mijn eizo l767 op werk is niet warm. dus niet allemaal. zal wel van het design afhangen..
Waarom heeft niemand het over de Hansol H750 17inch?
Ik heb er zelf ook een en ben er heel tevreden over! hij is perfect qua prijs/kwaliteit (€350), en als beste koop uitgekozen door de PCM.
Het tft zelf wordt door samsung geproduceerd dus dat zit ook wel goed. De voeding zit ingebouwd dus je hebt geen aparte adapter nodig, en er zit een hoofdtelefoon aansluiting op wat ook van pas kan komen.
op deze site: http://www.brorsan.com/review.html staat een review van het scherpje.

(hij is ook in het zwart verkrijgbaar)
Ik heb er zelf ook een en ben er heel tevreden over! hij is perfect qua prijs/kwaliteit (€350), en als beste koop uitgekozen door de PCM.
Het tft zelf wordt door samsung geproduceerd dus dat zit ook wel goed. De voeding zit ingebouwd dus je hebt geen aparte adapter nodig, en er zit een hoofdtelefoon aansluiting op wat ook van pas kan komen.
op deze site: http://www.brorsan.com/review.html staat een review van het scherpje.

[ Voor 28% gewijzigd door Speedfight op 07-08-2003 16:03 ]
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Ik heb zelf een dual Samsung SyncMaster 172T setup.Anoniem: 52305 schreef op 06 August 2003 @ 19:55:
Moeilijk moeilijk,...
[afbeelding]
CRT NEC MultiSync FE2111SB 22" 2x 567,-
totaal: 1134,- Euro
of
[afbeelding]
Samsung 191T 2x 710,-
totaal 1420,-
pro's & con's:
CRT:
+ scherper dan tft
+ hogere resolutie
+ alle resolutie worden goed weergegeven
- zwaar (no-go met lanparty's)
TFT:
+ Rustiger beeld?
+ Neemt weinig ruimte in
+ Minder stroom verbruik
+ Ziet er mooier uit en moderner dan CRT
+ dunne rand, is voor dual scherm mooier
- mogelijk dode piksels
- duurder
- niet alle resulutie naast de standaart (optimale) worden goed weergegeven
- mogelijk ghosting met gamen
Damn ik kan de keuze maar niet maken, gamen is niet erg belangrijk voor mij, maar dingen als rustig beeld en goede contrast is wel erg belangrijk ik lees namelijk veel teksten en werk vaak met photoshop.
Dub dub kan iemand mij zeggen dat het contrast en beeld van een tft beter is dan een (goede) crt monitor? Heb ff een duwtje nodig
Ikzelf vind dit een perfecte combo
Kleuren lijken zeer goed te zijn en contrast etc. is ook zeer in orde.
Ik denk dat ik toch maar voor de Lg 1710B ga. Goede keus? Ook om een beetje mee te gamen? Of kan iemand me toch nog betere alternatieven noemen in dat budget? Het blijft een lastige keus.
Goede keus denk ik.........ik heb nog geen echte nadelen kunnen ontdekken bij dit scherm. Het is superscherp en gamen gaat uitstekend.Koen Roumen schreef op 07 August 2003 @ 21:06:
Ik denk dat ik toch maar voor de Lg 1710B ga. Goede keus? Ook om een beetje mee te gamen? Of kan iemand me toch nog betere alternatieven noemen in dat budget? Het blijft een lastige keus.
edit:
In tegenstelling tot het scherm van Trojan Pony heeft de mijne geen dode pixels.
In tegenstelling tot het scherm van Trojan Pony heeft de mijne geen dode pixels.
[ Voor 12% gewijzigd door EmilneM op 07-08-2003 22:23 ]
'k Heb vanavond de Eizo L557 maar eens bekeken bij de Mediamarkt en ik moet zeggen: ben niet onder de indruk.
Het lijkt alsof er een raster in het scherm ligt die de daar draaiende NVidia Elf-demo niet ten goede kwam. Wat ik me nou afvroeg: heeft dat te maken met het feit dat de Eizo analoog aangesloten was of is het een functie van het gebruikte paneel (IPS)?
De L557 kwam goed uit diverse 17" tests, maar ik ben nog niet overtuigd.
[Edit]
Ter verduidelijking: tekst en afbeeldingen op het scherm ogen niet zo 'smooth' als bij andere typen, zoals bijvoorbeeld de L665.
Het lijkt alsof er een raster in het scherm ligt die de daar draaiende NVidia Elf-demo niet ten goede kwam. Wat ik me nou afvroeg: heeft dat te maken met het feit dat de Eizo analoog aangesloten was of is het een functie van het gebruikte paneel (IPS)?
[Edit]
Ter verduidelijking: tekst en afbeeldingen op het scherm ogen niet zo 'smooth' als bij andere typen, zoals bijvoorbeeld de L665.
[ Voor 15% gewijzigd door Mosez op 08-08-2003 08:59 ]
Mooi zitten? Barcelona chair!
Anoniem: 89441
Heb na wat wikken en wegen de Acer 732 besteld, ook maar gelijk de Creative I-Trigue 2.1 3300. Dit past er wel mooi bij verwacht ik. Zal als ze binnen zijn wel wat plaatjes schieten.
Anoniem: 13138
Ik ben vandaag achter de ADI Microscan 715 gegaan, maar tot mijn verbazing was deze nergens te krijgen. Een verkoper vertelde me wel dat deze tft monitor niet meer geleverd kon worden. Heeft iemand anders deze verhalen al gehoord. Wel een beetje raar dat zo'n goeie monitor niet meer geleverd kan worden.
Ga ik toch maar voor de Hitachi CML174SXW.
Oh ja, heeft iemand toevallig de Hyundai Q17 in bezit en zou diegene een mini review kunnen schrijven. Ziet er ook wel goed uit namelijk.
Ga ik toch maar voor de Hitachi CML174SXW.
Oh ja, heeft iemand toevallig de Hyundai Q17 in bezit en zou diegene een mini review kunnen schrijven. Ziet er ook wel goed uit namelijk.
Anoniem: 64018
@suprguard: Heb je de Hyundai Q17 al wel in een winkel gezien?? Ik had namelijk de Adi A715 bij tftwebwinkel besteld, maar die is niet meer leverbaar (je verhaal klopt dus
) Nu is de Hyundai Q17 exact hetzelfde als de ADI A715, al staat er alleen een andere naam op. Maar voor de Q17 zijn er ook al leveringsproblemen
Het probleem is namelijk dat ik nu ook effe niet meer weet welke TFT ik dan moet gaan kopen. De Hitachi valt voor mij af, omdat ik deze geen mooi design vind hebben. Ik zat nu zelf te denken aan de LG 1710B. Deze hebben ze bij Mycom bij mij in de buurt.
Het grote voordeel is dat MyCom een 8 dagen niet-goed-geld-terug-garantie heeft. Dus mocht ik kapotte pixels hebben en buiten de pixelgarantie van LG vallen, dan kan je altijd van de garantie van MyCom gebruik maken. Ik verzin dit trouwens niet zelf, want de verkoper daar heeft dit zelf aan mij verteld
Ik denk er nog maar effe over na, en ga morgen nog maar eens naar MyCom om de LG te gaan bekijken.

Het probleem is namelijk dat ik nu ook effe niet meer weet welke TFT ik dan moet gaan kopen. De Hitachi valt voor mij af, omdat ik deze geen mooi design vind hebben. Ik zat nu zelf te denken aan de LG 1710B. Deze hebben ze bij Mycom bij mij in de buurt.
Het grote voordeel is dat MyCom een 8 dagen niet-goed-geld-terug-garantie heeft. Dus mocht ik kapotte pixels hebben en buiten de pixelgarantie van LG vallen, dan kan je altijd van de garantie van MyCom gebruik maken. Ik verzin dit trouwens niet zelf, want de verkoper daar heeft dit zelf aan mij verteld
Ik denk er nog maar effe over na, en ga morgen nog maar eens naar MyCom om de LG te gaan bekijken.
Anoniem: 13138
Tsjee, het valt niet mee zeg. Hyundai ook al leveringsproblemen. Hmmm, dan ga ik voor de volgende optie denk ik en dat is de NEC 1760NX of de LG1710B. De LG heb ik al gezien en die zag er ook goed uit. Ik weet alleen niet of beide monitoren pixelgarantie hebben. Hmm, de ACER 732 is misschien ook wel weer een optie. Ik weet het niet meer!?!?!
Nog maar een nachtje over slapen dan
Nog maar een nachtje over slapen dan
Helemaal met je eens. Ben vandaag bij Mycom in Apeldoorn geweest. Vroeg daar ook naar de LG1710B omdat ze alleen de S versie in de showroom hadden staan. Verkoper ging kijken of hij de B nog had, maar die was helaas niet op voorraad. Anders had ie 'm wel ff uit willen pakken. Prima service. Daarna Arnhem en Zwolle gebeld. Ik heb er eentje in Zwolle vast laten houden.Anoniem: 64018 schreef op 08 August 2003 @ 14:48:
Het grote voordeel is dat MyCom een 8 dagen niet-goed-geld-terug-garantie heeft. Dus mocht ik kapotte pixels hebben en buiten de pixelgarantie van LG vallen, dan kan je altijd van de garantie van MyCom gebruik maken. Ik verzin dit trouwens niet zelf, want de verkoper daar heeft dit zelf aan mij verteld![]()
Idd nog eens nagevraagd, maar ten eerste willen ze 'm bij Mycom best even voor je uitpakken om 'm te laten zien voor je 'm koopt, en daarnaast kan je dus bij Mycom terugkomen als je er al snel achter komt dat er een pixel defect is. Voor mij dé reden om bij Mycom te kopen, want veel andere winkels doen dit niet.
En ik wilde toch al voor de LG1710B gaan. Dus dat komt mooi uit. Ben morgen jarig, ga 'm met m'n ouders in Zwolle bekijken en dan kopen mocht ie bevallen. Maar ik heb de S versie al gezien vandaag in Apeldoorn, prima beeld, mooie monitor. Alleen geen DVI.
Kan iemand het verhaal van Toms Hardware bevestigen over het 16 ms kleuren probleem?
Ik zit zelf te twijfelen tussen de ADI A715 (AU Optronics 16 ms paneel) en de Hyundai Q17 (Hyundai 20 ms paneel).
Ik mag graag gamen (BF1942, Q3A, UT e.d.), ik heb echter geen zin in wazige graphics en ghosting zoals Tom dit claimt bij 16 ms panelen
Ik zit zelf te twijfelen tussen de ADI A715 (AU Optronics 16 ms paneel) en de Hyundai Q17 (Hyundai 20 ms paneel).
Ik mag graag gamen (BF1942, Q3A, UT e.d.), ik heb echter geen zin in wazige graphics en ghosting zoals Tom dit claimt bij 16 ms panelen

[ Voor 13% gewijzigd door pSycho-Y2K op 08-08-2003 16:22 ]
Alleen de specs die ik vind over de LG1710B en de LG1710S zijn niet overal hetzelfde. Ik dacht namelijk dat de LG1710B ook 16ms was, maar op de site en de verkoper van MyCom vertelde mij dat de alleen de S versie 16ms was. Kan iemand mij vertellen hoe het nu precies zit met die specs??
Want het enigste verschil tussen de B en S versie was toch de DVI-aansluiting?
@pSycho_Y2K: er zijn wat leveringsproblemen m.b.t de ADI A715 (zie mijn post iets terug) en ook de Hyundai Q17 is moeilijk leverbaar. Het zou mij benieuwen of je een van deze twee schermen snel te pakken kan krijgen. Ik heb in ieder geval de moed opgegeven
Verder heb ik vernomen dat de Hyundai en de ADI exact dezelfde schermen zijn. Alleen staat er een andere naam op
Want het enigste verschil tussen de B en S versie was toch de DVI-aansluiting?
@pSycho_Y2K: er zijn wat leveringsproblemen m.b.t de ADI A715 (zie mijn post iets terug) en ook de Hyundai Q17 is moeilijk leverbaar. Het zou mij benieuwen of je een van deze twee schermen snel te pakken kan krijgen. Ik heb in ieder geval de moed opgegeven
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 64018 op 08-08-2003 15:29 ]
Anoniem: 80403
Ja, dat was mij dus ook verteld. Alleen toen ik het scherm (1710B) had zag ik op de LG site dat ie een responstijd van 20ms had, daarna zag ik op een andere site weer dat ie 16 had.Anoniem: 64018 schreef op 08 augustus 2003 @ 15:16:
Alleen de specs die ik vind over de LG1710B en de LG1710S zijn niet overal hetzelfde. Ik dacht namelijk dat de LG1710B ook 16ms was, maar op de site en de verkoper van MyCom vertelde mij dat de alleen de S versie 16ms was. Kan iemand mij vertellen hoe het nu precies zit met die specs??
Want het enigste verschil tussen de B en S versie was toch de responsetijd?
De meeste winkels zeggen dat de 1710B & de 1710S beide 16ms hebben maar volgens mij is dat dus 20ms, iniedergeval bij de 1710B.
offtopic:
ik krijg het zelfs warm van typen...
Heb ik ook. Perfect schermpie idd.Speedfight schreef op 07 August 2003 @ 15:57:
Helaas had ik 30 groene en rode dode pixels na een week. Zit nu in de garantie molen
Speel er veel Wolfenstein - Enemy Territory mee, en dat gaat perfect. Geen schaduwtjes te zien.
woei!
Ik heb Salland gebeld over informatie over de Hyundai en de Garantie en ik kreeg na een tijdje een verhaal te horen dat als ik 'iets' in de Hub zou steken van de Hyundai, dat games ineens langzamer ging
Verder beveelden ze me de Hitachi CML 174SXW aan, aangezien deze sneller was
Tom's Hardware vermeld anders een heel verhaal over 16 ms panelen
@Solo18, ADI A715 gebruikt een 16 ms paneel, de Hyundai een 20 ms
Behuizing e.d. is wel hetzelfde, daar heb je gelijk in.
Tom's Hardware vermeld anders een heel verhaal over 16 ms panelen

@Solo18, ADI A715 gebruikt een 16 ms paneel, de Hyundai een 20 ms
Behuizing e.d. is wel hetzelfde, daar heb je gelijk in.
[ Voor 25% gewijzigd door pSycho-Y2K op 08-08-2003 16:10 ]
Bij de Mycom las ik dat de 1710B 20ms had, en dat is volgens mij de enige juiste waarde. Maar goed ook, want Tomshardware over 16ms in z'n algemeen:Anoniem: 80403 schreef op 08 augustus 2003 @ 15:23:
[...]
De meeste winkels zeggen dat de 1710B & de 1710S beide 16ms hebben maar volgens mij is dat dus 20ms, iniedergeval bij de 1710B.
offtopic:
Wat ik daaruit opmaak, is dat je beter een 20ms scherm dan een 16ms kan hebben. Of in ieder geval, dat je met een 16ms niet veel meer opschiet dan met een 20ms. En dan is 20ms t.o.v. 16ms dus helemaal niet zo erg. En de B versie heeft idd wél DVI, de S versie niet. Die is daarom ook 50 euro goedkoper, ondanks het response time verschil.16 ms: Beware!
When we tested the first monitors of this kind, the Iiyama AS4314UTG and Hitachi CML174SXW, we were surprised to find much less afterglow on the 20-ms monitor than on the 16-ms. We have gone into this matter since then, and it turns out that the term 16 ms is exaggerated. 16 ms (max.) would be more accurate. If the manufacturers were really frank about this, they would indicate that 16-ms panels only display 262,000 colors instead of the usual 16 million. In fact, AU Optronics uses its extra fast response time to display 16 million colors in the end. With luck, the color your game needs will be one of the 262,000available to start with and, if so, the response time actually will be 16 ms.
But if the color is not in the 262,000 table, the panel will display the two closest shades alternately. Because the display is very fast, your eye will only detect one shade, the right one. But for you to see an image, the monitor has to draw two of them. (AU Optronics has confirmed this.)
Da's precies wat ik bedoelde tussen de ADI A715 en de Hyundai Q17, vandaar dat ik liever geen gok waag voor een 16 ms scherm.
Ik heb dus nu al een tweetal weken een Hyundai Q17 en ik moet zeggen, tomshardware heeft niet gelogen.
Scherm werd binne de 3 dagen geleverd (www.crazycamel.com) en ik woon net onder brussel (belgie dus
).
Zit dus een usb hubje op, boxen in de voet en jawel een DVI connector (er waren geruchten dat deze zonder dvi zou zijn).
Ik heb geen digicam dus geen fotos maar hij ziet er dus vrij strak uit en exact hetzelfde als de adi.
ff een kleine review.
Alles werd mooi verpakt geleverd en opstellen is heel heel makkelijk. De invalhoek is goed te verstellen door kantelen en hoogte te verstellen. ik heb invallend licht van de zijkant en daar hebbik geen last van. Het beeld is heel scherp op VGA en subliem op DVI. Enig minpunt bij vga is dat de brightness on screen veranderen geen effect heeft dus moet je maar wat prullen met de VGA waarden. De waarden van THG zijn vrij correct.
De native resolutie is 1280x1024x60 maar resizen is niet zichtbaar.
Kleuren zijn vrij correct, zwart is zwart en wit is wit.
En dan nu waar het op aankomt: games en films.
Het eerste wat ik probeerde was meteen urban terror (q3 mod) en ik zag dan ook nix van ghosting, tearing of streaking. Zelfde bij ut2003. Het moet wel gezegd worden dat alles op de native resolutie net wat beter oogt. Een andere opmerking is dat DVI het beste beeld gaf. Op VGA mode zie je soms de textures onscherp worden als je snel beweegt maar bij dvi helemaal niets.
DVD's en divxen kijken gaat zeer goed en wanneer je een tvrip bekijkt is het beeld zelf beter dan op een crt.
Nog iets over de garantie: ik had 2 dooie pixels dus ff naar de winkel gebeld en die zeiden me naar een nummer in duitsland te bellen (staat op de doos).
FF gebeld (je kan in 3 talen bellen: frans, engels en duits) maar ik had een hollander aan de lijn
Ff gemeld dat ik een dead on arrival had en die kerel vroeg serienummer en factuurcopie en 32uur later had ik een nieuw scherm. Beter nog, het oude zijn ze nog steeds niet komen halen dus ik heb 2 TFTs 
All in all, de beste pc aankoop van men leven
Scherm werd binne de 3 dagen geleverd (www.crazycamel.com) en ik woon net onder brussel (belgie dus
Zit dus een usb hubje op, boxen in de voet en jawel een DVI connector (er waren geruchten dat deze zonder dvi zou zijn).
Ik heb geen digicam dus geen fotos maar hij ziet er dus vrij strak uit en exact hetzelfde als de adi.
ff een kleine review.
Alles werd mooi verpakt geleverd en opstellen is heel heel makkelijk. De invalhoek is goed te verstellen door kantelen en hoogte te verstellen. ik heb invallend licht van de zijkant en daar hebbik geen last van. Het beeld is heel scherp op VGA en subliem op DVI. Enig minpunt bij vga is dat de brightness on screen veranderen geen effect heeft dus moet je maar wat prullen met de VGA waarden. De waarden van THG zijn vrij correct.
De native resolutie is 1280x1024x60 maar resizen is niet zichtbaar.
Kleuren zijn vrij correct, zwart is zwart en wit is wit.
En dan nu waar het op aankomt: games en films.
Het eerste wat ik probeerde was meteen urban terror (q3 mod) en ik zag dan ook nix van ghosting, tearing of streaking. Zelfde bij ut2003. Het moet wel gezegd worden dat alles op de native resolutie net wat beter oogt. Een andere opmerking is dat DVI het beste beeld gaf. Op VGA mode zie je soms de textures onscherp worden als je snel beweegt maar bij dvi helemaal niets.
DVD's en divxen kijken gaat zeer goed en wanneer je een tvrip bekijkt is het beeld zelf beter dan op een crt.
Nog iets over de garantie: ik had 2 dooie pixels dus ff naar de winkel gebeld en die zeiden me naar een nummer in duitsland te bellen (staat op de doos).
FF gebeld (je kan in 3 talen bellen: frans, engels en duits) maar ik had een hollander aan de lijn
All in all, de beste pc aankoop van men leven
Ik ben blij dat iemand een review heeft geschreven over de Hyundai Q17
Ik zit al een tijdje te kijken naar de Hyundai Q17 en andere TFTs.
Without a doubt, dit geeft me des te meer reden om voor deze TFT te gaan
Heb echter nog een vraag: Welke kleur heb je genomen? (Zilver of Beige?)
Weet je ook hoe deze kleuren eruit zien bij de TFT?
Bij Salland zit er een verschil van 40 euro tussen deze kleuren
[ Voor 24% gewijzigd door pSycho-Y2K op 08-08-2003 19:09 ]
Even ter verduidelijking:
Hyundai Q17 --> USB en DVI
Hyundai Q17A --> zonder USB en DVI
Ondanks dat TomsHardware de Hyundai Q17A noemt als het scherm met DVI, doen de winkels het andersom
Ik zie ook dat bij salland er €40 verschil zit tussen de kleuren. Mij lijkt de zilver/grijs versie het mooist. Dit is ook de kleur die terug te vinden is bij TomsHardware. Ik heb zo net ook een mailtje gestuurd naar Salland met de vraag of het panel nog op voorraad is, maar ik denk haast van niet. Bij Maxpert die ook in de pricewatch staat is hij in ieder geval niet op voorraad.
Hyundai Q17 --> USB en DVI
Hyundai Q17A --> zonder USB en DVI
Ondanks dat TomsHardware de Hyundai Q17A noemt als het scherm met DVI, doen de winkels het andersom

Ik zie ook dat bij salland er €40 verschil zit tussen de kleuren. Mij lijkt de zilver/grijs versie het mooist. Dit is ook de kleur die terug te vinden is bij TomsHardware. Ik heb zo net ook een mailtje gestuurd naar Salland met de vraag of het panel nog op voorraad is, maar ik denk haast van niet. Bij Maxpert die ook in de pricewatch staat is hij in ieder geval niet op voorraad.
[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 64018 op 08-08-2003 19:34 ]
silver, de andere kleur wasser niet maar silver ziet er toch mooi uit. Heb 485€ betaald en kvinnet nog steeds een goeie kooppSycho_Y2K schreef op 08 August 2003 @ 19:04:
[...]
Ik ben blij dat iemand een review heeft geschreven over de Hyundai Q17![]()
Ik zit al een tijdje te kijken naar de Hyundai Q17 en andere TFTs.
Without a doubt, dit geeft me des te meer reden om voor deze TFT te gaanBedankt!
Heb echter nog een vraag: Welke kleur heb je genomen? (Zilver of Beige?)
Weet je ook hoe deze kleuren eruit zien bij de TFT?
Bij Salland zit er een verschil van 40 euro tussen deze kleuren
Haha, wat grappig, opeens een LG1710B interest boom. 
Heb hem zelf gisteren besteld, zal denk ik woensdag, of donderdag binnenkomen. Ik zal er zeker een reviewtje over schrijven met pics + ervaringen: spellen + DVD + PhotoShop + 3DSMax.
*Cavorka kan er bijna niet op wachten om hem binnen te krijgen: zijn gehele systeem (op de DVDRW/CDRW na dan (zijn moeilijk te krijgen in zilver!)) zal dan two-tone zilver/donker zilver zijn. *drool*
Zie: www.tweakers.net/gallery/94364/sys (zonder DVD/RW nog, deze komt dinsdag/woensdag binnen)
Heb hem zelf gisteren besteld, zal denk ik woensdag, of donderdag binnenkomen. Ik zal er zeker een reviewtje over schrijven met pics + ervaringen: spellen + DVD + PhotoShop + 3DSMax.
*Cavorka kan er bijna niet op wachten om hem binnen te krijgen: zijn gehele systeem (op de DVDRW/CDRW na dan (zijn moeilijk te krijgen in zilver!)) zal dan two-tone zilver/donker zilver zijn. *drool*
Zie: www.tweakers.net/gallery/94364/sys (zonder DVD/RW nog, deze komt dinsdag/woensdag binnen)
[ Voor 13% gewijzigd door Cavorka op 09-08-2003 10:50 ]
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.
Ik ga er als het goed is vanmiddag een halen, zat te denken aan een IIAMA maar aangezien deze 17 inc is en maar een paar tientjes meer kost ga ik voor deze.Speedfight schreef op 07 August 2003 @ 15:57:
[afbeelding]
Ben heel benieuwd hoe het hier zo zal staan..
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Als je die LG1710B koopt dan heb je zeker een goede monitor.
Ik zou hem zeker gewoon in een normale winkel kopen om hem te kunnen bekijken. Een winkel met goede service pakt hem voor je uit en bekijkt of het scherm dode pixels heeft.
Zelf mocht ik het scherm zelfs een aantal dagen testen om te kijken of het gamen goed beviel, nou is dat service of niet! Nou en dit gamen is me zeer goed bevallen, daarom zou hij in dit topic helemaal niet mogen ontbreken.
Verder maakt die latency mij verder niets uit, al was hij voor de LG 100ms, hij gamed prima en daar gaat het om!
Er was voor mij in het begin wel een nadeel. Ik kreeg bij lezen van grote lappen tekst hoofdpijn alsof ik nog een CRT had op 60Hz. Maar na een dagje had ik daar geen last meer van. Las in dit topic ook nog iemand die een soortgelijk probleem had, hij kreeg tranende ogen.
Ik zou hem zeker gewoon in een normale winkel kopen om hem te kunnen bekijken. Een winkel met goede service pakt hem voor je uit en bekijkt of het scherm dode pixels heeft.
Zelf mocht ik het scherm zelfs een aantal dagen testen om te kijken of het gamen goed beviel, nou is dat service of niet! Nou en dit gamen is me zeer goed bevallen, daarom zou hij in dit topic helemaal niet mogen ontbreken.
Verder maakt die latency mij verder niets uit, al was hij voor de LG 100ms, hij gamed prima en daar gaat het om!
Er was voor mij in het begin wel een nadeel. Ik kreeg bij lezen van grote lappen tekst hoofdpijn alsof ik nog een CRT had op 60Hz. Maar na een dagje had ik daar geen last meer van. Las in dit topic ook nog iemand die een soortgelijk probleem had, hij kreeg tranende ogen.
Dit topic lijkt mij meer te gaan over TFT schermen in combinatie met het spelen van spellen. Het lijkt mij dan ook dat de top10 moet gaan over schermen die goede gameresultaten geven.Anoniem: 73551 schreef op 06 August 2003 @ 17:37:
ik denk niet dat je een top10 kunt maken, immers verschillen de eisen per gebruiker: hecht je meer waarde aan een lage response dan aan een mooi ontwerp? Vind je een hoog contrast belangrijker dan een DVI aansluiting? etcetc
Ikzelf zit te denken aan de Samsung 172t: mooi design, dunne rand, mooie kleuren, redelijke response (nauwelijks trailing bij aansluiting op DVI icm 75fps)
Dus mooi design en slechte gameprestaties lijkt me toch echt geen nummer 1 in de top10.
Maar alsnog ik zou de LG1710B op n1 zetten
Anoniem: 59732
Normaal heb je het scherm aangekregen via UPS, en daarbij zit een blad voor de vernzending VAN jouw thuis naar Hyundai. Moet je dus ff UPS bellen, en ze komen het op kosten van hyundai ophalen. Maar je moet je oud scherm dus toch opsturen, anders ga je er mss problemen mee krijgen....dafz0r schreef op 08 augustus 2003 @ 18:47:
Beter nog, het oude zijn ze nog steeds niet komen halen dus ik heb 2 TFTs
Ik heb mijn hyundai Q910 (crt) enkele maandjes geleden ook omgewisseld, dus ben er zeker van dat het zo in z'n werk gaat.
Nu een ander verhaal, heb sinds gisteren ook een Hyundai Q17. Nog niet veel kunnen testen buiten enkele divx'jes, maar dit ziet er alleszinds zeer goed uit, en ik heb er HEEL goede hoop in dat dit met ames ook zal zijn (al veel goede reacties op dit scherm gelezen).
Ik heb dus ook de Q17, kost beetje meer dan de Q17a, maar dan wel met usb hubje en DVI aansluiting. Heb hem van de eerste keer op dvi aangesloten, en het beeld is idd haarscherp.
Kan niets anders dan de andere positieve reviews bevestigen, topscherm
Heb tot nu toe nog geen dode pixels, maar ik vraag me wel af of deze na enkele dagen/weken ineens kunnen tevoorschijn komen?
Uit mijn ervaring met rma met hyundai weet ik dat ze idd EERST een nieuw scherm opsturen, en je daarna het oude pas moet terugsturen. Eens teruggestuurd is er bij mijn weten geen degeleijke controle op het scherm dat je hebt teruggestuurd. Hiermee wil ik zeggen dat het volgens mij wel mogelijk is als je 2 of één dode pixel hebt al een nieuw scherm te krijgen, ze controleren het toch niet (DENK IK, heb 4 keer m'n Q910 opgestuurd, ben een pechvogel
nu kopen die Q17!!!
Ik kwoot mezelf maar eventjes. Iemand hier met op- of aanmerkingen op de L557?Mosez schreef op 07 August 2003 @ 22:35:
'k Heb vanavond de Eizo L557 maar eens bekeken bij de Mediamarkt en ik moet zeggen: ben niet onder de indruk.
[Edit]
Ik heb misschien een interessante vraag,
Ik heb een 5.1 Speakerset (Creative Inspire 5.1 5300).
Wat doen we met de center speaker?
Ik bedoel, deze heb ik op m'n huidige Iiyama monitor staan (eind volgende week de Hyundai Q17
), kan de center speaker gewoon onder de TFT paneel staan? 
Dus dat de center speaker nog wel staat op de hub/poot van de TFT,
is dat mogelijk bij de Q17?
Ik bedoel, deze heb ik op m'n huidige Iiyama monitor staan (eind volgende week de Hyundai Q17
[ Voor 25% gewijzigd door pSycho-Y2K op 09-08-2003 13:44 ]
Vandaag de LG L1710B aangeschaft, en ik ben dik tevreden. Bij de Mycom in Zwolle heb ik 'm mogen bekijken in de winkel, geen enkele dode pixel whatsoever, dus meteen meegenomen.
Beeld is erg scherp, wel even wennen, maar wel ontzettend mooi. Tot nog toe alleen UT2k3 geprobeerd, maar dit ziet er prima uit. Ik ben tevreden, bedankt iedereen die me heeft geholpen deze keuze te maken.
Beeld is erg scherp, wel even wennen, maar wel ontzettend mooi. Tot nog toe alleen UT2k3 geprobeerd, maar dit ziet er prima uit. Ik ben tevreden, bedankt iedereen die me heeft geholpen deze keuze te maken.
k zojuist de Acer AL707 binnen. Spellen: NFS:HP2,AoM2, WC3 en MC2 draaien zonder problemen
Ook die monitor test op de 1e page gaat allemaal prima.
ik ben erg tevreden, zeker voor deze prijs
Geen dode (sub)pixels ontdekt btw
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
@Koen: bij Mycom in Den Bosch hadden ze hem niet op voorraad (vanochtend nog maar eens langsgeweest
). Aankomende woensdag ga ik hem waarschijnlijk halen. Kun je mij alvast vertellen of je een DVI kabel bij de monitor kreeg? En hoe is het zwarte beeld bij het kijken van films?
Ik heb een sony tft en 1 vraagje in het osd kan ik pitch instellen maar ik heb geen flauw idee wat er dan zou moeten gebeuren heb hem al eens op 0 gehad en op 1400 maar zie geen verschil wat doet dat
ik zie ik zie wat jij niet ziet
als je ghosting wilt zien moet je XIII spelen. bij mij was et nog wel speelbaar maar ronddraaien resulteerde in wazigheid.
mag et duidelijk zijn dat in andere spellen et niet zo erg is natuurlijk.
ik heb zon Acer AL922
XIII demo kan je hier krijgen http://www.gamershell.com/download_3036.shtml
ik heb zon Acer AL922
Ik heb dan geen 19" maar een 17" nec 1760 en ik echt totaal geen problemen met dit spel.MUSTIS schreef op 09 augustus 2003 @ 19:09:
als je ghosting wilt zien moet je XIII spelen. bij mij was et nog wel speelbaar maar ronddraaien resulteerde in wazigheid.
ik heb zon Acer AL922
edit:
Ik heb trouwens wel een klein beetje problemen met diablo2:LoD. Het ziet er af en toe wazig uit als je te snel beweegt, maarja dat kan misschien ook komen omdat ik op 800x600 draai ipv 1280x1024
Ik heb trouwens wel een klein beetje problemen met diablo2:LoD. Het ziet er af en toe wazig uit als je te snel beweegt, maarja dat kan misschien ook komen omdat ik op 800x600 draai ipv 1280x1024

[ Voor 21% gewijzigd door Elroy op 09-08-2003 19:27 ]
Staat het niet in de handleiding ?icecreamfarmer schreef op 09 August 2003 @ 18:30:
Ik heb een sony tft en 1 vraagje in het osd kan ik pitch instellen maar ik heb geen flauw idee wat er dan zou moeten gebeuren heb hem al eens op 0 gehad en op 1400 maar zie geen verschil wat doet dat
Ik ga voor een vriend een pc in elkaar draaien van een budget van €2500,- en nou dacht ik daar mooi een lompe Neovo K-19 van 19 inch bij te doen, gewoonweg omdat ik die hier vlak bij huis kan krijgen (en dus ook weer kan terugbrengen.) Voor €599 verkrijgbaar, dus best betaalbaar. En ik had er ook een kleine review ergens over gelezen en die was ook enthousiast over dat scherm. Is er hier nog iemand met ervaringen?
En idd zoals psycho al opmerkte: wa doen we met de centerspeaker van een 5.1 setje?
En idd zoals psycho al opmerkte: wa doen we met de centerspeaker van een 5.1 setje?
[ Voor 10% gewijzigd door MightyMauz op 09-08-2003 20:53 ]
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Ik heb dit scherm ook pas geleden aangeschaft. Naar mijn idee is het een zeer goede monitor, zeker voor zn prijs. Het beeld is gewoon erg goed en voor gaming vind ik hem zeker wel goed. Dus ik vind hem zeker wel aan te radenLord_Asswipe schreef op 09 August 2003 @ 20:52:
Ik ga voor een vriend een pc in elkaar draaien van een budget van €2500,- en nou dacht ik daar mooi een lompe Neovo K-19 van 19 inch bij te doen, gewoonweg omdat ik die hier vlak bij huis kan krijgen (en dus ook weer kan terugbrengen.) Voor €599 verkrijgbaar, dus best betaalbaar. En ik had er ook een kleine review ergens over gelezen en die was ook enthousiast over dat scherm. Is er hier nog iemand met ervaringen?
had de k-19 niet etzelfde fujitsu panel als die van de AL922?
Voorraad is bij Mycom idd beperkt; zowel Arnhem als Apeldoorn hadden 'm ook niet op voorraad.Anoniem: 64018 schreef op 09 augustus 2003 @ 15:52:
@Koen: bij Mycom in Den Bosch hadden ze hem niet op voorraad (vanochtend nog maar eens langsgeweest). Aankomende woensdag ga ik hem waarschijnlijk halen. Kun je mij alvast vertellen of je een DVI kabel bij de monitor kreeg? En hoe is het zwarte beeld bij het kijken van films?
Je krijgt er zowel een D-Sub kabel, USB adapter-kabel als DVI kabel bij, dus dat is dik in orde. Kleuren ben ik zeer over te spreken, maar dat kan liggen aan het feit dat ik nooit eerder met een TFT gewerkt heb. Voor een écht objectieve conclusie moet je dus bij anderen zijn die wél vergelijkingsmateriaal tot hun beschikking hebben gehad, maar van mijn kant tot nu toe in ieder geval niks dan lof.
Welke eerste page??? Ik krijg hopelijk in de loop van de week (en anders volgende week) mijn nieuwe PC MET Acer AL732 en die wil ik natuurlijk ook wel ff testuhactieman schreef op 09 August 2003 @ 15:00:
k zojuist de Acer AL707 binnen. Spellen: NFS:HP2,AoM2, WC3 en MC2 draaien zonder problemenOok die monitor test op de 1e page gaat allemaal prima.
Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.
Anoniem: 37833
Ik heb vorige week de LG L1710B gekocht ( prachtig scherm overigens ) na wat dagen gebruiken had ik gister ineens een dode pixel ( rood ) dus ik heb in alle episode's gezocht maar niks gevonden...
Is er iemand die zijn L1710B al een keer heeft geruild ivm dode pixel en zoja kan diegene me dan zeggen of het makkelijk gaat of dat er veel gezeur gaat komen?
Is er iemand die zijn L1710B al een keer heeft geruild ivm dode pixel en zoja kan diegene me dan zeggen of het makkelijk gaat of dat er veel gezeur gaat komen?
Ik denk deze:bdgroot schreef op 10 August 2003 @ 10:38:
[...]
Welke eerste page??? Ik krijg hopelijk in de loop van de week (en anders volgende week) mijn nieuwe PC MET Acer AL732 en die wil ik natuurlijk ook wel ff testuh
http://www.monitorsdirect.com/toolkit/index.shtml
En graag zou ik weten wat de uitkomst is van de Acer
Mijn 1710B komt volgende ..err komende week binnen als het goed is (idd een interest boom voor die dingen) en dit is ook een punt waarop ik duidelijkheid wil.Anoniem: 37833 schreef op 10 August 2003 @ 10:54:
Ik heb vorige week de LG L1710B gekocht ( prachtig scherm overigens ) na wat dagen gebruiken had ik gister ineens een dode pixel ( rood ) dus ik heb in alle episode's gezocht maar niks gevonden...
Heb je al contact opgenomen met LG zelf? Die schijnen namelijk erg schappelijk te zijn. Daarna ook even de winkel bellen waar je em hebt gekocht, maar meestal ruilen die geen schermen met 1 dode pixel om. Acht de kans aardig groot dat LG dus niet lastig doet, vooral als je aangeeft er hinder van te ondervinden. Het is immers 3 jaar on site garantie toch?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
als ik ghosting test met dat calibrator prg is er geen ghosting te zien, zelfs geen millimeter. maar bij sommige spellen is et toch echt wel aanwezig.
testen zou ik doen met reallife games, niet met dit prgje.
testen zou ik doen met reallife games, niet met dit prgje.
ja dat is idd degene die ik bedoelde41.6C.6D.61.72 schreef op 10 August 2003 @ 10:55:
[...]
Ik denk deze:
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Geloof het wel, het uiterlijk is ook precies hetzelfde als de die van de hitatchi op het onderste paneeltje na, de kleur is daarvan alleen wat veranderd.MUSTIS schreef op 09 August 2003 @ 21:01:
had de k-19 niet etzelfde fujitsu panel als die van de AL922?
Over een maandje of wat ben ik waarschijnlijk ook in de markt voor een TFT. Dus ik ben me o.a. in dit forum vast aan het inlezen maar leg me nog niet vast op specificaties e.d. Maar de vraag die psycho stelt was ook één van de eerste die bij mij opkwam. Iemand?pSycho_Y2K schreef op 09 augustus 2003 @ 13:41:
Ik heb misschien een interessante vraag,
Ik bedoel, deze heb ik op m'n huidige Iiyama monitor staan (eind volgende week de Hyundai Q17), kan de center speaker gewoon onder de TFT paneel staan?
Anoniem: 88625
Check deze Nieuwe Tft van Samsung eens http://www.hvdm.nl/pers/samsung/pc/290703.htm
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 88625 op 10-08-2003 13:58 ]
Anoniem: 14425
Heeft er al iemand ervaringen met de nieuwe Acer AL1931 ? Hij lijkt enorm goeie specs te hebben (700:1 , 350 cd /m² wel 25 ms) maar nergens is er al een review of iets dergelijks te vinden. Misschien al een tweaker die hem staan heeft? Linkje met meer info : http://www.acer.be/vi_dut...tx1=BE&crc=3513448889.htm
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 14425 op 10-08-2003 14:30 ]
Ik heb hem net besteld. Als ie binnen is zal ik 'm eens aan de tand voelen en wat resultaten/bevindingen posten.Anoniem: 14425 schreef op 10 August 2003 @ 14:30:
Heeft er al iemand ervaringen met de nieuwe Acer AL1931 ? Hij lijkt enorm goeie specs te hebben (700:1 , 350 cd /m² wel 25 ms) maar nergens is er al een review of iets dergelijks te vinden. Misschien al een tweaker die hem staan heeft? Linkje met meer info : http://www.acer.be/vi_dut...tx1=BE&crc=3513448889.htm
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Oh leuk zeg! En wat heeft je precies dit scherm laten kiezen? Waar heb je hem overigens besteld?Microkid schreef op 10 August 2003 @ 14:48:
[...]
Ik heb hem net besteld. Als ie binnen is zal ik 'm eens aan de tand voelen en wat resultaten/bevindingen posten.
Als je voor een Acer AL732, een Eizo L565 of een ander scherm met ingebouwde speakers kun je die uiteraard zonder problemen gebruiken als center speaker. Voor de Acer kan ik uit ervaring spreken dat de speakertjes best aardig geluid produceren. Als echter mijn versterker aan zet valt het al snel in het niet. Als je eerst als center zo'n simpel satelietje had moet het geen probleem zijn het te vervangen door de monitor speaker in een leuk monitortje.Ray-zor schreef op 10 August 2003 @ 13:34:
[...]
Over een maandje of wat ben ik waarschijnlijk ook in de markt voor een TFT. Dus ik ben me o.a. in dit forum vast aan het inlezen maar leg me nog niet vast op specificaties e.d. Maar de vraag die psycho stelt was ook één van de eerste die bij mij opkwam. Iemand?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Anoniem: 88625
De nieuwe Samsung SyncMaster 172X

http://www.hvdm.nl/pers/samsung/pc/290703.htm
Technische specificaties :
Beelddiagonaal 17 inch
Resolutie 1280x1024@75Hz
Aantal kleuren 16,2 miljoen
Lichtsterkte 270cd/m2
Contrastratio 500:1
Horizontale frequentie 30~80kHz
Verticale frequentie 56~75Hz
Inkijkhoek (horizontaal/verticaal) 160o/130o
Responstijd 16 ms
Input Analoog (15pin D-sub)/ digitaal DVi-D
Energieverbruik 40 watt (maximaal)

http://www.hvdm.nl/pers/samsung/pc/290703.htm
Technische specificaties :
Beelddiagonaal 17 inch
Resolutie 1280x1024@75Hz
Aantal kleuren 16,2 miljoen
Lichtsterkte 270cd/m2
Contrastratio 500:1
Horizontale frequentie 30~80kHz
Verticale frequentie 56~75Hz
Inkijkhoek (horizontaal/verticaal) 160o/130o
Responstijd 16 ms
Input Analoog (15pin D-sub)/ digitaal DVi-D
Energieverbruik 40 watt (maximaal)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 88625 op 10-08-2003 15:26 ]
Reken er maar niet op. Je moet minstens 4 GEHEEL dode pixels hebben (dus helemaal wit/zwart) wil je je LG1710B kunnen ruilen. Misschien dat de winkel waar je hem koopt nog extra garantie geeft anders dan de garantie van LG... maar waar ik hem heb gekocht in ieder geval niet.2Dutch schreef op 10 August 2003 @ 12:35:
[...]
quote:
---------------------------------------------------------------
DJ-BLADE schreef op 10 August 2003 @ 10:54:
---------------------------------------------------------------
Mijn 1710B komt volgende ..err komende week binnen als het goed is (idd een interest boom voor die dingen) en dit is ook een punt waarop ik duidelijkheid wil.
Heb je al contact opgenomen met LG zelf? Die schijnen namelijk erg schappelijk te zijn. Daarna ook even de winkel bellen waar je em hebt gekocht, maar meestal ruilen die geen schermen met 1 dode pixel om. Acht de kans aardig groot dat LG dus niet lastig doet, vooral als je aangeeft er hinder van te ondervinden. Het is immers 3 jaar on site garantie toch?
Zie mijn bericht op Wednesday 06 August 2003 16:15.
[ Voor 6% gewijzigd door Cavorka op 10-08-2003 16:03 ]
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.
Mijn criteria waren:Anoniem: 14425 schreef op 10 August 2003 @ 14:52:
[...]
Oh leuk zeg! En wat heeft je precies dit scherm laten kiezen? Waar heb je hem overigens besteld?
- 19" (duh) 1280x1024
- 170 graden kijkhoek of meer
- zo hoog mogelijke helderheid (300 cd/m2)
- zo hoog mogelijk contrast (1:700)
- D-SUB, DVI, S-video en composiet aansluiting (die laatste ivm tv kijken en voor videobewerking)
- ingebouwde powersupply
De Acer AL1931 is een van de weinige die aan de helderheidsen contrast eisen voldoet (anderen zijn o.a. Acer AL1911 en LGL1910p). Maar die moeten het allemaal weer zonder s-video in stellen. Wat s-video betreft is Acer volgens mij de enige 19" die dat heeft. Iiyama had er eentje, maar die is blijkbaar al weer uit het assortiment.
Ik heb hem besteld bij Plover, naar aanleiding van goede referentie van m'n broer, die had daar 2 weken geleden ook een Acer 17" besteld, en had hem keurig binnen een paar dagen binnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 10-08-2003 17:25 ]
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Aha...dus dan wordt je gewoon genaaid je wilt tog gewoon een goeie monitor zonder ook maar 1 dode pixel...Cavorka schreef op 10 August 2003 @ 15:59:
[...]
Reken er maar niet op. Je moet minstens 4 GEHEEL dode pixels hebben (dus helemaal wit/zwart) wil je je LG1710B kunnen ruilen. Misschien dat de winkel waar je hem koopt nog extra garantie geeft anders dan de garantie van LG... maar waar ik hem heb gekocht in ieder geval niet.
Zie mijn bericht op Wednesday 06 August 2003 16:15.
Ik heb de monitor bij Salland Automatisering gekocht zonder extra geld uit te geven aan pixelgarantie.
maar ik mag toch hopen dat ook al heb ik maar 1 dode pixel ik een nieuwe monitor krijg...
als er nog iemand is die evaring heeft met zijn Lg L1710B monitor garantie laat het ff weten.
Okeez :-) Ik denk dat ik deze ook ga bestellen, maar toch nog ff wachten op de eerste reviewsMicrokid schreef op 10 August 2003 @ 17:22:
[...]
De Acer AL1931 is een van de weinige die aan de helderheidsen contrast eisen voldoet (anderen zijn o.a. Acer AL1911 en LGL1910p). Maar die moeten het allemaal weer zonder s-video in stellen. Wat s-video betreft is Acer volgens mij de enige 19" die dat heeft. Iiyama had er eentje, maar die is blijkbaar al weer uit het assortiment.
]
wat mij betreft de ideale monitor, maar volgens mij is hij nog niet leverbaar in nederland (ook al staan er al wel een paar in pricewatch)
edit: enige nadeel kan die instelsoftware betreffen, ik heb liever gewoon een paar knoppen onderan het scherm ofzo, die in ieder geval altijd werken, zonder weer dingen te moeten installeren
[ Voor 26% gewijzigd door Andamanen op 10-08-2003 18:19 ]
Ik heb hem al gezien bij pcvergelijk voor €617 ( dit is geen reclame). Ik weet niet hoe zij er aankomen aangezien die pas in september verkrijgbaar is. Ook op de samsung site is niets te vinden over de 172xAndamanen schreef op 10 August 2003 @ 18:17:
[...]
wat mij betreft de ideale monitor, maar volgens mij is hij nog niet leverbaar in nederland (ook al staan er al wel een paar in pricewatch)
edit: enige nadeel kan die instelsoftware betreffen, ik heb liever gewoon een paar knoppen onderan het scherm ofzo, die in ieder geval altijd werken, zonder weer dingen te moeten installeren
na ja Hij heeft erg vette specs ben benieuwd, ik ga hem denk ik deze of volgende week halen
Je hebt het recht (wettelijk vastgesteld) om online gekochte goederen binnen acht dagen te retourneren zonder opgaaf van reden. Dus als je een eventuele dode pixel niet kunt uitstaan stuur je het ding gewoon terugAnoniem: 37833 schreef op 10 augustus 2003 @ 17:53:
[...]
Aha...dus dan wordt je gewoon genaaid je wilt tog gewoon een goeie monitor zonder ook maar 1 dode pixel...
Ik heb de monitor bij Salland Automatisering gekocht zonder extra geld uit te geven aan pixelgarantie.
maar ik mag toch hopen dat ook al heb ik maar 1 dode pixel ik een nieuwe monitor krijg...
als er nog iemand is die evaring heeft met zijn Lg L1710B monitor garantie laat het ff weten.
Volgens mij zijn ze bij SA de beroerdste niet om eventueel nog gewoon om te wisselen.
Anoniem: 78919
Weet er soms iemand de pixelpolicy van Acer ?
ik ben namelijk ook geintresseerd in die AL1931
(ook vraag ik me af waarom die AL1911 zoveel goedkoper is. Enkel door die S-video in?)
Groetjes,
Highvolt
(ook vraag ik me af waarom die AL1911 zoveel goedkoper is. Enkel door die S-video in?)
Groetjes,
Highvolt
Dat is ook een probleem ik had hem 1 augustus besteld en ik had een dode pixel gisteravond ( 9 augustus dus ).techless schreef op 10 August 2003 @ 22:55:
[...]
Je hebt het recht (wettelijk vastgesteld) om online gekochte goederen binnen acht dagen te retourneren zonder opgaaf van reden. Dus als je een eventuele dode pixel niet kunt uitstaan stuur je het ding gewoon terug
Volgens mij zijn ze bij SA de beroerdste niet om eventueel nog gewoon om te wisselen.
dus ja heb niet echt de kans om binnen 8 dagen de monitor terug te sturen.
ik probeer morgen wel te bellen en dan kijken wat de reactie wordt.
De Acer pixel policy is als volgt (http://support.acer-euro....ts/reports/displaylcd.pdf)Anoniem: 78919 schreef op 10 August 2003 @ 23:00:
Weet er soms iemand de pixelpolicy van Acer ?
Groetjes,
Highvolt
- Niet meer dan 4 dode pixels per LCD
- niet meer dan 1 dode pixel in het midden, als het scherm opgeldeeld is in 9 gelijke vlakken
De 1911 heeft alleen een D-sub ingang, geen DVI, s-video en composiet. Verder komt de 1911 uit de Value Line, en de 1931 uit de Prestige line en ziet er stukken strakker uit. De 1911 heeft een TN+film scherm, en de 1931 een MVA scherm, dat stukken beter is voor de kijkhoek.
[ Voor 17% gewijzigd door Microkid op 11-08-2003 07:36 ]
Ik heb dus gebeld met Lg en Cavorka heeft helemaal gelijk die meneer kwam me dood leuk uitleggen dat pas na 4 dode pixels ze wat kunnen doen.
daar ben je lekker mee dan wat heb je dan aan die garantie?!
dus ik vraag me af is er een manier om dode pixels te maken want ik ben niet van plan zolang ik deze monitor heb telkens tegen die dode pixel aan te moeten kijken.
dus ik vraag me af is er een manier om dode pixels te maken want ik ben niet van plan zolang ik deze monitor heb telkens tegen die dode pixel aan te moeten kijken.
Anoniem: 61853
Ik lees wel eens dat ze weg zijn gegaan door erop te drukken. Anderen raden dit weer sterk af. Maar normaal zijn dode pixels echt dood en kun je ze niet zomaar repareren.Anoniem: 37833 schreef op 11 augustus 2003 @ 10:13:
Ik heb dus gebeld met Lg en Cavorka heeft helemaal gelijk die meneer kwam me dood leuk uitleggen dat pas na 4 dode pixels ze wat kunnen doen.
Anoniem: 78919
en is er geen manier om andere levende pixels te killen ? 
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *, laatste alinea. Ook jij zit hierbij heel erg op de rand, wees gewaarschuwd.
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *, laatste alinea. Ook jij zit hierbij heel erg op de rand, wees gewaarschuwd.
[ Voor 58% gewijzigd door Pollewob op 11-08-2003 23:02 ]
Juist zoals Highvolt zegd zo bedoel ik hem eigenlijk ook ik wil dus dode pixel maken ( dus niet repareren maar dat er meer dode pixels komen ) weet iemand hoe dat moet?
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *, onderste alinea. Duidelijk genoeg lijkt mij, bewust oplichten van anderen. Check je mail zometeen.
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *, onderste alinea. Duidelijk genoeg lijkt mij, bewust oplichten van anderen. Check je mail zometeen.
[ Voor 36% gewijzigd door Pollewob op 11-08-2003 22:58 ]
Anoniem: 41187
Als je er op i-net er na gaat zoeken , zie je dat veel russische site's hem al aanbieden! Voor rond de € 560! Ook op duitse site's staat hij al te koop, maar ook steeds over de 600 euro ! Ik ben erg benieuwd wanneer deze is nederland wordt aangebodentastingw schreef op 10 augustus 2003 @ 20:08:
[...]
Ik heb hem al gezien bij pcvergelijk voor €617 ( dit is geen reclame). Ik weet niet hoe zij er aankomen aangezien die pas in september verkrijgbaar is. Ook op de samsung site is niets te vinden over de 172x
na ja Hij heeft erg vette specs ben benieuwd, ik ga hem denk ik deze of volgende week halen
Hehe, ik heb het nu nog maar eens nagevraagd via den e-meel bij de winkel waar ik hem heb gekocht, en die klonken opeens weer een stuk positiever:
Ik: Controleren jullie altijd of een TFT monitor altijd dode (sub)pixel-loos zijn voordat jullie ze doorsturen naar de klant? Of wordt deze meteen doorgestuurd?
Zij: Dit controleren wij standaard niet, in verband met de sealing. In het geval dat er een dode pixel is, kunt u gerust contact met LG opnemen. Het omruilen gaat tegenwoordig niet zo moeilijk meer, consumenten geven de voorkeur aan goed afgeleverd product, desnoods van een ander merk.
Kortom, mocht u problemen hebben, neem gerust contact met ons op, ik kan u daar een goed advies voor geven, waarmee u het scherm altijd zou kunnen omruilen.
Veel duidelijker wordt het dus niet, zelf zeggen ze dus pas vanaf 4, maar EMPC Solutions zegt weer dit.
En ik wil juist geen ander scherm... heb weken lopen zoeken en vergelijken.
Bidden maar op geen pixel-defecten.
KNIP, zie * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *, laatste alinea.
Ik: Controleren jullie altijd of een TFT monitor altijd dode (sub)pixel-loos zijn voordat jullie ze doorsturen naar de klant? Of wordt deze meteen doorgestuurd?
Zij: Dit controleren wij standaard niet, in verband met de sealing. In het geval dat er een dode pixel is, kunt u gerust contact met LG opnemen. Het omruilen gaat tegenwoordig niet zo moeilijk meer, consumenten geven de voorkeur aan goed afgeleverd product, desnoods van een ander merk.
Kortom, mocht u problemen hebben, neem gerust contact met ons op, ik kan u daar een goed advies voor geven, waarmee u het scherm altijd zou kunnen omruilen.
Veel duidelijker wordt het dus niet, zelf zeggen ze dus pas vanaf 4, maar EMPC Solutions zegt weer dit.
Bidden maar op geen pixel-defecten.
KNIP, zie * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *, laatste alinea.
[ Voor 20% gewijzigd door Pollewob op 11-08-2003 23:06 ]
Anoniem: 84015
Ik wil binnenkort een nieuw flatscreen kopen. Ik zit nu al 3 jaar met een Brilliance 15P 15" TFT en de maximale resolutie van 1024x768 wordt mij nu toch echt iets te weinig.
Nu wil ik dus een 18" of zelfs een 20" kopen, liefst van Philips omdat ik daar ruim 50% korting krijg (wordt van Bruttoloon afgeschreven). Ik zat zelf te denken aan de 180P2M of de 200P3M.
Hebben jullie ervaring met deze monitoren? Ik zie dat in dit topic philips tft's nauwelijks/niet aan bod komen.
Alvast bedankt
Nu wil ik dus een 18" of zelfs een 20" kopen, liefst van Philips omdat ik daar ruim 50% korting krijg (wordt van Bruttoloon afgeschreven). Ik zat zelf te denken aan de 180P2M of de 200P3M.
Hebben jullie ervaring met deze monitoren? Ik zie dat in dit topic philips tft's nauwelijks/niet aan bod komen.
Alvast bedankt
Anoniem: 89305
Iemand anders had het ook al gezegd d8 ik maar dan gewoon nog een x, hier wordtie al aangeboden voor 617 euro (MET pixelgarantie!!!):Anoniem: 41187 schreef op 11 August 2003 @ 11:45:
[...]
Als je er op i-net er na gaat zoeken , zie je dat veel russische site's hem al aanbieden! Voor rond de € 560! Ook op duitse site's staat hij al te koop, maar ook steeds over de 600 euro ! Ik ben erg benieuwd wanneer deze is nederland wordt aangeboden
http://www.pcvergelijk.nl/showproduct.aspx?idx=1350

En ik moet toegeven ik vindem erggggg mooi!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89305 op 11-08-2003 12:52 ]
Door op een dood (lijkende) pixel te drukken kan het zijn dat het weer gewoon gaat werken. Dan was hij dus niet echt dood.Anoniem: 37833 schreef op 11 augustus 2003 @ 11:26:
Juist zoals Highvolt zegd zo bedoel ik hem eigenlijk ook ik wil dus dode pixel maken ( dus niet repareren maar dat er meer dode pixels komen ) weet iemand hoe dat moet?
Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * eens goed door..
[ Voor 24% gewijzigd door Pollewob op 11-08-2003 23:08 ]
Ik ben van plan vandaag nog rond te gaan bellen voor de Hyundai Q17.
Maar in de pricewatch zie ik maar 2 winkels in NL die dat beestje verkopen.
Weet iemand of deze levering van dit scherm nog een keer goed komt? Of dat meer mensen dit scherm gaan verkopen?
Want ik wil die 2 winkels wel bellen nu, maar het is nou eenmaal een goed scherm, en ik denk dat die winkels dus al aardig plat zijn gebeld voor dit TFT'tje.
Iemand wat meer info over de levering e.d. van de Q17?
Weet iemand of deze levering van dit scherm nog een keer goed komt? Of dat meer mensen dit scherm gaan verkopen?
Want ik wil die 2 winkels wel bellen nu, maar het is nou eenmaal een goed scherm, en ik denk dat die winkels dus al aardig plat zijn gebeld voor dit TFT'tje.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Anoniem: 73551
Ik heb even gemailed met Salland Automatisering en zij verwachten dat de Samsung 172X binnen 2 weken geleverd kan gaan worden.
Het zou mooi zijn als Ome Tom eens van zijn luie reet kwam en aan het reviewen zou slaan.
Het is alweer enige tijd geleden dat-ie voor het laatst zijn licht op tft-schermen liet schijnen, en ontwikkelingen gaan hard op dit moment.
Zo wil ik wel eens weten hoe die 172X presteert bijvoorbeeld, en hoe-ie zich houdt ten opzichte van andere schermen, bijvoorbeeld de 172T, of de Eizo L557 (jah, daar is-ie weer). Volgens mij zit er namelijk gewoon een 16ms TN +film plaat in, met dito gereduceerde kijkhoek en kleuren.
Het is alweer enige tijd geleden dat-ie voor het laatst zijn licht op tft-schermen liet schijnen, en ontwikkelingen gaan hard op dit moment.
Zo wil ik wel eens weten hoe die 172X presteert bijvoorbeeld, en hoe-ie zich houdt ten opzichte van andere schermen, bijvoorbeeld de 172T, of de Eizo L557 (jah, daar is-ie weer). Volgens mij zit er namelijk gewoon een 16ms TN +film plaat in, met dito gereduceerde kijkhoek en kleuren.
[ Voor 12% gewijzigd door Mosez op 11-08-2003 17:18 ]
Ik heb zo'n Hansol 17 inc TFT scherm gekocht (H750) En de driver erop gezet maar het beeld is veel waziger dan die van mijn standaard 17 inc scherm die ik eerst had!
Kan ik hem nog scherper krijgen? Mijn videokaart: Asus V8440 TI4400 DLX.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Bij mij is het scherm wel enorm scherp, ik neem aan dat je geen DVI hebt (heb ik ook niet). Ik hoefde na aankoop maar een keer op de auto knop te drukken en alles was perfect! Maar welk merk 17inch CRT had je eerst?Deorgere schreef op 11 augustus 2003 @ 19:13:
Ik heb zo'n Hansol 17 inc TFT scherm gekocht (H750) En de driver erop gezet maar het beeld is veel waziger dan die van mijn standaard 17 inc scherm die ik eerst had!
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
LG Flatron 795 FT PlusSpeedfight schreef op 11 August 2003 @ 20:06:
[...]
Bij mij is het scherm wel enorm scherp, ik neem aan dat je geen DVI hebt (heb ik ook niet). Ik hoefde na aankoop maar een keer op de auto knop te drukken en alles was perfect! Maar welk merk 17inch CRT had je eerst?
/edit
Dat geluid wat erop zit klinkt trouwens echt bout!
heb wel DVI op mijn videokaart, maar niet dat dvi naar vga ding.
[ Voor 13% gewijzigd door Kimberly op 11-08-2003 20:23 ]
Eind deze week bij Salland, en ik had vorige week vrijdag gebeld en besteltDeMoN schreef op 11 August 2003 @ 15:25:
Ik ben van plan vandaag nog rond te gaan bellen voor de Hyundai Q17.
Ik heb sinds kort een Acer AL1931 (ter vervanging voor een Hitachi CML174SXW-B) en voor de andere PC een Acer AL732 (als vervanging voor een Hitachi CML154XW-B).
Alhoewel de responsetijd van de CML174i beter is (16ms) dan die van de 1931 acer (25ms) heb je er met spellen weinig tot geen last van. Het enige waar je het echt bij merkt is als er zwarte vlakken bewegen over een lichte achtergrond.
De grote kijkhoek van de AL1931 (MVA ipv TN+film) maakt een hoop goed kan ik vertellen en ik heb ook nog het geluk dat ik 0 dode (sub)pixels heb. De kleurweergave is ook prima en ook goed in te stellen, dit in tegenstelling tot de Hitachi CML174, waar je NIETS aan kleur kon instellen als je hem op DVI aangesloten had, uiteraard is dit met behulp van je videodriversoftware vaak wel te ondervangen, maar liever stel ik gewoon alles in op het scherm (persoonlijk natuurlijk).
De Acer AL732 is toch een ander verhaal als de 1931. De inkijkhoek is minder, maar dit is logisch aangezien het een ander type scherm betreft. De kleurweergave blijft toch achter t.o.v. de 1931. Ik krijg het idee dat, ondanks de 'belofte' 8 bit per pixel op de internet site, hij bij lange na geen 24bit kleuren haalt. Het is desalniettemin geen slecht scherm, de responsetijd is trouwens beter dan die van de 1931. Wel is het jammer dat ik 1 dode rode sub-pixel heb (altijd rood) rechts onderin het scherm, echt storend is dit overigens niet.
Over de vormgeving kan men twisten, ik vind het in elk geval wel mooi en degelijk er uit zien.
Alhoewel de responsetijd van de CML174i beter is (16ms) dan die van de 1931 acer (25ms) heb je er met spellen weinig tot geen last van. Het enige waar je het echt bij merkt is als er zwarte vlakken bewegen over een lichte achtergrond.
De grote kijkhoek van de AL1931 (MVA ipv TN+film) maakt een hoop goed kan ik vertellen en ik heb ook nog het geluk dat ik 0 dode (sub)pixels heb. De kleurweergave is ook prima en ook goed in te stellen, dit in tegenstelling tot de Hitachi CML174, waar je NIETS aan kleur kon instellen als je hem op DVI aangesloten had, uiteraard is dit met behulp van je videodriversoftware vaak wel te ondervangen, maar liever stel ik gewoon alles in op het scherm (persoonlijk natuurlijk).
De Acer AL732 is toch een ander verhaal als de 1931. De inkijkhoek is minder, maar dit is logisch aangezien het een ander type scherm betreft. De kleurweergave blijft toch achter t.o.v. de 1931. Ik krijg het idee dat, ondanks de 'belofte' 8 bit per pixel op de internet site, hij bij lange na geen 24bit kleuren haalt. Het is desalniettemin geen slecht scherm, de responsetijd is trouwens beter dan die van de 1931. Wel is het jammer dat ik 1 dode rode sub-pixel heb (altijd rood) rechts onderin het scherm, echt storend is dit overigens niet.
Over de vormgeving kan men twisten, ik vind het in elk geval wel mooi en degelijk er uit zien.
--
Zoals jullie in enkele bovenstaande posts kunnen zien was het weer eens zover dat iemand graag zijn monitor om zeep wil helpen om een nieuwe te krijgen. Op deze manier ben je simpelweg de fabrikant van de monitor aan het bedriegen. Dit soort acties wil ik dan ook niet zien, en het staat zelfs in de policy van dit subforum (* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *). Daarom op deze manier nogmaals het verzoek niet meer over dat soort dingen te beginnen, en een gewaarschuwd mens telt voor 2
Ok, thxpSycho_Y2K schreef op 11 augustus 2003 @ 20:28:
[...]
Eind deze week bij Salland, en ik had vorige week vrijdag gebeld en bestelt
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ha leuk een kleine review over de 1931, kun je soms wat pics online gooien? En hoe zit het met het contrast en helderheid, kleurweergave enzo?
Anoniem: 90183
Dag allemaal, ben van plan een 19" tft scherm te kopen om te gamen. Dan zal het zekers nodig zijn dat mijn ms zo laag mogelijk is en zeker niet meer dan 25 ms. Bestaan er al 19" tft schermen met een ms van vb.16
Ik neem aan dat het om de calibrator gaat? Nou... w88 tot het spul geleverd wordt!! Kan niet w88!41.6C.6D.61.72 schreef op 10 August 2003 @ 10:55:
[...]
Ik denk deze:
Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.
Thanx voor de update, was ook erg benieuwd naar de prestaties van de 1931. Is er nog iemand die dat ding met de 922 kan vergelijken wellicht?ssalient schreef op 11 augustus 2003 @ 20:47:
Ik heb sinds kort een Acer AL1931 (ter vervanging voor een Hitachi CML174SXW-B) en voor de andere PC een Acer AL732 (als vervanging voor een Hitachi CML154XW-B).
[Volgt een mooi verhaal over beide schermen...]
Misschien dat je lettertype te klein staatDeorgere schreef op 11 August 2003 @ 20:22:
[...]
LG Flatron 795 FT PlusBij mij is de texts enzo beetje wazig. Spellen enzo gaan heel lekker met deze monitor
Ben er blij mee, ze hadden er nog maar een paar.
/edit
Dat geluid wat erop zit klinkt trouwens echt bout!![]()
heb wel DVI op mijn videokaart, maar niet dat dvi naar vga ding.
Het geluid is idd brak, maar ik denk dat het soms wel eens ff van pas kan komen. De hoofdtelefoon aansluiting is wel handig, want bij mij is de kabel voor oordopjes altijd net te kort om naar de kast te komen
Ik heb zelf ook DVI op me Radeon 9700, maar me tft heeft het niet. Maar omdat er bij mij een donkere druk vlek in het scherm is gekomen door het vervoer krijg ik een nieuw scherm (ik heb hem via me werk gekocht) en ik zit er aan te denken om dan weer een Hansol H750 terug te nemen maar dan wel met DVI aansluiting, de prijs was geloof ik 30 euro meer ofzow.....
Lees dit topic eens door zou ik zo zeggen, en alles zal u geopenbaard wordenAnoniem: 90183 schreef op 11 August 2003 @ 23:36:
Dag allemaal, ben van plan een 19" tft scherm te kopen om te gamen. Dan zal het zekers nodig zijn dat mijn ms zo laag mogelijk is en zeker niet meer dan 25 ms. Bestaan er al 19" tft schermen met een ms van vb.16
Vooral de openiningspost, daar staan links naar sites van fabrikanten, daar kan je alle specs van de schermen opzoeken.
Wat maakt dat uit dan de DVI versie of de normale? Ik heb niets veranderd gewoon de 17 inc erachter weg en deze erneer gezetSpeedfight schreef op 12 August 2003 @ 01:57:
[...]
Misschien dat je lettertype te klein staatbij mij was op sommig sites de tekst ook vaag, maar ik heb er nu geen last meer van.
Het geluid is idd brak, maar ik denk dat het soms wel eens ff van pas kan komen. De hoofdtelefoon aansluiting is wel handig, want bij mij is de kabel voor oordopjes altijd net te kort om naar de kast te komen.
Ik heb zelf ook DVI op me Radeon 9700, maar me tft heeft het niet. Maar omdat er bij mij een donkere druk vlek in het scherm is gekomen door het vervoer krijg ik een nieuw scherm (ik heb hem via me werk gekocht) en ik zit er aan te denken om dan weer een Hansol H750 terug te nemen maar dan wel met DVI aansluiting, de prijs was geloof ik 30 euro meer ofzow.....
Het maakt inderdaad weinig uit, waarschijnlijk zie ik het verschil met analoog niet eens! Maarja, misschien kan de DVI in de toekomst nog van pas komenDeorgere schreef op 12 August 2003 @ 10:20:
[...]
Wat maakt dat uit dan de DVI versie of de normale? Ik heb niets veranderd gewoon de 17 inc erachter weg en deze erneer gezet
Het kwaliteitsverschil tussen VGA en DVI ligt voor een groot deel aan je videokaart. Levert die een goed analoog signaal, is het verschil klein. Maar is het analoog signaal erg brak (zoals bij mijn AOpen GF4), dan is DVI mooi en strak, maar VGA blurry en niet om naar te kijken.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Heb een asus v8440 deluxe (ti4400 gpu) iemand ervaring?EXX schreef op 12 August 2003 @ 10:57:
Het kwaliteitsverschil tussen VGA en DVI ligt voor een groot deel aan je videokaart. Levert die een goed analoog signaal, is het verschil klein. Maar is het analoog signaal erg brak (zoals bij mijn AOpen GF4), dan is DVI mooi en strak, maar VGA blurry en niet om naar te kijken.
Anoniem: 59732
Ik heb dus sinds enkele dagen een Hyundai Q17, zoals enkele andere hier.
Kunne die mij hier ff mee helpen:
Als ik een volledig zwarte (of zeer donkere) achtergrond heb, lijken de lampen van boven en vanonder in m'n beeld ietsjes te hard te schijnen. De boven en onder rand zijn dus redelijk merkbaar lichter
Is dit een bekend 'probleem' of ligt het aan mijn scherm???
Hier ff een heel achterlijke tekening om het mss beetje duidelijk te maken
Als ik een volledig zwarte (of zeer donkere) achtergrond heb, lijken de lampen van boven en vanonder in m'n beeld ietsjes te hard te schijnen. De boven en onder rand zijn dus redelijk merkbaar lichter
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 59732 op 12-08-2003 15:31 ]
Uuhhh.. draai je misschien niet op de native resolution?Deorgere schreef op 11 August 2003 @ 19:13:
geen probleem, het hoort zo, althans ik vind het geen probleem. Heb het zelf op mijn NEC 1760NX-BK ook. En de Eizo's op mijn werk hebben het ook dus.....Anoniem: 59732 schreef op 12 August 2003 @ 15:26:
Ik heb dus sinds enkele dagen een Hyundai Q17, zoals enkele andere hier.
[afbeelding]
1024x768 32bit 75 HZ.running man schreef op 12 augustus 2003 @ 18:37:
[...]
Uuhhh.. draai je misschien niet op de native resolution?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:42
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Explain de 75 HZ? Vaak is de beste refreshrate bij TFT 60 Hz.
Dit topic is gesloten.