Ik heb deel vijf en deel zes van dit topic nagenoeg helemaal doorgelezen, maar ik heb nog een paar vraagjes

. Zouden jullie hier aub antwoord op willen geven?
1: Stel, ik heb een 9500 waarop de softmod niet lukt. Kan ik de kaart dan toch modden met wat geleidende inkt en een flash-bios zodat hij denkt dat het een 9700 is? Of werkt dat ook niet als de softmod niet lukt? Want als je een 9500 sowieso met wat inkt in een 9700 kan veranderen, dan kunnen alle 9500 kaarten (met de goede lay-out) dus in een 9700 veranderen, of niet?
2: Stel dat ik een 9500@9700 heb met checkers. Wanneer ik hem dan mod met inkt, gaan de checkers dan weg? Of zijn de verschijnselen dan nog steeds hetzelfde?
3: Hoe groot is gemiddeld de kans dat je je kaart weg kan gooien na een poging tot modden met een flash-bios en wat geleidende inkt?
4: Wanneer na een mislukte poging tot het soft-modden van je 9500 (eentje die dus niet gemod kan worden) je computer na een paar tellen crasht, wat kun je er dan aan doen om hem weer goed te krijgen, zonder bijvoorbeeld eerst naar Windows te moeten? Kun je niet bijvoorbeeld ctrl ingedrukt houden tijdens het opstarten ofzo? Of kun je een systeemherstel-punt laden tijdens het opstarten, dus zonder eerst in Windows te komen?
Alvast bedankt

.