[C&C] Generals - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.917 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

:( Lekker dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Rival24 schreef op 27 July 2003 @ 18:27:
[...]

Die vent was anders traag en gaf veel te vlug op, hij had bijvoorbeeld van links kunnen komen met een flame tank in het begin nog voor dat je paladins daar stonden.
Nou dat was wel een clanwars potje. En ik vond het niet gek dat hij snel opgaf aangezien hij niets had om pal/tommie tegen te houden.

Maar goed, hier is een cw 1v1 tegen iemand die 760+ wins had ([SSA]RedSkillz) Hij Gat/THed mij heel erg snel en massaal maar bombardment red me. Ook hij geeft op als ik stabiliseer maar je moet je bedenken dat als USA eenmaal een Strategy Center heeft dan heeft USA alle troeven in handen;

MiGs < Paladin, Burton, MD
Nuke Cannon/Gat/IC < 2x Tomahawk
Overlord < 3x Missile Defender (tegen Gat OL 5 ofzo)
Infantry < Flashbang rangers

Als de economie verder gelijk is zal USA vrijwel zeker winnen dus in zo'n situatie.

BTW, Rival24 ik wil het je wel first-hand laten zien als je niet geloofd dat deze strategie echt werkt. Moet je even aangeven wat je nick is en in welke lobby ik je kan vinden.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,

We willen graag 'weer' wat feedback.... enige aanpassingen aan onze site gemaakt... http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.fluiter/
(De linkerknop geeft toegang tot de generalssite)

Het volgende komt er zeker aan:

1. search optie
2. eigen *.tk naam
3. forum(pje)
4. mogelijkheid tot becijfering van maps/replays
5. ... jullie feedback?

kijk ff, en geef je mening...

thx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
manolo, gebruik je wel echte thumbnails? Die screenshot pagina download zeer traag bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Countach schreef op 27 July 2003 @ 22:41:
manolo, gebruik je wel echte thumbnails? Die screenshot pagina download zeer traag bij mij iig.
Hoi,

Ik begrijp waar je naar toe wilt, ook dat wordt geregeld. Nu is het idd zo dat het geen ´thumbnails´zijn maar verkleiningen van de werkelijke afbeelding die je te zien krijgt wanneer je op zon ´thumbnail´ klikt. Daarna kun je deze vergroten-verkleinen om eventuele details beter te zien...
Maar idd je hebt gelijk, het komt de snelheid niet ten goede denk ik... wordt aan gewerkt... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Countach schreef op 27 July 2003 @ 20:51:
[...]

Nou dat was wel een clanwars potje. En ik vond het niet gek dat hij snel opgaf aangezien hij niets had om pal/tommie tegen te houden.

Maar goed, hier is een cw 1v1 tegen iemand die 760+ wins had ([SSA]RedSkillz) Hij Gat/THed mij heel erg snel en massaal maar bombardment red me. Ook hij geeft op als ik stabiliseer maar je moet je bedenken dat als USA eenmaal een Strategy Center heeft dan heeft USA alle troeven in handen;
[...]
Countach, _/-\o_ Je speelde echt klasse die 2 potjes! Je geeft de usa weer hoop ;) Vooral die actie in de 2e replay waar je met 2 paladins dozer+bunker+barracks sloopt was meesterlijk. Niet terugtrekken toen de TH's kwamen, maar juist doorzetten en ze frituren met de laser was top.
Wat ik wel nog kwijt wil is dat de credits voor deze tactiek naar GENERALxIRAQI horen te gaan. Ik weet nog goed dat toen hij hier als eerste mee kwam op generalsreplays.com dat hij door veel mensen de grond werd ingeboord. En nu hebben veel mensen het over de fast tech tactic van Zidane, terwijl hij het alleen maar kopieert. En nog slecht ook vind ik, want hij gaat spy-drones, en dat vind ik geen goede zet hierbij.
Maar Countach, hulde voor deze goede uitvoering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
HolyCorn schreef op 28 juli 2003 @ 13:20:
[...]

Countach, _/-\o_ Je speelde echt klasse die 2 potjes! Je geeft de usa weer hoop ;) Vooral die actie in de 2e replay waar je met 2 paladins dozer+bunker+barracks sloopt was meesterlijk. Niet terugtrekken toen de TH's kwamen, maar juist doorzetten en ze frituren met de laser was top.
Heh, ik vond dat eigenlijk niet zo super slim achteraf. Ik had immers ook gewoon tommies kunnen gebruiken. Maar meestal moet je bunkeren in de kiem smoren daarom deed ik dat terwijl ik al een tommie gequeued had.
Wat ik wel nog kwijt wil is dat de credits voor deze tactiek naar GENERALxIRAQI horen te gaan. Ik weet nog goed dat toen hij hier als eerste mee kwam op generalsreplays.com dat hij door veel mensen de grond werd ingeboord. En nu hebben veel mensen het over de fast tech tactic van Zidane, terwijl hij het alleen maar kopieert. En nog slecht ook vind ik, want hij gaat spy-drones, en dat vind ik geen goede zet hierbij.
Maar Countach, hulde voor deze goede uitvoering :)
Ik dacht dat het een strategie was van Koif eigenlijk. Ik weet het niet echt zeker maar IRAQI is/was meer een GLA kenner. Damn, ik vind het nog steeds zonde dat GeneralsReplays weg is.

En bedankt voor je complimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Countach schreef op 28 July 2003 @ 13:30:
[...]

Heh, ik vond dat eigenlijk niet zo super slim achteraf. Ik had immers ook gewoon tommies kunnen gebruiken. Maar meestal moet je bunkeren in de kiem smoren daarom deed ik dat terwijl ik al een tommie gequeued had.
Ja, zag dat je toen net een tom had gequeued, maar voorkomen is beter dan genezen ;)
Ik dacht dat het een strategie was van Koif eigenlijk. Ik weet het niet echt zeker maar IRAQI is/was meer een GLA kenner. Damn, ik vind het nog steeds zonde dat GeneralsReplays weg is.
En bedankt voor je complimenten.
Ik weet vrij zeker dat hij van IRAQI kwam, want vooral maddox was hem aan het afzeiken omdat hij zich maar met gla moest bezighouden. Ik weet nog goed hoe cool ik die tactic toen vond, volgens mij had ik hier toen ook wat daarover gepost.

Maar ben het zeker met je eens dat het k*t is dat GR weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat ik nog maar is een replaytje posten om het topic weer wat omhoog te halen :)
Deze gast had stats van 568-48 of zoiets als GLA. Hij ging voor de scorpion sting tactiek. (CC verkopen + 2 armsdealers).
Replay duurt niet zo lang ;)
replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07
Countach schreef op 27 July 2003 @ 20:51:
BTW, Rival24 ik wil het je wel first-hand laten zien als je niet geloofd dat deze strategie echt werkt. Moet je even aangeven wat je nick is en in welke lobby ik je kan vinden.
Ik ben meestal wel te vinden in #C&C @ irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
HolyCorn schreef op 29 July 2003 @ 14:32:
Laat ik nog maar is een replaytje posten om het topic weer wat omhoog te halen :)
Deze gast had stats van 568-48 of zoiets als GLA. Hij ging voor de scorpion sting tactiek. (CC verkopen + 2 armsdealers).
Replay duurt niet zo lang ;)
replay
Wel een mooi potje.

Als GLA kun je alleen scorpion sting gebruiken tegen China(tegen USA is het zelfmoord, tegen GLA zijn tech/terr beter) dus ik vond het wazig dat ie die strategie deed. Tegen USA moet GLA altijd snel een rax hebben en een paar terrorist voor de drops, dat deed hij ook niet. Het was wel een goeie speler verder, dat kon je wel zien aan hoe ie die drop afsloeg.

Ik vond je drop ook een beetje laat. Je kunt gemakkelijk droppen voordat de Arms Dealer klaar is en dan hoef je ook geen MD's mee te nemen.

Persoonlijk drop ik altijd zo tegen GLA; ik bouw 4 rangers en Capture building. De 1e loopt naar de dichtbijzijnste oil, de andere 3 rangers gaan in de eerst gebouwde chinook naar tegenstander. Daar drop ik 1 ranger bij elke supply stash en de laatste ranger bij de 2e oil. Vrijwel direct daarna probeer ik een capture op beide supply stashes. Meestal krijg ik er wel 1 van de 2. Ondertussen heb ik ook 2 oils erbij. Dat geeft IMO meer voordeel dan enkel de workers flashbangen.

Verder kun je erg goed microën met de Comanches en MD's, was tof om te zien. Elke opening heb je goed benut met de Comanches en dan weer op tijd terugtrekken en repairen.

Rival24, ik kom nog wel een keer bij die chatroom langs, later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Hmmz, ik wordt iedere keer als China zijnde verrast door die mass scorpion atacks...heeft iemand misschien replays (van 1.6) waarbij zo'n soort aanval wordt afgeslagen? Of gewoon tips hoe je die kan afslaan/voorkomen? Ik vind het zo irritant als ik zo vroeg in het potje al grote schade wordt toegebracht, en ik er eigenlijk weinig tegen kan doen...:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
thisbeingme schreef op 29 July 2003 @ 17:48:
Hmmz, ik wordt iedere keer als China zijnde verrast door die mass scorpion atacks...heeft iemand misschien replays (van 1.6) waarbij zo'n soort aanval wordt afgeslagen? Of gewoon tips hoe je die kan afslaan/voorkomen? Ik vind het zo irritant als ik zo vroeg in het potje al grote schade wordt toegebracht, en ik er eigenlijk weinig tegen kan doen...:{
Bunkers bouwen helpt veel. 2 tankhunters per bunker en een Gat ernaast stopt heel veel. Bouw per ingang naar je basis dus een bunker en een rax, zo kun je snel extra mannetjes bouwen als ie dichterbij komt. Als ie heel veel scorps heeft bouw je 2 bunkers naast elkaar.

Battlemasters zijn zwaar inferieur aan scorpions dus bouw die NIET.

Verder kun je dan uiteindelijk winnen met MiGs of Overlord/NukeCannon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
Dus als ik tegen een GLA speler ga op, stel, TD, dan moet ik me gaan inbunkeren? Dat battlemasters niet helpen was ik al achter ja, en overlords zijn weer beter, maar propaganda center heb je dan nog lang niet. Maar dat tank hunters er goed tegen waren wist ik al ja :) gaan alleen beetje dood door die scorpion rockets, dus daar heb je weinig aan. In een bunker stoppen...da's wel een goed id ja.

Migs heb je niet early game, maar later maken ze de GLA idd flink in :). Thnx iig, weet voortaan wat ik moet doen tegen een GLA speler...die gattlin ernaast is ook wel handig ivm terroristjes...hiermee dek je inderdaad alles af (waar een GLA speler beschikking tot heeft, vroeg in het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Op TD hoef je niet echt bunkers in het midden te bouwen aangezien je daar gebouwen hebt die je kunt garissonnen dus een stel bunkers aan de zijkanten is genoeg.

Maar je hoeft niet perse te verdedigen. Als je wil aanvallen kies dan voor een hele vroege Gat/TH aanval en neem dan een dozer mee om voor zijn Arms Dealers te gaan bunkeren. Verder moet je ook altijd je tankhunters gespreid houden (met behulp van de 'X' hotkey) zodat de scorprockets minimale impact hebben. Hij moet eerst de missile upgrade doen en voor die tijd is hij kwetsbaar, dus daar kun je op deze manier gebruik van maken.

Ik heb maxpovver (bedenker Scorpion sting) met gemak verslagen door gewoon direct met 4x TH/2x Gat/1x Dozer naar hem toe te rijden en bunkers te bouwen voor zijn Arms Dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Countach schreef op 29 July 2003 @ 16:33:
[...]

Wel een mooi potje.

Als GLA kun je alleen scorpion sting gebruiken tegen China(tegen USA is het zelfmoord, tegen GLA zijn tech/terr beter) dus ik vond het wazig dat ie die strategie deed. Tegen USA moet GLA altijd snel een rax hebben en een paar terrorist voor de drops, dat deed hij ook niet. Het was wel een goeie speler verder, dat kon je wel zien aan hoe ie die drop afsloeg.
Het was inderdaad geen slechte speler, hij had alleen de pech dat ik wist wat er ging gebeuren. Maar als je iemand ermee kunt verrassen, dan werkt het best goed, ook tegen usa.
Ik vond je drop ook een beetje laat. Je kunt gemakkelijk droppen voordat de Arms Dealer klaar is en dan hoef je ook geen MD's mee te nemen.

Persoonlijk drop ik altijd zo tegen GLA; ik bouw 4 rangers en Capture building. De 1e loopt naar de dichtbijzijnste oil, de andere 3 rangers gaan in de eerst gebouwde chinook naar tegenstander. Daar drop ik 1 ranger bij elke supply stash en de laatste ranger bij de 2e oil. Vrijwel direct daarna probeer ik een capture op beide supply stashes. Meestal krijg ik er wel 1 van de 2. Ondertussen heb ik ook 2 oils erbij. Dat geeft IMO meer voordeel dan enkel de workers flashbangen.
Gheghe, ja die drop was best slecht gedaan :+ Zat te twijfelen of ik het ging doen, en toen was ik eigenlijk al te laat. Maar die drop van jou zal ik onthouden :)
Verder kun je erg goed microën met de Comanches en MD's, was tof om te zien. Elke opening heb je goed benut met de Comanches en dan weer op tijd terugtrekken en repairen.
Rival24, ik kom nog wel een keer bij die chatroom langs, later.
Thanks! Dat aanvallen met de commaches ging wel lekker ja, ben er maar eentje kwijt geraakt, maar heb er aardig veel damage mee gedaan :P
Het viel me later pas op dat het dezelfde gast (snake_eater) was als jouw eerste fast tech replay hier. Muwahaha, owned bij GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
HolyCorn schreef op 29 July 2003 @ 23:08:
[...]

Het was inderdaad geen slechte speler, hij had alleen de pech dat ik wist wat er ging gebeuren. Maar als je iemand ermee kunt verrassen, dan werkt het best goed, ook tegen usa.
Knappe jonge die een USA weet te verrassen, spy drone & spy sattelite maken het haast onmogelijk. :P

offtopic:
Rival24, gisteravond crashte mijn computer (tijdens de rematch), sorry daarvoor. Gelukkig was het helemaal in het begin van het potje anders zou ik nu tot disconnector zijn omgedoopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ik ben nog steeds een vervent fan van paladin's als eerste ipv spy drone's :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

MiGs < Paladin, Burton, MD, deze snap ik niet, zeker burton vind ik raar, maar wie ben ik :+. MD's begrijp ik maar paladin?? Die plukt toch alleen die raketten eruit en niet de mig's zelf??

[ Voor 6% gewijzigd door BigFast op 30-07-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
Als die raketten uit de lucht worden geplukt, doen de migs verder ook niets :). Burton kan de migs knifen, dus vermoorden zonder dat ie wordt gezien ;)

Countach: Ik mag dus aannemen dat jullie wel hebben gespeeld? Wil je daar misschien een replay van uploaden, lijkt me wel een grappig potje :)

Heb hem net al gekregen van Wmm, is dus niet meer nodig :)

[ Voor 11% gewijzigd door thisbeingme op 30-07-2003 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
thisbeingme schreef op 30 July 2003 @ 11:27:
Als die raketten uit de lucht worden geplukt, doen de migs verder ook niets :). Burton kan de migs knifen, dus vermoorden zonder dat ie wordt gezien ;)

Countach: Ik mag dus aannemen dat jullie wel hebben gespeeld? Wil je daar misschien een replay van uploaden, lijkt me wel een grappig potje :)

Heb hem net al gekregen van Wmm, is dus niet meer nodig :)
Jezus man, wat speelde ik beroerd in dat potje. Het is dat ik me in een situatie bevond waar ik bijna niet meer kon verliezen anders was ik echt wel eraan.

Ik bedoel toen die Nuke Cannon net uit de warfactory kwam was ik bezig Generals Points te besteden en mijn A10 te targetten. Slecht plan, kostte me een half dozijn palladins ofzo. :'(

Ik zei nog op irc; ik won maar Rival speelde een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb last van het volgende:

Als ik op een 8 player map speel met 7 ai's dan gaat dit na een tijdje erg hakkelen. Tot het moment dat het beeld vaken stilstaat dan beweegt. Echt erg vervelend.

Aan mijn systeem kan het eigelijk niet liggen (check sig). Ben pas over gegaan van win2k naar xp en had daarmee dit probleem nooit.

iemand een idee hoe dit komt? Hebben jullie met snelle systemen ook weleens last van hakkelen? dus:

vloeiend spel 3 sec---1sec freeze--- vloeiend spel 3 sec---1sec freeze---

Weet dat het geen problemen sectie is hier maar ik ga hier geen topic voor openen. Misschien is het probleem bekend?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Heb een vergelijkbaar systeem, alleen een GF4 ti 4200 en geen DDR en heb er ook last van, vermoed dat de processor speel breker is oid. Heb er soms al last van met 2 AI's. Niet zo extreem als jij het hebt, maar merk wel dat de framerate dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Dinictus schreef op 30 July 2003 @ 12:06:
Ik heb last van het volgende:

Als ik op een 8 player map speel met 7 ai's dan gaat dit na een tijdje erg hakkelen. Tot het moment dat het beeld vaken stilstaat dan beweegt. Echt erg vervelend.

Aan mijn systeem kan het eigelijk niet liggen (check sig). Ben pas over gegaan van win2k naar xp en had daarmee dit probleem nooit.

iemand een idee hoe dit komt? Hebben jullie met snelle systemen ook weleens last van hakkelen? dus:

vloeiend spel 3 sec---1sec freeze--- vloeiend spel 3 sec---1sec freeze---

Weet dat het geen problemen sectie is hier maar ik ga hier geen topic voor openen. Misschien is het probleem bekend?
Kijk eens voor de grap hoeveel ram generals vreet met 7 AI's erbij.
Bij mij kan na een lang potje (geen zin om het snel te spelen) met 3 AI's ook na verloop van tijd stroever gaan lopen. Zie sign voor mijn specs Ik heb me systeem niet meer in me sign staan :D
Bij mij staat mijn benodigde ram meter al gauw op 600MB (owke ik heb niet alle programma's afgesloten dan;) )
Maar ja met 7 AI's die allemaal units lopen te maken zal dat wel lastiger worden

[ Voor 6% gewijzigd door The-Source op 30-07-2003 12:23 . Reden: verkeerde sign ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Dus gewoon meer ram er in stouwen :? Lijkt me wat overdreven om met 2 Gig aan geheugen te gaan spelen. Maar ja ai vreet dus veel geheugen, en niet met 7 ai's gaan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigFast schreef op 30 July 2003 @ 12:24:
Dus gewoon meer ram er in stouwen :? Lijkt me wat overdreven om met 2 Gig aan geheugen te gaan spelen. Maar ja ai vreet dus veel geheugen, en niet met 7 ai's gaan spelen :+
Denk dat je beter een nieuwe cpu er in kan stouwen ;) En je ti4200 beetje opvoeren helpt ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Heb er gelukkig ook niet veel last van. Denk persoonlijk ook niet dat 512 onvoldoende zou zijn, dacht zelf ook aan de cpu, omdat Ea ook de sys eisen hoger heeft dan wat ik heb.
offtopic:
Dacht eigenlijk meer aan een totale upgrade a €2000. Dat zet meer zoden aan de dijk dan een upgrade waarbij ik weer allerlei shit over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Ik geloof dat er door EA ook wordt geadviseerd om de (Norton) Anti\Virus uit te zetten, verder is je TB en je Proc niet goed genoeg meer om dit spelletje vloeiend te kunnen spelen en je kan proberen om bepaalde settings uit te zetten.

Als je on line speelt kan het ook komen door de andere kant.

PS---->>> Kreeg laatst van een speler ( On line ) nog een compliment voor het soepele spel en daarna werd ik onder de voet gelopen, lol

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 08:41

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik houd mijn virus scanner altijd aan, maar ik speel ook nooit tegen 7 cpu tegenstanders tegelijk :P

Een virus scanner uitschakelen met het oog op de prestaties is een goed idee.
Norton neemt zo'n 15 a 20 procent van je resourses voor zijn rekening :(

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 17:26
mduijvendijk schreef op 31 juli 2003 @ 10:10:
Ik houd mijn virus scanner altijd aan, maar ik speel ook nooit tegen 7 cpu tegenstanders tegelijk :P

Een virus scanner uitschakelen met het oog op de prestaties is een goed idee.
Norton neemt zo'n 15 a 20 procent van je resourses voor zijn rekening :(
Ook al heb je 4 tegen standers dan kan het aardig traag gaan lopen... in een 4vs4 potje :P

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb mijn mcafee altijd uit en ik heb overigens nu 1 gyg aan RAM.

Hij zuigt ongeveer 400 MB ram in de game. Ik zal eens kijken of de CPU de bottleneck is. Zoja dan ga ik er een nieuwe proc ingooien. Ik wil lekker 8 player kunnen doen hoor..

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

De ea site van taiwan, heeft weer 3 nieuwe screenshots van Zero Hour :9

http://generals.ea.com.tw/

Afbeeldingslocatie: http://generals.ea.com.tw/game/zerohour/screens/screenshot_04_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://generals.ea.com.tw/game/zerohour/screens/screenshot_05_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://generals.ea.com.tw/game/zerohour/screens/screenshot_06_big.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door mduijvendijk op 01-08-2003 09:08 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Is het spel an-sich ook mooier geworden ofzo? Zo ziet het er bij mij igg niet uit.
(de units die we nu al hebbe dan he!)

Ik wil trouwens wel een paar mech-warriors erin! een Mark II!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mduijvendijk schreef op 01 August 2003 @ 09:02:
De ea site van taiwan, heeft weer 3 nieuwe screenshots van Zero Hour :9

http://generals.ea.com.tw/

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat ziet er wel :9~ uit! Hopelijk fiksen ze meteen nog wat bugs/cheats aan de game, en stellen ze hem niet eeuwig uit.

Die patriots zien er nu ook wel beter uit zo, en die firebase kan ook wel leuk worden :)

[ Voor 7% gewijzigd door HolyCorn op 01-08-2003 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dinictus schreef op 01 augustus 2003 @ 09:23:
Is het spel an-sich ook mooier geworden ofzo? Zo ziet het er bij mij igg niet uit.
(de units die we nu al hebbe dan he!)

Ik wil trouwens wel een paar mech-warriors erin! een Mark II!!
Ik denk dat ze gewoon FSAA aanhebben daar.

Verder zijn de gebouwen van de USA wel veranderd... for the better :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
en die helicopter is die ook nieuw lijkt er wel op en er zit ook een ander soort koepel op de hummers. Kijk nu al uit naar de expansion. :)

[ Voor 23% gewijzigd door SPOXER op 01-08-2003 10:18 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Die helicopter is een black hawk, lijkt het.

Ik hoop dat die expasion echt veel gaat verbeteren. Meer maps, meer missies! Er moet nog veel meer gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:30
Ik denk niet echt dat het mooier is geworden, die plaatjes zijn misschien nog wel ff door photoshop gehaald om het wat op te leuken.

Maar wat ik op het tweede plaatje zie: een tunnelnetwork dat anthrax (of wat dan ook) schiet? En die toxin tractor die schiet op die tank en het lijkt nog effect te hebben ook :).
Maar het ziet er wel goed uit, zeker die patriots in nieuwe uitvoering. Alleen heb ik nog m'n vraagtekens bij sommige units zoals die microwave tank (zo heet ie toch?). Maar we zullen zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Bij dat 2e screenshot spuiten de tunnels anthrax maar bij de 3e hebben ze weer het normale machinegeweer. Zal wel een upgrade zijn zeker.

Als je goed kijkt naar het 3e screenshot dan zie je nieuwe anti air voor USA (denk ik tenminste). Dat had USA ook wel een beetje nodig. Wat er op het dak gemonteerd is lijkt op een instant-hit gun zoals de Gatling tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat die anthrax spuitende tunnels van die dr Trax zijn, 1 van de gla generals. Oeioei, wordt nu toch wel heel benieuwd hoe het al spelend gaat worden. Iig veel nieuwe dingen!

[ Voor 45% gewijzigd door HolyCorn op 01-08-2003 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
quote:Wmm schreef op 01 August 2003 @ 10:25: En die toxin tractor die schiet op die tank en het lijkt nog effect te hebben ook :).
Is volgens mij geen verandering. Op dit moment kunnen ze ook al tanks kapot maken.

[ Voor 3% gewijzigd door SPOXER op 01-08-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Idd op het derde shot staat op de voorgrond een enorme turret, wat is dat?

By de way vind ik de nieuwe units tot nu toe maar zo-zo. Ik wil een machtige unit erbij! Eentje voor elke side:

USA: de MARK 3 met dubbelloops kanon zoals van de Paladin en 2 gatekeepers (die ze ook op schepen hebben) :9

China: Nucleair trooper: gepanserde trooper met rpg met nuke erop. }:O

GLA: triple Gatling tank, een grote tank ala marauder met 3 gatling guns erop. })

Daarnaast nog wat nieuwe structures met een speciale feature voor elke zijde:

USA: Displacement centre: hier kan 1 unit opgereden worden die over de map ge-displaced kan worden. 1 per 2 minuten ofzo.

China: Nuclear winter facility: Hier komt een unit uit die een groot gebied kan besmetten met radioactief materiaal. Binnen dit gebied gaat al het organische dood. Tanks zullen niet doodgaan maar de mensen erin wel. (net zoals Jarmen nu kan) als het gebied dat weer vrij is van radio activiteit dan staan er dus een aantal tanks die gepakt kunnen worden... _/-\o_

GLA: Armour Enforcement Centre: Hier kan je units tegen een prijs upgraden met pantsen en meer fire power. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinictus schreef op 01 augustus 2003 @ 10:45:

By de way vind ik de nieuwe units tot nu toe maar zo-zo. Ik wil een machtige unit erbij! Eentje voor elke side:

USA: de MARK 3 met dubbelloops kanon zoals van de Paladin en 2 gatekeepers (die ze ook op schepen hebben) :9

China: Nucleair trooper: gepanserde trooper met rpg met nuke erop. }:O

GLA: triple Gatling tank, een grote tank ala marauder met 3 gatling guns erop. })

Daarnaast nog wat nieuwe structures met een speciale feature voor elke zijde:

USA: Displacement centre: hier kan 1 unit opgereden worden die over de map ge-displaced kan worden. 1 per 2 minuten ofzo.

China: Nuclear winter facility: Hier komt een unit uit die een groot gebied kan besmetten met radioactief materiaal. Binnen dit gebied gaat al het organische dood. Tanks zullen niet doodgaan maar de mensen erin wel. (net zoals Jarmen nu kan) als het gebied dat weer vrij is van radio activiteit dan staan er dus een aantal tanks die gepakt kunnen worden... _/-\o_

GLA: Armour Enforcement Centre: Hier kan je units tegen een prijs upgraden met pantsen en meer fire power. >:)
Die usa unit is een firebase denk ik. Kijk ff op deze pagina, daar staat bijna alles over zero hour: http://www.cncseries.com/zerohour/additions/
Maarre, ik vind de units wel goed zo, niet te veel prullaria erbij. Vind die voorstellen van jou net een beetje te ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
SPOXER schreef op 01 augustus 2003 @ 10:40:
[...]

Is volgens mij geen verandering. Op dit moment kunnen ze ook al tanks kapot maken.
Ja, dat kunnen ze wel maar het schiet niet op he :).
Maar wat ik bedoel: op dat plaatje is die toxin tractor nog helemaal heel, terwijl hij die tank kapot schiet. Maar waarschijnlijk was die tank al bijna kapot anders kan het niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Dinictus schreef op 01 August 2003 @ 10:45:
USA's firebase. Het artillery kanon van het Strategy Center die je kunt garissonnen met 4 mannekes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

HolyCorn schreef op 01 August 2003 @ 10:52:
[...]

Die usa unit is een firebase denk ik. Kijk ff op deze pagina, daar staat bijna alles over zero hour: http://www.cncseries.com/zerohour/additions/
Maarre, ik vind de units wel goed zo, niet te veel prullaria erbij. Vind die voorstellen van jou net een beetje te ;)
oh, ik vond ze wel goed... :| ;(

Vooral mijn nucleair winter facility... 8)

Haha die leaflet drop die ze erin gaan bouwen is ook lachen zeg. Dan changen je units ineens van side...
En shoes voor je workers!!

[ Voor 14% gewijzigd door Dinictus208 op 01-08-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Dinictus schreef op 01 augustus 2003 @ 10:55:
[...]

oh, ik vond ze wel goed... :| ;(

Vooral mijn nucleair winter facility... 8)

Haha die leaflet drop die ze erin gaan bouwen is ook lachen zeg. Dan changen je units ineens van side...
En shoes voor je workers!!
leuke ideeen Dinictus :) . Maar de units die er nu al zijn zijn al sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents,

Ik speel Generals vanaf het begin, dito een vriend van mij.

Ik ben het niet helemaal eens met al dat gezeik over EA, maar ik kan me er nu inmiddels iets bij voorstellen.

De laatste tijd wordt er volgens mij (en mijn vriend) ontzettend veel gecheat online.
En dan bedoel ik allerlei cheats. Bijv. overlords met een v6 motor terwijl de betreffende klotskop nog geen nuke heeft en dus de battle speed upgrade niet kan hebben. Verder veel money-cheats!!!!

Het vreemde is dat als ik zelf op zoek ga, ik wel vanalles vind maar de zooi werkt gewoon niet.

Zie ik spoken, of hebben jullie dezelfde ervaring? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op 01 augustus 2003 @ 11:57:
Gents,

Ik ben het niet helemaal eens met al dat gezeik over EA, maar ik kan me er nu inmiddels iets bij voorstellen.

De laatste tijd wordt er volgens mij (en mijn vriend) ontzettend veel gecheat online.
En dan bedoel ik allerlei cheats. Bijv. overlords met een v6 motor terwijl de betreffende klotskop nog geen nuke heeft en dus de battle speed upgrade niet kan hebben. Verder veel money-cheats!!!!

Het vreemde is dat als ik zelf op zoek ga, ik wel vanalles vind maar de zooi werkt gewoon niet.

Zie ik spoken, of hebben jullie dezelfde ervaring? 8)7
Tsja, ik weet niet. Ik heb er iig geen ervaringen mee. En ik speel vrij veel potjes online. Volgens mij valt het wel mee, of ik heb gewoon geluk dat ik geen cheaters tref. Maar dat lijkt me niet. En als er al gecheat word tegen mij dan zijn ze wel erg treurig daar ik het overgrote merendeel van m'n potjes win. En als ik verlies word er voor zover ik kan zien echt niet gecheat.

Er zijn idd wel veel cheats, maar van een overlord met v6 motor heb ik iig nog nooit gehoord. Er word natuurlijk wel gecheat maar zoveel geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

yo, SPEEEDOOOOOO i here by challenge u to a match! ^__^ wil graag een x tegen je spelen :)
ben te vinden in #C&C @ irc.tweakers.net

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag, geen probleem.

Maar waarom tegen mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

euhm had gehoord dat je best wel goed bent ^^ wil gewoon me "skill" (speel pas een weekje of 3-4) testen tegen iemand die vast beter dan ik is :) tegen Rival ben ik gewoon kansloos dus das nie echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel goed bent, hmmmmmm, das een belediging, lol.

Maar ok, ik wil jou (en rival) met plezier de oortjes wassen.

Je zult alleen fff geduld moeten hebben aangezien ik nu in amsterdam zit en mijn pc 200 km naar het zuiden. Maar vanvond en de komende 2 weken ben ik thuis, dus ik zal dat irc-kanaal in de gaten houden.

Oefen ondertussen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

woei i will ^^ zal een beetje tegenstand proberen te bieden ^^ lol een belediging ben je zo goed dan :S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
gekke vraag. Is het ook mogelijk om de muziek in generals te veranderen. Je kan het ook doen door winamp af te spelen en spelmuziek uitzetten maar dat bedoel ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar mannen, ik wil de cheat-info boven water krijgen.

See below

Gents,

Zie ik spoken, of hebben jullie dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 12:59:
Een heel verhaal dat ie een tijdje geleden hier ook al neerzette.
Zie mijn reactie. Wat wil je horen dan, dat er wel heel veel gecheat word?
Tuurlijk worden ze gebruikt, maar in mijn ogen (en die van anderen) overdrijf jij vreselijk. Jij doet net of 90% cheat, en dat is dus echt niet zo.
En voor zover wij weten is er alleen een maphack. Burning barricade is weggehaald met patch 1.6 en ook de generals abilities gelijk in kunnen zetten zou verholpen moeten zijn. En een razendsnelle overlord :? het zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

wtf? Ga je nu dezelfde post nog een keer neerzetten?

Ik speel ook online en ben nog nooit een cheater tegen gekomen. Alleen de burning barricade cheat. Ligt het niet aan jou? Hoe meet je de snelheid van een overlord en hoe weet je zeker dat je tegenstander geen Nuke silo heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 12:59:
Maar mannen, ik wil de cheat-info boven water krijgen.

See below

Gents,

Zie ik spoken, of hebben jullie dezelfde ervaring?
Cheat info boven water krijgen ..en dan ?? zelf gebruiken..
Ignorance is bliss...in dit geval... map hack is out there...
voor de rest zijn er volgens mij geen cheats die online werken..maar das denk ik een kwestie van afwachten ..helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dinictus schreef op 01 August 2003 @ 13:05:
wtf? Ga je nu dezelfde post nog een keer neerzetten?

Ik speel ook online en ben nog nooit een cheater tegen gekomen. Alleen de burning barricade cheat. Ligt het niet aan jou? Hoe meet je de snelheid van een overlord en hoe weet je zeker dat je tegenstander geen Nuke silo heeft?
Als iemand een nuke silo heeft dan staat er altijd een tellertje met de tijd... dus dat lijkt me niet zo lastig te zien... de snelheid meten lijkt me echter idd wel erg lastig ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 16:27

aapelite

Do the kirby!

Inferno schreef op 01 August 2003 @ 13:10:
[...]

Als iemand een nuke silo heeft dan staat er altijd een tellertje met de tijd... dus dat lijkt me niet zo lastig te zien... de snelheid meten lijkt me echter idd wel erg lastig ja :)
Ik heb helaas dit ook meegemaakt. Niet alleen de overlords waren sneller dan normaal maar ook gatling tanks sjeesden rond alsof het technicals waren ofzo. Ik dacht dat het misschien gewoon een soepele game was, maar andere units van bv GLA (mijn ally) gingen op normale snelheid.
Verder had de andere kant ook heel snel overlords. Natuurlijk is het mogelijk dat ik gewoon traag ben, maar ik ben deze 2 dingen gecombineerd al 2x kort achter elkaar tegen gekomen met verschillende personen. Erg vreemd allemaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ow jah, dat had ik me niet gerealiseerd. mmz. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
aapelite schreef op 01 August 2003 @ 13:16:
[...]

Ik heb helaas dit ook meegemaakt. Niet alleen de overlords waren sneller dan normaal maar ook gatling tanks sjeesden rond alsof het technicals waren ofzo. Ik dacht dat het misschien gewoon een soepele game was, maar andere units van bv GLA (mijn ally) gingen op normale snelheid.
Verder had de andere kant ook heel snel overlords. Natuurlijk is het mogelijk dat ik gewoon traag ben, maar ik ben deze 2 dingen gecombineerd al 2x kort achter elkaar tegen gekomen met verschillende personen. Erg vreemd allemaal dus.
Replay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
heb gezien dat de expansion: Release datum: 22 september 2003 staat. Maar dat wisten jullie natuurlijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SPOXER schreef op 01 August 2003 @ 13:54:
heb gezien dat de expansion: Release datum: 22 september 2003 staat. Maar dat wisten jullie natuurlijk al.
Vertel, waar heb je die info vandaan? Lijkt me wel heeeel snel eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Afbeeldingslocatie: http://www.generals.nl/img/i242.jpg

De uitbreiding Zero Hour is voornamelijk gericht op de zogenaamde "Challenge mode", waarbij de speler het moet opnemen tegen 9 verschillende generalen die elk hun eigen strategien, tactiek en opmerkingen hebben. Het is van groot belang dat je de juiste generaal kiest per missie, aangezien deze keuze bepaalde units en upgrades toegankelijk maakt, die uiteraard per generaal verschillen. Let wel dat deze units niet beschikbaar zijn in de singleplayer campaign, iets wat deze mode uiteraard interessanter maakt. Via Generals on-line of skirmish zul je de mogelijkheid hebben alle generalen te gebruiken, behalve de laatste "boss general".

Details:
Aangekondigd op 7 juli 2003, de press release vind je hier

Release datum: 22 september 2003

C&C: Generals zal verplicht in je bezit moeten zijn om Zero Hour te kunnen spelen.

Nieuwe features:
25 nieuwe multiplayer maps

minstens 11 nieuwe units (meer zijn er bij ons niet bekend), meer informatie over deze units vind je hier.

3 nieuwe single-player campaigns, die elk 5 missies tellen.

9 generalen die het tegen je opnemen, elk met hun eigen mogelijkheden.

Weer-effecten zoals regen en sneeuw.

Hoewel er van het verhaal van Zero Hour nog niet erg veel bekend is, kan er wel gezegd worden dat het GLA zijn pijlen deze keer zal richten op de VS. Terwijl de amerikanen namelijk druk bezig zijn overal ter wereld de massavernietigingswapens van de terroristen te vinden, zal er geprobeerd worden de troepen van de VS uit Europa te verdrijven. De missies zullen in Zero Hour een grotere schaal en diversiteit bieden dan in Generals zelf, iets dat uiteraard meer dan welkom zal zijn.

bron: generals.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Als je kijkt naar http://www.generals.nl/showpage.php?id=49 ziet het er ietsje mooier uit :)

Ik denk eigenlijk dat zero hour gaat worden wat generals had moeten zijn, generals zou namelijk eerst al verschillende generalen krijgen, maar daar is later van afgezien ivm tijdsbeperkingen... ach ja, zo verdient EA nog wat he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
[quote]Inferno schreef op 01 August 2003 @ 15:08:
Als je kijkt naar http://www.generals.nl/showpage.php?id=49 ziet het er ietsje mooier uit :)
Als je de layout bedoelt ja die is mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op 01 augustus 2003 @ 15:08:

Ik denk eigenlijk dat zero hour gaat worden wat generals had moeten zijn, generals zou namelijk eerst al verschillende generalen krijgen, maar daar is later van afgezien ivm tijdsbeperkingen... ach ja, zo verdient EA nog wat he ;)
Inferno, jij bent toch verbonden aan generals.nl op de een of andere manier? Hoe komen jullie aan die release date? En wat denk ik iedereen hier wil weten: Hoe zeker is die datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zero hour expansion had generals moeten zijn. Ik ga me niet verder laten verneuken door EA. Laat ze eerst maar generals zelf bugvrij maken. En ik sta niet echt te kijken van de nieuwe dingen in de expansion. Die hadden net zo goed in patches gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb ik echt iets geks meegemaakt... ik heb een originele C&C Generals en heb opnieuw Windows XP geinstalleerd daarna Generals met update alles ok niet gespeeld maar verder gegaan met installeren van andere progg. drivers en utils en SP1

Als ik nu een skirmisch game begin onploft mn basis na 1 a 2 min KEER op KEER weer iemand een verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 16:06:
nou heb ik echt iets geks meegemaakt... ik heb een originele C&C Generals en heb opnieuw Windows XP geinstalleerd daarna Generals met update alles ok niet gespeeld maar verder gegaan met installeren van andere progg. drivers en utils en SP1

Als ik nu een skirmisch game begin onploft mn basis na 1 a 2 min KEER op KEER weer iemand een verklaring?
Als je ander EA games hebt geïnstalleerd die ook een serial vereisen, dan is er in je register wat fout gegaan. Je moet generals dan ff opnieuw installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 15:45:
Die zero hour expansion had generals moeten zijn. Ik ga me niet verder laten verneuken door EA. Laat ze eerst maar generals zelf bugvrij maken. En ik sta niet echt te kijken van de nieuwe dingen in de expansion. Die hadden net zo goed in patches gekunt.
Ben jij programmeur dat je dat allemaal weet? :? Lijkt me niet aangezien je geneens 3 zinnen zonder schrijf- / grammaticale fouten neer kan zetten.

Echt een loze post dit. Kom met voorbeelden en feiten maar niet alleen met je eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

dubbel.

[ Voor 99% gewijzigd door Dinictus208 op 01-08-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

EA France kondigt 'm voor 25 september aan. Overigens nog meer leuks te zien daar qua 'deluxe'-edities ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

RFVR schreef op 01 August 2003 @ 16:47:
EA France kondigt 'm voor 25 september aan. Overigens nog meer leuks te zien daar qua 'deluxe'-edities ;)
Ik had eerder ergens halverwege november verwacht

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
het kan altijd nog uitgesteld worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

HolyCorn schreef op 01 August 2003 @ 15:41:
[...]

Inferno, jij bent toch verbonden aan generals.nl op de een of andere manier? Hoe komen jullie aan die release date? En wat denk ik iedereen hier wil weten: Hoe zeker is die datum?
Release data zijn nooit zeker, uitstel is geen onbekende van EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen cheats online?

LOL :*)

Ik begin terdege te twijfelen aan de deelnemers van dit forum.

Ik zal de eerste de beste replay posten zodat de kiddo's wakker worden hiero.

Sjesus christus, dat noemt zich tweakers, werkelijk waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
heb ook nog geen cheaters meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
Ik was destijds de eerste die de burning baricade cheat meemaakte, en meteen overal gemeld :)

Verder geen cheats meegemaakt online. Speel nooit op custom maps, daar kan het ook aan liggen natuurlijk ;). Sneller rijdende overlords...nog niets meegemaakt. Money cheats, dat wordt snel geroepen wanneer de ander meer geld heeft dan de ene, terwijl dat echt niet cheaten hoeft te zijn (gewoon voorraadwagens stuk maken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Effe een tactisch vraagje: Hoe stop je een aantal GLA Mobs? Speelde gisteren sinds lange tijd weer eens een potje en mijn secundaire basis met als verdediging wat tanks, mannetjes en patriots werd compleet overlopen door 4 a 5 GLA Mobs die mijn lieve vriendin in 1 keer op me af stuurde omdat ze het een leuk gezicht vond.... Een aantal airraids hielpen wel, maar niet afdoende.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:42
Met usa werkt het wel om rangers met flashbang er te doen.
Met china migs,nuke cannon.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Eijkb schreef op 01 August 2003 @ 20:09:
Effe een tactisch vraagje: Hoe stop je een aantal GLA Mobs? Speelde gisteren sinds lange tijd weer eens een potje en mijn secundaire basis met als verdediging wat tanks, mannetjes en patriots werd compleet overlopen door 4 a 5 GLA Mobs die mijn lieve vriendin in 1 keer op me af stuurde omdat ze het een leuk gezicht vond.... Een aantal airraids hielpen wel, maar niet afdoende.
Flashbangs / Pathfinders.

Tommahawks werken ook wel goed, maar zijn iets minder effectief.

edit: en met china Dragon tanks / gattlings.

[ Voor 5% gewijzigd door Inferno op 01-08-2003 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
pathfinders usa, gattling tanks of dragontanks china. Dit is een aanvulling op wat Qosmic zei. en commaches werken ook zeer goed.

[ Voor 19% gewijzigd door SPOXER op 01-08-2003 20:33 . Reden: spel fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 19:07:
Geen cheats online?

Ja, er zijn cheats, post ze niet want je helpt alleen aan de verspreiding van die troep. De eerste persoon die de burningbaricade cheat zag, zit op dit forum. Nee, er zijn niet veel moneycheatende mensen. Daar tegenover staat dat er wel veel mensen die er niet tegen kunnen dat anderen beter zijn. En daarom, als ze afgeslacht worden, maar cheater enzovoorts gaan roepen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Geen cheats online?

Knul, ik heb waarschijnlijk meer potjes dan jij gespeeld, en ben pas een paar keer cheaters tegen gekomen (mismatch tel ik niet mee). En doe verder ff normaal wil je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen cheats online?

Gast ik hoor alleen maar gekanker van je op bijna iedereen in dit topic. Als je niks zinnigs hebt bij te dragen ga dan in het wc3 topic posten ofzo, maar val ons er niet mee lastig. Sjeez :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op 01 augustus 2003 @ 16:20:
[...]

Ben jij programmeur dat je dat allemaal weet? :? Lijkt me niet aangezien je geneens 3 zinnen zonder schrijf- / grammaticale fouten neer kan zetten.

Echt een loze post dit. Kom met voorbeelden en feiten maar niet alleen met je eigen mening.
Niet zo loos als die van jou. Volgens jou beheersen programmeurs de nederlandse taal perfect. Ik zal je vertellen dat programmeurs het eerder een worst zal wezen of hun spelling klopt.
En het is hier geen school. Iedereen geeft zijn mening en als jij hier alleen grammaticale fouten gaat opnoemen ben je aan het verkeerde adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 15:54
Geen cheats online?

Zo... dus jij bent de man? Nou, dat kan! We wete heus wel dat er cheats online zijn hoor. Maar ikzelf ben er maar 1x een tegen gekomen, en nog gewonnen ook :D. Heb toch al ruim over de 1000 potjes gespeeld hoor. Misschien komt het gewoon door die n00b games die je joint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Als mensen er lol aan hebben om een game on line te spelen en daarbij de cheat te gebruiken.........so be it, maar wie neemt nu wie in de maling :+ , verder is het idd erg makkelijk om tegen mensen die beter dan jou zijn, uit te maken voor nOOb of cheater maar volgens mij heb je daar andere sites voor op het internet.

Schrijf fauten constateren is ook erg makkelijk, maar als je zeurt over gamemakers die geen spel kunnen maken zonder bugs en dan zelf niet zonder fauten bent dan vraag je natuurlijk om de kaats.

Verder is het dus een spel en die zijn er om je te vermaken en dit spelletje is er 1 om te smullen( helaas gaat er veel tijd in zitten) net zoals Red Alert, Yuri en Tiberian.

Zelf ook al wat potjes gespeeld en geen cheater tegen gekomen, dit kan je uiteraard terug kijken ( bij twijfel) als je de replay nog ff bekijkt..... }), en je hem niet vergeet te saven 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Flame17 op 02-08-2003 00:59 ]

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wie is de man die alles kan?

Ik heb net Case's Ladder toernooi gewonnen!!!111

woei woei woei

replays:
1e match: bye
2e match: Ap0cL33t (China) vs mij (GLA), kort potje, redelijk makkelijk
3e match: njuist (China) vs mij (GLA), lang potje, moeilijk, Gat/TH versus Scorp sting
4e match: PSYCHOxnc (USA) vs mij (USA), middellang potje, spannend en pittig
(ik had gehoord dat PSYCHOxnc patriot drops deed, daarom stond ik hem op te wachten met 1 md :) )
Finale: Ownage|Boris(USA) vs mij (USA), korte match, niet erg spannend

Ik kreeg 1 maand gold membership, tja had liever een grote geldprijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Als je 1 replay wil zien, dan zou ik match 3 bekijken.

edit: damn quote ipv edit

[ Voor 88% gewijzigd door Count op 02-08-2003 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

De ea site van australie, heeft een stuk of 4 nieuwe screenshots van Zero Hour :9
Ik heb hieronder 2 screenshots neergezet:

http://www.electronic-art...iption.php?product_id=202

Afbeeldingslocatie: http://www.electronic-arts.com.au/eagames/products/screenshots/1006sshot027.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.electronic-arts.com.au/eagames/products/screenshots/1199ZHusa1.jpg

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

k Heb match 3 gezien en volgens mij had jij het initatief en speelde je een beetje met hem, zeker toen je zijn Supply in tact liet.

Spelen doe je vast met Hotkeys en anders ben je razendsnel met de muis.

Mooi potje en niet erg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Arno schreef op 02 augustus 2003 @ 10:31:
k Heb match 3 gezien en volgens mij had jij het initatief en speelde je een beetje met hem, zeker toen je zijn Supply in tact liet.

Spelen doe je vast met Hotkeys en anders ben je razendsnel met de muis.

Mooi potje en niet erg lang
Toen ik eenmaal zijn Gat/TH rush had afgeslagen zat ik maar een beetje te spelen idd. Hij (njuist) noemde mij namelijk een cheater 'omdat ik nooit zo snel scorpions kon bouwen' 8)7 Dus grootste gedeelte van de tijd zat ik hem een beetje af te zeiken :)

edit: hij heeft mij inmiddels gemaild en zijn excuses aangeboden, dat viel me dan weer mee van hem.

Maar ik zat best te zweten tijdens die grote Gat/TH aanval. Ik denk dat die dubbele tunnel mij gered heeft want als ie eenmaal voor je Arms Dealer staat ben je dood.

En ja, ik gebruik idd hotkeys voor elke Arms Dealer, als je het je aanleert kun je puur op automatisme units bouwen terwijl je iets anders doet. Dat helpt gigantisch.

[ Voor 7% gewijzigd door Count op 02-08-2003 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Countach schreef op 02 August 2003 @ 01:30:

woei woei woei

replays:
3e match: njuist (China) vs mij (GLA), lang potje, moeilijk, Gat/TH versus Scorp sting
(ik had gehoord dat PSYCHOxnc patriot drops deed, daarom stond ik hem op te wachten met 1 md :) )

Nou feli dan maar he ;)
Maar waar zijn de replay's te downen, kan ik er nog wat van leren (hoop ik).

Ik las hierboven een stukje over die mob's, nou ik ben er zelf ook achtergekomen dan een stuk of 10 van die mob's (met upgrades) nogal hard aankomen.
Ik was nl een basis kwijt. Ik kreeg die mobs op mij af toen ik de andere ging aanvallen.
Maar wat is er goed tegen mobs als GLA zelf zijnde, aangezien ik graag gla speel.

En ik zelf gebruik nooit cheats. Zelfs zo erg dat ik niet eens weet welke er zijn :P
De lol van een spel is snel weg als je cheat, omdat het zo makkelijk wordt, dat het heel snel gaat vervelen. Het geeft mij ook meer voldoening om te winnen op eigen kracht (en het geen n00bs zijn) ;)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
nhimf schreef op 02 August 2003 @ 12:40:
[...]

Nou feli dan maar he ;)
Maar waar zijn de replay's te downen, kan ik er nog wat van leren (hoop ik).

Ik las hierboven een stukje over die mob's, nou ik ben er zelf ook achtergekomen dan een stuk of 10 van die mob's (met upgrades) nogal hard aankomen.
Ik was nl een basis kwijt. Ik kreeg die mobs op mij af toen ik de andere ging aanvallen.
Maar wat is er goed tegen mobs als GLA zelf zijnde, aangezien ik graag gla speel.

En ik zelf gebruik nooit cheats. Zelfs zo erg dat ik niet eens weet welke er zijn :P
De lol van een spel is snel weg als je cheat, omdat het zo makkelijk wordt, dat het heel snel gaat vervelen. Het geeft mij ook meer voldoening om te winnen op eigen kracht (en het geen n00bs zijn) ;)
De replays staan er, de linkjes zijn die onderstreepte woorden ;).

Tegen mobs als gla zijnde: mobs natuurlijk ;) maar zeker Jarmen Kell, quad cannons kunnen ook. Een hele zooi scorps kan ook maar dan wel met rocket en moet je ze terugtrekken als ze de rocket afgeschoten hebben. Zeker als ze anthrax upgrade hebben werken ze wel goed ertegen, maar dan wel in grote aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Countach schreef op 02 August 2003 @ 01:30:

woei woei woei

replays:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Wmm schreef op 02 August 2003 @ 12:53:
[...]

De replays staan er, de linkjes zijn die onderstreepte woorden ;).

Tegen mobs als gla zijnde: mobs natuurlijk ;) maar zeker Jarmen Kell, quad cannons kunnen ook. Een hele zooi scorps kan ook maar dan wel met rocket en moet je ze terugtrekken als ze de rocket afgeschoten hebben. Zeker als ze anthrax upgrade hebben werken ze wel goed ertegen, maar dan wel in grote aantallen.
Grote aantallen valt best mee, een stuk of 5 scorps houden al een vele malen groter aantal mobs tegen. Daar heb je dan wel anthrax shells voor nodig. Zonder wordt het wel lastiger ;)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.