/me Magic: The Gathering *
Met toestemming van M@NIC presenteer ik u met gepaste trots: Het Magic The Gathering topic!
Het is de bedoeling in dit topic te discuseren over toernooien, decks, etc.

Magic voor de beginner
Q: Huh
A: Magic is een Trading cardgame, wat wil zeggen dat je de kaarten zowel kan verzamelen, als ermee kan spelen.
Q: Enne... Hoe speel ik dat dan?
A: Hier zijn de regels te vinden, voor beginners, gevorderden en voor guru's, in PDF formaat.
Q: Waar kan ik deze kaarten kopen
A: In de betere gameshops, niet de Intertoys en de Bart Smit dus. Magic is van dezelfde fabrikant als de Pokémon TGC, dus in winkels waar je die gezien hebt, heb je meestal wel succes.
Q: Ik heb geen vrienden om te spelen
A: Informeer bij je lokale Magic dealer of hij iets weet van toernooien in de buurt, vraag rond op je school/universiteit, of download de demo van de PC game.
Q: Wat is nou die Black Lotus waar iedereen het over heeft
A: Black Lotus is de zeldzaamste en daarom ook de duurste kaart van alle series. Er zijn 3 versies van; de Alpha, de Beta, en de Unlimited uitvoering. Voor de beta edition kun je op Ebay op dit moment $750 dollar vragen

Q: En welke kaarten zijn dan die "Power 9"
A:
Black Lotus
All of the Mox's
Time Walk
Time Twister
Ancestral Recall
Jawel, je leest het goed, Magic Online
Magic Online is een MMORPG, zónder maandelijkse kosten. Mooi, maar er zit een addertje onder het gras. Voor digitale kaarten moet je met echt geld betalen.
Hoe dan ook, de game zelf is gratis en hier te downloaden
Start the Discussion!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 17-07-2003 16:03 ]