Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
google doet wonderen...jdiezrequejo schreef op 16 juli 2003 @ 23:45:
waar kan ik Art of defense dowenloaden?
http://home.arcor.de/pc-planet/Artofd/
doet het namelijk niet
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Die cash hack had ik in de heat of the battle aangeklikt en wat maakt het uit? mijn units staan vol tussen de speaker towers dus een heal power heb je niet nodig. En artillerie had ik al max.Stuiterbal schreef op 16 July 2003 @ 23:34:
[...]
• Quote: "Normal Mode Selected: This will be easy..."
• De CPU stond op het punt door te breken met de enkele SuperOverlords die op het eind van Normal Mode aan komen zetten? hihi![]()
• Waarom heb je die China CashHack als Generals Promotion?

Dit was de eerste keer dat ik het voorbij de supercommanches kwam dus van super overlords had ik nog niet gehoord..... Ik was allang blij dat ik het had gehaald, maarja er blijven altijd mensen die nog wat te zeiken hebben he?
[ Voor 27% gewijzigd door Dinictus208 op 17-07-2003 11:00 ]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Of je bedenkt gewoon dat je van kritiek alleen maar beter kan wordenDinictus schreef op 17 July 2003 @ 08:55:
[...]
Die cash hack had ik in de heat of the battle aangeklikt en wat maakt het uit? mijn units staan vol tussen de speaker towers dus een heal power heb je niet nodig. En artillerie had ik al max.![]()
Dit was de eerste keer dat ik het voorbij de supercommanches kwam dus van super overlords had ik nog niet gehoord..... Ik was allang blij dat ik het had gehaald, maarja er blijven altijd mensen die nog wat te zeiken hebben he?![]()

Had je denk ik beter mijnen ofzo kunnen nemen, want ik zie dat je die niet hadDinictus schreef op 17 juli 2003 @ 08:55:
[...]
Die cash hack had ik in de heat of the battle aangeklikt en wat maakt het uit? mijn units staan vol tussen de speaker towers dus een heal power heb je niet nodig. En artillerie had ik al max.![]()
Dit was de eerste keer dat ik het voorbij de supercommanches kwam dus van super overlords had ik nog niet gehoord..... Ik was allang blij dat ik het had gehaald, maarja er blijven altijd mensen die nog wat te zeiken hebben he?![]()

Als je die in je ingang had gegooid reden die 3 overlords nu misschien niet in je basis, of iig minder dan 3
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Dus jij denkt dat je met mijnen een SuperOverlord stopt?Morax schreef op 17 juli 2003 @ 14:07:
[...]
Had je denk ik beter mijnen ofzo kunnen nemen, want ik zie dat je die niet had
Als je die in je ingang had gegooid reden die 3 overlords nu misschien niet in je basis, of iig minder dan 3

Je rank wordt bepaald door het aantal winsSPOXER schreef op 17 July 2003 @ 14:37:
ik heb nog een vraagje over het rangensysteem. Ik speel online met alle drie de rassen. Maar als ik dan een wedstrijd heb gewonnen bijv met usa stijg ik een rang met china. Heb ik het goed als de computer telt met welk land(ras) je het meeste hebt gespeeld. En met dat land (ras) stijg je dan een rang.
Je 'ras' wordt bepaald door de faction waar je de meeste wins mee hebt.
Als je bijv. dus meer wins hebt met China dan een andere faction dan ben je een Chinese general.
Great minds think in parallel gutters.
Stuiterbal schreef op 17 July 2003 @ 11:03:
[...]
Of je bedenkt gewoon dat je van kritiek alleen maar beter kan wordenSorry dat ik je had overschat.
Dat van die mijnen klopt ook. Ik was al trots dat het me gelukt was na een keer of 5, het kan altijd beter....
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Als die patch niet komt, of als ie komt niet afdoende mocht werken, dan mogen ze die expansion houdenlol is die patch 1.6 er nog steeds niet. Damn wat een kneuzen daar bij EA, ze besteden meer aandacht aan die uitbreiding dan aan de patch
Gisteren 3 games, eentje zorgde direct voor een quitter aan mijn kant (waarom niet gewoon zijn units bij mij laten? of een AI-general neerkwakken op brutal desnoods?) en 2 verschillende mappen (1tje German Lobby, en 1tje met Fransen) waar ik aan 't winnen was, werden gemismatched. Dit soort gaming zonder ook maar 1 normaal geeindigd potje heb ik nu al 3 avonden achter elkaar. Hoe kun je zo nog leuk spelen, laat staan zonder boosheid Generals aanklikken?!
Nee, ben blij dat ik BHD heb besteld en CS Condition Zero af kan wachten; het strategische gaminggebeuren wordt door gepruts van EA een beetje afgemaakt... Maar ja, misschien roelt de expansion wel. RA2 kon er mee door, maar vond ik pas gaaf worden na de introductie van Yuri?!
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Voorbeeldje:
Goeie manier:
Fout:
De goeie manier is als je het depot neerzet, dat je hem dan draait zodat de pijl naar het depot wijst.
Bij mij scheelde het 2 seconden op 1 run. Dus op de goede manier: 20 seconden, willekeurig neergepoot: 22 seconden. Scheelt toch wel 10% in je tijd
Edit: Op IRC wordt ik nu compleet uitgelachen dat ik dat nog niet wist
[ Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 17-07-2003 21:40 ]
ik wis dat nog niet maarja ik speel dan ook bijna nooit usaHolyCorn schreef op 17 July 2003 @ 21:37:
Wisten jullie dat als je het usa supply-depot op een bepaalde manier neerzet, dat je dan sneller gathered? De nook maakt dan namelijk geen, of een hele korte, draai boven het depot voordat hij lost.
Voorbeeldje:
Goeie manier:
[afbeelding]
Fout:
[afbeelding]
De goeie manier is als je het depot neerzet, dat je hem dan draait zodat de pijl naar het depot wijst.
Bij mij scheelde het 2 seconden op 1 run. Dus op de goede manier: 20 seconden, willekeurig neergepoot: 22 seconden. Scheelt toch wel 10% in je tijd
Edit: Op IRC wordt ik nu compleet uitgelachen dat ik dat nog niet wist
en nog iets wat is beste aantal workers met gla wat je kan hebben voor een suply ?
BTW vinden jullie ook dat multiplayer (of dat nou meerdere mensen tegen computers zijn of mensen tegen elkaar) leuker en spannender is dan singleplayer skirmish?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
ja duhh dat is met bijna elke game zoScorperito schreef op 17 July 2003 @ 23:31:
BTW vinden jullie ook dat multiplayer (of dat nou meerdere mensen tegen computers zijn of mensen tegen elkaar) leuker en spannender is dan singleplayer skirmish?
7 is naar mijn ervaring het beste aantal.senater schreef op 17 July 2003 @ 23:11:
[...]
ik wis dat nog niet maarja ik speel dan ook bijna nooit usa
en nog iets wat is beste aantal workers met gla wat je kan hebben voor een suply ?
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Ik hoop dat je met de GLA toch ook het pijltje richting het depot doetsenater schreef op 17 July 2003 @ 23:11:
[...]
ik wis dat nog niet maarja ik speel dan ook bijna nooit usa
En voor China geld het zelfde.. 1 auto lengte over laten en 2 auto's per depot.
GLA 6 a 7 workers met een klein afstandjes tussen het depot.
Voor de USA maakt het het minst uit omdat losse sneller gaat al gatheren en je chinook toch weer moet wachten om iets te halen
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dear C&C Generals players,
GOOD NEWS: Here’s the latest…we have made it through our internal EA testing & approval process!
BAD NEWS: Since it's late in the week we’ve learned through experience that it's too late to release until Monday. This will give us a few more days of testing and also ensure a specific time for posting. If something goes wrong the weekend is the worst time for disasters to strike.
Tomorrow we'll post the exact time the patch will be live on Monday. We don't expect any problems in our further testing.
Sorry for the delay but we’ve been burned by rushing them out before. This seems like the best course of action for the entire community.
Ze willen de patch niet in het weekend uitbrengen, omdat er dan veel online wordt gespeeld

Het lijkt er op dat we maandag eindelijk de patch kunnen verwachten
Sometimes human's are...
Volgens mij maakt het bij de gla niet uit want ze lopen zo door de achterkant van het gebouw heen volgens mij.klaasbram schreef op 18 July 2003 @ 00:26:
[...]
Ik hoop dat je met de GLA toch ook het pijltje richting het depot doet
En voor China geld het zelfde.. 1 auto lengte over laten en 2 auto's per depot.
GLA 6 a 7 workers met een klein afstandjes tussen het depot.
Voor de USA maakt het het minst uit omdat losse sneller gaat al gatheren en je chinook toch weer moet wachten om iets te halen
Met welke toets kon je ookalweer gebouwen roteren? ik doe het nooit en toch doe ik het on line redelijk goed hoor.
Op het moment dat je het gebouw wilt plaatsen, druk je je linker muisknop in, niet loslaten, en dan kun je met je muis het gebouw draaien.Dinictus schreef op 18 July 2003 @ 09:23:
[...]
Volgens mij maakt het bij de gla niet uit want ze lopen zo door de achterkant van het gebouw heen volgens mij.
Met welke toets kon je ookalweer gebouwen roteren? ik doe het nooit en toch doe ik het on line redelijk goed hoor.
Edit: zuigt dat de patch nu nog niet komt, maar snap op zich wel dat ze hem liever niet vlak voor het weekend releasen. Als er dan wat misgaat...
[ Voor 14% gewijzigd door HolyCorn op 18-07-2003 09:36 ]
Verwijderd

Naja dan is de kans wel groot dat de patch online is als ik terug ben
Verwijderd
We zijn op zoek naar leuke 2-6-8 players mappen.... wie-o-wie???
BTW. wij zijn een aantal vrienden (rond de 30 jaar, beetje bejaard hier wellicht
Er staan replays, mappen en screenshots op. Kom eens kijken en vertel wat je ervan vindt....
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.fluiter/generals.htm
Thx...
Mano
Hoe draait de AI op die custom maps? Ik heb de ervaring dat de AI op zijn best is op officiele EA mappen...
[ Voor 95% gewijzigd door Dinictus208 op 18-07-2003 11:33 ]
• De link naar het C&C Generals topic is van deel 5, en we zitten nu in deel 6.Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 10:47:
Dag allemaal,
We zijn op zoek naar leuke 2-6-8 players mappen.... wie-o-wie???
BTW. wij zijn een aantal vrienden (rond de 30 jaar, beetje bejaard hier wellicht) die een gezamenlijke pagina hebben voor onze generals avonturen
. Het is een simpele pagina, die we uit willen breiden...
Er staan replays, mappen en screenshots op. Kom eens kijken en vertel wat je ervan vindt....
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.fluiter/generals.htm
Thx...![]()
Mano
• Probeer ietsie creatiever te zijn in het gebruik van kleuren en design. (ander lettertype?)
• Zijn jullie nou een clan of..?
• Meer screenies, meer replays, meer maps, meer, meer, meer!
• Zet een wat spannedere beschrijving bij de replays, bijv. welke taktiek, Build Order, lamer rush taktiek, etc.
• Registreer een .TK domein.
• Geef een link naar Alphega's Cases Ladder Search. Wat was de link ookalweer?
• Leuk initiatief.
Verwijderd
Je moet deze mappen eens proberen:Dinictus schreef op 18 July 2003 @ 11:30:
leuke site mano. (nog iets meer uitbouwen, meer screens, meer maps!)
Hoe draait de AI op die custom maps? Ik heb de ervaring dat de AI op zijn best is op officiele EA mappen...
http://home.quicknet.nl/q.../maps/impact%20island.rar
http://home.quicknet.nl/q...er/maps/water%20wheel.rar
De ai's zijn op deze mappen sterk te noemen!, niet zo voorspelbaar, hint: watch your back en your supplychain
Wij spelen 3vs4 a 5 en das vrij pittig, verliezen doen we zeker niet maar het is geeen 'walk-over'
Thx!
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 12:30:
[...]
Je moet deze mappen eens proberen:
http://home.quicknet.nl/q.../maps/impact%20island.rar
http://home.quicknet.nl/q...er/maps/water%20wheel.rar
De ai's zijn op deze mappen sterk te noemen!, niet zo voorspelbaar, hint: watch your back en your supplychain
Wij spelen 3vs4 a 5 en das vrij pittig, verliezen doen we zeker niet maar het is zeker geen 'walk-over'
Thx!
Verwijderd
Stuiterbal, bedankt voor je feedback !!! Nemen we zeker meeStuiterbal schreef op 18 July 2003 @ 12:10:
[...]
• De link naar het C&C Generals topic is van deel 5, en we zitten nu in deel 6.
• Probeer ietsie creatiever te zijn in het gebruik van kleuren en design. (ander lettertype?)
• Zijn jullie nou een clan of..?
• Meer screenies, meer replays, meer maps, meer, meer, meer!
• Zet een wat spannedere beschrijving bij de replays, bijv. welke taktiek, Build Order, lamer rush taktiek, etc.
• Registreer een .TK domein.
• Geef een link naar Alphega's Cases Ladder Search. Wat was de link ookalweer?
• Leuk initiatief.
alleen, Alphega's Cases Ladder Search??? dont know ... que?
We zijn een clan, maar nog geen naam, we hadden bij Red Alert2/Yuri wel een naam/clan: C@T (Cyber Anarchist Troopers), waarschijnlijk gaan we daar gewoon mee verder...
Daarnaast ben ik bezig met Macromedia Dreamwever om het zeker op te leuken, hehe...
Thx!
net online brutal Art of defence gehaald.
[ Voor 7% gewijzigd door SPOXER op 18-07-2003 12:41 ]
HeidenVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:35:
[...]
Stuiterbal, bedankt voor je feedback !!! Nemen we zeker mee![]()
We zijn een clan, maar nog geen naam, we hadden bij Red Alert2/Yuri wel een naam/clan: C@T (Cyber Anarchist Troopers), waarschijnlijk gaan we daar gewoon mee verder...
Daarnaast ben ik bezig met Macromedia Dreamwever om het zeker op te leuken, hehe...
Thx!
btw: je screenshots werken niet helemaal. Nu probeer ik het net nog een keer en heb je die pagina offline gehaalt, dus zo te merken ben je er nog mee bezig
Misschien nog een linkje naar het irc kanaal (irc.tweakers.net #generals) ?
[ Voor 11% gewijzigd door Alphega op 18-07-2003 12:45 ]
• LadderSearch.TK - De officiele 1on1 ladder van C&C Generals rank zoekmachine. © Alphega?Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:35:
[...]
Stuiterbal, bedankt voor je feedback !!! Nemen we zeker mee![]()
Thx!
• Maak een subpagina genaamd 'Downloads' en kwak daar wat downloads neer (patch, No-CD krek?, etc)
• Kijk voor de grap 's StuiterbalOnline.TK
Aha...en welke versie was dat? Vast geen ongemodde v8?SPOXER schreef op 18 July 2003 @ 12:40:
[[url==http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=208665]afbeelding[/url]]
net online brutal Art of defence gehaald.
[ Voor 19% gewijzigd door Stuiterbal op 18-07-2003 13:00 ]
is deze ook leuk?
Manolo thnks voor de maps. Ik ga vanvond lekker hakken!!
[ Voor 25% gewijzigd door Dinictus208 op 18-07-2003 13:27 ]
W00t it's comingHarvard-EAP schreef op 17 juli 2003 @ 08:18 PM:
Dear C&C Generals players,
GOOD NEWS: Here’s the latest…we have made it through our internal EA testing & approval process! This was our last hurdle for releasing Patch 1.6.
BAD NEWS: Since it's late in the week we’ve learned through experience that it's too late to release until Monday. This will give us a few more days of testing and also ensure a specific time for posting. If something goes wrong the weekend is the worst time for disasters to strike.
Tomorrow we'll post the exact time the patch will be live on Monday. We don't expect any problems in our further testing.
Sorry for the delay but we’ve been burned by rushing them out before. This seems like the best course of action for the entire community.
Gelukkig heeft iedereen z'n gezeik voor 1.7 al klaar staan.
die klote general protection fault... altijd als je lekker aan het spelen bent...
BAH!!!
stink bug spel@&* ^*(_ @()
jammer dat ik het gekocht heb!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Het was scripted map - art of defense v11. Versie 11 was het. Alleen weet ik niet meer of de AI hierin ook SW heeft gebruikt.Stuiterbal schreef op 18 July 2003 @ 12:49:
[...]
Aha...en welke versie was dat? Vast geen ongemodde v8?
Kom in ieder geval maar terug als je v8 (de laatste officiele) op Brutal uit hebt gespeeld.SPOXER schreef op 18 July 2003 @ 21:48:
[...]
Het was scripted map - art of defense v11. Versie 11 was het. Alleen weet ik niet meer of de AI hierin ook SW heeft gebruikt.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd
en een rush is niet altijd hetzelfde ??? inbunkeren is niks mis mee zit (mijn mening) meer variatie in als die lame rushes die vrijwel altijd 90% identiek zijn bunkeren kan op veel mer manieren en daarna moet je echt denken hoe je ergens doorheen moet breken... DAT is de uitdaging maar ja zonder strategisch inzicht is het rot dat begrijp ik vervelend voor jesenater schreef op 19 July 2003 @ 00:20:
ik snap nog steeds niet wat mensen nou leuk vinden aan die art of defense mappenhet is alleen maar inbunkeren enzo en altijd komen dezelfde overlords en altijd komen dezelfde heli's enz...
wil niet weer een flamewar openen maar ja zo denk ik er nou eenmaal over weet dat het merendeel rusht helaas maar waar... en rushers hebben weer een hekel aan bunkeraars en vice versa laat ik het zo zeggen ieder zn spel met eigen taktiek al vind ik persoonlijk rushen niet leuk.
respect voor iedereen die het spel speelt met plezier
even wat typfouten verbeterdVerwijderd schreef op 19 July 2003 @ 04:15:
[...]
en een bunkerpotje is niet altijd hetzelfde ??? rushen is niks mis mee zit (mijn mening) meer variatie in als die lame bunkerpotjes die vrijwel altijd 90% identiek zijn rushen kan op veel mer manieren en daarna moet je echt denken hoe je ergens doorheen moet breken... DAT is de uitdaging maar ja zonder strategisch inzicht is het rot dat begrijp ik vervelend voor je
wil niet weer een flamewar openen maar ja zo denk ik er nou eenmaal over weet dat het merendeel rusht helaas maar waar... en rushers hebben weer een hekel aan bunkeraars en vice versa laat ik het zo zeggen ieder zn spel met eigen taktiek al vind ik persoonlijk bunkeren niet leuk.
respect voor iedereen die het spel speelt met plezier
[ Voor 6% gewijzigd door Roet op 19-07-2003 07:09 ]
• FIREWALLPORTOVERRIDE INI ENTRY - repaired this entry so it functions correctly. See section 2.1 of the Readme for more information on using this INI entry.
• ALT-F4 MULTIPLAYER EXPLOIT - Quitting the game during a multiplayer match using Alt-F4, as well as Ctrl-Alt-Delete or the Alt-Tab menu, will now correctly give the user a disconnect stat.
• CHINESE AND KOREAN IME WINDOW ORDER - Re-prioritized the Korean and Chinese IME windows on the Save/Load screen so they now sort on top of all other windows.
• SCUD STORM ANTHRAX BETA BUG - GLA’s Scud Storm now has the correct damage radius when upgraded with Anthrax Beta.
• CHINA GATTLING TANK BUG - China’s Gattling Tank now correctly moves slower when it is damaged.
• MULTIPLAYER LOBBIES – The lobbies have been renamed to allow people to congregate based on the type of game they want to play, not their region. These lobbies are:
1 vs 1
2 vs 2
3 vs 3
4 vs 4
Free4All
ClanWars
Asia
Europe
N America
No Supers
Mod Maps
Newbies
GENERAL BALANCING ISSUES:
• China’s Gattling weapons now require Line of sight to fire.
• China’s MiG cost increased from 1000 to 1200.
• China’s MiG Armor cost increased from 500 to 1000.
• US’s Cold Fusion Reactor Control Rod upgrade cost decreased from 800 to 500.
• QUICKMATCH RESOLUTION – The resolution for QuickMatch games is no longer limited to 800x600.
• BEHIND BUILDINGS GRAPHIC - Addressed a problem where unit occlusion was causing people with older video cards to see invisible units.
• ALTERNATE MOUSE INTERFACE - Added feature to allow players to play with “right click action” interface. Movement and actions are handled via right click on the mouse. Also changed arrow keys to support map scrolling.
• GEFORCE FX GLITCH - Fixed a glitch that caused some graphics corruption to appear for owners of NVIDIA's GeForce FX video cards.
• CRASH FIX – Fixed a crash that occurred when you disable the “behind buildings” feature in the advanced options, exit the game, re-enable the feature in the advanced options, and then load a map.
• CHEAT HACKS – Fixed the ability for players to cheat by giving themselves automatic build, upgrade, and Generals powers buttons. Also fixed the ability for players to hack their Generals points in multiplayer games.
USA Power PlantVerwijderd schreef op 19 July 2003 @ 10:58:
US’s Cold Fusion Reactor Control Rod upgrade wat is dat?
Upgrades/Specials:

Control Rods
Cost: $800
This upgrade makes the reactor provide 100% more power.

Staat gewoon in de handleiding... Of google...
Verwijderd
als je in het echt als generaal van het slachtveld wegloopt dan wint de tegenstander toch? en je zet toch ook op het beeld staan: you are victorius?
wordt dit in de nieuwe patch hersteld?
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 13:36 ]
ja.Verwijderd schreef op 19 juli 2003 @ 11:40:
waarom krijg je geen win als iemand disconnect?
als je in het echt als generaal van het slachtveld wegloopt dan wint de tegenstander toch? en je zet toch ook op het beeld staan: you are victorius?
Uhm, wees is iets duidelijker, want ik heb echt geen idee wat je bedoelt...Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 23:04:
wat zijn Generals powers buttons?
Edit: Ah Roetje begreep wel wat je bedoelt zie ik
[ Voor 15% gewijzigd door HolyCorn op 19-07-2003 23:44 ]
dat zijn die buttons rechts op je scherm. Bijvoorbeeld die drones, attilery of EMP bomb. Die buttons konden andere mensen al binnen 1 minuut in de game tevoorschijn laten komen en dus al binnen 1 minuut een attilery op je aars gooien. Nu kan dat niet meer.Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 23:04:
wat zijn Generals powers buttons?
Verwijderd
En later in het spel zag ik opeens iedereen aftellen en kreeg ik dus een disconnect terwijl mijn internetverbinding helemaal ok was. Ik erger me dood aan dit soort bugs.
Ik vind trouwens wel dat elke disconnect met een loss en disconnect betaald moet worden. Want nu gaan verliezers alsnog disconnecten puur om de winnaar te irriteren. Bij de paar gevallen dat er echt iets mis is moet je gewoon mee leven. Maar 0 wins op een account is sowieso niet geloofwaardig en ik weiger sowieso met dat soort lamers (disconnecters) te spelen.
Volgens mij niet. Dit is een probleem van Gamespy, niet EA.senater schreef op 19 July 2003 @ 14:54:
waarom krijg je geen win als iemand disconnect?
ja.
[ Voor 43% gewijzigd door Count op 20-07-2003 00:13 ]
Idd. Eerst waren de servers down en toen ze weer up waren was dat probleem er weer. Alhoewel het me wel logisch lijkt als ze dat met de patch weer rechtzetten. Het heeft gewerkt, dus waarom niet ff fixen als je toch al weet hoe het moet?Countach schreef op 20 July 2003 @ 00:11:
[...]
Volgens mij niet. Dit is een probleem van Gamespy, niet EA.
gefikstVerwijderd schreef op 19 July 2003 @ 23:58:
[...]
Ik vind trouwens wel dat elke disconnect met een loss en disconnect betaald moet worden. Want nu gaan verliezers alsnog disconnecten puur om de winnaar te irriteren. Bij de paar gevallen dat er echt iets mis is moet je gewoon mee leven. Maar 0 losses op een account is sowieso niet geloofwaardig en ik weiger sowieso met dat soort lamers (disconnecters) te spelen.
En het lullige is dat EA niet goed begrijpt wat nu het probleem is met disconnectors.
Sommige mensen willen hun record goed te houden. Wat op zich dus best dom is. De echte topspelers hebben juist heel veel losses omdat ze veel oefenen en nieuwe strategieen testen. Deze mensen disconnecten dus moedwillig en zullen ook in de toekomst wel een cheat vinden waarmee dit kan (mismatch bijv.). Hier doe je niet zoveel aan denk ik.
Maar de meeste mensen disconnecten uit frustratie. Is ook suf omdat iemand zich dus helemaal druk gaat maken om een spelletje. Maar dit kun je dus gemakkelijk oplossen door ALT+F4 te disablen. Want als ze helemaal ALT+TAB, CTRL+ALT+DEL, taskmanager etc moeten doen dan is het gemakkelijker voor hun om gewoon Exit te doen vanuit het spel. Helaas doen ze dit niet in patch 1.6, vind ik echt een gemiste kans. Het zou het disconnecten niet oplossen maar wel drastisch verminderen denk ik.
En je hebt nog 5% aan echte assholes die je gewoon pissed off willen krijgen.
[verhaaltje]
Vandaag speelde ik nog een potje en zat ik een 300+ wins China speler helemaal in te maken met USA (humvee harrasment, voor het grootste gedeel). Die gast werd zo opgefokt dat ie continue vrij ranzig zat te trashtalken. Ook zei ie iets van: "when I have 1 building left I will disconnect".
Dus ik dacht, laat ik hem eens verder irriteren. Ik stop een generals point in Stealth fighters en ik mol zijn Gatling turrets en daarna prik ik steeds zijn dozers en supply trucks lek. Die gast bouwt een stuk of 8 gatling tanks voordat ie door heeft dat dat geen flikker uitmaakt
Op een gegeven moment heb ik op deze manier dus zijn geldkraan dichtgeschroefd, zijn basis gemold behalve voor 2 gebouwen en ben ik ff naar de Albert Heijn gegaan. Kom ik een kwartier later terug zie ik dat hij nog zit steeds te schelden enzo.

Ik lachte me suf. Dat zo iemand een kwartier zijn best zit te doen om mij pissig te krijgen... triest is understatement
[/verhaaltje]
* Roet agrees 100%..Countach schreef op 20 July 2003 @ 00:31:
[...]
gefikst
En het lullige is dat EA niet goed begrijpt wat nu het probleem is met disconnectors.
Sommige mensen willen hun record goed te houden. Wat op zich dus best dom is. De echte topspelers hebben juist heel veel losses omdat ze veel oefenen en nieuwe strategieen testen. Deze mensen disconnecten dus moedwillig en zullen ook in de toekomst wel een cheat vinden waarmee dit kan (mismatch bijv.). Hier doe je niet zoveel aan denk ik.
Maar de meeste mensen disconnecten uit frustratie. Is ook suf omdat iemand zich dus helemaal druk gaat maken om een spelletje. Maar dit kun je dus gemakkelijk oplossen door ALT+F4 te disablen. Want als ze helemaal ALT+TAB, CTRL+ALT+DEL, taskmanager etc moeten doen dan is het gemakkelijker voor hun om gewoon Exit te doen vanuit het spel. Helaas doen ze dit niet in patch 1.6, vind ik echt een gemiste kans. Het zou het disconnecten niet oplossen maar wel drastisch verminderen denk ik.
En je hebt nog 5% aan echte assholes die je gewoon pissed off willen krijgen.
[verhaaltje]
Vandaag speelde ik nog een potje en zat ik een 300+ wins China speler helemaal in te maken met USA (humvee harrasment, voor het grootste gedeel). Die gast werd zo opgefokt dat ie continue vrij ranzig zat te trashtalken. Ook zei ie iets van: "when I have 1 building left I will disconnect".
Dus ik dacht, laat ik hem eens verder irriteren. Ik stop een generals point in Stealth fighters en ik mol zijn Gatling turrets en daarna prik ik steeds zijn dozers en supply trucks lek. Die gast bouwt een stuk of 8 gatling tanks voordat ie door heeft dat dat geen flikker uitmaakt
Op een gegeven moment heb ik op deze manier dus zijn geldkraan dichtgeschroefd, zijn basis gemold behalve voor 2 gebouwen en ben ik ff naar de Albert Heijn gegaan. Kom ik een kwartier later terug zie ik dat hij nog zit steeds te schelden enzo.![]()
Ik lachte me suf. Dat zo iemand een kwartier zijn best zit te doen om mij pissig te krijgen... triest is understatement
[/verhaaltje]
Heb het ook weleens dat mensen zich goed voelen als ze disconnecten, dat vind ik ook best raar. Echt zo van: "Muhaha, I will disconnect now, u n00b". Net alsof ze helemaal de held zijn als ze 2 knopjes tegelijk in rammen.
Trouwens taskmanager wordt ook disabled dus das wel fijn. Ook het alt-tabben (als je heel snel alt-tabbed krijg je ook error, zelfde effect als alt-F4) wordt hopelijk ongedaan gemaakt.
Dat neemt niet weg dat cases ladder schoon wordt, ookal resetten ze hem. Heb weleens tegen nr70 gespeeld ofzo, en die missmatched gewoon. Echt triest, die mensen leren het volgens mij nooit. Het enigste wat ze doen is schelden, alt-F4 rammen en weer net zo dom het volgende potje joinen.
Vind het best wel jammer dat er geen normale, officiele 2v2 ladder is waarbij je niet hoeft te reporten maar waarbij dat gewoon ingame gebeurt. Hopen (tja dat moet je vaak bij EA..
Eerst maar kijken wat 1.6 voor effect heeft op het disconnecten en de balans.
PS: REPLAY!!!!!!111
Ik heb die replay van het verhaaltje nie gesaved. Maar ik heb nog wel een redelijk goeie replay van USA vs Gat/TH (in de replay heet ik You_Disconnect).
Verwijderd
Verwijderd
leuke battle en je hield je goed ookal kreeg je behoorlijke klappen en dan een winst heel netjesCountach schreef op 20 July 2003 @ 11:16:
[...]
Ik heb die replay van het verhaaltje nie gesaved. Maar ik heb nog wel een redelijk goeie replay van USA vs Gat/TH (in de replay heet ik You_Disconnect).
heb je misschien op een persoon geklikt. werkt bij de 1.5 niet zo goed krijg je bijn altijd een errorVerwijderd schreef op 20 July 2003 @ 19:53:
ik weet niet waar het aan ligt, maar ik heb 2 keer geprobeerd je replay te bekijken, maar als die AA met 2 gattlings en wat tank hunters komt, geeft ie serious error. en nee, mn pc is niet 60 graden
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
edit: ja nu doet ie het wel, thx
Heb nog een replay van mezelf (dumonde). Heb nog maar een paar keer met gla gespeeld, dus ik wist niet met welke en hoeveel units je wat kon mollen, maar het ging me toch aardig af moet ik zeggen.
replay
replay is 19 minuten ofzo, en tips zijn welkom
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 21:59 ]
Verwijderd
nou speel ik ook nog niet zo lang met GLA maar vind het een mooi leger dus speel nu China en GLA de laatste ben ik minder goed in.Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 21:08:
Hmm zou kunnen, even proberen of ie het anders wel doet
edit: ja nu doet ie het wel, thx
Heb nog een replay van mezelf (dumonde). Heb nog maar een paar keer met gla gespeeld, dus ik wist niet met welke en hoeveel units je wat kon mollen, maar het ging me toch aardig af moet ik zeggen.
replay
replay is 19 minuten ofzo, en tips zijn welkom
wat mij opviel was dat je lang wachte voor je die wapen upgrades nam voor de scorpion (armsdealer) en de rest van die blackmarket want met al die upgrades met name die van de buggies en alle rakketten zijn erg goed (vind ik) en ik denk dat de scudstorm ook eerder gebouwd kon worden? maar gefeliciteerd met de overwinning
11 AM PST. That's 2PM EST and 7PM GMT. Here are the patch details:
hoelaat is dat dan in nederlandse tijd ?
zet je deze map gewoon in je maps dir en werkt het dan?
/quote
idd gewoon in die maps directory in My Documents,
Leuke link is ook:
http:\\www.generalsfiles.com\
hier zijn echte een paar toffe mp mods te downloaden met extra units enzo.
Verwijderd
off topic maar kan ut ff niet laten...Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 00:53:
20:00 uur (GMT = engelse tijd wij zijn GMT +1)
wat doe jij met mijn foto ¿¿¿
tot nu toe alleen deze: Generals-106-brazilian.exe-iwtmp
maar ze zijn aan het uploaden
[edit]
ondertussen zijn ze allemaal geupload:
ftp://ftp.ea.com/pub/eapa.../Generals-106-english.exe
[ Voor 41% gewijzigd door Alphega op 21-07-2003 19:06 ]
Verwijderd
de rest is er ookAlphega schreef op 21 July 2003 @ 19:04:
De patch is er !
tot nu toe alleen deze: Generals-106-brazilian.exe-iwtmp
maar ze zijn aan het uploaden
Sometimes human's are...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
denk dat het eerder aan je systeem ligt of iig je instellingen te hoog hebt staan voor je systeem. ik heb met 1.0 tot en met 1.05 nooit problemen gehad met alles maxScorperito schreef op 21 juli 2003 @ 19:36:
hopen dat skirmish nou eens een keer zonder diavoorstelling kan worden gespeeld...
ik kan hem niet patchen

bij english.big
[ Voor 12% gewijzigd door FragNeck op 21-07-2003 19:53 ]
Nee oude replays zijn niet meer te bekijken.thisbeingme schreef op 21 juli 2003 @ 20:35:
Kan je de oudere replays nog kijken nadat je gepatched heb? Anders wacht ik nog even met patchen
[ Voor 72% gewijzigd door Bokkie op 21-07-2003 20:53 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Duh, hij is al bijna 2 uur uit
Heb je niet toevallig files geëdit of een crack ofzo geïnstalleerd want dan zal de patch niet werken.BigFast schreef op 21 July 2003 @ 20:57:
Ff vraagje net die 1.6 Ge d/lt en hij geeft een sizemismatch aan, hoe kan dat?? corrupt filetje op de ea server??
nah hier is ie dan:
edit: nah maar effe weggehaalt
[ Voor 100% gewijzigd door senater op 22-07-2003 00:36 ]

Alleen de changelog voor 1.6 was voldoende geweest. Die van 1.5 en daaronder weet/heeft iedereen al.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Die staat ook bij iedereen op z'n eigen PC na het installeren van 1.6, en er staat niets nieuws in die readme, behalve de changes die al vaker gepost zijn. Dus waarom post je dit nu eigenlijk?senater schreef op 21 juli 2003 @ 22:58:
dat nog niemand de readme heeft gepost
nah hier is ie dan:
[...]

Installeer ik 1.6, start een multiplayer spel en gelijk een mismatch!
De eerste keer ooit dat ik een mismatch heb na het installeren van een patch die een shitload aan dingen met verbeteren! Top hoor!
mja dat zal je nog vaker gaan meemaken die mismatchesFallenAngel666 schreef op 21 July 2003 @ 23:27:
LMFAO!
Installeer ik 1.6, start een multiplayer spel en gelijk een mismatch!
De eerste keer ooit dat ik een mismatch heb na het installeren van een patch die een shitload aan dingen met verbeteren! Top hoor!
ea heeft 3 maanden over de patch gedaan en het lijkt alsof er nu nog meer bugs in zitten
check dit topic: http://messagebrd.westwoo...bb=get_topic;f=1;t=036541
Het enige verschil is dat de disconnector nu ook een d/c op zijn stats krijgt. BOEIEND!!!
Stats kun je nog steeds editen dus veel plezier. Op het officiele forum is er ook al een aardige opschudding over deze fuckup ontstaan.
de gene die disconect krijgt een disconect en een win de andere de onschuldige dude die wint krijgt een disconectCountach schreef op 22 July 2003 @ 01:40:
ALT+F4 is helemaal niet gefikst. Cheaters hoeven niet eens te mismatchen.
Het enige verschil is dat de disconnector nu ook een d/c op zijn stats krijgt. BOEIEND!!!
Stats kun je nog steeds editen dus veel plezier. Op het officiele forum is er ook al een aardige opschudding over deze fuckup ontstaan.
dus het is alleen maar beter geworden voor de disconecters
van mijn mag ea de statz eruit gooien
eigenlijks meerdere dingen die ze zouden fixen zijn erger geworden
[ Voor 6% gewijzigd door senater op 22-07-2003 01:51 ]
Geloof mij nou, mensen die ALT+F4 doen, doen dat ook voor hun stats, en als er een Disconnect bij komt, is dat opeens een stuk minder aantrekkelijk. ALT+F4 is een Windows feature, daar kan EA niets aan doen. Je kan net zo goed je PC uitzetten...Countach schreef op 22 July 2003 @ 01:40:
ALT+F4 is helemaal niet gefikst. Cheaters hoeven niet eens te mismatchen.
Stats editen? Bedoel je zelf je stats invullen in die ene *.ini? Als je dan weer online gaat veranderd GOL die vanzelf weer terug naar wat het was...geloof ik.
Je hebt 100% gelijk, khad nog ff getest met een kameraad van mij. De disconnector krijgt een WIN en de eerlijke speler een DISCONNECT.senater schreef op 22 July 2003 @ 01:51:
[...]
de gene die disconect krijgt een disconect en een win de andere de onschuldige dude die wint krijgt een disconect
dus het is alleen maar beter geworden voor de disconecters
van mijn mag ea de statz eruit gooien
eigenlijks meerdere dingen die ze zouden fixen zijn erger geworden
En dan beweren ze glashard dat er een testing/QA periode is geweest.

Daar geloof ik dus geen ruk van.
Ik hoor van andere mensen dat bepaalde hacks nog steeds werken (mapreveal etc).
Als programmeur (ben nu 4e jaars) weet ik dat ALT+F4 makkelijk te disablen is. Je kunt zelfs ALT+TAB disablen via DirectInput. Dit is minder dan 4 regels tekst schrijven. Waarom doen ze dat niet? Ik snap dat gewoon niet.
Anders kan je je bestanden beschadigen door reset te drukken.
Verder is er dan nog de mogelijkheid om CTRL + ALT + DEL te drukken of met een multimedia toetsenbord of WIN + E een ander programma naar de voorgrond te drukken.
Sometimes human's are...
Die 'glitch' had ik voorheen nooit, en nu ineens wel?!-Graphical glitches still occur on Geforce cards.
-Firewall override entry does not work.
-More connecting problems
Gisteren bij 4 pogingen steeds niet kunnen connecten (zo'n firewallmelding).
En tooltjes als "Ihatethiskey" kunnen je windowstoets blocken (zelf geinstalleerd) dus het KAN wel. Waarom kon bij RA2 het wel goed draaien en hier niet?! Gamespy zuigt gewoon. En dat die cheats/hacks nog werken is ook fout.
Ook lekker: 2vs2 player joinen, gaat die ander 2 players closen en stopt ie er zo'n map in die je moet verliezen (die dam). Instellen dat je 2vs2 niet ineens kunt veranderen in 1vs1!
Verwijderd
Muwahaha, sorry hoor, maar hoe kun je dat nou zeggen? Het enige wat lijkt te werken zijn de balance changesVerwijderd schreef op 22 July 2003 @ 10:02:
Ik wordt helemaal gek van dat gezeik van jullie. Wat een doelloos geratel. Als je er niet meer tegenkunt, ga dan niet meer online zodat andere spelers geen last hebben van enige irritante frustraties. Patch 1.6 functioneert naar tevredenheid bij de meeste weldenkende mensen. Stop laming, start gaming!

Patch 1.6 werkt inderdaad naar behoren1. FIREWALLPORTOVERRIDE INI ENTRY - repaired this entry so it functions correctly. See section 2.1 of the Readme for more information on using this INI entry.
Werkt niet
2. ALT-F4 MULTIPLAYER EXPLOIT - Quitting the game during a multiplayer match using Alt-F4, as well as Ctrl-Alt-Delete or the Alt-Tab menu, will now correctly give the user a disconnect stat.
Werkt niet
3. CHINESE AND KOREAN IME WINDOW ORDER - Re-prioritized the Korean and Chinese IME windows on the Save/Load screen so they now sort on top of all other windows.
boeien
4. SCUD STORM ANTHRAX BETA BUG - GLA’s Scud Storm now has the correct damage radius when upgraded with Anthrax Beta.
Werkt, want is simpel te editten in ini-files
5. CHINA GATTLING TANK BUG - China’s Gattling Tank now correctly moves slower when it is damaged.
6. MULTIPLAYER LOBBIES – The lobbies have been renamed to allow people to congregate based on the type of game they want to play, not their region. These lobbies are:
• 1 vs 1
• 2 vs 2
• 3 vs 3
• 4 vs 4
• Free4All
• ClanWars
• Asia
• Europe
• N America
• No Supers
• Mod Maps
• Newbies
Woeptiedoe
7. GENERAL BALANCING ISSUES:
• China’s Gattling weapons now require Line of sight to fire.
• China’s MiG cost increased from 1000 to 1200.
• China’s MiG Armor cost increased from 500 to 1000.
• US’s Cold Fusion Reactor Control Rod upgrade cost decreased from 800 to 500.
8. QUICKMATCH RESOLUTION – The resolution for QuickMatch games is no longer limited to 800x600.
Werkt, want zo wordt de quickmatch nog trager...
9. BEHIND BUILDINGS GRAPHIC - Addressed a problem where unit occlusion was causing people with older video cards to see invisible units.
schijnt nog steeds niet opgelost te zijn
10. ALTERNATE MOUSE INTERFACE - Added feature to allow players to play with “right click action” interface. Movement and actions are handled via right click on the mouse. Also changed arrow keys to support map scrolling.
Boeien
11. GEFORCE FX GLITCH - Fixed a glitch that caused some graphics corruption to appear for owners of NVIDIA's GeForce FX video cards.
werkt niet
12. CRASH FIX – Fixed a crash that occurred when you disable the “behind buildings” feature in the advanced options, exit the game, re-enable the feature in the advanced options, and then load a map.
zal wel
13. CHEAT HACKS – Fixed the ability for players to cheat by giving themselves automatic build, upgrade, and Generals powers buttons. Also fixed the ability for players to hack their Generals points in multiplayer games.
geen berichten over gehoord

Dat is lekker makkelijk lullen. We mogen toch nu wel onderhand verwachten dat de game bijna foutloos werkt hè na 6 patches. We hebben er allemaal flink voor moeten dokken. Wanneer je de officiële fora van Generals bekijkt zie je genoeg problemen.Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 10:02:
Ik wordt helemaal gek van dat gezeik van jullie. Wat een doelloos geratel. Als je er niet meer tegenkunt, ga dan niet meer online zodat andere spelers geen last hebben van enige irritante frustraties. Patch 1.6 functioneert naar tevredenheid bij de meeste weldenkende mensen. Stop laming, start gaming!
Da's juist het probleem, je kunt je game nauwelijks starten.Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 10:02:
Stop laming, start gaming!
En cheats/hacks worden geheim gehouden - waarom?
Je kunt beter weten wanneer/hoe iemand bezig is, dan dat je scheldpartijen krijgt terwijl je doodeerlijk bezig bent!
Beetje betatest had zat ideeen opgeleverd:
-geen vaste plaatsen selecteren bij custom maps; maar keuze uit naast teamplayers/random/verspreid (spot 1 en 2 nu vaak voorzien van idioot veel resources, andere bases enzovoorts).
-firewallproblemen heb ik nooit bij Black Hawk Down, RA2 had het minder, Counter-Strike, MOHAA (die performt vaak wel minder) en andere games
-veel te weinig officiele multiplayermaps
-een add-on bekendmaken terwijl online het zaakje nog steeds rammelt
Het is een wereldgame, maar met die lamers (niet WIJ dus) dreigt het spel ten onder te gaan aan dit geneuzel.
De nr 6 t/m 13 hebben slechts 1 win, dat moet de gemiddelde GoT'er toch beter kunnen
Verwijderd
FIREWALLPORTOVERRIDE INI ENTRY werkt wel als je ook weet hoe je router werkt.
Quickmatch eindelijk op fatsoeklijke resoluties, dus dit is ook al ok.
Verder zijn het cheats die Mismatchen veroorzaken en niets anders.
Het probleem is dat teveel mensen liggen te blaten terwijl ze niet weten waar ze het over hebben. Dat zijn de mensen die direct in de stress schieten. De mensen die niet even de moeite nemen om ff na te denken dat het probleem misschien wel bij jezelf zou kunnen liggen. Neem als voorbeeld die geforce fx fix. Die werkt gewoon wel, je moet wel de laatste drivers geinstalleerd hebben (WHQ approved) en dirext 9. Dus schei uit met die vicieuse cirkel van anti EA-indoctrinatie. Ze hebben al veel kick-ass games op de markt gebracht en ook generals is kickass.
Have fun!
Oh ja, als iemand zin heeft om zonder al dat gezeik een leuke pot te spelen => speedo666
Laters

[ Voor 114% gewijzigd door HolyCorn op 22-07-2003 13:19 ]
niet echt, want nu gaan al die kids zo hoog mogelijk zetten wat resulteert in een dia show in veel gevallen -_-Quickmatch eindelijk op fatsoeklijke resoluties, dus dit is ook al ok.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Dit topic is gesloten.