ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) - Deel 6

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.083 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

oCe

aka Dookie.

Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 15:44:
[...]

Tja tjappie..Dat doe ik maar het staat er zo wazig...Ik vraag toch gewoon..Ik ben geen cybernerd die zoveel verstand van die shit heeft..:(
't staat er toch echt in net correct duidelijk nederlands, voor iedereen. Niet in de turbo-taal die jij schrijft, misschien dat je 't daarom niet begrijpt? Vervang de volgende letters anders eens, misschien begrijp je 't dan: 's' voor 'z', 'en' voor 'uh' en alle klinkers weglaten. :Y)

Kom op zeg, er zijn 6 topics over, waar deze vraag al zovaak is voorgekomen en zovaak is beantwoord; doe er aub ff wat moeite voor!

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:33

EraZor

Don't mention the war

EINDELIJK heb ik de tv-out van mijn Radon 9500 @ 9700 aan de praat dmv de 'toroubleshoot' knop in het control panel van de catalyst 3.6. Heeft iemand enig idee waarom de functie (om de tv-out te forceren) in de verder erg smakelijke Omega's is weggelaten :? :? Da's dus de enige reden dat ik terug ben naar de 'normale' Catalysts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:32
Kan iemand alsjeblief PLZ!!! ff vertellen hoe je een 9700 gelflahed naar PRO terug flashed naar Non PRO ?

ik heb het echt snel nodig :'( ik heb het hele net afgezocht + got maar ik heb nix kunnen vinden :'( (alleen andersom) dezelfde command voor flashen naar pro werkt niet met NP bios.

Ik moet nu weg :( het ozu me erg fijn lijken want ik heb het nu wel 3 x gevraagd :( !! :D

[ Voor 3% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-07-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

oCe

aka Dookie.

STIMPPYYY schreef op 24 juli 2003 @ 21:47:
Kan iemand alsjeblief PLZ!!! ff vertellen hoe je een 9700 gelflahed naar PRO terug gfelashed naar Non PRO ?

ik heb het echt snel nodig :'( ik heb het hele net afgezocht + got maar ik heb nix kunnen vinden :'( (alleen andersom) dezelfde command voor flashen naar pro werkt niet met NP bios.

Ik moet nu weg :( het ozu me erg fijn lijken want ik heb het nu wel 3 x gevraagd :( !! :D
de links naar de biosjes staan op de 1ste pagina van dit topic dacht ik, die weet ik niet zo 1 2 3. makkelijkste is om een PCI videokaartje ERBIJ in stoppen, in je systeem. Vervolgens de bios flashen, lukt dit niet met het atiflash programmatje dan moet je ff op google zoeken naar flashrom; dit werd gebruikt om een 8500 te flashen destijds. Mijn 9500 (non pro) wou ook niet geflashed worden met atiflash, wel met flashrom. Succes.

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY , allereerst heb je de bios van de kaart? zo nee, moet je die eerst bij fabrikant pagina downloaden, anders is deze wel ergens anders te vinden via dit of andere forums.

Het flashen is eigenlijk heel simpel, dit toets je in:

atiflash -f -p 0 bios.bin (waar bios.bin dus uiteraard jouw versie is.)

Zorg er wel voor dat je tijdens het flashen de stroomtoevoer naar je pc niet verstoort.
en klaar is klara.
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:32
Dank je voor het uitleggen ;). Ik heb het originele bios nog gewoon op een diskete staan. Ik ga ff uitproberen of het werkt. Als het werkt vermeld ik het ff hier. :D\
[edit]
Het werkt harstikke bedankt 8) _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door STIMPPYYY op 25-07-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:52

Q-bone

Dusss...

btw had club 3d nu ook 2 versies? of alleen de rode?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze ook in de Radeon draad gezet, maar voor de zekerheid zal ik hem ook maar heir plaatsen aangezien dit toch met rebuilden te maken heeft.
Als iemand antwoorden heeft hoor ik dat graag.

Als we hier toch over 9500's hebben zal ik mijn vraag ook maar hier posten
Sinds ik mijn ATi Radeon 9500 np 64mb gemod hebt (stukje solderen op cpu) zodat het een 9500 pro 64mb zou moeten zijn geeft hij meerdere fouten. De kaart wordt herkent als een 9700 Pro 64mb (welke dus niet bestaat). Dat is in principe geen grote fout maar ik zou wel graag willen weten hoe dit komt en of dit op te lossen is.
Nu het serieuzere probleem. Sinds deze mod is het namelijk niet meer mogelijk om een hogere catalyst driver dan de 3.2 te installeren. Bij de rest geeft hij alleen maar problemen in de vorm van checkers en heel veel strepen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Q-bone schreef op 26 juli 2003 @ 14:59:
btw had club 3d nu ook 2 versies? of alleen de rode?
Dit wil ik ook graag weten.
En deze club 3d uit de pricewatch:
http://www.tweakers.net/pricewatch/54641
of deze club 3D:
http://www.tweakers.net/pricewatch/54641
zijn deze ook moddable?
De signalementen kloppen maar ik vind het zo verdacht goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook aan het kijken, want binnekort nieuwe PC aanschaffen. dus mensen met ervaring???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

odin, dat zijn 2 dezelfde kaarten die je daar in de pricewatch zet :P

en die ene, ja die is moddable, en heeft hier een vrij goed slagings percentage, maar, een grote maar, hij is vrijwel niet meer verkrijgbaar, de pricewatch is niet erg betrouwbaar in beschikbaarheid van deze kaart, je moet goed kijken/zoeken, want hij is er nog maar heel weinig, ik heb m niet gevonden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ok, ik heb nu mijn nieuwe systeempje, en heb alles opnieuw gedaan, dit zijn de scores zonder oc'en:

3dmark2001: 11140 ---> 13883
3dmark2003: 2847 ---> 4246

Zijn dit redelijke scores? Ik heb bij 3dmark2003 lichte checkers, niet storend, en bij 2001 is alles perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getah schreef op 28 July 2003 @ 09:37:
Ok, ik heb nu mijn nieuwe systeempje, en heb alles opnieuw gedaan, dit zijn de scores zonder oc'en:

3dmark2001: 11140 ---> 13883
3dmark2003: 2847 ---> 4246

Zijn dit redelijke scores? Ik heb bij 3dmark2003 lichte checkers, niet storend, en bij 2001 is alles perfect!
Jep, scores zijn goed als je de pc uit je sig bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Wooptiedoo, ik heb de hardwarematige mod uit gevoerd, dat wil zeggen, de hardwarematige mod waar je de twee contact punt doorverbind met geleidende lijm :)
Een bios op de warp11 pagina kunnen vinden die niet vreemde artifacts achter laat (ik heb deze gebruikt) en hij werkt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 10:07:
[...]

Jep, scores zijn goed als je de pc uit je sig bedoelt.
hehe, eindelijk kan ik weer vloeiend spellen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

White Dust schreef op 28 July 2003 @ 10:55:
Wooptiedoo, ik heb de hardwarematige mod uit gevoerd, dat wil zeggen, de hardwarematige mod waar je de twee contact punt doorverbind met geleidende lijm :)
Een bios op de warp11 pagina kunnen vinden die niet vreemde artifacts achter laat (ik heb deze gebruikt) en hij werkt :Y)
Had je met de softwarematige mod wel artifacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij ook nog eens een keertje helpen met mijn probleem? Of weet niemand gewoon een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 12:09:
[...]

Had je met de softwarematige mod wel artifacts?
Neu, ook niet, maar ik wou niet meer gaan rotzooien met driver hacks :P

Maar wat ik wel vreemd vind is dat ik met 3DMark2001SE nog geen 12000 punten heb en met 3DMark03 een dikke 4600?

Magoed, radeon9500/9700 is ook dX9 geoptimaliseerd enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 12:15:
Kan iemand mij ook nog eens een keertje helpen met mijn probleem? Of weet niemand gewoon een oplossing?
Misschien was jou kaart niet geschikt om gemod te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 14:55:
[...]

Misschien was jou kaart niet geschikt om gemod te worden?
Das dus het vreemde, want de kaart doet het nog gewoon perfect. Alleen niet met de Cata drivers die ik graag wil ivm bug fixes en snelheid.
Maar er is dus verder niemand die mij hiermee kan helpen? Dan wil ik de mensen die het toch geprobeerd hebben ff bedanken _/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:11
Ik heb me net geregistreerd en volg dit forum nou al een tijdje en ga woensdag de club3d 9500 np ophalen. Nou zie ik steeds mensen over de "Ati demos" praten ik heb op de site gekeken maar kon ze niet zo 1..2..3 vinden. staan ze er wel of worden ze meegeleverd op de Driver cd die er bij zit?

Alex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

AleXnl schreef op 28 July 2003 @ 22:28:
Ik heb me net geregistreerd en volg dit forum nou al een tijdje en ga woensdag de club3d 9500 np ophalen. Nou zie ik steeds mensen over de "Ati demos" praten ik heb op de site gekeken maar kon ze niet zo 1..2..3 vinden. staan ze er wel of worden ze meegeleverd op de Driver cd die er bij zit?

Alex :)
LEZEN!
Download de Ati demos (link) Problemen zijn goed zichtbaar (als je ze hebt) in 'Rendering with natural light' en 'Animusic'. Je ziet dan schaakborden en/of soms ook andere dingen in beeld op de textures. Zie je niks dan heb je grote kans dat het bij jouw kaart goed zit.. test ook wat games op een beetje normale resolutie (GTA3, Unreal) als je die hebt. Soms zijn de artifacts heel minimaal, vaak nog wel speelbaar dus.
Komt zo uit de begin post van dit topic. |:(

[ Voor 200% gewijzigd door Gutteguttegut op 28-07-2003 22:58 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Sorry..... ik heb het begin al vaker gelezen en zelfs uitgeprint voor een ander. (die had saphire atlantis 9500np ....mislukt alles sloeg vast.)Ik heb er gewoon compleet overheen gelezen sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

AleXnl schreef op 28 July 2003 @ 23:02:
Sorry..... ik heb het begin al vaker gelezen en zelfs uitgeprint voor een ander. (die had saphire atlantis 9500np ....mislukt alles sloeg vast.)Ik heb er gewoon compleet overheen gelezen sorry.
Is al goed :)

alleen niet meer je naam onder een post zetten, daar kunnen de modjes niet goed tegen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
White Dust schreef op 28 juli 2003 @ 14:51:
[...]

Neu, ook niet, maar ik wou niet meer gaan rotzooien met driver hacks :P

Maar wat ik wel vreemd vind is dat ik met 3DMark2001SE nog geen 12000 punten heb en met 3DMark03 een dikke 4600?

Magoed, radeon9500/9700 is ook dX9 geoptimaliseerd enzo :+
Vreemd, ik haal bij 2001 wel 13883 punten, en bij 2003 maar 4246 :?

Oh, misschien een stomme vraag, maar als ik dit kaartje wil oc'en met een WARP-bios, moet ik dan een bios van een 9700 non-pro of een 9500 non-pro nemen?

[ Voor 16% gewijzigd door Getah op 29-07-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Ik heb de club3d vandaag gemod en had bij 3dmark2001 gewoon 9500 6555
en modded 6667 dus niet veel verschil :/ en als ik hem hoger clock wordt dit juist lager. :'(
bij 03 heb ik 3535 gemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je um niet goed gemod :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Hoe bedoel je... ik heb het met de omega drivers gedaan en als ik kijk bij de fillrate test zitten die wel op 2300 en gl info geeft ook radeon 9700 aan...

zal wel door mijn slome pc zijn

1ghz duron 256mb sdram :'(

en ik zag wel VEEL verbetering in de tests maar in de score kwam het niet omhoog.

[ Voor 18% gewijzigd door Alexji op 29-07-2003 17:28 . Reden: Meer tekst ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die nog een radion 9500 128mb wil kopen en die er zeker van wil zijn dat de biosflash werkt....!MOET NAAR http://www.radeon-shop.de/view_artikel_list.php?cat_id=1 ....

Heb je dat gezooi ook niet dat je kaart kapot gaat.Het is alleen vanuit duitsland..(Enige nadeel) Maar ze geven garantie dat je kaart niet kapot gaat..Duzz wat wil je nog meer..!

Meerdere versies zijn er verkrijgbaar..De snellere versie 3.0ns of ietsjes tragere versie 3.0.

SUC6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je hoe duur het daar is!
ben je echt wel een }:O als je het daar gaat kopen.
kun je net zo goed een echte 9700 gaan halen vanaf 199 euro.
en nog hier te verkrijgen in nederland.
en geen geklooi met je kaart en is nog eens meer waard als je het later gaat verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 21:23:
weet je hoe duur het daar is!
ben je echt wel een }:O als je het daar gaat kopen.
kun je net zo goed een echte 9700 gaan halen vanaf 199 euro.
en nog hier te verkrijgen in nederland.
en geen geklooi met je kaart en is nog eens meer waard als je het later gaat verkopen. :P
JA HOOR..TUURLIJK..Met deze kaart kun je hem naar een 9700 PRO zetten..Koop deze kaart maar dan ben je 275 euro kwijt..En hoezo kloten dan??Je doet flashen wat geen probleem geeft..En met verkopen kun je echt niet zien of het een 9500 is of een 9700 pro..Duzz wat lul je weer harry....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul eeft gelijk hoor,
voor 200€ heb je hier n radeon 9700NP, daar kan je niet voor sukkelen imo..
btw, ik had die radeon-shop enkele paginas terug al gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magalhean
  • Laatst online: 16-04-2011
Hoho, Kwarkie, mind the language! Het is toch wel een BEETJE vreemd dat dit Duitse bedrijf een slaatje uit deze mod lijkt te slaan, ik bedoel, ze staan nog net niet te koop als "echte" 9700's??

[Edit] Maar goed daar gaat dit hele topic niet over, bedankt voor de link dan maar (die er idd al eerder opstond, nu maar weer terug on-topic!

Dus, wie kan mij vertellen of een GC cooling enig voordeel zou opleveren, sinds ik mijn kast weer heb dichtgeschroefd gaat m/n overclock niet meer zo lekker....... :'(

[ Voor 48% gewijzigd door magalhean op 29-07-2003 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magalhean schreef op 29 juli 2003 @ 23:28:
Dus, wie kan mij vertellen of een GC cooling enig voordeel zou opleveren, sinds ik mijn kast weer heb dichtgeschroefd gaat m/n overclock niet meer zo lekker....... :'(
Ik weet niet wat GC Cooling is, maar ik kan je wel vertellen dat sinds ik overgeschakeld ben naar watercooling op mijn kaart ik van 350 naar 380 mhz core ben gegaan. Mem maakte niet uit uiteraard.

Denk dat je pas echt ver komt met voltage mod en waterkoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien nog een adres waar ik een modbare radeon 9500 kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het vragen in de V&A op www.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01
Ik heb samen met een vriend gisteren de laatste twee uit een winkel in rotterdam gehaald. Een club3d. En de software mod werkt inderdaad erg goed. Ik krijg een heel klein beetje schaakbordpatroon maar dat is echt verwaarloosbaar. Bij de car-paint demo van ati en lobby demo van 3dmark2001. Verder is het helemaal nergens te zien.

Ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Weet iemand een oplossing voor mijn probleem? want ik ga het denk ik gewoon met softr9700 proberen en omega uninstalleren maar de mod is wel gelukt want ik heb wel 2300 bij de fill rate test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:03
waar kan je die fillrate precies aflezen in 3dmark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

ik had bij alternate.nl mijn club3d radeon 9500np gehaald en die was modbaar, weet niet of ze die nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Emcee schreef op 30 July 2003 @ 19:58:
waar kan je die fillrate precies aflezen in 3dmark?
Gewoon de details opvragen :+
AleXnl schreef op 30 juli 2003 @ 19:17:
Weet iemand een oplossing voor mijn probleem? want ik ga het denk ik gewoon met softr9700 proberen en omega uninstalleren maar de mod is wel gelukt want ik heb wel 2300 bij de fill rate test
wat is je probleem? dat je geen hoge scores hebt?? komt door je pc, ik had ook 1 ghz en mijn score was iets in de 6000. Nu is het beter, koop nieuwe mobo/cpu/geheugen, dan werkt het wel naar behoren :)

[ Voor 58% gewijzigd door Getah op 30-07-2003 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik kan iedereen met een club3d kaart aanraden de heatsink eraf te halen en goed schoon te maken (is moeilijk want er zit een hele plakkerige gele bende op) en vervolgens arctic silver II (of andere goed koelpasta) er tussen te doen.

Mijn kaart kan ik nu overklokken tot 370(core)/300(Mem). Memory heb ik verder nog niet hoger geprobeerd. Een vriend van me heeft dezelfde kaart tot 381/285 gekregen. Ik denk dus zeker dat het de moeite waard is omdat we daarvoor de core niet over de 300 kregen.

Overigens heb ik wat last van het schaakbordpatroon maar alleen in de High Detail benchmark van de lobby van 3dmark2001. Zijn er meer mensen die er alleen hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

bassio schreef op 30 July 2003 @ 23:16:
...
Overigens heb ik wat last van het schaakbordpatroon maar alleen in de High Detail benchmark van de lobby van 3dmark2001. Zijn er meer mensen die er alleen hier last van hebben?
Nee, nergens last van (Sapphire 9500@9700).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik weet dat het niet bij iedereen voorkomt maar ik vroeg mij af of iemand het ook precies in de lobby high detail benchmark hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Nee, ik heb alleen wat checkers bij 3dmark2k3, bij 2001 is er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Tis wel zo dat de club 3d moeiljk over te clocken is... want bij 300 core krijg ik overal uitlopende polygonen lijken net van die gigantische schijnwerpers die de lucht in schijnen. Maar hier vlak bij in zon winkel hangt zon zalman Kaart cooler voor 27.50 maar ik weet niet of die er op kan want mijn videokaart zit dicht bij geheugen. Zijn 2 van die lompe blokken aan elke kant. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ja, maar met 1ghz heeft overklokken niet zoveel zin, je kunt je geld dan beter besteden aan een upgrade. Kijk naar mij, ik had ook een score van 6000 na de mod, en nu bijna 14000 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Getah schreef op 31 July 2003 @ 11:25:
Ja, maar met 1ghz heeft overklokken niet zoveel zin, je kunt je geld dan beter besteden aan een upgrade. Kijk naar mij, ik had ook een score van 6000 na de mod, en nu bijna 14000 :D
Same here...had eerst een celeron 900 nu een 1800+@2600+ en mn score verdubbelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Misschien dat de "DieHard" bezoekers van de 9500@9700 thread eens even hier een kijkje kunnen nemen?:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/789850

[ Voor 9% gewijzigd door BadMotha op 31-07-2003 14:55 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Laatst online: 15-09 21:20
Bij mij werkte de softwaremod wel, maar ik kreeg allemaal rare graphics. Allemaal rare flikkerende dingen op het scherm, was wel speelbaar maar niet echt mooi dus had er niet zoveel aan. De mod werkte wel want ik merkte dat mn framerate bij bepaalde dingen een stuk hoger lag. Denk niet dat het mogelijk is om dit te verhelpen maar als er mensen zijn die er iets tegen weten dan zou dit erg welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Gutteguttegut schreef op 31 July 2003 @ 11:41:
[...]
Same here...had eerst een celeron 900 nu een 1800+@2600+ en mn score verdubbelde.
Jah en je geheugen dan want ik heb nu 256mb sdram.. volgens mij ligt het ook aan het geheugen maar ik ben alweer aan het sparen :) Ik heb al een mooi setje gezien

[ Voor 6% gewijzigd door Alexji op 31-07-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
In de begintopic staan nog wat dingen die je kunt proberen, of gewoon standaard FSAA 6x gebruiken wil ook wel eens helpen, gewoon een beetje proberen :)
AleXnl schreef op 31 July 2003 @ 13:31:
[...]

Jah en je geheugen dan want ik heb nu 256mb sdram.. volgens mij ligt het ook aan het geheugen maar ik ben alweer aan het sparen :) Ik heb al een mooi setje gezien
En ja, het ligt ook aan je geheugen, maar niet aan de grootte, maar de snelheid. ;)
Als je er 256 bij zou zetten zullen je prestaties niet veel beter worden vrees ik :7

[ Voor 60% gewijzigd door Getah op 31-07-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Zo bedoelde ik het niet ik heb een nieuw moederboord+processor en koeler gezien en koop daar dan 512mb pc2700 bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
aha, dan werkt het prima hoor, let maar op, krijg je net zoiets als ik :)

Ik heb bij sommige spellen (morrowind bijv.) op water zwarte stipjes :( maarja, dat valt niet zo erg op, ik stoor me er niet echt aan, wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voor de gene die willen overklokken maar niet hun kaart willen flashen
de nieuwe versie van rage3d kan kaarten overklokken die gelockt zijn :)
http://66.224.5.82/R3Dtweak39.zip
http://www.pc-boost.com/p...phique_ati/R3Dtweak39.zip

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Een vriend van mij en ik hebben ook zo'n kaart gekocht (laatste 2 van NL) Een club3d!
Nou het is ons beide gelukt :)
Het overklokken ging wat minder, maar na wat ASIII ging ie prima.. core staat bij mij op max 380 en die van me vriend 370! geheugen is idd. minder die van mij op 285 en die van hem op 295 ... beetje balen... maar toch 3dmark2003 van over de 5000 en 3dmark2001 van 15000 ... daar zijn we toch flink tevreden over... Dus een goede kaart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb laats de fan eraf gehaald en dat plakkertje verwijderd, en in plaats daarvan heb ik wat (heel wat) silver grease ingesmeerd.
en die kaart haald nu al hogere score op dezelfde snelheid.
standaard core en geheugen snelheid haalde ik eerst een score van 4277, en nu met silver grease is het op 4385 gekomen :9
maar mijne core kan en blijft een maximale halen van 344 ( 330 helemaal stabiel ) en geheugen 310 ( 303 helemaal stabiel ). maar opgevoerd een score boven 5200 halen is cool ( of heet voor de kaart in dit geval :*) ).
en dat voor slechts 139 euro bij mycom.
sapphire rules kwa geheugen. ik heb gezien daat club3d toch minder haald op dit gebied omdat ze een 3.6ns hebben en sap een 3.3 of 3.0ns hebben. ik heb een 3.3 en dik tevreden ermee.

mijne kaart werkt 100 %.
er zijn toch wat kaarten die niet 100% werken.
ik heb eentje bij een vriend van me gezien en die geeft een beetje pixel fouten aan. zie je bij die vrouw van troll's lair van 3dm03 op het gezicht.

maar een te gekke kaart. en degene die dit allemaal uit heeft gezocht, your the king _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Weet iemand hoe je een beetje knap de temperatuur van je kaartje kunt meten? Ik wil hem namelijk overklokken, maar niet overkoken :+

Verder heb ik eens door dit topic gespit, en ik kwam tot de conclusie dat het niet zoveel zin heeft om blokjes op je geheugen te zetten??? :?
Ik denk dat ik maar gewoon een fan recht op de kaart zet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getah schreef op 01 augustus 2003 @ 16:27:
Weet iemand hoe je een beetje knap de temperatuur van je kaartje kunt meten? Ik wil hem namelijk overklokken, maar niet overkoken :+

Verder heb ik eens door dit topic gespit, en ik kwam tot de conclusie dat het niet zoveel zin heeft om blokjes op je geheugen te zetten??? :?
Ik denk dat ik maar gewoon een fan recht op de kaart zet :9
Temp meten kan meestal niet. Er zijn maar heel weinig kaarten met een ingebouwde meter.

En blokjes op je geheugen kan een paar MHz schelen. Tis maar net of je dat er voor over hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
En als ik hem gewoon overklok, hoe zie je dan of je te ver bent gegaan?? (zonder je core te laten smelten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLion
  • Laatst online: 20-03 19:51
schaf een temp. meter aan. met een warmte weerstand.... zoals bijv. Thermaltake ze maakt. heb dr ook 2 van inzitten 1 op CPU ander op GPU kun je zo in je pc inbouwen.

heb nog geen radeon maar toch :)

[ Voor 13% gewijzigd door BlackLion op 01-08-2003 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Heb mn Radeon nu tot een redelijk nivo geschopt: 347/290 Mhz.
Nouja of dit redelijk is.... hij gaat op net iets hogere snelheid checkers vertonen!? :?
Zijn dit gewoon de standaard: "Ik wordt te heet"-artifacts of ....?
Kheb trouwens Infineon geheugen op dit geval zitten.. Is dat nog goed? :P

(ik heb beroerde koeling in mn kast..) Zouden heatsinkjes helpen? of is dit gewoon een teken van de technische grens die berijkt is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
heatsinkjes op je geheugen kan een paar mhz schelen is mij verteld.

Voor zover ik weet hebben trouwens alle kaarten infineon geheugen, alleen sommige 3.6 ns, en anderen 3.3 ns, en ook nog 3.0 ns. Hoe lager dit getal hoe hoger je geheugen meestal kan zonder checkers.

Misschien dat een goede airflow langs je kaartje nog uitmaakt? :?

[ Voor 14% gewijzigd door Getah op 02-08-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getah schreef op 02 August 2003 @ 14:08:Voor zover ik weet hebben trouwens alle kaarten infineon geheugen, alleen sommige 3.6 ns, en anderen 3.3 ns, en ook nog 3.0 ns. Hoe lager dit getal hoe hoger je geheugen meestal kan zonder checkers.
ik heb Hynix geheugen. Maarehm, waarom zou iemand duur 3.0 ns geheugen op die kaart spijkeren? Hij loopt standaard op 270! Ik heb ze ook nog niet gezien.
En als ik hem gewoon overklok, hoe zie je dan of je te ver bent gegaan?? (zonder je core te laten smelten )
dan loopt ie vast / krijg je artifacts.
Zijn dit gewoon de standaard: "Ik wordt te heet"-artifacts of ....?
wat voor artifacts had je dan in gedachte??

Zijn het trouwens core of mem artifacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja waarom zou iemand duur 3.0ns geheugen erop doen?
Ik weet ook niet, maar op mijn Sapphire 9500 Pro zit Infineon 3.0ns geheugen, wat op de site staat dat bestemd is voor 666Mhz, terwijl het allemaal maar 270 loopt. Maar kdown als ik thuis ben wel ff die Rage de nieuwste waardoor ik kan klokken, en dan laat ik het geheugen van mijn 9500Pro gewoon op 333+Mhz lopen, gaat zeker lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 666Mhz is de effective clock, dat is 2 maal de clock(270Mhz in jou geval)
Jou effective clock is dus 540Mhz

+1 behulpzaam :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Ja, maar dat is een pro, ik heb het over een non-pro.

En waarom ze 3.0 ns erop zetten?? Geen idee :P misschien voor overklokkers die hem modden naar een 9700 en vervolgens op deze manier een 9700 pro kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de Club3D Radeon 9500 128MB DDR niet meer geleverd kan worden???
Als ik kijk in de Pricewatch zijn er geen leveranciers meer. Gister nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 14:38:
[...]

wat voor artifacts had je dan in gedachte??

Zijn het trouwens core of mem artifacts?
Ik had met mijn oude Geforce 2MX hele andere artifacts... gingen dingen uitgerekt worden en beeld werd totaal onlees/kijk baar. (moeilijk om uit te leggen)... deze artifacts leken gewoon 100% op de checkerboards die mislukte mods hebben...

Aangezien alles goed draait op 290/290 en hij nu op 345/290 artifacts gaat geven, lijkt et er op dat et GPU is....

btw hoeveel scheelt het aan of uitzetten van Fastwrites in snelheid? :P (mn mobo ondersteund dat niet namelijk }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Moet je dat fastwrites nou aan of uit zetten? :?

En waar moet je dah doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
staat standaard ingeschakeld als je mobo et ondersteund. Dat doet de mijne niet dus ik vroeg me af of iemand et uitgezet heeft en verschil heeft gemerkt.

Je kan et in Powerstrip in iedergeval aan/uit zetten. Tkan denk ik ook in je bios :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getah schreef op 02 August 2003 @ 17:08:
Moet je dat fastwrites nou aan of uit zetten? :?

En waar moet je dah doen? 8)7
Voor snelheid aan zetten. Voor stabielheid uitzetten. Krijg je artifacts of vastlopers altidj uitzetten.

En het kan met tweak tools of in je bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de Club3D Radeon 9500 non/pro niet meer wordt geleverd. Gister had ik nog tientallen results in de Pricewatch en nu geen :( ....ook de Saphire is uit de lijst verdwenen.

Weet iemand hier meer van, of kan iemand dit bevestigen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 19:08:
Klopt het dat de Club3D Radeon 9500 non/pro niet meer wordt geleverd. Gister had ik nog tientallen results in de Pricewatch en nu geen :( ....ook de Saphire is uit de lijst verdwenen.

Weet iemand hier meer van, of kan iemand dit bevestigen???
Ik weet wel dat ik de laatste twee kaarten uit een winkel in Rotterdam heb gehaald. Volgens mij zijn ze verder nergens meer of heel moeilijk te krijgen. In dit topic heb ik al veel gelezen dat ze niet meer leverbaar waren bij mycon etc. Ik denk dat ik gewoon geluk gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog de laatste club 3d kunne krijgen voor mijne vriendin. vandaag binnen gekregen. nog checken of het modbaar is. op die site is het nu ook al verdwenen.
tenminste voor een beetje normale prijs dat incl verzendkosten 139,50 is.
de andere site hebben allemaal voor 179 euro of hoger staan. dan denk ik dat je beter een 9700 kan aanschaffen voor een paar tientjes meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeeaaahhh!!!
en die van mijne vriendin is ook goed modbaar! 100% werkt het en geen enkel pixel fout of checkers. geheugen kunnen op 297 mhz en core op 350 mhz. de geheugen gedeelte vond ik wel erg knap want meeste mensen hier kunnen die maar op 290 krijgen met een club 3d.
weer een kick ass kaart en ook de alle laatste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik hoor veel goeie geluiden over Club3d en die kaart is ook lekker goedkoop :D
Maar waarom is die kaart zoveel goedkoper dan de andere grote merken.
Het scheelt soms wel €40, kan iemand mij hierop een zinnig antwoord geven op deze zondag? :P

Ik was altijd Nvidia fan, maar ATI timmert lekker aan de weg.
Ben van plan een Club3d 9500 128 Mb te kopen, met dank aan dit topic ;)
Heb nu een Leadtek TI4200, prima kaartje, maar HL2 en Doom III wil ik een DirectX 9 kaart die goed FSAA ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik ben dan heel benieuwd waar je die kaart vandaan gaat halen. En als je er een op de kop kan tikken, post dat dan ook even hier zodat misschien meer tweakers de kaart nog in hun bezit kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
Zijn ze echt nergens meer te krijgen??? Ik meen er laatst nog 1 gezien te hebben bij Mycom in Alkmaar, maar weet het niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend de Club3D Radeon 9500 64MB besteld, met Zalman HP-80 erop. Kan 'ie met passieve koeling die mods ook aan? Heeft iemand daar ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 20:37:
Ik heb vanochtend de Club3D Radeon 9500 64MB besteld, met Zalman HP-80 erop. Kan 'ie met passieve koeling die mods ook aan? Heeft iemand daar ervaringen mee?
Ja hoor, die heatsinks koelen heel erg goed. Ze zijn vaak ook nog wel wat MHz's over te klokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 20:37:
Volgens mij kunnen alleen de 128 MB versie de software mods aan van een 9500->9700. Je kan de 64 MB versie echter wel modden naar een 9500 pro. Ik denk wel dat dat moet lukken met een Zalman. Echter, je weet het pas zeker als je het gedaan hebt. Smeer wel goede koelpasta tussen je gpu en je heatsink want scheelt echt mega.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt nog wel radeon 9500 128 mb krijgen. alleen kosten die dingen over de 180 euro.
en dan denk ik dat je beter 2 tientjes erbij doe en een echte 9700 kunt gaan halen. of je zegt: ik wil 2 tientjes besparen en risico nemen op checkers of op je geluk gaan
hier een paar links:
http://www.xenon-computer...07fd0bfe87bdb32e2309858ed
voor sapphire 9500np 128mb kost 199,-

http://www.challengecomputers.nl/
voor een connect 3d voor 174,-

http://www.qcomputers.nl/catalog/default.php?cPath=1_33_76
ook voor connect voor 182,-

en voor 200 heb je een club3d 9700 doe de reken werk.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Zo dan, die prijzen zijn wel heel erg snel gestegen. Ik heb mijn Raden 9500np 128 voor 135 euro gekocht! En dat is maar 2 maandjes geleden.. perfect getweaked. (op heel kleine stippeltjes na bij Pixelshading alleen) maar dat is met 4x FSAA opgelost :)

Tzal wel komen doordat de 9600 steeds meer zijn intrede doet ....
Moet wel zeggen, als je eenmaal 9700 snelheid hebt geproeft wil je echt niet meer terug naar 9500! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Ik koop een Club3d 9500 64Mb voor €100, hij lag nog in de winkel bij een vriend van me :)
Hoop dat ik deze makkelijk kan overclocken.

[ Voor 21% gewijzigd door Loev op 07-08-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op 07 August 2003 @ 17:24:
Ik koop een Club3d 9500 64Mb voor €100, hij lag nog in de winkel bij een vriend van me :)
Hoop dat ik deze makkelijk kan overclocken.
Die is niet te modden! Weet je wel hoop ik!!!

/me is te lang weggeweest van de topic :)

Zeg alsjeblieft dat er een oplossing is voor de checkers. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 18:24:
[...]

/me is te lang weggeweest van de topic :)

helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een site kunnen vinden voor jullie dat een beetje normale prijs heeft van 149 euro.
het gaat hier om een club 3d radeon.
http://www.completer.nl/index3.html
wees er snel bij, staks is het ook weer allemaal weg.

en uh gehaktbal, ik dacht dat jij je radeon bij mycom voor 139 had gekocht net als ik.
maar in ieder geval heb ik een perfecte en mijne vriendin ook.
moi een sapphire met 3.3 ns en mijn vriendin een club 3d met 3.6 ns geheugen.

en inderdaad als je 9700 snelheid kent moet het nooit meer terug naar 9500.
als een 9700 happert bijna niks meer bij 3dmark03. alleen als het cpu test is en je heb een amd 2500+ @ 2800+ net als ik :'(
had een kick ass pentium 4 2.4 800 fsb moeten halen kickt alle amd's behalve de 3200+ >:)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
hehehe nu die kaartjes bijna nergens meer te krijgen zijn is dit topic ook zo goed als d00d :o

slotje?? :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Heej BaPaul:
Kan je vertellen dat ik de laatste 2 heb opgehaald! (al 2 weken terug ofzo)

Maar misschien hebben ze nieuwe lichting ook al vertelde hij dat ze er niet meer waren!

ps werken dus perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mycom in zwolle kan je ze gewoon bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had van mijne vriendin op zaterdag 2 augustus binnen, dus is mijne wat later dan van jou lawaai?
maar ik weet dat ik nog steeds niet de allelaatste heb, want er zijn nog wat te koop.
en voor 149 bij hiervoor post van mij is ook nog een goeie prijs.
en werkte 100% perfecto, geeneen fout. niet eens een pixeltje, cool he?
core kon toen op 350 en geheugen op 297. maar de kast was toen tering heet en zitten nu extra kast ventilatoren in :) ga dat vanavond ff proberen op te krikken.
mijne staat nu op 337 core en 303 geheugen, is net 1 stapje onder het maximale.
als je het te hoog zet wordt het te warm en geeft nog minder prestatie dat lager.

en ultrasupreme:
de oplossing van checkers was eigelijk gewoon de kaart gaan omruilen.
had ik ook gedaan, wel 2 keer.
eerst werkte niet, 2de gaf pixel fouten en de derde was perfecto :*)
ook 2 keer moeten doen voor mijne vriendin.
eerste vette checkers, 2de gaf al checkers in windows dus terug gebracht en geld terug en dan op het net besteld en werkte perfecto :*)
dus 2 perfecte een van sapphire en 1 van club 3d.

maar ik ben nu radeon 9800 aan het volgen.
de 9800 kan een pro van maken en ze proberen ook met een SE versie.
als die lukt is weer kick ass! scheelt meer dan 100 euro :+
voor 235 heb je een SE en een 9800pro kost zo'n goede 379 euro.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ..

ik zie dat er nog een paar mensen een radeon 9500 zoeken :)... ik heb er vandaag nog 1 op de kop kunnen tikken in duitsland (snogard) :7 ... ze waren pas terug geleverd ...

ik ga nu kijke of em te modden is .... ;)

werkt perfect :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 18:24:
[...]

* Loev is te lang weggeweest van de topic :)

Nee daar was ik achter.
Ik heb wat tests opgezocht van de 64 Mb versie en ik schrok toch wel een beetje.
Hij is helemaal niet zo veel sneller dan een TI 4200.
Alleen de site van turks ofzo, daarna nog meer reviews proberen op te zoeken maar niet veel gevonden.
Alleen maar de PRO en 128 Mb reviews gevonden maar niet 64 Mb versie.
Iemand een linkje voor mij met een test van de 64 mb versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The requested URL /~ian/wizzard/ was not found on this server.

Weet iemand hier een mirror van of heeft hem op ftp staan?

GreetZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 19:41:
The requested URL /~ian/wizzard/ was not found on this server.

Weet iemand hier een mirror van of heeft hem op ftp staan?

GreetZ.
waarom kijk je gewoon niet even in de startpost .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 23:22
DarkJedi schreef op 11 August 2003 @ 18:08:
[...]

Nee daar was ik achter.
o ja?
7de post op deze pagina o.a..
In vorige delen zijn volgens mij wel enkele succesvolle 64MB mods gepost.

tis dezelfde r300 core, dus ik zou het zoiezo effe proberen.

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

DarkJedi schreef op 03 August 2003 @ 21:26:
Ik hoor veel goeie geluiden over Club3d en die kaart is ook lekker goedkoop :D
Maar waarom is die kaart zoveel goedkoper dan de andere grote merken.
Het scheelt soms wel €40, kan iemand mij hierop een zinnig antwoord geven op deze zondag? :P

Ik was altijd Nvidia fan, maar ATI timmert lekker aan de weg.
Ben van plan een Club3d 9500 128 Mb te kopen, met dank aan dit topic ;)
Heb nu een Leadtek TI4200, prima kaartje, maar HL2 en Doom III wil ik een DirectX 9 kaart die goed FSAA ondersteund.
Kheb die kaart maar bij mij deed de mod het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Club3d 9500 128mb bij www.completer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
ik ben dus op zoek naar de tests van de 64 Mb versie niet 128 Mb, of zal hier niet zo veel verschil in zitten?
Zoveel verstand van videokaarten heb ik niet ;)

Completer spoort niet helemaal.
In de lijst staat ATI Radeon Club3D 9500 64MB DDR +TVout +Dual monitor
En als je er op klikt dan krijg een ATI RADEON 9500 non-Pro, 128MB voor je neus met de specs :?
Lekker vage site.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.