Ben al bijna drie jaar chauffeur. Wordt steeds vaker belazerd door mijn baas. De laatste tijd regelmatig ruzie omtrent mijn diensten. Na 7 uur rijden en vrij komen komen in purmerend mij serieus vragen om direct door te rijden naar Schiphol waar ik dan al 1 uur te laat zou zijn. Ik heb dus geweigerd en heb dus een half uur pauze genomen om ff te eten en uit te rusten. Vervolgens Schiphol geladen (40min over gedaan aangezien de A2 (of A4?) was afgesloten en dus 30Km omrijden). Ik was dus één uur te laat en heb dus grote problemen gehad met mijn baas. Hij had dus het lef om mij te korten met één uur omdat ik niet heb geluisterd. Maar toen ik op Shiphol was werd ik dus direct gecontroleerd door de po ltie en de RVI. Omdat ik het initiatief had genomen om pauze te nemen werd ik niet bekeurd. En toch zat mijn baas te zeiken dat ik te laat was. Als ik wel had geluisterd dan had ik mijn rijtijden extreem overschreden en had ik - en mijn baas een boete van €1500 gekregen.
Eigenlijk had ik hem dus gered maar ik krijg nu enorme kutdiensten omdat hij het gewoonweg niet snapt.
Ik heb helaas twee weken geleden een redelijk zwaar ongeval gehad. Iemand reed met ong.70km/h door rood. De bestuurdster werd opgenomen in het ziekenhuis. Maar aangezien ik niks mankeerde baalde mijn baas alleen maar vanwege het feit dat hij een rolstoelbus miste. Het feit dat ik een aantal dagen overstuur was interesseerde hem geen reet.
Ik heb hem (mijn baas dus) zo gehad dat ik een vraagje heb:
- Moeten reserve-diensten uitbetaald worden?
- Zo ja, tegen welk percentage.
Heb het helaas niet in het taxi-CAO kunnen vinden maar wil graag bewijs om mijn baas af te troeven.
Ik hoop dat iemand mij wil/kan helpen.
Eigenlijk had ik hem dus gered maar ik krijg nu enorme kutdiensten omdat hij het gewoonweg niet snapt.
Ik heb helaas twee weken geleden een redelijk zwaar ongeval gehad. Iemand reed met ong.70km/h door rood. De bestuurdster werd opgenomen in het ziekenhuis. Maar aangezien ik niks mankeerde baalde mijn baas alleen maar vanwege het feit dat hij een rolstoelbus miste. Het feit dat ik een aantal dagen overstuur was interesseerde hem geen reet.
Ik heb hem (mijn baas dus) zo gehad dat ik een vraagje heb:
- Moeten reserve-diensten uitbetaald worden?
- Zo ja, tegen welk percentage.
Heb het helaas niet in het taxi-CAO kunnen vinden maar wil graag bewijs om mijn baas af te troeven.
Ik hoop dat iemand mij wil/kan helpen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something