply
Voltage: Universal AC 100-240V (50/60Hz)
Consumption: 35W Maximum

VESA Wall Mount
VESA Physical Wall Mounting Compliant

User Controls
Front Panel Controls:
Power Switch, LCD Indicator, ESC, Up, Down, Enter
On-Screen Menu Controls:
Auto-Tune, Brightness, Contrast, Color Temperature, Size, Positions, Phase, Dithering, Text / Gfx. Smoothing,
Multi-language (English, German, French, Spanish, Italian)

Regulation Compliance
FCC ClassB, UL, cUL, CE, BSMI
ISO13406-2, TUV/GS, TCO'95
VESA DDC-1/DDC-2B Compliant

Operating Environment
Temperature: 5° F to 35° C/ 41° to 95° F
Humidity: 80% maximum

Storage Environment
Temperature: -20°C to 60°C, -4° F to 140°F Humidity: 10% to 90% (Non-condensing)

Dimensions (W x H x D)
Monitor : 16.4" x 15.8" x 7.7"
Carton : 21.3" x 10.4" x 20.3"

Weight
Net: 11.4 lbs
Gross: 22 lbs

Warranty
Three year limited warranty on parts, labor and backlight

[ Voor 90% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 16-08-2003 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Zotn_Dré schreef op 16 August 2003 @ 02:06:
Yooooo,

Ik zou me een nieuwe pc aanschaffen binnenkort en ik had gedacht aan een 17" TFT monitor ervoor omdat ik dan op 1280x1024 kan gamen want dat is wel een must voor mij omdat ik een dure videokaart koop (ATI RADEON 9700) en ik wil er van genieten hé. Ik ben al een maand research aan het doen en mijn keuze gaat uit naar de CTX S700 17"; heeft iemand ervaring met dit scherm en kan iemand mij plz vertellen of dit een goede keuze is; de prijs is ongeveer 450 eur maar dan heb ik wel geen DVI-aansluiting; is dit nodig of is dit eerder overbodig??? En de kijkhoek (140°/120°) is dit goed??? Kan iemand me helpen plz. dit zijn de specs:

[hoop overbodige informatie]
Als je al een maand research doet had je ongetwijfeld dit topic (en de voorgaande) doorgelezen op ervaringen betreffende dat scherm. :O

DVI is altijd handig. Aangenomen dat je een paar jaar met je scherm doet, zal je volgenden videokaart ongetwijfeld een DVI uitgang hebben. Dus is het zinvol no een scherm te nemen dat ook DVI heeft.

Wat betreft het scherm: op papier zijn er diverse betere. Kijk eens naar de Acer AL732. Kijkhoek 160/160, VGA + DVI + s-video + composiet aansluiting, betere helderheid (260 cd/m2) en beter contrast (450:1). Kost 520 euro.
Of de Acer AL1721. Kijkhoek 140/140, VGA + DVI, 260 cd/m2 en 450:1. Prijs 407 euro.

Dus, er is nog keuze genoeg in schermen die wellicht nog beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

techless schreef op 15 augustus 2003 @ 14:09:
[...]

Thanks dude!! _/-\o_ Ik heb het even geprobeerd, en ja hoor, als je de 'auto' knop een paar seconden indrukt gaat ie naar het volgende signaal. Stom van die support desk dat ze dat zelfs niet eens wisten. Het staat ook niet in de handleiding |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vraagje: Als je bij de AL1931 1024x768 runt, kan je de monitor dan instellen zodat het scherm effectief 'kleiner' wordt, en echt 1024 pixels weergeeft, ipv dit te stretchen op 1280?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 00:45
Anoniem: 78919 schreef op 16 augustus 2003 @ 18:43:
Een vraagje: Als je bij de AL1931 1024x768 runt, kan je de monitor dan instellen zodat het scherm effectief 'kleiner' wordt, en echt 1024 pixels weergeeft, ipv dit te stretchen op 1280?
Bedoel je zoiets als dit?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/noel/smaller.png

Ergens diep in de nVidia instellingen. (ATi zal ongetwijfeld ook zoiets hebben, mocht je een ATi hebben)

Samsung 191T hier, maar denk niet dat merk/model van scherm hier van belang is.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup, dat bedoel ik. thanks
Ik had ook gehoord dat de monitor dit zou kunnen...

dit is handig om te zien hoe bvb sites er gaan uitzien, als je ze designed op 800x600 of 1024x768, Of de text nog goed leesbaar is enzo...

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 78919 op 16-08-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Anoniem: 78919 schreef op 16 August 2003 @ 19:27:
Yup, dat bedoel ik. thanks
Ik had ook gehoord dat de monitor dit zou kunnen...
Dit is niet helemaal corrent. Ook het scherm kan zelf automatisch zoomen. Ik ren nu even naar boven om uit te zoeken of de AL1931 dat kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en microkid, zijde al boven ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Anoniem: 78919 schreef op 16 August 2003 @ 21:49:
en microkid, zijde al boven ? :+
Nee, ik woon in een oude vuurtoren, 500 treden ;)
Ja, hij heeft een zoom die je aan en uit kan zetten. Geeft trouwens leuke effecten als je TV kijkt. Normaal heb je een smal zwart randje boven en onder, en als je de zoom aanzet worden de mensen ietsje langer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

ey ik heb dit topic ef doorgelezen maar kan iemand mij aanraden wat een goede TFT is ik doe er games op en hij moet scherp zijn (17 , 18 inch) en mag 500 euro kosten iemand een goede aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Anoniem: 66862 schreef op 16 August 2003 @ 22:08:
ey ik heb dit topic ef doorgelezen maar kan iemand mij aanraden wat een goede TFT is ik doe er games op en hij moet scherp zijn (17 , 18 inch) en mag 500 euro kosten iemand een goede aanrader
Ik zou zeggen: lees dit topic eens door ;) en ook deel 1,2,3,4 en 5.
Wij kunnen geen keuze maken voor je, dat zal je zelf moeten doen. Er staat echt voldoende info in alle topic om de goede van de slechte TFT's te onderscheiden en een keuze te maken. Ik kon het, dus kan jij het ook.

Oh ja, gebruik voortaan aub wat meer komma's en punten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 16-08-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862 schreef op 16 August 2003 @ 22:08:
Acer AL732
ADI 715
Hyundai Q17
Hitachi CML174

of kijk eens op tomshardware.com of koop computermagazine.

Tis veel moeilijker om ne goeie review van nen 19" te vinden zelle :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68483

Ik zit zwaar te twijfelen, over een TFT bij aanschaf van een nieuw systeem, welke is qua eigenschappen mooier en beter. (Voor werk/school, ik ben geen echte gamer, af en toe C&C gen)

Dell 1703FPHAS UltraSharp

Dell 1800FP UltraSharp

Kan iemand een reactie geven, ik ben niet zo gespecialiseerd op dit gebied.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 68483 op 17-08-2003 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:46
pSycho_Y2K schreef op 13 augustus 2003 @ 16:47:
[...]

Dus als ik het goed begrijp koop jij voor 60 euro twee weken pixelgarantie?
Dan kun je beter ergens anders informeren. Ik heb mij TFT's bij AcesDirect besteld, die geven standaard 8 dagen niet goed geld terug. Ook bij dode (sub)pixels.

En aangezien pixels niet zomaar kapot gaan...
DeMoN schreef op 14 augustus 2003 @ 10:19:

Kent iemand btw deze monitor:

NEC1701-BK 17" ?

Heeft aardig goeie specs, voor niet meer geld dan de Hyundai Q17 en de ADI 715A...

Zit geen DVI op denk ik :? Of wel... hmmm
Nee zit geen DVI op, daarvoor heb ik gekozen voor het grotere broertje NEC MultiSync LCD1860NX-BK. Daar zit wel DVI op.
Anoniem: 48795 schreef op 15 August 2003 @ 15:30:Ik ben opzoek naar een 18” TFT, RT rond de 20 – 25 ms. hoge kwaliteit (kleur/contrast). DVI aansluiting en met een scherpe prijs.

Mij bevallen die NEC schermen erg goed, alleen de opgegeven response tijden zijn wat wazig. In de technische gegevens staat :

[qoute]Response time : 30 ms (white to black 15 ms, black to white 15 ms)[/qoute]
Complete info

Hier wordt heel veel mee gekloot, vooral bij de goedkopere schermen claimen ze met dit soort specs dus <16 ms. Maar goed ...

Nog een plaatje van mijn setup :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ftd.nu/foto/z-extra01.jpg

Nu nog een P650 of P750, beide schermen zitten nu nog aan een G400.

[ Voor 1% gewijzigd door Domino op 17-08-2003 10:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-07 15:40

flexje

got-father

Ik heb sinds een paar dagen een Dell 1900FP Ultrasharp (19 inch).
Ik ben er zeer tevreden over, alleen met counterstrike vind ik het een beetje weird, de letters in cs zijn onwijs wazig, bold, etc. ik draai in cs op 1280 reso. Bij andere resoluties same problem.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 22:03
Domino schreef op 17 August 2003 @ 10:19:

Nu nog een P650 of P750, beide schermen zitten nu nog aan een G400.
Krijg je een beetje goed signaal uit de 2e VGA uitgang van die G400? De mijne geeft namelijk geen mooi beeld :/

Ik vermoed dat dit komt doordat deze refurbished G400 (RMA) niet helemaal lekker is maar het kan ook door resoluties en Hz'en komen (maar andere reso's en Hz'en op zulke schermen heeft geen zin om te proberen).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 11-07 19:17
Anoniem: 68483 schreef op 17 August 2003 @ 09:21:
Ik zit zwaar te twijfelen, over een TFT bij aanschaf van een nieuw systeem, welke is qua eigenschappen mooier en beter. (Voor werk/school, ik ben geen echte gamer, af en toe C&C gen)

Dell 1703FPHAS UltraSharp

Dell 1800FP UltraSharp

Kan iemand een reactie geven, ik ben niet zo gespecialiseerd op dit gebied.
Als je zou moeten kiezen zou ik voor de 1703FP gaan. Die heeft veel betere specs. Mijn vader heeft de 1702FP en die heeft een mooi scherp beeld. Met de Dell schermen is niets mis. maar als je een 18 icnh wil zou ik toch ergens anders kijken

17inch: Heldigheid / Contrast ratio: 250 CD/m2 / 600:1
Kijkhoek / Resolutie / Response time: +/- 85° Verticaal, +/- 85°
Horizontaal / 1280x1024 @ 60Hz, 1280x1024 @ 75Hz / 25 ms

18inch: Luminance (Brightness) / Contrast Ratio: 250 CD/m2 typical, 200 CD/m2
minimum / 350:1 typical, 200:1 minimum

[ Voor 27% gewijzigd door 4p0c op 17-08-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68483

Okee, het verschil is toch niet zo groot in inches, maar in euro's wel :).
Ik kan ook een pc zonder scherm kopen en dan een appart ander scherm kopen, Samsung of iets dergelijks. In iedergeval bedankt voor de onformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69110

Hey iedereen !
Ik heb net besloten dat ik een tft-tje ga kopen met m'n vakantiegeld. Nu heb ik wat rondgesurft naar reviews etc , en ik heb me uiteindelijk een Benq FP557 15inch besteld. Benq zelf beweert dat dit scherm een responstijd heeft van 16ms ( wat me is aangeraden als uiterst game-baar ) , en op sommige reviewsites beweren ze dat dit 30ms responstijd heeft :s

Nu weet ik niet wie/wat te geloven , maar zijn er hier soms mensen die ervaring hebben met dit scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
@abbadon : De tweede uitgang is hier ook een stukje minder qua kwaliteit. Ook heb ik moeite met divx/dvd op het tweede scherm. Maar had de G400 niet twee aparte RAMDAC's?
Volgens mij is de tweede RAMDAC is minder snel, kan goed zijn dat het daar aan ligt.

@Deadly : Zie ook mijn post hierboven. Benq gebruikt als meetpunt blijkbaar de overgang van een pixel van zwart naar wit (of andersom natuurlijk). Terwijl de responsetijd toch echt gemeten moet worden als een pixel van zwart naar wit en weer terug naar zwart gaat.
(is mij in ieder geval verteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

heb zojuist ook een tft scherm besteld.
Het is deze geworden:NEC MultiSync LCD1760NX. :9
Zit hier ook standaard een dvi kabel bij of moet je die er nog bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Mijn NEC werdt geleverd zonder DVI kabel. Die krengen zijn helaas nogal duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

Maakt het ook nog uit wat voor een dvi kabel je koopt?
Heb een creative geforce4 ti4400,en waar staan eigenlijk de dvi kabels in de pricewatch,kan er maar een paar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

pffew, ik heb net wat rond zitten bladeren in dit topic, meer dan genoeg leesvoer. Ik wil dus als 2e monitor een tft kopen, omdat hij dicht naast een speaker moet staan, en een crt dus zou verkleuren. Ook zal ik hem nog wel eens verslepen, dus dat is ook een bijkomend voordeel. Maar ik zit met een budget van rond de 300-350€ , al kan je daar geloof ik tegenwoordig best een fijne 15" monitor voor kopen toch?

Bij de locale computer boer hebben ze maar een paar TFT schermen staan, die toch nog vrij duur zijn, of 17/19" dus zal ik toch hier wat meer info moeten vinden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techless
  • Niet online

Techless

GuT

Microkid schreef op 16 August 2003 @ 13:56:
[...]

Thanks dude!! _/-\o_ Ik heb het even geprobeerd, en ja hoor, als je de 'auto' knop een paar seconden indrukt gaat ie naar het volgende signaal. Stom van die support desk dat ze dat zelfs niet eens wisten. Het staat ook niet in de handleiding |:(
Dat heb ik inderdaad ook niet uit de handleiding die lees ik overigens meestal niet. Die enige die ik me herinner is die van de Ti-83, als je die handleiding ziet vraag je je af hoeveel talen daar in staan... één dus :P
Misschien vind je het dan ook leuk om te weten dat je met de middelste knoppen het volume kunt regelen als je ze inhoud (up en down). Daar kwam ik pas later
achter dat is wel een stuk fijner dan via het OSD, ik vind het nogsteeds een
wereld monitor de AL732 en ik zou opzich wel zo'n AL931 in het midden willen 8)
Anoniem: 32702 schreef op 17 August 2003 @ 22:47:
Maakt het ook nog uit wat voor een dvi kabel je koopt?
Heb een creative geforce4 ti4400,en waar staan eigenlijk de dvi kabels in de pricewatch,kan er maar een paar vinden.
In princiepe maakt het niet uit. Alleen de Acer AL732 geeft geen goed beeld in combinatie met een Ati Radeon als je hem met een el cheapo DVI kabel aan sluit. Dan schijnt dat een duurdere kabel werkt al heb ik dat zelf nog niet gezien. Ik gebruik voorlopig maar gewoon even VGA.
Als je dus niet deze combo hebt kun je gewoon elke DVI kabel pakken.
_ferry_ schreef op 17 August 2003 @ 23:11:
pffew, ik heb net wat rond zitten bladeren in dit topic, meer dan genoeg leesvoer. Ik wil dus als 2e monitor een tft kopen, omdat hij dicht naast een speaker moet staan, en een crt dus zou verkleuren. Ook zal ik hem nog wel eens verslepen, dus dat is ook een bijkomend voordeel. Maar ik zit met een budget van rond de 300-350€ , al kan je daar geloof ik tegenwoordig best een fijne 15" monitor voor kopen toch?

Bij de locale computer boer hebben ze maar een paar TFT schermen staan, die toch nog vrij duur zijn, of 17/19" dus zal ik toch hier wat meer info moeten vinden. :D
Als je gewone (zelfs de simpelste) computer speakertjes hebt zijn ze over het algemeen magnetisch afgeschermd. Dan kan het gewoon naast een CRT monitor staan (dit kun je even uitproberen natuurlijk door hem even langs je CRT te halen of tv).
Ik kan me voorstellen dat je toch met je tijd mee wilt gaan :) en een TFT wilt om andere reden, zuinig met energie, rustig voor de oogjes, etc, etc.

Voor 350 euri heb je een 17" de ACER AL707 en die schijnt niet tegen te vallen! dat kun je in deze topic meermalen bevestigd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 21:13

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Hoewel ik vermoed dat de meesten van jullie daar ook wel kijken, toch maar ff een link naar de "concurrent" hardware.info over de nieuwe lijn Sony TFT's.
http://www.hardware.info/nieuws.php?id=2229

Oh ja , en op een persoonlijke noot: ik vind het woord "euri" :r............maar dat boeit verder niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ray-zor op 18-08-2003 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

techless schreef op 18 August 2003 @ 02:01:

[...]

Als je gewone (zelfs de simpelste) computer speakertjes hebt zijn ze over het algemeen magnetisch afgeschermd. Dan kan het gewoon naast een CRT monitor staan (dit kun je even uitproberen natuurlijk door hem even langs je CRT te halen of tv).
Ik kan me voorstellen dat je toch met je tijd mee wilt gaan :) en een TFT wilt om andere reden, zuinig met energie, rustig voor de oogjes, etc, etc.

Voor 350 euri heb je een 17" de ACER AL707 en die schijnt niet tegen te vallen! dat kun je in deze topic meermalen bevestigd krijgen.
dat ze magnetisch zijn merkte ik al, ik heb nu een 14" crt als 2e monitor, en die zie je in de hoek naast de speaker wat verkleuren, en als de muziek hard staat zie je wat trillingen door het scherm lopen. (het zijn ook normale 3weg infinity's, geen pc speakers). Maar ik heb IDD wat meningen gezien over een paar monitoren, dus hopen dat ik daar een fijne monitor mee kan vinden :D

[ Voor 4% gewijzigd door _ferry_ op 18-08-2003 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022

Mosez

Watermanager

Goed, aangezien niemand het ding heeft of er over wil schrijven heb ik zelf maar een Eizo L557-K gekocht. Bij tftscherm.nl in Dordrecht; in winkel kunnen controleren op dode pixels.

[img]javashttp://www.eizo.co.jp/welcome/products/lcd/l557/images/photo.jpg[/img]

Geweldig schermpje, super-egaal beeld en sprekende kleuren. Wat gamen betreft (daar gaat het hier om natuurlijk): met rondrennen in MOHAA 'veegt' de omgeving soms een beetje, maar nooit hinderlijk.

edit:
Pics op verzoek.

Mooi zitten? Barcelona chair!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
De Hyundai Q17 (DVI+USB) TFT schermen zijn bij Salland geleverd :) :)
Ik heb 'm (volgens Salland) morgen in huis! :*)

Ik zal dan wel ff wat foto's maken ;)

[ Voor 49% gewijzigd door pSycho-Y2K op 18-08-2003 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64018

Ik heb ook mail gekregen. Mijn Hyundai Q17 (DVI+USB) komt ook morgen binnen :9 :9~ Ik heb hem bij Maxpert besteld. Ik heb helaas geen camera, maar ik zal zeker mijn bevindingen hier posten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Microkid schreef op 16 August 2003 @ 22:01:
[...]

Nee, ik woon in een oude vuurtoren, 500 treden ;)
Ja, hij heeft een zoom die je aan en uit kan zetten. Geeft trouwens leuke effecten als je TV kijkt. Normaal heb je een smal zwart randje boven en onder, en als je de zoom aanzet worden de mensen ietsje langer ;)
En hoe doe je dat ??
ik heb hem voor mij staan, en via dvi aangekoppeld.. maar ik zie dit nergens in de menu staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

pSycho_Y2K schreef op 18 August 2003 @ 15:00:
De Hyundai Q17 (DVI+USB) TFT schermen zijn bij Salland geleverd :) :)
Ik heb 'm (volgens Salland) morgen in huis! :*)

Ik zal dan wel ff wat foto's maken ;)
w00000000000000000000000000000000000000000000000000t!! *D

Dan heb ik em ook nog deze week, thx voor de info :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9

Ik kan echt niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:41

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

zit er nou eigenlijk verschil tussen de ADI 715 en de Hyundai Q17???
ze hebben toch beide een dvi aansluiting? of heb ik dat verkeerd.
en zijn er nog andere monitoren die met deze zijn te vergelijken?
want ik weet het allemaal niet meer.. haha.
maar ik zit voornamelijk naar deze 2 te kijken. ik zat eerst te kijken naar zo'n samsung.
die slimlines. maar dat valt af omdat die veeeeeels te duur zijn.
op die adi en hyundai kan je games spelen toch? want ik heb een ati radeon 9700pro. dus gamen doe ik met plezier :D

nog een vraagje wat is het verschil tussen de Q17 en de Q17A???
want dat weet ik dus ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door mydogisgone op 19-08-2003 00:28 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

mydogisgone schreef op 19 August 2003 @ 00:27:
zit er nou eigenlijk verschil tussen de ADI 715 en de Hyundai Q17???
ze hebben toch beide een dvi aansluiting? of heb ik dat verkeerd.
en zijn er nog andere monitoren die met deze zijn te vergelijken?
want ik weet het allemaal niet meer.. haha.
maar ik zit voornamelijk naar deze 2 te kijken. ik zat eerst te kijken naar zo'n samsung.
die slimlines. maar dat valt af omdat die veeeeeels te duur zijn.
op die adi en hyundai kan je games spelen toch? want ik heb een ati radeon 9700pro. dus gamen doe ik met plezier :D

nog een vraagje wat is het verschil tussen de Q17 en de Q17A???
want dat weet ik dus ook niet.
verschil Q17 en Q17A is de DVI die bij de ene ontbreekt en USB hub geloof ik ook nog en bij de andere niet.

20 ms voelt voor mij lekkerder aan omdat ik bang ben dat als ik die ADI neem dalijk met een 16 ms respone zit op 256 kleuren en dat als je em dan op 32 bit zet opeens een response wordt van 32 ms... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:41

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

DeMoN schreef op 19 August 2003 @ 00:37:
[...]

verschil Q17 en Q17A is de DVI die bij de ene ontbreekt en USB hub geloof ik ook nog en bij de andere niet.

20 ms voelt voor mij lekkerder aan omdat ik bang ben dat als ik die ADI neem dalijk met een 16 ms respone zit op 256 kleuren en dat als je em dan op 32 bit zet opeens een response wordt van 32 ms... :/
thnx.
kijk dat moest ik nou weten.
dus ik kan beter die Q17 nemen? zodat ik dan met 20ms met 32bit games kan spelen?
jij hebt dus ook de Q17 besteld? of heb ik dat verkeerd?
want als goed is ga ik zondag naar de beurs in zwolle om zo'n monitor op de kop te tikken :D

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ja, ik heb em ook besteld.. net zoals pSycho_Y2K in dit topic.

Ik betwijfel het of je dat ding op de beurs kan kopen, zou wel mooi zijn maar hij is best wel zeldzaam :)

Ik durf niks met zekerheid te zeggen over het gamen. Die ADI met 16 ms schijnt ook helemaal geen problemen met spellen te hebben. Maar ik speel liever op safe en wil die Q17 ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.