Great minds think in parallel gutters.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Waar heb je dat filmpje mee gemaakt ?Hidde schreef op 21 September 2003 @ 16:06:
http://members.lycos.nl/zhpreview/
Download die ''zhpreview.avi'' filmpje van mij!
Goh, die kan je vast niet bekijken zonder Zero HourCountach schreef op 21 September 2003 @ 18:58:
Ik moet dit ff posten, de GLA Stealth General is echt leip.
Check deze replay van Tech/Hijack

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
Ja doh.. lijkt me logische he...Stuiterbal schreef op 21 september 2003 @ 23:02:
[...]
Goh, die kan je vast niet bekijken zonder Zero Hour
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Je kunt de rep ook met de demo van zero hour kijkenBigfoot48 schreef op 21 september 2003 @ 23:30:
Is dat de legale zero hour?

Niet dat het hindert hoor, wel lekker tempo

[Voor 12% gewijzigd door drunkfux op 22-09-2003 00:00]
Wie, wat, waar, hoe, waarom, wanneer??drunkfux schreef op 21 September 2003 @ 23:59:
Fast Forward bij de replays roelt, maar hij gaat bij mij niet terug naar de juiste snelheid als ik FF uitzet.. Het is sneller dan normaal.. Bij de rest ook?
Niet dat het hindert hoor, wel lekker tempo

System Specifications

On a road of changes....
Alpha-xp schreef op 22 September 2003 @ 00:25:
in Zero hour kan je eindelijk de replay speed opkrikken

System Specifications
Werkt erg lekker op tragere pc's (nog zwaarder dan een gewoon potjeAlpha-xp schreef op 22 September 2003 @ 00:25:
in Zero hour kan je eindelijk de replay speed opkrikken

lol, zeg dat wel.. Zelf op mn p4 2.4 800fsb@3ghz met radeon9800pro schokt het als ik die FF aanzet.. heb wel alles op hoog staan btw maar toch..Alphega schreef op 22 September 2003 @ 02:22:
[...]
Werkt erg lekker op tragere pc's (nog zwaarder dan een gewoon potje).
Er is geen demo van Zero Hour (voor zover ik weet).Bigfoot48 schreef op 22 September 2003 @ 09:10:
waar kan je die demo van zero hour dan te pakken krijgen?
Waar wij het over hebben is uhm, hoe vertel je dat nou goed. Uhm, een cadeautje van EA

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is. Komt deze release inderdaad achterlijk laat in de winkel door vertalen ofzo?!
[Voor 15% gewijzigd door tweaktubbie op 22-09-2003 14:08]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
VOORINSCHRIJVINGSPRIJS 24,95
RELEASE 30 SEPTEMBER 2003
RESERVEER NU!
Dit is bij de dynabyte. Echt BALEN eerst zeiden ze dat hij de 25e zou komen
Waarom zo onduidelijk, in Brazilie hebben ze hem al. In de VS zouden ze hem vanaf vandaag moeten hebben. En hier word met de releasedatum heen en weer gesprongen als een stuiterbal.
Echt EA weer he, het moet toch minimaal een keer uitgesteld worden anders is het niks

mja maar denk niet echt dat het met ea heeft te makenWmm schreef op 22 September 2003 @ 13:58:
Gister was het 1/10, eerder vandaag alweer 10/10 en nu is het dus weer 30/9.
Waarom zo onduidelijk, in Brazilie hebben ze hem al. In de VS zouden ze hem vanaf vandaag moeten hebben. En hier word met de releasedatum heen en weer gesprongen als een stuiterbal.
Echt EA weer he, het moet toch minimaal een keer uitgesteld worden anders is het niks.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
@Royz: doorspoelen is wel fijn ja, maar ze hadden er ook opties bij moeten doen om in een keer ergens heen te springen en ook om terug te kunnen spoelen.
Als je hem nu door laat spoelen kun je zo wat missen, en je kunt niet terug.
Dat is jammer.

moet nu nog ff de GLA missies uitspelen in Zero Hour
de nieuwe levels/missies zijn best leuk

Hij was te krijgen bij het toernooi op Generals.nl gisteren. Er zijn 5 mensen die daar een Zero Hour exemplaar van krijgen.Anoniem: 3585 schreef op 22 September 2003 @ 15:18:
Weet iemand waar hij al te krijgen is????
Van GoT zijn dat ik & Roet, wij hadden het 2v2 gedeelte gewonnen.
ik vond ik 1 ding raar, als je een unit in je tunnel duuwd en daarna er weer uithaald is ie weer geheald is dit een bug of een feature?
On a road of changes....
was in Generals ook al, mannetjes worden gelijk gehealed en tanks binnen paar seconden geloof ik, niks nieuws dus.FrostXL schreef op 22 September 2003 @ 15:42:
ik vond ik 1 ding raar, als je een unit in je tunnel duuwd en daarna er weer uithaald is ie weer geheald is dit een bug of een feature?

[Voor 30% gewijzigd door de Peer op 22-09-2003 16:19]
Tibber-klant, 20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Nissan Leaf, Gasloos sinds 2018

NOFI..maar gla = tunnels en niet zoveel gespeeld ???FrostXL schreef op 22 September 2003 @ 16:27:
ohheb gewoon generals niet zoveel gespeeld, maar ik kan me niet herinneren dat er toen ook al tunnels waren
(had alleen gla campaign uitgespeeld , toen weggelegd)

1 x een usa game of zo

ahh.. ik zie het al..een watercloset 3 fan.. la ma

[Voor 8% gewijzigd door plapz0r op 22-09-2003 16:33]
Tuurlijk is het niet zo spectaculair dat software voor de release datum rondwaait, daarom alleen al zou jij moeten weten dat het dus niet om een officiele release ging. Als Deviance (in dit geval) iets uit gaat brengen dan wordt het tegelijkertijd met de release op een nieuwsgroep geplaatst. Op de nieuwsgroepen lijkt het me niet dat je kan lezen wanneer de niet-officiele games uitkomen. Dat was mijn hele punt.Supern00b schreef op 19 september 2003 @ 23:16:
[...]
offtopic:
Wat lul je nu ? Office 2003 (nieuws: Office 2003 Final opgedoken op internet) stond ook al in de nieuwsgroepen en is ook nog niet uit. Alsof het ineens zo spectaculair zou zijn dat software voor de release datum al rondwaait ? En nee ik ben niet iemand die roept : OUD. Check gewoon de nieuwsgroepen eens een keer dan weet je wat er speelt.
Holycorn bedankt voor het wel begrijpen van mijn post.
No problem kaasKaas schreef op 22 september 2003 @ 18:15:
[...]
Tuurlijk is het niet zo spectaculair dat software voor de release datum rondwaait, daarom alleen al zou jij moeten weten dat het dus niet om een officiele release ging. Als Deviance (in dit geval) iets uit gaat brengen dan wordt het tegelijkertijd met de release op een nieuwsgroep geplaatst. Op de nieuwsgroepen lijkt het me niet dat je kan lezen wanneer de niet-officiele games uitkomen. Dat was mijn hele punt.
Holycorn bedankt voor het wel begrijpen van mijn post.

Ik vind het geen nutteloze addon, het is best vermakend ookal hebben ze wat maps verneukt. (oa fallen, waarbij de hoogtes een beetje weg zijn) maar er zijn zoveel nieuwe mogelijkheden dat het meer dan een addon is.
De AI is beter, dat heb ik zeker gemerkt.
Online weet ik niet hoe het zal uitpakken, maar tot nu toe is het best leuk, een 2on2.
Maar een 1on1 lijkt me best saai...
Balans ligt er beetje uit.
1 general van GLA roelt gewoon, daarom doen sommige mensen nu gewoon random.
Die General kan ALLES onzichtbaar maken, zwaar iritant en bijna onverslaanbaar.
Je overlords worden zo afgepakt, je dozers zijn zo weg en je kan hun scuds niet vinden omdat die ook camouflage hebben.
(Ja je kan dan elke vierkante meter van de map even gaan zoeken naar een scud...

lijkt me idd wel zwaar irritant als je die tegenover je hebt

tegen china is het inderdaad een leuke generalHidde schreef op 22 September 2003 @ 22:18:
Je overlords worden zo afgepakt, je dozers zijn zo weg en je kan hun scuds niet vinden omdat die ook camouflage hebben.
(Ja je kan dan elke vierkante meter van de map even gaan zoeken naar een scud...)

Ook kun je geen scorpions maken dus da's ook knap brak.
Die über Hijackers maken een hoop goed, gelukkig

Eigenlijk valt voor elke GLA General wel wat te zeggen. Alleen alle USA generals en de China Infantry General zijn echt slecht IMO.
Oh ja en wat mij nog knap tegenviel was die Surprise Attack tunnel, dat is een fokking level 5 generals abilities. Sowieso zijn de GLA generals abilities überbrak vergeleken bij de rest.
[Voor 20% gewijzigd door Count op 22-09-2003 22:44]
Hoezo, 3 mannetjes op de kaart laten spawnen is toch bijna net zo goed als een nukecarpetbomCountach schreef op 22 September 2003 @ 22:38:
Oh ja en wat mij nog knap tegenviel was die Surprise Attack tunnel, dat is een fokking level 5 generals abilities. Sowieso zijn de GLA generals abilities überbrak vergeleken bij de rest.

Anoniem: 10452
alleen is het commentaar af en toe echt vervelend...
7 tegenstanders afwerken waarvan de laatste echt een uber crook is

toch heb ik met ZH het zelfde probleem als generals.. .op medium is het te makkelijk en op hard is het niet te doen

over easy maar niet te spreken

en die Helix helicopters .... *KWIJL* heerlijk die dingen.. 9 stuks bouwen....
3 met gathling cannon.... 6 met bunker en 3 met tower (propaganda tower wel upgraden natuurlijk) bijna onstopbaar

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 10452 op 23-09-2003 01:14]
idem..ratsja schreef op 22 september 2003 @ 23:47:
ik vind het gewoon ontzettend stom dat er geen navel yards inzitten, met grotere maps, het is een leuke aanvulling voor een lan maar dan niet meer als dat vind ik.
daarvoor alleen al heb ik ff ra2 nog eens vanonder het stof gehaald..
een oorlog die zich niet op alle terreinen afspeeld is maar wussy imho
maar buiten dat, en de superwapens in multiplayer, was generals een supergame
3 + 6 + 3 = 12Anoniem: 10452 schreef op 23 september 2003 @ 01:12:
campaigns uit en ben nu met chalange bezig.. ik vind dit wel grappig.. head vs head...
alleen is het commentaar af en toe echt vervelend...
7 tegenstanders afwerken waarvan de laatste echt een uber crook is
toch heb ik met ZH het zelfde probleem als generals.. .op medium is het te makkelijk en op hard is het niet te doen
over easy maar niet te spreken
en die Helix helicopters .... *KWIJL* heerlijk die dingen.. 9 stuks bouwen....
3 met gathling cannon.... 6 met bunker en 3 met tower (propaganda tower wel upgraden natuurlijk) bijna onstopbaar)))

en op hard is het echt wel te doen..als ik het kan kan jij het ook..

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Je speelt zelf China neem ik aan. Je kan listening outposts gebruiken, overlords met gatling, Lotus, hacker internet center, troop crawler en helix met gatling om al die stealth te zien. Als je de china infantry general speelt heb je geen overlord, maar wel een assault troop crawler met mini gunners erin. Werkt geweldig.Hidde schreef op 22 september 2003 @ 22:18:
Mijn mening over ZH tot nu toe :
Ik vind het geen nutteloze addon, het is best vermakend ookal hebben ze wat maps verneukt. (oa fallen, waarbij de hoogtes een beetje weg zijn) maar er zijn zoveel nieuwe mogelijkheden dat het meer dan een addon is.
De AI is beter, dat heb ik zeker gemerkt.
Online weet ik niet hoe het zal uitpakken, maar tot nu toe is het best leuk, een 2on2.
Maar een 1on1 lijkt me best saai...
Balans ligt er beetje uit.
(Ja je kan dan elke vierkante meter van de map even gaan zoeken naar een scud...)
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Je kunt met een 'beta'RFVR schreef op 23 september 2003 @ 10:11:
Kun je de 'beta' van ZH wel in een LAN spelen? Wil dit van het weekend over het netwerk gaan spelen, en weet niet of ie dan in NL al te koop is... Kun je met een originele Generals deze spelen, of loop je bij een internetconnectie tijdens het netwerken met ZH het risico dat je Generals-key geblokkeerd raakt?

precies, wat is nu een oorlogsgame zonder boten, waarom weglaten wat er eerst wel was, veel mensen die ik ken vinden de boten geweldig, wat vliegtuigen erop en attacken, island wars was prachtig in de oude games.Anoniem: 34437 schreef op 23 September 2003 @ 02:11:
[...]
idem..
daarvoor alleen al heb ik ff ra2 nog eens vanonder het stof gehaald..
een oorlog die zich niet op alle terreinen afspeeld is maar wussy imho
maar buiten dat, en de superwapens in multiplayer, was generals een supergame
maar de AI in ZH is wel stukken beter als in generals.
Persoonlijk mis ik die schepen helemaal niet. De allies bij RA2 hadden altijd veel brutere schepen en vooral die dolfijntjes waardoor je als Russia e.d. wel kon inpakken.ratsja schreef op 23 September 2003 @ 10:43:
[...]
precies, wat is nu een oorlogsgame zonder boten, waarom weglaten wat er eerst wel was, veel mensen die ik ken vinden de boten geweldig, wat vliegtuigen erop en attacken, island wars was prachtig in de oude games.
maar de AI in ZH is wel stukken beter als in generals.
Sowieso is Generals realistischer qua schaal, kijk maar naar de USA campaign missie 2 waar ze een heel scherm nodig hebben om 1 aircraft carrier weer te geven met 20 raptors erop. Je snapt dat je dan echt wreed grote maps nodig moet hebben om een beetje oorlog te kunnen voeren, wat die engine waarschijnlijk niet aan kan. Bovendien is USA in de werkelijkheid de enige die echt een serieuze marine heeft, China heeft alleen gedateerde shit (en ook niet veel), GLA zou het moeten doen met speedbootjes oid. Niet helemaal eerlijk vs Cruisers en Aircraft carriers die 20 Raptors hebben.
De AI van Zero Hour is idd beter dan Generals Classic maar vooral op Hard cheat ie ontzettend. Elke 2 minuten krijgt ie 20k erbij ofzo. Gelukkig is ie zo hersenloos dat ie constant alles verliest aan een Palace/bunker maar goed dat is niet echt hoe je Generals hoort te spelen (enkel bunkeren = doodgaan online).
Anoniem: 10452
lol.. jaxXPLAPXx schreef op 23 September 2003 @ 02:47:
[...]
3 + 6 + 3 = 12![]()
en op hard is het echt wel te doen..als ik het kan kan jij het ook..

Naar aanleiding van deze vraag, hoe maken jullie filmpjes van Zero Hour??? Hoe nemen jullie het op en zetten jullie het om in .AVI files??? Ik wil ook wel filmpjes maken van spellenBigfoot48 schreef op 23 September 2003 @ 14:01:
laat nog eens wat screenshots zien van zh en wat filmpjes aub

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
met bunkeren is defenden neem ik aan ?Countach schreef op 23 September 2003 @ 11:18:
[...]
Persoonlijk mis ik die schepen helemaal niet. De allies bij RA2 hadden altijd veel brutere schepen en vooral die dolfijntjes waardoor je als Russia e.d. wel kon inpakken.
Sowieso is Generals realistischer qua schaal, kijk maar naar de USA campaign missie 2 waar ze een heel scherm nodig hebben om 1 aircraft carrier weer te geven met 20 raptors erop. Je snapt dat je dan echt wreed grote maps nodig moet hebben om een beetje oorlog te kunnen voeren, wat die engine waarschijnlijk niet aan kan. Bovendien is USA in de werkelijkheid de enige die echt een serieuze marine heeft, China heeft alleen gedateerde shit (en ook niet veel), GLA zou het moeten doen met speedbootjes oid. Niet helemaal eerlijk vs Cruisers en Aircraft carriers die 20 Raptors hebben.
De AI van Zero Hour is idd beter dan Generals Classic maar vooral op Hard cheat ie ontzettend. Elke 2 minuten krijgt ie 20k erbij ofzo. Gelukkig is ie zo hersenloos dat ie constant alles verliest aan een Palace/bunker maar goed dat is niet echt hoe je Generals hoort te spelen (enkel bunkeren = doodgaan online).
waarom zou je dan doodgaan online, iedereen speelt het spel wel anders hoor,
als je een zeer goede defense hebt en dit is ook nog eens map afhankelijk en tevens afhankelijk van welk team je hebt.
ik ben wel van mening dat de aanval de beste verdediging is.
maar je kan het ook combineren.
en tegen elkaar is het spel natuurlijk top
Download 1.9, daarmee kan je meer dan de demo van 2.0
Dan heb je een goeie game gedaan, start je Fraps op, laad je de replay en je neemt je beste acties op.
Dan zet je die beelden bij elkaar in een filmpje.

heb je nog voorkeuren wat voor soort plaatjes je wilt zien?Bigfoot48 schreef op 23 september 2003 @ 14:01:
laat nog eens wat screenshots zien van zh en wat filmpjes aub
mwah, stel dat je 30tal speedbootjes zelfmoordaanslag laat plegen...heel realistisch en het maakt C&C nog meer simulatie-achtigCountach schreef op 23 September 2003 @ 11:18:
[...]
Persoonlijk mis ik die schepen helemaal niet. De allies bij RA2 hadden altijd veel brutere schepen en vooral die dolfijntjes waardoor je als Russia e.d. wel kon inpakken.
Hoe kan je in nou in godsnaam een naval force beschikbaar maken voor C&C Generals als GLA zich beperkt tot zelfmoord-speedboten?Anoniem: 34437 schreef op 23 September 2003 @ 15:11:
[...]
mwah, stel dat je 30tal speedbootjes zelfmoordaanslag laat plegen...heel realistisch en het maakt C&C nog meer simulatie-achtig
C&C Generals en water-oorlog is gewoon een no go.
System Specifications
On a road of changes....
ja..voor een game..Alpha-xp schreef op 23 September 2003 @ 16:38:
30 suicide bootjes vind jij realistisch o_O hoop dat je een grap maakt =)
in het echt hadden terroristen maar 1tje nodig om de USS Cole uit te schakelen..
maar dat zou alle gameplay wegnemen...dus reken ik dat de 20raptors die dan aanboord zouden staan ingrijpen...dus zou je er ongeveer 30nodig hebben om het op zeker te spelen
Maar jah, dan heb je natuurlijk ook weer Quad-Cannon boten nodig tegen die de Raptors neer schieten, en een Tunnel-Network boot die voor de aanvoer van nieuwe boten zorgt en zo...Anoniem: 34437 schreef op 23 September 2003 @ 16:51:
[...]
ja..voor een game..
in het echt hadden terroristen maar 1tje nodig om de USS Cole uit te schakelen..
maar dat zou alle gameplay wegnemen...dus reken ik dat de 20raptors die dan aanboord zouden staan ingrijpen...dus zou je er ongeveer 30nodig hebben om het op zeker te spelen

System Specifications
Is er nog een goede tactiek om van haar te winnen?
Ik heb deze missie toevallig net gedaan en idd best wel irritant..Tha BasZ schreef op 23 September 2003 @ 17:19:
Hoe hebben jullie die vrouwelijke Supe Weapon General verslagen?
Mijn taktiek was gewoon meteen voor AA gaan..en dan bedoel ik ook meteen..
Tzal een paar peer mislukken maar je komt er zelf wel achter wanneer je stand gaat houden ..heb hem trouwens op hard gedaan..
die particle rechtsonderin is vrij makkelijk uit te schakelen..met een paar hummers met troepen erin ..Alexander verkoopt deze dan ook zodra je em aanvalt..
Bouw je basis niet op een hoop maar spreid deze zoveel mogelijk uit..en let met name op je powerplants..aangezien je zonder AA snel dood bent..gebruik je A10 ook heel slim..verspil ze niet aan haar basis maar gebruik ze om de AA van haar te slopen waarna jij de derricks kan pakken op eiland boven je..
En bouw particles..4 of zo..
Kweet niet welke side je genomen hebt maar ik was dus die laser generaal..
suc6..
[Voor 25% gewijzigd door plapz0r op 23-09-2003 17:40]
Je kunt haar proberen te verleiden met een bosje bloemen en een staafmixerTha BasZ schreef op 23 September 2003 @ 17:19:
Hoe hebben jullie die vrouwelijke Supe Weapon General verslagen?

Dit topic is gesloten.