TFT/Gamen - The 6th Episode

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.086 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 61841

Ik heb de LG 1710B gekocht, na wat afpingelen (ik kocht nog wat meer) voor 480 euro. Ik ben er erg over te spreken. Rank model, mooi beeld, geen ghosting voor mij zichtbaar, geen dooie pixels.
Ik kom van een dual (crt) monitor setup, maar mis de ruimte niet echt op het moment. Misschien dat er ooit nog een tweede bijkomt.
Handige, onverwachte feature: er zit een DVI en een gewone aansluiting op. Ik heb er een gewone kabel aanhangen waarop ik mijn laptop aansluit. Switchen gaat met een druk op de knop. Erg handig!

• Brigitte
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Rick2001 schreef op 23 September 2003 @ 23:38:
[...]Uhm, ik geloof dat je nog maar eens wat meer moet lezen over de verschillende typen panelen die het geeft. (Overigens is het IPS en het is niet iets wat geschikter is voor games. 25ms minimaal.)
Dit verhaal nuanceert je bewering toch wel enigszins: http://www.prad.de/new/lexikon/responseverlauf.html

[ Voor 19% gewijzigd door Brigitte op 24-09-2003 11:27 ]

Anoniem: 46331

Heb veel hulp gehad aan dit topic enige tijd geleden. Ik heb toen besloten tot de aankoop van de Neovo K-19.

Zeker geen spijt van gehad. Nu zal ik misschien iets eerder tevreden zijn dan anderen, aangezien ik zo goed als niet game. Beeld is heerlijk groot, kleuren zijn beter dan vorige TFT en heerlijk die ruimte op het bureau. Geen dode pixels. Verder vond ik hem niet echt duur; gekocht voor € 670,- incl btw en 0-dode-pixel-garantie. Zie tijdens films geen ghosting.

Hij is aangesloten op een Matrox G550 DVI dus dat kan ook nooit kwaad. Misschien dat sommigen hun voordeel nog kunnen doen met deze post.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jdboksma/NeovoK19.jpg

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:53
Ziet er erg stoer uit JeeDee!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

MBx_nl schreef op 23 September 2003 @ 13:36:
Nou dacht ik dat ik gisteren mijn keus voor een tft schermpje had gemaakt, zie ik het nieuwe scherm van Hercules. Ik ben gisteren bij Myxom wezen kijken naar de iilyama E431S-S en hij zag er erg goed uit. Heb hem in de winkel uitgebreid kunnen bekijken en testen. De kleuren waren erg mooi (na de nodige instellingen geprobeerd te hebben) en er waren geen kapotte pixels of ghosting te zien op het eerste gezicht.

Het enige nadeel is het design (is natuurlijk een mening :) en dat er geen kabel voor DVI wordt bijgeleverd.

Qua design is de Hercules 920 pro wel weer een stuk mooier, het nadeel van deze monitor is (voorzover ik nu zie) dat hij geen DVI heeft.

Is er al iemand die de Hercules heeft en hier ervaringen mee heeft?

Ik ben ook wel benieuwd of er al een versie met DVI is en of de prijs hiervan bekend is.
Is nog niemand dit opgevallen? Komt er in ieder geval niet zo goed uit.

Anoniem: 19787

In de review vind ik dit niet echt terug over de hercules!!!

-Up to 100 frames per second without any ghosting effect!
-Improved viewing angle: H170°/V150° instead of H150°/V130°

De kijkhoek valt iig tegen volgens de reviewer

Het staat wel op de site van Hercules.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 19787 op 24-09-2003 13:01 ]

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 10:54
Ik wil binnenkort ook een tft-scherm gaan kopen, en ik zit erg te twijfelen tussen 17" en 19". Voor zo'n 500€ heb je een hele goeie 17", of voor 700€ heb je een redelijke 19" (niet geschikt voor spellen ofzo, maar dat doe ik toch nooit). Ik twijfel nu dus eigenlijk tussen een Acer AL1931 en een Hyundai Q17 (oid). Ik lees over de Acer goeie reacties, maar wat ik me afvraag, hoe gedraagt deze zich bij DVD's ofzo? Daar zie ik namelijk niet erg veel over staan. In de review van tomshardware.com komt ie daar niet echt heel goed uit namelijk.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:44

Exirion

Gadgetfetisjist

Da's gewoon dezelfde (kast) als de Hitachi :D

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Exirion/pics/DSCN1259.jpg

Zoek de verschillen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:42
Exirion schreef op 24 september 2003 @ 16:55:
[...]

Da's gewoon dezelfde (kast) als de Hitachi :D

[afbeelding]

Zoek de verschillen ;)
gefeliciteerd u gaat door voor de koelkast :+ :P
de K-19 is idd een gerelablede (vaag woord) Hitachi

tijd voor een nieuw topic :?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Anoniem: 89305

Veel mensen met zo'n zwart logitech keyboard (ik ook hoor, draadloze set), valt me gewoon op! :D

Anoniem: 46331

Weet dat de Hitachi en de Neovo K-19 gewoon dezelfde monitors zijn, maar aangezien de K-19 goedkoper was -> tsja.

Logitech moet het inderdaad wel goed doen, naar ons muizen en toetsenborden gezien :)

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zo ik report weer ff in :)
Vandaag iiyama gehaald en die prophetview.. ik heb zelf de iiyama staan en een vriend van mij de prophetview. De prophetview was duidelijker slechter qua kijkhoek. Ook de kleur leek minder te zijn. In games leken ze even goed te presteren, maar had helaas niet super veel tijd om dat te testen.

Nu ff wat vragen over me iiyama :)
- wat zijn optimale settings voor in windows? 16 millioen kleuren en 75hz op 1280x1024?
- ik heb in warcraft3 als ik em op 1280x1024 zet erg rare fouten, het scherm lijkt beetje te knipperen en op sommige plekken kloppen de kleuren gewoon totaal niet (dus niet net een afwijking). Nu twijfel ik of het iets met direct3d is (nhl2002 heeft het ook en the hulk ook, maar quake3 niet) of dat het me videokaart is .. ik heb een radeon 8500le en de iiyama zit op de dvi uitgang. Wat vaag is is dat ie op de eerste stand daaronder (1152) totaal geen problemen heeft.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Deze is vol. Wie maakt een nieuw deel? :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.