Paladins wil ook zeer snel opschieten tegen een GLA speler 
Sniper en Paladins dan moet je haast wel winnen
Sniper en Paladins dan moet je haast wel winnen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 25735
Anoniem: 54393
Lama, formuleer ff wat duidelijk wat je bedoeld. Zoals je het nu zegt dan zijn je spulletjes slachtvoer voor mobs of veel tankhunters of whatever.Anoniem: 54393 schreef op 15 August 2003 @ 22:42:
het beste is een groep van 1 radar van, 2 quads en 1 stinger tankje. dit is egt lethal tegen mobs en hordes rocketeers van gla en china... usa is een heel ander verhaal...
en ik ben van mening dat de gla in de uitbreiding ook over vliegtuigen moet beschikken, gewoon gekaapte boeings en il's...
[ Voor 55% gewijzigd door Wmm op 15-08-2003 23:26 ]
Ik denk dat ie onderhand al zelfmoord heeft gepleegd...zo niet, dan heeft ie er een flinke trauma aan over gehouwen, als je het mij vraagt...Wmm schreef op 15 August 2003 @ 23:00:
[...]
Lama, formuleer ff wat duidelijk wat je bedoeld. Zoals je het nu zegt dan zijn je spulletjes slachtvoer voor mobs of veel tankhunters of whatever.
Sorry als het kwaad overkwam, t was niet zo bedoeld hoor,(nee niet te letterlijk opvatten, zo ben ik ook weer niet
).
Alleen de reactie op de laatste vraag verontrust mij een beetje...How long have the EALA team been working on the expansion and are the same personnel involved in this new add-on?
We've been working on the game since the release of Generals last February. We went through an early design phase and then jumped into actual development. We've been indoors most of the summer trying to make a fantastic expansion pack that will satisfy the hardcore fans as well as the more casual players. We've done that by providing over 30 hours of solo play content through missions, Generals Challenge (plus Skirmish beyond that). Additionally we've been tracking the fansites and have included known issues that the hardcore really wants to get fixed into our schedules. We won't get it all but we'll get a lot. It's hard to please everyone but we're trying really hard.
The original C&C Generals was criticised by some for not having much of a story so how do the GLA, China and US factions fit into the storyline in this new game and has the plot factor been beefed up?
We've included embedded reporters that will report from the field before every mission. We also have plenty of references to events in our intro cut scenes that use the in game graphics. We think this will really help tie them all together much more than the main title.
Like Generals, will all cutscenes be in-game?
Not all...we've also got the embedded reporters that tell the player about the world events during the mission loads.
What other multiplayer enhancements can we expect to see in Zero Hour?
Based on player requests we've now added the ability to turn off your stats in Custom Matches. Along with this we allow a "starting cash" variant, a "limit superweapons" button and a "limit armies" button. With regard to limiting armies we felt that some players would rather keep the game "pure" with just the original sides - so we let game hosts lock out the Generals armies if they want.
Is there any other cool game features you would like to tell the readers about?
We have made a bunch of UI tweaks like allowing users to easily find their hero on the radar, a right click mouse interface and a "Double click destination attack move" functionality. We've also opened up the right side of the battlewindow so that its lists all the generals or unit powers that players used to have to click the unit or structure to use. Makes playing it a LOT more friendly. No more hunting for the Radar Van to use the Radar Scan!Lots of things that we think just make the game more polished and playable. These are relatively small but we think the hardcore fans will really appreciate them.
Anything to say to the fans?
Thanks to all the true fans for the continued passion. We really appreciate it and its you that keeps us going...err...along with getting paid!A special thanks to our German, UK and Korean fans. You don't often get much appreciation overall but you should know that you're vital to the continued success of C&C.
[ Voor 86% gewijzigd door Stuiterbal op 16-08-2003 05:19 ]
Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
Ik heb geen idee, maar op het officiele forum worden die lui ook regelmatig bedanktStuiterbal schreef op 15 August 2003 @ 23:28:
[...]
*veel tekst*
Alleen de reactie op de laatste vraag verontrust mij een beetje...En wat is er zo speciaal aan de Duitse, Engelse en Koreaanse C&C fans?
Sometimes human's are...
Scorp heeft met dat raketje nog iig een kans tegen een USA Missledefender, een Marauder heeft die kans niet eens en is compleet fragbait.thisbeingme schreef op 16 August 2003 @ 13:04:
Maar die missile heeft tegen USA toch weinig kans
Een grote reden is natuurlijk zowiezo dat ie een general point kost. Die gebruik ik liever voor de scud launcher, want dat ding is best handig. Tegen USA heeft dit wederom geen effect, maar countach heeft natuurlijk al een 'perfecte' strat voor GLA vs USA
Sometimes human's are...
The first casualty in war is always the truth...
Anoniem: 83396
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 83396 op 16-08-2003 19:09 ]
Ziet er goed uit, nog nooit gezien dat zoomen van plaatjes op een website, coolAnoniem: 83396 schreef op 16 augustus 2003 @ 19:04:
Inmiddels is de site sneller en heeft een face-lift gehad
Mappen, Replays, Screenshots.....
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.fluiter/index.htm
=> linker 'knopje' natuurlijk
Good luck, General...
Dat is zeker wel cool ja...Rival24 schreef op 16 August 2003 @ 19:34:
[...]
Ziet er goed uit, nog nooit gezien dat zoomen van plaatjes op een website, cool
[ Voor 23% gewijzigd door Occy74 op 16-08-2003 22:20 ]
Ziet er beter uit. Véél beter. Alleen zie ik iets wat misschien niet helemaal hoor te kloppen;Anoniem: 83396 schreef op 16 augustus 2003 @ 19:04:
Inmiddels is de site sneller en heeft een face-lift gehad
Mappen, Replays, Screenshots.....
http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.fluiter/index.htm
=> linker 'knopje' natuurlijk
Good luck, General...
System Specifications
Hier een mirror http://www.renegadegenera...ews&file=article&sid=1926.Alpha-xp schreef op 16 August 2003 @ 16:33:
heeft er iemand nog andere mirrors ofzofileplanet..sucks
Sometimes human's are...
Sometimes human's are...
Anoniem: 83396
Hoi Stuiterbal,Stuiterbal schreef op 17 augustus 2003 @ 05:35:
[...]
Ziet er beter uit. Véél beter. Alleen zie ik iets wat misschien niet helemaal hoor te kloppen;
Ik bekijk de pagina in een resolutie van 1600*1200.
Verder, tja, misschien is het vermelden van je GOL nickname een idee, breng wat downloads onder in een "Downloads" sectie, misschien een iets donkerder achtergrondkleurtje, meer replays, werkende map downloads (), etc. Succes.
Er zijn ondertussen nog heel wat screenshots en filmpjes van generals zerohour bij gekomen, je zou een zerohour sectie kunnen maken op je site. Met alle tot nu toe vrijgegeven filmpjes & screenshots en wat links naar grote interviews.Anoniem: 83396 schreef op 17 augustus 2003 @ 16:29:
[...]
Hoi Stuiterbal,
Tja... hmmm, het menu hoort gecentreerd te worden, je bent de eerste bij wie dat dus duidelijk niet het geval is (waarvan ik weet). Wellicht jouw resolutie, ikzelf ga het nog ff verder checken.
Bedankt voor je feedback!
Dat zou ideaal tegen burton wezenAlphega schreef op 17 augustus 2003 @ 13:16:
Ik zie een repairdrone op het Particle Cannon in het Alexander filmpje, terwijl er geen unit in de buurt is. Krijgen we misschien drones op gebouwen![]()
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
[ Voor 20% gewijzigd door Loque op 18-08-2003 14:21 ]
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
En waarom denk je dat?Loque schreef op 18 August 2003 @ 14:20:
Ik denk niet dat drone's op gebouwen gaan komen.
[afbeelding]
Nog ff een nieuwe picture
Ik denk ook niet dat er drones op gebouwen komen.
Het idee klopt gewoon niet, een drone die een gebouw repareerd
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
1 dat is ook deels de bedoeling ervanYe Greate'96 schreef op 18 August 2003 @ 19:53:
Ik vind drones maar extreem suf.
- 1Je eigen afweergeschut gaat ipv op de tank schieten alleen maar proberen de drone naar beneden te halen [afbeelding]
- 2Die drones doen geen reet schade verder.
Het enige pluspunt is dat de spydrone hidden units zichtbaar kan maken.
Ik wil niet vervelend doen... maar die skins zijn echt niet mooi... check die overlord bvb er cheap uitzien nu... magoed, ieder z'n smaakRoetje schreef op 18 August 2003 @ 18:35:
startpost updated:
• Laatste nieuws
De laatste tijd komen er steeds betere skins uit. Klik hier om de skins te downloaden met als resultaat:
[afbeelding][afbeelding]
let ff niet op de pics in de startpost, webspace doet raar.
Ik denk dat ik maar is ga beginnen met General Townes; laser weaponsChina
Ta Hun Kwai:
Lightning-fast assault with armored divisions, including Emperor tanks.
Tsing Shi Tao:
Instills fear with vast nuclear arsenal and fleet of tactical nuke MiGs.
"Anvil" Shin Fai:
Transports troops with Helix 2 and storms positions with overwhelming numbers.
USA
Malcolm "Ace" Granger:
Hi-tech forces, like King Raptors and Spectre Gunships, establish air superiority.
Alexis Alexander:
Fortified positions defended by an arsenal of super weapons and Aurora Alpha jets.
"Pinpoint" Townes:
Surgical strikes with the Avenger and other advanced, laser-sighted weapons.
GLA
Prince Kassad:
Uses GPS scrambler to camouflage troops and kills with stealth sniper attacks.
Dr. Thrax:
Merciless use of chemical weapons and the GLA Toxin Networks.
Rodall "Demo" Juhziz:
Bombings, booby-traps, rocket attacks and Combat Cycles embody lo-tech ingenuity.
[ Voor 18% gewijzigd door SPOXER op 20-08-2003 10:20 . Reden: nog een plaatje erbij ]
Ik denk gewoon dat deze vervangen zijn door andere units (extra vliegtuigen, laser tank, chinook etc..)SPOXER schreef op 19 August 2003 @ 14:31:
had ik ook al gezien vreemd ja zal wel een foutje zijn denk ik.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Dit wordt zeker een vette add-on met een klein Frico-Domo geurtje.Morax schreef op 19 augustus 2003 @ 16:41:
OMG, bij elk beetje wat ik meer zie van ZH word ik enthousiaster!!!
Ik krijg er echt superveel zin in om het spel te spelen. De aanvulling levert veel nieuwe units en mogelijkheden. De aanvulling maakt het spel volgens mij echt stukken beter
aapelite schreef op 19 August 2003 @ 19:27:
[afbeelding]
Opa Harvard Bonin
[afbeelding]
Mama Harvard Bonin
[afbeelding]
Papa Harvard Bonin
[afbeelding]
HARVIE!
System Specifications
Grappig dat je een een screenshot van de second wave mod bij de stuff van Zero Hour zetSPOXER schreef op 19 August 2003 @ 13:47:
Ik heb net op gamespy nog wat info gevonden over de usa generalen. China en gla die komen er binnenkort ook bij.
http://www.gamespy.com/articles/august03/zerohour1/
http://www.gamespy.com/ar...03/zerohour1/index2.shtml
http://www.gamespy.com/ar...03/zerohour1/index3.shtml
[afbeelding]
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Ik heb hem net gezien. Je deed het goed hoor voor je tweede potje. Zal proberen commentaar te geven, maar met USA spelen gaat mij het minste af, dus als ik wat zeg wat niet klopt moet je het maar zeggenBigfoot48 schreef op 20 August 2003 @ 13:11:
http://people.zeelandnet....t/big.vs.aapelite-GoL.rep
mijn 2de partijtje online
Commentaar altijd welkom
Ik heb tegen veel slechtere mensen gespeeld online, die al veel meer potjes gespeeld hadden. Dus het ging zeker niet verkeerd voor 2e keer online.Bigfoot48 schreef op 20 August 2003 @ 13:11:
http://people.zeelandnet....t/big.vs.aapelite-GoL.rep
mijn 2de partijtje online
Commentaar altijd welkom
[ Voor 35% gewijzigd door Count op 21-08-2003 00:53 ]
Great minds think in parallel gutters.
Anoniem: 42423
[ Voor 202% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 21-08-2003 04:28 ]
Thnx voor de tip deze vind ik heel makkelijk. Gisteren ook 1 tje gespeeld. De tijd van de replay was 20 min maar zelf heb ik er 2 uur over gedaan om te winnenCountach schreef op 21 August 2003 @ 00:07:
Tip; exit als iemand een slome bak heeft.
Als je het binnen ~25 sec doet telt het niet voor de stats. En het is een stuk sneller dan ALT+F4en en dat soort onzin.
edit: nog een tip. Als iemand surrendered of sterft surrender dan zelf ook direct. Hoef je niet zo tering lang te wachten totdat dat 'You Are Victorious' scherm weg is.
All hail General CountachCountach schreef op 21 August 2003 @ 02:11:
YO!!!!!!
Net mijn 3e tourney gewonnen (van de 4 waar ik in speelde). Deze was 1v1 op Desert Fury. Roet, Rival24 en Jumpie Fox speelden ook mee. Het was erg vervelend dat ik als 2e gepaird werd tegen Rival24 en daarna ook nog tegen Roet moest![]()
De finale was extreem pittig, ging alle kanten op. Ik was USA en mijn tegenstander, grilled-chicken (die een vette tourney winstreak heeft) was China. Op een gegeven moment heeft hij 2x supply en 2x oil en ik 1x supply verder niks. Maar dankzij Burton en USA's betere tech toch nog gered.
Hier is de link naar de replay.
Ik houd hier een gesigneerd exemplaar van Generals aan over. Als iemand er belang bij heeft, ik verkoop hem wel voor een vriendenprijsje
Leuke replay, mooi om te zien hoe USA zo'n rijke China afslachtCountach schreef op 21 August 2003 @ 02:11:
YO!!!!!!
Net mijn 3e tourney gewonnen (van de 4 waar ik in speelde). Deze was 1v1 op Desert Fury. Roet, Rival24 en Jumpie Fox speelden ook mee. Het was erg vervelend dat ik als 2e gepaird werd tegen Rival24 en daarna ook nog tegen Roet moest![]()
De finale was extreem pittig, ging alle kanten op. Ik was USA en mijn tegenstander, grilled-chicken (die een vette tourney winstreak heeft) was China. Op een gegeven moment heeft hij 2x supply en 2x oil en ik 1x supply verder niks. Maar dankzij Burton en USA's betere tech toch nog gered.
Ik houd hier een gesigneerd exemplaar van Generals aan over. Als iemand er belang bij heeft, ik verkoop hem wel voor een vriendenprijsje
Die 25 sec regel telt alleen voor de GoL stats, voor de ladder geldt die regel niet, maar krijg je meteen een loss als je dan exit.Countach schreef op 21 August 2003 @ 00:07:
Tip; exit als iemand een slome bak heeft.
Als je het binnen ~25 sec doet telt het niet voor de stats. En het is een stuk sneller dan ALT+F4en en dat soort onzin.
edit: nog een tip. Als iemand surrendered of sterft surrender dan zelf ook direct. Hoef je niet zo tering lang te wachten totdat dat 'You Are Victorious' scherm weg is.
Ik heb het getest, je krijgt geen loss bij de ladder als je exit bij het You Are Victorious scherm (of net daarvoor). Maar je hebt gelijk de 25 sec regel geld niet voor de ladder.HolyCorn schreef op 21 August 2003 @ 10:45:
[...]
Die 25 sec regel telt alleen voor de GoL stats, voor de ladder geldt die regel niet, maar krijg je meteen een loss als je dan exit.
En gefeliciteerd met je tourney! Was echt een goeie replay die finale zeg
• Commanche - USAAnoniem: 73553 schreef op 22 augustus 2003 @ 16:17:
Wat is van ieder leger het beste wapen tegen de Technical en Terroristen rush??
System Specifications
Anoniem: 61113
Voor hoeveel verkoop je 'm dan?Countach schreef op 21 August 2003 @ 02:11:
YO!!!!!!
[ Voor 26% gewijzigd door Dinictus208 op 22-08-2003 21:37 ]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ik speel alleen maar onlineDinictus schreef op 22 August 2003 @ 21:42:
Maar spelen jullie dan nog on-line? Wat doe JIJ als je een player ziet met 21 wins/ 8 losses en 8 disconnects?
Anoniem: 41239
Als je loopt zeuren over je team genoten dan willen we wel bewijs zijnAnoniem: 41239 schreef op 22 August 2003 @ 22:03:
Bah! Ik werd net gewoon ingemaakt door 2 bunkernoobs die scud storms gingen massen. En ik had kunnen winnen als mijn nog slechtere teamgenoot een beetje hersens had.
System Specifications
Ff op je hd een submap aan maken van replays tot 23-8-2003Stuiterbal schreef op 23 augustus 2003 @ 17:53:
Pffft, kom er net achter dat naast de limiet van maximaal honder custom maps dat je ook maar honderd replays mag hebben. Sjonge jonge
Of gewoon alle replays van voor 1.6 deleten. Alhoewel als ik op kamers zit (binnenkort) ga ik een conversie tooltje maken waarmee je ze toch kan bekijken.klaasbram schreef op 23 August 2003 @ 17:59:
[...]
Ff op je hd een submap aan maken van replays tot 23-8-2003
Ik denk dat je die beter wel buiten de generals map kunt zetten
Klinkt leuk, maar hoe wil je dat gaan doen? Het kopiëren van de complete C&C Generals map en die kopie downgraden naar 1.5 lijkt me onhandig en onhaalbaar?Bigfoot48 schreef op 23 August 2003 @ 23:17:
[...]
Of gewoon alle replays van voor 1.6 deleten. Alhoewel als ik op kamers zit (binnenkort) ga ik een conversie tooltje maken waarmee je ze toch kan bekijken.
System Specifications
...wil net zeggen.Alphega schreef op 23 August 2003 @ 23:52:
Als dat conversietooltje fatsoenlijk mogelijk was was het er al wel. Vanwege de balancechanges/bugfixes zal het spel gewoon niet hetzelfde verlopen. Een gattling die nu langzamer rijdt dan hij met een vorige patch zou hebben gedaan en vervolgens dus niet meer kan schieten op units waar ie anders wel op zou hebben geschoten waardoor de replay compleet verneukt raakt
System Specifications
Is gattling die door gebouwen kan schieten of niet ook een ini setting? (ik weet het zelf niet zeker) Zo nee, dan is de rep nog steeds verneukt. Gattling tank die niet langzamer reed was een bug zeiden ze (lijkt me dat bug niet simpel een ini setting is). Zelfde geld voor scudstorm met beta upgrade. Rocketbuggyrakettenfix. 2 vliegtuigen die op 1 plek schoten waardoor er soms verkeerde damage was. Alle bugs die geen ini setting zijn, maar wel invloed hadden op het spel kun je niet zomaar terug zetten.Countach schreef op 24 August 2003 @ 01:04:
Zou wel kunnen dan moet je tool tijdelijk de ini's verwisselen met een oudere versie.
Alle hierboven genoemde punten zijn ini settings, alleen dat laatste van die 2 vliegtuigen denk ik nietAlphega schreef op 24 August 2003 @ 01:27:
[...]
Is gattling die door gebouwen kan schieten of niet ook een ini setting? (ik weet het zelf niet zeker) Zo nee, dan is de rep nog steeds verneukt. Gattling tank die niet langzamer reed was een bug zeiden ze (lijkt me dat bug niet simpel een ini setting is). Zelfde geld voor scudstorm met beta upgrade. Rocketbuggyrakettenfix. 2 vliegtuigen die op 1 plek schoten waardoor er soms verkeerde damage was. Alle bugs die geen ini setting zijn, maar wel invloed hadden op het spel kun je niet zomaar terug zetten.
Sometimes human's are...
Anoniem: 41239
Ik heb je rep heel eventjes gekeken omdat ik benieuwd was onder welke naam je speelt op de ladder. Ik kwam er dus achter dat je helemaal niet geregistreerd bent. Sinds de ladderreset na de 1.6 patch moet je je registreren op Case's ladder en dan pas kun je meedoen. Nu tellen je games niet, en als je speelt tegen iemand die wel geregistreerd is en hij wint dan krijgt hij wel de win maar telt het niet voor de skillrating. Win jij van hem, dan telt de game niet als loss voor hem maar natuurlijk ook niet als win.Anoniem: 41239 schreef op 24 August 2003 @ 15:23:
Had gister een lange laddermatch gespeeld. Was wel een leuk potje. Mijn tegenstander bunkerde veel dus mikte ik op z'n economie. Toch wist hij me soms te verrassen.
Replay
Je mag van geluk spreken dat je tegenstander niet wist wat hackers allemaal kunnen!Anoniem: 41239 schreef op 24 August 2003 @ 15:23:
Had gister een lange laddermatch gespeeld. Was wel een leuk potje. Mijn tegenstander bunkerde veel dus mikte ik op z'n economie. Toch wist hij me soms te verrassen.
Replay
Idem en zonde dat je kostbare generals speeluren moet verspillen aan een intro, waar gaat het naar toe met deze wereldHolyCorn schreef op 25 August 2003 @ 03:13:
Rival24 gefeliciteerd met, weer, een tourney overwinningWeer een overwinning voor #C&C
En veel plezier straks met de introductie
Alphega schreef op 25 August 2003 @ 03:14:
[...]
Idem en zonde dat je kostbare generals speeluren moet verspillen aan een intro, waar gaat het naar toe met deze wereld
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 25-08-2003 11:23 ]
Ja het heeft te maken met het feit dat je 1.6 hebt, alle eerdere replays zal je niet meer kunnen kijken of je moet desbetreffende patch installeren...als het goed is zul je een aantal posts eerder wat meer mensen tegenkomen met dit '' probleem ''...RooT schreef op 26 August 2003 @ 18:55:
Ik heb versie 1.6, ik wil replays bekijken van versie 1.5, dan zegt ie bij het loaden van "the replay may not work properly" oid, dan bekijk ik de replay. Eerste minuten gaat het goed en dan ineens doen de units niets meer zegmaar.
Heeft dit dus te maken dat ik versie 1.6 heb? En weet iemand ook waar ik 1.6 replays kan bekijken, want ik vind bijna overal alleenmaar 1.5..
[ Voor 10% gewijzigd door plapz0r op 26-08-2003 19:01 ]
In #C&C op irc.tweakers.net kun je er naar vragen, als je specifieke zoektRooT schreef op 26 August 2003 @ 18:55:
Ik heb versie 1.6, ik wil replays bekijken van versie 1.5, dan zegt ie bij het loaden van "the replay may not work properly" oid, dan bekijk ik de replay. Eerste minuten gaat het goed en dan ineens doen de units niets meer zegmaar.
Heeft dit dus te maken dat ik versie 1.6 heb? En weet iemand ook waar ik 1.6 replays kan bekijken, want ik vind bijna overal alleenmaar 1.5..
Ik heb die site in de startpost gezien, maar die werkt dus niet.xXPLAPXx schreef op 26 August 2003 @ 19:00:
[...]
Ja het heeft te maken met het feit dat je 1.6 hebt, alle eerdere replays zal je niet meer kunnen kijken of je moet desbetreffende patch installeren...als het goed is zul je een aantal posts eerder wat meer mensen tegenkomen met dit '' probleem ''...
En voor replays moet je ff kijken in de startpost daar staan een aantal links naar sites met replays..
Zie post van Alphega hierboven..en kom anders naar het irc kanaal ..daar vind je de betere replays..RooT schreef op 26 augustus 2003 @ 19:07:
[...]
Ik heb die site in de startpost gezien, maar die werkt dus niet.
Maar via google heb ik ook wat andere sites gevonden, maar dan hebben ze zowat allemaal 1.5
Denk dat ik dan maar weer 1.5 erop zet ofzo, als toch iedereen 1.5 heeft..
[ Voor 3% gewijzigd door plapz0r op 26-08-2003 19:13 ]
Niemand die online speelt heeft 1.5 er op (bij het online gaan met generals moet je zefs per sé 1.6 installeren).RooT schreef op 26 augustus 2003 @ 19:07:
[...]
Ik heb die site in de startpost gezien, maar die werkt dus niet.
Maar via google heb ik ook wat andere sites gevonden, maar dan hebben ze zowat allemaal 1.5
Denk dat ik dan maar weer 1.5 erop zet ofzo, als toch iedereen 1.5 heeft..
niet alleen de quickmatch maker, ook de servers doen gek
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq