lauw
railgun denk
railgun denk
dat was een rocketlauncher op die pic.
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 16:13 ]
Het zijn foto's van een beeldscherm, geen screenshots.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:48:
Ik heb het gevoel alsof ik naar Quake 3 zit te kijken, ook qua beeldkwaliteit etc.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Hier kon uw advertentie staan
Verwijderd
Quake 3 was eerst !Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:19:
Grappig ..... sommigen vonden UT2k3/4 veel van Quake 3 stijl weghebben ;)!
Verwijderd
Singeplayer is gebaseerd op Quake 2 en de multiplayer op Quake 3. Dit zijn allemaal multiplayer shotsEpitome schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:41:
* Epitome vindt het teveel op Quake 3 lijken en minder op Quake 2, waar het een vervolg op moet zijn!
Verwijderd
Ja (?), maar ik reageerde op de opmerking voor de mijneVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:23:
[...]Quake 3 was eerst !
Verwijderd
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 20:04 ]
Precies, en dat zou ik opzich erg jammer vinden. Ik ben zelf geen echte fan van quake3 multiplayer geweest, maar tot nu toe was het altijd zo geweest dat iedere nieuwe quake versie een geheel ander soortige gameplay had. Nu lijkt het een beetje op unreal tournament, dezelfde game(play) opnieuw uitgevonden iedere 1 of 2 jaar.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:48:
Ik heb het gevoel alsof ik naar Quake 3 zit te kijken, ook qua beeldkwaliteit etc.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
[ Voor 65% gewijzigd door SICK op 11-08-2005 21:28 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 21:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 08:27 ]
Verwijderd
Nou battlefield 2 ziet er ook niet zo geweldig uitVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:14:
Hum goed van je dat je de gameplay al kunt beoordelen a.d.h.v. screenshots (of filmpjes)
Bijna allemaal strakke rechte hoeken (ik weet het dat zijn hoeken meestal maar weet het zo snel niet anders te omschrijven) waar ff een texture op is geplakt van bijzonder lage kwaliteit dat is wat ik zie op de screenshots. Een beetje bumpmap achtige technieken gebruiken om de kwaliteit enigzins op te schroeven wat opzich wel resultaat laat zien maar in verhouding tot de playermodels gruwelijk mislukt is tot nu toe.
Textures van de omgeving zijn overigens ook als vanouds eentonig en saai (vooral de vloeren zie je dat). Je kunt gewoon de afscheidingen zien hoe het level opgebouwd is (door strak leveldesign en de strakke 'rechte' textures).
Breng dan geen screenshots uit want als je dat alleen doet zal het op de grafische kwaliteit beoordeeld worden want dat is het enige wat de kijker op dat moment kan ervaren.
En als je puur voor de gameplay gaat (die weinig veranderd moet zijn) waarom zou je dan de opvolger kopen die alleen grafisch verbeterd lijkt te zijn als het je toch niet interesseert? Lijkt mij het geld dan niet waard.
Overigens ben ik ook voor de gameplay i.p.v. de graphics, maar het klonk mij iets te positief in dit topic over quake 4 wat imo onterecht is dus ik dacht laten we proberen een discussie te maken ipv het vergoden
Ziet er goed uit, ik ga het zeker weten wel spelen.SICK schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:01:
Hier nog een filmpje van fatal1ty die het tegen wat vrijwilligers opneemt.
http://www.planetquake3.n...ad.php?op=fileid&lid=2208
Van wat ik tot nu toe heb gezien is het minder gedetailleerd dan Doom 3, dus ik denk dat het vlotter zal draaien dan D3.-GF-Annihilator schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:49:
Ik heb sinds eens maand of 3-4 verplicht moeten upgraden aan mijn pc wegens een defect epox nforce2 mobo... Ik wou geen prestaties inleveren en moest zo snel mogelijk online zijn voor een aanstormende lan party ( regroup )...
Ik wou ook mijn videokaart , pas nieuw , een 6600GT agp , niet vervangen en ben overgestapt naar een S939 mobo met agp...
Nu vraag ik mij af of jullie hier weten wat de plannen nog zijn voor toekomstige agp kaarten...
Doom3 draait hier vrij vlot op 1280x1024 op high ( 30-60fps ) maar voor een quake vrees ik dat ik toch wat meer performance zal moeten hebben. Ik speel sinds het uitkwam nog bijna dagelijks quake3 online en hier ben ik ondertussen al gewend aan fps die gemiddeld boven de 250 fps gaan ...
Komen er nog kaarten uit op agp van ati of nvidia die sneller zijn dan laat ons zeggen een 6800u ?
uiteraard komen er nieuwe kaarten uit, maar doom 3 was gelocked op 60fps dus ik neem aan dat quake4 daar ook op gelocked zou zijn. sowieso vond ik het altijd raar dat mensen met een betere pc verder konden springen enzo-GF-Annihilator schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:49:
Ik heb sinds eens maand of 3-4 verplicht moeten upgraden aan mijn pc wegens een defect epox nforce2 mobo... Ik wou geen prestaties inleveren en moest zo snel mogelijk online zijn voor een aanstormende lan party ( regroup )...
Ik wou ook mijn videokaart , pas nieuw , een 6600GT agp , niet vervangen en ben overgestapt naar een S939 mobo met agp...
Nu vraag ik mij af of jullie hier weten wat de plannen nog zijn voor toekomstige agp kaarten...
Doom3 draait hier vrij vlot op 1280x1024 op high ( 30-60fps ) maar voor een quake vrees ik dat ik toch wat meer performance zal moeten hebben. Ik speel sinds het uitkwam nog bijna dagelijks quake3 online en hier ben ik ondertussen al gewend aan fps die gemiddeld boven de 250 fps gaan ...
Komen er nog kaarten uit op agp van ati of nvidia die sneller zijn dan laat ons zeggen een 6800u ?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Dat er nieuwe kaarten uitkomen weet ik ook , maar mijn zorg is of er nog AGP kaarten uitgebracht gaan worden... als je nu ziet naar mijn 6600GT AGP, dan werd de agp versie lager geclocked tov de pci-e , omdat anders de agp versie sneller zou zijn dan de pci-e , dus louter technisch gezien zou ati en nvidia gerust nog een generatie hoger op agp kunnen uitbrengen...Wiebbe schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:04:
[...]
uiteraard komen er nieuwe kaarten uit, maar doom 3 was gelocked op 60fps dus ik neem aan dat quake4 daar ook op gelocked zou zijn. sowieso vond ik het altijd raar dat mensen met een betere pc verder konden springen enzo
Ik hoop dat de multiplayer net zo goed word als Q3 want die was echt prachtig
Verwijderd
Eh Quake 4 is de opvolger van Quake 2 hoor, en daar zaten al eerder monsters in dan Doom 3Waarom nou nooit is een shooter waar alleen 'normaale' mensen in te vinden zijn?
[ Voor 54% gewijzigd door XWB op 13-08-2005 22:00 ]
Neem quake niets kwalijk maar was meer in het algemeen.Hacku schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:57:
[...]
Eh Quake 4 is de opvolger van Quake 2 hoor, en daar zaten al eerder monsters in dan Doom 3Als men besluit een opvolger van Quake 2 te maken dan moet m'n ook in het Quake 2 universum blijven en niet een shooter a la max payne ontwikkelen.
Dat Quake 4 echter op de Doom 3 engine gemaakt wordt doet de shooter dan ook goed aan Doom 3 denken, maar volgens de makers komt gameplay op de eerste plaats, en dat is wat telt
[ Voor 13% gewijzigd door MelvinB op 13-08-2005 22:30 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ik speel enkel tegen bots en ik zou het ook erg jammer vinden als er geen bot support in zit.Acid_Burn schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:54:
Bots zuigen toch.. niet te vergelijken met echte spelers, dus het zal mij een worst wezen of die er in zitten.
This space is occupied
Waarom speel je niet online als ik vragen mag?TheEvilCuber schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:00:
[...]
Ik speel enkel tegen bots en ik zou het ook erg jammer vinden als er geen bot support in zit.
Ik hou er niet van, het verschil van niveau is vaak te groot, mensen zijn of veel beter of veel slechter, je hebt gezeur over noobs cheats en dat soort gedoe. Ik wil spelen voor mijn plezier, het liefst zonder uitdaging.Azer schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:02:
[...]
Waarom speel je niet online als ik vragen mag?
This space is occupied
Tegenwoordig is de AI in de meeste games toch goed genoeg hoor. In UT2004 zijn de bots bijv. uitdagend genoeg om een leuk potje mee te spelen.Acid_Burn schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:54:
Bots zuigen toch.. niet te vergelijken met echte spelers, dus het zal mij een worst wezen of die er in zitten.
Eén van de meer populaire shooterreeksen is de Quake-serie. Ondertussen zijn reeds drie volwaardige delen verschenen die allemaal potten hebben gebroken. Deel drie is reeds heel wat jaren geleden in de winkelrekken verschenen, dus wordt het nu wel hoog tijd voor Quake IV. Het wachten wordt echter beloond, want ontwikkelaar Raven Software kondigde vandaag aan dat de PC-versie van Quake IV in oktober (van dit jaar ja) beschikbaar zal worden gemaakt. Da's vóór de launch van de Xbox 360, het platform dat eveneens Quake IV voorgeschoteld zal krijgen maar dan bij de lancering van de console. De Xbox 360-versie verschijnt dus enkele weken na de PC-versie.
Dit kan ook wel de reden zijn waarom unreal tournament, en nu ook quake4 (zoals het er nu naar uitziet) zijn multiplayer erg laat lijken op vorige versies. Mensen hoeven niet telkens weer een nieuwe gameplay te leren zoals bij quake1/2/3.TheEvilCuber schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:49:
[...]
Ik hou er niet van, het verschil van niveau is vaak te groot, mensen zijn of veel beter of veel slechter
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
[ Voor 3% gewijzigd door babbaloerie op 25-08-2005 22:15 ]
Anders had je IV in het logo gehad. Dat is opzich niet echt mooi, dan vind ik dit logo toch een stuk beter, ook al is die al een keer gebruiktbabba schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:07:
Trouwens hadden ze niet een nieuw logo kunnen maken? Alle Quake's hebben nieuwe logo's en Quake 4 kopieerd gewoon het Quake 1 logo:
[afbeelding]
De mooiste is nog die van Quake 3 imo.
Aha het gaat dus om de romeinse cijfers, ik dacht ze hadden er toch gewoon een streep bij kunnen doen?LifeTecH schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:39:
[...]
Anders had je IV in het logo gehad. Dat is opzich niet echt mooi, dan vind ik dit logo toch een stuk beter, ook al is die al een keer gebruikt
Verder ben ik het met je eens dat het logo van Q3 het mooiste is
Die 'fout' zie je oa ook bij die Oosterijkse 'klokken' dus het zou ansich best hebben gekunnen. Mgoed, dit logo ziet er ook wel aardig uitbabba schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:46:
[...]
Aha het gaat dus om de romeinse cijfers, ik dacht ze hadden er toch gewoon een streep bij kunnen doen?
C:\>_
[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 25-08-2005 23:05 ]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je idd omgebouwd word en dan sterker bentLaagvliegerke schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 23:05:
Het is al heel erg lang geleden dat ik nog eens Q2 gespeeld heb. Eerlijk gezegd kan ik mij niet herinneren of ik nog Quake 1 gespeeld hebMaar de "Strogg" zegt mij niet veel meer dus ook het verhaal kan ik mij niet echt meer herinneren. Was er eigenlijk wel één? Gewoon schieten toch?
Trouwens, wat zou dit betekenen: "the only way to defeat them is to become one of them"
Zou het kunnen dat de Strogg zo sterk geworden zijn dat ze bijna niet meer te verslaan zijn? Misschien zal je in één van de laatste missies "omgebouwd" worden maar toch nog een eigen wil hebben en hen dus met gelijke wapens kunnen bestrijden?
Zoek eens Soldier of Fortune 2 ofzo opKaMiKaZe schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:51:
Wanneer komen ze nou toch eens met een fatsoenlijke realistische shooter ipv halve mensen/cyborgs met 20 verborgen hulpstukken die in verlaten ruimtestations verstopt zitten. Gebrek aan orginaliteit
Zoiets had ie van mij ook wel mogen zijnVinnie schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:52:
[...]
Die 'fout' zie je oa ook bij die Oosterijkse 'klokken' dus het zou ansich best hebben gekunnen. Mgoed, dit logo ziet er ook wel aardig uit
Van het verhaal van Quake heb ik nooit veel kunnen volgen, maar ben benieuwd iig
Ik heb al iets nieuws gevonden wat iets origineler is
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Hij vraagt om een realistische shooter, een meisje dat steeds verschijnt en verdwijnt vind ik niet bepaald realistischKaMiKaZe schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:39:
[...]
Ik heb al iets nieuws gevonden wat iets origineler is
F.E.A.R.
Wat ik bedoel is dat we al genoeg spacey shooters hebben gehad en dat dat onderwerp nu wel een beetje uitgemolken is. F.E.A.R. vind ik met de horror/actie en goede graphics/muziek een innovatieve game en dat komen we de laatste tijd helaas weinig meer tegen.babba schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:54:
[...]
Hij vraagt om een realistische shooter, een meisje dat steeds verschijnt en verdwijnt vind ik niet bepaald realistisch
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
lees eens tussen de regels door. Ik speel die shooters toch wel. Het wordt alleen eens tijd voor een haul-over. Originaliteit is heeeeeel ver te zoek in FPS tegenwoordig.Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:27:
Je MOET een game niet spelen. Koop hem dan niet? Niemand dwingt je. Koop je toch lekker een ander spel.
Smaken verschillen. Ik hou wel van dit soort shooters. Ik heb genoten van Doom III + Add-on. Ik zal ook weer genieten van Quake IV .... jij niet .... dan niet, stay away from Quake IV zou ik zeggen.
[ Voor 59% gewijzigd door XWB op 26-08-2005 11:24 ]
Mee eens. Doom3 was ook gangetjes lopen. Nog een gang. En weer eentje. Oh een donkere kamer, waarschijnlijk een monstertje om de hoek.. ja hoor <schiet monster dood> zo, deurtje openen, weer een gang die naar een andere kamer gaat, knopje indrukken, monstertje doden, volgende gang...Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:21:
[...]
lees eens tussen de regels door. Ik speel die shooters toch wel. Het woord alleen eens tijd voor een haul-over. Originaliteit is heeeeeel ver te zoek in FPS tegenwoordig.
[ Voor 9% gewijzigd door Blue-eagle op 26-08-2005 11:26 ]
Verwijderd
Mee eens, de vader der shootersAham brahmasmi schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:52:
Wolfenstein 3D?
Ik vond games als Tribes eigenlijk nog best nieuw aanvoelen hoorMUSTIS schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:47:
heb fear net gespeeld: de beste graphics en AI die ik tot nu toe in een spel heb gezien. je zit echt in het spel.
de adrenaline raast door je heen. de slowmo functie is hier wel erg goed uitgewerkt.
wat orginaliteit betreft, laten we eerlijk wezen, de enige games die echt nieuw aanvoelden waren doom 1 en quake 1, de rest is hierop gebaseerd.
Verwijderd
MUSTIS schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:47:
heb fear net gespeeld: de beste graphics en AI die ik tot nu toe in een spel heb gezien. je zit echt in het spel.
de adrenaline raast door je heen. de slowmo functie is hier wel erg goed uitgewerkt.
wat orginaliteit betreft, laten we eerlijk wezen, de enige games die echt nieuw aanvoelden waren doom 1 en quake 1, de rest is hierop gebaseerd.
*klik* Google...Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:54:
[...]
offtopic:
Heb je mischien een linkje naar de website van fear? Hoorde van veel kanten goed spel.. wil wel es weten wat voor game
Verwijderd
Ik denk niet dat Half-Life 2 afwisselender is, ja in jouw oogpunt wel, maar je wist dat Doom3 zo zou worden. De oude delen waren ook op die manier en Doom3 + Addon (waar ik erg van genoten heb) dus ook.Blue-eagle schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:25:
[...]
Mee eens. Doom3 was ook gangetjes lopen. Nog een gang. En weer eentje. Oh een donkere kamer, waarschijnlijk een monstertje om de hoek.. ja hoor <schiet monster dood> zo, deurtje openen, weer een gang die naar een andere kamer gaat, knopje indrukken, monstertje doden, volgende gang...
Half-Life 2 was afwisselender. Het zou mooi zijn als Quake zich ook gaat afspelen in meer "outside" levels of zelfs onder water of iets dergelijks.
Edit: moeilijke 'brain-breker' quests ofzo hoeven er niet in te zitten, maar wel wat afwisseling...
Hoewel ik alleen de HL2 demo heb gespeeld denk ik dat HL2 nog meer op HL1 (was al vrij afwisselend/avontuurlijk) lijkt dan Doom 3 op Doom 1 en 2. Het was echter wel John Carmack's bedoeling om D3 zo te maken als hij het oorspronkelijk in zijn hoofd had (wat 10 jaar geleden dus niet kon vanwege technische beperkingen). Van mij had het nog veel meer op D1 en 2 mogen lijken.Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:28:
[...]
Ik denk niet dat Half-Life 2 afwisselender is, ja in jouw oogpunt wel, maar je wist dat Doom3 zo zou worden. De oude delen waren ook op die manier en Doom3 + Addon (waar ik erg van genoten heb) dus ook.
Verwijderd
Idd. de wapens vielen mij behoorlijk tegen, enkel een single shot. geen dual ofzo , of de dual barred shotgun (doom 2). Doom3 viel me eigenlijk best tegen, maar hij blijft het best met een headphones op op de xbox net zoals doom 2 dat was op de ps1.Aham brahmasmi schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:37:
[...]
Hoewel ik alleen de HL2 demo heb gespeeld denk ik dat HL2 nog meer op HL1 (was al vrij afwisselend/avontuurlijk) lijkt dan Doom 3 op Doom 1 en 2. Het was echter wel John Carmack's bedoeling om D3 zo te maken als hij het oorspronkelijk in zijn hoofd had (wat 10 jaar geleden dus niet kon vanwege technische beperkingen). Van mij had het nog veel meer op D1 en 2 mogen lijken.
[ Voor 95% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-09-2005 20:00 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
En hij zal dan ook waarschijnlijk weinig gebruikt worden in het spel behalve door de wat minder in quake ervaren mensen die makkelijk frags willen gaan halen.archetta schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:44:
hebben jullie de antimattergun al gezien? deze moet de BFG gaan vervangen
er staan ook nog filmpjes van de railgun, rocketlauncher en de machinegun
er is ook een nieuwe preview
http://www.avault.com/art...le.asp?name=quake4&page=1
Ik ben ook zeer benieuwd. Kan haast niet wachten.RAILGUNNER schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 21:35:
Return of the Railgun!!
Ben wel benieuwd naar Q4, kijken of het meer is dan mooie graphics.
Money for nothin' and your chicks for free
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
d:)b
Verwijderd
Het gebrek daaraan vond ik juist storend aan UT2004. Al die aparte spel modes en mods terwijl je gewoon een leuk potje old-school CTF wilt doen. Overigens hoop ik dat zich hier een leuke community voor ontwikkelt, dat vind ik toch altijd wel een plus voor een spel.MrJayMan schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:24:
Als Quake IV de razendsnelle gameplay van Quake 3 weet te evenaren kan dit wel eens de meest gespeelde MP FPS van 2006 gaan worden. Mits de MP FPS community nog zit te wachten op CTF oude stijl? Ik wel in ieder geval
Agreed. Quake3 vind ik nog steeds een gezonde afwisseling op een Lanparty. Snoeihard fraggen in combinatie met teamplay levert leuke combats op.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 20:43:
[...]
Het gebrek daaraan vond ik juist storend aan UT2004. Al die aparte spel modes en mods terwijl je gewoon een leuk potje old-school CTF wilt doen. Overigens hoop ik dat zich hier een leuke community voor ontwikkelt, dat vind ik toch altijd wel een plus voor een spel.
d:)b
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
[ Voor 11% gewijzigd door archetta op 04-10-2005 09:52 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Hij komt toch net ná de studiebeurs uit?.. is over nagedachtVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:53:
eind oktober dus, dat word dus sparen.
Mocht iemand ooit van plan zijn om na zijn HBO een MSc te gaan doen, begin maar vast met sparen voor de boeken, als je de enorme berg boeken ziet die je moet dokken word je helemaal wit...........350 eurootjes voor een half jaartje boeken...
Maar okee, dit is (hopelijk) het sparen meer dan waard.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik denk sowieso dat ID met veel piracy te maken krijgt, als ze q4 eerder releasen in de VS dan in europa.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:50:
Jammer dat er dus weer eens geen demo komt voordat het spel uit is... vind ik nog steeds de beste manier om hype te creeëren rondom een spel.
Misschien is het ook een beetje een veeg teken dat die demo er niet is... DIII kreeg ook geen demo voor de release en dat was maar goed ook; de not-Doom-like gameplay had veel kopers afgeschrikt vermoed ik.
Verwijderd
Ja, daar lijkt zeker over na gedacht. Probleem is echter dat ik niet zo maar even 350 eurootjes(Ik kreeg mijn boekenlijst pas de 1ste dag) op de schap heb liggen en nu dus de gedane schade aan het budget goed moet maken.ReCreator schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:24:
[...]
Hij komt toch net ná de studiebeurs uit?.. is over nagedacht
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 15:30 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq