* Meld *
Ben sinds vorig juni full-time taxi chauffeur bij een bedrijf in gelderland.
Heerlijk werk, rijd in een leuke auto (E220 CDI COMBI van 2003 met alles erop en der aan dus o.a: automaat,navigatie,climate-control,parkeersensoren

, cd wisselaar

en natuurlijk die leuke telefoon-voorbereiding waar je geen zak aan hebt als je een 6310i hebt, want dat stomme ding is alleen gemaakt voor een 6210 of lager [en dat voor een auto uit 2003] )
Maar goed, is verder allemaal super-relaxed, ik rijd veel ziekenfonds ritten, wat natuurlijk het leukste is want dan kom je nog eens ergens, morgenochtend begin ik bijvoorbeeld met een ritje naar veldhoven en vandaag al 2x naar rotterdam geknald)
Heb eerst ruim een jaar in een E220 cdi gereden uit 99 waar verder niks bijzonders op zit, dit om je een beetje te bewijzen als chauffeur, dus hoe je rijd en hoe je met de auto omgaat (en dus ook schoonmaken)
Taxipas heb ik begin vorig jaar ergens aangevraagd, en serieus waar, pas vorige maand binnen gekregen. (liep niet helemaal lekker zeg maar !)
Bekeuringen zijn helaas voor mezelf (wat natuurlijk wel begrijpelijk is), opzich heb ik ze haast nooit, maar op 16 juni heb ik het voor elkaar gekregen om 4, ja 4, bekeuringen op 1 dag te krijgen, wel allemaal van 28 euro, maar toch...
Wel een leuk record trouwens
Maar 't is zeker een ideale job voor je rij-ervaring, rijd toch zeker 300 km op een dag, nou ja ga niet helemaal door rekenen maar heb in ieder geval een hoop kilometers gemaakt voor ze...
Maar denk dat ik dit voorlopig nog wel ff blijf doen, tis mij te gezellig in de auto en op de centrale....