Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.233 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-05 15:16
http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/cnctopic/logo3.jpg

En dit is alweer deel 6 van dit o zo gezellige topic :P met goedkeuring van M@NIC

Het verhaal
The threat was more deadly than anyone had imagined. While the United States intercepted the missile over the ocean - an explosion the size of Texas bloomed over the Atlantic like some amorphous flower - the thwarted terroris attack would nontheless reset the world stage. The bioterror agent developed by the Global Liberation Army had the potential to wipe out hundreds of millions of people across the globe.

As the 21st century matures, the superpowers aren't quite so super anymore. The three main players on the world stage - the United States, China and the political terror organization known as the Global Liberation Army - are each vying to bring its own vision of truth and stability to the world, each side prepared to fight in its own way and for its own ideals. As China tries to push the GLA out of its borders and the U.S. gears up for police action halfway across the globe, the GLA - the most efficient and slippery terroris organization ever seen - entrenches itself for the final conflict it has anticipated for millenia. It's a conflict that will determine the course of history to come... A history not fussed over by bespectacled professors but hammered oud by men of courage and cunning on the battlefield - by the generals.

Systeemeisen
Minimum Requirements:
• OS: Windows XP/ME/2000/98 (Windows 95/NT not supported)
• CPU: 800 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon processor
• RAM: 128 MB
• CD/DVD-Rom Speed: 8x
• Hard Drive Space: 1.8 GB free hard disk space plus space for saved games, Windows swap-file, and DirectX 8.1
• Video: 32 MB AGP video card using the Nvidia GeForce 2, ATI Radeon 7500, or more recent chipset with DirectX 8.1 compatible driver
• Sound: DirectX 8.1 compatible PCI 16-bit sound card
• Input: Keyboard, Mouse

Recommended Requirements:
• CPU: 1.8 GHz or faster Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
• RAM: 256 MB or more
• Video: Nvidia GeForce3 or better Direct3D capable video card

Connectoin Requirements:
• Internet (2-4 players): 56Kbps or faster direct Internet connection
• Internet (5-8 players): Cable, DSL, or a faster direct Internet connection
• Network (2-8 players): TCP/IP compliant network
Screenshots
http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/cnctopic/cnc1small.jpghttp://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/cnctopic/cnc2small.jpg
http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/cnctopic/cnc3small.jpghttp://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/cnctopic/cnc4small.jpg
Alle plaatjes zijn klikbaar

Vorige delen
Het Command&Conquer Generals Topic.
[rml][ C&C] Generals - Deel 2[/rml]
[rml][ C&C] Generals - Deel 3[/rml]
[rml][ C&C] Generals - Deel 4[/rml]
[rml][ C&C] Generals - Deel 5[/rml]

Informative links
Generals.nl
Officiële Generals site
CNCGenerals.com

FAQ's
ItSnows in "Forum- en Gamefaqs" (*Update 08-02*)

Patches
Patch 1.6
Patch 1.5
Patch 1.4
Patch 1.3
Patch 1.2
Patch 1.1

Expansion
Jazeker, de expansion van Generals komt eraan, onder de working title Zero Hour. Herfst 2003 hij verwacht, maar of hij dan ook daadwerkelijk uit komt heb ik zo mijn twijfels over. Er is een ook lijst met Key Features bekend gemaakt. Er zijn ook al 2 screenshots te bewonderen:

http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/cnctopic/zh1small.jpghttp://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/cnctopic/zh2small.jpg

Zero Hour Sites
www.cncseries.com
www.ign.com
www.cnchq.de

mIRC kanaal
Voor de echte die-hard generals spelers en mIRC sletjes hebben we ook nog een mIRC kanaal. Deze is trouwens veranderd van #generals naar #C&C.

Replays
Aangezien generalsreplays.com down is zoekt iedereen naar replays op andere plekken. Hier staan over het algemeen goede replays in tegenstelling tot andere sites zoals cncden. Daar staan enkel replays waarin gebashed wordt.

Maps
Omdat sommige mensen liever op andere maps spelen hier een paar sites met maps:
http://www.cnccz.com/generals/multi_maps.shtml
http://www.cncden.com/genmaps_rvmech.shtml
http://cnchq.daddeltreff.de/gen_maps.htm

Laatste nieuws
De laatste tijd komen er steeds betere skins uit. Klik hier om de skins te downloaden met als resultaat:
http://cnchq.daddeltreff.de/Generals/skinpacks/china/china_tarn_mini.JPGhttp://cnchq.daddeltreff.de/Generals/skinpacks/USA/bund_mini.jpg

[Voor 77% gewijzigd door Roet op 18-08-2003 18:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 23:21
Dat er ook in dit topic weer veel replays gepost mogen worden :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 83312

De screenies van Zero Hour zien er wel leuk uit. Motor's zijn een leuke bijkomstigheid en zo te zien kunnen er nu ook voertuigen in de underground tunnels van de GLA? En zo te zien hebben de sonictanks hun weg weer gevonden in de C&C titels. Allemaal erg aardig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 83312 schreef op 13 July 2003 @ 19:43:
Motor's zijn een leuke bijkomstigheid en zo te zien kunnen er nu ook voertuigen in de underground tunnels van de GLA?
Volgens mij kon dat al hoor :P

They made me do it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
Nu maar bidden dat de patch net zo snel komt als ItSnows reageerd _/-\o_
Ik gok dat ie op z'n vroegst op woensdag komt omdat hij maandag goedgekeurd moet worden en dan nog op de servers gezet moet worden. En zo niet dan komt Harvard ons zondag wel weer vertellen hoe lang we langer moeten wachten :P

[Voor 7% gewijzigd door Alphega op 13-07-2003 19:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 62850
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Weten jullie misschien op welke sites je de maps kan downloaden?.Op filplanet kan dat maar daar duurt het zo lang en de meeste maps heb ik daar al.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Tom S. schreef op 13 July 2003 @ 19:45:
[...]

Volgens mij kon dat al hoor :P
Nog nooit geweten :o 8)7
Vanavond maar ff uitproberen.. thx

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
Anoniem: 62850 schreef op 13 July 2003 @ 19:46:
Weten jullie misschien op welke sites je de maps kan downloaden?.Op filplanet kan dat maar daar duurt het zo lang en de meeste maps heb ik daar al.
http://www.generals-maps.de/

Als dat niet genoeg is gewoon googlen op Generals maps 8)7.
Anoniem: 83312 schreef op 13 July 2003 @ 19:49:
[...]
Dan zul je ook meteen merken dat een tunnel units (zowel tanks als infanerie) heel snel gehealed wordt :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 83312 schreef op 13 juli 2003 @ 19:49:
[...]

Dat kan idd al en voor het geval je het nog niet wist: Je kunt GLA terrorist in voertuigen doen (auto, heftruck, enz) die standaard op de map staan geparkeerd. Vervolgens heb je een carbomb terrorist die je in zijn autootje kunt rondrijden en tot ontploffing bregen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01
Voor de mensen die het misschien gemist hebben, ik heb een partij replays van xXPLAPXx on-line gezet.
De link
Voor de zekerheid, xXPLAPXx heet in de replays uALLbelong2ME

Edit: Roetje, wat in de beginpost staat over de aanvulling klopt niet helemaal. In het filmpje zegt Harvard dat de aanvulling geplant staat voor aankomende herfst, en mocht dat niet lukken, dan willen ze hem iig dit jaar nog releasen. Luisteren kreng ;-)

Edit 2: xXPLAPXx, kom maar op met die replays. Stuur maar weer een zooitje naar mijn mail en ik zet ze wel weer on-line :)

[Voor 45% gewijzigd door Morax op 13-07-2003 20:00]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Alphega schreef op 13 July 2003 @ 19:54:
[...]

Dat kan idd al en voor het geval je het nog niet wist: Je kunt GLA terrorist in voertuigen doen (auto, heftruck, enz) die standaard op de map staan geparkeerd. Vervolgens heb je een carbomb terrorist die je in zijn autootje kunt rondrijden en tot ontploffing bregen :P
Gelukkig wist ik dat wel. Erg makkelijk en handig in gebruik moet ik zeggen. Dit is stukken goedkoper dan een truck te bouwen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 09:49

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Roetje schreef op 13 July 2003 @ 19:54:
[...]
http://www.generals-maps.de/

Als dat niet genoeg is gewoon googlen op Generals maps 8)7.

[...]
Dan zul je ook meteen merken dat een tunnel units (zowel tanks als infanerie) heel snel gehealed wordt :).
Bedankt! :D deze komen mij ook erg van pas!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roet
Morax schreef op 13 July 2003 @ 19:57:
Voor de mensen die het misschien gemist hebben, ik heb een partij replays van xXPLAPXx on-line gezet.
De link

Edit: Roetje, wat in de beginpost staat over de aanvulling klopt niet helemaal. In het filmpje zegt Harvard dat de aanvulling geplant staat voor aankomende herfst, en mocht dat niet lukken, dan willen ze hem iig dit jaar nog releasen. Luisteren kreng ;-)

Edit 2: xXPLAPXx, kom maar op met die replays. Stuur maar weer een zooitje naar mijn mail en ik zet ze wel weer on-line :)
Geloof me, die komt echt wel wat later al zie je hoe ze deze patch al niet hebben uitgesteld. Hij zegt zelf ook: "It's gonna be out this fall, uhh we dont have quite a release date yet, but its definately this year." Dit is letterlijk uit dat filmpje gequote.

Daarin geeft hij zelf aan dat het niet zeker is. Daarnaast moet je de dingen die hun zeggen met een korrel zout nemen, zie patch 1.6.. op 28 mei zeiden ze dat hij volgende week uit zou komen, zitten ze er toch al een tijdje naast. En dat is nog wel met een patch. Daarom heb ik er maar eind dit jaar van gemaakt ipv herfst, maarja zet er wel herfst bij dan.

[Voor 3% gewijzigd door Roet op 13-07-2003 20:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 39692

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morax
Roetje schreef op 13 July 2003 @ 20:07:
[...]

Geloof me, die komt echt wel wat later al zie je hoe ze deze patch al niet hebben uitgesteld. Hij zegt zelf ook: "It's gonna be out this fall, uhh we dont have quite a release date yet, but its definately this year." Dit is letterlijk uit dat filmpje gequote.

Daarin geeft hij zelf aan dat het niet zeker is. Daarnaast moet je de dingen die hun zeggen met een korrel zout nemen, zie patch 1.6.. op 28 mei zeiden ze dat hij volgende week uit zou komen, zitten ze er toch al een tijdje naast. En dat is nog wel met een patch. Daarom heb ik er maar eind dit jaar van gemaakt ipv herfst, maarja zet er wel herfst bij dan.
Ik zeg ook niet dat ze het ook echt gaan halen, maar dat is iig wat er aangekondigd is. Het was overigens niet bedoeld om je "op je vingers te tikken" (hoewel dat misschien zo over kwam), maar meer om op de hoogte te stellen omdat je je misschien vergist had :)

Overigens, ik zie veel nieuwe namen verschijnen de laatste tijd in dit topic. Goed teken, meer kans op replays :D Overigens ook leuk om te weten dat meer GoT'ers Generals spelen, of iig er meer naar dit topic komen.
Spread the word guys ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 03:19
nou wat een overwinning zeg. je helpt je ally niet eens. verder je had een leger waamee je ze kon plat walsen maar je bleef je basis maar vol stampen

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gaap, leuke replay hoor :O ... Team play, hoe het niet te doen: deel 1 Sorry hoor, maar waarom help je in godsnaam niet je team-mate als hij wordt aangevallen? Je had een flink leger staan, maar je deed helemaal niks ermee, je liet hem gewoon stikken :/ Verder had je al veeeeel eerder kunnen winnen als je is een keertje had aangevallen met die ontzettend grote groep paladins/tommy's. Tanks zijn ook redelijk goed om aan te vallen, niet alleen om te verdedigen/mooi te wezen...

Edit: Maar vertel is waarom je eigenlijk deed wat je deed, daar ben ik nou wel is benieuwd naar.

[Voor 22% gewijzigd door HolyCorn op 13-07-2003 21:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daves2hd
mijn idee inderdaad. op het begin kwam er nog wel wat actie in voor maar daarna werd het per minuut saaier. en nog een keer idd team play wat is dat :P. op het moment dat ik zie dat m´n ally word aanvevallen stormen er vlieguigen en tanks naar m´n ally om te versterken en verdedigen todat hij weer opgebouwt heeft...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 02:36

plapz0r

Ahh nuts!..

Morax schreef op 13 juli 2003 @ 19:57:
De link

heyheys... nog een keer mijn dank Morax...voor het uppen.. maarre mensen gaan we die replays nog bekijken..? Kritiek is welkom ..complimentjes ook >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!
xXPLAPXx schreef op 13 July 2003 @ 22:54:
[...]

heyheys... nog een keer mijn dank Morax...voor het uppen.. maarre mensen gaan we die replays nog bekijken..? Kritiek is welkom ..complimentjes ook >:)
Ik heb de 4vs4 en 3vs3 niet bekeken, vind ik nooit zo leuk. Vond de 1vs1 tegen jakemann wel de leukste. Die gast moet z'n bek is een keertje leren houden >:) Beetje jammer dat de rest van de tegenstanders niet echt denderend waren, dan was er wat meer actie geweest. Maar je gebruikt je humvees wel leuk :)
Ladder je trouwens ook? Kon je zo snel niet vinden.

• Morax
xXPLAPXx schreef op 13 juli 2003 @ 22:54:
[...]

Hebbie je mail al gecheckt, mijn mailbox staat nog steeds open om meer replays te ontvangen :P Ik heb alleen nog niets van je binnen. Ik heb je trouwens ook toegevoegd op MSN, alleen jij moet mij nog accepteren denk ik.

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

HolyCorn schreef op 13 July 2003 @ 23:42:
[...]

Ik heb de 4vs4 en 3vs3 niet bekeken, vind ik nooit zo leuk. Vond de 1vs1 tegen jakemann wel de leukste. Die gast moet z'n bek is een keertje leren houden >:) Beetje jammer dat de rest van de tegenstanders niet echt denderend waren, dan was er wat meer actie geweest. Maar je gebruikt je humvees wel leuk :)
Ladder je trouwens ook? Kon je zo snel niet vinden.
lol ..die Jakemann gast is inderdaad een 'bigmouth' begon meteen te flamen bij aanvang van het spel..ach ja des te leuker om hem te wasten...
Tja ladderen...heb ik in het begin gedaan maar ben tot de conclusie gekomen dat als het ergens om gaat je de alt f4 lui steeds meer tegenkomt..en ik weer opgezadeld zit me een dc..dusse nee ik ladder niet meer .. af en toe een qm no ladder..maar daar blijft het bij pour moi..

Hummmmmmmer ownage is wel een beetje mijn trademark.. >:)
Bekijk voor de gein effe die 3v3 en 4v4 als je tijd hebt zitten leuke tussen

@Morax... ik heb je mail ontvangen en zal morgen ...( heb 3 weken vakantie :*) )
nog wat replays sturen....heb er net nog een paar gesaved..

BTW..mensen ik word steeds vaker geconfronteerd met de o zo leuke serious error ... ligt niet aan mijn comp denk ik errr hoop ik...kunnen mensen je dit aandoen??? zo ja kan het specifiek een persoon betreffen in bv een 3v3 of 4v4 want het gebeurde dus net in een 4v4 ...en alleen bij mij...we waren aan het winnen ja...

• Morax
@Morax... ik heb je mail ontvangen en zal morgen ...( heb 3 weken vakantie )
nog wat replays sturen....heb er net nog een paar gesaved..
Ik wacht met smart af :) Ik zie ze morgen wel binnenkomen.

Trouwens, misschien een tip voor mensen die verder willen uitzoomen, maar die dat niet kunnen omdat je anders mismatch krijgt: Zoek een hoge berg, zoom daar uit en gan dan weer naar het lage gedeelte. Hij blijft dan op het uitgezoomde niveau van boven de berg en ben je dus verder uitgezoomed dan mogelijk is :)
Alleen dan niet de zoomknop indrukken, want of je omhoog of omlaag drukt maakt niet uit; Je gaat naar beneden :P
Dit is overigens geen theorie, maar zelf uitgeprobeert tijdens een replay van xXPLAPXx :+
Ja, je moet toch wat he op die momenten dat er geen actie is ;)

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:31

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Wel weer typisch dat het eerste plaatje van de startpost allemaal China Battlemasters op de achtergrond heeft hoor... :/ :>

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik weet dat ik het eigelijk moet opzoeken in een voorgaand topic omdat het daar heeft gestaan maar ik probeer het toch:

Jullie hadden het over 1 of andere map waarin het doel was 20 minuten stand te houden o.i.d. Deze map lijkt me supergaaf. Is dit idd zo? Kan iemand me een linkje passen misschien.
zet je deze map gewoon in je maps dir en werkt het dan?

Verder: Generals begint voor mijn zo langzamerhand 1 van mijn persoonlijke topspellen te worden. Zelf in skirmisch heb ik het nog naar mijn zin na 10000 den potjes. Er zij zoveel combo's mogelijk. Skirmisch speel ik graag op 1 van de grootste mappen met bv 3 brutals en 2 hards in 1 team, 1 brutal alleen (om een klein beetje lucht te hebben en 1 brutal ally.

Heerlijk gewoon..... en het BLIJFT LEUK!! al die verschilende tactics die je kunt aanwenden gewoon heerlijk.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 14:01
jup, das AOD (art of defense) en hier is ie te downen: http://www.clanbbf.com/13...of_defense_scripted_8.zip

On a road of changes....

Anoniem: 61153

Tja, het wordt imo weer een leuk spel zodra ze dat rottige disconnecten hebben opgelost in patch 1.6. Want het loopt echt de spuigaten uit...

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-11-2022

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik probeer al tijden om samen met een maat van mij in een 8 player veld samen te teamen tegen 6 brutals in een team. Is dit iemand al gelukt?

4 brutals hakken we met gemak de pan in, maar bij 5 of 6 worden de aanvalsgolven zo hevig, dat het geen standhouden is. De AI gebruikt de beproefde techniek van SW's op de defense, en dan massaal penetreren.

Wij hebben het geprobeerd met China en USA, maar we houden het niet echt langer uit dan 20-30minuten.

Zelfs op maps als Twilight Flame en Another War (unofficial map) waar je jezelf toch behoorlijk goed kan ingraven, wil het niet lukken.

Is dit iemand al gelukt? En zo ja: welke tactiek? :)

| Banaan | Ryzen5 3600 (4.2GHz)/ Asrock B550M Pro4 / Radeon RX580 / 32GB DDR4 / 2x 512GB SSD + 3TB HDD / Fractal Design Mini-S | Unraid NAS | i3 2120 (3.3Ghz) /Asus P8Z77-M / 24GB DDR3 / 1x 512GB SSD + 1x 256GB SSD + 7x 4TB HDD / HP Proliant ML110

• The-Source
  • Laatst online: 22:43
Een klein beetje offtopic ;)
De start post heeft een foutje :P
Als je het 4e plaatje klikt krijg je een 404 omdat de url eindigt met 4jpg i.p.v. 4.jpg
en als we het daar toch over hebben ;) bij het 3e plaatje zie ik voor mij gevoel 2 onbekende tanks (die 2 dichtbij de dam).
Het zijn geen geupgraded mauraders en scorpions zijn het ook niet 8)7

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

• Stuiterbal

Stuiterbal

Dinictus schreef op 14 July 2003 @ 10:24:
Heerlijk gewoon..... en het BLIJFT LEUK!! al die verschilende tactics die je kunt aanwenden gewoon heerlijk.
Welkom bij de RTS. :-)
DynaMikeY schreef op 14 July 2003 @ 10:57:
Ik probeer al tijden om samen met een maat van mij in een 8 player veld samen te teamen tegen 6 brutals in een team. Is dit iemand al gelukt?

4 brutals hakken we met gemak de pan in, maar bij 5 of 6 worden de aanvalsgolven zo hevig, dat het geen standhouden is. De AI gebruikt de beproefde techniek van SW's op de defense, en dan massaal penetreren.

Wij hebben het geprobeerd met China en USA, maar we houden het niet echt langer uit dan 20-30minuten.

Zelfs op maps als Twilight Flame en Another War (unofficial map) waar je jezelf toch behoorlijk goed kan ingraven, wil het niet lukken.

Logica?

Beetje statische verdediging (drie Patriots, of twee bunkers, etc) ondersteund door artillery of bepaalde units op Guard? China > Nuke Cannons op Guard. USA > Paladin's en/of Commanche's op Guard. Sim-pel :)
klaasbram schreef op 14 July 2003 @ 11:15:
Een klein beetje offtopic ;)
De start post heeft een foutje :P
Als je het 4e plaatje klikt krijg je een 404 omdat de url eindigt met 4jpg i.p.v. 4.jpg
en als we het daar toch over hebben ;) bij het 3e plaatje zie ik voor mij gevoel 2 onbekende tanks (die 2 dichtbij de dam).
Betadayz... b 8)

[Voor 18% gewijzigd door Stuiterbal op 14-07-2003 11:22]

System Specifications

• The-Source
Stuiterbal schreef op 14 July 2003 @ 11:21:
Beetje statische verdediging (drie Patriots, of twee bunkers, etc) ondersteund door artillery of bepaalde units op Guard? China > Nuke Cannons op Guard. USA > Paladin's en/of Commanche's op Guard. Sim-pel :)
En bij een SW op je dak is dat ook allemaal stuk.
Dat was zijn probleem.
Ja met een particle cannon kun je ook een hoop stuk maken :)

Mijn V&A adv.

• Morax
Mensen, ik heb weer een zooi replays binnen van xXPLAPXx voor de liefhebber :)
Deze keer issie iets pittiger, namelijk 547 Kb.
Dus voor die mensen die geen hobby's hebben, xXPLAPXx heeft geloof ik al genoeg replays gestuurd voor een middagje vermaak :P

• DynaMikeY

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Stuiterbal schreef op 14 July 2003 @ 11:21:

Logica?

Ik merk al dat je het nog nooit tegen een brutal overmacht opgenomen hebt... }:O

[Voor 8% gewijzigd door DynaMikeY op 14-07-2003 11:39]

| Banaan | Ryzen5 3600 (4.2GHz)/ Asrock B550M Pro4 / Radeon RX580 / 32GB DDR4 / 2x 512GB SSD + 3TB HDD / Fractal Design Mini-S | Unraid NAS | i3 2120 (3.3Ghz) /Asus P8Z77-M / 24GB DDR3 / 1x 512GB SSD + 1x 256GB SSD + 7x 4TB HDD / HP Proliant ML110

• Stuiterbal

Stuiterbal

DynaMikeY schreef op 14 July 2003 @ 11:38:
[...]

Ik merk al dat je het nog nooit tegen een brutal overmacht opgenomen hebt... }:O
lol

System Specifications

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 09:08

Pubbert

random gestoord

De uitbrediing Zero Hour lijkt me een beetje brak (weinig nieuws imo, maar we shall see)

btw: topic starter:

De minimum eisen zijn wel iets lager :) mn buur jongen draait het op 800x600 @ low met een P3 600 en 256mb en radeon 9200, 1000mhz is imo overdreven, als je ziet dat hij nog meer dan voldoende fps haalt.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Morax
aaaaahhhhhh, echt bijna IEDEREEN heeft commentaar op de startpost. Is ook niet leuk voor Roetje :)
Ik vind ondanks toch dat je een mooie startpost hebt gemaakt hoor Roetje, om maar even een positieve reactie te laten horen.

• Roet
Dond3r schreef op 14 July 2003 @ 11:54:
De uitbrediing Zero Hour lijkt me een beetje brak (weinig nieuws imo, maar we shall see)

btw: topic starter:

De minimum eisen zijn wel iets lager :) mn buur jongen draait het op 800x600 @ low met een P3 600 en 256mb en radeon 9200, 1000mhz is imo overdreven, als je ziet dat hij nog meer dan voldoende fps haalt.
Eigenlijk niet opgelet, gecopieerd van andere startpost 8)7. Zal het wel ff van de doos overtypen dan :p.
Morax schreef op 14 July 2003 @ 11:56:
aaaaahhhhhh, echt bijna IEDEREEN heeft commentaar op de startpost. Is ook niet leuk voor Roetje :)
Ik vind ondanks toch dat je een mooie startpost hebt gemaakt hoor Roetje, om maar even een positieve reactie te laten horen.
Is nie erg hoor :). Ik vind dat je dr best wat om aan mag merken. Ik vind dat je het beter kan zeggen dan dat je je er aan gaat ergeren :P. Jij had ook gewoon gelijk, alleen ik wilde geen valse hoop geven :D. En tnx voor het compiment ;).

Edit: Heb requirements uit readme gehaald.

[Voor 7% gewijzigd door Roet op 14-07-2003 12:21]

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 28-05 17:52
klaasbram schreef op 14 July 2003 @ 11:15:
(...)
Die tankies zijn Tarantulas. Een soort geupgrade scorpion, immuun voor straling en chemische aanvallen, met een dubbel kanon en raket aan de achterkant, en ook nog eens een 2-persoons APC :)
Zijn best leuk om een basis in te sturen naar een anthrax bomb :)

Tja... Als je Pro:gen had gespeeld had je dat geweten :P

[Voor 12% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 14-07-2003 12:52]

Kia E-Niro 64kWh DynamicPlusLine

Anoniem: 25735

Ik d8 yes eindelijk de patch >:) i.v.m. post uit vorige topic dat er pas een deel 6 zou komen als de patch uit is.
Maarja als je zo lang moest w88 dan komen de pagina's wel tot 20 met 100 post per pagina 8)7

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

Morax schreef op 14 July 2003 @ 11:30:
Mensen, ik heb weer een zooi replays binnen van xXPLAPXx voor de liefhebber :)
Deze keer issie iets pittiger, namelijk 547 Kb.
Dus voor die mensen die geen hobby's hebben, xXPLAPXx heeft geloof ik al genoeg replays gestuurd voor een middagje vermaak :P
heh..thnx again Morax..voor het uppen..heb ik je nu al bedankt??? 8)7
Maarre mensen ik w8 op kritiek...nog steeds...dus effe checken die replays..

Kan iemand mijn nog vertellen of die serious error ook door een persoon kan worden gedaan bij iemand anders...word er de laatste tijd wat vaker mee geconfronteerd..en zie specs voor specs...maar aan comp ligt het toch niet....denk ik? ... hoop ik...

Morax tegen het eind van de avond heb ik nog wel wat replays voor je...enne mensen wie zin heeft om een potje te spelen...met of tegen mij...zit in usa 1...

uALLbelong2ME..is de naam

errr.Morax had je die tweede set replays al geupped?

[Voor 4% gewijzigd door plapz0r op 14-07-2003 13:58]

• Stuiterbal

Stuiterbal

xXPLAPXx schreef op 14 juli 2003 @ 13:57:
Kan iemand mijn nog vertellen of die serious error ook door een persoon kan worden gedaan bij iemand anders...
Ja.

[Voor 25% gewijzigd door Stuiterbal op 14-07-2003 14:00]

System Specifications

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

heh..man van veel woorden.. ;)

Kan het mijn hardware aantasten? En is er wat tegen te doen? packet capture prog of zoiets? Om evt. te kunnen achterhalen wie het gedaan heeft? Lijkt me niet maar ja...

[Voor 14% gewijzigd door plapz0r op 14-07-2003 14:05]

• Morax
DÔH!!!!!!! :X

Ik had die replays van je al ge-upped, maar vergeten om de link in mijn posts te vermelden |:(

Bij deze dan alsnog de link:
De link :P

Zoals al eerder gezegd, hij is 547 Kb.

Zo, niet vergeten de link erbij te plaatsen dit keer ;)

Dit kreeg ik naderhand nog doorgestuurd, wel zo handig om te weten:
mijn andere nickname is radeon9700pro...voor het geval je je afvraagt wie ik ben..en in het potje 'beating' doe ik niet mee maar een goede vriend van mij namelijk Faust2001 die word geownd...lol
Veel plezier allemaal :)

Edit: Link bijgewerkt, deed het niet (nou dat weer :+ )

[Voor 6% gewijzigd door Morax op 14-07-2003 15:14]

Stuiterbal schreef op 14 July 2003 @ 02:48:
Wel weer typisch dat het eerste plaatje van de startpost allemaal China Battlemasters op de achtergrond heeft hoor... :/ :>
Misschien een duidelijke voorkeur voor de Battlemasters. en totaal geen ongelijk. Ziet er ook strak uit om met een horde battlemasters een basis binnen te walsen

• Morax
Hmmm, ik vind dat we veel sneller een nieuw deel van dit topic moeten openen, nu we in deel 6 zitten gaan het aantal posts ineens een stuk sneller :)
Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maargoed.

• Rival24
Morax schreef op 14 July 2003 @ 15:38:
Hmmm, ik vind dat we veel sneller een nieuw deel van dit topic moeten openen, nu we in deel 6 zitten gaan het aantal posts ineens een stuk sneller :)
Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maargoed.
Is meestal wel zo bij een nieuwe topic :)

xXPLAPXx:
Ik kan niet zeggen dat ik de replays zo bijzonder boeiend vind.. je hebt geluk met je tegenstanders :) Tips ga ik niet aan beginnen dat worden er teveel.

Maaruh, zin om mij een keer af te komen maken? kom naar irc://irc.tweakers.net/generals

• Stuiterbal

Stuiterbal

Rival24 schreef op 14 July 2003 @ 15:42:
[...]
Maaruh, zin om mij een keer af te komen maken? kom naar irc://irc.tweakers.net/generals
Attentie: vat die opmerking niet té licht op...

System Specifications

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Vind trouwens dat ze in de komende patch ook wel een bonus unitje mogen stoppen. Voor het lange wachten van alle trouwe spelkopers...

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Rival24
Dinictus schreef op 14 juli 2003 @ 17:41:
Vind trouwens dat ze in de komende patch ook wel een bonus unitje mogen stoppen. Voor het lange wachten van alle trouwe spelkopers...
Om het even wat ongebalanceerder te maken :p, zodat we nog minstens 3 patches nodig hebben.

[Voor 200% gewijzigd door Rival24 op 14-07-2003 19:11]

• Stuiterbal

Stuiterbal

-edit

[Voor 129% gewijzigd door Stuiterbal op 14-07-2003 19:29]

System Specifications

• Rival24
Ik sux0r als USA, maarja... toch maar ff een replay ;)

[Voor 201% gewijzigd door Rival24 op 14-07-2003 19:12]

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

Rival24 schreef op 14 July 2003 @ 15:42:
[...]

Is meestal wel zo bij een nieuwe topic :)

xXPLAPXx:
Ik kan niet zeggen dat ik de replays zo bijzonder boeiend vind.. je hebt geluk met je tegenstanders :) Tips ga ik niet aan beginnen dat worden er teveel.

geluk...ja ...kan.. maarre.. ik kom zekers effe langs op IRC..om je te ownen :+

enne wat zie ik errr wat zag ik daar??? Stuiterballetje betrapt...? lol...

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

nou ik heb die art of defence even geprobeerd maar ik begrijp het niet geloof ik.
Ik ben usa en heb nog een aantal usa allies maar die zgn enemie die komt lijkt ook wel mijn ally... hoe zit dat nu?

Dinictus schreef op 14 July 2003 @ 20:45:
nou ik heb die art of defence even geprobeerd maar ik begrijp het niet geloof ik.
Ik ben usa en heb nog een aantal usa allies maar die zgn enemie die komt lijkt ook wel mijn ally... hoe zit dat nu?
je moet 1 enemy instellen als USA, anders werkt het niet. Denk trouwens dat het je met usa niet lukt, maar dat is een andere zaak ;)

Anoniem: 66797

ik wil daar weleens een replay van zien! 4 brutals met zn 2-en das best heavy dus ik wacht met smart op replay (meteen kijken hoe easy dat is voor jullie) mocht het zo zijn dan vind ik het wel knap overigens

• Alphega
Anoniem: 66797 schreef op 15 July 2003 @ 00:09:
[...]

ik wil daar weleens een replay van zien! 4 brutals met zn 2-en das best heavy dus ik wacht met smart op replay (meteen kijken hoe easy dat is voor jullie) mocht het zo zijn dan vind ik het wel knap overigens
Uhm, gewoon china zijn dan is dat een eitje hoor :P Als je terug bladert in de generals topics dan zijn er replays gepost van mensen die in hun eentje 3 brutals slopen op een 4 player map terwijl ze gla zijn.

• Rival24
Anoniem: 66797 schreef op 15 July 2003 @ 00:09:
[...]

Zow.. download hier een replay waarin Ik en Jumpiefox 4 brutals in 1 team kapot hakken.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Twilight flame is juist heel makkelijk :)

de lol is om het op Tactical Nightmare te proberen }>

maare tactics op TF, zorg dat je bunkerd, zet je def zo laag ,mogelijk bij de 3 ingangen die je samen hebt. vooral als china is het simpel, 2 bunkers met 2 gats per chokepoint samen en dan ASAP techen naar superwapens, minimaal 2 per tegenstander, om hun SW's te slopen :) kan makkelijk op TF beetje logisch bouwen en goed bunkeren :)

Als je dan ook Nuke cannons bouwt kan je al deffen bij de uitgang van de nme di het dichts bij je zit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• DynaMikeY

DynaMikeY

1976 Kever 1300

-=BoKKiE=- schreef op 15 July 2003 @ 07:47:
[...]

Twilight flame is juist heel makkelijk :)

de lol is om het op Tactical Nightmare te proberen }>

maare tactics op TF, zorg dat je bunkerd, zet je def zo laag ,mogelijk bij de 3 ingangen die je samen hebt. vooral als china is het simpel, 2 bunkers met 2 gats per chokepoint samen en dan ASAP techen naar superwapens, minimaal 2 per tegenstander, om hun SW's te slopen :) kan makkelijk op TF beetje logisch bouwen en goed bunkeren :)

Als je dan ook Nuke cannons bouwt kan je al deffen bij de uitgang van de nme di het dichts bij je zit
Nja...da's dus een bijkomende 'moeilijkheid'... we hebben een afspraak om maar 1 SW te maken. (het moet wel een uitdaging blijven he :))

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DynaMikeY schreef op 15 juli 2003 @ 09:47:
[...]

Nja...da's dus een bijkomende 'moeilijkheid'... we hebben een afspraak om maar 1 SW te maken. (het moet wel een uitdaging blijven he :))
dan moet je USA nemen en naast drop zones, ook Aurora's pompen, want de CPU zal altijd ASAP een SW techen. de beste manier om dan multi SW's te mollen als ze teamed zijn is door aurora's op te offeren.

dit hoeft niet aan de SW's te zijn, maar kan ook aan de power supply, hoewel dit voor de GLA niet werkt.

Beste andere optie is dan een nookdrop/technicalrush om die supers te slopen.

de sleutel tot overwinning tegen CPU is namelijk hun SW slopen

de rushes zijn makelijk te deffen, maar 6 SW's op je dak is wat minder :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Tegen computer gestuurde spelers is het zo simpel om te winnen. Doe het maar is met regelmaat dan zie je vanzelf een terugkerend patroon. Het is gewoon saai.

Probeer het maar is 1 vs 2 human spelers als je dat wint dan ben je goed bezig _/-\o_

• daves2hd
idd, computers gaan ALTIJD op je defence af maak een rijtje patriots, tunnels en stingersites of whatever. de comp zal daar bijna gegarandeerd op af gaan

• hayate666
  • Laatst online: 02-02 03:19

hayate666

zwaardfetisjist

De truuk is natuurlijk wel om je defense zo te zetten dat het een aanvalshorde van 4 comps overleeft. De AI kan wat lomp zijn, maar battle master en flame tank hordes van 4 comp spelers tegenhouden met een rijtje patriots is wel een prestatie.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• daves2hd
je moet er natuurlijk wel wat tanks bij zetten ofzo. patriots zijn puur voor afleiding dat ze daar op gaan. je meot er natuurlijk wel altijd tanks, cchommanche of whatever neer zetten lijkt me wel dat je dat altijd hebt anders ben je nogal snel de lul jah :)

Met nuke cannons Force fire. Nou knappe jonge wil je daar langs komen. Heb je toch echt planes nodig en die gebruikt de ai alleen voor gebouwen, aanvallende units en dozers.

-edit- En voor USA kun je daar wel tommy's voor gebruiken ;)

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 15-07-2003 12:40]

• Rival24
DynaMikeY schreef op 15 juli 2003 @ 09:47:
[...]

Nou, wat moeilijk..., het duurt alleen wat langer, je moet nu gewoon wachten totdat de computer door zijn main resources heen is, want veel hackers/dropzones/black markets bouwen doet hij niet.

Wil je het helemaal leuk maken dan neem je als begin GLA en ga je met je (hoe heet die gast) een dozer sniperen van usa bijv. en bouw je de command center van usa.

Dan heb je GLA met airplanes de ultieme combinatie _/-\o_

• Stuiterbal

Stuiterbal

Als USA is het ook niet denderend moeilijk. Gewoon een shitload een Commanche's, ondersteund door F22's / Aurora Bombers die de statische verdedigingen en/of de enkele AA Vehicles van de Computer uit de weg ruimen. Rocketpods are now available & LaserGuided Missles are installed!

System Specifications

Anoniem: 41239

Ik speelde gister nog even voor de gein tegen 6 brutals op twilight flame. Maar ik had een noob teamgenoot die zonder geld kwam te zitten en toen opgaf. Maar toch bleef het voor mij een eitje om te winnen. Auroras en snipers own AI.

In mijn eentje tegen 7 brutals moet ik nog eens proberen.

• Stuiterbal

Stuiterbal

No offence, maar loopt C&C Generals met 6/7 Brutal Computer's wel speelbaar / vloeiend, als ik jouw specs mag geloven? (CPU, geheugen, videokaart, etc)

System Specifications

• Rival24
Stuiterbal schreef op 15 July 2003 @ 17:19:
No offence, maar loopt C&C Generals met 6/7 Brutal Computer's wel speelbaar / vloeiend, als ik jouw specs mag geloven? (CPU, geheugen, videokaart, etc)
Het ging bij mij op een gegeven moment al übertraag zo halverwege de game :|

Ja het gaat wel trager hoe meer de computer tanks massed (en ze dan vast laat lopen).

Maar in multiplayer bij een 4vs4 game gaat het nog wel snel.

• Stuiterbal

Stuiterbal

Ik ken iemand met een Pentium IV 1,6Ghz en 512 MB DDR-RAM PC333, en ook een GeForce II MX-400, nou als je met hem op een lan gaat spelen is het echt een diavoorstelling ;(

[Voor 1% gewijzigd door Stuiterbal op 15-07-2003 19:29. Reden: Klote warmte :(]

System Specifications

• mduijvendijk
  • Laatst online: 24-03 11:08

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

dat komt door de GeForce II MX-400, hij had waarschijnlijk te veel details aan staan.
Ik heb nooit problemen gehad met die kaart met de details op het laagst.

Sometimes human's are...

• Jumpiefox
http://www.jumpiefox.demon.nl/2vs2-win.rep een 2vs2 match (JumpieFox+stuiterbal)
stuitje werd gerushed dus was snel weg toen werd het 1vs2 en toch hebben we gewonnen :D
niet heel spectaculair maar om de topic weer omhoog te gooien =)

On a road of changes....

Alpha-xp schreef op 15 July 2003 @ 22:07:
http://www.jumpiefox.demon.nl/2vs2-win.rep een 2vs2 match (JumpieFox+stuiterbal)
stuitje werd gerushed dus was snel weg toen werd het 1vs2 en toch hebben we gewonnen :D
niet heel spectaculair maar om de topic weer omhoog te gooien =)
Dat waren wel zware noobs waar jullie tegen speelden. Ze hadden niet eens tanks. Stuiterbal gaf wel heel snel op.
Ik zorg altijd dat ik meteen flashbangs heb om zo'n rush te overleven.

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 41239 schreef op 15 July 2003 @ 23:19:
[...]

Dat waren wel zware noobs waar jullie tegen speelden. Ze hadden niet eens tanks. Stuiterbal gaf wel heel snel op.
Ik zorg altijd dat ik meteen flashbangs heb om zo'n rush te overleven.
Ze kwam op het eerste gezicht o.a. door hun stats en zo over als pro's...en die gasten hadden een potje daarvoor ons tegen andere mensen op datzelfde level gespectaded, dus wisten al hoe ik en JumpieVos speelden en tjah, ik was ehrm...jah eh...gewoon gerush-ge0wn3d.

:X

System Specifications

• Rival24
Harvard-EAP schreef op 15 July 2003 @ 21:20:
Dear C&C Generals players,

Just a short update note...

We believe we've resolved our issues in getting 1.6 released. We'll post an update on the exact contents tomorrow. We're still expecting to release this month and will keep you posted on developments.

Thanks for your continued patience. Have faith that we're here to stay in support of the community.
Col. Burt - EAP schreef op 15 July 2003 @ 22:30:
Hi Guys,

Board Member Fury5677 raised a question in another post regarding replay's and the patch.

Basically Fury5677 was asking if replays created using an earlier version of Generals would be compatible with version 1.6.

Unfortunately, replays are not backward compatible so you may have trouble playing replays that were created with an earlier version of Generals once patch 1.6 is released.

Thanks

• Jumpiefox
zoo dat gaat lekker :/ eerst was het nog volgende week... nu "this month" wat een aap zeg :(

On a road of changes....

• daves2hd
Alpha-xp schreef op 16 juli 2003 @ 00:32:
zoo dat gaat lekker :/ eerst was het nog volgende week... nu "this month" wat een aap zeg :(
niet volgende week, eerst was het juni,...

• Roet
daves2hd schreef op 16 July 2003 @ 00:58:
[...]

niet volgende week, eerst was het juni,...

Just a quick note. We've had to make a couple fixes to 1.6 but we are scheduled to submit to our internal approval organization this coming Monday. All looks good for this which would put the release of 1.6 sometime next week.

Sorry for the delay but we've got to get it right. There should be no issue that would delay if further.

--------------------
Harvard Bonin
Producer
Command & Conquer Generals
Electronic Arts

• Stuiterbal

Stuiterbal

http://www.cncseries.com/other/comedy/harvard/harvard8.jpg
"Mwah, die patch moet wel lukken binnen een jaar of twee..."

Meer.

[Voor 4% gewijzigd door Stuiterbal op 16-07-2003 09:27]

System Specifications

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=205013

[Voor 62% gewijzigd door HolyCorn op 16-07-2003 09:34]

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

hahaha. Wees toch blij dat we weer een patch krijgen. Er zijn zat games waar nooit op gepatched is. Het is volgens mij ondoenlijk om in 1 keer zo'n game te ontwikkelen zonder flaws.

• The-Source
Dinictus schreef op 16 juli 2003 @ 10:32:
hahaha. Wees toch blij dat we weer een patch krijgen. Er zijn zat games waar nooit op gepatched is. Het is volgens mij ondoenlijk om in 1 keer zo'n game te ontwikkelen zonder flaws.
Die spellen zonder patches zullen dan ook wel niet voor online play gebruikt worden of in ieder geval heel weinig

Mijn V&A adv.

Dinictus schreef op 16 juli 2003 @ 10:32:
Oh, ik ben ook wel blij dat ze patchen hoor, alleen de manier waarop is een beetje |:(

• The-Source
Je hebt hem wel gelijk ff onder de zonnebank gelegd of niet ;)

Mijn V&A adv.

klaasbram schreef op 16 July 2003 @ 11:16:
[...]

Je hebt hem wel gelijk ff onder de zonnebank gelegd of niet ;)
Plaatje is niet van mij, heb hem op het EA forum gezien. Maar misschien dat ze teveel op het strand liggen daar; daarom is natuurlijk de patch zo laat 8)

• daves2hd
[quote]Roetje schreef op 16 July 2003 @ 08:23:
[...]
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Just a quick note. We've had to make a couple fixes to 1.6 but we are scheduled to submit to our internal approval organization this coming Monday. All looks good for this which would put the release of 1.6 sometime next week.

Sorry for the delay but we've got to get it right. There should be no issue that would delay if further.

--------------------
Harvard Bonin
Producer
Command & Conquer Generals
Electronic Arts

--------------------------------------------------------------------------------

idd, nu zeggen ze dat maar ze lopen de patch al sinds mei aan te kondigen voor juni. en van juni naar juli, van juli naar volgende week, van volgende week naar deze maand ect..

[Voor 56% gewijzigd door daves2hd op 16-07-2003 12:58]

• Stuiterbal

Stuiterbal

DynaMikeY schreef op 14 juli 2003 @ 11:38:
[...]

Stuiterbal VS. 7 Brutal Computers in één team op Twilight Flame, en maar één SW gebruikt.

EDIT
Er klopt iets niet met de replay, gebouwen en units van mij staan er gewoon niet? En op die replay wordt ik daardoor in de pan gehakt of zo?

:?

[Voor 23% gewijzigd door Stuiterbal op 16-07-2003 18:42]

System Specifications

• Morax
Stuiterbal schreef op 16 July 2003 @ 17:36:
[...]

Stuiterbal VS. 7 Brutal Computers in één team op Twilight Flame, en maar één SW gebruikt.

Replay. (6 MB)

:)
Zout gij er misschien even bij willen vermelden hoe lang dat potje duurde??? :)
Ik heb namelijk niet de hele dag de tijd ;)

• Stuiterbal

Stuiterbal

Morax schreef op 16 July 2003 @ 17:51:
[...]

Zout gij er misschien even bij willen vermelden hoe lang dat potje duurde??? :)
Ik heb namelijk niet de hele dag de tijd ;)
Euh... :?

Iets van anderhalf uur, maar dat is een hele ruwe schatting hoor. :z

Trouwens de grootte van de replays gaan niet alleen over hoe lang de potjes duren hé. Replays waarin ik en mijn broer een uurtje of vijf aan het 1on1'en zijn, zijn nog geen MB groot.

[Voor 23% gewijzigd door Stuiterbal op 16-07-2003 18:01]

System Specifications

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Stuiterbal schreef op 16 July 2003 @ 17:59:
[...]

Euh... :?

Iets van anderhalf uur, maar dat is een hele ruwe schatting hoor. :z

Trouwens de grootte van de replays gaan niet alleen over hoe lang de potjes duren hé. Replays waarin ik en mijn broer een uurtje of vijf aan het 1on1'en zijn, zijn nog geen MB groot.
1vs1 en dan 5 uur bezig ?? bunkeren jullie dan alleen maar ofzo en nooit aanvallen ?

• Stuiterbal

Stuiterbal

senater schreef op 16 July 2003 @ 18:36:
[...]

1vs1 en dan 5 uur bezig ?? bunkeren jullie dan alleen maar ofzo en nooit aanvallen ?
Nee, nonstop tankbattles :)

Totdat er op een gegeven moment iemand doorbreekt.

System Specifications

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

my god. Art of defense is echt niet te doen!!

ik houd het nu precies 7 minuten vol. Is het de bedoeling dat je dit niet alleen speelt?
ARG, die luchtaanvallen killen me echt!

hoe kan je nou een verdediging opzetten als op minuut 6 alles wat daar staat 80 keer gebombardeerd wordt?

komt er een plane aan die gewoon 6 rondjes carpet bombing doet.... lol..

• Stuiterbal

Stuiterbal

Dinictus schreef op 16 July 2003 @ 21:12:
my god. Art of defense is echt niet te doen!!

ik houd het nu precies 7 minuten vol. Is het de bedoeling dat je dit niet alleen speelt?
ARG, die luchtaanvallen killen me echt!

hoe kan je nou een verdediging opzetten als op minuut 6 alles wat daar staat 80 keer gebombardeerd wordt?

komt er een plane aan die gewoon 6 rondjes carpet bombing doet.... lol..
Welk niveau? Hard of Brutal. En met welke side speel je?

Even ter verduidelijking; je hoort de map met z'n meerdere te spelen, en dus ook iemand die linksboven luchtverdediging heeft staan (Gattling Cannons, etc) en die minder lieve vliegtuigen neerschiet. Als je met z'n 5en speelt is er altijd één persoon de JumpieFox wat betreft de superweapons, want het is altijd ééntje die alles over zich heen krijgt (A-10, Artillery, Antrax Bombje, Nuclear Missle, Particle Cannon, SCUD Storm), op zich best 'leuk' (hoeven de andere zich niet druk te maken) totdat de Nuke op de verdediging wordt gegooid en daarmee álles stuk maakt en dat van de anderen ook :Y)

[Voor 4% gewijzigd door Stuiterbal op 16-07-2003 21:52]

System Specifications

Stuiterbal schreef op 16 July 2003 @ 18:44:
[...]

Nee, nonstop tankbattles :)

Totdat er op een gegeven moment iemand doorbreekt.
ooit ook zo een keertje gedaan. Wel leuk. De complete map ziet er na afloop helemaal niet meer uit

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

hahahha ik heb het alleen gedaan!!! art of defense is mine!

(normal army heeeeee)
http://members.chello.nl/r.visser49/aod.jpg

[Voor 26% gewijzigd door Dinictus208 op 16-07-2003 22:44]

• daves2hd
op normal is hij best in je eentje te halen, heb ik ook een keer gedaan
zat geld, je kunt blijven persen, als china
gewoon 4 warfacs en overlords persen
bij ingang bunkers en gatling blijven persen.
en da nog hordes migs kweken
als je vliegtuigen wilt vermoinderen meot je gewoon airfields slopen
laden ze niet emer op
bomben ze gaan ze gelijk neer

• Stuiterbal

Stuiterbal

Dinictus schreef op 16 July 2003 @ 22:39:
hahahha ik heb het alleen gedaan!!! art of defense is mine!

(normal army heeeeee)
[afbeelding]
• Quote: "Normal Mode Selected: This will be easy..."
• De CPU stond op het punt door te breken met de enkele SuperOverlords die op het eind van Normal Mode aan komen zetten? hihi :>
• Waarom heb je die China CashHack als Generals Promotion?

System Specifications

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee