Magic: The Gathering

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 4.047 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf deze:

Afbeeldingslocatie: http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/knight_of_the_hokey_pokey.jpg

Ik zie het al voor me, de finale van een serieuze wedstrijd, staat iemand op en doet de hokey pokey. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
En je kan die kaarten gewoon kopen in zo'n deck van 60 kaarten ofzo??
:?

Is er ook ergens een site waar al deze soort kaarten op staan?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

de sites waar alles over magic wel op te vinden is zijn www.wizards.com en www.mtgnews.com :) daar staan ook alle spoilers etc wel dus ff rondkijken en je kan alle kaarten vinden die je wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Thanx.

Zelf had ik al wat gevonden op www.kvdeckmasters.nl.

Die kaarten van Unglued slaan echt nergens op, maar sommige zijn wel erg sterk.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Even een vraagje, vroeger had je van die mappen van Tempest enzo met mooie kaften.

Weet iemand of deze er ook al zijn voor Mirrodin en 8th ? en zo ja waar?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoord dat die mappen er wel waren, maar ik geloof niet hier in Tilburg. Je zult dan denk ik toch speciaalzaken moeten opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 10:53:
Ik had gehoord dat die mappen er wel waren, maar ik geloof niet hier in Tilburg. Je zult dan denk ik toch speciaalzaken moeten opzoeken.
hmmz weet iemand speciaalzaken in de buurt van Almere/Amsterdam/Hilversum

Beeldspraal in Almere heeft geen mappen namelijk, wel de insteekhoezen, maar niet de mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

in amsterdam heb je wel diverse magicwinkels zitten, weet er één te zitten (iig toen ik speelde zat daar een grote, werd ook gespeeld/geruild daaro). geen idee hoe die toko heet, maar als je van CS naar kalverstraat loopt en dan op de dam rechts gaat (links langs het paleis) dan kom je in een straat waarbij je over een gracht gaat (volgens mij 1, maar kunnen er ook 2 zijn) en dan een paar honderd meter verderop aan de rechterkant zit er één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ken alleen de speciaalzaken in Roermond en Eindhoven... De lightning bolts zijn echt meesterlijk, ik heb d'r 4 :9 Als je een rood brand deck hebt, moet je eens uit gaan kijken naar aetherflash en furnace of rath. Die laatste verdubbelt alle schade die wordt gedaan (lightning bolt doet dan dus 6 damage voor 1 rode mana :D), de aetherflash doet 2 damage aan elk beest dat in 't spel komt. Zo heb je het dus in een optimale situatie voor elkaar dat alle damage verzestienvoudigd wordt (jaja, de furnace of rath verdubbelt ook de verdubbelde damage, dus met 4 in het spel wordt dat 16 keer) en elk beest krijgt 8 damage bij het in to play komen. 16 * 8 = 128 damage, dus laat het BFM maar komen! >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:38
Sequence schreef op 15 October 2003 @ 07:27:
in amsterdam heb je wel diverse magicwinkels zitten, weet er één te zitten (iig toen ik speelde zat daar een grote, werd ook gespeeld/geruild daaro). geen idee hoe die toko heet, maar als je van CS naar kalverstraat loopt en dan op de dam rechts gaat (links langs het paleis) dan kom je in een straat waarbij je over een gracht gaat (volgens mij 1, maar kunnen er ook 2 zijn) en dan een paar honderd meter verderop aan de rechterkant zit er één.
Klinkt als de Gamekeeper :)

Hartenstraat 14

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ah mooi daar had ik ook van gehoord ja :) weet nu dus waar die zit :) ga er van het weekend wel ff heen :)

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

YouKnow schreef op 15 October 2003 @ 08:17:
Ik ken alleen de speciaalzaken in Roermond en Eindhoven... De lightning bolts zijn echt meesterlijk, ik heb d'r 4 :9 Als je een rood brand deck hebt, moet je eens uit gaan kijken naar aetherflash en furnace of rath. Die laatste verdubbelt alle schade die wordt gedaan (lightning bolt doet dan dus 6 damage voor 1 rode mana :D), de aetherflash doet 2 damage aan elk beest dat in 't spel komt. Zo heb je het dus in een optimale situatie voor elkaar dat alle damage verzestienvoudigd wordt (jaja, de furnace of rath verdubbelt ook de verdubbelde damage, dus met 4 in het spel wordt dat 16 keer) en elk beest krijgt 8 damage bij het in to play komen. 16 * 8 = 128 damage, dus laat het BFM maar komen! >:) ;)
Welke in roermond dan?
De ruys?

Zoek de Atomic op in Sittard of Eindhoven

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

:D klinkt me bekend in de oren..
begin het idee te krijgen dat dit een duur topic voor me wordt.. begin steeds meer te lezen weer over magic en begint zowaar allemaal weer vet te boeien :o :+

edit: zijn hier nog mensen uit Enschede (of omgeving)? Waar wordt er tegenwoordig gespeeld? want gameshop Mario is niet meer...

[ Voor 26% gewijzigd door Sequence op 15-10-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Laatst online: 13-09 16:51
8th Edition alweer? Ik heb gespeeld vanaf Unlimited tot Tempest, is dat veel sets geleden? :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

tempest is nog maar net extended, alles daarvoor al niet meer.. 17 sets uitgekomen sindsdien zie ik.. 3 per jaar dus dan is tempest al weer 6 jaar geleden :o die goeie ouwe tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds kort ook begonnen met mtg
heb het starters deck gekocht van de 8th edition
en heb nu ook al additional cards van de judgment serie gekocht
kan iemand mij vertellen of er in deze serie ook dure kaarten zitten

kheb mijn vrienden al aangestoken met het magic virus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

www.nedermagic.nl <-- daar staat vanalles, oa hier de lijst van judgement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met Drafts? Ik ga overmorgen voor het eerste draften, maar enige tips zijn enorm welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ligt er aan of het een officiele draft is of niet :)
en of je rochester draf of gesloten.
en natuurlijk welke serie je gaat draften.

over het algemeen is weenie deck altijd welkom, en dan een finisher, wat ik meestal probeer is een aantal weenie, in mirrodin heb je ook leuke artifact creatures die erg bruikbaar zijn. in het onslaught set, is het helemaal makkelijk te doen, je hebt natuurlijk de Set waarin zombies, elves, goblins, slivers weer terug kwamen.

Met elves (zeker als je een 1/2 well wishers te pakken kan krijgen) makkelijk te winnen.

of goblins, met een mooie draak als finisher. Het is altijd wel moeilijk, maar een combo proberen te maken lukt over het algemeen niet.

(zijn nogal basic tips.. maar ja.. het is moeilijk om tips te geven voor iets wat altijd anders is.)
maar als je ook ff de set erbij zet, kunnen we misschien wat meer tips geven ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
We gaan waarschijnlijk met mirrodin draften. Een onofficiële en een officiële. Well wishers zijn idd wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz gister 8th boosterbox gehaald

deels spijt van :/ naja

wel een 8th shivan, Royal Assassin, Millstone en Sera angel

ook nog wel andere leuke kaarten, maar ik ga denk ik toch verder met mirrodin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

vanmiddag maar weer eens een x gespeeld :) voor het eerst sinds jaren, er was een toernooi hier in enschede en daar even wezen kijken! ruim leuk!

ook leuk dat tijdens het spelen ik alle kaarten moet lezen omdat alles voor mij (na 4 jaar eruit te zijn geweest) nieuw is.. maar ook dat mijn tegenstanders alles van mij moesten lezen omdat zij mijn spul nog niet kenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:48
Ik ben zelf ook een flinke tijd verslaafd geweest aan Magic, maar ben ermee gestopt en wil er nu niets meer van weten. Ik wil jullie plezier in het spelletje niet bederven, maar wil toch even mijn gal spuien hier ;)

Laten we eerlijk zijn: Wizards of the Coast is een commercieel bedrijf, MTG is een melkkoe voor hun. Hun systeem met rarities is daar getuige van. Ik heb zelf 6th edition verzameld, die bestaat uit iets van 300-350 verschillende kaarten. Die zijn in de verhouding 1:1:1 verdeeld (rares, uncommons en commons). In boosters is de verhouding echter 1:3:11. In het béste geval moet je dan, om zo'n verzameling compleet te krijgen, een stuk of 100 boosters(toen nog F 7,50 per stuk, nu E 3,40 dus totaal zo'n 340 pleuro) kopen. Da's in het beste geval, in de praktijk zul je uit 100 boosters zeg 60 verschillende rares trekken. Je kan natuurlijk ook ruilen. Of losse kaarten erbij kopen, maar je hebt al zoveel geld aan die boosters besteedt!

Verder:
-Verdenk ik WotC ervan bepaalde rares "extra rare" en andere rares "minder rare" te maken (kun je natuurlijk nooit bewijzen, maar volgens mij staat ook nergens zwart op wit dat alle rares even vaak voorkomen).
-Bracht WotC in de loop der jaren steeds vaker nieuwe series uit.
-Worden de kaarten steeds sterker, waardoor kaarten uit oudere series(heb het natuurlijk niet over Beta e.d.) steeds minder waard worden (ipv waardevoller, ze worden immers antiek!?)
-Worden steeds meer oude sterke kaarten gereprint om verkoop te stimuleren, waardoor de oude kaarten in waarde dalen.
-is magic IMHO een spel dat over veel wedstrijden gezien altijd wordt gewonnen door de speler met de beste (lees duurste) kaarten. Om te kunnen winnen ga je dus weer meer kaarten kopen, wat je tegenstander weer aanmoedigt om meer kaarten te kopen, etc. Natuurlijk speelt ook slim spelen en deckbuilding(lees:voorgebakken combo's herkennen) een rol maar die weegfactor is een stuk kleiner.

Natuurlijk ben ik ook een beetje gefrustreerd omdat ik zo stom was om SIXTH 8)7 te gaan verzamelen, maar ik vind het zo'n zonde van m'n geld! Heb er in totaal denk ik zo'n 1500 gulden aan besteed, was toen een jaar of 15-16, da's dan best een hoop geld! (Weet dat het peanuts is vergeleken met wat sommige andere MTG-freaks uitgeven) En begrijp me niet verkeerd, ik heb heel veel plezier beleefd aan het verzamelen/spelen van die kaarten, alleen ze zijn nu geen cent meer waard :(

Mijn conclusie: Magic is leuk en betaalbaar als je er níet verslaafd aan raakt en het bij een paar boosters en een starter blijft. Leg je erbij neer als je tegenstander betere decks heeft en zoek iemand om tegen te spelen die ook maar een paar kaarten heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-10-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Om deze reden ga ik nu alleen maar Mirrodin sparen

en speel ik alleen samen met wat vrienden van me
hebben samen genoeg kaarten om meerdere decks te maken en te varieren

verder kan je idd beter alleen de expansion blocks sparen imo omdat andere kaarten steeds terugkomen

zoals ik laatst een 8th boosterbox had gekocht, meer dan de helft van de kaarten ken ik nog uit 4th 5th en ice age etc

maar zo erg vind ik het niet, want dan maak ik er wel iemand blij mee, die net begint.

maar tuurlijk heb je deels gelijk :) het is een vette melkkoe ::)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik vind het gewoon een heel leuk spel.
Dat je alle kaarten uit een serie moet hebben zeggen ze bij WotC ook niet.
Je hoeft dus niet veel geld aan uit te geven.

En het gaat toch ook niet altijd om winnen maar gewoon om de lol van het spelen, volgens mij dan.

... als je stopt mag ik dan je kaarten hebben?? >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
-=BoKKiE=- schreef op 19 October 2003 @ 20:31:
[...]
verder kan je idd beter alleen de expansion blocks sparen imo omdat andere kaarten steeds terugkomen
Was het maar waar!
De "famous cards" van 8th Edition volgens www.wizards.com :
Blinding Angel komt uit Nemesis
Phyrexian Plaguelord uit Urza's Saga
Two-Headed Dragon en Tidal Kraken komen uit Mercadian Masks
(Of zijn dat geen expansion blocks? 't Is alweer een tijdje geleden dus begin nu te twijfelen :) )
Vanitas schreef op 19 oktober 2003 @ 20:35:
[...]
En het gaat toch ook niet altijd om winnen maar gewoon om de lol van het spelen, volgens mij dan.
Jij bent zo iemand die een spel nog steeds leuk vind als ie tig keer verloren heeft? 't Is een zwakke eigenschap, niet tegen je verlies kunnen, maar wel heel menselijk volgens mij ;)
En nee natuurlijk hoef ik niet altijd te winnen, maar als ik voornamelijk verlies vind ik er niks meer aan ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-10-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ronald Koeman schreef op 19 oktober 2003 @ 20:39:
[...]

Was het maar waar!
De "famous cards" van 8th Edition volgens www.wizards.com :
Blinding Angel komt uit Nemesis
Phyrexian Plaguelord uit Urza's Saga
Two-Headed Dragon en Tidal Kraken komen uit Mercadian Masks
(Of zijn dat geen expansion blocks? 't Is alweer een tijdje geleden dus begin nu te twijfelen :) )
ja maar das nog altijd minder dan de meuk die ik in 8th tegenkom, zoals canopy spiders, Venerable monks etc.

maar het blijft wel leuk :) zoals ik al zei, ik maak er dan wel een beginner blij mee :)
[...]

Jij bent zo iemand die een spel nog steeds leuk vind als ie tig keer verloren heeft? 't Is een zwakke eigenschap, niet tegen je verlies kunnen, maar wel heel menselijk volgens mij ;)
En nee natuurlijk hoef ik niet altijd te winnen, maar als ik voornamelijk verlies vind ik er niks meer aan ;)
ligt eraan met wie je speeld :)
wij spelen altijd met 4 man, en vaak nog blind decks kiezen ook :) dus je speeld dan niet eens met je eigen denk ^_^

je kan er ook een drinking game van maken :)
2 shots voor je neus zetten, elk levenspunt eraf is een shot nemen,

zelden zo'n lol gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op 19 October 2003 @ 19:44:

Verder:
-Verdenk ik WotC ervan bepaalde rares "extra rare" en andere rares "minder rare" te maken (kun je natuurlijk nooit bewijzen, maar volgens mij staat ook nergens zwart op wit dat alle rares even vaak voorkomen).
Dat is wel zeker bekend :) Ik heb hier een magicboek liggen met alle kaarten (nouja, tot aan fourth edition, van toen was 't boek :)) Waarin je bij commen C1 C2 en C3 hebt, net zoals U1, U2 en U3 en R1, R2 en R3.

De R3 was dus rareder dan een R1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
YouKnow schreef op 19 oktober 2003 @ 21:18:
[...]

Dat is wel zeker bekend :) Ik heb hier een magicboek liggen met alle kaarten (nouja, tot aan fourth edition, van toen was 't boek :)) Waarin je bij commen C1 C2 en C3 hebt, net zoals U1, U2 en U3 en R1, R2 en R3.

Vuil van WotC dus, dat hadden ze best op de verpakking, of op de kaart zelf mogen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

mijn advies is:
-koop een starter deck ... leer het spel ...
-koop dan zo'n pre made deck .. speel daar veel mee zodat je mechanisms herkent en mee kan omgaan ...
-koop een volledige (eigen gemaakt) deck en speel daar mee ... (kost een paar duiten maar uiteindelijk heb je er mee plezier van dan een deck waarbij je 1 kaart hebt en waar je er eigenlijk 4 van moet hebben)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

YouKnow schreef op 19 October 2003 @ 21:18:
[...]

volgens mij was het juist andersom :) R1 is rare'der dan R3
het getal achter de rarity slaat namelijk op het aantal keer dat de kaart op een printingsheet voorkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Laatst online: 17-09 15:18

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Ik heb ook nog een zooi van die kaarten liggen...

heb er 7 jaar geleden ofzo voor het laatst mee gespeeld denk ik :/
Doe der nu niks meer mee.. zal es ff kijke waar ik ze heb..

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Heb mijn kaartjes ook nog maar eens opgezocht,... heb het nooit echt gespeeld... wel eens met mijn broertje ofzo, vond gewoon die kaarten supercool.

Ik had wel een paar leuke kaarten in mijn groene/artifacten deck zitten

Afbeeldingslocatie: http://www.gorredijk.net/temp/kaartje.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.gorredijk.net/temp/kaartje2.JPG
*Major damage,... maar check the land/mana use of whatever*

Zal nog een paar mooie kaarten zoeken,... snapte ook 1 kaart nooit echt. Misschien dat jullie dat kunnen uitleggen

Gevonden, sorry voor kwaliteit, maar bagger scanner van Aldi doet stom

Afbeeldingslocatie: http://www.gorredijk.net/temp/kaartje3.JPG
*Wat doet deze kaart eigenlijk, moet ik zijn strenght gelijk stellen aan aantal landen??*

[ Voor 41% gewijzigd door Loadichus op 20-10-2003 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:37
zijn strength is de aantal mana waarvoor je hebt betaald. Maar zijn drawback is flink bout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

YUp, je betaalt X bij het casten. X is dan zijn power/toughness.
Je mag er niet mee blocken en je mag er alleen maar aanvallen als je de originele X betaalt.

Volgens mij is zo'n kaart het interessants als je hem bij 5 mana ofzo opgooit en dan zo snel mogelijk gaat hakken. 5/5 in beurt 5 is niet slecht.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
YouKnow schreef op 19 October 2003 @ 21:18:
[...]

Dan vind ik dat ze net zo goed die 1,2 of 3 er gewoon bij kunnen zetten.
Maar de kans daarop is niet echt groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Kent iemand een site waar de waardes van de kaarten op staan (beetje recent). ZOek er al tijden 1, kijken of ik nog wat kaartjes heb liggen die ondertussen wat waard zijn.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
FunkyTrip schreef op 20 October 2003 @ 12:35:
YUp, je betaalt X bij het casten. X is dan zijn power/toughness.
Je mag er niet mee blocken en je mag er alleen maar aanvallen als je de originele X betaalt.

Volgens mij is zo'n kaart het interessants als je hem bij 5 mana ofzo opgooit en dan zo snel mogelijk gaat hakken. 5/5 in beurt 5 is niet slecht.
Moet je dan elke keer betalen als je met die kaart wil aanvallen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Flapmo schreef op 20 October 2003 @ 12:41:
Kent iemand een site waar de waardes van de kaarten op staan (beetje recent). ZOek er al tijden 1, kijken of ik nog wat kaartjes heb liggen die ondertussen wat waard zijn.
www.nedermagic.nl <-- nuttige site met heel veel info/reviews over kaarten en ook de prijzen staan daar :)
Vanitas schreef op 20 October 2003 @ 12:41:
[...]

Moet je dan elke keer betalen als je met die kaart wil aanvallen?? :?
jah.. het is opzich ook een waardeloze kaart in constucted.. in sealed deck formats was zo'n beest echter wel goed, het is namelijk een artifact beest dat dus in elk deck past en best groot kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Bestaat er een kans dat je een rare kaart in een add-on pakje zit. of in een zon game card packet

Afbeeldingslocatie: http://www.rtyui.com/cardpics/03599.jpg
Jeey, deze is 1,70 waard

Hoogste die ik nu kan vinden in mijn deck is 3euro waard

Storm Seeker

[ Voor 20% gewijzigd door Loadichus op 20-10-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Loadichus schreef op 20 October 2003 @ 13:29:
Bestaat er een kans dat je een rare kaart in een add-on pakje zit. of in een zon game card packet

[afbeelding]
Jeey, deze is 1,70 waard
Mirrodin Booster
01 Rare
03 Uncommon
11 Common

8th Booster
01 Rare
03 Unccommon
01 Land
10 Common

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

in elke booster zit 1 rare, 3 uncommons en nog 11 commons, in een starterdeck zitten 3 rares (hoeveel uncommons/commons weet ik niet zo uit mijn hoofd)

Hier staat mijn huidige deck (zijn tevens de enige kaarten die ik nog heb) en dat blijkt 136,50 waard te zijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ik snap toch geen flikker van magic,... maar kan zo maar 3 creatures in je deck vinden !!, is dat genoeg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm 3 creatues in een deck is wel heel weinig. Tis ook maar net wat voor soort deck het is, een spelldeck kan ook heel goed zijn. Ik ken iemand met een deck zonder creatures maar toch is ie onverslaanbaar omdat ie ze niet nodig heeft. Hij kan namelijk alle kaarten van de tegenstander 'bevriezen'. Duur deck is dat btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Loadichus schreef op 21 October 2003 @ 13:25:
Ik snap toch geen flikker van magic,... maar kan zo maar 3 creatures in je deck vinden !!, is dat genoeg ??
het doel van het deck is om continu controle te houden, zo veel mogelijk dreigende zaken te counteren en alles dat wel op tafel komt weer weg te vegen met een disk. zolang de controle er maar is heb ik niet meer beesten nodig (sterker nog meer beesten zou ten koste van mijn controle gaan). die beesten van mij komen pas later in het spel op tafel om het ff af te maken, that's all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan toch maar mijn kaarten gepakt, en ik zal nu mijn lijstje legends showen. :)

---

Autumn Willow
Orim, Samite Healer (x2)
Crovax the Cursed
Molimo, Maro-Sorcerer (Foil, Tevens ook mijn 'nieuwste' kaart, tijdje geleden geruild voor een zooi goedkope dwarf kaarten)
Phelddagrif
Reveka, Wizard Savant
Starke of Rath
Sword of the Chosen (Legendary Artifact)
Rubiinia Soulsinger
Shivan Gorge (Legendary Land)
Selenia, angel perverso (spaanse legend dus :P)
Arcades Sabboth (Summon Elder Dragon Legend)
Chromium (Summon Elder Dragon Legend)
Palladia-Mors (Summon Elder Dragon Legend)
Hakim, Loreweaver
Joven
Sivitri Scarzam
Zirilan of the Claw
Ertai, Wizard Adept
Rayne, Academy Chancellor (Creature - Wizard Legend. Urza's Legacy ofzo? Chemisch flesje als icon)
Eron the Relentless (x2)

---

Een mooi lijstje dus, hoewel ik er nog niet genoeg heb. :P
Maar die Rayne, Academy Chancellor, welke serie is die? Het is zo'n flesje (erlenmeier heten die dingen dacht ik) en het is een Creature - Wizard Legend in plaats van Summon Wizard Legend.

En weet iemand toevallig hoeveel 'Summon Elder Dragon Legends' er zijn. Ik heb er 3, maar ik heb ergens een keer in een ver verleden gehoord dat er 5 zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Kijk eens bij auctions en dergelijke bij MTG Online, daar kunnen ze je dat vast wel vertellen...

Koop nog regelmatig leuke kaarten via chatkanalen zoals auction e.d. op MTG:Online :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 14:37:
...

En weet iemand toevallig hoeveel 'Summon Elder Dragon Legends' er zijn. Ik heb er 3, maar ik heb ergens een keer in een ver verleden gehoord dat er 5 zouden zijn.
Arcades Sabboth: http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=1644
Chromium: http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=1650
Palladia-Mors: http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=1673
Nicol Bolas: http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=1672
Vaevictis Asmadi : http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=1696

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:38
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 14:37:
De gebroeders oude draak op een rijtje:

Afbeeldingslocatie: http://www.rtyui.com/cardpics/01644.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rtyui.com/cardpics/01650.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rtyui.com/cardpics/01672.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rtyui.com/cardpics/01673.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rtyui.com/cardpics/01696.jpg

Vooral de laatste drie zijn lomp, als je ze op tafel krijgt :)

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Coffeemonster schreef op 22 October 2003 @ 15:59:
[...]

De gebroeders oude draak op een rijtje:

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

Vooral de laatste drie zijn lomp, als je ze op tafel krijgt :)
Heb ze alle 5, en er valt niet mee te spelen (of iig, ik wéns er niet mee te spelen)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zion schreef op 22 October 2003 @ 17:05:
[...]
Heb ze alle 5, en er valt niet mee te spelen (of iig, ik wéns er niet mee te spelen)
Agreed, tenzij je een aantal lotus kaarten hebt. (Black Lotus (zal wel niet), Lotus Blossom (Heb ik zelf, zeer fijn) e.d.)

Maar als Legends spaarder kon ik ze niet laten liggen natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

die Nicol Bolas is wel grappig, ooit eens gebruikt in een reanimator deckje, best leuk als je zo'n beestje met haste in het spel kan brengen vanuit graveyard ofzo :P of van mijn part met een of ander creature echantment schade laten doen :P

uiteraard nix voor tournament play maar voor de fun deckjes best leuke dingen mee te bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 21:26:
Agreed, tenzij je een aantal lotus kaarten hebt. (Black Lotus (zal wel niet), Lotus Blossom (Heb ik zelf, zeer fijn) e.d.)

Maar als Legends spaarder kon ik ze niet laten liggen natuurlijk. :P
Neuh, black lotus heb ik (helaas) niet.

Daarentegen heb ik wel een tijdje sacrificable en multi-color (zoals taiga) landjes gespaard dus zou ik een heel eind kunnen komen, maar ik vind ze gewoon niet lekker spelen.

Ik speel(de) meestal op snelheid en daar is geen ruimte voor grote logge beesten, geef mij maar kaarten waarmee ik binnen no-time mijn deck op tafel heb liggen (mijn favoriet was dan ook mijn lockdeck waar ik bijna altijd na de 3e beurt mijn lock had liggen die mijzelf niks deed (stasis-kismet (timewalk) combo, met wat grapjes zodat ik daarzelf geen last van had :D)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Nou, de drafts zijn geweest!

De eerste draft ging hopeloos, ik werd een na laatste. Deze was met 7 man.
De tweede draft was met z'n twintigen, opverdeeld in 2 tafels. Ik won! Dus 3 boosters erbij, en de rares mocht ik het eerste picken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

lol :)
hoewel rares vaak wel goede kaarten zijn is het niet altijd verstandig om met draften voor de rares te gaan, als er bv creature removal op tafel ligt dan is dat in de draft belangrijker dan een rare (die misschien wel veel waard is) als deze niet speelbaar is in sealed format.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gister had ik ff m'n deck meegenomen naar school.
Om het ff te laten zien en later naar knibbel gaan om te spelen.

Dus hij ziet zo dat ik de Reiver Demon had.
Wil hij hem gelijk hebben. :)
Maar dat had ik dus maar mooi niet gedaan...
Die kaart vind ik veels te mooi.

En toen later naar knibbel, eerste keer helemaal ingemaakt.
Tweede keer net verloren.
Als ik nog een keer mocht beginen, dan won ik.

Maar ja, het blijft bijna he. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

net voor het eerst sinds een paar jaar weer een x een booster gekocht :)
mirrodin, de rare is Confusion in the Ranks
helaas geen witte.. maargoed dat gaan we wel voor elkaar ruilen :P laat maar weten als iemand die wil hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sequence schreef op 23 oktober 2003 @ 21:31:
helaas geen witte.. maargoed dat gaan we wel voor elkaar ruilen :P laat maar weten als iemand die wil hebben ;)
Ik zag laatst trouwens dat een booster nu 4 euro kost. Dat was een paar jaar geleden nog 6 gulden 25 cent, nu dus 8 gulden 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

inderdaad, maarjah tis nooit een goedkope hobby geweest.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sequence schreef op 24 October 2003 @ 11:41:
inderdaad, maarjah tis nooit een goedkope hobby geweest.. ;)
Tsja, mischien toch maar eens naar de gameshop fietsen en een boostpack kopen.
Nu realiseer ik me pas hoeveel ik er vroeger aan uitgaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Laatst online: 17-09 07:15
Ik denk er ook aan om een boosterbox van 36 boosters te kopen.
Weet iemand of je dat beter online of in de winkel kunt doen en wat de gemiddelde (goede) prijs daarvoor is? :)
Weet iemand misschien ook een goede magicwinkel voor boosterboxen maar ook losse kaarten in Groningen?

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Sequence schreef op 23 October 2003 @ 21:31:
Ik had laatst ook een booster gekocht.
Zaten nog wel een paar mooie kaarten in.

Ook zat er Slagworm armor (ofzoiets) in.
Echt handig, je krijgt +0/+6. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf ben ik vorige week begonnen na een jaar niet gespeeld te hebben, meteen een boosterpack gekocht en der zat een handige kaart bij, welke moet ik even kijken..weet ik zo 1 2 3 niet meer.

Speel zelf met een multicollor deck of alleen White-Green
Mijn favoriete kaarten zijn vooral de:
Heavy balista --> Kan bij tappen 2 damage verhalen op een attack
Wrath of God w
Serra Angel w
Vitalising Wind g
Bladewings The Risen r/g
Darigaaz The igniter r/g

Zoals je ziet dus Multicollor en White, speelde in het begin vaak met protections maar sinds ik afgelopen week een potje hebt gespeeld dat 2m5 uur duurde omdat die gozer constant met protections speelde heb ik die kaarten uit me deck gehaald. Uiteindelijk gewonnen doordat ik per toeval een destroy all enchantments kreeg en destroy all artifacts en sorcery's.. en toen had hij geen defense meer en had binnen 4 beurten zijn 30 levens weg. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan een potje zo lang duren, dan zijn toch allang de kaarten op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

maar ...
dat kan helemaal niet of je raapt gewoon langzaam ... :|

maar goed bij mijn decks waren beurt 3-4 kills geen rariteit ... als we nog met dark rituals speelde kon ik met een paar decks beurt 1-2 kills maken :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Laatst online: 16-09 17:37
HIValicious schreef op 25 oktober 2003 @ 13:11:
maar ...
dat kan helemaal niet of je raapt gewoon langzaam ... :|

maar goed bij mijn decks waren beurt 3-4 kills geen rariteit ... als we nog met dark rituals speelde kon ik met een paar decks beurt 1-2 kills maken :)
Of je krijgt Traumatize op je nek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

voor mijn deck geen probleem :)

ik heb nl een graveyard deck :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

"Reanimator"
Land
21-Swamps

Spells
04-Vampiric Tutor
04-Entomb
03-Zombie Infestation
03-Exhume
03-Duress
03-Animate Dead
03-Buried Alive
01-Contamination
01-Mutilate

Creatures
01-Avatar of Woe
01-Verdant Force
01-Nether Spirit
01-Squee, Goblin Nabob
02-Krovikan Horror
01-Crater Hellion
01-Crosis, The Purger
01-Reya Dawnbringer
01-Gerrard Capashen

:? Hoe speel ik dit deck ...
Nou je hebt een aantal wincondities.
-Contamination Lock:
Je speelt Entomb op je Verdant Force, daarna revive je je beessie met je Exhume of een Animate Dead oid en haal uhm uit je graveyard. Wacht een aantal beurten en gooi Contamination op.
Doordat Verdant Force elke upkeep een token maakt heb je genoeg om te saccen voor je Contamination. Tegen elk deck, dat niet zwart is, is dit game over of ze moeten ergens anders mana sources hebben.
-No hand is no win:
Duress, revive je Crosis, The Purger maken de hand van je tegenstander leeg en Crosis, The Purger doet 6 damage bij een attack.
-Zombie Horde:
Speel Zombie Infestion met Krovikan Horror(s) en Squee, Goblin Nabob.
Discard de Krovikan Horrors en maak een 2/2 Zombie token. Haal de onderste Horror terug naar je hand, discard nu weer die Horror + Squee (met Squee bovenop) (volgorde in je Graveyard: (Van boven naar onder:)Squee, Horror, Horror) Weer 1 Token. Haal je Horrors bij einde beurt terug naar je hand. Dan bij je upkeep Squee terug.
Rinse, repeat.

:? Pijnlijk ...
Ja idd Counters + Disenchants kunnen dit deck verkloten. Ook snelle (elven) deckjes doen dit deck veel pijn. Probeer je Crater Hellion in te zetten.

:? Moeilijk ...
Het is een deck waarbij je wel ff in moet komen, maar het speelt O zo lekker.

:? Tevreden ...
Neej nog niet. Ik ben nog na aan t denken over bepaalde tweaks.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

entomb is inderdaad een erg leuke kaart waar je veel geintjes mee kan uithalen, denk maar aan beurt 1: Swamp, Dark Ritual (of mox), Entomb waarbij je een Verdant Force weggooit en dan Reanimate en hoppa je hebt een eerste beurt big beest! :)

Echter is Entomb gebanned in extended en in type I zijn veel betere decks te bedenken natuurlijk dus is het niet zo heel spannend meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:33

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ik heb me eens even de tijd genomen om mijn rode sligh deck te posten :D
laat maar eens horen wat jullie ervan vinden

4 raging goblin
4 mogg fanatic
4 ball lightning
4 cursed scroll
4 shock
4 lightning bolt
4 fireblast
2 skizzik
2 seal of fire
4 incinerate
4 goblin patrol
19 mountains
1 maze of ith

wat zou nog in dit deck kunnen om het te verbetern, jackal pups is misschien een optie en een fork/wheel of fortune iemand nog andere ideen?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Mijn deck is heel anders.
Ik heb gewoon allemaal verschillende kereltjes enzo.
En dan nog wat spells.

Van de kleuren rood, zwart en wit.
Maar het speelt wel lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik heb m`n deck na 3 jaar ook maar weer eens uit het stof gehaald.

16x Mountains
4x Acient Tomb
2x City Of Traitors
4x Grim Monolith
4x Voltaic Key
4x Thran Dynamo
4x Temporal Aperture
4x Wildfire
4x Covetous Dragon
4x Masticore
3x Karn Silver Golem

Dit deck werkte altijd super. Maar volgens mij zijn er ook al een aantal kaarten uit geband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch blijf ik al die premade decks jammer vinden. Ikzelf en vrienden van me vonden het altijd leuk om op een middag met dozen vol kaarten te komen. Een kleur te kiezen, 20 landjes te pakken en dan gewoon kaarten gaan zoeken uit die dozen. Geen voorbedachte strategieen niks. Het leukste was dan ook 's avonds elkaars deck e.d. uitproberen. Dan moet je ineens on the spot dingen bedenken en improviseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 15:15:
Hehe, ik heb m`n deck na 3 jaar ook maar weer eens uit het stof gehaald.

16x Mountains
4x Acient Tomb
2x City Of Traitors
4x Grim Monolith
4x Voltaic Key
4x Thran Dynamo
4x Temporal Aperture
4x Wildfire
4x Covetous Dragon
4x Masticore
3x Karn Silver Golem

Dit deck werkte altijd super. Maar volgens mij zijn er ook al een aantal kaarten uit geband.
dat zal best maar dat is een heel erg leuk deck _0_

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik heb sinds kort er weer een nieuw deck bij.
Het is zo'n een van Magic worlds, het Reanimator deck.

Ik heb hem al iets verandert, en nu is hij helemaal perfect. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Vanitas schreef op 01 november 2003 @ 12:33:
Ik heb sinds kort er weer een nieuw deck bij.
Het is zo'n een van Magic worlds, het Reanimator deck.

Ik heb hem al iets verandert, en nu is hij helemaal perfect. O-)
decklist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

welke kleuren advisieren jullie tegen een wit/groen stasis deck ?

zat te denken aan zwart blauw, maar wit heb nogal wat kaarten met protection from black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

je bedoelt vast een wit-blauw stasis deck ofnie?
en tegen stasis kan je heel veel dingen doen, groen en wit zijn de kleuren met de meest efficiente enchantment removal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sequence schreef op 03 november 2003 @ 18:49:
je bedoelt vast een wit-blauw stasis deck ofnie?
en tegen stasis kan je heel veel dingen doen, groen en wit zijn de kleuren met de meest efficiente enchantment removal ;)
eigenlijk een combi van een wit statis/groen fast-creature

maar heb al wat gevonden

1 idd wit/blauw stasis deck en als dat niet lukt een mono black quickstrike deck :)

beide zijn nog niet af, maar wel goed op weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Dit is mijn huidige deckje, beetje online geoefend en ga proberen hem compleet te krijgen voor een toernooi aankomende zondag :)
(tussen haakjes staan het aantal kaarten dat ik van de kaart nog nodig heb, mocht je wat hebben laat het dan weten, valt vast wel wat te regelen :P)

4x Carrion Feeder
4x Festering Goblin (4)
4x Gempalm Polluter
4x Maggot Carrier (4)
3x Putrid Raptor
4x Rotlung Reanimator (4)
4x Shepherd of Rot (4)
4x Undead Warchief (4)
4x Withered Wretch
3x Oversold Cemetery (3)
2x Terror (1)

16x Swamp (15)
4x Unholy Grotto (4)

Gaat misschien niet makkelijk worden, maar kan altijd mijn best doen en eventueel goedkopere varianten gebruiken hier en daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Niet echt een origineel deck moet ik zeggen :z

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

origineel is ie niet, maar het werkt wel redelijk :)
originele decks bedenken daar moet je wel een hele goede speler voor zijn, ik hou meer van een concept waarvan ik weet dat het kan werken :) ben er dus een paar jaar tussenuit geweest en wil nu ff iets cheaps en toch werkends, kijken of ik dit weekend nog een paar boostertjes kan winnen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

hmm,

mijn zombie deck is ongeveer hetzelfde maar ik heb nog 3x noxious ghoul erbij, en geen carrion feeders.

Mag ik vragen waarom je die carrion feeders erin hebt zitten? Die +1+1 is niet echt fantastisch boeiend, en veel van je creatures kan je naar zich zelf saccen.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sequence schreef op 04 november 2003 @ 14:16:
originele decks bedenken daar moet je wel een hele goede speler voor zijn,
...of een speler die niet enkel speelt om te winnen, maar ook een beetje voor de lol. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn deck is wel origineel.. werkt ook lekker... en is heel goedkoop :)
alleen jammer dat:
1) ik niemand meer ken om mee te spelen
2) ik 8 kaarten mis (crappy uncommuns :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Wiebbe schreef op 04 november 2003 @ 14:28:
hmm,

mijn zombie deck is ongeveer hetzelfde maar ik heb nog 3x noxious ghoul erbij, en geen carrion feeders.

Mag ik vragen waarom je die carrion feeders erin hebt zitten? Die +1+1 is niet echt fantastisch boeiend, en veel van je creatures kan je naar zich zelf saccen.
Carion Feeder is een first turn optie, een zombie (dus goed met Undead Warchief) en de sac optie is best functioneel (bv -1/-1 geven met Festering Goblin).. en welk beest heeft nog meer een sac-optie? :?
Bovendien is saccen erg functioneel met het oog op de graveyard vol krijgen om de cemetery optimaal te gebruiken :)

Noxious Ghoul heb ik in mijn SideBoard, tegen weenie decks erg functioneel, maar tegen creatureless of grote beesten is het enkel een duur 3/3 beest.
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 14:40:
[...]

...of een speler die niet enkel speelt om te winnen, maar ook een beetje voor de lol. ;)
als je enkel verliest is de lol er snel af ;) en ja ik doe het voor de lol (duh :P) maar begin net weer met magic en wil het deze keer rustig aan doen en beetje functioneel inkopen (paar jaar geleden had ik duizenden guldens aan kaarten..) en daarom ga ik voor een safe optie en kan ik later wel beetje aanpassen maar wil ik niet het geld uitgeven om diverse decks enzo te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sequence schreef op 04 november 2003 @ 15:17:
[...]
als je enkel verliest is de lol er snel af ;) en ja ik doe het voor de lol (duh :P) maar begin net weer met magic en wil het deze keer rustig aan doen en beetje functioneel inkopen (paar jaar geleden had ik duizenden guldens aan kaarten..) en daarom ga ik voor een safe optie en kan ik later wel beetje aanpassen maar wil ik niet het geld uitgeven om diverse decks enzo te testen.
Oh, is logisch hoor. Vandaar mijn ;) in de post.
Puur door het kopen van boosters etc mee doen en decks creeren, is door de vele expansions etc wel voorbij vind ik. Het gaat gewoon te snel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Carrion Feeder is leuk met Patriarch's Bidding en Noxious ghoul :D

edit:
Hey Jaxe alles goed :D :P

[ Voor 29% gewijzigd door Muppet op 04-11-2003 15:33 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 15:27:
[...]
Puur door het kopen van boosters etc mee doen en decks creeren, is door de vele expansions etc wel voorbij vind ik. Het gaat gewoon te snel allemaal.
jepz, dat was ook de reden dat ik destijds was gestopt, alleen door dit topic begon het opeens weer te kriebelen en ben ik stiekem toch de draad weer aan het oppakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waah veel sterke decks :o

en ik dacht als noob die door zijn vrienden is overgehaald een sterk deck had.
Dit is mijn deck.

Landjes
1x Plains
2x terminal moraine
Artifacts
1x tigereye cameo
Artifact creatures
1x clay statue
1x flowstone thopter
1x patagia golem
creatures
4x crossbow infantry
4x duru cavalier
1x duru cwarchief
2x aven liberator
1x valor
1x aven cloudchaser
2x noble templar
1x frontline strategist
1x deftblade elite
1x angelfire crusader
1x aven archer
1x grassland crusader
1x battlewise aven
1x oracle's attendants
1x aven flock
Enhant creature's
4x kirtar's desire
1x strength of unity
1x sunfire balm
2x second thoughts
Instant(oude spelers interupts) en sorsery's
2x shelter
2x life burst
1x wing shards
1x wipe clean
1x harsh mercy
1xakroma's blessing
1x recuperate
1x tariff
Enchantments
circle of protectoin black
1x seal of cleansing
1x soulcathers'aerie

Techiek
kill of disable sterke creature's dan speel je waneer je kan harsh mercy dan maak je hem af
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 14:59:
mijn deck is wel origineel.. werkt ook lekker... en is heel goedkoop :)
alleen jammer dat:
1) ik niemand meer ken om mee te spelen
2) ik 8 kaarten mis (crappy uncommuns :p)
je kan je kaarten kopen bij www.nedermagic.com :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op 04 november 2003 @ 15:32:
edit:
Hey Jaxe alles goed :D :P
Hehehe, ola Muppet :) Psst, get your forum up and running ;)

Ik was trouwens ook een tijdje gestopt (na Ice Age), maar oa de heer die ik nu quote heeft ervoor gezorgd dat ik weer lichtjes begonnen ben.
De kosten zijn nu echter zo gigantisch voor boosters... Ik kocht ze eerst altijd op school voor 5 gulden per pakje. Nu toch even anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Peer Kroger - Reanimator

Crearures.
1- anger
1- Arcanis the omnipotent
4- Doomed Necromancer
1- Phantom Nishoba
1- Symbiotic Worm
1- Undead Gladiator
1- Visara the dreadfull

Spells:
3- buried alive
4- Burning wish
1- Cabal Therapy
1- Chainer's Edict
3- Entomb
3- Innocent Blood
1- Recoup
2- Smolter
3- Sticht together
4- Zombify

Landjes:

4- Barren moor
4- Bloodstainted mire
6- Mountain
2- Shadowland Ridge
9- Swamp

Side Board:

1- Buried alive
3- Cabal therapy
1- Decompose
1- Demolish
1- Guiltfeeder
1- Haunting Echoes
1- Last rites
1- Patriarch's biding
1- Pyroclasm
1- Recoup
1- Sickning Dreams
1- Soul feast
1- Stich together

Ik heb het dan wat veranderd, dat post ik later dan wel ff.

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 04-11-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas, dit deck kun je niet meer spelen.
Entomb is gebanned in Type 1 en Extended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:23:
Vanitas, dit deck kun je niet meer spelen.
Entomb is gebanned in Type 1 en Extended.
herstel: Entomb is banned in extended, restricted in T1 :)
voor meer info over wat bannded/restricted is in de diverse formats: check deze lijsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, moet misschien maar ook beginnen met MTG.
BTW zijn de zombi decks nog steeds meest gebruikte decks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 16:09:
allemaal dingen

[...]

je kan je kaarten kopen bij www.nedermagic.com :)
ja.. maar zie punt 1: ik speel het nooit meer.. dus er is niet veel nut meer voor mijn 1337 deck :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 09:04:
hmmm, moet misschien maar ook beginnen met MTG.
BTW zijn de zombi decks nog steeds meest gebruikte decks?
uhh, niet bepaald nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het altijd het leukste om mijn deckje te samenstellen, ik speel ook wel met een forest / plain deck, maar ik verlies vaak hehe, nog even een goede tactiek bedenken dus ;)

ik denk dat ik binnenkort dus ook maar weer eens mijn kaartjes uit de kast ga halen O-)

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MtG is idd een strak spel.
Wat vinden jullie van Mirrodin? En wat zijn je favo Mirrodin cards?

Mijnes:
Glimmervoid
Icy Manipulator
Mox Diamond
Quicksilver Fountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know