Vorige zaterdag iets mee gemaakt!
had 4 zatlappen opgehaald vanaf de discotheek hier. Die gasten waren echt zo dronken als een aap! Prima, ze stappen in. Moesten naar Oldebroek (gehucht bij Elburg in de buurt).
Kereltje voorin had ik gevraagd of ie z'n gordel om wilde doen. Wilde ie niet. Daarna vroeg ik het hem nog een keer, en nog een keer. Goed dan moet je het zelf weten... bekeuring is voor jouw. Daarna begon die eikel aan de bedieningsknoppen van de auto te zitten. Raampje open, raampje dicht, ASR aan, ASR uit.... enz. enz. Dus heb hem vriendelijk gevraagd of hij met zijn tengels van die knoppen af wilde blijven. En ja hoor, doet ie het weer. Tegen em gezegd dat wanneer ie dat nog een keer deed dat ie dan problemen met me had. En ja, wat doet die lompe boer! Gaat ie eikel aan de meter zitten. Dus toen werd ik best pissig, en ben toen vol op de handrem gaan staan.
Ik had het die kerel 3 keer gevraagd of ie d'r af wilde blijven en daarnaast ook nog eens 3 keer gevraagd of ie z'n gordel om wilde doen. En toen klapte ie met z'n kop op het dashbord......

Eikel!

Kapotte bek en een behoorlijke plek op z'n wang!
Toen de deur open geslingerd hem d'r uit gedrukt. Gewacht, en gezegt: Ok je hebt de keuze of je doet normaal en ik breng je nog weg! Of je gaat lopen naar huis (was nog 15 km). Dus hij stapte in en beloofde dat ie normaal zou doen. Ook nog even gezegt dat ie me een kut humeur had bezorgt en dat daar wel een goeie fooi tegen over moest staan!

Halleeej 20 euro fooi gehad van die jongens!
Goed opgelost al zeg ik het zelf!