Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.210 views sinds 30-01-2008

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
DynaMikeY schreef op 15 September 2003 @ 16:07:
Wat ik dus hoop is dat ze in Zero Hour de allianties wat hechter gemaakt hebben. Dat je een ally in geldnood bijvoorbeeld geld kan geven, of dat je elkaars gebouwen & voertuigen kan gebruiken. (bijvoorbeeld USA Chinook, China troopcrawler, of GLA Tunnel)
Dit zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat het er in zit
En uiteraard allianties on the fly maken & breken, net zoals bij C&C: Red Alert het geval was... dat zou het spel nog spannender maken, lijkt me.
Dit levert alleen maar verraad op en hier zal zwaar misbruik van gemaakt worden (2vs2 potjes waar 3 vrienden joinen en er dan ineens 1vs3 van maken :/).

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:31

Stuiterbal

What noise does the tiger make

DynaMikeY schreef op 15 september 2003 @ 16:07:
Wat ik dus hoop is dat ze in Zero Hour de allianties wat hechter gemaakt hebben. Dat je een ally in geldnood bijvoorbeeld geld kan geven, of dat je elkaars gebouwen & voertuigen kan gebruiken. (bijvoorbeeld USA Chinook, China troopcrawler, of GLA Tunnel)
Dit zal het spel naar mijn mening ongebalanceerd maken. Zo'n tunnel network is leuk, maar door GLA's zwakke tanks is het bijv. niet overkill. Maar zodra er tien Overlords uit een Tunnel Network komen rollen... :X
DynaMikeY schreef op 15 september 2003 @ 16:07:En uiteraard allianties on the fly maken & breken, net zoals bij C&C: Red Alert het geval was... dat zou het spel nog spannender maken, lijkt me.
Hierdoor kan een 2on2/3on3/4on4 ook zeer ongebalanceerd worden, omdat iedereen elkaars tech kan cappen. Dus elke speler speelt dan als China, GLA en USA. Nou...nee... 8)7

[Voor 10% gewijzigd door Stuiterbal op 15-09-2003 17:53]

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-02 03:19

hayate666

zwaardfetisjist

Het zou wel wat zijn als iedere GLA gewoon power kon krijgen van zn ally. :*)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-11-2022

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Yeah... ben het er mee eens dat het spel uit balans zou kunnen raken... maar het idee van elkaar credits geven heeft dat effect niet. Integendeel, de allianties zouden sterker worden... en meer determined om in het spel te blijven. Nu zie je vaak als een ally verslagen wordt, dat hij quit, van frustratie, of omdat het nog zinloos is verder te spelen... denk dat je dat dan kan voorkomen...

| Banaan | Ryzen5 3600 (4.2GHz)/ Asrock B550M Pro4 / Radeon RX580 / 32GB DDR4 / 2x 512GB SSD + 3TB HDD / Fractal Design Mini-S | Unraid NAS | i3 2120 (3.3Ghz) /Asus P8Z77-M / 24GB DDR3 / 1x 512GB SSD + 1x 256GB SSD + 7x 4TB HDD / HP Proliant ML110

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17

aapelite

Do the kirby!

DynaMikeY schreef op 16 September 2003 @ 09:50:
Yeah... ben het er mee eens dat het spel uit balans zou kunnen raken... maar het idee van elkaar credits geven heeft dat effect niet. Integendeel, de allianties zouden sterker worden... en meer determined om in het spel te blijven. Nu zie je vaak als een ally verslagen wordt, dat hij quit, van frustratie, of omdat het nog zinloos is verder te spelen... denk dat je dat dan kan voorkomen...
Misschien, maar er al zoveel veranderd bij deze nieuwe C&C tenopzichte van de vroegere. Niet ten kwade ofzo vind ik, maar sommige dingen moeten gewoon behouden blijven binnen C&C en een ervan is gewoon ieder zn eigen bash. Nix delen.

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Kweenie of het mag, zo niet haal maar weg admin, maar als je graag Zero Hour voor niks wilt, dan kun je meedoen aan een prijsvraag van Generals.nl of het toernooi proberen te winnen: http://www.generals.nl/news.php?id=154

Volgens mij zijn er hier wel mensen die kans maken ;)

• Stuiterbal

Stuiterbal

Inferno schreef op 16 September 2003 @ 23:29:
Kweenie of het mag, zo niet haal maar weg admin, maar als je graag Zero Hour voor niks wilt, dan kun je meedoen aan een prijsvraag van Generals.nl of het toernooi proberen te winnen: http://www.generals.nl/news.php?id=154

Volgens mij zijn er hier wel mensen die kans maken ;)
Gepost door Senater - woensdag 17 september 2003 - 1:34

lol de jongens van NR zullen die wel met gemak winnen rival enzo @ got

System Specifications

Als [NR] nou alleen aan het 2vs2 toernooi meedoet dan kunnen andere GoTters nog wel proberen om het 1vs1 toernooi te winnen :).
Je moet wel met een clan aangemeld zij of niet? :P

• Roet
  • Laatst online: 24-03 15:23
jep, je kan gewoon een 1-mans clanaanmaken hoor, dat boeit niet. Je hoeft ook geen site te hebben zoals bij clanbase dus dat is allemaal makkelijk. Ik heb me voor 2v2 ingeschreven met Countach. Ik moet nog ff kijke of mensen binnen NR ZH nog niet hebben betaald, dan geef ik m gratis weg, als we winnen. Maar alphega, ik en rival hebben al gepreorderd. Maarja dat boeit opzich niet zoveel :P

Als jij je inschrijft Wmm geef ik je zeker een goede kans, tenzij die silver gast meedoet, die is namelijk wel goed. Misschien even wat replays van die gast downloaden :P.
Ik koop die game die donderdag toch ook wel in de winkel, als je hem wint moet je er denk ik nog langer op wachten :). Maar gewoon voor de fun en leuk natuurlijk als je wint :). Wat gaan rival en alphega doen dan? 1vs1 tourney, 2vs2 of helemaal niet :).
Lijkt me wel leuk tourney iig, misschien maar meedoen :).

Inferno: hoe gaan de games verdeeld worden, der zijn er toch 5 te winnen?
Twee gaan naar de winnaars van het 2vs2 tourney en eentje naar de winnaar van 1vs1, hoe zit het met de rest? Voor die prijsvraag zeker een of twee?

Edit: ik las het net op de site, twee voor de prijsvraag dus.

[Voor 6% gewijzigd door Wmm op 17-09-2003 11:25]

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Roetje schreef op 17 September 2003 @ 10:50:
jep, je kan gewoon een 1-mans clanaanmaken hoor, dat boeit niet. Je hoeft ook geen site te hebben zoals bij clanbase dus dat is allemaal makkelijk. Ik heb me voor 2v2 ingeschreven met Countach. Ik moet nog ff kijke of mensen binnen NR ZH nog niet hebben betaald, dan geef ik m gratis weg, als we winnen. Maar alphega, ik en rival hebben al gepreorderd. Maarja dat boeit opzich niet zoveel :P

Als jij je inschrijft Wmm geef ik je zeker een goede kans, tenzij die silver gast meedoet, die is namelijk wel goed. Misschien even wat replays van die gast downloaden :P.
ik heb hem nog niet besteld maar ik wil hem best wel van je overkopen

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 14:51
Hey senater, gewoon meespelen joh. In dat potje gisteren speelde jij echt best goed, als je ook zo speelt op het tournooi dan maak je best kans.

Great minds think in parallel gutters.

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Countach schreef op 17 September 2003 @ 12:49:
Hey senater, gewoon meespelen joh. In dat potje gisteren speelde jij echt best goed, als je ook zo speelt op het tournooi dan maak je best kans.
mja maar tegen jullie maak ik eigenlijks wel weinig kans maar mischien ga ik ook wel meedoen maar dat potje van gisteren was wel leuk ja jullie hadden mijn wel goed te pakken op het laatst en ik die china dude ook wel weet niet meer wie dat was alleen mijn partner deed wel een paar domme dingen met die overlords en ik deed ook nog wel een paar domme dingen.

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

DynaMikeY schreef op 16 September 2003 @ 09:50:
Ik denk dat het fanatiek tegen blijven vechten vooral te maken heeft met of mensen elkaar kennen of niet. Met vreemden schijnt men eerder geneigd te zijn te vertrekken dan met vast buddy's. (en ze geven minder vaak hun ally de schuld ;) )

• Alphega
hayate666 schreef op 17 September 2003 @ 21:16:
[...]

Ik denk dat het fanatiek tegen blijven vechten vooral te maken heeft met of mensen elkaar kennen of niet. Met vreemden schijnt men eerder geneigd te zijn te vertrekken dan met vast buddy's. (en ze geven minder vaak hun ally de schuld ;) )
Tegen onbekenden zijn ze meestal zelfs zo fanatiek met weggaan dat ze Alt+F4 induwen 8)7

• Count
Erger nog, sommige mensen hebben een soort hack waarmee ze je computer kunnen freezen (zelfs CTRL+ALT+DEL werkte niet). Ik & Roet hadden dit 3x op een avond meegemaakt en je wordt er best zat van om steeds te rebooten.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hmmm, nog niks van gemerkt / gehoord verder... lijkt me idd erg verrot...

OT: Countach, je hebt je nog niet ingeschreven voor 2v2 :P

• Roet
ehm, wel? samen met mij right?

• mduijvendijk
  • Laatst online: 24-03 11:08

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Gamespot heeft weer 4 nieuwe screenshots van Zero Hour :9 http://www.gamespot.com/p...zerohour/screenindex.html

Sometimes human's are...

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Countach schreef op 17 september 2003 @ 22:37:
Erger nog, sommige mensen hebben een soort hack waarmee ze je computer kunnen freezen (zelfs CTRL+ALT+DEL werkte niet). Ik & Roet hadden dit 3x op een avond meegemaakt en je wordt er best zat van om steeds te rebooten.
Heb ik ook nog nooit meegemaakt :? Zal het niet gewoon aan jou hebben kunnen liggen?

Over die screens trouwens, wanneer laten ze eens weten wat de GLA generals allemaal kunnen? Het spel ligt op 22 september in de winkel, dus dat moeten ze toch onderhand wel weten lijkt me.

[Voor 20% gewijzigd door hayate666 op 18-09-2003 11:44]

• Count
hayate666 schreef op 18 september 2003 @ 11:43:
[...]

Heb ik ook nog nooit meegemaakt :? Zal het niet gewoon aan jou hebben kunnen liggen?

Over die screens trouwens, wanneer laten ze eens weten wat de GLA generals allemaal kunnen? Het spel ligt op 22 september in de winkel, dus dat moeten ze toch onderhand wel weten lijkt me.
Ten eerste, Roet & ik hadden het allebei dus het ligt iig niet aan mij [alleen]. Ik weet iig zeker dat er hacks in omloop zijn waarmee je het 'Serious Error' bericht kan genereren. Dit lijkt een beetje de overtreffende trap te zijn.

Ten tweede, Generals ligt pas de 25e in de winkel. Hij is 9 september gold gegaan dus de featureset e.d. ligt al een tijdje vast.

• Roet
hayate666 schreef op 18 September 2003 @ 11:43:
[...]

Zie hierboven + het feit dat ik het ook samen met rival en ook alphega heb gehad. Het rare was dat iedere keer het verliezende team net de nek werd omgedraaid..

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Ja, inderdaad. Dat soort dingen heb ik ook regelmatig. Spontane technical difficulties net voor het laatste gebouw neer is, of gewoon disconnecten. Hopen dat dat schermbevriezen geen trend wordt zoals alt f4'en eerst was.

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
He bah, laatst heb ik geformateerd en ik heb Generals nog niet geinstalleerd. Dacht ik nu ff te gaan kijken of Zero Hour misschien iets beter liep op m'n systeem, moet ik eerst Generals gaan installen. Na ja, vette pech, dan probeer ik het maandag wel.
Het doel van deze post is dus duidelijk maken dat het een add-on is, wat waarschijnlijk iedereen al wist behalve ik :+
Kaas schreef op 19 September 2003 @ 11:13:
He bah, laatst heb ik geformateerd en ik heb Generals nog niet geinstalleerd. Dacht ik nu ff te gaan kijken of Zero Hour misschien iets beter liep op m'n systeem, moet ik eerst Generals gaan installen. Na ja, vette pech, dan probeer ik het maandag wel.
Het doel van deze post is dus duidelijk maken dat het een add-on is, wat waarschijnlijk iedereen al wist behalve ik :+
Uhm,wil jij beweren dat je Zero Hour al hebt dan :? Want hij komt pas de 22e uit in amerika, en de 25e hier....
En ja, ik denk dat jij de enige was die niet wist dat het een add-on is ;)

Edit: Generals is toch 1 van de eerste dingen die je weer opnieuw installed na formatteren :P

[Voor 8% gewijzigd door HolyCorn op 19-09-2003 11:32]

• Kaas
  • Niet online
HolyCorn schreef op 19 september 2003 @ 11:31:
Uhm,wil jij beweren dat je Zero Hour al hebt dan :? Want hij komt pas de 22e uit in amerika, en de 25e hier....
http://www.nforce.nl/index.php?do=listsection&section=2 ....
HolyCorn schreef op 19 september 2003 @ 11:31:
Edit: Generals is toch 1 van de eerste dingen die je weer opnieuw installed na formatteren :P
Ja eigenlijk wel, maar omdat ik het niet helemaal legaal heb kreeg ik nogal wat problemen met de installatie van de patches. Toen heb ik het maar ff helemaal links laten liggen. Bij m'n ouders is het wel allemaal gelukt met de patches, daar ga ik em dan ook vanavond mooi ff testen :)

[Voor 24% gewijzigd door Kaas op 19-09-2003 11:40]

Kaas schreef op 19 September 2003 @ 11:35:
[...]

Ja eigenlijk wel, maar omdat ik het niet helemaal legaal heb kreeg ik nogal wat problemen met de installatie van de patches. Toen heb ik het maar ff helemaal links laten liggen. Bij m'n ouders is het wel allemaal gelukt met de patches, daar ga ik em dan ook vanavond mooi ff testen :)
Als je hem ge-installed hebt, kom dan is langs bij #C&C @ irc.tweakers.net :)
Denk dat er wel meer mensen geinteresseerd zijn naar wat pics enzo :)

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-03 15:29
Ik ben vooral geintresseerd of deze addon 2 cd's waard is. Er waren genoeg problemen met direct connect & routers, wat nog steeds niet gefixed is met het origineel. Ik betwijfel dat ze het nu plots met de addon allemaal gefixed hebben.
Zo nee, dan koop ik hem niet

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-03 11:35
Remco20 schreef op 19 September 2003 @ 11:49:
Ik ben vooral geintresseerd of deze addon 2 cd's waard is. Er waren genoeg problemen met direct connect & routers, wat nog steeds niet gefixed is met het origineel. Ik betwijfel dat ze het nu plots met de addon allemaal gefixed hebben.
Zo nee, dan koop ik hem niet
Wat heb je in vredesnaam aan Direct connect eigenlijk? Het is toch zeker zo handig om gewoon GoL te gebruiken? Het enige dat ik kan bedenken is mensen met een illegale versie.

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-03 15:29
Rival24 schreef op 19 September 2003 @ 11:52:
[...]

Wat heb je in vredesnaam aan Direct connect eigenlijk? Het is toch zeker zo handig om gewoon GoL te gebruiken? Het enige dat ik kan bedenken is mensen met een illegale versie.
Precies, daar wil ik ook mee kunnen spelen :). Ook is het veel sneller dan eerst connecten naar die server en dan elkaar op te zoeken. Wat ook irri is: met de helft van de games die via de server gaan, gaat het mis met connecten. Bagger dus!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-04-2022
HolyCorn schreef op 19 September 2003 @ 11:31:
[...]

Hoezo, achter lopen B)

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

• Kaas
  • Niet online
Achterlopen? alsof jij had kunnen weten dat ie vandaag uit zou komen!

• Supern00b
Yep, idd gewoon een kwestie van newsgroepen in de gaten houden. Als die daar verschijnt duurt het niet lang of het ligt in de winkel. :)

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Anoniem: 89184

Wat ik jammer vind is dat je maar 1 set Generals per computer over LAN mag (ivm serial key in use)... wat trouwens niet het geval is met RA2.... :/

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03 17:02

Wiebbe

<none />

nou ja, tot een zekere mate :)

bij RA2 mochten er maar 2 personen met 1 key, en bij yuri zelfs maar 1!
dus opzich is het niet heel erg veranderd.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Kaas
  • Niet online
Supern00b schreef op 19 September 2003 @ 13:18:
Yep, idd gewoon een kwestie van newsgroepen in de gaten houden. Als die daar verschijnt duurt het niet lang of het ligt in de winkel. :)
Hou toch op! het wordt pas op de nieuwsgroep geplaatst als ie net uit is, als ik dan toevallig die release meteen kan krijgen loopt iemand anders toch niet achter omdat ie dat nog niet weet? Jij bent er zeker ook 1 die altijd riep: OUD!! als iemand iets vertelde wat jij toevallig al wist....

• Crash
  • Laatst online: 23-03 20:15
zero hour is opzich een best leuke uitbreiding :)
heb toenstraks ff skirmish gespeelt, en 3 campagnes van de USA
de extra's zijn ook wel geinig, maar ik heb ze nog niet allemaal uit kunnen proberen

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:51
Is ie er? K dan :) !

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

Anoniem: 41239

Vraagje aan crash: moet je een key gebruiken om hem te installeren? Als dat zo is zal je die ook wel uniek online moeten hebben.

• Crash
Anoniem: 41239 schreef op 19 September 2003 @ 17:11:
Vraagje aan crash: moet je een key gebruiken om hem te installeren? Als dat zo is zal je die ook wel uniek online moeten hebben.
ja, key is nodig, zoals bij bijna elke EA game ;)
moet idd uniek zijn om online te kunnen spelen

zal straks wat screens maken als ik zin/tijd heb :P

• Crash
paar snel genomen screenshots :)

autoplay menu

menu

battle drone

briefing

aircraft carrier

gunship bombardement

GLA motortje

[Voor 4% gewijzigd door Crash op 19-09-2003 17:51]

Leuke screens, ik heb er zelf ook al een aantal gemaakt. De meesten hier hebben die al gezien maar voor degenen die niet in het irc kanaal komen kun je hier ook nog wat screens vinden :).

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-03 14:22
Wow, nederland vertegenwoordigd in de intro :)
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/zerohour2.jpg

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-03 17:50
kan niet meer wachten tot ik hem heb. :9~

• Royz
  • Laatst online: 02:37

Royz

Kleurenblind!!

Ik ben benieuwd hoe het zal werken als je een legale Generals hebt... Ik heb geen zin om alleen missies te spelen namelijk, daar is dit spel leuk genoeg voor :D, dus als het echt moet, koop ik hem wel. 30 euro was het toch? Alsnog best duur :/.

/edit...
Thx voor de screenies, stoer dat je nu hackers bij China in een gebouw kan zetten, alhoewel het verspreiden van hackers ook best een goed idee was. Ik zie hele leuke uitbreidingen :D :D !

Btw zijn er nou weleens mensen die gebruik maken van de in-zoom functie? Ik persoonlijk gebruik hem echt nooit, net zo min als de rotate functie B).

[Voor 66% gewijzigd door Royz op 19-09-2003 22:03]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-12-2022

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Haha, zag je dat screenshotje daarboven, van die tv-zender? BNN :D

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• ratsja
  • Laatst online: 19-03 10:02

ratsja

bi polair

alleen heel jammer dat je geen boten hebt in multiplayer

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 09:57
RFVR schreef op 19 September 2003 @ 22:27:
Haha, zag je dat screenshotje daarboven, van die tv-zender? BNN :D
LOL! Nooit geweten dat zij in het geheim ook briefings hielden voor Generaals... >:) :+

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Supern00b
Kaas schreef op 19 September 2003 @ 15:41:
[...]

Hou toch op! het wordt pas op de nieuwsgroep geplaatst als ie net uit is, als ik dan toevallig die release meteen kan krijgen loopt iemand anders toch niet achter omdat ie dat nog niet weet? Jij bent er zeker ook 1 die altijd riep: OUD!! als iemand iets vertelde wat jij toevallig al wist....
offtopic:
Wat lul je nu ? Office 2003 (nieuws: Office 2003 Final opgedoken op internet) stond ook al in de nieuwsgroepen en is ook nog niet uit. Alsof het ineens zo spectaculair zou zijn dat software voor de release datum al rondwaait ? En nee ik ben niet iemand die roept : OUD. Check gewoon de nieuwsgroepen eens een keer dan weet je wat er speelt.

[Voor 3% gewijzigd door Supern00b op 20-09-2003 03:08]

• Maxow
  • Laatst online: 01:04

Maxow

Hidden Sound System

ratsja schreef op 19 September 2003 @ 22:57:
alleen heel jammer dat je geen boten hebt in multiplayer
omg, daar had ik nog zo op gehoopt... en het menuscherm gaf me nog wel zoveel hoop :'(

• Rival24
Royz schreef op 19 September 2003 @ 21:53:
Btw zijn er nou weleens mensen die gebruik maken van de in-zoom functie? Ik persoonlijk gebruik hem echt nooit, net zo min als de rotate functie B).
Inzoomen doe ik af en toe... niet dat het nuttig is, maar gewoon omdat het er leuk uitziet :).

Draaien moet af en toe wel.. bijvoorbeeld als er iemand zo leuk is om onder tegen de rand aan te bouwen in desert fury. Dat kun je namelijk niet fatsoenlijk zien zonder te draaien :)
Supern00b schreef op 19 September 2003 @ 23:16:
[...]

offtopic:
Wat lul je nu ? Office 2003 (nieuws: Office 2003 Final opgedoken op internet) stond ook al in de nieuwsgroepen en is ook nog niet uit. Alsof het ineens zo spectaculair zou zijn dat software voor de release datum al rondwaait ? En nee ik ben niet iemand die roept : OUD. Check gewoon de nieuwsgroepen eens een keer dan weet je wat er speelt.
offtopic:
Gaaaaaaaap :O Ik kijk idd niet om het uur of er weer nieuwe releases zijn nee, als ik dan "achterloop" zal me dat echt een rotzorg zijn. Maar dat jij meteen dezelfde dag dat hij gereleased wordt loopt te blaten dat iemand dat nog niet weet, zegt meer over jou dan over de rest :X
Edit: btw kaas weet blijkbaar wel wat er speelt, want hij was degene die als eerste er over poste, niet jij :/ Dus doe een beetje rustig aub

[Voor 11% gewijzigd door HolyCorn op 20-09-2003 00:38]

• Crash
zojuist de USA campaign uitgespeeld :)
lekker gooien met superwapens :9 >:)
die 'mother of all bombs' heerst >:)

• Alphega
Ik denk dat Zero Hour een goede uitbreiding is voor Generals, het spel zal er wel moeilijker door worden.

Wat ik merk is GLA het nog steeds erg lastig heeft wat betreft anti-air, waardoor zij waarschijnlijk de underdog blijven (ik weet nog niet precies hoe het online zal uitpakken met hun nieuwe klooiunits). Tijdens een online potje tegen GLA zul je veel beter moeten oppassen omdat ze veel sneaky units en snelle units erbij hebben gekregen. Eindelijk is het zo gemaakt dat de hijacker nu ook daadwerkelijk nuttig / bruikbaar is. De motoren kunnen net als Burton over bergen, alleen dan veel sneller, wat ze dus lijp gevaarlijk maakt. Motor kost 550 dus als je er terroristen op zet zal het je altijd meer geld kosten om een gebouw te slopen dan het gebouw heeft gekost (behalve bij strat center). Die verrassingstunnel van GLA is een level 5 generalspunt (net als anthraxbom) dus die heb je niet zomaar. GLA kan fakegebouwen maken net als in Red Alert, deze gebouwen kunnen dan nog geüpgrade worden tot echte gebouwen of worden opgeblazen >:)

Het hackerhok van china ligt niet zomaar plat (een dubbele a-10 strike krijgt het bijvoorbeeld niet kapot). Je mag maar 1 internetcentre hebben (hackerhok) waarin 8 hackers passen. De nieuwe heli van China valt gelukkig nog wel neer te halen maar is natuurlijk wel erg sterk voor een heli. China heeft er nu een upgrade bij waardoor je net als de USA kunt scannen ook hebben ze een kar die een grote scanrange heeft en waar standaard 2 tank hunter in zitten gegarissoned. Ook zijn er diverse mogelijkheden waarbij de battlemaster een echte nuttige unit is (een stuk nuttiger dan hij nu is).

De nieuwe drone van USA is ook goed bruikbaar (schiet raketten en heeft na upgrade in strat center ook nog een mitrailleurtje er bij). Het nieuwe verdedigingsgebouw helpt helaas niet zoveel tegen gattling+tankhunter, het is vooral als afleiding ervoor dat je iets meer tijd hebt om op te bouwen. De anti-air is ook verbeterd en de scan hoeft nu aan het begin van een potje niet meer op te laden maar is meteen te gebruiken.

Wel vind ik dat er nu wat overdreven veel special strikes in zitten. USA heeft bijvoorbeeld als special strikes die damage doen: a-10, dat vliegtuig wat rondjes vliegt, fuelbomb, carpetbomb. Daarnaast hebben ze nog rangerdrop, repair, en een propaganda strike (een vliegtuig wat folders uitstrooit waardoor units niet meer kunnen bewegen, net als bij de EMP bom van China).

De hints die krijgt bij je statistieken aan het einde van een potje over wat je beter kunt doen zijn niet echt boeiend. De HUD is goed verbeterd (de blauwe kleur van het menu vind ik persoonlijk wat minder dan de vorige kleuren maar dat zal wel nostalgie zijn :P). Wat me wel wat irriteerd is dat ze het geluidje van de communicater hebben gebruikt bij alle tekstmeldingen die je in beeld krijgt linksboven (building complete, upgrade complete, etc).
Wat wel een goede verbetering is is dat je te horen krijgt dat je een superheroe hebt gedetecteerd (en ook welke), ook krijg je een berichtje als je eigen superheroe is gedetecteerd.

Praktisch alle bekende bestaande levels uit de originele Generals zijn aangepast sommige niet heel veel andere wel heel veel. Bergen zijn verschoven of verwijderd. In bijna alle levels liggen de supplydocks wat meer naar achteren (wat een voordeel voor USA kan zijn dat de heli's niet meer zo makkelijk neer te halen zijn). Verder zijn de levels een stuk opener geworden. Fallen Empire heeft nu een grote ingang bij iedere beginplek ipv 2 kleine en de supplydepots onderaan de berg liggen nu in een soort van inham in de berg. In Tournament Desert zijn de doorgangen naar de zijkant veel grote en in het midden ligt nu een bergwand tegen de stad aan met in het midden een klein gat ook liggen de supplydocks er nu een stuk verder uit elkaar. Over het algemeen zijn de levels beter gebalanceerd (de kanten zijn eerlijker wat betreft hoe de huizen en bergen liggen). Ook zijn er natuurlijk veel nieuwe levels bij gekomen.

Voor diegene die zich wat afvroegen over de install van Zero Hour, Zero Hour wordt geïnstalleerd in een andere map dan de originele Generals en als je hem hebt geïnstalleerd kun je dus ook nog steeds de originele Generals spelen.

[Voor 39% gewijzigd door Alphega op 20-09-2003 17:52]

• Count
.

[Voor 100% gewijzigd door Count op 20-09-2003 04:46]

• Supern00b
HolyCorn schreef op 20 September 2003 @ 00:35:
[...]

offtopic:
Gaaaaaaaap :O Ik kijk idd niet om het uur of er weer nieuwe releases zijn nee, als ik dan "achterloop" zal me dat echt een rotzorg zijn. Maar dat jij meteen dezelfde dag dat hij gereleased wordt loopt te blaten dat iemand dat nog niet weet, zegt meer over jou dan over de rest :X
Edit: btw kaas weet blijkbaar wel wat er speelt, want hij was degene die als eerste er over poste, niet jij :/ Dus doe een beetje rustig aub
offtopic:
Kan me niet herinneren dat ik het tegen jou had bemoeial, boeie dat hij er het eerst over poste, lol daar lig ik wakker van, oh my god 8)7 Hou nu snel je mond maar ruziezoeker :r

Zomaar wat plaatjes
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=344338

De Avenger met Hellfire Drone en de Sentry Drone

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=344340

Fire Base en mannetjes met extra bescherming

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=344370

Tanks komen zomaar uit de lucht vallen en voor je het weet heb je een extra legertje

[Voor 11% gewijzigd door Supern00b op 20-09-2003 02:45]

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Grr ik ben pas over een maand jarig.
Ik kan het spel dinsdag natuurlijk wel kopen, maar dan heb ik "niets" om voor mijn verjaardag te vragen :/

Sometimes human's are...

Supern00b schreef op 20 september 2003 @ 02:23:
[...]

offtopic:
Kan me niet herinneren dat ik het tegen jou had bemoeial, boeie dat hij er het eerst over poste, lol daar lig ik wakker van, oh my god 8)7 Hou nu snel je mond maar ruziezoeker :r
offtopic:
lol! Je hebt blijkbaar een slecht geheugen, kijk maar een pagina terug waar jij begon met "Hoezo achterlopen" :Z Maar je spreekt je wel een beetje tegen nu: Eerst vind je dat als je niet meteen zero hour hebt zodra het gereleased wordt, dat je dan achterloopt, aan de andere kant boeit het weer niet wie er als eerste over post. Lijkt me ook een beetje achterlopen dan :z Ow, en laat het hier nu maar bij, ik zal in iig niet meer reageren op jou...

[Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 20-09-2003 08:15]

• Anoniem: 39251
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is er nu eindelijk NAT support?

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
kun je nu ook verder uitzoomen?
Je bedoelt of de router problemen die sommigen hadden opgelost zijn?
Geen idee, ik heb er geen problemen mee en online kun je nog niet.
draakhoofd schreef op 20 September 2003 @ 10:32:
kun je nu ook verder uitzoomen?
Nee, je kunt nu niet verder uitzoomen als in Generals. Maarja, is dat nodig dan? Imo niet.

• Maxow
  • Laatst online: 01:04

Maxow

Hidden Sound System

mduijvendijk schreef op 20 September 2003 @ 07:10:
Grr ik ben pas over een maand jarig.
Ik kan het spel dinsdag natuurlijk wel kopen, maar dan heb ik "niets" om voor mijn verjaardag te vragen :/
HL2 ;)

• Rival24
Vraag dan een leuk spel (8>

• Alphega
Hier nog wat screenshots uit een van de eerste legale versies :P (in Brazillië is het al uit).

http://www.generals.nl/img/i423.jpg

http://www.generals.nl/img/i421.jpg

http://www.generals.nl/img/i417.jpg

http://www.generals.nl/img/i419.jpg

Bron

• SPOXER
[quote]Alphega schreef op 20 september 2003 @ 11:58:
Hier nog wat screenshots uit een van de eerste legale versies :P (in Brazillië is het al uit).
quote]
je was me net voor :(

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:54
WOEI, 2 supers om je generals points aan te besteden, kewl :)

Overigens in dat onderste plaatje, waar je ziet wat meneer allemaal kan bouwen bij een vehicle factory (hoe heettie ook alweer :P ) vind ik de plaatjes van de nieuwe units een stuk minder mooi dan de originele units, of ligt dat aan mij???

Maargoed, dit heet mierenneuken ;) Ik ben gewoon erg enthousiast, dat is het gewoon, IK KAN GEWOON NIET WACHTEN :9~

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Alphega
Morax schreef op 20 September 2003 @ 12:10:
WOEI, 2 supers om je generals points aan te besteden, kewl :)

Overigens in dat onderste plaatje, waar je ziet wat meneer allemaal kan bouwen bij een vehicle factory (hoe heettie ook alweer :P ) vind ik de plaatjes van de nieuwe units een stuk minder mooi dan de originele units, of ligt dat aan mij???

Maargoed, dit heet mierenneuken ;) Ik ben gewoon erg enthousiast, dat is het gewoon, IK KAN GEWOON NIET WACHTEN :9~
Die 2de kun je al eerder kiezen, alleen pas als je een level 5 generaal bent kun je hem upgraden naar niveau 3.
Het vliegtuig wat je linksonder op het plaatje ziet (onder de sniper) is een propagandavliegtuig. Dit vliegtuig strooit folders uit waardoor de vijandelijke units die er onder staan tijdelijk niet meer kunnen bewegen (net als bij emp bom).

Een vraagje over de China Campagne. Ik zit bij het 7e level (speelmode: normaal :/ )waar je eerst wordt aangevallen door rakketten. Daarna volgt er een gevecht wat de speler altijd wint. Daarna moet je een basis bouwen. Ik doe dan het volgende:

- Ik bouw een basis in het begin stuk en een supply centre iets verderop.
- Als upgrades gebruik ik: luchtsteun, Nuke tanks (om standaart op de straten te vuren) en landmijn bombardementen.
- Ik neem het 1e olie gebouw in en voor verdediging gebruik ik: machinegeweren, bunkers en een propaganda mast om de units daar te verzorgen.
- Ik ga me volledig richten op vliegvelden en schakel de 1e enemy basis uit die voor de berg staat.
- Ik probeer dmv tanks de supply dock helemaal links van de map veilig te stellen en een supple centre daar te bouwen. Eventueel daar machine geweren bouwen.

Dan beginnen te problemen: Enemy valt door middel van scuds m'n vliegvelden aan of een olie gebebouw. Ik raak ik geld nood omdat ik nieuwe vliegtuigen wilt gaan aanschaffen en tanks! Daarna begint de enemy met van die 1 persoons scudlaunchers, buggies en zelfmoordfiguren aan te vallen. Ik verlies omdat ik niet zo snel de armored tanks kan vervangen... Ik heb al een hele middag zitten kloten maar op het laatst begint die verrekte enemy met teveel units aan te vallen... Weet iemand wat ik het beste kan doen of moet ik een andere tactic toepassen?

• charrel
  • Laatst online: 20:20

charrel

Cortisol4life..

boven aan de heuvel blijven wachten, hackers maken. Credits niet over de 5000 laten komen > krijg je geen scuds op je hoofd. Staat allemaal wel beschreven aan het begin van het topic

• Stuiterbal

Stuiterbal

Stuiterbal schreef op 13 September 2003 @ 23:10:
[...]

Gewoon twee Overlords (één met Gattling Cannon, andere met Speaker Tower) en een Nuke Cannon (of drie Inferno Cannons) bij de chokepoint zetten. (Bovenaan heuveltje) Je kan de Nuke Cannon eventueel laten Force Fire'en. Mocht deze combinatie niet lukken, moet je gewoon meer Nuke Cannons / Inferno Cannons erbij zetten.

Sloop trouwens die outpost die je eerst moet slopen niet helemaal, met je Black Slut ken je veel geld jatten bij de Supply Stash van GLA.

Je moet dus niet je helemaal gaan vestigen in dat gehucht dat daar staat.

:)

System Specifications

charrel schreef op 20 September 2003 @ 13:09:
boven aan de heuvel blijven wachten, hackers maken. Credits niet over de 5000 laten komen > krijg je geen scuds op je hoofd. Staat allemaal wel beschreven aan het begin van het topic
Dus gewoon blijfen staan waar m'n main basis staat, zoveel mogelijk hackers maken (voor continue geldstroom), geen oil gebouw innemen en zorgen dat ik niet boven de 5000 kom anders vuren ze scuds op mij af?

• Anoniem: 82441
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Weet iemand hoe ik mijn username & password kan achterghalen, heb op GoT al gezocht maar helaas niks gevonden :'(. Nu ik Zero Hour zie heb ik weer zeer zin om eerst beetje te oefenen met Generals :P.

• Count
Okey hier komt mijn überpost over Zero Hour á la Alphega. (wou ik gisteren al doen om 5 uur 's nachts

Kort gezegd, Zero Hour is zijn geld waard. Er zijn zo bruut veel uitbreidingen en veranderingen dat je serieus met een compleet ander spel te maken hebt. Er zijn ook heel veel bugfixes over 1.6, zie onder.

Bij Zero Hour heb je 4x zoveel factions (rassen), te weten:
- GLA, USA, China (normaal)
- GLA Toxin General, GLA Demo General, GLA Stealth General
- USA Airforce General, USA Superweapon General, USA Laser General
- China Tank General, China Nuke General, China Infantry General

Elke generaal speelt ook echt anders, hoewel de Challenge generals je wel forceren een bepaalde strategie te doen. Ze hebben niet echt de moeite genomen om de boel echt te balancen, wat te verwachten viel. Zo heeft de USA Airforce General echt a snowballs chance in hell om de China Tank General te slopen, die veteran Gats voor $700 bouwt :s

Een paar dingen die mij opvielen:
- Force fire is gefikst (doet niet meer 2x damage)
- ALT+F4 is gefikst (CTRL+ALT+DEL werkt nog, maar ja)
- Maps radicaal veranderd, alles is opeens heel breed

Een paar dingen die ik tof vond:
- Scorpions worden nog beter door scrap upgrades. 2x scrap = dubbele scorp rocket! Plus hij herlaad meteen als ie een scrap pakt.
- Battlemasters zijn nu wél nuttig omdat ze bruut veel armor erbij hebben gekregen.
- Jarmen Kell heeft Remote en Timed Explosives á la Burton (bij de Demo general)
- Je kunt via options instellen dat je units automatisch retaliaten (alsof ze altijd op guard staan). Dit lijkt een beetje op Warcraft3 en werkt wel goed. Zeker met Tech/Terror aangezien de Terrorists meteen zich voor de dichtsbijzijnste tank werpen.
- Nuclear Migs zijn echt de bomb, een vliegende Nuke Cannon inslag voor $1400? Niet slecht. Bovendien vliegen de tankjes een heel stuk weg door de impact wat er cool uitziet.

Wat mij tegenviel:
- Ze hebben de hotkeys verandert! Workers bouw je nu met 'k' ipv 'w'. Dit kost mij iig veel moeite om opnieuw te leren. :/
- GLA bikes zijn 550, te duur dus om serieus handig te zijn. Kun je nog altijd beter tech/terror doen denk ik zo.
- Je hebt een warfactory nodig om de Combat Chinook te bouwen (een Chinook waar mannekes uit kunnen schieten)
- USA Laser tanks zuigen, bijna geen damage vs infantry en ook niet spectaculair tegen tanks.
- USA Avenger is te duur en kwetsbaar ($2000 voor een AA unit met humvee armor, tuurlijk helpt dat tegen MiGs (NOT))
- USA Firebase helpt niet veel tegen Gatling/Tankhunter (moet 4x knallen om 1 TH te mollen) :x
- GLA heeft nog steeds heel beroerde buildtimes. Denk aan 40 sec voor Jarmen en Palace en 20 voor een Quad. Heel erg jammer dat ze daar niets aan willen doen.

OK ik ga maar weer verder spelen >:)

[Voor 11% gewijzigd door Count op 20-09-2003 14:26]

• Alphega
Jarmen heeft een geweldige verbetering, hij schiet niet meer op tanks! Hij schiet nu net als een sniper van USA alle ventjes dood en begint niet op een tank te schieten als die dichterbij staat dan een ventje.

• Supern00b
HolyCorn schreef op 20 September 2003 @ 08:11:
[...]

offtopic:
Bla ...
:z Ow, en laat het hier nu maar bij, ik zal in iig niet meer reageren op jou...
offtopic:
Kaas suggereerde zodat software releases niet eerder zouden voorkomen in newsgroepen dan na release data, niet dus :) Ging dus niet alleen over Zero Hour maar in algemene zin. Idd en reageren heeft pas zin als je snapt waar het over gaat, in jou geval niet meer doen dus.

ps. Dat je je dan toch aangesproken voelt B) is dan ook .... hoe zal ik dat het beste kunnen omschrijven .... een beetje dom. Maar blijkbaar hap je graag of zo

Nog maar een plaatje
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=345122

De Helix met Gattling cannon upgrade, Listening outpost en EMC. Vooral die choppers zijn vet >:)

[Voor 12% gewijzigd door Supern00b op 20-09-2003 14:55]

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19
Is GoL nu weer down? Ik kan er al de hele middag niet opkomen..... krijg een melding "Check your internet connection".... :?

[Voor 13% gewijzigd door Exar op 20-09-2003 18:56]

Signature

Anoniem: 34540

Nergunsman schreef op 19 september 2003 @ 18:56:
Wow, nederland vertegenwoordigd in de intro :)
[afbeelding]
Fuk de konijnen _/-\o_ _/-\o_ die afslag daar woon ik :D:D:D: niet te wazig.

Zolang er hier nou maar geen tankwagens gaan lopen ontploffen }) })

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34540 op 20-09-2003 15:53]

• Alphega
Weer nieuwe screenies (Klik voor grotere duidelijkere versie):

http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200309/1064069800_0.JPG

http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200309/1064069800_1.JPG

http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200309/1064069800_2.jpg

Bron

[Voor 30% gewijzigd door Alphega op 20-09-2003 18:02]

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19
Exar_Kunn schreef op 20 September 2003 @ 14:50:
Is GoL nu weer down? Ik kan er al de hele middag niet opkomen..... krijg een melding "Check your internet connection".... :?
Hebben anderen hier ook last van? :?
Nog steeds kom ik niet op GoL..... :|

Signature

• Anoniem: 39251
  • Niet online
Wat is GoL eigenlijk?

• Jumpiefox
  • Laatst online: 23-03 10:06
"generals online"

On a road of changes....

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

laat maar (foutje)

[Voor 92% gewijzigd door mduijvendijk op 20-09-2003 19:24]

Sometimes human's are...

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

laat maar (oeps dubbele post)

[Voor 53% gewijzigd door mduijvendijk op 20-09-2003 19:24]

Sometimes human's are...

• ravw
  • Laatst online: 01:59
Even een vraagje als je die zero hour koop moet je dan in het bezit zijn van de org C C G?

Dus mijn vraag is is dit een standalone of een echte update?

[Voor 24% gewijzigd door ravw op 20-09-2003 20:43]

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

• SPOXER
woei. Hier staat meer info over de GLA generalen. (is in het engels)

http://cnc.unleashed.ws/?...a_generals&&type=zerohour

• SPOXER
Blackhole schreef op 20 September 2003 @ 20:40:
Even een vraagje als je die zero hour koop moet je dan in het bezit zijn van de org C C G?

ook al omdat hij 2cds is ?
ja je moet de orginele ook hebben is namelijk alleen maar een add on.

offtopic:
* offtopic: ik had dit antwoord ook in mijn vorige reply kunnen zetten. sorry hiervoor.

[Voor 17% gewijzigd door SPOXER op 20-09-2003 20:46]

• ravw
  • Laatst online: 01:59
SPOXER schreef op 20 september 2003 @ 20:43:
[...]

ja je moet de orginele ook hebben is namelijk alleen maar een add on.
oke thx die heb ik liggen :)

Dus maar even die nieuwe gaan halen ....

Of is het de moeite niet waard om hem te kopen ?

want is er niet zo verschil met de oude .
dan alleen maar een paar units die sterker zijn geworden .

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ja

edit:
:) telaat

[Voor 84% gewijzigd door mitchel op 20-09-2003 20:47]

• Serial-X
  • Laatst online: 23-03 09:57
Zozo... ff Zero Hour gedaan, was heerlijk potje :D Ik vind de gevechten met de AI nu veel "actiever", het gaat lekker enzo... In 1 woord gezegd: Geweldig! _O_ :+

[Voor 56% gewijzigd door Serial-X op 20-09-2003 23:42]

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Blackhole schreef op 20 September 2003 @ 20:45:
[...]

oke thx die heb ik liggen :)

Dus maar even die nieuwe gaan halen ....

Of is het de moeite niet waard om hem te kopen ?

want is er niet zo verschil met de oude .
dan alleen maar een paar units die sterker zijn geworden .
Tis wel de moeite waard, er is veel veranderd. Hoop nieuwe units, special strikes etc etc. Lees de posts van de afgelopen twee dagen maar door, dan merk je het wel :).

Tot nu toe vind ik alles een beetje tever gezocht. Als je een beetje gevorderd bent in de game kun je iedere minuut wel smijten met een special strike of een superweapen. Maar als je wilt weten wat Zero Hour te bieden heeft moet je zeker de posts van Alphega en Countach maar lezen, erg informatief :).

En voor degenen die niet in het irc kanaal komen maar wel al Zero Hour hebben: hier kun je de eerste echte mp reps vinden tussen GoTters. En een hoop screenshots.

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

lol wmm wis niet dat je een screenshot had gemaakt toen ik die error kreeg http://www.xs4all.nl/~germie/Zero%20Hour/discer.JPG :P

Anoniem: 41239

Even dit: deze game roelt de pan uit!

En nog ff op countach ingaan: je zegt dat de usa airforce general weinig kans heeft om een tank general te verslaan. Nou ik heb even met die airforce general gespeeld en hij heeft veel special strikes en kan ook gewoon rockvees en van die base defense dingen gebruiken dus hij heeft zeker potentie tegen de tank general lijkt mij (hoewel hij wel heel sterk is).

Wat mij nog opvalt is dat de china infantry general geen gatts heeft maar wel minigun infantry. En die zijn behoorlijk sterk moet ik zeggen. Een paar troop crawlers vol met elite minigunners schoppen wel kont. En hij heeft ook nog super lotus die sneller lijkt te cappen >:)

Anoniem: 10452

Anoniem: 34540 schreef op 20 September 2003 @ 15:30:
[...]

Fuk de konijnen _/-\o_ _/-\o_ die afslag daar woon ik :D:D:D: niet te wazig.

Zolang er hier nou maar geen tankwagens gaan lopen ontploffen }) })
woon jij in de buurt van Broda? en hebbie daar palmbomen in de buurt? stoer ;)

• Count
Anoniem: 41239 schreef op 21 September 2003 @ 01:27:
Even dit: deze game roelt de pan uit!

En nog ff op countach ingaan: je zegt dat de usa airforce general weinig kans heeft om een tank general te verslaan. Nou ik heb even met die airforce general gespeeld en hij heeft veel special strikes en kan ook gewoon rockvees en van die base defense dingen gebruiken dus hij heeft zeker potentie tegen de tank general lijkt mij (hoewel hij wel heel sterk is).
De meeste maps zijn nu wat meer open waardoor je niet goed kan turtlen met Patriots. Humvees zijn simpelweg niet zo sterk/efficient als een Gatling Tank en je moet er ook nog een upgrade voor kopen. Special strikes zijn leuk maar niet als je Chinooks dood gaan aan veteran Gats van $700. Daarom heb je zo goed als geen kans 1 op 1.

De Airforce General is wel erg sterk in 3v3, vooral zijn Comanches zijn echt best bruut met palladin laser, countermeasures en stealth.

Maar goed, er zijn nu 12x12 matchups in plaats van 3x3 dus je kunt ook niet verwachten dat dat 100% gebalanced is. Er zullen vast een paar overpowered/underpowered vergeleken bij de rest zijn.

Ik vind trouwens de Nuke General beter dan de Tank General. Met grote wolken fallout die een Battlemaster veroorzaakt + de enorme snelheid van je tanks hoef je nauwelijks Gatling tanks te bouwen en je hebt de wereld aan (lategame) goodies. En je krijgt nog gratis Nuke Cannon ook (die kan je niet eens bouwen met de tank general). De Nuke General heeft dus met 3 sterren: 2x Artillery + 1x Nuclear Carpet Bomb wat meteen een basis in as legt.

Anoniem: 27334

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Stuiterbal schreef op 13 September 2003 @ 23:10:
[...]

Gewoon twee Overlords (één met Gattling Cannon, andere met Speaker Tower) en een Nuke Cannon (of drie Inferno Cannons) bij de chokepoint zetten. (Bovenaan heuveltje) Je kan de Nuke Cannon eventueel laten Force Fire'en. Mocht deze combinatie niet lukken, moet je gewoon meer Nuke Cannons / Inferno Cannons erbij zetten.

Sloop trouwens die outpost die je eerst moet slopen niet helemaal, met je Black Slut ken je veel geld jatten bij de Supply Stash van GLA.

Je moet dus niet je helemaal gaan vestigen in dat gehucht dat daar staat.
wat ook erg goed werkt is als je stuk of 20-30 hackers traint, en constant geld laten binnen flowen. werkt ook pretty good. en de scud storm attack krijg je als je casch boven de 5000 komt, ( dus als je hackers promoten moet je als een gek units bouwen om van je geld af te komen ;) )

Thx, ik heb de laatste missie van China gisteren uitgespeeld zoals jullie dat zeiden... kwam er op neer gewoon domweg in eigen basis campen. :-)

• Count
Anoniem: 89184 schreef op 21 September 2003 @ 11:28:
Thx, ik heb de laatste missie van China gisteren uitgespeeld zoals jullie dat zeiden... kwam er op neer gewoon domweg in eigen basis campen. :-)
LÕL dan heb je Zero Hour nog niet gespeeld (op hard).

Bijna elke missie komt neer op campen met superweapons (vooral de Challenge mode).

Countach schreef op 21 September 2003 @ 11:43:
[...]

LÕL dan heb je Zero Hour nog niet gespeeld (op hard).

Bijna elke missie komt neer op campen met superweapons (vooral de Challenge mode).
gheghe, leuke sig. countach >:)

• Hidde
  • Laatst online: 22-03 21:16
http://members.lycos.nl/zhpreview/

Download die ''zhpreview.avi'' filmpje van mij! :D

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 22:41
Hidde schreef op 21 September 2003 @ 16:06:
http://members.lycos.nl/zhpreview/

Download die ''zhpreview.avi'' filmpje van mij! :D
offtopic:
pffff, wat voor muziek heb je er wel niet onder gezet :+

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee