hij bedoelt deze:HIValicious schreef op 05 november 2003 @ 19:30:
mox en icy zijn kaarten van oude series en die hebben hun waarde al laten zien

en NIET deze:

Ik heb al die kaarten zelf ook. Ik vind deze ook erg leuk:

goedkoop en moeilijk te doden
Anoniem: 69968
hij bedoelt deze:HIValicious schreef op 05 november 2003 @ 19:30:
mox en icy zijn kaarten van oude series en die hebben hun waarde al laten zien
This is the Way.
Anoniem: 23522
De tegenstander niet. Jijzelf wel.Anoniem: 92301 schreef op 06 november 2003 @ 07:44:
je moet vergeten dat je op troll ascetic geen enchant creature's kan spelen
Zo zat het toch echt in de verpakking.Anoniem: 42998 schreef op 04 november 2003 @ 22:23:
Vanitas, dit deck kun je niet meer spelen.
Entomb is gebanned in Type 1 en Extended.
[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 06-11-2003 11:27 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Indien niemand in casual spel er problemen mee heeft kun je lekker doorspelenVanitas schreef op 06 november 2003 @ 11:25:
[...]
Zo zat het toch echt in de verpakking.
En in de winkel hebben ze er geen problemen mee als ik hiermee kom aanzetten.
En ik ga ook niet meedoen met officiele tournaments.
[ Voor 74% gewijzigd door Sequence op 06-11-2003 11:29 ]
en anders lees je de text evenAnoniem: 92301 schreef op 06 november 2003 @ 07:44:
je moet vergeten dat je op troll ascetic geen enchant creature's kan spelen
This is the Way.
Hoe wil je dat doen dan??Sequence schreef op 06 november 2003 @ 11:26:
Indien niemand in casual spel er problemen mee heeft kun je lekker doorspelenen dat het gewoon in de booster zat dat klopt, maar zo nu en dan blijken kaarten achteraf (door combo's) toch te sterk te zijn en worden ze gebanned/restricted.
Entomb is zo'n kaart want daarmee kan je best makkelijk een eerste beurt verdant force ofzo op tafel krijgen en da's nou niet echt leuk om tegen te spelen
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
swamp, dark ritual, entomb (gooi verdant force weg), reanimate en dan heb je zelfs nog een mana overVanitas schreef op 07 november 2003 @ 10:30:
[...]
Hoe wil je dat doen dan??
Als je Entomb speelt voor 1 zwarte mana, dan kan je toch nooit meer Verdant force in het spel krijgen??
Je hebt dan helemaal geen mana meer over.
Maar je kan ook gewoon een paar beurtjes wachten en dan krijg je geen schade van reanimate als je dan Zombify gebruikt.Sequence schreef op 07 november 2003 @ 12:36:
[...]
swamp, dark ritual, entomb (gooi verdant force weg), reanimate en dan heb je zelfs nog een mana over
This is the Way.
Anoniem: 69968
Channel (g)(g)Anoniem: 69968 schreef op 08 november 2003 @ 01:14:
Speel eerst een duress, als je tegenstander een counter heeft, kan je die weghalen en bovendien zie je zijn hand.
Persoonlijk heb ik een hekel aan dat soort deks, 1 of 2 turn kill... dat is saai![]()
zo iets als:
Raging Goblin (+1/+1 haste) (r)
Hatred (pay X life, target creature gets +X/+0 untill the end of the turn) (3bb)
Nu is er een manier om veel mana te krijgen. Ik weet niet meer wat, maar iig, pay 19 life, raging goblin = 20/1 creature in de eerste beurt => boom.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
japz, maar dat zijn wel heel theoretische kill's.. bovendien is hatred nou niet bepaald de kaart die je wilt spelen in T1, in extended zou ie nog wel leuk kunnen zijnAnoniem: 69968 schreef op 08 november 2003 @ 01:14:
Speel eerst een duress, als je tegenstander een counter heeft, kan je die weghalen en bovendien zie je zijn hand.
Persoonlijk heb ik een hekel aan dat soort deks, 1 of 2 turn kill... dat is saai![]()
zo iets als:
Raging Goblin (+1/+1 haste) (r)
Hatred (pay X life, target creature gets +X/+0 untill the end of the turn) (3bb)
Nu is er een manier om veel mana te krijgen. Ik weet niet meer wat, maar iig, pay 19 life, raging goblin = 20/1 creature in de eerste beurt => boom.
[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-11-2003 15:19 ]
This is the Way.
This is the Way.
ik speel zelf een zombie deck met patriarch's bidding en die kaart is echt giga goedVanitas schreef op 12 november 2003 @ 11:21:
Zo ik heb nu ook het goblin bidding deck.
Speelt wel leuk, vooral als je al je goblins in je graveyard terughaald met patriarch bidding (oid).
Vanavond post ik de decklist wel ff, zit nu op school.
Gister ook een potje gespeeld.Sequence schreef op 13 november 2003 @ 08:42:
[...]
ik speel zelf een zombie deck met patriarch's bidding en die kaart is echt giga goed
[afbeelding]
in 1x al mijn beestjes terugen idd in goblin werkt ie ook erg goed, erg veel decks splashen zwart tegenwoordig voor die kaart
Anoniem: 97141
Anoniem: 56909
This is the Way.
[ Voor 13% gewijzigd door Sequence op 17-11-2003 12:37 ]
[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-11-2003 12:50 ]
This is the Way.
[ Voor 15% gewijzigd door Sequence op 17-11-2003 12:55 ]
This is the Way.
ik zou zegge koop een koop een starter deck ... leer spelenVanitas schreef op 17 november 2003 @ 12:57:
Ik vind dat het qua kosten eigenlijk net zo duur wordt als je zelf wilt.
Je kan ook voor 12,95 een world deck kopen, waar je veel lol mee kan beleven.
Maar als je al je kaarten "officieel" wil dan gaat het inderdaad aardig wat kosten.
En dat komt vooral, bij mezelf dan, door de boosters.
Want, misschien zit er wel een hele mooie kaart in...![]()
Maar de kans is natuurlijk klein dat je echt de kaart krijgt die je "zo graag" wil hebben.
This is the Way.
Surfin' paradise!
Anoniem: 83301
Noem je dat vroeger? :-D Ik speel vanaf de revised editionSnappie88 schreef op 17 november 2003 @ 16:48:
Nog een Magiccer hier, ben pas weer begonnen, vroegâh had ik best wel veel goede kaarten (Spiritmonger, Avatar of Woe ed.)
dat waren de tijdenAnoniem: 83301 schreef op 18 november 2003 @ 14:48:
[...]
Noem je dat vroeger? :-D Ik speel vanaf de revised editionmaar ben gestopt bij tempest
Het blijft een leuk spelletje zo af en toe. In het computerspelletje werkte in hippy-deck het beste (ook in het echt, maar dat mag niet meer).
het gaat hier om een zeldzame uncommon uit de summer edition.White Dust schreef op 22 juli 2003 @ 21:56:
[...]
Is een misprinted kaart, altijd leuk, een blauwe kaart die een forest kost
zeker als je op een beetje niveau mee wil spelen.HIValicious schreef op 17 november 2003 @ 12:14:
het kost aardig wat geld ja als je ermee wil beginnen
ik zit er ook al weer een hele tijd bij vanaf eind antiquities. Ik heb daarna alles verzameld en alles compleet. ik mis allen alpha, beta...de rest is in the pocketAnoniem: 83301 schreef op 18 november 2003 @ 14:48:
[...]
Noem je dat vroeger? :-D Ik speel vanaf de revised editionmaar ben gestopt bij tempest
Het blijft een leuk spelletje zo af en toe. In het computerspelletje werkte in hippy-deck het beste (ook in het echt, maar dat mag niet meer).
hoeveel blue hurricane's zijn er nou eigenlijk?mikevanrooijen schreef op 18 november 2003 @ 15:45:
[...]
het gaat hier om een zeldzame uncommon uit de summer edition.
deze set is gedrukt als een proef voor de 4th edition. Er zaten echter teveel fouten in waardoor de set niet verder is gedrukt...nou waren er alleen een paar sukkels die bij carta mundi (vroeger de hoofd drukker van MtG) per ongeluk een enkele case de deur uit hadden gedaan (een case is 10 dozen = 360 boosters)
ze zijn dus best zeldzaam. Ik weet dat er op de wereld op dit moment 2 complete sets zijn en een derde in de maak.
de vraag was of het duur was om te magic'en, type 1 is enkel voor gevordenen, en sowieso voor weinig mensen te betalenmikevanrooijen schreef op 18 november 2003 @ 15:49:
[...]
zeker als je op een beetje niveau mee wil spelen.
puur voor de fun moet je gewoon met een groepje mensen spelen die net beginnen samen spelen.
als je met je starterdeck en een paar gekochte boosters op een type1 toernooi aan komt zetten en je komt tegen over een tendrills of lon tendrills deck dan kun je binnen 10 min weer oppakken en je klaar maken voor de volgende ronde met een 2-0 loss achter je kiezen.
Ik speel alleen type 1 en ik moet zeggen je KAN een kans maken met een goedkoop deck maar het is toch wel bewezen dat als je een beetje serieus wilt concurreren dat je toch minimaal ene setje moxen, lotus en power blue moet hebben.....kosten....pak hem beet 1750 euro voor 9 kaarten
Anoniem: 41338
This is the Way.
This is the Way.
Anoniem: 26793
This is the Way.
Anoniem: 43477
Anoniem: 97848
Nick, jij hier=)Snappie88 schreef op 17 november 2003 @ 16:48:
Nog een Magiccer hier, ben pas weer begonnen, vroegâh had ik best wel veel goede kaarten (Spiritmonger, Avatar of Woe ed.) maar nu ben ik met Mirrodin bezig. Leuke set, probeer nu een lekker rood deck (niet mijn kleur alleen) bij elkaar te schrapen...
BTW: Er komt zeer binnenkort nog een game uit voor de PC, Xbox en PS2, namelijk:
Magic: the Gathering - Battlegrounds!
Obliterate.dec toch.. ?Sequence schreef op 25 november 2003 @ 15:33:
groenrood landdestruction heeft het recentelijk overwachts goed gedaan bij de state championships in de vs! zal zo eens ff kijken of ik wat decklists voor je kan vinden
zegt me nix, list ergens?
Heb geen deck-list, maar meende ergens gelezen te hebben dat die kaart ook terug aan het komen was..
Anoniem: 97848
Heya, bedankt voor de decklist, kan ik zeker iets mee.:)Sequence schreef op 25 november 2003 @ 15:33:
groenrood landdestruction heeft het recentelijk overwachts goed gedaan bij de state championships in de vs! zal zo eens ff kijken of ik wat decklists voor je kan vinden
[edit]
hier staat een R/G LD-deck dat volgens mij wel erg netjes is.
Sword of Kaldra is dan denk ik net iets beter johVanitas schreef op 01 december 2003 @ 13:00:
Zo zaterdag weer een booster gekocht.
Zat nog wel een mooie kaart bij: Nightmare Lash.![]()
Echt handig in een zwart/rood deck.
En ik heb nu ook alle Myr bij elkaar!
Toch wel mijn favo groepje creatures in Mirrodin.
[ Voor 12% gewijzigd door Sequence op 01-12-2003 23:21 ]
Anoniem: 23522
Ja, ik was daar zondag naartoe gegaan. Ik opende mijn cardlist en begon spontaan tranen te krijgen (bij wijze van spreken...). In de hoop dat ze een fout hadden gemaakt heb ik toen de kaarten doorgenomen... maar ze hadden dus helaas geen fouten gemaakt. Ik had een slechte stapel kaarten, niet normaal... spreekt voorzich dat ik dus verder niet zoveel heb gewonnen. Bij 1-3 ben ik maak gedropped.Sequence schreef op 01 december 2003 @ 13:06:
[...]
Sword of Kaldra is dan denk ik net iets beter joh
Zaterdag meegedaan aan de Pro Tour Qualifier in Utrecht, mooi groot toernooi was dat, 174 deelnemers! Helaas ging het niet zo goed, had een deckje (sealed deck)dat best redelijk oke was, maar 2x mana screw en 1x mana flow.. beetje dikke pech dus... uiteindelijk na 2x verloren en 1x gelijk te hebben gespeeld ben ik maar gedropt.. naja wel wat leuke kaarten erbij
Nja, ik laat Masticore maar zitten, het is idd een superkaartSequence schreef op 01 december 2003 @ 23:21:
ziet er best koel uit! misschien nog lightning bolt's ofzo? die zijn ook altijd goed!of cursed scroll, hoewel dat niet echt samen werkt met de dragon mage. trash for treasure vinnik niet echt denderend overigens.. en masticor is altijd goed
mocht je hem echter uit je deck doen dan wil ik hem wel
edit:
oh damn, ik kan dit topic echt niet met rust laten!
Met Pre-release Sealed had ik 2x die Troll Ascetic.. * Anoniem: 43477 gna gna *
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 43477 op 02-12-2003 08:12 ]
Maar dan moet je die wel kunnen krijgen in een booster oid.Sequence schreef op 01 december 2003 @ 13:06:
[...]
Sword of Kaldra is dan denk ik net iets beter joh
Zaterdag meegedaan aan de Pro Tour Qualifier in Utrecht, mooi groot toernooi was dat, 174 deelnemers! Helaas ging het niet zo goed, had een deckje (sealed deck)dat best redelijk oke was, maar 2x mana screw en 1x mana flow.. beetje dikke pech dus... uiteindelijk na 2x verloren en 1x gelijk te hebben gespeeld ben ik maar gedropt.. naja wel wat leuke kaarten erbij
[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 02-12-2003 10:56 ]
Die Clockwork Dragon heeft 6/6.. dankzij de +1/+1 counters die erop komen.. en met de groot aantal artifacts die veel mana geven kan ik hem in principe elke beurt met +2/+2 laten groeienVanitas schreef op 02 december 2003 @ 10:49:
Die Clockwork dragon, hoe kan je die nu het beste spelen, om er voordeel uit te halen.
Ik die beetle en nog een (clockwork ...).
Maar ze hebben 0/0, wat is hier dan het voordeel van?
de andere clockwork die je zoekt is de condorVanitas schreef op 02 december 2003 @ 10:49:
Die Clockwork dragon, hoe kan je die nu het beste spelen, om er voordeel uit te halen.
Ik die beetle en nog een (clockwork ...).
Maar ze hebben 0/0, wat is hier dan het voordeel van?
die heb ik eventueel nog wel voor je[...]
Maar dan moet je die wel kunnen krijgen in een booster oid.
En hij is inderdaad beter.
[ Voor 5% gewijzigd door seamus21 op 11-12-2003 21:52 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
[ Voor 11% gewijzigd door seamus21 op 12-12-2003 22:17 ]
Anoniem: 26793
Had het al doorAnoniem: 97848 schreef op 25 november 2003 @ 14:58:
[...]
-
OT;
Ik speel ook al magic sinds.. 5th net uit was geloof ik, paar jaartjes meegespeeld in tournooien enz, daarna een grote pauze en ben nu weer langzaam aan het beginnen, Mirrodin is wel leuk, alleen heb ik het niet zo op de nieuwe look van de kaarten...
Nu bezig met een groen/rood card/landcontrol deckje, voor de fun. Zal het als het af is wel posten, krijg ik meteen feedback..:)
Surfin' paradise!
Correctie:seamus21 schreef op 12 december 2003 @ 22:13:
Daarnaast zijn die fetchlanden dus geen landen waarvoor je mana kan krijgen en heb je ipv 20 land dus bv maar 16 echte landen in je deck. Daar kan je natuurlijk voor kiezen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq