Zo hemelvaart is weer voorbij, er zit weer een lang weekend met werken op en er is weer van alles gebeurd. Zo heeft er een collega een klap tegen zijn neus gehad en is er een ruit gesneuveld met kopkracht en is het verder heel rustig geweest.
Allereerst de woensdag, de dag dat een collega een klap tegen zijn neus heeft gehad

De desbetreffende collega komt aan in Uden, met klanten, en rekend af. Ondertussen wordt er door iemand anders gevraagd of deze naar Zeeland,dorpje vlak bij Uden, gebracht kan worden. Voordat mijn collega hier antwoord op kan geven rijdt er een "concurrent" heel zachtjes tegen de bumper van zijn auto. Mijn collega stapt uit, na verder afgerkend te hebben, en belt naar de centrale, meldt dat er nks te zien is en vraagt meteen of hij mensen naar Zeeland kan brengen. Helaas dat mag niet hij is ergens anders harder nodig. De achteropkomende taxi was een bus. Deze hoorde toevallig dat mijn collega uitlegde dat hij niet naar Zeeland mocht en stelde aan de klanten voor om hen mee te nemen aangezien hij toch die kant op moest. Na lang sputteren gaan de klanten dan toch de bus in en mijn collega stapt in en gaat zijn rittenstaat invullen. Zonder enige waarschuwing wordt de deur opengetrokken en heeft mijn coleega een hand om zijn nek zitten. Deze slaat hij weg en vervolgens is er een klap tegen de neus. De dader was de klant die naar Zeeland moest. Deze is weggetrokken door andere chauffeurs (waarvoor hulde) en is weer ingestapt en weggebracht naar Zeeland (fijne concollega!!). Uiteindelijk heeft mijn collega gelukkig slechts een bloedneus van een paar minuten gehad en was zijn bril licht ontzet. Maar toch... omdat je niet met een bus weg wil gaan ga je slaan
Vervolgens krijgen we de donderdag

Ik kom bij een kroeg aan om een klant op te halen, geen idee wie dat zien we wel. Kom ik daar binnen wordt er een kerel door zijn vriendin verteld dat hij genoeg gehad heeft en dat hij naar huis moet gaan. na enig gevloek en getier komt meneer naar buiten en slaat vrolijk een deuk in de motorkap van mijn busje. Ik heb hiervan na de rit direct melding gemaakt bij de centrale en die nemen verder contact op met de klant. Ik heb gelukkig het geluk dat er een collega was die het heeft zien gebeuren. Dat was deel 1 van de donderdag, dan nu deel 2

Een collega komt aan bij een kroeg waar zojuist een band heeft opgetreden. De band stapt in en er komt nog iemand aanlopen. Deze persoon tikt met zijn hoofd tegen het glas, doet dit nog een tweede keer en haalt aan voor een derde keer. Op het moment dat zijn hoofd het glas raakt versplinterd dit en ligt de ruit ineens in stukjes in de bus

Niet veel later kwam ik er ook aan en heb de band meegenomen. Ondertusen heeft mijn collega de schadeformulieren in zitten vullen en is vervolgens naar de centrale gereden.
Verder heb ik op vrijdag niet gereden maar wel gehoord dat het heel rustig was en eigenlijk was de zaterdag net zo

Wel gelachen met collega's om en met klanten maar voornamelijk rustig stilgestaan en niks gedaan omdat er gewoon niks te doen was. Tsja wat wil je na 3 dagen weekend en een vierde en vijfde dag zijn nog onderweg. Dat geld is een keertje op