[C&C] Generals - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.918 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 23:54:
[...]

Niet zo loos als die van jou. Volgens jou beheersen programmeurs de nederlandse taal perfect. Ik zal je vertellen dat programmeurs het eerder een worst zal wezen of hun spelling klopt.
En het is hier geen school. Iedereen geeft zijn mening en als jij hier alleen grammaticale fouten gaat opnoemen ben je aan het verkeerde adres.
Ga vooral in op waar het niet om gaat. Nogmaals de vraag: wat weet jij van programmeren om te weten dat "dat allemaal wel in een patch had gekund?"
EA wil trouwens ook wat verdienen aan zijn werk.

Man er lopen er hier wat te schelden zeg... :|

[ Voor 7% gewijzigd door Dinictus208 op 02-08-2003 20:54 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Dinictus schreef op 02 August 2003 @ 20:44:
[...]

Ga vooral in op waar het niet om gaat. Nogmaals de vraag: wat weet jij van programmeren om te weten dat "dat allemaal wel in een patch had gekund?"

Ik ben van mening dat extra units redelijk gemakkelijk in een patch gestopt kunnen worden maar dan praten we niet meer over een patch maar eerder een bug fixende uitbreiding :P
Het hele verschillende generalen gebeuren uit Zero Hour lijkt mij niet 1 2 3 in een patch te stoppen en voor de modemmers nog leuk te houden ;)

De vraag of het kan ... ja het kan.
Ik het leuk voor de spelers ... ja *
Is het economisch verstanding.. nee lijkt me niet.

En los van dit alles. Als je zero hour gebruikt dan kun je er voor gaan kiezen om met of zonder uitbreiding te spelen zodat je niet je vrienden verplicht deze ook aan te schaffen.

Dit is mijn mening en als je het niet mee eens bent probeer het dan met duidelijke argument te vertellen waarom je dat niet bent.

* een "patch" van deze grootte is niet leuk voor mensen met een 56k6 modem

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op 02 augustus 2003 @ 20:44:
[...]

Ik praat over het spel. Jij bent degene die het over spelling begint te hebben.
En ik hoef geen wetenschapper te zijn om te weten dat er in patches van alles toegevoegd kan worden. De engine van zero hour is namelijk hetzelfde als die van generals. En kijk maar eens naar andere games waar ze ook met patches "echte" inhoud aan het spel toevoegen.

En EA mag van mij verdienen maar laat ze dan wel support geven. Want wat ze tot nu toe aan support hebben gedaan is slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:27

aapelite

Do the kirby!

Dit forum begint steeds meer te lijken op het offciele generals forum van EA. Dat is niet positief bedoeld. Laten we gewoon over het spel discussieren, gezeur over EA is er al genoeg geweest en zo ook over de patches toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
aapelite schreef op 02 August 2003 @ 21:59:
Dit forum begint steeds meer te lijken op het offciele generals forum van EA. Dat is niet positief bedoeld. Laten we gewoon over het spel discussieren, gezeur over EA is er al genoeg geweest en zo ook over de patches toch? :)
Helemaal mee eens. Er zijn er een aantal bezig de boel te verzieken en iedereen weet wel wie ik bedoel.

Over die nieuwe units in een patch: dat lijkt mij dus niks. Er worden heus niet tig nieuwe units in een patch gestopt, dus steeds maar een paar. Wat heb je daar aan, moet je steeds weer nieuwe units aanleren. Dan heb ik liever dat alles in een uitbreiding komt die dan ook echt lekker uitgebreid is en nieuwe units, gebouwen, strategieen e.d. brengt. En dat we daar wat voor moeten betalen, tja das terecht lijkt me he :). Ik ben iig erg benieuwd naar Zero Hour en wil er best wat geld voor neerleggen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het eens ben met de mensen die zeggen dat de support niet echt geweldig is. Ik lijkt me ook moeilijk om alles goed te doen als je in de schoenen staat van EA maar zoals ze daar nu bezig zijn is het echt wel duidelijk dat het beter kan.

En Speedo666, wanneer kom je naar het IRC kanaal om je grote mond es waar te maken? Ik wil wel es zien dat jij Alpha-xp (aka Jumpiefox) en Rival24 de oren wast, hoewel ik bang ben dat jouw oren gewast gaan worden >:).
Voor alle duidelijkheid: wij verblijven in kanaal #C&C op irc.tweakers.net. Kanaal #Generals is gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

GOL is al een paar uur down :(. Ik wil spelen!!!! Ach ja komt eigenlijk wel goed uit, zonde om binnen te zitten met dit weer :P.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Laatst online: 11-09 09:31
Voor diegene die graag zonder cd willen spelen heb ik een manier uit gevonden om je spel te spelen zonder een no-cd crack toe te passen wat weer als voordeel heeft dat je ten alle tijde je spel kan patchen

Als er interesse is dan post ik het ff.

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07
Bigfoot48 schreef op 03 August 2003 @ 14:57:
Voor diegene die graag zonder cd willen spelen heb ik een manier uit gevonden om je spel te spelen zonder een no-cd crack toe te passen wat weer als voordeel heeft dat je ten alle tijde je spel kan patchen

Die oplossing is al een keer gepost, gewoon ff en iso'tje maken van je playcd en dan mounten met daemon tools :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 11-09 15:54
Rival24 schreef op 03 August 2003 @ 15:12:
[...]

Die oplossing is al een keer gepost, gewoon ff en iso'tje maken van je playcd en dan mounten met daemon tools :)
moet je wel een iso kunnen maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Spijt me zeer... maar goede spellen koop je toch gewoon? Dat "ten alle tijde je spel patchen" is gewoon een smoesje... (jaja, mooi excuus om het legaal te laten lijken, net als back-uppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op 03 August 2003 @ 16:08:
Spijt me zeer... maar goede spellen koop je toch gewoon? Dat "ten alle tijde je spel patchen" is gewoon een smoesje... (jaja, mooi excuus om het legaal te laten lijken, net als back-uppen)
Ik speel ook niet met m'n originele CD hoor... Ik heb gewoon een image op m'n harde schijf staan. Dit betekent dus niet dat ik hem niet legaal heb :Z Een backup maken heeft niets illegaals, behalve als je die images op cd's gaat persen en verkopen natturlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

HolyCorn schreef op 03 August 2003 @ 16:14:
[...]

Ik speel ook niet met m'n originele CD hoor... Ik heb gewoon een image op m'n harde schijf staan. Dit betekent dus niet dat ik hem niet legaal heb :Z Een backup maken heeft niets illegaals, behalve als je die images op cd's gaat persen en verkopen natturlijk ;)
Laten we het er maar op houden dat jij de uitzondering bent die de regel bevestigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Inferno schreef op 03 August 2003 @ 16:30:
[...]

Laten we het er maar op houden dat jij de uitzondering bent die de regel bevestigd :)
Uitzondering meldt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mmh, als het al 2 uitzonderingen zijn, is het dan nog wel een uitzondering? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

HolyCorn schreef op 03 August 2003 @ 16:55:
[...]

Mmh, als het al 2 uitzonderingen zijn, is het dan nog wel een uitzondering? :)
Ik denk dat jullie aantal wel in het niet valt bij de mensen die de game illegaal hebben ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Inferno schreef op 03 August 2003 @ 17:29:
[...]

Ik denk dat jullie aantal wel in het niet valt bij de mensen die de game illegaal hebben ja :)
Ik gebruik 100xcdCache om vaak gebruikte data te backuppen (geen image) en me cd-rom spint niet meer op. Ben ik dan ook een uitzondering ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NICNAME GENERALS: SPEEDO666

Lobbies: 2vs2 of 3v3

U wanna play?

Well, Come on and play then

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 03 augustus 2003 @ 18:34:
NICNAME GENERALS: SPEEDO666

Lobbies: 2vs2 of 3v3

U wanna play?

Well, Come on and play then
Als je bericht in het engels post doe het dan goed en verander het woordt of in or :P
Nu komt het zo nederlands engels over :D
edit:
kom gewoon naar irc.tweakers.net #C&C en vraag daar iemand om een potje

BTW kunnen we niet beter weer wat meer ON-Topic posten?

[ Voor 19% gewijzigd door The-Source op 03-08-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relaxte game. Alleen het aantal verschillende gebouwen 'n stuff valt me tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

klaasbram schreef op 03 August 2003 @ 18:33:
[...]

Ik gebruik 100xcdCache om vaak gebruikte data te backuppen (geen image) en me cd-rom spint niet meer op. Ben ik dan ook een uitzondering ? :P
Aangezien 99% van de mensen waarschijnlijk niet eens weet waar je het over hebt... ja :+

Iedereen de toxic RPG trooper btw al gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 16:06:
nou heb ik echt iets geks meegemaakt... ik heb een originele C&C Generals en heb opnieuw Windows XP geinstalleerd daarna Generals met update alles ok niet gespeeld maar verder gegaan met installeren van andere progg. drivers en utils en SP1

Als ik nu een skirmisch game begin onploft mn basis na 1 a 2 min KEER op KEER weer iemand een verklaring?
re-install en het was voor elkaar maar toch is het vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot48 schreef op 03 August 2003 @ 14:57:

ja graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 23:46:
[...]

re-install en het was voor elkaar maar toch is het vreemd
mhaw.. zo vreemd is dat niet hoor :+. Dat probleem is echt al vaak, misschien wel het meest, voorbij gekomen. Dat komt omdat je met generals na het installeren de CD-Key niet meer mag veranderen. Als je dus reinstall doet en goede key invuld heb je het inderdaad weer werkend. Dat is gewoon een beveiliging van generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 04-09 08:41

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Inferno schreef op 03 August 2003 @ 20:48:
[...]

Aangezien 99% van de mensen waarschijnlijk niet eens weet waar je het over hebt... ja :+

Iedereen de toxic RPG trooper btw al gezien? :)
Als je die RPG trooper die bij die toxin tracktors staat bedoeld, ja :+

Afbeeldingslocatie: http://www.electronic-arts.com.au/eagames/products/screenshots/1171ZHtoxin1.jpg

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
Voor een image op de hd (backup). Heb ik verschillende soorten programma's geprobeerd zoals inlezen met clonecd en dan mounten, deamon tools, fantom cd, easy cd creator, nero maar geen van ze wilden bij mij werken.

Echter met Alcohol 120% werkte het wel. Zo heb ik het als volgt gedaan:

Download Alcohol 120% http://wav.alcohol-softwa...ol120_trial_1_4_6_711.exe
Met dit programma kan je cd/dvd inlezen, kopiëren en mounten.

Als je eenmaal het programma hebt geïnstalleerd neem dan de volgende instellingen over:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kgwclement/thumbemulatie.jpg

Vervolgens klik je op de image wizard. Zorg dat je linksonderin bij datatype "General Protected CD" heb geselecteerd.
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kgwclement/thumbimagen.jpg

Het inlezen kan best wel lang duren bij mij duurde het ongeveer 15 min.

Dan is het een kwestie van mounten en hij doet het. Geen no-cd cracks meer en je kan zo je spel patchen.

Voor de sommige lamers hierboven hebben lopen zeuren. Met patchen bedoel ik updaten. patch 1.6 (doh) |:( }:O Met no-cd cracks gaat dat niet meer en als je je cd op je hd hebt staan gaat het ook sneller want dan heeft hij geen data meer nodig van de cd-rom speler dus is gelijk een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
[quote]mduijvendijk schreef op 04 August 2003 @ 09:04:
[...]

Als je die RPG trooper die bij die toxin tracktors staat bedoeld, ja :+

Zie het ook ja, ik kan echt haast niet wachten op de expansion pack })

[ Voor 11% gewijzigd door Bigfoot48 op 04-08-2003 09:33 . Reden: Opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Bigfoot48 schreef op 04 augustus 2003 @ 09:30:
Voor een image op de hd (backup). Heb ik verschillende soorten programma's geprobeerd zoals inlezen met clonecd en dan mounten, deamon tools, fantom cd, easy cd creator, nero maar geen van ze wilden bij mij werken.

Echter met Alcohol 120% werkte het wel. Zo heb ik het als volgt gedaan:

Download Alcohol 120% http://wav.alcohol-softwa...ol120_trial_1_4_6_711.exe
Met dit programma kan je cd/dvd inlezen, kopiëren en mounten.

Als je eenmaal het programma hebt geïnstalleerd neem dan de volgende instellingen over:
[afbeelding]

Vervolgens klik je op de image wizard. Zorg dat je linksonderin bij datatype "General Protected CD" heb geselecteerd.
[afbeelding]

Het inlezen kan best wel lang duren bij mij duurde het ongeveer 15 min.

Dan is het een kwestie van mounten en hij doet het. Geen no-cd cracks meer en je kan zo je spel patchen.

Voor de sommige lamers hierboven hebben lopen zeuren. Met patchen bedoel ik updaten. patch 1.6 (doh) |:( }:O Met no-cd cracks gaat dat niet meer en als je je cd op je hd hebt staan gaat het ook sneller want dan heeft hij geen data meer nodig van de cd-rom speler dus is gelijk een stuk sneller.
dit kan toch ook gewoon met deamon tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
Heb ik geprobeerd alleen daar lukte het echt niet mee bij bleef maar zeuren "Insert Game Disc"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
Kan het zo zijn als je een oude replay wil openen bijv. van versie 1.0 en zelf heb je versie 1.6 dat dan je generals telkens crashed maar als je een replay van 1.6 afspeelt dat ie het wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik gebruik ook alcohol 120%, werkt lekker en geen gezeur over een cd. Scheelt mij weer een cd wisselen. (en ja ik het generals origineel, ik heb namelijk alle C&C origineel)
Maar aangezien ik 2x 120gb hd heb, zet ik liever iso's op mij hd en gebruik deze, zodat ik mijn cd's niet slijt.
Maar ik wil liever een .bin gebruiken dan een alcohol 120% image, omdat een .bin meer ondersteund wordt, zodat je niet afhankelijk bent van 1 progsel. En ik heb nu ook deamon tools draaien, waardoor ik 2 fake cd-roms heb.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Bigfoot48 schreef op 04 August 2003 @ 10:18:
Kan het zo zijn als je een oude replay wil openen bijv. van versie 1.0 en zelf heb je versie 1.6 dat dan je generals telkens crashed maar als je een replay van 1.6 afspeelt dat ie het wel doet?
Ja, dat is algemeen bekend, hier zijn echter wel tooltjes voor... maar dan nog is de replay meestal brak ivm de balance veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
Zijn er mensen die winxp draaien waarvan hun generals ook vaak crashen?

specs:
amd xp 2700 333
512 333
ti 4200 128
40 gb wd
drivers: up-to-date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Bigfoot48 schreef op 04 August 2003 @ 11:27:

specs:
amd xp 2700 333
512 333
ti 4200 128
40 gb wd
Bij mij crasht Generals nooit en ik heb ook win XP (pro).
Wat krijg je voor melding? Serious error ofzo? Generals heeft ook nogal wat bugs die kunnen zorgen voor vastlopers ;).

En mag ik dan deze post gebruiken om de heer/mevrouw Speedo666 op te roepen naar het #C&C irc kanaal te komen? We zijn erg benieuwd naar je 1337 skills.
Mag dat? Mooi, bij deze dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Bigfoot48 schreef op 04 August 2003 @ 11:27:

specs:
amd xp 2700 333
512 333
ti 4200 128
40 gb wd
Als je drivers up-to-date zijn dan zou ik eens een memtest gaan uitvoeren en je HD op bad sectors laten checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren iedere keer een probleem gehad met inloggen op GoL. Melding: 'buddyserver connaction was refused'. Met iedere bestaande account kon ik er niet in; alleen met een nieuwe zonder buddies. iemand ander ook dit probleem gehad? Wel vaag namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 11:50:
Gisteren iedere keer een probleem gehad met inloggen op GoL. Melding: 'buddyserver connaction was refused'. Met iedere bestaande account kon ik er niet in; alleen met een nieuwe zonder buddies. iemand ander ook dit probleem gehad? Wel vaag namelijk...
Jup, gister waren de servers erg vernaggeld. Eerst kon je helemaal niet inloggen, soms wel maar dan met die melding waar jij het over hebt.
En later kon je weer normaal inloggen maar was de buddy lijst erg vreemd aan het doen. Logt ie weer in/af op willekeurige momenten, sta je offline terwijl je er wel was. Dat heeft iedereen gehad, nu is het weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Ook hiero XP Pro en nooit vastlopers bij Generals, ook niet als ik skirmish met 8 spelers doe.

Graf. kaart tever overklokt......proc te heet ( OC).....of heb je andere progjes tegelijk mee draaien?

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 19:01

charrel

Cortisol4life..

Bigfoot48 schreef op 04 augustus 2003 @ 11:27:

specs:
amd xp 2700 333
512 333
ti 4200 128
40 gb wd
Had ik al paar topics eerder teruggepost. Winxp pro met een a7v8x en a7n8x maakt allemaal niks uit. Amd xp200/1700, scheelt niks. Andere geluidkaart geprobeerd mag allemaal niet baten, overgeklokt/ teruggeklokt. Dat scheelt ook allemaal niks. Gek word ik ervan, de ene x kan ik uren spelen en de andere schiet ie na 5min me beeld vast en blijft me geluid hangen. Updates van zowel spel als hardware/ software maakt ook allemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Gebruik ook xp en heb geen crashes met generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Charrel en Bigfoot48, niet om lullig te doen, maar dit soort errors en problemen hoor je eigenlijk te posten in SPV. Maar ik draai Generals ook op WinXP Prof. zonder problemen op een a7v8x met een opgevoerde XP1700 en een opgevoerde Ti4400...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
ok ok :d Dan ff ontopic hier heb ik nog een repleetje van toen ik op een lan was http://people.zeelandnet.nl/kgwclement/ownage.rep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Bigfoot48 schreef op 04 August 2003 @ 15:36:
ok ok :d Dan ff ontopic hier heb ik nog een repleetje van toen ik op een lan was http://people.zeelandnet.nl/kgwclement/ownage.rep
Euh, sorry maar niemand zal daar wat aan hebben. Ik wou hem kijken maar het is een replay van versie 1.0 |:(. En ik denk niet dat er nog iemand hier is die met die versie speelt. Kijken kan dus niet want als je hem alsnog probeert te openen springt Generals terug naar het bureaublad (en dat is normaal bij zoiets).

Dus post volgende keer ff versie 1.6 dan hebben wij er ook wat aan (is niet lullig bedoelt natuurlijk) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
OMG!!! wat ben ik toch een }:O |:( Ik zit lekker weer :Z. sorry ik zal nog ff kijken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2698/upload/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2698/upload/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2698/upload/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2698/upload/9.jpg

[ Voor 231% gewijzigd door SPOXER op 04-08-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2698/upload/8.jpg
Hier een plaatje van de nieuwe sentry drone die er in de uitbreiding misschien ook wel in zal zitten.

[ Voor 24% gewijzigd door SPOXER op 04-08-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
SPOXER schreef op 04 August 2003 @ 20:00:
[afbeelding]
Hier een plaatje van de nieuwe sentry drone die er in de uitbreiding misschien ook wel in zal zitten.
Deeplinken wordt vaak niet gewardeerd.
Sla de plaatjes op je eigen webspace op want zo laat je cncseries onnodig veel bandbreedte verbruiken terwijl ze geen inkomsten krijgen uit advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

klaasbram schreef op 04 August 2003 @ 20:15:
[...]

Deeplinken wordt vaak niet gewardeerd.
Sla de plaatjes op je eigen webspace op want zo laat je cncseries onnodig veel bandbreedte verbruiken terwijl ze geen inkomsten krijgen uit advertenties.
Ik neem aan dat die waarschuwing ook voor mij geld O-)

Die plaatjes had ik trouwens al een paar dagen terug gepost :/

Edit: ik heb toen 2 plaatjes gepost met de mededeling dat de andere plaatjes te vinden waren op http://www.electronic-art...iption.php?product_id=202

[ Voor 19% gewijzigd door mduijvendijk op 05-08-2003 10:30 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
mduijvendijk schreef op 04 August 2003 @ 20:41:
[...]

Ja het is geen waarschuwing.
Maar meer zoiets van zou jij het leuk vinden als je voor bandbreedte moet betalen.. en dat ze dan je plaatsjes gaan deeplinken waar je alleen maar kosten hebt en niets kan verdienen aan advertenties.
En iedereen heeft bij zijn provider wel wat webspace dus het is voor iedereen mogelijk om dat te doen.
Of je het doet moet je natuurlijk zelf weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
mduijvendijk schreef op 04 August 2003 @ 20:41:
[...]

ik heb ff terug gekeken maar je had andere plaatsjes. Die heb ik wel zien staan op de site maar daarvan wist ik al dat ze erop gezet waren. Maar deze had ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Wmm schreef op 04 August 2003 @ 11:54:
[...]

Jup, gister waren de servers erg vernaggeld. Eerst kon je helemaal niet inloggen, soms wel maar dan met die melding waar jij het over hebt.
En later kon je weer normaal inloggen maar was de buddy lijst erg vreemd aan het doen. Logt ie weer in/af op willekeurige momenten, sta je offline terwijl je er wel was. Dat heeft iedereen gehad, nu is het weer normaal.
ja me 2.

en zo zie je mijn ook nog eens op irc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roetje schreef op 04 August 2003 @ 00:21:
[...]

mhaw.. zo vreemd is dat niet hoor :+. Dat probleem is echt al vaak, misschien wel het meest, voorbij gekomen. Dat komt omdat je met generals na het installeren de CD-Key niet meer mag veranderen. Als je dus reinstall doet en goede key invuld heb je het inderdaad weer werkend. Dat is gewoon een beveiliging van generals.
maar het probleem dat mn basis ineens ontplofte DAT is vreemd omdat ik legale versie heb en alleen wat drivers en service pack heb geinstalleerd en TOEN deed ie dat ineens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 17:02:
[...]

maar het probleem dat mn basis ineens ontplofte DAT is vreemd omdat ik legale versie heb en alleen wat drivers en service pack heb geinstalleerd en TOEN deed ie dat ineens
Je zegt zelf dat je "opnieuw Windows XP geinstalleerd " had, en dat is dus de oorzaak aangezien daar ook je register bijzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
vandaag lag generals online er op nieuw ff uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SPOXER schreef op 05 augustus 2003 @ 18:26:
vandaag lag generals online er op nieuw ff uit.
Nergens last van gehad en toch 5 potjes gespeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Het gebeurde ongeveer om 11:46. En daarna heb ik nog een paar keer geprobeerd erop te komen. Heb het geprobeerd tot 1 uur. Dus kan zijn had hij daarna het wel deed. Er stond ook in het scherm toen ik aan het spelen was. "lost connection with general online" dat was heel klein boven in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
SPOXER schreef op 05 August 2003 @ 19:09:
Het gebeurde ongeveer om 11:46. En daarna heb ik nog een paar keer geprobeerd erop te komen. Heb het geprobeerd tot 1 uur. Dus kan zijn had hij daarna het wel deed. Er stond ook in het scherm toen ik aan het spelen was. "lost connection with general online" dat was heel klein boven in.
Ja, klopt. Holycorn en ik waren toen net een 2vs2 potje aan het spelen. Wij kregen dat bericht ook, maar de game liep verder wel door. Een tijdje later discten die gasten en Holycorn was op de een of andere manier ook weg en moest ik nog een andere gast afmaken die ook al weg was, alleen alles stond er nog :?. Maar dat lag denk ik meer aan het vage disconnecten van hun.

Maar idd, er waren vandaag dus weer probs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de hele middag gespeelt nergens last van gehad (van 11:10 tot en met 16:30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik krijg de patch 1.06 niet aan de gang.....tis een illegale versie ook.
Morgen koop ik em gewoon, goed spel, zeker waard :)

lekker via internet spelen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

replaytje voor de liefhebbers, niet te lang, 1v1, QM.
Kijken = commentaar geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hoe is het eigenlijk afgelopen met het Lone Eagle toernooitje van Cases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
http://cgi7.igl.net/tourn...ount=647588&path=generals

Wmm & Holycorn werden meteen al afgeslacht :P, en Alphega & Roet zijn helaas in de halve finale gestorven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Bij deze een kleine verzamelin replays van mij. Deze potjes zijn allemaal gespeeld op CampZone, en ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Commentaar is welkom :)

Klik hier

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Largow schreef op 05 August 2003 @ 22:38:
Tja eh; gaap is mijn commentaar denk ik.

Wanneer vond jij het spannend in dit potje?

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Largow schreef op 05 August 2003 @ 22:38:
Je had het veel sneller kunnen beeindigen. Als je ipv 4 battle masters 1 bm, een gatt en een zooi tankhunters had meegenomen had je al gewonnen waarschijnlijk.
Toen liet je hem weer beetje bijkomen, hij kon zelfs de derricks capturen. Je hoeft niet perse alleen OL's mee te nemen als je een prop centre hebt, tankhunter en gattling ondersteuning helpt heel veel.
En het was wel een beetje een noob, ook hij ging meteen overlords bouwen, terwijl hij beter tankhunters had kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

HolyCorn schreef op 06 augustus 2003 @ 13:19:
[...]
Je had het veel sneller kunnen beeindigen.
....
Toen liet je hem weer beetje bijkomen, hij kon zelfs de derricks capturen.
Ik speel graag met mijn slachtoffers ;)

Dank voor je commentaar HolyCorn!
Ik zou graag meer tactisch interessante replays zien, sinds m'n vakantie ben ik er een beetje uit, en op zoek naar nieuwe tactieken.

[ Voor 28% gewijzigd door Largo op 06-08-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Largow schreef op 06 August 2003 @ 13:55:
[...]

Ik speel graag met mijn slachtoffers ;)

Dank voor je commentaar HolyCorn!
Ik zou graag meer tactisch interessante replays zien, sinds m'n vakantie ben ik er een beetje uit, en op zoek naar nieuwe tactieken.
Kom is langs bij #C&C. Hier komen veel replays langs, en verder is het er wel gezellig :)

Edit:
David2003: Volgens mij is je topic niet gesloten omdat jij "gereageerd" hebt |:(

[ Voor 15% gewijzigd door HolyCorn op 06-08-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

hier nog een 2vs2 replaytje van me: http://members.chello.nl/j.burger10/good1.rep

ik ben senater die zaw01 is een buddy van me en die andere 2 waren ook buddy's van elkaar 1 met 200+ statz de andere met 400 + statz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Feli Countach met al weer je tweede overwinning van de 1vs1 Tourneys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Hey bedankt!

Dit keer heb ik alleen GLA gespeeld op de finale na, toen moesten we Random spelen en kreeg ik China (bah) en mijn tegenstander GLA. Gelukkig bleek hij al snel niet te scorp stingen en in het algemeen een beetje afwachtend te spelen. Ik zat vet te bunkeren en MiGs te gebruiken, een zuivere China hoer was ik gewoon.

Wil je de replays zien, vraag dan ff bij irc://irc.tweakers.net , channel #C&C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Congrats..general Countach..hoe krijg je het voor elkaar..btw.. kheb geld op je verdiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
http://members.lycos.nl/generalsdemo/DEMO1.2.mpg

Hier mijn demo (filmpje) die over me clan gaat.
Oorlog tussen de clanmembers, nouja check em maar is wel leuk.
29 mbtjes.

Is me 1e keer dat ik een echt filmpje in elkaar heb geflanst, dus verwacht er niet alsteveel van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Hidde schreef op 07 August 2003 @ 16:00:

29 mbtjes.

Is me 1e keer dat ik een echt filmpje in elkaar heb geflanst, dus verwacht er niet alsteveel van. ;)
Aardig filmpje, hoewel je zeker in het eerste deel laat zien hoe Generals vaak juist niet gespeeld wordt, namelijk mass tankgevechten met van alles en nog wat.
Dat vind ik wat minder, maar verder leuk filmpje. Goede muziek iig, Red Alert 1... :).

Ik zag in het credits schermpje de naam pathfinder. Speelt die (o.a.) onder de naam {{pathfinder}} of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
In m'n zoektocht naar een leuke online RTS heb ik maar besloten om C&C Generals aan te schaffen.
Singleplayer was leuk maar de AI is best dom en omdat ik veel liever multiplayer spellen speel toch gekocht.

Iemand nog handig tips om te beginnen ? Ik ga wat demo's bekijken en probeer het dan maar eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
M@NIC schreef op 07 augustus 2003 @ 16:23:
In m'n zoek tocht naar een leuke online RTS heb ik maar besloten om C&C Generals aan te schaffen.
Singleplayer was leuk maar de AI is best dom en omdat ik veel liever multiplayer spellen speel toch gekocht.
Iemand nog handig tips om te beginnen ? Ik ga wat demo's bekijken en probeer het dan maar eens :P
Kijk replays van de wat gevorderde spelers, kom nog es langs in #C&C, wij hebben er genoeg ;). Daar leer je echt een hoop van.
En je van spelen tegen de wat beteren leer je een hoop, en veel oefenen natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Hidde schreef op 07 August 2003 @ 16:00:

29 mbtjes.

Misschien een tip voor een mooier filmpje: Bouw een scripted map in worldbuilder, dan kun je veel beter de actie weergeven, en met slowmotion effecten werken. Je scrollt dan ook niet per ongeluk iets te ver door, of over de actie heen oid. Verder kun je de HUD helemaal uitzetten door op F9 te drukken. Nu zien we steeds zo'n randje van de HUD :P. Verder wel koele muziek ja... hell march ownage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Hidde schreef op 07 augustus 2003 @ 16:00:

29 mbtjes.

Goeie muziek idd, Hell March is toch de beste C&C soundtrack IMO. Het volume doet wel een beetje raar (fadeout/fadein op enkele willekeurige momenten).

Alleen na het filmpje gezien te hebben heb ik niet direct de mening gevormd dat 'Dutch Elite' echt op hoog niveau speelt. Want in het filmpje zie je zulke dingen als 32 Nuke Cannons die uitgeklapt staan (met weinig anti air erom heen), wazig grote tankbattles. Ook zag je een groep Aurora's die 1 enkele overlord mollen ipv een paar gaten slaan in de paar dozijn lichte tanks die erom heen stonden (1 aurora kan 9 opeengepakte units slopen).

Dat soort scenarios vind je eerder in 'no rush' newbie games vandaar dat ik dit wat raar vond als promotiefilmpje (als dat het is).

Maar wel mooi gedaan verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
M@NIC schreef op 07 augustus 2003 @ 16:23:
In m'n zoektocht naar een leuke online RTS heb ik maar besloten om C&C Generals aan te schaffen.

Als je replays wil zien moet je hiero zijn: http://www.cncden.com/cncgen_replays.shtml

En hier de strategiën http://www.cncden.com/gen_strategies.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Lol, op cncden vind je dus echt geen goede replays. Het meeste komt van luitjes die denken dat ze goed zijn.

Voor echt goede replays kun je beter terecht op deze site.
Hier heb je een topreplays sectie waar de topspelers posten (en de replays ook echt goed zijn) en een apart deel waar iedereen kan posten. En soms word er wel es een replay overgehaald naar topreplays :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
moet t in dit topic of moet ik een apart topic openen ?

ik heb dus geen brug in de trainingmissie :{ kan dus niks hoe fix ik dit ???

hmm, na de 1.06 update lijkt t goed te gaan...

[ Voor 19% gewijzigd door Cartman! op 07-08-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
Wmm schreef op 07 August 2003 @ 19:06:
[...]

Lol, op cncden vind je dus echt geen goede replays. Het meeste komt van luitjes die denken dat ze goed zijn.

Voor echt goede replays kun je beter terecht op deze site.
Hier heb je een topreplays sectie waar de topspelers posten (en de replays ook echt goed zijn) en een apart deel waar iedereen kan posten. En soms word er wel es een replay overgehaald naar topreplays :).
Hmmmm thnx mate :*). Zoals je maar weer ziet er is altijd nog veel te leren (voor sommigen onder ons) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond een heerlijk potje gespeeld 2vs2 USA vs GLA.
Mun teammate werd continue aangevallen en ik was staps gewijs 1 van hun aan het wegvegen. Geeft mun teammate op |:(

Als ik ergens een hekel aan heb is het dat ze opgeven als ze een kleine tegenslag hebben. Was al bezig met helpen maar toch surrenderde hij. En jah dan heb ik geen kans meer 1 vs 2 en waarbij 1 toch wel een redelijke goeie speler was.

Was de eerste keer zonder een buddy en gelijk ook de laatste :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Zonder buddy spelen zuigt idd :)

Maar met slechte buddy's is nog erger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

buddies die opgeven is het ergste wat er is. als alles redelijkj in balans is, ben je gewoon de lul tenzij je 2 newbies tegenover je hebt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel meestal met een vaste buddy maar soms niet.
Nou dat heb ik geweten gisteren.
Dat was niet grappig, het was eindelijk weer is een goed potje gaat die gast weg.

Vanavond maar weer is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Er zijn weer 4 nieuwe screenshots uit http://www.cncseries.com/zerohour/images/

Hieronder even een voorproefje :9 :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.duijvendijk/zerosmall.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.duijvendijk/zero2small.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door mduijvendijk op 09-08-2003 07:23 ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Zie ik daar een nieuwe USA-unit op de rechter van de twee hierboven geposte plaatjes??? Kijken jullie eens, helemaal rechtsbovenin. Heb ik iets gemist of is het een al bekend gemaakte unit of is het een nieuwe unit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Morax schreef op 09 August 2003 @ 13:54:
Zie ik daar een nieuwe USA-unit op de rechter van de twee hierboven geposte plaatjes??? Kijken jullie eens, helemaal rechtsbovenin. Heb ik iets gemist of is het een al bekend gemaakte unit of is het een nieuwe unit?
Ik heb hem ook nog niet gezien, ziet er idd uit als een nieuwe unit.
De GLA battlebus is wel iets kleiner (korter) dan ik had verwacht trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Morax schreef op 09 August 2003 @ 13:54:
Dat zouden de nieuwe sentry drones moeten zijn volgens cncseries.com
Hoewel zij het schijnbaar ook niet zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik zit trouwens ook een glitch (als dat zo heet) op de nieuwe pic van die helix helicopter.
Bij de staart zie je gedeeltelijk welk voertuig er in zit..
edit:
Het lijkt een dozer te zijn ;)

[ Voor 12% gewijzigd door The-Source op 09-08-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

De eerste trailer van Zero Hour is uit :9 http://www.gamespot.com/p...neralszerohour/media.html

Hier een mirror http://www.renegadegenerals.com/

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
klaasbram schreef op 09 August 2003 @ 14:58:
Ik zit trouwens ook een glitch (als dat zo heet) op de nieuwe pic van die helix helicopter.
Bij de staart zie je gedeeltelijk welk voertuig er in zit..
edit:
Het lijkt een dozer te zijn ;)
Volgens mij staat die toch echt daarachter op de grond hoor, als je kijkt naar de verhoudingen in de grootte, etc.
Gave trailer man :9~ - Bedankt voor de mirror (klote GS)

[ Voor 31% gewijzigd door Stuiterbal op 09-08-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Stuiterbal schreef op 09 August 2003 @ 15:23:
[...]

Volgens mij staat die toch echt daarachter op de grond hoor, als je kijkt naar de verhoudingen in de grootte, etc.

[...]

Gave trailer man :9~ - Bedankt voor de mirror (klote GS)
Zou best wel eens goed kunnen nadat ik er beter naar kijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Nee, hij staat niet op de grond.
Kijk maar naar de schaduw.

Er is waarschijnlijk ingezoomt op de heli. Dit effect had je ook met de screenshots van de commanche ;)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Zie ik daar een Gunship in die trailer :? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
M@NIC schreef op 09 August 2003 @ 16:07:
Zie ik daar een Gunship in die trailer :? :9
Mja, ik zie alleen weinig guns :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Wmm schreef op 09 August 2003 @ 14:35:
[...]

Dat zouden de nieuwe sentry drones moeten zijn volgens cncseries.com
Hoewel zij het schijnbaar ook niet zeker weten.
Ik zie de sentry drone ertussen hangen idd, maar het gaat om die wagentjes die erbij staan. er staat een tank en nog 2 wagentjes bij, en het gaat mij om die 2 extra wagentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Morax schreef op 09 augustus 2003 @ 20:53:
[...]

Ik zie de sentry drone ertussen hangen idd, maar het gaat om die wagentjes die erbij staan. er staat een tank en nog 2 wagentjes bij, en het gaat mij om die 2 extra wagentjes.
Wat er staat op die site:

Battle Bus's take a tumble (left) while we get the first look at what appear to be the USA's Sentry drones (upper right).

Zij bedoelen dus dat die wagentjes sentry drones zijn. Snap het ook niet helemaal :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Wmm schreef op 09 augustus 2003 @ 21:11:
[...]

Wat er staat op die site:

Battle Bus's take a tumble (left) while we get the first look at what appear to be the USA's Sentry drones (upper right).

Zij bedoelen dus dat die wagentjes sentry drones zijn. Snap het ook niet helemaal :?.
In een eerder plaatje stond een sentry drone aangegeven en dat is een klein vliegtuigje volgens mij. Ik zal kijken of ik het plaatje nog kan vinden. Dat "vliegtuigje" hangt dan ook tussen die 2 wagentjes in als je goed kijkt.

Overigens zag ik in die trailer staan "30 (!!!) new units" :D
Gewoonweg kewl! :)

Gevonden: Klik hier voor plaatje

Als dat kleine vliegtuigje een sentry drone is, wat zijn dan in hemelsnaam die 2 wagentjes die er staan (mijn originele vraag). Als je goed kijkt zie je dat vliegtuigje er ook tussen hangen, dus denk ik dat iemand zei dat er een sentry drone rechtsboven was, en omdat je dat vliegtuigje niet zo goed ziet; men dacht dat die 2 wagentjes het waren, maar de ECHTE sentry drone hangt er tussen en dus zitten we met 2 onbekende wagentjes...... :)

[ Voor 36% gewijzigd door Morax op 09-08-2003 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Die onbekende wagentjes lijken het meest op howitzers. USA had ook maar 1 stuk artillery en de andere sides 2 dus ik vind het wel logisch dat ze deze unit toevoegen.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.