[C&C] Generals - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73787

Glorificationer: zeg eens, heb jij het negativisme uitgevonden?

We leven in 2003, en dan hadden we graag gebruik gemaakt van onze high-end grafische kaarten, niet? Ik neme tenminste niet aan dat iemand die zich net ene 9700 pro / 9800 pro / geforce fx 5800+ aangeschaft heeft, erg vrolijk wordt van 800*600. Dat geldt trouwens tot en met de geforce 3. Dat QM nu op alle res. draait is een default waarde.

En nu kom jij aan met bovenstaande opmerking.
Dat is negativisme, het heeft nl. niets met Generals te maken maar alles met de merites van het online spelen. Je kunt helaas niet bepalen wat je ally en / of tegenstander doen / moeten doen (volgens jou)

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Agree with Speedo666.

Alles afzeiken is erg makkelijk. Dat het niet helemaal is zoals je verwacht is jammer maar dat maakt EA echt niet sukkels. Die gasten zijn echt wel pro anders komen ze niet met zo'n game. Dat jij zo gefrustreerd bent is alleen maar goed want dat betekent dat je spel HEEEL belangrijk vindt.

Is het overigens mogelijk om een unit in rondjes te laten lopen of te laten partoeilleren?
Ik ken het waypoint systeem (alt) maar een rondjes maken is volgens mij daarmee niet mogelijk?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*Agrees with Glorificationer en 90% van de generals spelers...*

@ Dinictus, nee je kunt geen patrols uitzetten, alleen die waypoints. Vind ik best jammer, want dat was best handig.

En speedo666, heb jij dan het positivisme uitgevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Holycorn, ouwe rukker.

Je moet niet zeuren, ik zou me de tering ergeren als ik tegen jou moest quickmatchen.
Zet'm alsjeblieft niet boven de 800x600. Ik heb je specs gezien....

Ik begrijp je nu. Sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Speedo666 :X

lol

Holy: in een missie van de GLA die waar je de dam mot breken zie ik wel een aantal rangers pattroeilleren, dat is dan zeker scripted?

Tis net zo leuk als je wat tenks om je basis heen kan laten rijden of een hummer met een drone en 3 pathfinders erin tegen de BL of Jarmen!

[ Voor 164% gewijzigd door Dinictus208 op 22-07-2003 15:25 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hee speedo, wtf is jouw probleem? Ik weet niet welk onderdeel van mijn specs tegenvalt hoor, maar ik kan je verzekeren dat ik fijn kan gamen :X Misschien dat je jouw 1337, dat betekent elite trouwens, specs is kunt laten zien? En ik zou me ook de tering ergeren als ik tegen jou moest quickmatchen, weer zo'n rukker die de resolutie op 1600 zet, en dan iemand anders de schuld geeft dat het zo langzaam is |:( Mmh, zo iemand hadden we al eerder hier :X

Edit, Dinictus: Ja, scripted kun je ze wel laten patrouilleren, maar ingame dus helaas niet.

[ Voor 11% gewijzigd door HolyCorn op 22-07-2003 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 02:49

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Anoniem: 73787 schreef op 22 juli 2003 @ 15:14:
Holycorn, ouwe rukker.

Je moet niet zeuren, ik zou me de tering ergeren als ik tegen jou moest quickmatchen.
Zet'm alsjeblieft niet boven de 800x600. Ik heb je specs gezien....

Ik begrijp je nu. Sterkte.
LoL ! Hij heeft een Ti4400 man! Ik speel vloeiend C&C Generals op 1600*1200 met álles op z'n High (custom & particles hoger) met een Ti4200....

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Jongens dit begint meer op een flame te lijken dan een discussie over het spel. Laten we lekker over het spel doorlullen.

Is het echt niet mogelijk om units te laten patroeilleren?

Wanneer komen er eindelijk nog eens wat extra officiele EA maps?
Ik speelde laats op waterwheel, nou dat leip me een partij traag niet leuk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27
Huishoudelijke mededeling
Het irc kanaal is veranderd naar #C&C

Dit vindt uiteraard plaats op de Tweakers IRC server: irc.tweakers.net

voor de luie mensen: KLIK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinictus schreef op 22 July 2003 @ 15:36:
Jongens dit begint meer op een flame te lijken dan een discussie over het spel. Laten we lekker over het spel doorlullen.
vind ik prima, moet je aan speedo vragen. Oeps daar ga ik weer ;)
Nee!
Wanneer komen er eindelijk nog eens wat extra officiele EA maps?
Nooit! Nee, geen idee, zou me niet verbazen als dat pas met zero hour is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Dinictus schreef op 22 juli 2003 @ 15:36:
Je kunt units op guard zetten maar patroulleren gaat niet. Dat kan alleen als je een map maakt en je precies aangeeft wat de computer moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een ti440, Lol, is dat niet zo'n geforce 4 geval? Vloeiend op 1600 x 1200, tuurlijk gaat dat.

Maar wel met ene cpu > 2Ghz, niet met een AMD XP+ < 2.0 ghz Abacus.

Maar ben het wel eens met dinictus, begint aardig op een flame te lijken. En dat willen we niet, toch?

Hoewel er als x pagina's lang geflamed wordt tegen EA. Maar dat mag wel!? Nietszeggende mails over niet juist weergegeven feiten. Geen moderator die er van wakker ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Nou ik ben erg blij met c&c @ 1600x1200 met alles vol open :P
Loopt ook lekker, nooit crashes en alles werkt goed, behalve 1 ding:
Als ik een Skirmish ga doen dan heb ik wel eens (vaak) bij desert maps dat mijn basis na een bepaalde tijd ontploft. Alles weg en ik verlies. Het is nog voordat de vijand op bezoek komt. Iemand een idee wat het is.
Ik speel het graag dit spel, alleen vind ik dat de computer tegenstanders nog steeds niet echt heel erg moeilijk zijn (ok tenzij je 7 brutals pakt :P )

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 73787 schreef op 22 July 2003 @ 15:41:
Een ti440, Lol, is dat niet zo'n geforce 4 geval? Vloeiend op 1600 x 1200, tuurlijk gaat dat.

Maar wel met ene cpu > 2Ghz, niet met een AMD XP+ < 2.0 ghz Abacus.

Maar ben het wel eens met dinictus, begint aardig op een flame te lijken. En dat willen we niet, toch?

Hoewel er als x pagina's lang geflamed wordt tegen EA. Maar dat mag wel!? Nietszeggende mails over niet juist weergegeven feiten. Geen moderator die er van wakker ligt.
Goed, geen geflame meer, maar uhm, welk gedeelte van AMD Athlon XP 1700+ @ 2.25 GHz snap je niet dat je met dit verhaal over cpu's komt?

Edit @ nhimf:
Na een halve minuut ongeveer? Heb je misschien een illegale cd-key gebruikt? Maar als je hem re-installed, dan moet het weer werken. Had ik ook in het begin toen ik eerst een test-versie had geprobeerd ;)

[ Voor 16% gewijzigd door HolyCorn op 22-07-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
nhimf schreef op 22 July 2003 @ 15:44:
Nou ik ben erg blij met c&c @ 1600x1200 met alles vol open :P
Loopt ook lekker, nooit crashes en alles werkt goed, behalve 1 ding:
Als ik een Skirmish ga doen dan heb ik wel eens (vaak) bij desert maps dat mijn basis na een bepaalde tijd ontploft. Alles weg en ik verlies. Het is nog voordat de vijand op bezoek komt. Iemand een idee wat het is.
Ik speel het graag dit spel, alleen vind ik dat de computer tegenstanders nog steeds niet echt heel erg moeilijk zijn (ok tenzij je 7 brutals pakt :P )
Als je een crack hebt geïnstalleerd voor een ander EA spel (bv BattleField) dan kan dat de generals beveiliging triggeren. Waardoor je basis na 5 minuten ontploft. Je zult dan Generals gewoon opnieuw moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Laat ik eens iets positiefs zeggen over de patch :)

Volgens mij lukt het nu wel vaker om een 4vs4 match te starten. Eerst kreeg je de helft van de tijd een firewall melding maar nu lijkt dat in mijn ervaring zwaar verminderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ik heb ook nog iets positiefs gemerkt trouwens :o :
Ik kom steeds meer buddies en clanmates tegen dan voor de patch. Dit is vooral het gevolg van de channels denk ik (2 vs 2 channel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:23

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Anoniem: 73787 schreef op 22 July 2003 @ 14:30:
Glorificationer: zeg eens, heb jij het negativisme uitgevonden?

We leven in 2003, en dan hadden we graag gebruik gemaakt van onze high-end grafische kaarten, niet? Ik neme tenminste niet aan dat iemand die zich net ene 9700 pro / 9800 pro / geforce fx 5800+ aangeschaft heeft, erg vrolijk wordt van 800*600. Dat geldt trouwens tot en met de geforce 3. Dat QM nu op alle res. draait is een default waarde.

En nu kom jij aan met bovenstaande opmerking.
Dat is negativisme, het heeft nl. niets met Generals te maken maar alles met de merites van het online spelen. Je kunt helaas niet bepalen wat je ally en / of tegenstander doen / moeten doen (volgens jou)

Zucht.
Idd, maar die merites zorgen er wel voor dat ik niet relaxed kan spelen op Generals online ;)
En ok ik ben vaak negatief over t spel, maar er zijn ook veel dingen om negatief op te zijn.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Conclusie van dit gebabbel: zero hour wordt zowel door Glorification als Holycorn aangeschaft. Om vervolgens de sonic tanks van de usa en de mottorrijders van de gla te gaan afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:04
Misschien een bugje misschien toeval van het einde van de game..
Ik speel usa
Spy drone upgrade
En wanneer je hem via de rechter kant van je scherm kies en ergens plaatst
Dan snel je command center selecteren (snel toets 0 ;) ) en via de button kon ik er toen nog eentje plaatsen omdat het countertje nog niet gereset was.
Als dit een bugje is dan kun je er toch gebruik van maken ;)
Het is me nog pas 1x overkomen maar ik ga er wel op letten of die niet vaker kan ;)
HolyCorn schreef op 22 July 2003 @ 15:45:
[...]

Goed, geen geflame meer, maar uhm, welk gedeelte van AMD Athlon XP 1700+ @ 2.25 GHz snap je niet dat je met dit verhaal over cpu's komt?

Edit @ nhimf:
Na een halve minuut ongeveer? Heb je misschien een illegale cd-key gebruikt? Maar als je hem re-installed, dan moet het weer werken. Had ik ook in het begin toen ik eerst een test-versie had geprobeerd ;)
Er staat skirmish ;)

[ Voor 34% gewijzigd door The-Source op 22-07-2003 18:31 . Reden: quotje erbij gegooid ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

net een paar keer 2vs2 gespeeld en een 4vs4 en niemand die alt+f4 gebruikte! kan ook toeval zijn maar jah =) en en hier is de eerste 1.6rep :P (op got dan :P)

http://www.jumpiefox.demon.nl/gg.rep

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 21:23

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Anoniem: 73787 schreef op 22 juli 2003 @ 17:29:
Conclusie van dit gebabbel: zero hour wordt zowel door Glorification als Holycorn aangeschaft. Om vervolgens de sonic tanks van de usa en de mottorrijders van de gla te gaan afkraken.
ehm nee, alleen als t nu echt gebalanceerd gaat worden (lol) , de gare gameplay zal wel blijven

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
En hoe zit het met dat verkopen van je headquarters als deze wordt gesloopt, krijg je nu ook geen sync error ofsow meer?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem mijn positiefheid terug over de patch. Ik heb nu teveel firewall meldingen gezien en al 2x een serious error gehad.
De support van EA is om van te kotsen. Zolang op deze patch laten wachten en dan nog niks oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een verkeerde key hebt, ontploffen je gebouwen ook in een skirmish hoor :) Zoals ik al zei, dat heb ik ook gehad ;)
Anoniem: 73787 schreef op 22 July 2003 @ 17:29:
Gast, doe toch is relaxed :| Als je het topic een beetje gevolgd had, dan had je wel gemerkt dat ik generals echt niet aan het afkraken ben. Ik reageerde op die post van jou waarin je zei dat patch 1.6 naar behoren werkt, wat dus niet het geval is. Dat jij je hierdoor voelt aangevallen kan me echt niet boeien, geeft alleen aan dat je niet tegen een weerwoord kan.
Trouwens, wat zijn nou die über-specs van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

en die verasing dan waar ze het over hadden een speciale menu als je op je rechtermuisknop drukt :? ligt het aan mijn of is dat gewoon gelul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
senater schreef op 22 July 2003 @ 22:54:
en die verasing dan waar ze het over hadden een speciale menu als je op je rechtermuisknop drukt :? ligt het aan mijn of is dat gewoon gelul
Mmh, bedoel je niet gewoon dat je met 1.6 je linker en rechter muisknop kan omwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
HolyCorn schreef op 23 juli 2003 @ 00:18:
[...]

Mmh, bedoel je niet gewoon dat je met 1.6 je linker en rechter muisknop kan omwisselen?
simpelweg, jah.. Ze bedoelen dus dat je je mannetjes etc. kan besturen ala warcraft style dus met rechtermuisknop

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

woei! geweldig! ownage.... wow man voor een patch waar we 2maanden? opgewacht hebben en die 16mb is? w00t stelletje leet proggers daar :X

dude die patch is troep! alt+f4 kan nog steeds. mismatch ding jup ook al gehad... w8 nog steeds op de eerste gast met een cheat...
Vat btw sommige dudes niet.. wat vinden jullie goed aan deze patch?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Alpha-xp schreef op 23 July 2003 @ 01:45:
woei! geweldig! ownage.... wow man voor een patch waar we 2maanden? opgewacht hebben en die 16mb is? w00t stelletje leet proggers daar :X

dude die patch is troep! alt+f4 kan nog steeds. mismatch ding jup ook al gehad... w8 nog steeds op de eerste gast met een cheat...
Vat btw sommige dudes niet.. wat vinden jullie goed aan deze patch?
De GLA bug is opgelost en USA powerplant upgrade is goedkoper!

Maar of ik daar nou drie maanden voor wil wachten...?

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Na het uitkomen van patch 1.6, is het op het generals board niet gezelliger geworden.

Gamer.nl heeft daar zelfs een artikel over http://www.gamer.nl/nieuws/18485

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, nee, ik kan er wel tegen, het irriteert me alleen dat er zoveel gezeik wordt.

Uber-specs: P4 3.0GHZ / ASUS GEFORCE FX 5900 / 1gig inferion / 3x 120 gig IBM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

speedo666,

ik snap jou niet, waarom word jij "boos" als iemand een patch niet goed vind?
ik bedoel, deze patch zou volgens harvard de magische patch zijn die alles oploste,
want het is gewoon zo dat, in 1.5 China overheersde, en dat cheats zuigde.

En ik vind het niet raar dat in quickmatch de regels vast staan qua resolutie, he is immers toch ook zo dat iedereen met dezelfde voordelen moet spelen bij voetbal? Een vaste resolutie zorgt voor altijd snelle games, en als jij zo nodig op 1600x1200 moet spelen, moet je dat doen op custom :/

vind het echt jammer dat ze overgestapt zijn op losse resolutie, omdat er helaas gewoon veel mensen een game spelen met 20 fps ofzo, en dat niet erg vinden. Maar ondertussen lag ik er kapot aan.

Ik vind niet dat jij het recht hebt ons hier zo af te kraken, terwijl ik jou hier nog helemaal niet zo lang heb gezien, en de rest van ons allemaal Goede generals spelers zijn, holycorn, roetje, en de rest zijn echt wel goede spelers, en mogen van mij best klagen over dingen die niet in orde zijn in de patch..

Maaruh weer ff ontopic,
ik kan de patch nog steeds niet installeren, moet wachten op een No-cd Loader..
omdat mijn cd ontploft was :( (en helaas heb ik hem weggegooit, dus kan ik geen nieuwe meer krijgen :/ )

maar zo te horen is er nog niet echt veel opgelost..

helaas, ik stop nu ook maar met generals denk ik.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47
Als die patch echt zo hard zuigt als iedereen zegt heeft EA toch een dik probleem neem ik aan?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
klaasbram schreef op 22 July 2003 @ 18:28:
Misschien een bugje misschien toeval van het einde van de game..
Ik speel usa
Spy drone upgrade
En wanneer je hem via de rechter kant van je scherm kies en ergens plaatst
Dan snel je command center selecteren (snel toets 0 ;) ) en via de button kon ik er toen nog eentje plaatsen omdat het countertje nog niet gereset was.
Als dit een bugje is dan kun je er toch gebruik van maken ;)
Het is me nog pas 1x overkomen maar ik ga er wel op letten of die niet vaker kan ;)
Hey interessant, ga ik ook es proberen :)

edit:
By the way, USA is nog beter geworden op Lone Eagle. Je kunt nu 2 patriots bouwen ipv 1 dankzij CFR upgrade.

Dit doe ik zo:
CFR ($9200)
Dozer ($8200)
Rax ($7600)
Supply Center + 1 extra chinook ($4400)
4 rangers (2 naar eigen derricks, 2 wachten) + Capture building ($2500)
2e chinook brengt 2x ranger, 1x dozer naar verre oil. Daar bouw ik patriot ($1500)
CFR upgrade ($1000)
Patriot bij basis choke point ($0) (beschermd tegen gat/th)

Komt precies uit dus. Dan krijg je een boost van $4000 en dat is echt super voor USA.

[ Voor 31% gewijzigd door Count op 23-07-2003 11:41 ]

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wow, dit is echt een hele vette replay:

Tourney desert
Ik usa, hij china
Hij 550 wins

Ik probeer snel te techen en 4 chinooks te krijgen, ik denk dat ik beter meer tanks had kunnen bouwen... Maar goed toch nog gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe,

Ik kraak niemand af. Ik stel alleen het afzeiken om het afzeiken ter discussie.
Het feit dat ik hier nog niet zo lang zit zegt niets over mijn generals-competenties en stelt al helemaal geen randvoorwaarde voor hetgeen ik wel of niet post.

Tis ook allemaal zo simpel he.

Dat hele ratingsysteem zorgt voor de grootste bomvarie. De game-kids krijgen een stijve plasser van een goede rating. Als hun speelkwaliteiten echter niet meegaan, gaan ze alt-f4 doen. Das voorspelbaar. Nu krijg je daar een disconnect voor (zoals ook bediscussieerd) en zal het een stuk minder zijn. Natuurlijk zijn er nog gasten die alt-f4 doen, die willen liever een disconnect dan een loss.

Maar het heeft geen zin, om daar over te zeiken aangezien EA er alles ana gedaan heeft wat enigszins mogelijk is. Je kunt ze 1 ding aanrekenen: ze hadden niet voor dat rating systeem moeten kiezen. Maar ja, als ze dat niet gedaan hadden, waren we nu aan het zeiken dat EA geen zin heeft om een rating systeem te bouwen.

Over het feit dat een QM moet vaststaan qua resolutie, kan ik je redelijk volgen. Iedereen moet hetzelfde detailnivo hebben. Maar je zult het vast met me eens zijn dat 1024*768 dan wel echt minimaal is. Anders kunnen we net zo goed CnC op de gameboy gaan spelen, niet?

Resumeren, ik kraak niemand af. Ik geef respons, en ben ietwat recht door zee. Maar dat ben ik altijd, das nl. het meest effectieve.

P.S ik kan niet wachten tot dat ik een keer de twijfelachtige eer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om vervolgens een concreet mysterie uit de wereld te helpen waaral 1000 topics overal aan versleten zijn: als je alleen overblijft in een game nadat je tegenstanders alt-f4 gedaan hebben: krijg je ALTIJD een disconnect. Alleen als een ally van je over blijft (of meer) krijg je een win.

Haal er je voordeel uit.

zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiebbe schreef op 23 July 2003 @ 10:58:
[knip]
Een fijn verhaal
[/knip]

Maaruh weer ff ontopic,
ik kan de patch nog steeds niet installeren, moet wachten op een No-cd Loader..
omdat mijn cd ontploft was :( (en helaas heb ik hem weggegooit, dus kan ik geen nieuwe meer krijgen :/ )

maar zo te horen is er nog niet echt veel opgelost..

helaas, ik stop nu ook maar met generals denk ik.
Je kunt gewoon de no-cd crack voor patch 1.5 gebruiken Wiebbe, die werkt ook met 1.6 :P En als je wilt kan ik wel een cd'jte voor je bakken met een alcohol 120% image van de generals cd, heb je meteen weer een goede cd.

@ klaasbram:
Het is mij niet gelukt om zo 2 drones te krijgen helaas, dus ik denk dat het een gelukje was, maar als het je nog een keer lukt, dan wil ik wel weten hoe het moet :9~

@ Countach:
Nice replay :) Je had wel een paar keer pech met je burton, maar ging op zich wel goed. Die 4 nooks waren prima, aangezien je tegenstander overlord geil was, en je dus niet echt lastig viel in het begin. Maar denk dat je je eerste crusader beter meteen naar de zijkant (bij 2e expo) kunt sturen, want daar komen 90% van de gattlings de eerste keer langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Ik heb ook nog geen success gehad met de drone truuk (5x geprobeert). De cursor verandert in het rode 'can't move' icoontje bij mij. Misschien werkt het alleen met veel lag?

Thx voor het bekijken, Holycorn. Ik moet idd beter Burton microëen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
@ holycon en @ Countach
het is mij zelf ook niet nog een keer gelukt dus ik denk zelf dat het ook gekomen is door het op dat moment traag lopen van het spel..
Had anders wel een leuke bug geweest voor een A10 airstrike of Attilery ;)
Of nog leuker de Full bomb :P
edit:

Maar ja ik zie hier ook weer ruimte voor een exploit..
Het opzettelijk traag laten lopen van de game om zo gebruik te maken van de "bug"
Het wordt afwachten ;)

[ Voor 29% gewijzigd door The-Source op 23-07-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Probeer maar eens ver weg van een commanche heli de rocket pods te doen. Vervolgens meteen nog een keer aanklikken (de rocket pods dus), wachten totdat de heli t heeft uitgevoerd (van de eerste keer) en daarna kan je het meteen nog een keertje doen :)

T is een bug, bij mij iig al langer bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
thisbeingme schreef op 23 July 2003 @ 19:57:
Probeer maar eens ver weg van een commanche heli de rocket pods te doen. Vervolgens meteen nog een keer aanklikken (de rocket pods dus), wachten totdat de heli t heeft uitgevoerd (van de eerste keer) en daarna kan je het meteen nog een keertje doen :)

Hey, zolang die bugs maar pro-USA zijn vind ik het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thisbeingme schreef op 23 juli 2003 @ 19:57:

Mmh, werkt bij mij dus niet :? Ik kan wel nog een keer rocket-pods aanklikken, en krijg dan ook zo'n cursor, maar zodra de heli klaar is met de eerste keer, is meteen de cursor weg, en kan ik het niet nog een keer doen 8)7 Kun jij het met deze patch ook nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
sinds ik die patch geinstalleerd heb verlies ik steeds :?

Is dat een bug?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Flyduck schreef op 23 July 2003 @ 22:18:

Is dat een bug?
Nee, dan ben je gewoon slecht :P

Of verlies je, zelfs als je wint?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flyduck schreef op 23 July 2003 @ 22:18:

Is dat een bug?
LOL!!!! Sorry, maar hier kan ik echt niet serieus op reageren :D Zal wel aan jou liggen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Die bug zit al langer in het spel.. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I HATE EA BECAUSE EVERYONE ELSE HATES EA AND THE MORE I HATE EA THE MORE MY BRAIN STARTS TO FIZZLE AND MELT AND I HATE EA SO MUCH BECAUSE THERE WAS A LOW VOLUME OF LEGITIMATE COMPLAINTS ABOUT GENERALS BUT IT HAD A FIRESTORM EFFECT AS THE M***ES OF COMPLAINTS GATHERED AND COLLECTED AND THE BANDWAGON STARTED ROLLING AND THE ANGRY MOB STARTED GAINING MOMENTUM AND I HATE EA BECAUSE EVERYONE ELSE HATES EA AND THE MORE I HATE EA THE MORE MY BRAIN STARTS TO FIZZLE AND MELT AND I HATE EA SO MUCH BECAUSE EA IS THE CONSUMATE DEVIL AND THE DEMON OF THE WORLD IF YOU HAVE A MISCARRIAGE ITS EA'S FAULT AND EVERYTHING THAT GOES WRONG IS EAS FAULT AND I HATE EA AND I HATE EA SO MUCH THAT MY BRAIN STARTS TO FIZZLE AND MELT AND EA SUCKS SO MUCH AND THEY MADE ALL THESE UNBALANCED GAMES WHICH ARE SO UNBALANCED BECAUSE MY BRAIN HAS FIZZLED AND MELTED TOO MUCH TO UNDERSTAND WHY THE COMMANCHE IS NOT COUNTERED BY QUAD CANNONS BUT RATHER THE TANK HUNTER SO IT IS LIKE MORE OR LESS A FLYING TANK THAT CANNOT BE HARMED BY TANKS WHICH HAS SUPREME RANGE AND GIVES NEWBIES COMPLAINTS AND I HATE EA SO MUCH THAT MY BRAIN HAS STARTED TO FIZZLE AND MELT AND MY HATRED CONSUMES ME IN A FIRESTORM AND HAZE AND SMOKE AND CRACK AND COCAINE AND WEED AND CRAZY CRAZY CRAZY CRAZY CRAZY CRAZY CRAZY I HATE EA SO MUCH THAT I AM GETTING HIGH OFF MY HATE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

This was not my own text, i got it from the generals forum. It's no crap, read it, and think.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 73787 schreef op 24 July 2003 @ 10:08:
This was not my own text, i got it from the generals forum. It's no crap, read it, and think.
Ik heb het gelezen en er erg om kunnen lachen :) Het is inderdaad typisch van die crap die op het EA forum wordt gepost.
Oh, en heb je deze Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop wel is gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gezien je certificeringsplaatje verbaast me dat niet dat je steeds verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
thisbeingme schreef op 23 July 2003 @ 19:57:

Wanneer je rocket pods gebruikt moet je gewoon S drukken wanneer hij klaar is met het stuk maken ;)
Dan kun je (ondanks dat de timer loopt) gewoon de resterende rocket afvoeren op een ander doelwit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:56

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik heb het al eerder gezegt, EA heeft de C&C serie gewoon verneukt. :r
Imho is Generals een bagger game, aangezien het bij mij alleen werkt tot patch 1.3 ofzo, en bij alle andere start ie niet eens. |:(
Ik ga voor de lol 1.6 ook maar ff proberen, maar daar verwacht ik dus helemaal niks van, zeker niet na al die reacties die ik zo her en der gelezen heb. :P

Eigenlijk is EA gewoon de 'Microsoft' van de games industrie, dus als ik een tip mag geven download eerst de iso van een EA game en wacht een paar maanden tot ze de ergste bugs eruit hebben en tot ie in de budget bak ligt. :+

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 08:32
Nou dan mag je hopen dat er uberhaubt nog wel een patch komt!

Generals.nl: Geen patch meer tot Zero hour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Roetje schreef op 24 juli 2003 @ 13:06:
Nou dan mag je hopen dat er uberhaubt nog wel een patch komt!

Generals.nl: Geen patch meer tot Zero hour?
Zal wel net zo als bij RA2 gaan
Deze heeft ook maar patches tot 1.6 en daarna kwam Yuri uit.
Volgens mij is dat een soort standaard policy daar geworden. 6Patches en daarna lekker uitbreidingspakketen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Ik verwacht ook geen patch 1.7, hoewel Harvard wel persoonlijk heeft beloofd snel een 1.7 uit te brengen als er nog cheats/issues waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Countach schreef op 24 July 2003 @ 16:18:
Ik verwacht ook geen patch 1.7, hoewel Harvard wel persoonlijk heeft beloofd snel een 1.7 uit te brengen als er nog cheats/issues waren.
Mja, Harvard zegt wel meer dingen :/ Ben ook bang dat het wel is tot zero hour kan duren voordat er weer wat verandert wordt... Of er moeten wel hele erge cheats opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Saedbanken schreef op 24 juli 2003 @ 11:58:
Ik heb het al eerder gezegt, EA heeft de C&C serie gewoon verneukt. :r
Imho is Generals een bagger game, aangezien het bij mij alleen werkt tot patch 1.3 ofzo, en bij alle andere start ie niet eens. |:(
Ik ga voor de lol 1.6 ook maar ff proberen, maar daar verwacht ik dus helemaal niks van, zeker niet na al die reacties die ik zo her en der gelezen heb. :P

Eigenlijk is EA gewoon de 'Microsoft' van de games industrie, dus als ik een tip mag geven download eerst de iso van een EA game en wacht een paar maanden tot ze de ergste bugs eruit hebben en tot ie in de budget bak ligt. :+
Ik speel anders al een half jaar vol tevredenheid de game dus niet voor iedereen is het kut. En generals heeft mij weer helemaal teruggebracht tot de rts en heeft het in mijn ogen helemaal niet verneukt.

Ik zie hier ook een aantal hersenloze rond lopen die elkaar na lopen te praten...
"jaaaah dat heb ik ook, dat is kut, het is kut EA is kut."

Vreemd dat ik dat gevoel helemaal niet heb, misschien kan ik iets van jullie leren of jullie misschien van mij. Trek je eigen conclusies en ga niet af op wat iedereen blaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Dinictus schreef op 24 July 2003 @ 16:33:
[...]

Ik speel anders al een half jaar vol tevredenheid de game dus niet voor iedereen is het kut. En generals heeft mij weer helemaal teruggebracht tot de rts en heeft het in mijn ogen helemaal niet verneukt.

Ik zie hier ook een aantal hersenloze rond lopen die elkaar na lopen te praten...
"jaaaah dat heb ik ook, dat is kut, het is kut EA is kut."

Vreemd dat ik dat gevoel helemaal niet heb, misschien kan ik iets van jullie leren of jullie misschien van mij. Trek je eigen conclusies en ga niet af op wat iedereen blaat.
Daar sluit ik me bij aan.
Ik speel bijna nooit online (kan het niet goed genoeg ;) )
Maar als mensen zich aan het online play ergeren ga dan lekker skirmisch doen tegen een stel brutal..
vind je dat te gemakkelijk zorg er dan voor dat je een map neemt waar je zelf in de slechte positie staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Yup alleen wat meer goede maps kan geen kwaad dan.
Ik heb elke map echt al tig gespeeld nu.

Zero hours wordt voor mij een fijne afwisseling. Wanner zou dat ding uit moeten komen eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:56

Specht

Il Cuore Sportivo

Goh het is een wonder, heb 1.6 geinstalleerd en Generals werkt weer.
Zijn het toch niet zulke prutsers als ik dacht. :+

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
klaasbram schreef op 24 July 2003 @ 16:41:
[...]

Maar als mensen zich aan het online play ergeren ga dan lekker skirmisch doen tegen een stel brutal..
vind je dat te gemakkelijk zorg er dan voor dat je een map neemt waar je zelf in de slechte positie staat :P
vind ik ook. :) . Ik speel generals wel online en heb ook weleens last van mensen die disconnecten en mensen die hun firewall steeds hebben aanstaan. Maar als ik me irriteer aan dezew dingen ga ik gewoon wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Dinictus schreef op 24 July 2003 @ 16:50:
Yup alleen wat meer goede maps kan geen kwaad dan.
Ik heb elke map echt al tig gespeeld nu.

Zero hours wordt voor mij een fijne afwisseling. Wanner zou dat ding uit moeten komen eigelijk?
TGL death brigde vind ik een leuke kaart maar deze is niet geschikt voor GLA!
Het gebruik van vliegtuigen is bij deze kaart echt noodzakelijk omdat je troopen maar via 1 brug kunt vervoeren.
Als USA kun je natuurlijk chinook gebruiken ;)
Per kant zijn maar 4 depots en 2 derricks + refenadery en hospital.
Dus het is wel meer een bunker map maar ja ieder zijn strategy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
SPOXER schreef op 24 July 2003 @ 17:31:
[...]

vind ik ook. :) . Ik speel generals wel online en heb ook weleens last van mensen die disconnecten en mensen die hun firewall steeds hebben aanstaan. Maar als ik me irriteer aan dezew dingen ga ik gewoon wat anders doen.
Als ik het spel nu gratis had gekregen zou ik er hetzelfde over denken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klaasbram schreef op 24 July 2003 @ 16:41:
[...]

Je kunt online gamen echt niet vergelijken met skirmishes, ook niet tegen brutals op een moeilijk level. Online gamen is elke keer anders, ipv de niet veranderende tactieken van de computer. Tuurlijk kun je het wel moeilijk maken door tegen 5 brutals te spelen, maar hier is ook niks leuks aan te beleven. Een multi-player optie houdt een spel in leven na de eerste paar maanden. Je mag er op z'n minst vanuit gaan dat als je een product koopt waar die functie in zit, dat die ook naar behoren werkt. Is dit niet het geval, dan moet daar wat aan gedaan worden. Het is ook zeker niet zo dat EA meteen kut was! Maar na duizenden posts, waarin goede suggesties gedaan worden, waar niks mee gedaan wordt, mag je toch wel een beetje pissig worden. Zeker als er beloofd wordt dat de game zeker een jaar gesupport wordt!!
Ik zit persoonlijk echt te wachten tot de ladderkit eindelijk gereleased wordt (ook iets wat al beloofd was), zodat er wat goede ladders komen. Zonder het competitie verband valt er voor mij al een stuk spanning weg. Prima als dit wordt uitgelegd als kankeren op EA, maar vertel mij dan het verschil tussen het volgende:

1: Je koopt een hyper moderne dvd speler waarmee je binnen zeer korte tijd ook dvd's kan branden. Later blijkt dat dit toch een heeeel stuk langer op zich laat wachten, als het al mogelijk wordt. Je voelt je flink genaaid neem ik aan.

2: je koopt Generals waarmee je ook online kan gamen, en waarvoor binnen korte tijd een ladder-kit uitkomt. Later blijkt dat het online gamen vaak niet meteen lukt, en dat de ladder-kit lang op zich laat wachten, als die al komt. Tuurlijk kan je skirmishes spelen tegen de computer, maar een groot gedeelte werkt toch niet naar behoren. Ik voel me genaaid.

Kunnen we nu misschien deze zinloze discussie afsluiten? Dit gaat toch nergens heen, en leidt alleen maar tot 2 verschillende kampen: 1 pro EA en 1 contra EA. Laten we het nog een beetje gezellig houden, en zorgen dat we nog een deel 7 halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Amen _/-\o_

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 07:25
Rival24 schreef op 24 July 2003 @ 19:41:
[...]

Als ik het spel nu gratis had gekregen zou ik er hetzelfde over denken.....
Ik ben het helemaal met je eens, ik heb net zoals jij de volle mep voor moeten dokken. Ze hebben beloofd dat het niet zoals yuri en red alert 2 uit de hand zou lopen kwa cheats en dergelijke. Tis alleen maar erger geworden, van de 5 potjes die ik speel zijn er altijd 3 die disconecten zodra je de overhand krijgt.
Ik ben vanaf het allereerste uur c&c fan, maar binnenkort niet meer, sinds yuri's revenge heb ik het zien aankomen. Tis gauw geld verdienen en de support dan opheffen. Echt EA kan een goed voorbeeld nemen aan blizzard met warcraft 3. Die patchen pas echt en doen wat aan cheaten!

Hieronder volgt een waslijst aan cheats, van iemand uit het generals forum die ook gefrustreerd is:
Heys:
. I'm up from the fields to give a candid report about what's going on in EA's "GENERALS" game for June. We are losing the cheating battle on all fronts. Our only salvation lies in that they actually haven't cracked the game. It would appear our biggest enemy is EA itself. Allow me to review:
.
.1) "SERIOUS ERROR" CHEAT: Altho not often used, this CHEAT has been around sinse the beginning of the game. The cheater ASI just used it in an 8 player game against me in an obvious loss for him. The saddest thing about this cheat is EA has known about it for a LONG LONG time, and it still has the ability to strike. Not one to blame for this except EA.
.
.2) "MISMATCH" CHEAT: This occurs in over 50% of the games that have a CHINA team now in 6-8 player games. So sad. Has ruined the game - sent many to other games. The old "TIBERIAN SUN MONEY CHEAT" was thought to be it's sourse, but now the fact that CHINA'S COMMAND CENTER selloff on attack causes the MISMATCH, everyone and their mother is doing it. This glitch causes all players to potentially receive a DISCONNECT if they do NOT hit ALT-F4 IMMEDIATELY (in other words, you have to use ANOTHER flaw in the game to prevent ANOTHER flaw in the game to penalize you!!!). The fact that this is a true "BUG" in the game, it has caused good players to turn BAD. Perkentha and Batliff, who were true assets the the GENERALS community hosting 12-20 games a day, now state on the open floor that this is just part of the honest game - which means they get to CHOOSE when they want to lose. What a fatal flaw for a C&C game! The only true cure is to NOT ALLOW CHINA into a match. AZNGOD tells me that USA COMMAND CENTER also has this glitch, but, in all my 300+ games as US, I have not seen the connection of a CC selloff causing a MISMATCH. Because of this CHEAT (and major flaw in the game), my beloved EA can not claim to be adept to it's code-writings. Some claim EA knew of this flaw in the BETA version. Even if they eliminate the COMMAND CENTER selloff flaw, they still have to deal with the TIB SUN MONEY CHEAT causing this effect. EA has known about this for months now and has done nothing.
.
.3) "ALT-F4" CHEAT: It boggles my mind to comprehend what the big guys are doing sometimes. As a result of this inept addition to the game, a mere 10% or less use a standard SURRENDER to leave a game. It promotes bad play, as using ALT-F4 hurts your ingame allies. A bold step into the failures that this game's design team has wrought. BETA testers say this feature was not present on the BETA. How thoughtless that was of EA.
.
.4) "RIPOFF GAME" CHEAT: Copy protection truly fails this time, the first time in a long time for a C&C game. Many players are playing for free. This disgusts me, because they are also the cheaters in the game. My trust in EA's ability and interest to protect this community is seriously eroded. I really appeciated the fact that old C&C games were not very hackable.
.
.5) "PLANT" CHEAT: Because of the RIPOFF CHEAT, we now see a rise in guys running multiple versions of this game simultaniously, allowing for a chorus a cheap parlor tricks. The PLANT cheat is just an example - the cheating HOST has a drone player planted on the opposition side, and the drone with ALT-F4 30 seconds into the game - unevening the sides (4vs4 becomes 3vs4). Thanks again for the ALT-F4.
.
.6) "GAMESPY" CHEAT: Well, if it wasn't enough that the lame-brained cheating community relied on a few novice code-writers to whip up some illegal OUT-OF-GAME programs, we can now turn to GAMESPY, which has an OUT-OF-GAME program that allows these cheaters to now switch their nicknames and KEEP their cheat-wrought records. How can these GAMESPY people have a soul - have a conscience for the C&C Community?
.
.7) "NICKNAME" CHEAT: Well, we all are totally aware that the few that benefit from multiple nicknames are VASTLY OVERCOME by the cheating community's dependance on this CHEAT. They have relied for a DECADE on thier abilties to cheat, and once caught, change their identity. Thanks for keeping the C&C environment so above board!
.
.8) "PING-NUKE" CHEAT: GENERAL's shortcomings are not unknown. But, by allowing the true PEER-TO-PEER gameplay, the cheating community has now honed in on this aspect. They have devised a sort of quick OUT-OF-GAME programmed cheat (another novice code writer device) that allows cheaters to use a 3rd party IP address (usually 24.xxx.xxx.xxx) to PING ATTACK their opposition. The user doesn't know if they are attacking an ally or opponant, so they use NETSTAT -N (or some device) to identify the connected IPs, then have to try different IPs until they start attacking their opposition. Not only do their opponents leave because of this attack, but they leave in disgust, because it grinds the game to a halt. A packet capture program and a IP blocking device is a handy remedy for this attack, but, you're still gonna wait 45mins to an hour, and MAYBE you won't get a DISCONNECT. This cheat is just emerging, but now occurs 25% of all 6-8 player games at this writing.
.
.9) "INI" CHEAT: Another marvelous cheat - some idiot codewriter devised a quick-send package to unwary players that changes thier INI files so they can't re-enter GENERALS ONLINE. EAP design team failure - pure and simple.
.
. 10) "NO FIREWALL" CHEAT: There is a large section of our C&C Community that do not even know thier IP addresses. With the PEER-TO-PEER design of this game, it behooves EAP to WARN people about potential dangers and to KEEP THEIR FIREWALLS UP AND CONFIGURED PROPERLY. Instead, we get little support from the 16+ man support team. Instead, we get a general concensus in the community that FIREWALLS are BAD, both in forums, gamerooms, and even in GAMEROOM TITLES. EAP SUPPORT has turned it's back on the innocents, allowing them to be quite suseptable to KNOWN VIRUSES used (like the SMURF VIRUS) in GENERALS, as well as more serious ones. This is a poor choice of unconcern by EAP.
.
.11) "MAP" CHEATS: Mapmaking supports a small but dedicated section of our C&C Community. Altho I respect it, I also LOATH what mapmaking has done to this game. Not only is the only TRUE working cheat for C&C directly the result to the entrance of mapmaking in C&C (TIB SUN MONEY CHEAT), it's continued support by EA has allowed for the continuation of MAP CHEATERS. By now, most online players know the unwritten policy - DO NOT PLAY UNOFFICIAL MAPS! They are 90% LOSS BAIT the first time played! Worse than that, it has created a collective of cheaters who use map code to CHEAT. EAP, instead of protecting the Community, instead holds a contest for their abilities, while the hard-working ONLINE players can't even get a ladder system up (and when it's done, will it ever matter)? This is all scented as half-baked well-intended ideas, but actually further promote the erosion of our beloved community.
.
. I love EA & I love C&C. I've loved EA from when they were a baby - played M.U.L.E. and MIND MIRROR, and thought they were the HEART of this electronic gaming world - true gaming ARTISTS. C&C, is my specialty. I have been at C&C Online sinse 1995, was a community SYSOP for C&C SOLE SURVIVOR, and have won my share of awards and accolades from our beloved Westwood (miss ya, Theo & Mary)!!! I wouldn't take this time to exact this information if I didn't.
.
. The honest C&C Community is absolutely terrified and succombed on whole. EAP promised a 16-20 man EA SUPPORT TEAM to be on this game for the next 18 MONTHS when this game hit the streets. Instead, we are told of vast indesciptive internal problems now. Burt's excuse that these EAP personnel are busy working on other projects fails miserably - THEY ARE NOT HERE! This EAP team HAS deserted the scene. No presence WHATSOEVER. The bi-weekly apologies from Burt are nice, but hardly make up for the total lack of presense of supervision - which appears intentional.
.
. I do NOT expect a reply here from the EAP TEAM. They have made it policy to HIDE AWAY from these topics, UN-MAN the chatrooms and this Official Message Board, and to allow the cheaters all the tools they need to undermine this fun game. If this were a game of baseball, EAP has done the UNTHINKABLE - they have chosen, with 2 outs in the 4th month, NOT to send someone to BAT for us. Well, needless to say, the Community is in shock...HELP PLEASE!!!!...
.
.FAUST2001
.FaustAC (sysop ALPHA CENTAURI clan)
.2 nicknames in 8 years of C&C
Tis hard... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

heh...das een post van een mijn beste oorlogskameraden speel al een paar jaar met hem...red alert 2 en yuri en nu dit...als er iemand is die het goed kan verwoorden is hij het wel...en inderdaad ik sluit me bij je aan wat betreft luisteren naar de community en er wat aan doen..yuri's revenge was te gek...mijn mening...maar sinds het eindeloze gekloot met ladders, trainers, cheats, hacks..en wat er ook maar mogelijk was ...err is.. was het voor mij schluss..heb dan ook niet 1 potje yr meer gespeeld sinds Generals en had er dan ook hoge verwachtingen van...maar ik heb nu al een nare smaak in mijn mond van het nu al steeds meer opkomende gezeik (cheaten en alles wat erbij komt)...en speel al steeds minder...maar ja ...als die hard c&c fan blijf ik dit toch het meeste relaxte spel vinden en kan dan toch echt niet mijn rug naar de community keren..ook al ben ik het maar...maar ja..

We zullen zien wat de toekomst (EA) gaat brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Gamespot heeft weer 2 nieuwe screenshots van Zero Hour http://www.gamespot.com/p...zerohour/screenindex.html
:9

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Gamespot heeft weer 2 nieuwe screenshots van Zero Hour
Waarvan 1tje geen enkele nieuwe unit/gebouw bevat volgens mij.
En op de andere valt op dat de motortjes wel errug groot zijn in vergelijking met de tanks ;)
Ik had meer gehoopt op 'n bootje (vooral voor GLA zonder airmeuk handig) :(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RFVR schreef op 25 juli 2003 @ 09:51:
[...]

En op de andere valt op dat de motortjes wel errug groot zijn in vergelijking met de tanks ;)
Als GLA een bootje krijgt, mogen ze er wel een zooi nieuwe maps bij doen met veel water, anders kun je die boten alleen gebruiken om er een feestje op te houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
RFVR schreef op 25 juli 2003 @ 09:51:
[...]

Als je gla (bv de terrorist) een vliegtuigje (die op sommige maps staan) wil laten jatten dan moet je hem ook waarschijnlijk een upgrade van +/- 1 jaar vlieglessen geven :P ;)

Wat ik trouwens ook een beetje lomp vind in het spel is dat wanneer een unit destroyed is waar een tomahawk missile op af ging dat deze dan gewoon verdwijt (de raket)
Het zou soms wel eens makkelijk zijn als deze gewoon op de laatst bekende plek van de unit zou inslaan om zo een andere te raken die er achter reed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 12:35

Largo

Donderdraak

HolyCorn schreef op 25 July 2003 @ 11:28:
[...]

Als GLA een bootje krijgt, mogen ze er wel een zooi nieuwe maps bij doen met veel water, anders kun je die boten alleen gebruiken om er een feestje op te houden >:)
Terroristen schieten bij hun vieringen in de lucht, zou dus goede AA zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62022

By the way, USA is nog beter geworden op Lone Eagle. Je kunt nu 2 patriots bouwen ipv 1 dankzij CFR upgrade.

Dit doe ik zo:
CFR ($9200)
Dozer ($8200)
wat is de cfr upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
cold fusion reactor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister nog een 3v3 gedaan. De tegenstanders bouwden ontiegelijk veel migs. Dus dat werd quadvoer :)

Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 41239 schreef op 25 juli 2003 @ 15:49:
Gister nog een 3v3 gedaan. De tegenstanders bouwden ontiegelijk veel migs. Dus dat werd quadvoer :)

Replay
Grmbl, ze zouden die MiG's 's wat duurder of zo moeten maken, ongebalanceerde shit... :/

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Stuiterbal schreef op 25 July 2003 @ 16:59:
[...]

Grmbl, ze zouden die MiG's 's wat duurder of zo moeten maken, ongebalanceerde shit... :/
Of je bouwt gewoon counterunits voor die migs :) aangezien je voor meer geld neer kunt halen dan hij kapot kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Anoniem: 41239 schreef op 25 July 2003 @ 15:49:

Replay
Ik neem aan dat jij patch 1.6 heb geinstalleerd?
Bij mij kan ik na de installatie van die patch geen ene replay meer goed zijn
(airfield die leeg blijven, gebouwen die tot 90% gebouwd zijn)
Zo zag ik bij jouw replay maar 3 migs (wel 4 of 5 airfield ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
klaasbram schreef op 25 July 2003 @ 18:21:
[...]

Ik neem aan dat jij patch 1.6 heb geinstalleerd?
Bij mij kan ik na de installatie van die patch geen ene replay meer goed zijn
(airfield die leeg blijven, gebouwen die tot 90% gebouwd zijn)
Zo zag ik bij jouw replay maar 3 migs (wel 4 of 5 airfield ;) )
Hmmz, ik zag er toch echt meer hoor :P. Misschien dat je op de terugweg bedoel? >:)

Over die replay kan ik eigenlijk weinig zeggen dan: Als je het kan afmaken, doe dat dan ook. Tuurlijk is héél veel particles achter elkaar leuk, maar t is niet de bedoeling van het spel (en een beetje te zwaar voor mijn computer, t begon te haperen aan het eind (tenminste, ik vind het haperen ;)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe ja de afspraak was geen sw's maar toen 2 vijanden later opgaven bouwde die laatste een sw want dat vond hij wel zo eerlijk. Dus als reactie gingen wij ze ook bouwen waarvan mijn teammate er een stuk of 10 maakte.
Tja, als je overduidelijk al weet dat je zwaar gaat winnen wil je wel eens met je prooi spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

ik speelde gister een quik match tegen een gast met 300 wins 64 losses(ik heb 250/240. we hadden geen regels afgesproken, ik had alle olie ingepikt in het midden van het veld en aardig wat supplies.(ben naam van veld vergeten in het midden zijn 8 olie torens en zon groot ding)
match deed best wel lang dus ik besloot om een sw te bouwen met usa ik had geen zin om alleen maar tanks te gaan bouwen en vliegvelden.
op een gegeven moment had ik 3 sw's waarop mn tegenstander boos werd en me begon uiteschelden. was ik nou echt zo lame bezig dat hij me mog uitschelden?
anyway ik had hem in de pan gehakt! hahahaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 75298 schreef op 27 juli 2003 @ 12:36:
(ben naam van veld vergeten in het midden zijn 8 olie torens en zon groot ding)
Twilight Flame ( 8 )

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Als iemand nog geinteresseerd is in USA vs China op Tourney Desert, hier is de 'Fast tech' strategie redelijk perfect uitgevoerd , al zeg ik het zelf.

Hele korte replay maar het laat wel goed zien dat dit een goeie manier is om Gat/TH te stoppen.

Iemand anders nog goeie USA tactieken op kleine maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Krijg nou ineens 'buddy connection server refused'?! :( Leve 1.6 :N

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
RFVR schreef op 27 July 2003 @ 16:11:
Dat zat er in 1.5 ook in, ik heb het zelf ook wel eens een paar keer gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
RFVR schreef op 27 July 2003 @ 16:11:
was ik dus niet de enige. Heb ik ook al een paar keer gehad, maar nu al een paar dagen niet meer. Misschien hebben ze het al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Ik wilde net gaan rushen en werd gelijk een nOOb genoemd( wat wel zo is _/-\o_ ) en de gast was verder wel OKE, hij gaf wat tips en vertelde ook nog ff dat een Tankhunter met 6 schoten je dozer molt...het zijn de details die het het doen zou Cruyff zeggen ;) .

Verder met mijn giga stats 17/90 O-) net tegen een speler met 224/67 en zowaar gewonnen :+

Patch 1.6 is oke, ook het feit dat je niet meer door gebouwen heen schiet moet je ff opletten, maar zoals ik al zei, het zijn de details die het hem doen.

Meer details ben ik benieuwd naar:

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:53
ffs, net een game gedaan, rebels probeerden mijn Command Center overtenemen.
Ik sell Command center met achter liggende gedachte dat mitchmatch bug was gefixed.
Niet dus. Kreeg een leuk scherm met mitchmatch error.

:@:@:@

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 07:53
Twixxx schreef op 27 July 2003 @ 17:05:
ffs, net een game gedaan, rebels probeerden mijn Command Center overtenemen.
Ik sell Command center met achter liggende gedachte dat mitchmatch bug was gefixed.
Niet dus. Kreeg een leuk scherm met mitchmatch error.

:@:@:@
Dat kan niet, als het CC overgenomen wordt kun je geen mismatch error krijgen.
Dat gebeurt alleen als er op een China CC geschoten wordt en hij wordt verkocht, en dan ligt het nog aan het moment waarop (het kan dan nog goedgaan).
Misschien veroorzaakte je tegenstander wel een mm of was het een echte deze keer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
ik heb al 5x een mismatch gehad in die klere 1.6. en ze zouden het ¨zorgvuldig¨ getest hebben 8)7 . volgends mij komt mismatch nu vaker voor dan ooit,.... ;( :( . f(*)ck EA . hoe moeilijk kan het zijn ff alles te fixen in 3 maanden

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
Tot nu toe speel ik zonder problemen onder 1.6. Vandaag de hele dag nog geen firewall melding/mismatch gehad! :)

Zelfs twee keer een 3vs3 gespeeld, en die gingen beide goed :). Die laatste 3v3 was wel leuk, werd na een tijdje wel 2vs2 moet ik zeggen :D. Replay daarvan hier.

Ik weet dat ik vooral met overlords aanviel, maar da's omdat ze allround zijn, en mijn tegenstanders ze met van alles aanvielen. Anyway, comments zijn welkom :)

[ Voor 3% gewijzigd door thisbeingme op 27-07-2003 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Countach schreef op 27 July 2003 @ 15:51:
Als iemand nog geinteresseerd is in USA vs China op Tourney Desert, hier is de 'Fast tech' strategie redelijk perfect uitgevoerd , al zeg ik het zelf.

Hele korte replay maar het laat wel goed zien dat dit een goeie manier is om Gat/TH te stoppen.

Iemand anders nog goeie USA tactieken op kleine maps?
Dat zag er goed uit! En volgens mij kan geen china speler hier iets tegen doen. Ga ik ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Ik heb sinds een tijdje steeds vaker last van freezes en serious errors en Windows geeft na het opstarten een foutmelding dat er iets met mijn Radeon aan de hand is ... ik heb de catalyst 3.6 installed...kan het aan de drivers liggen of wordt mijn videokaart te heet? .. zo ja hoe kan ik dit in godesnaam checken...vinger erop leggen? Ik weet dat dit eigenlijk niet hoort in dit topic maar het gebeurt alleen onder het spelen van Generals...

En in het begin dacht ik dat die serious errors kwamen doordat iemand pissed werd omdat ie verloor en daarom mij maar errorde ... maar het gebeurde op een gegeven moment te vaak en ik loop nu de hele tijd uit te leggen dat ik niet dc.. ben nu al zeker 15 tot 20 wins door mijn neus geboord...word er een beetje para van...iemand suggesties en draait er iemand ook met deze 3.6 drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Anoniem: 41239 schreef op 27 July 2003 @ 18:12:
[...]

Dat zag er goed uit! En volgens mij kan geen china speler hier iets tegen doen. Ga ik ook proberen.
Die vent was anders traag en gaf veel te vlug op, hij had bijvoorbeeld van links kunnen komen met een flame tank in het begin nog voor dat je paladins daar stonden.

Holycorn: misschien is het wel leuk als wij een paar 2vs2's gaan doen zodat jij je tactiek kunt perfectioneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier zijn trouwens wel leuke maps te vinden (ook een single player map):

http://www.cncden.com/genmaps_dpaularena.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Klote...Er is een maphack te verkrijgen voor Generals 1.06 :( ! Ik hoop dat ze dit snel fixen!

[ Voor 3% gewijzigd door BioHazard op 27-07-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Bi0Hazard schreef op 27 July 2003 @ 20:22:
Klote...Er is een maphack te verkrijgen voor Generals 1.06 :( ! Ik hoop dat ze dit snel fixen!
Maphacks houd je niet tegen, die heb je ook voor Warcraft3, Red alert 2, Diablo 2 enz.... enz...
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.