Een distro als Fedora zou mss goed zijn. (Mandrake is ook prima) SoF2 en CS zijn zeer goed te spelen met Wine en van UT2004 is er een Linux versie. Alleen generals zero hour gaat waarschijnlijk niet werken onder Linux...Xiqum schreef op 01 april 2004 @ 15:35:
Ik zit weer eens te kijken naar linux ik heb het nou al 2 keer draaiende gehad Mandrake 8 maar ik kon me draai niet vinden. Nu heb ik Mandrake 10 gedownload (3cd) en nou wil ik het toch weer gaan proberen. Alleen zit ik nog echt te twijfelen, want ik ben echt vastgeroest aan me windows xp desktop![]()
Nu wil ik eigenlik definitief overstappen op linux alleen hou ik wel van games zoals ut2004, counter-strike en af en toe sof2 voor de lan's. Maar verder game ik zo goed als niet. Alleen wil ik dit natuurlijk niet verliezen. Verder is er goede vervanger/stukje software dat wel goed op msn netwerk werkt. Verder mjah lan support moet beetje goed zijn. Heeft er iemand tips e.d Of zecht van je moet echt die distro gebruiken. Of van dit herken ik. Ik zou zeggen vertel het me plz
Sysje:
AMD 2600+
512MB DDR PC2700
ATI Radeon 9500
WinTV Express TV Kaart
edit: ik speel ook nog generals zero hour regelmatig
verder is een hobby van mij webdesign maar ik neem aan dat photoshop/dreamweavermx2004 hier niet op draait
Voor MSN gebruik ik aMSN 0.90, met avater support
Verder kun je Photoshop vervangen door The GIMP, nog goedkoper ook