Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.240 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 25735

Wat ik mij nu toch afvraag is, ik had ergens gelezen dat je tijdens laden je bulldozers kunt bouwen. Gisteren bleek dat het per ongeluk gelukt was.

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 13:47

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Anoniem: 25735 schreef op 27 augustus 2003 @ 08:51:
Wat ik mij nu toch afvraag is, ik had ergens gelezen dat je tijdens laden je bulldozers kunt bouwen. Gisteren bleek dat het per ongeluk gelukt was.
Wat vraag je je dan precies af :?

Sometimes human's are...

Anoniem: 25735 schreef op 27 August 2003 @ 08:51:
Dat kan ja, tijdens het laden moet je gewoon de sneltoets voor je dozer een keer indrukken (das dus D). En als je China bent kun je ook alvast je radar bouwen (sneltoets A). Dus bv China: in het laadscherm D - A indrukken (tenzij je geen radar wilt direct, dan alleen D).

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

En W voor worker als GLA, maar in totaal scheelt je dat echt maar 0.5 seconden ofzo. Tis een leuke grap, ik begin met gla altijd met 3xw in het laadscherm.

Voor een hoop maps weet ik al precies wat ik met welke worker ga doen. DAT spaart tijd.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 11:32

Wiebbe

<none />

mjah, ik gebruik het ook altijd.

meteen D voor Dozer van Usa. echt veel sneller is het niet, maar het scheelt je vooral de tijd die je nodig hebt om eerst je command center aan te klikken, d te doen en dan de eerste dozer, en B van rax ofzo. (of power plant dan..)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Kijk dat bedoel de sneltoetsen weet ik allemaal wel maar ik wist dus niet of eerst op 1 of andere manier je command center moest selecteren. Maar blijkbaar niet. Is kijken of het gaat werken vanavond.

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:24
Ehm, met H ga je naar je HQ en seleteer je hem meteen, als dat is wat je vroeg tenminste. Je stukje is moeilijk te begrijpen, zinnen lopen niet echt lijkt het :P.

Gebeurt soms wel vaker :+
Ben met teveel dingen tegelijk bezig. Maar wat ik dus bedoelde is dat ik de manier zocht van hoe ik tijdens het laden alvast een dozer kan bouwen. De manier hoe wordt hier nou vaak genoeg gemeld ;)

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 27-08-2003 14:14]

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 21:41

aapelite

Do the kirby!

Plaatjes van de generals van China zijn bekend :) bekijk ze op http://reneclips.cncguild.net/

Verder zijn er ook wat nieuwe screenshots van oa de emperor tank en de nuke bomber van china en de assault troop crawler. Al met al de moeite wel om te bekijken, ik ben te lui om ze hier te zetten. http://reneclips.cncguild.net/?page=genzerohour_prescreen

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

aapelite schreef op 29 August 2003 @ 17:24:
Plaatjes van de generals van China zijn bekend :) bekijk ze op http://reneclips.cncguild.net/

Verder zijn er ook wat nieuwe screenshots van oa de emperor tank en de nuke bomber van china en de assault troop crawler. Al met al de moeite wel om te bekijken, ik ben te lui om ze hier te zetten. http://reneclips.cncguild.net/?page=genzerohour_prescreen
De profiles staan ook on-line: http://www.generals.nl/news.php?id=142

Ta Hun Kwai
Tsing Shi Tao
"Anvil" Shin Fai

Have fun :)

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:31

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Juist ja...China met een B52 bommenwerper...

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 10:03
Stuiterbal schreef op 30 augustus 2003 @ 13:44:
[afbeelding]

Vliegtuigje gekaapt? :P

Systeem Specs

• Stuiterbal

Stuiterbal

Lijkt me sterk, aangezien je dat ding in het spel nooit op de grond ziet staan... :)

System Specifications

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

De US en China werken samen tegen GLA he :) (in de campaign althans)

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 22:52
Wmm schreef op 27 August 2003 @ 10:25:
[...]

Dat kan ja, tijdens het laden moet je gewoon de sneltoets voor je dozer een keer indrukken (das dus D). En als je China bent kun je ook alvast je radar bouwen (sneltoets A). Dus bv China: in het laadscherm D - A indrukken (tenzij je geen radar wilt direct, dan alleen D).
Lol, ik heb meestal al lag in het begin dus maakt geen hol uit. :P
nee hoor, wist ik nog niet tnx Wmm!
_/-\o_

ik spreek je nog wel via de clan ofzo. :P
Stuiterbal schreef op 30 August 2003 @ 13:44:
[afbeelding]

Er zijn ook andere bombers als b52's hoor ;) Zoals de H-6 van ....... China!

• Stuiterbal

Stuiterbal

HolyCorn schreef op 02 september 2003 @ 13:20:
[...]

Er zijn ook andere bombers als b52's hoor ;) Zoals de H-6 van ....... China!
Laat het model op de screenshot nou precies hetzelfde uiterlijk hebben als een USA B-52.

System Specifications

Stuiterbal schreef op 02 September 2003 @ 14:32:
[...]
Laat het model op de screenshot nou precies hetzelfde uiterlijk hebben als een USA B-52.
Ach, het gaat om het idee he. Maar hij lijkt er inderdaad wel, uhm veel, op ja...

Anoniem: 88695

je kan tegenwoordig veel leasen
:D

Marik2000 is wakker.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05 19:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Vraagje: als je alle medailles hebt gehaald en je installeerd het spel opnieuw, raak je deze dan kwijt? Of wordt het online opgeslagen?

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

evaarties schreef op 02 September 2003 @ 22:43:
Vraagje: als je alle medailles hebt gehaald en je installeerd het spel opnieuw, raak je deze dan kwijt? Of wordt het online opgeslagen?
Dat word online opgeslagen. Die raak je dus niet kwijt. Net zoals het badge van de officers club (als je die hebt) die blijf je ook gewoon houden (he Holycorn en Janus ;)).
Wmm schreef op 02 September 2003 @ 22:52:
[...]

Dat word online opgeslagen. Die raak je dus niet kwijt. Net zoals het badge van de officers club (als je die hebt) die blijf je ook gewoon houden (he Holycorn en Janus ;)).
Hmm, heb geen idee wat je bedoelt Wmm :+

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Wmm schreef op 02 September 2003 @ 22:52:
[...]

* Inferno is curious :)

1.0 hackje zoals de stats? :)
Inferno schreef op 03 september 2003 @ 00:31:
[...]

* Inferno is curious :)

1.0 hackje zoals de stats? :)
Uh? Wat bedoel je?
Die dingen worden schijnbaar online opgeslagen (zonder hack :P).
Ik heb eergister m'n pc nog geformateerd en ik heb ook al die medailles ook nog.
Dus zullen ze wel ergens online opgeslagen worden :).

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Fijn om te weten... beetje onzin om elke keer opnieuw te spelen. En ja, heb ook die officiersmedaille :D (wat een lompe cd zat daar bij eigenlijk).

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

BeZaX schreef op 03 September 2003 @ 11:22:
C&C: Generals Zero Hour Official Trailer 2 is uit!

GameSpot heeft de hand weten te leggen op een nieuwe spectaculaire trailer van Zero Hour. Het filmpje bevat voornamelijk in-game gevechten met nieuwe Chinese units, zoals de Helix 2 en de Emperor tank en laat daarnaast ook nog enkele nieuwe neutrale gebouwen, zoals een kerncentrale, zien.

[...]

Het filmpje weegt 14,2mb in Quicktime formaat en 9,5mb in mpeg formaat en kan daarnaast gestreamd worden vanaf deze pagina:

http://www.gamespot.com/p...neralszerohour/media.html (registratie vereist! :()
Komt hier vandaan oorspronkelijk.

FF voor de duidelijkheid: Dit is dus wel een nieuw filmpje!

[Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 03-09-2003 15:52]

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Wmm schreef op 03 September 2003 @ 09:02:
[...]

Uh? Wat bedoel je?
Die dingen worden schijnbaar online opgeslagen (zonder hack :P).
Ik heb eergister m'n pc nog geformateerd en ik heb ook al die medailles ook nog.
Dus zullen ze wel ergens online opgeslagen worden :).
Ow, hehe, ja uiteraard wordt het on-line opgeslagen (was dus in v1.0 niet zo, of iig niet goed, waardoor je dus gewoon je stats hacken...)

Anoniem: 89184

Wil graag dit spel gaan aanschaffen alleen zit te twijvelen of dit spel wel goed zal draaien op m'n Acer TM 803 notebook:

Pentium Centrino 1.6Ghz
512MB ram
Ati Mobile 9000
Recommended Requirements:
• CPU: 1.8 GHz or faster Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
• RAM: 256 MB or more
• Video: Nvidia GeForce3 or better Direct3D capable video card

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 02:36

plapz0r

Ahh nuts!..

Anoniem: 89184 schreef op 03 September 2003 @ 14:24:
Wil graag dit spel gaan aanschaffen alleen zit te twijvelen of dit spel wel goed zal draaien op m'n Acer TM 803 notebook:

Pentium Centrino 1.6Ghz
512MB ram
Ati Mobile 9000

[...]
Gaat wel lukken..mits die ATI mobile 64 mb is..

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 14:51
Ik heb het nog een tijdje gedraaid op een Thunderbird 700 + Radeon 7200 en dat ging nog redelijk. Dus dat systeem moet helemaal lukken.

Great minds think in parallel gutters.

Anoniem: 89184 schreef op 03 September 2003 @ 14:24:

Pentium Centrino 1.6Ghz
512MB ram
Ati Mobile 9000
[...]
Als je je resolutie maar op 800x600 houdt, en in de custom settings wat aanpast, dan moet je het wel normaal kunnen spelen.
Grootste probleem zijn de mensen die persé op 1024x768 0f 1600x1200 willen spelen |:( (Ongeacht hun specs Stuiterbal)

[Voor 5% gewijzigd door HolyCorn op 03-09-2003 22:21]

• Stuiterbal

Stuiterbal

HolyCorn schreef op 03 September 2003 @ 19:49:
[...]

Als je je resolutie maar op 800x600 houdt, en in de custom settings wat aanpast, dan moet je het wel normaal kunnen spelen.
Grootste probleem zijn de mensen die persé op 1024x768 0f 1600x1200 willen spelen |:(
Da's niet erg zolang je apparatuur dat aan kan hoor.

System Specifications

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:20
De chat met Harvard is net afgelopen, de chatlog voor de geïnteresseerden.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Wel jammer dat m'n vragen er niet doorkwamen :(

• Stuiterbal

Stuiterbal

Rival24 schreef op 04 September 2003 @ 00:13:
De chat met Harvard is net afgelopen, de chatlog voor de geïnteresseerden.
Ik heb het doorgelezen, en vind het dus absoluut nergens over gaan.

Ik heb maar één echt kritische vraag gezien, en die werd niet beantwoord;
[23:35] <Cabal> <Ash> If you're testing "as you always do" how do you hope to avoid history repeating itself? I don't mean to be rude here, but there's been enough evidence since February to show that something just isn't working.
[23:35] <Harvard[EA]> next
[23:36] <Harvard[EA]> and you are rude
Alleen maar softy shit, nauwelijks nieuwe info, en je hoort bij zo'n chat juist meer wat EA niet van plan is dan juist wel.

Wat een afknapper :/

System Specifications

Stuiterbal schreef op 04 September 2003 @ 00:54:
[...]
Ik heb het doorgelezen, en vind het dus absoluut nergens over gaan.
Ik heb maar één echt kritische vraag gezien, en die werd niet beantwoord;
[...]
Alleen maar softy shit, nauwelijks nieuwe info, en je hoort bij zo'n chat juist meer wat EA niet van plan is dan juist wel.
Wat een afknapper :/
Het stelde idd geen ruk voor :( De vraag hierboven was idd 1 van de weinig goede, en die werd dus door Harvard afgedaan als "rude" 8)7

• Rival24
HolyCorn schreef op 04 September 2003 @ 08:16:
[...]

Het stelde idd geen ruk voor :( De vraag hierboven was idd 1 van de weinig goede, en die werd dus door Harvard afgedaan als "rude" 8)7
Wij zien EA altijd als de grote cashende boosdoener, maar voor onze vriend harvard is het z'n werkgever, en hij doet als het goed is ook maar z'n best... ofzo :X Het is niet het ontwikkelteam dat je de schuld moet geven, meer de managers. Ik zeg t niet om t goed te praten hoor :p

Btw, je kunt Zero-hour bij Dynabyte pre-orderen voor 25 euro.

• mduijvendijk
  • Laatst online: 07-06 13:47

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Op http://www.cncseries.com staat een mirror van de tweede trailer.
Hier hoef je in ieder geval niet geregistreerd te zijn, zoals bij Gamespot. :)

Sometimes human's are...

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Rival24 schreef op 04 September 2003 @ 10:24:
[...]

Wij zien EA altijd als de grote cashende boosdoener, maar voor onze vriend harvard is het z'n werkgever, en hij doet als het goed is ook maar z'n best... ofzo :X Het is niet het ontwikkelteam dat je de schuld moet geven, meer de managers. Ik zeg t niet om t goed te praten hoor :p

Btw, je kunt Zero-hour bij Dynabyte pre-orderen voor 25 euro.
Hehe, idd, het lijkt me vrij irritant steeds maar weer op hetzelfde gewezen te worden, terwijl ze echt wel hun best doen :)

Bij GCshop voor 23, bij Dynabyte betaal je btw 2,30 verzendskosten bij vooruitbetaling of 5,70 bij rembours...
Inferno schreef op 04 September 2003 @ 11:06:
[...]

Hehe, idd, het lijkt me vrij irritant steeds maar weer op hetzelfde gewezen te worden, terwijl ze echt wel hun best doen :)

Bij GCshop voor 23, bij Dynabyte betaal je btw 2,30 verzendskosten bij vooruitbetaling of 5,70 bij rembours...
Bij GCshop betaal je ook nog 2 euro verzendkosten... En als je hem afhaalt bij dynabyte kost het in totaal maar 24.95, dus dan ben je goedkoper uit ;)

[Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 04-09-2003 11:18]

Thnx voor de log Rival, had ik hier op school ff wat anders te doen :P.

Je hebt ook gelijk met dat Harvard ook maar z'n best doet. Hij krijgt de opdrachten ook maar van z'n meerderen. Hij wil misschien wel meer nadruk leggen op de patches enzo, maarja als hij dat niet mag dan houdt het op.
Helaas krijg je bij zo'n chat alleen maar standaardantwoorden op de echt interessante vragen. Hij weet vast veel meer dan ie zegt, maar dat mag ie gewoon niet zeggen van z'n meerderen, en dat valt te begrijpen natuurlijk :).

Op Harvard afgeven is dus ook wel erg makkelijk (hoewel ie soms wel dingen zegt die dom overkomen zoals toen in dat ene filmpje), hij doet gewoon z'n werk in opdracht van EA, de echte "boosdoeners" dus :).

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

HolyCorn schreef op 04 September 2003 @ 11:11:
[...]

Bij GCshop betaal je ook nog 2 euro verzendkosten... En als je hem afhaalt bij dynabyte kost het in totaal maar 24.95, dus dan ben je goedkoper uit ;)
Iedereen wil em toch gewoon op de deurmat of niet? ;)
Inferno schreef op 04 September 2003 @ 12:12:
[...]
Iedereen wil em toch gewoon op de deurmat of niet? ;)
Ik wil hem meteen om 09:00 al, en dan is de postbode nog niet geweest :Y)

Anoniem: 41239

Wat een afgang gisteren. We speelden een 4vs2 match (ik zat bij die 4) op twilight flame en we werden gewoon geowned. Komt dus vooral door mijn teamgenoten die niet eens op de olie afgingen. Achteraf gezien had ik ook veel tanks moeten bouwen maar die zwakke allies verknalden sowiezo alles. Mijn nick is kadafi.

Replay

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41239 op 04-09-2003 15:17]

Anoniem: 41239 schreef op 04 september 2003 @ 15:16:
Wat een afgang gisteren. We speelden een 4vs2 match (ik zat bij die 4) op twilight flame en we werden gewoon geowned. Komt dus vooral door mijn teamgenoten die niet eens op de olie afgingen. Achteraf gezien had ik ook veel tanks moeten bouwen maar die zwakke allies verknalden sowiezo alles. Mijn nick is kadafi.

Replay
Sorry hoor, maar het lag net zo veel aan jou als aan je teamgenoten....
- De tegenstanders hadden idd 6 olie in het begin, maar ik zag jou je er ook niet mee bemoeien.
- Je hebt 1 humvee, 2 tommy's, en een paar crusaders gemaakt tijden het hele potje (als ik het goed gezien heb), voor de rest.... Tja ook niet zo veel :X
- je hebt maar 2 chinooks gemaakt, terwijl op de verhoging ook nog zat supply's liggen die je negeerde
- je maakt maar 4 drop zones, waarvan 2 helemaal op het eind pas, en 1 helemaal bij de ingang van je base, wat dus niet zo slim is
- heb je eigenlijk een burton gemaakt? Zo ja, dan heb ik hem over het hoofd gezien. Zo nee, ga je schamen
- teamplay was niet te ontdekken, jullie deden alles langs elkaar heen had ik het idee. Vrijwel geen beacons, die erg handig kunnen zijn. Zeker als je met z'n 4-en speelt, moet je gewoon een strategie afspreken wat je wilt gaan doen, anders heeft het echt bijna geen zin.
- was misschien ook wel handig geweest als 1 van de gla's china was gaan spelen, dan heb je ook de sterke middelen van de chinezen die je kunt gebruiken
- je deed echt bijna niks verder, alleen met raptors een beetje verdedigen, ik vraag me echt af hoe je had willen winnen zo...

Het komt misschien een beetje bot over, wat niet de bedoeling is!, maar om te zeggen dat het aan je teamgenoten lag is gewoon niet helemaal waar.

[Voor 14% gewijzigd door HolyCorn op 04-09-2003 16:03]

Anoniem: 41239

Aangezien de rest van mn team GLA was ging ik er van uit dat zij tanks gingen bouwen en dat ik als USA ze kon supporten met raptors enzo. En ik dacht dat het wel een relaxed potje zou worden. Maar dat viel dus tegen. Ik had ook weinig geld om handen. M'n buurman jatte ook beide derricks.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

HolyCorn schreef op 04 September 2003 @ 13:31:
[...]

Ik wil hem meteen om 09:00 al, en dan is de postbode nog niet geweest :Y)
:D

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 13:49
http://www.cncmatrix.com/...enerals/ZeroHour/generals
Hier staan wat plaatjes in van units en gebouwen van de chinese generalen. misschien hebben jullie deze al gezien.

Anoniem: 83827

Anoniem: 41239 schreef op 04 September 2003 @ 15:16:

Replay
Srry hoor, maar dat jullie verloren hebben kun je echt niet op je teammates afschuiven. Ik vond eerlijk gezegd jou de slechtste speler uit het spel.

Je zegt: Komt dus vooral door mijn teamgenoten die niet eens op de olie afgingen
Degene die dat niet deed was jij. Alle 3 je allies gingen er wel op af.
Jij bleef btje in je base en deed vrij weinig. Later maakte je 1a2 tommies en een paar raptors. Denk je daarmee de game te kunnen winnen?

Je had gewoon veel tanks moeten bouwen.
Verder vielen jij of je allies de enemy geen 1 keer aan. Ook bouwde niemand van jullie burton/jarmen. Vooral burton is hier erg handig.

Ik zou zeggen, schuif de loss niet op je teammates af maar begin eerst eens bij jezelf.

• Bigfoot48
  • Laatst online: 30-05 11:27
Kadafi was toch paars? Wat je had moeten doen omdat je toch niet lastig werd gevallen is van die platforms waar geld op komt maken. Ik heb het toen bij Wmmm gezien en als je er minimaal 6 hebt dan heb je een geld flow daar wordt je stil van.

Jullie vieren speelden niet echt tactisch. Ach ja, zo leer je nog wat eens

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• Bigfoot48
Weet iemand nog een plaatsje voor mappen ik zit heel http://files.cncmatrix.com/pafiledb.php leeg te leechen alleen ik moet zo vaak klikken. Weet iemand een makkelijkere manier?

• Count
Bigfoot48 schreef op 08 September 2003 @ 16:15:
Weet iemand nog een plaatsje voor mappen ik zit heel http://files.cncmatrix.com/pafiledb.php leeg te leechen alleen ik moet zo vaak klikken. Weet iemand een makkelijkere manier?
Gewoon door blijven klikken >:)

Hier is een mapje van mij:

http://members.home.nl/dahof/hellfreezes.jpg

edit: 3 maal raden uit welk spel deze map oorspronkelijk komt...

[Voor 8% gewijzigd door Count op 08-09-2003 22:46]

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03 21:42
battlefield RTR

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Countach schreef op 08 September 2003 @ 22:45:
[...]

Gewoon door blijven klikken >:)

Hier is een mapje van mij:

[afbeelding]

C&C Tiberian Sun :+ maar dan net met andere kleuren. :D

[Voor 7% gewijzigd door Splasher op 08-09-2003 23:17]

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

• Rival24
Ik gok op commander Keen (8>

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

[...]

Lijkt een beetje op een 8 player map uit ra2, kweet naam ff nie meer. Vorm is iig bijna hetzelfde :)

• Count
aapelite schreef op 08 September 2003 @ 23:40:
[...]

Lijkt een beetje op een 8 player map uit ra2, kweet naam ff nie meer. Vorm is iig bijna hetzelfde :)
DING DING DING!

heck freezes over, RA2

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Countach schreef op 08 september 2003 @ 23:45:
[...]

DING DING DING!

heck freezes over, RA2
Woohooo I won!
What did I win? :P :9

Heb map ff gespeeld map, ziet er mooi en herkenbaar uit, alleen beetje klein :)

[Voor 17% gewijzigd door aapelite op 08-09-2003 23:55]

Dat is echt 1 van de top levels van RA2.
Die heb ik volgens mij het meest gespeeld >:)

Netje's maar EA maakt toch beter maps dan de spelers van generals :*)
Het ziet er altijd vloeiender en gelikter uit.
No offense, In ieder geval super dat er nog mensen zijn die maps maken.

• Scighera
  • Laatst online: 08-06 09:48

Scighera

swim-bike-run

Weet iemand of Zero hour gecensueerd is?

in Duitsland is 1 GLA missie gescharapt (aanval op UN konvooi), zijn de szelfmoordenaars vervangen door dynamietvaten met wieltjes die oa achter een out kunnen gaan hangen. Verder:

US: Geallieerden
China: Oost Pck
GLA : GBI

Alle stemmen zijn vervormd, veel tussenfilms geskipt, er lopen geen burgers meer rond, etc etc.

Dit ivm Irak en de om een 16 Jaar stikker te voorkomen.........

www.triathlete.nl

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Scighera schreef op 09 September 2003 @ 07:42:
Weet iemand of Zero hour gecensueerd is?

in Duitsland is 1 GLA missie gescharapt (aanval op UN konvooi), zijn de szelfmoordenaars vervangen door dynamietvaten met wieltjes die oa achter een out kunnen gaan hangen. Verder:

US: Geallieerden
China: Oost Pck
GLA : GBI

Alle stemmen zijn vervormd, veel tussenfilms geskipt, er lopen geen burgers meer rond, etc etc.

Dit ivm Irak en de om een 16 Jaar stikker te voorkomen.........
Wij krijgen hier gewoon de US versie en daat zal nix worden geschrapt, tenminste niet in zo erge maten als in Duitsland, daar deden ze toen met generals ookal moeilijk over.

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 10:03
mduijvendijk schreef op 04 september 2003 @ 10:34:
Op http://www.cncseries.com staat een mirror van de tweede trailer.
Hier hoef je in ieder geval niet geregistreerd te zijn, zoals bij Gamespot. :)
Iets betere link: http://www.cncseries.com/zerohour/trailer/
(ik ga niet rechtstreeks naar de file linken want heb een hekel aan link-stealers/deep-linking.

Systeem Specs

• Alphega
  • Laatst online: 27-07-2022
Zero Hour Replays Coming Soon (From Harvard Bonin)
We had our Zero Hour tournament last week and the finals were played on 9/5. Mr. Black defeated Kris in the 1 vs. 1 final. Comes/Rubyor defeated Black/Hardin in the 2 vs. 2 finals and Ender beat Mr. Black in the QA vs. Development final. We had a double elimination tourney and filled a conference room to play on a BIG SCREEN TV, and watched the finals as observers. This time around it was a real blast and we saved the replay files for all final matches and will post sometime after the game ships. They’re a lot of fun to watch, so keep an eye opened for them.
Link
Woei, zullen we de micro-kunsten van Harvard kunnen bewonderen :D
Als ze nou ff een filmpje maken van wat mooie battles en die uppen, dan hebben we nog wat om te doen tot Zero Hour komt :P

Woei, Ik had C&C: Generals dinsdag binnen gekregen en het draait perfect op m'n Acer TM 803. Ik draai 1400 bij nogwat en dan op medium quality. Ik heb van veel mensen gehoord dat de verhaallijn en ingame movies zwaar ruk zijn maar vind dat meevallen. :) Deze game komt meer op rushen aan en snel handelen dan RA2. GLA is wel een leuke race.... ik kijk naar Zero Hour uit _/-\o_
Anoniem: 89184 schreef op 11 September 2003 @ 22:41:
Woei, Ik had C&C: Generals dinsdag binnen gekregen en het draait perfect op m'n Acer TM 803. Ik draai 1400 bij nogwat en dan op medium quality. Ik heb van veel mensen gehoord dat de verhaallijn en ingame movies zwaar ruk zijn maar vind dat meevallen. :) Deze game komt meer op rushen aan en snel handelen dan RA2. GLA is wel een leuke race.... ik kijk naar Zero Hour uit _/-\o_
Je draait op 1400x1050 en het loopt wel soepel?? Heb je wel is online gespeeld, en ging dat soepel dan?
En rushen is inderdaad een belangrijk deel van generals, hiermee kun je vroeg in de game al een voorsprong op je tegenstander nemen. Kom anders is langs bij #C&C op irc.tweakers.net voor een game of gewoon wat geouwehoer :)

• Stuiterbal

Stuiterbal

HolyCorn schreef op 11 september 2003 @ 23:06:
[...]

Je draait op 1400x1050 en het loopt wel soepel?? Heb je wel is online gespeeld, en ging dat soepel dan?
En rushen is inderdaad een belangrijk deel van generals, hiermee kun je vroeg in de game al een voorsprong op je tegenstander nemen. Kom anders is langs bij #C&C op irc.tweakers.net voor een game of gewoon wat geouwehoer :)
Als het singleplayer al soepel loopt, zou het online alleen maar beter moeten gaan (geen extra CPU / geheugen belasting vanwege AI, etc)

System Specifications

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 16:45

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ik vind 't trouwens zenuwachtigmakend dat op de EA-site nog steeds (12e) wordt gesproken over
We’re hoping for Zero Hour approval no later than Monday Sept 8, 2003. Hey, that's today!
Je zou toch een "HOORAY"-achtig bericht verwachten een dag later... Of zou.... :'(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Stuiterbal

Stuiterbal

RFVR schreef op 12 September 2003 @ 12:28:
Ik vind 't trouwens zenuwachtigmakend dat op de EA-site nog steeds (12e) wordt gesproken over
[...]

Je zou toch een "HOORAY"-achtig bericht verwachten een dag later... Of zou.... :'(
Ga er maar vanuit dat EA's sterkste kant nou niet bepaald updaten is.

System Specifications

• Hidde
btw, hoe krijg je de officers badge? :)

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Hidde schreef op 12 September 2003 @ 20:20:
btw, hoe krijg je de officers badge? :)
Die kon je krijgen als je bij de introductie van het spel gereserveerd had. Dan kreeg je een extra CD met een serienummer om deze te activeren.

• Hidde
Nou joopie...

Kan je er dan extra dingen mee ofzo? :x

[Voor 63% gewijzigd door Hidde op 12-09-2003 22:24]

• Stuiterbal

Stuiterbal

Hidde schreef op 12 September 2003 @ 22:24:
Nou joopie...

Kan je er dan extra dingen mee ofzo? :x
Nee.

Behalve dit.

System Specifications

• Hidde
WOOOOW DAT MOET IK OOK HEBBEN!!!
kan ik het nergens downen ofzo? :P

• Roet
evaarties schreef op 12 September 2003 @ 20:44:
[...]

Die kon je krijgen als je bij de introductie van het spel gereserveerd had. Dan kreeg je een extra CD met een serienummer om deze te activeren.
En die key kun je niet downloaden, tenzij je iemand zo gek vind dat hij zijn key weggeeft...

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Woei, filmpjes van de GLA generaals:

(fileplanet)
[ulist]• Prince Kassad (10.9mb)
Rodall Juhziz (1.6mb)
Dr. Trax (1.6mb)[/ulist]

Zie http://www.generals.nl/news.php?id=149 :)

• Peentje
  • Laatst online: 23-02 21:26

Peentje

MAC / Windows i don't care

hoe zit het eigenlijk met rush hour kun je daar ook nog een officers badge voor krijgen als je pre-orderd ofzo?

of iets anders ofzo?

Dell Latitude E7450

• Roet
Peentje schreef op 12 september 2003 @ 23:50:
hoe zit het eigenlijk met rush hour kun je daar ook nog een officers badge voor krijgen als je pre-orderd ofzo?

of iets anders ofzo?
Nee, en het is btw Zero Hour, alhoewel Rush Hour wel goed klinkt! ;)

• Stuiterbal

Stuiterbal

Roetje schreef op 13 September 2003 @ 00:03:
[...]

Nee, en het is btw Zero Hour, alhoewel Rush Hour wel goed klinkt! ;)
Da's weer de expansion van wat anders. ;)

System Specifications

Rush hour <- addd on SimCity 4
Last hour <- ?
Zero Hour <- add on C&C: Generals :)

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40
Kom het ook in een bundelpack tevoorschijn?
Dus Generals en Zero Hour in een? :?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

jdiezrequejo schreef op 13 september 2003 @ 11:59:
Kom het ook in een bundelpack tevoorschijn?
Dus Generals en Zero Hour in een? :?
Vast en zeker ooit wel eens. Maar eerst zal het alleen nog maar los te koop zijn.
Generals is nog niet in prijs gedaald, zero hour is zometeen nieuw. Ze willen eerst de volle prijs ervoor hebben :).
Als Generals 2 jaar oud is ofzo komt het vast wel in een bundelpack, zoals met elke C&C game gebeurt.

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Cool.. dat wist ik niet eens.

• Roet
Dat geeft meteen aan hoe nutteloos die officers club is :D

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-02 03:19

hayate666

zwaardfetisjist

Nutteloos? Hoe kun je dat zeggen! Mijn generals vaardigheden zijn zeer vooruit gegaan sinds er zo'n vlaggetje op mijn command center staat. Om maar niet te spreken van die gave gouden badge voor je naam! :Y)

(echt waar, ik heb het pas sinds de release ;) )

[Voor 87% gewijzigd door hayate666 op 13-09-2003 18:47]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb een vraag jongens.

Ik speel het spel op brutal :) maar ik kom niet uit die laatset missie van china. Ze blijven met zoveel komen dat ik het net steeds niet haal.
Iemand een tactiek?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Hyp3rman schreef op 13 September 2003 @ 22:12:
Ik heb een vraag jongens.

Ik speel het spel op brutal :) maar ik kom niet uit die laatset missie van china. Ze blijven met zoveel komen dat ik het net steeds niet haal.
Iemand een tactiek?
Gewoon twee Overlords (één met Gattling Cannon, andere met Speaker Tower) en een Nuke Cannon (of drie Inferno Cannons) bij de chokepoint zetten. (Bovenaan heuveltje) Je kan de Nuke Cannon eventueel laten Force Fire'en. Mocht deze combinatie niet lukken, moet je gewoon meer Nuke Cannons / Inferno Cannons erbij zetten.

Sloop trouwens die outpost die je eerst moet slopen niet helemaal, met je Black Slut ken je veel geld jatten bij de Supply Stash van GLA.

Je moet dus niet je helemaal gaan vestigen in dat gehucht dat daar staat.

:)

[Voor 18% gewijzigd door Stuiterbal op 13-09-2003 23:12]

System Specifications

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

http://xtreme.cncguild.net/video_2_hi.zip

Voila, hier vind je tenminste een fatsoenlijk GLA filmpje zonder een ellenlange wachtrij.

• Alphega
  • Laatst online: 27-07-2022
Ik heb net de 2 kleinere filmpjes van de 3 GLA generaal filmpjes maar ff geupload:
Dr Thrax
Rodal Juhziz

[Voor 7% gewijzigd door Alphega op 14-09-2003 10:56]

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
oke thx stuiterbal

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-02 03:19

hayate666

zwaardfetisjist

Is er iemand anders die vind dat ze maar verd :X md weinig in die filmpjes laten zien? Wat zie je nou wat we niet allang wisten :?

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• SPOXER
hayate666 schreef op 14 september 2003
Is er iemand anders die vind dat ze maar verd :X md weinig in die filmpjes laten zien? Wat zie je nou wat we niet allang wisten :?
Ja en in 2 filmpjes zitten dezelfde stukjes van die tunnel met die terroristen die zich opblazen door tegen de crusaders te lopen

[Voor 5% gewijzigd door SPOXER op 14-09-2003 18:20. Reden: foutje]

• Bigfoot48
je kan natuurlijk niet alles hebben maar het is nu 15 september dat betekend nog 7 dagen. * Bigfoot48 kan het niet uitstaan dat het nog zo lang duurt

Bigfoot48 schreef op 15 september 2003 @ 08:20:
je kan natuurlijk niet alles hebben maar het is nu 15 september dat betekend nog 7 dagen. * Bigfoot48 kan het niet uitstaan dat het nog zo lang duurt
In Nederland ligt ie toch pas de 25e in de winkels en in de VS de 22e?
Bij Dynabyte staat ie iig voor de 25e.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Wmm schreef op 15 september 2003 @ 08:46:
[...]

In Nederland ligt ie toch pas de 25e in de winkels en in de VS de 22e?
Yep... Europa = 25, staat ook op de EA site.

• SPOXER
Wmm schreef op 15 September 2003 @ 08:46:

Dat zou mooi zijn ik heb hem al in pre-order staan :)

• Peentje
  • Laatst online: 23-02 21:26

Peentje

MAC / Windows i don't care

dan is er dus niet zoiets alse een officers badge bij Zero Hour (ja deze keer wel goed)

Max_Peen At LaRgE

Dell Latitude E7450

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-11-2022

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Wat ik dus hoop is dat ze in Zero Hour de allianties wat hechter gemaakt hebben. Dat je een ally in geldnood bijvoorbeeld geld kan geven, of dat je elkaars gebouwen & voertuigen kan gebruiken. (bijvoorbeeld USA Chinook, China troopcrawler, of GLA Tunnel)

En uiteraard allianties on the fly maken & breken, net zoals bij C&C: Red Alert het geval was... dat zou het spel nog spannender maken, lijkt me.

| Banaan | Ryzen5 3600 (4.2GHz)/ Asrock B550M Pro4 / Radeon RX580 / 32GB DDR4 / 2x 512GB SSD + 3TB HDD / Fractal Design Mini-S | Unraid NAS | i3 2120 (3.3Ghz) /Asus P8Z77-M / 24GB DDR3 / 1x 512GB SSD + 1x 256GB SSD + 7x 4TB HDD / HP Proliant ML110

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee