[C&C] Generals - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.763 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Paladins wil ook zeer snel opschieten tegen een GLA speler ;)
Sniper en Paladins dan moet je haast wel winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54393

het beste is een groep van 1 radar van, 2 quads en 1 stinger tankje. dit is egt lethal tegen mobs en hordes rocketeers van gla en china... usa is een heel ander verhaal...

en ik ben van mening dat de gla in de uitbreiding ook over vliegtuigen moet beschikken, gewoon gekaapte boeings en il's... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:24
Anoniem: 54393 schreef op 15 August 2003 @ 22:42:
het beste is een groep van 1 radar van, 2 quads en 1 stinger tankje. dit is egt lethal tegen mobs en hordes rocketeers van gla en china... usa is een heel ander verhaal...

en ik ben van mening dat de gla in de uitbreiding ook over vliegtuigen moet beschikken, gewoon gekaapte boeings en il's... :>
Lama, formuleer ff wat duidelijk wat je bedoeld. Zoals je het nu zegt dan zijn je spulletjes slachtvoer voor mobs of veel tankhunters of whatever.

Sorry als het kwaad overkwam, t was niet zo bedoeld hoor, :> (nee niet te letterlijk opvatten, zo ben ik ook weer niet ;)).

[ Voor 55% gewijzigd door Wmm op 15-08-2003 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WMM dat kan ook wel wat vriendelijker :D
Je bent totaal afhankelijk van het tijdstijd van de aanval.
Het beste wat je aan het eind kunt doen is met usa tommy's en snipers.
Maarja dat is beslissen wanneer je ervoor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ja, je hebt gelijk. Sorry skunkonized, nogmaal tis niet zo bedoeld als je denkt.
@Iznogoud, ik neem het ff zoals hij zegt he. Dus dan is 2x quad + een scorpion tanks slachtvoer voor mobs of veel rpg troopers of whatever. Als er een grotere battle gaande is dan moet je het natuurlijk weer anders zien. Maar zoals hij het zegt moet je het niet zien, of skunkonized moet z'n bedoelingen ff beter formuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 02:49

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Wmm schreef op 15 August 2003 @ 23:00:
[...]

Lama, formuleer ff wat duidelijk wat je bedoeld. Zoals je het nu zegt dan zijn je spulletjes slachtvoer voor mobs of veel tankhunters of whatever.

Sorry als het kwaad overkwam, t was niet zo bedoeld hoor, :> (nee niet te letterlijk opvatten, zo ben ik ook weer niet ;)).
Ik denk dat ie onderhand al zelfmoord heeft gepleegd...zo niet, dan heeft ie er een flinke trauma aan over gehouwen, als je het mij vraagt... })

---

In mijn eeuwige verveling, vanwege het feit dat ik niet normaal online kan spelen door mijn geliefde ISP, kwam ik via PlanetCNC bij een interview met onze grote vriend Havard over de opkomende expensie Zero Hour. Ik post hier maar een paar vragen die ik zelf interessant vond;
How long have the EALA team been working on the expansion and are the same personnel involved in this new add-on?
We've been working on the game since the release of Generals last February. We went through an early design phase and then jumped into actual development. We've been indoors most of the summer trying to make a fantastic expansion pack that will satisfy the hardcore fans as well as the more casual players. We've done that by providing over 30 hours of solo play content through missions, Generals Challenge (plus Skirmish beyond that). Additionally we've been tracking the fansites and have included known issues that the hardcore really wants to get fixed into our schedules. We won't get it all but we'll get a lot. It's hard to please everyone but we're trying really hard.

The original C&C Generals was criticised by some for not having much of a story so how do the GLA, China and US factions fit into the storyline in this new game and has the plot factor been beefed up?
We've included embedded reporters that will report from the field before every mission. We also have plenty of references to events in our intro cut scenes that use the in game graphics. We think this will really help tie them all together much more than the main title.

Like Generals, will all cutscenes be in-game?
Not all...we've also got the embedded reporters that tell the player about the world events during the mission loads.

What other multiplayer enhancements can we expect to see in Zero Hour?
Based on player requests we've now added the ability to turn off your stats in Custom Matches. Along with this we allow a "starting cash" variant, a "limit superweapons" button and a "limit armies" button. With regard to limiting armies we felt that some players would rather keep the game "pure" with just the original sides - so we let game hosts lock out the Generals armies if they want.

Is there any other cool game features you would like to tell the readers about?
We have made a bunch of UI tweaks like allowing users to easily find their hero on the radar, a right click mouse interface and a "Double click destination attack move" functionality. We've also opened up the right side of the battlewindow so that its lists all the generals or unit powers that players used to have to click the unit or structure to use. Makes playing it a LOT more friendly. No more hunting for the Radar Van to use the Radar Scan! :) Lots of things that we think just make the game more polished and playable. These are relatively small but we think the hardcore fans will really appreciate them.

Anything to say to the fans?
Thanks to all the true fans for the continued passion. We really appreciate it and its you that keeps us going...err...along with getting paid! :) A special thanks to our German, UK and Korean fans. You don't often get much appreciation overall but you should know that you're vital to the continued success of C&C.
Alleen de reactie op de laatste vraag verontrust mij een beetje... :/ En wat is er zo speciaal aan de Duitse, Engelse en Koreaanse C&C fans?

[ Voor 86% gewijzigd door Stuiterbal op 16-08-2003 05:19 ]

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Stuiterbal schreef op 15 August 2003 @ 23:28:
[...]

*veel tekst*

Alleen de reactie op de laatste vraag verontrust mij een beetje... :/ En wat is er zo speciaal aan de Duitse, Engelse en Koreaanse C&C fans?
Ik heb geen idee, maar op het officiele forum worden die lui ook regelmatig bedankt :?

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Wat is nou eigenlijk het nadeel van de Marauder tank? Er is nooit iemand die ik zo'n tank zie gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:34
Hij is alleen nuttig met upgrades. En zelfs dan issie minder nuttig als een groepje scorps. Hij heeft geen missle :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Maar die missile heeft tegen USA toch weinig kans :P

Een grote reden is natuurlijk zowiezo dat ie een general point kost. Die gebruik ik liever voor de scud launcher, want dat ding is best handig. Tegen USA heeft dit wederom geen effect, maar countach heeft natuurlijk al een 'perfecte' strat voor GLA vs USA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
thisbeingme schreef op 16 August 2003 @ 13:04:
Maar die missile heeft tegen USA toch weinig kans :P

Een grote reden is natuurlijk zowiezo dat ie een general point kost. Die gebruik ik liever voor de scud launcher, want dat ding is best handig. Tegen USA heeft dit wederom geen effect, maar countach heeft natuurlijk al een 'perfecte' strat voor GLA vs USA ;)
Scorp heeft met dat raketje nog iig een kans tegen een USA Missledefender, een Marauder heeft die kans niet eens en is compleet fragbait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Toch zijn 1 of 2 marauders in een groepje scorps wel fijn. Zeker als ze geupgraded zijn.
Scorps doen behalve die rocket weinig tegen tanks en moet steeds wachten tot ie weer rocket heeft. Een dubbelloops marauder maakt dan in de tussentijd korte metten met de tanks.
Ik probeer als ik met GLA speel een of twee marauders mee te nemen, maar vaak vergeet ik het ook en ga ik mass scorps stampen (wat ook zeer efficient is :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Er zijn weer 3 nieuwe filmpjes te downloaden. In ieder zip bestand zitten ook nog 3 MP3 bestanden >:)

http://www.fileplanet.com/files/120000/129144.shtml
http://www.fileplanet.com/files/120000/129145.shtml
http://www.fileplanet.com/files/120000/129146.shtml

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

heeft er iemand nog andere mirrors ofzo :/ fileplanet..sucks :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83396

Inmiddels is de site sneller en heeft een face-lift gehad :)
Mappen, Replays, Screenshots.....

http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.fluiter/index.htm

=> linker 'knopje' natuurlijk :)

Good luck, General...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 83396 op 16-08-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31
Anoniem: 83396 schreef op 16 augustus 2003 @ 19:04:

Good luck, General...
Ziet er goed uit, nog nooit gezien dat zoomen van plaatjes op een website, cool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Rival24 schreef op 16 August 2003 @ 19:34:
[...]

Ziet er goed uit, nog nooit gezien dat zoomen van plaatjes op een website, cool :P
Dat is zeker wel cool ja...
Tipje voor Manolo666... op je pagina in het linkerkader verander Sreenshots in Screenshots :9

edit: Manolo666, ik was van plan je replays te bekijken maar moest daarvoor ook de Gazala map downloaden van je site, blijkt dat de rar-file corrupt is oftewel daar moet je ff naar kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Occy74 op 16-08-2003 22:20 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 83396 schreef op 16 augustus 2003 @ 19:04:

Good luck, General...
Ziet er beter uit. Véél beter. Alleen zie ik iets wat misschien niet helemaal hoor te kloppen;

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~r.plomp/woeiz0afpf_rival24.JPG

Ik bekijk de pagina in een resolutie van 1600*1200.

Verder, tja, misschien is het vermelden van je GOL nickname een idee, breng wat downloads onder in een "Downloads" sectie, misschien een iets donkerder achtergrondkleurtje, meer replays, werkende map downloads (;)), etc. Succes.

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Alpha-xp schreef op 16 August 2003 @ 16:33:
heeft er iemand nog andere mirrors ofzo :/ fileplanet..sucks :P
Hier een mirror http://www.renegadegenera...ews&file=article&sid=1926.
Ik weet alleen niet of hier ook die MP3 bestanden in zitten.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ik zie een repairdrone op het Particle Cannon in het Alexander filmpje, terwijl er geen unit in de buurt is. Krijgen we misschien drones op gebouwen :? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Hier een screenshot van de doos van Zero Hour Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van.duijvendijk/gzhour_box.jpg

Volgens EB Games komt Zero Hour 22 september uit
Bron http://www.cncden.com

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83396

Stuiterbal schreef op 17 augustus 2003 @ 05:35:
[...]

Ziet er beter uit. Véél beter. Alleen zie ik iets wat misschien niet helemaal hoor te kloppen;
Ik bekijk de pagina in een resolutie van 1600*1200.

Verder, tja, misschien is het vermelden van je GOL nickname een idee, breng wat downloads onder in een "Downloads" sectie, misschien een iets donkerder achtergrondkleurtje, meer replays, werkende map downloads (;)), etc. Succes.
Hoi Stuiterbal,

Tja... hmmm, het menu hoort gecentreerd te worden, je bent de eerste bij wie dat dus duidelijk niet het geval is (waarvan ik weet). Wellicht jouw resolutie, ikzelf ga het nog ff verder checken.

Bedankt voor je feedback! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 83396 schreef op 17 augustus 2003 @ 16:29:
[...]

Hoi Stuiterbal,

Tja... hmmm, het menu hoort gecentreerd te worden, je bent de eerste bij wie dat dus duidelijk niet het geval is (waarvan ik weet). Wellicht jouw resolutie, ikzelf ga het nog ff verder checken.

Bedankt voor je feedback! ;)
Er zijn ondertussen nog heel wat screenshots en filmpjes van generals zerohour bij gekomen, je zou een zerohour sectie kunnen maken op je site. Met alle tot nu toe vrijgegeven filmpjes & screenshots en wat links naar grote interviews.
En je kunt hier op GoT een homepage in je profiel aangeven, gewoon doen, het kan alleen maar meer hits opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Nu online
Alphega schreef op 17 augustus 2003 @ 13:16:
Ik zie een repairdrone op het Particle Cannon in het Alexander filmpje, terwijl er geen unit in de buurt is. Krijgen we misschien drones op gebouwen :? :9
Dat zou ideaal tegen burton wezen :)
En als de range (als het een figth drone zou zijn) groot genoeg is ook ideaal tegen black lotus

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Ik denk niet dat drone's op gebouwen gaan komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.cncplace.com/zerohour/images/zerohourbox.jpg

Nog ff een nieuwe picture :D

[ Voor 20% gewijzigd door Loque op 18-08-2003 14:21 ]

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loque schreef op 18 August 2003 @ 14:20:
Ik denk niet dat drone's op gebouwen gaan komen.

[afbeelding]

Nog ff een nieuwe picture :D
En waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
HolyCorn schreef op 18 augustus 2003 @ 15:03:
[...]

En waarom denk je dat?
Ik denk ook niet dat er drones op gebouwen komen.
USA gebouwen repareren al automatisch en een Lotus of Burton zouden dan helemaal geen kans meer maken. En USA heeft al genoeg opties om Lotus of Burton het zwijgen op te leggen (scans, humvees met drones) dus daar is het ook niet voor. Ik denk dat die drone in dat filmpje een 'vergissing' is. Van een units ofzo die net buiten beeld staat bv of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
startpost updated:

Laatste nieuws
De laatste tijd komen er steeds betere skins uit. Klik hier om de skins te downloaden met als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://cnchq.daddeltreff.de/Generals/skinpacks/china/china_tarn_mini.JPGAfbeeldingslocatie: http://cnchq.daddeltreff.de/Generals/skinpacks/USA/bund_mini.jpg

let ff niet op de pics in de startpost, webspace doet raar :s.

[ Voor 7% gewijzigd door Roet op 18-08-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

HolyCorn schreef op 18 August 2003 @ 15:03:
[...]

En waarom denk je dat?
Het idee klopt gewoon niet, een drone die een gebouw repareerd :/

En wmm heeft hier nog een betere verklaring voor zie ik :)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
misschien is het de hell-fire drone die je dan bij bepaalde gebouwen doen zoals patriot voor bijv tegen infrant

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik vind drones maar extreem suf.

- Je eigen afweergeschut gaat ipv op de tank schieten alleen maar proberen de drone naar beneden te halen Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/ye_greate96/bitchslap.gif
- Die drones doen geen reet schade verder.

Het enige pluspunt is dat de spydrone hidden units zichtbaar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
ja mooie skins roetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Ye Greate'96 schreef op 18 August 2003 @ 19:53:
Ik vind drones maar extreem suf.

- 1Je eigen afweergeschut gaat ipv op de tank schieten alleen maar proberen de drone naar beneden te halen [afbeelding]
- 2Die drones doen geen reet schade verder.

Het enige pluspunt is dat de spydrone hidden units zichtbaar kan maken.
1 dat is ook deels de bedoeling ervan
2 daar komt de hell-fire drone voor te pas die niet meer kan repairen maar emer schade doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Roetje schreef op 18 August 2003 @ 18:35:
startpost updated:

Laatste nieuws
De laatste tijd komen er steeds betere skins uit. Klik hier om de skins te downloaden met als resultaat:
[afbeelding][afbeelding]

let ff niet op de pics in de startpost, webspace doet raar :s.
Ik wil niet vervelend doen... maar die skins zijn echt niet mooi... check die overlord bvb er cheap uitzien nu... magoed, ieder z'n smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Ik heb ook betere gezien maar het is leuk om te proberen.

Worden er hier ook nog mods gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Woei, alle 9 ZH generalen zijn nu bekend 8)

http://www.generals.nl/news.php?id=133

Acties:
  • 0 Henk 'm!
China
Ta Hun Kwai:
Lightning-fast assault with armored divisions, including Emperor tanks.
Tsing Shi Tao:
Instills fear with vast nuclear arsenal and fleet of tactical nuke MiGs.
"Anvil" Shin Fai:
Transports troops with Helix 2 and storms positions with overwhelming numbers.

USA
Malcolm "Ace" Granger:
Hi-tech forces, like King Raptors and Spectre Gunships, establish air superiority.
Alexis Alexander:
Fortified positions defended by an arsenal of super weapons and Aurora Alpha jets.
"Pinpoint" Townes:
Surgical strikes with the Avenger and other advanced, laser-sighted weapons.

GLA
Prince Kassad:
Uses GPS scrambler to camouflage troops and kills with stealth sniper attacks.
Dr. Thrax:
Merciless use of chemical weapons and the GLA Toxin Networks.
Rodall "Demo" Juhziz:
Bombings, booby-traps, rocket attacks and Combat Cycles embody lo-tech ingenuity.
Ik denk dat ik maar is ga beginnen met General Townes; laser weapons :9~
Is trouwens ook fijn dat china een rush-generals krijgt, want china kan nu echt nog niet goed rushen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Die king raptors zijn ook vet :D en ben benieuwd wat je met die spectre gunships kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Ik heb net op gamespy nog wat info gevonden over de usa generalen. China en gla die komen er binnenkort ook bij.

http://www.gamespy.com/articles/august03/zerohour1/
http://www.gamespy.com/ar...03/zerohour1/index2.shtml
http://www.gamespy.com/ar...03/zerohour1/index3.shtml

[ Voor 18% gewijzigd door SPOXER op 20-08-2003 10:20 . Reden: nog een plaatje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Nu online
Bij elke usa generals zijn de crusader en paladin tank niet meer beschikbaar.
En bij die laser generals ben je nog meer afhankelijk van power want anders doet je laser tank het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
had ik ook al gezien vreemd ja zal wel een foutje zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Nu online
SPOXER schreef op 19 August 2003 @ 14:31:
had ik ook al gezien vreemd ja zal wel een foutje zijn denk ik.
Ik denk gewoon dat deze vervangen zijn door andere units (extra vliegtuigen, laser tank, chinook etc..)
Op dat generals promotions plaatje staat volgens mij ook een andere "sniper" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:07
OMG, bij elk beetje wat ik meer zie van ZH word ik enthousiaster!!! :)
Ik krijg er echt superveel zin in om het spel te spelen. De aanvulling levert veel nieuwe units en mogelijkheden. De aanvulling maakt het spel volgens mij echt stukken beter :D

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Morax schreef op 19 augustus 2003 @ 16:41:
OMG, bij elk beetje wat ik meer zie van ZH word ik enthousiaster!!! :)
Ik krijg er echt superveel zin in om het spel te spelen. De aanvulling levert veel nieuwe units en mogelijkheden. De aanvulling maakt het spel volgens mij echt stukken beter :D
Dit wordt zeker een vette add-on met een klein Frico-Domo geurtje. ;)

Maar ik ga hem zeker spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/articles/august03/zerohour1/01.jpg

General Alexis Alexander

Beetje jammer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 11-05 08:22

aapelite

Do the kirby!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/10.jpg
Opa Harvard Bonin

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/03.jpg

Mama Harvard Bonin

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/05.jpg

Papa Harvard Bonin

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/11.gif
HARVIE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

aapelite schreef op 19 August 2003 @ 19:27:
[afbeelding]
Opa Harvard Bonin

[afbeelding]

Mama Harvard Bonin

[afbeelding]

Papa Harvard Bonin

[afbeelding]
HARVIE!
:D

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
dat was mijn id aapie ;), jatter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

hehehe dikke lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Grappig dat je een een screenshot van de second wave mod bij de stuff van Zero Hour zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Laatst online: 15-04 16:08
http://people.zeelandnet....t/big.vs.aapelite-GoL.rep

mijn 2de partijtje online :D

Commentaar altijd welkom :P

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ik heb hem net gezien. Je deed het goed hoor voor je tweede potje. Zal proberen commentaar te geven, maar met USA spelen gaat mij het minste af, dus als ik wat zeg wat niet klopt moet je het maar zeggen :).
Je kwam gelukking niet met tanks aanzetten, die zouden toch verpulverd worden door MD's. Je zou alleen wat meer aanvallender moeten spelen, aapelite kun de hele map in bezit nemen. Je ging niet direct voor de derricks, wat aapelite ook niet deed maar die deed het uiteindelijk wel. Die 1000 dollar bonus per derrick is zeker voor USA erg lekker. Helaas voor jou kreeg aapelite het midden in handen en stroomde het geld bij hem binnen. Wel mooi dat je z'n warfac nog wist te pakken, alleen kon je toen geen druk houden wegens gebrek aan geld.
En misschien zou je nog wat eerder flashbangs moeten researchen tegen al die MD's die je tegenstander steeds heeft.

Maar verder erg netjes hoor voor je tweede potje online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb tegen veel slechtere mensen gespeeld online, die al veel meer potjes gespeeld hadden. Dus het ging zeker niet verkeerd voor 2e keer online.

- Maak eerst je barracks, en dan pas je warfactory! Voor USA is infantry heel belangrijk, dus zorg dat je die meteen maakt. Bij USA vs USA maak ik soms wel is 2 barracks, zodat je zowel capture als flashbang kunt researchen.
- Ga tegen USA nooit palladin als eerste generals punt!! Tanks hebben in een usa mirror vrijwel geen zin. Het enige wat je hoeft te maken in je warfactory zijn humvees, veel humvees :9
- 2e supply depot is meestal niet meteen nodig, kost meestal teveel geld in het begin. Je kunt prima 4 chinooks op 1 depot laten lossen, als je ze van 2 verschillende stashes laat harvesten. Maar op zulke kleine maps is dat meestal niet aan te raden in het begin.
- Als je de derricks niet als eerste kunt krijgen, probeer ze dan alsnog te capturen, of sloop ze.
- Als je in de basis van je tegestander bent, concentreer je dan op dingen die je units damage doen, dus andere units/barracks/warfactory. Een command centre is op zich belangrijk, maar zal je niet direct bedrijgen, dus val die niet aan, maar bijvoorbeeld de barracks of de warfactory.

Maar zoals Wmm ook al opmerkte, zeker niet slecht voor een 2e keer online _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
thnx hier nog een paar dit was voor de ladder

http://people.zeelandnet.nl/kgwclement/eerste.ownage.rep

http://people.zeelandnet.nl/kgwclement/tweede.ownage.rep

die laatste was tegen een slome pc dat was echt :O die zouden ze gelijk met de pc |:( moet doen

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Tip; exit als iemand een slome bak heeft.
Als je het binnen ~25 sec doet telt het niet voor de stats. En het is een stuk sneller dan ALT+F4en en dat soort onzin.

edit: nog een tip. Als iemand surrendered of sterft surrender dan zelf ook direct. Hoef je niet zo tering lang te wachten totdat dat 'You Are Victorious' scherm weg is.

[ Voor 35% gewijzigd door Count op 21-08-2003 00:53 ]

Great minds think in parallel gutters.

• Count
YO!!!!!!

Net mijn 3e tourney gewonnen (van de 4 waar ik in speelde). Deze was 1v1 op Desert Fury. Roet, Rival24 en Jumpie Fox speelden ook mee. Het was erg vervelend dat ik als 2e gepaird werd tegen Rival24 en daarna ook nog tegen Roet moest :/

De finale was extreem pittig, ging alle kanten op. Ik was USA en mijn tegenstander, grilled-chicken (die een vette tourney winstreak heeft) was China. Op een gegeven moment heeft hij 2x supply en 2x oil en ik 1x supply verder niks. Maar dankzij Burton en USA's betere tech toch nog gered.

Hier is de link naar de replay.

Ik houd hier een gesigneerd exemplaar van Generals aan over. Als iemand er belang bij heeft, ik verkoop hem wel voor een vriendenprijsje :)

Anoniem: 42423

Generals demo is uit. Zie gamershell.

404 mb maar 8)7 B)

[ Voor 202% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 21-08-2003 04:28 ]

• Bigfoot48
Countach schreef op 21 August 2003 @ 00:07:
Als je het binnen ~25 sec doet telt het niet voor de stats. En het is een stuk sneller dan ALT+F4en en dat soort onzin.

edit: nog een tip. Als iemand surrendered of sterft surrender dan zelf ook direct. Hoef je niet zo tering lang te wachten totdat dat 'You Are Victorious' scherm weg is.
Thnx voor de tip deze vind ik heel makkelijk. Gisteren ook 1 tje gespeeld. De tijd van de replay was 20 min maar zelf heb ik er 2 uur over gedaan om te winnen

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Countach schreef op 21 August 2003 @ 02:11:
YO!!!!!!

Net mijn 3e tourney gewonnen (van de 4 waar ik in speelde). Deze was 1v1 op Desert Fury. Roet, Rival24 en Jumpie Fox speelden ook mee. Het was erg vervelend dat ik als 2e gepaird werd tegen Rival24 en daarna ook nog tegen Roet moest :/

De finale was extreem pittig, ging alle kanten op. Ik was USA en mijn tegenstander, grilled-chicken (die een vette tourney winstreak heeft) was China. Op een gegeven moment heeft hij 2x supply en 2x oil en ik 1x supply verder niks. Maar dankzij Burton en USA's betere tech toch nog gered.

Ik houd hier een gesigneerd exemplaar van Generals aan over. Als iemand er belang bij heeft, ik verkoop hem wel voor een vriendenprijsje :)
All hail General Countach _/-\o_ ...ik heb weer geld aan je verdiend :*)
WOOHOO Burton ownage...hehehe

• Alphega
YO!!!!!!

Leuke replay, mooi om te zien hoe USA zo'n rijke China afslacht :P Het enige waar die chicken aan toe kwam was gattling tankhunter en vervolgens migs massen, een echte china speler dus :+
Een knappe en verdiende overwinning, feli :Y)
Countach schreef op 21 August 2003 @ 00:07:

Die 25 sec regel telt alleen voor de GoL stats, voor de ladder geldt die regel niet, maar krijg je meteen een loss als je dan exit.

En gefeliciteerd met je tourney! Was echt een goeie replay die finale zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
HolyCorn schreef op 21 August 2003 @ 10:45:
[...]

Die 25 sec regel telt alleen voor de GoL stats, voor de ladder geldt die regel niet, maar krijg je meteen een loss als je dan exit.

En gefeliciteerd met je tourney! Was echt een goeie replay die finale zeg _/-\o_
Ik heb het getest, je krijgt geen loss bij de ladder als je exit bij het You Are Victorious scherm (of net daarvoor). Maar je hebt gelijk de 25 sec regel geld niet voor de ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73553

Wat is van ieder leger het beste wapen tegen de Technical en Terroristen rush?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 73553 schreef op 22 augustus 2003 @ 16:17:
Wat is van ieder leger het beste wapen tegen de Technical en Terroristen rush?? :)
• Commanche - USA
• Gattling Tank - China
• Quad Cannon - GLA

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61113

YO!!!!!!

Voor hoeveel verkoop je 'm dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

jeetje man ik vind dit spel online echt niet gaaf meer. Ik ben aan het winnen en mijn opponent disconnects, ik vote hem out en ik krijg ook een disconnect!!!

man, wat frustrerend. Nu heb ik al 8 disconnects! terwijl ik nog nooit bewust de game heb beeindigd... :(

Edit: heb de klantenservice gemaild. misschien hoort dat daar niet maar dat is dan jammer. GVD een uur geknokt om die partij te winnen en dan wordt je beloond met een DC!!!!

[ Voor 26% gewijzigd door Dinictus208 op 22-08-2003 21:37 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
welcome to the new world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Maar spelen jullie dan nog on-line? Wat doe JIJ als je een player ziet met 21 wins/ 8 losses en 8 disconnects?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ik negeer stats grotendeels tegenwoordig. Kan zijn dat ik hierdoor tegen disconnecters speel, maar als je ze er allemaal uitgooit kom je nooit aan spelen toe.
Ik heb ondertussen zeker 1000 potjes online gespeeld, 8 disconnects is nog niets.
Als je per se je stats mooi wil houden, speeld dan 2vs2 met een betrouwbare ally. Dan krijg je geen disconnect (tenzij ze mismatchen of een error veroorzaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinictus schreef op 22 August 2003 @ 21:42:
Maar spelen jullie dan nog on-line? Wat doe JIJ als je een player ziet met 21 wins/ 8 losses en 8 disconnects?
Ik speel alleen maar online :P Wat ik doe als ik een speler zie met 21/8/8? Gewoon spelen lijkt me? Wat is er mis met die stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Bah! Ik werd net gewoon ingemaakt door 2 bunkernoobs die scud storms gingen massen. En ik had kunnen winnen als mijn nog slechtere teamgenoot een beetje hersens had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
Anoniem: 41239 schreef op 22 August 2003 @ 22:03:
Bah! Ik werd net gewoon ingemaakt door 2 bunkernoobs die scud storms gingen massen. En ik had kunnen winnen als mijn nog slechtere teamgenoot een beetje hersens had.
Als je loopt zeuren over je team genoten dan willen we wel bewijs zijn }) Dus post maar een replaytje en als je geen plaats kan vinden dan mail je het maar ff naar me ik weet wel een plaatsje voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Pffft, kom er net achter dat naast de limiet van maximaal honderd custom maps dat je ook maar honderd replays mag hebben. Sjonge jonge :/

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Nu online
Stuiterbal schreef op 23 augustus 2003 @ 17:53:
Pffft, kom er net achter dat naast de limiet van maximaal honder custom maps dat je ook maar honderd replays mag hebben. Sjonge jonge :/
Ff op je hd een submap aan maken van replays tot 23-8-2003 ;)
Ik denk dat je die beter wel buiten de generals map kunt zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
klaasbram schreef op 23 August 2003 @ 17:59:
[...]

Ff op je hd een submap aan maken van replays tot 23-8-2003 ;)
Ik denk dat je die beter wel buiten de generals map kunt zetten :P
Of gewoon alle replays van voor 1.6 deleten. Alhoewel als ik op kamers zit (binnenkort) ga ik een conversie tooltje maken waarmee je ze toch kan bekijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Bigfoot48 schreef op 23 August 2003 @ 23:17:
[...]

Of gewoon alle replays van voor 1.6 deleten. Alhoewel als ik op kamers zit (binnenkort) ga ik een conversie tooltje maken waarmee je ze toch kan bekijken. :D
Klinkt leuk, maar hoe wil je dat gaan doen? Het kopiëren van de complete C&C Generals map en die kopie downgraden naar 1.5 lijkt me onhandig en onhaalbaar?

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Als dat conversietooltje fatsoenlijk mogelijk was was het er al wel. Vanwege de balancechanges/bugfixes zal het spel gewoon niet hetzelfde verlopen. Een gattling die nu langzamer rijdt dan hij met een vorige patch zou hebben gedaan en vervolgens dus niet meer kan schieten op units waar ie anders wel op zou hebben geschoten waardoor de replay compleet verneukt raakt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

Alphega schreef op 23 August 2003 @ 23:52:
Als dat conversietooltje fatsoenlijk mogelijk was was het er al wel. Vanwege de balancechanges/bugfixes zal het spel gewoon niet hetzelfde verlopen. Een gattling die nu langzamer rijdt dan hij met een vorige patch zou hebben gedaan en vervolgens dus niet meer kan schieten op units waar ie anders wel op zou hebben geschoten waardoor de replay compleet verneukt raakt :X
...wil net zeggen. :|

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Vergeet niet dat sommige spelers hun MiGs e.d niet meer kunnen betalen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Zou wel kunnen dan moet je tool tijdelijk de ini's verwisselen met een oudere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Countach schreef op 24 August 2003 @ 01:04:
Zou wel kunnen dan moet je tool tijdelijk de ini's verwisselen met een oudere versie.
Is gattling die door gebouwen kan schieten of niet ook een ini setting? (ik weet het zelf niet zeker) Zo nee, dan is de rep nog steeds verneukt. Gattling tank die niet langzamer reed was een bug zeiden ze (lijkt me dat bug niet simpel een ini setting is). Zelfde geld voor scudstorm met beta upgrade. Rocketbuggyrakettenfix. 2 vliegtuigen die op 1 plek schoten waardoor er soms verkeerde damage was. Alle bugs die geen ini setting zijn, maar wel invloed hadden op het spel kun je niet zomaar terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Alphega schreef op 24 August 2003 @ 01:27:
[...]

Is gattling die door gebouwen kan schieten of niet ook een ini setting? (ik weet het zelf niet zeker) Zo nee, dan is de rep nog steeds verneukt. Gattling tank die niet langzamer reed was een bug zeiden ze (lijkt me dat bug niet simpel een ini setting is). Zelfde geld voor scudstorm met beta upgrade. Rocketbuggyrakettenfix. 2 vliegtuigen die op 1 plek schoten waardoor er soms verkeerde damage was. Alle bugs die geen ini setting zijn, maar wel invloed hadden op het spel kun je niet zomaar terug zetten.
Alle hierboven genoemde punten zijn ini settings, alleen dat laatste van die 2 vliegtuigen denk ik niet

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Had gister een lange laddermatch gespeeld. Was wel een leuk potje. Mijn tegenstander bunkerde veel dus mikte ik op z'n economie. Toch wist hij me soms te verrassen.

Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 41239 schreef op 24 August 2003 @ 15:23:
Had gister een lange laddermatch gespeeld. Was wel een leuk potje. Mijn tegenstander bunkerde veel dus mikte ik op z'n economie. Toch wist hij me soms te verrassen.

Replay
Ik heb je rep heel eventjes gekeken omdat ik benieuwd was onder welke naam je speelt op de ladder. Ik kwam er dus achter dat je helemaal niet geregistreerd bent. Sinds de ladderreset na de 1.6 patch moet je je registreren op Case's ladder en dan pas kun je meedoen. Nu tellen je games niet, en als je speelt tegen iemand die wel geregistreerd is en hij wint dan krijgt hij wel de win maar telt het niet voor de skillrating. Win jij van hem, dan telt de game niet als loss voor hem maar natuurlijk ook niet als win.
Ik heb gezien dat je gister een aantal potjes gespeeld hebt, die telden dus allemaal niet. Je moet je maar ff registreren op www.igl.net/generals.

Het is zeer vervelend dat je je moet registreren want de meeste games die je nu speelt voor de ladder tellen niet voor skillrating. Alleen als win dus waardoor je stats krijgt die nergens meer op slaan maarja, gelukkig kun je ook nog regelmatig tegen een wel geregistreerde ladderaar spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04 07:55
Anoniem: 41239 schreef op 24 August 2003 @ 15:23:

Replay
Je mag van geluk spreken dat je tegenstander niet wist wat hackers allemaal kunnen! :)
Zoals geld roven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rival24 gefeliciteerd met, weer, een tourney overwinning :) Weer een overwinning voor #C&C _/-\o_ En veel plezier straks met de introductie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
HolyCorn schreef op 25 August 2003 @ 03:13:
Rival24 gefeliciteerd met, weer, een tourney overwinning :) Weer een overwinning voor #C&C _/-\o_ En veel plezier straks met de introductie >:)
Idem en zonde dat je kostbare generals speeluren moet verspillen aan een intro, waar gaat het naar toe met deze wereld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31
Alphega schreef op 25 August 2003 @ 03:14:
[...]

Idem en zonde dat je kostbare generals speeluren moet verspillen aan een intro, waar gaat het naar toe met deze wereld 8)7
:| Kutintro's, wie verzint zoiets nu ook... Begrijpt dan niemand dat ik gewoon generals wil spelen.. IS THAT 2 MUCH 2 ASK!?!?!? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijkbaar wel. Maar moet jij een introductie maken? voorwat?

Gisteren een heerlijk potje gespeeld tegen "jantje_beton" en nog een vage gast.
Vage gast vanaf begin al continue bezig met het dwarszitten van bouwen van een strat. center en money. Uiteindelijk bleef jantje_beton aanvallen gaat die gast weg omdat zijn medespeler niets meer kon.

De snelheid was ook heerlijk geen lag of vertraging what so ever :)

Ik kan voor de lol wel ff een replay plaatsen, zodat jullie mij noobie skill kunnen becijferen. Zogauw ik thuis ben zal ik wel ff plaatsen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 25-08-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-03 10:38
Ik heb versie 1.6, ik wil replays bekijken van versie 1.5, dan zegt ie bij het loaden van "the replay may not work properly" oid, dan bekijk ik de replay. Eerste minuten gaat het goed en dan ineens doen de units niets meer zegmaar.

Heeft dit dus te maken dat ik versie 1.6 heb? En weet iemand ook waar ik 1.6 replays kan bekijken, want ik vind bijna overal alleenmaar 1.5.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

RooT schreef op 26 August 2003 @ 18:55:
Ik heb versie 1.6, ik wil replays bekijken van versie 1.5, dan zegt ie bij het loaden van "the replay may not work properly" oid, dan bekijk ik de replay. Eerste minuten gaat het goed en dan ineens doen de units niets meer zegmaar.

Heeft dit dus te maken dat ik versie 1.6 heb? En weet iemand ook waar ik 1.6 replays kan bekijken, want ik vind bijna overal alleenmaar 1.5.. :{
Ja het heeft te maken met het feit dat je 1.6 hebt, alle eerdere replays zal je niet meer kunnen kijken of je moet desbetreffende patch installeren...als het goed is zul je een aantal posts eerder wat meer mensen tegenkomen met dit '' probleem ''...

En voor replays moet je ff kijken in de startpost daar staan een aantal links naar sites met replays..

[ Voor 10% gewijzigd door plapz0r op 26-08-2003 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
RooT schreef op 26 August 2003 @ 18:55:

In #C&C op irc.tweakers.net kun je er naar vragen, als je specifieke zoekt :P
En op deze site hebben ze er ook aardig wat: http://www.riotgearmedia.com/
Alleen die site heeft nu blijkbaar zijn Bandwidth Limit overschreden dus daar kun je tijdelijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-03 10:38
xXPLAPXx schreef op 26 August 2003 @ 19:00:
[...]

Ja het heeft te maken met het feit dat je 1.6 hebt, alle eerdere replays zal je niet meer kunnen kijken of je moet desbetreffende patch installeren...als het goed is zul je een aantal posts eerder wat meer mensen tegenkomen met dit '' probleem ''...

En voor replays moet je ff kijken in de startpost daar staan een aantal links naar sites met replays..
Ik heb die site in de startpost gezien, maar die werkt dus niet. :)
Maar via google heb ik ook wat andere sites gevonden, maar dan hebben ze zowat allemaal 1.5 :(

Denk dat ik dan maar weer 1.5 erop zet ofzo, als toch iedereen 1.5 heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r

plapz0r

Ahh nuts!..

RooT schreef op 26 augustus 2003 @ 19:07:
[...]

Maar via google heb ik ook wat andere sites gevonden, maar dan hebben ze zowat allemaal 1.5 :(

Zie post van Alphega hierboven..en kom anders naar het irc kanaal ..daar vind je de betere replays.. :P

Beetje dubbel... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door plapz0r op 26-08-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
RooT schreef op 26 augustus 2003 @ 19:07:
[...]

Niemand die online speelt heeft 1.5 er op (bij het online gaan met generals moet je zefs per sé 1.6 installeren).
Meeste sites met replays zijn gewoon waardeloos.
1.6 is een vooruitgang op 1.5 (hoewel niet zo groot als de meeste hadden gehoopt maar het is iig beter). 1.6 is gewoon nog niet zo lang in de roulatie als 1.5 was, daarom duurt het even voordat er meer replays van zijn.
Kom op irc daar hebben we iig een heleboel replays waar je je mee kunt vermaken tot die site weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
Nou, zal ik dan maar wat replay voer geven? :P

Vandaag heb ik aardig wat 2v2 potjes gespeeld met braintje. Het laatste potje was best een leuk potje, tegen gozers met best goede records. Ook gingen ze beide random (!) en stonden ook in hun stats dat ze tot nu toe het vaakst wonnen met random.

Anyway, een replay zegt meer dan woorden: http://home.quicknet.nl/q....schoenmaker/cool_2v2.rep. Iemand commentaar over zaken die beter zouden kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 12:35

Largo

Donderdraak

grmbl
matchmaker is weer gaar. 2 dagen nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel