The Legend schreef op 03 September 2003 @ 21:56:
.....Maar wat denken jullie, ik studeer gewoon 5 dagen in de week, zou op onregelmatige basis overdag/savonds wel eens kunnen rijden door de week, verder de weekenden wel, maar ik wil natuurlijk ook wel eens een biertje kunnen drinken op zaterdag avond

Doen ze daar moeilijk over? Of is er dusdanig krapte op de markt dat ze dat wel best vinden...
ik rijd zelf ook 'onregelmatig'
heb het zo geregeld dat ik om de 14 dagen op Vrijdags een nachtdienst heb, vaak rustig en om 18;00 beginnen en voor 1uur 's nachts klaar. Heb ik vrijdags geen nachtdienst, dan moet ik zaterdag de discodienst rijden zoals dat bij ons heet, dus om 22;00 beginnen, en vaak tegen 06;00uur thuis in mn warme bedje, voldaan met fooi
Verder nog vaak op de zondag rijden, van 's middags uur of 14;00 tot n uur of 21;00/22;00, tenzij k disco heb gehad, dan pas om 16;00 / 17;00 beginnen...
gewoon voorleggen aan je werkgever, en samen kom je er vast wel uit

Klopt idd, maar ligt ook aan jezelf hè, heb je bij een discotheek misschien wel een taxi standplaats, nou dan rijd je net ff iets verder door tot VOOR de deur, scheelt wat in de kosten en soms kan je er dan een 'onhandig' bedrag van maken en doen ze makkelijker van; 'ohw laat maar zitten hoor'
zo doe ik t tenminste vaak, je moet er zelf gewoon mee spelen als het ware, en ook hoe je zelf in de taxi bent maakt uit, ben je saai en zeg je niets krijg je soms niks, wat ik wel uit ervaring weet is dat je op de retourritten ('s nachts vanaf discotheken bijvoorbeeld) veel meer fooi vangt

goh, hoe zou dat nu kunnen?

The Legend schreef op 04 September 2003 @ 14:00:
Khad es geinformeerd bij een kennis die ongeveer 2 weken taxi heeft gereden bij bedrijf Wentax.. hij zei dat je veel "afval uurtjes" kon verwachten.. enig idee wat dat inhoud?

Magoed die lui dus opgebeld, enige wat 'ie zei "joa stuur maar een briefje". Dus nu maar een open sollicitatie schrijven?
uren dat andere mensen niet kunnen, dat je ff 'snel' in moet vallen