5mp zegt dus niet zo veelVerwijderd schreef op 29 August 2003 @ 10:30:
het was een 5 Mgepixel van Concorde.
Het zijpaneel is eruit om te zien of ik lekkage hebNiet om een raam te maken. Ik heb nu ook een andere kast besteld, dus ik doe geen moeite om hierin nog een raam te maken, komt misschien wel een keer
Verwijderd
Ik wil ook een kleine mod uitvoeren, namelijk het vervangen van de LEDs in me toetsenbord, maar ik heb zeg maar nog nooit gesoldeerd. Ik krijg die LEDs niet los, als ik het soldeer verhit, de soldeerbout neerleg en de LED probeer los te rukken is het soldeer inmiddels al weer hard. De soldeerbout staat op 250 graden, is dit warm genoeg, of heeft iemand nog praktische tips?
Hm wat doe je als je proc fan opeens uitvalt en je geen zin hebt om een nieuwe te kopen, en alle fan aansluitingen op je moederboard het opeens begeven hebben?
Voila.

Met dubbelzijdig tape op me tering lawaai makende procfan van 5 euro geplakt ....
Nu zie ik 1 temperatuur met 1 graad / uur ongeveer stijgen, andere daalt, nu 26 ... weet alleen niet welke de proc is
Voila.

Met dubbelzijdig tape op me tering lawaai makende procfan van 5 euro geplakt ....
Nu zie ik 1 temperatuur met 1 graad / uur ongeveer stijgen, andere daalt, nu 26 ... weet alleen niet welke de proc is
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 20:05 ]
Verwijderd
Ohw suck .. sorryVerwijderd schreef op 23 August 2003 @ 01:28:
http://212.187.121.167/shared/OmegaProject/Donker-LCD.JPG
http://212.187.121.167/shared/OmegaProject/Licht-LCD.JPG
Crystalfontz Gfx LCD ingebouwd in de klep van mijn chieftec
<font color="#9000f0">modedit: er zit een logon op je pics....</font>
nog maar een keertje dan
in het donker
in het licht
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 15:21 ]
Verwijderd
waaah, zeker zo'n thermaltake dr. orb 3 van de MYCOMEvilTuinHekje schreef op 29 August 2003 @ 14:23:
Hm wat doe je als je proc fan opeens uitvalt en je geen zin hebt om een nieuwe te kopen, en alle fan aansluitingen op je moederboard het opeens begeven hebben?
Voila.
[afbeelding]
die heb ik ook en draait lekker stil op 5volt. en wordt ca. 34 gr. (normal) en 44 gr. (stressed)
Verwijderd
Volgens je profiel zit je nu al 8 maanden op GoT, dus je zou toch de term FAQ wel moeten kennen. In de FAQ staat heel duidelijk hoe je moet solderen.Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 13:30:
Ik wil ook een kleine mod uitvoeren, namelijk het vervangen van de LEDs in me toetsenbord, maar ik heb zeg maar nog nooit gesoldeerd. Ik krijg die LEDs niet los, als ik het soldeer verhit, de soldeerbout neerleg en de LED probeer los te rukken is het soldeer inmiddels al weer hard. De soldeerbout staat op 250 graden, is dit warm genoeg, of heeft iemand nog praktische tips?
Maar ik zal wel ff helpen:
Het is de bedoeling dat als je de bout van het tin afhaalt dat het dan weer stolt. Je moet een tangetje pakken, daarmee pak de de led. Dan zet je de bout op een pinnetje, de tin smelt, en je trekt dat pinnetje los. zelfde voor de andere pin, en eraf. Dan plek schoonmaken (dus tin er grotendeels af). Nieuwe led erop, tin erbij bout erbij, mooie druppel tin erop laten smelten en de bout en de rol tin eraf.
Verwijderd
Zow, dat ziet er vet uit!Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 15:16:
[...]
Ohw suck .. sorry
nog maar een keertje dan
[afbeelding]
in het donker
[afbeelding]
in het licht
Verwijderd
ehh, dewd?? hoe lang houd je pc het uit zonder northbrige cooler?? of is het je southbrige die behoorlijk hoor zit??

Verwijderd
Zo he, Oompa Loompa is vandaag zowaar begonnen aan wat kleine modjes. Dit in afwachting van wat vrije tijd om eens flink uit te pakken met grote mods 
Net ff dit gedaan. Let niet op de kromheid van de foto
Ook een zooi ledjes blauw gesoldeerd
Er moet nog veel gedaan worden, zoals dit en dit.
/me wilt niet weten hoeveel uur modtijd er nog voor de boeg ligt, maar he: tis een hobby
Als je dit ziet: zoekplaatje: hoeveel stuff spot je in O.L.'s kamertje?
dan weet je dat er nog veel gedaan moet worden.
Al een paar "onraadbare" voorzeggers: die bruine fles is een liter Chloroform
en dat blauw "blaadje" rechts naast de bruine doos bij de fan is 1mm PC glas.
[reclame-modus]
Laten we het zo zeggen: watch this forum voor een nieuwe CiP tzt. Ik heb er zin in, nu nog ff tijd vinden
Net ff dit gedaan. Let niet op de kromheid van de foto
Ook een zooi ledjes blauw gesoldeerd
Er moet nog veel gedaan worden, zoals dit en dit.
/me wilt niet weten hoeveel uur modtijd er nog voor de boeg ligt, maar he: tis een hobby
Als je dit ziet: zoekplaatje: hoeveel stuff spot je in O.L.'s kamertje?
dan weet je dat er nog veel gedaan moet worden.
Al een paar "onraadbare" voorzeggers: die bruine fles is een liter Chloroform
[reclame-modus]
Laten we het zo zeggen: watch this forum voor een nieuwe CiP tzt. Ik heb er zin in, nu nog ff tijd vinden
offtopic:
Expres de plaatjes hidden gepost: tis nu net een echte teaser
Expres de plaatjes hidden gepost: tis nu net een echte teaser
wellicht gebruiken een hoop mensen het al maar toch wil ik het even meedelen:
Als je kast stoffig is dan zit er ook vaak genoeg stof op onbereikbare plekjes, in dimm sleuven, rondom condensatoren en dergelijke lastige plekje waar je niet bij kan komen.
Oplossing: pak een kwastje en je maakt het allemaal heel gemakkelijk schoon en je beschadigt niks
Als je kast stoffig is dan zit er ook vaak genoeg stof op onbereikbare plekjes, in dimm sleuven, rondom condensatoren en dergelijke lastige plekje waar je niet bij kan komen.
Oplossing: pak een kwastje en je maakt het allemaal heel gemakkelijk schoon en je beschadigt niks
39
Ja datzelfde probleem had ik ook,EvilTuinHekje schreef op 29 August 2003 @ 14:23:
Voila.
[afbeelding]
ik heb het ietsje anders opgelost:

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 20:06 ]
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
hoe heb jy dat koelblok omgebouwd ??bobo1on1 schreef op 30 August 2003 @ 22:55:
[...]
Ja datzelfde probleem had ik ook,
[afbeelding]
Verwijderd
wel mooi gedaan, zo kan je een kruising van water en luchtcooling maken bobo 
(die witte stukjes kun je wel afknippen denk ik
)
(die witte stukjes kun je wel afknippen denk ik
Ik begin nu ook resultaat te bereiken met mun pc mods, sinds The_Resetter(ja jij
) mun speaker vormige raam erin heeft gezet(nou ja, we letten niet op de mooie (krachtige ahum!)lijm) op Campzone 3.Nu had ik alles vandaag af kunne heb maar toen gebeurde er een kleine ramp waardoor het nog wel een dag of 4 duurt voordat ik klaar ben.Voortaan beter opletten welke draad waar moet bij een audio vu-meter
If it aint broke, fix it till it is!
@ Oompa Loompa:
wat als jij die fles met Chloroform nou eens een keer snachts in een dronken bij omstoot voor het slapen gaan
wat als jij die fles met Chloroform nou eens een keer snachts in een dronken bij omstoot voor het slapen gaan
Verwijderd
pcmadman schreef op 31 August 2003 @ 04:02:
@ Oompa Loompa:
offtopic:
Dan heb ik een groot probleem
Serieus, ik heb iedereen al gemeld er met zijn pootjes af te blijven. En mocht die fles vallen, dan (met ingehouden adem
) snel de deur dicht en wegwezen. En dan de brandweer bellen om te vragen wie er met gasmasker op mijn kamer wil dweilen/luchten 
Dan heb ik een groot probleem
Serieus, ik heb iedereen al gemeld er met zijn pootjes af te blijven. En mocht die fles vallen, dan (met ingehouden adem
daar loopt geloof ik nog een inkoopaktie van op laupro
het is op voorraad dus er kan snel verzonden worden
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
linkfenrir schreef op 31 August 2003 @ 10:43:
daar loopt geloof ik nog een inkoopaktie van op laupro
Gewoon een boor pakken en 2 gaten boren, en dan nog een 3e gat zodat ze met elkaar in verbinding staan, dan de bovenkant van de gaten uitfrezen met een dremel zodat er 2 12 mm koperen buisjes inpassen.
Dan lijm je alles dicht met bison metaal en gaan met die banaan.
Die vinnen worden net zo warm als het water dus daar heb je echt geen reet aan, maar dat wilde ik gewoon zelf uittesten.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Hmm draait alweer een tijdje hoor ...
maar idd, op me oude via mb zat wel een nb heatsink ... maja kheb nooit last van vastlopers oid
maar idd, op me oude via mb zat wel een nb heatsink ... maja kheb nooit last van vastlopers oid
i heb ook me dragon orb 3 tot WC omgebouwd, maar dan iets anders, ik heb em eerst met de slijptol en schuurpapier afgevlakt, en daarna met de kolomboor+ dremel er een circel in uitgefreesd. daarna van een koper plaatje+2 buisjes een deksel gemaakt. (zie me site voor een pic)bobo1on1 schreef op 30 August 2003 @ 22:55:
[...]
Ja datzelfde probleem had ik ook,
[afbeelding]
Ik zei nog niet die meuk lijmpistool gebruiken maar dubbelzijdig tapeVenxir schreef op 31 augustus 2003 @ 01:53:
Ik begin nu ook resultaat te bereiken met mun pc mods, sinds The_Resetter(ja jij) mun speaker vormige raam erin heeft gezet(nou ja, we letten niet op de mooie (krachtige ahum!)lijm) op Campzone 3.Nu had ik alles vandaag af kunne heb maar toen gebeurde er een kleine ramp waardoor het nog wel een dag of 4 duurt voordat ik klaar ben.Voortaan beter opletten welke draad waar moet bij een audio vu-meter
Maar post ff een plaatje refresh my mind
Verwijderd
Dit is echt wel een goede site,
bedankt
Meteen een leuke Maglite en schroefjes ledjes, noem het maar op
Grwaah! Net te laat

Dat wordt weer wachten dus.
[edit]
Zo, net maar wat ccfl zooi en heatsinks voor me geheugen besteld bij een andere ia
[/edit
[ Voor 19% gewijzigd door chemmie op 31-08-2003 19:49 ]
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Verwijderd
ik was 'net' optijdcHeMMiE schreef op 31 August 2003 @ 19:24:
[...]
Grwaah! Net te laat. Moest ook nog cablemesh hebben.
Dat wordt weer wachten dus.
[edit]
Zo, net maar wat ccfl zooi en heatsinks voor me geheugen besteld bij een andere ia![]()
[/edit
Moest niet 2 uurtjes later aankome
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 21:02 ]
ik had wat 8mm plexiglas gekregen, dus ik dacht wrm hier geen glowpad van maken, het is vrij goed gelukt al zeg ik het zelf 
sorry voor de webcam pic
sorry voor de webcam pic

De Nederbelg !
hier en let niet op mijn kop want na 10 dagen zo leven is dat normaalThe_Resetter schreef op 31 August 2003 @ 16:49:
[...]
Ik zei nog niet die meuk lijmpistool gebruiken maar dubbelzijdig tape
Maar post ff een plaatje refresh my mindik heb op CZ3 zoveel windowkitjes ingebouwd
http://media.gameparty.ne...X/casemodden/DSCN0833.JPG
Weet nog precies hoe we beiden op dat raam hingen om hem vast te krijgen
Alsof ik er geweldig uitzag naar 5 dagen 8ter elkaar BBQ'enVenxir schreef op 31 August 2003 @ 23:32:
[...]
hier en let niet op mijn kop want na 10 dagen zo leven is dat normaal
Weet nog precies hoe we beiden op dat raam hingen om hem vast te krijgen, ben in de tent en ''plok'' raam eruit

IIG ik zij toen al haal maar ff wat dubbelzijdig tape dat werkt beter
Héhé, je hebt klék dezelfde case als mijVenxir schreef op 31 August 2003 @ 23:32:
[...]
hier en let niet op mijn kop want na 10 dagen zo leven is dat normaal
Weet nog precies hoe we beiden op dat raam hingen om hem vast te krijgen, ben in de tent en ''plok'' raam eruit

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Ik heb er nu dubbelzijdige tape in
, werkt perfect
, post binnenkort pics van de gehele case.
Verwijderd
yo dewds,
me ouwelui hebbe een nieuwe auto (Nissan primera estate) gekocht en aangezien de radio geintergreerd is mocht ik de oude hebben. en die hebbe we ff fijn in een oude apple scsi hdd behuizing gebouwd.
Pics zijn gerisized voor de 56k6 tweakers onder ons.

Secondelijm wou niet echt op de verf maarja, zit toch aan de 8erkant

En alsof t nog nie genoeg was heb ik ook m'n keyboard maar ff gemod. Hij was passief blauw, maar nu ook actief.
ccfl uit.

en aan.

mijn sysje.

and in total darkness

oops, beetje bewogen...

more and bigger pics @ ftp://195.240.37.233/radio/ and ftp://195.240.37.233/kb%20mod/
or my site http://www.sandman.web1000.com.
me ouwelui hebbe een nieuwe auto (Nissan primera estate) gekocht en aangezien de radio geintergreerd is mocht ik de oude hebben. en die hebbe we ff fijn in een oude apple scsi hdd behuizing gebouwd.
Pics zijn gerisized voor de 56k6 tweakers onder ons.
Secondelijm wou niet echt op de verf maarja, zit toch aan de 8erkant
En alsof t nog nie genoeg was heb ik ook m'n keyboard maar ff gemod. Hij was passief blauw, maar nu ook actief.
ccfl uit.
en aan.
mijn sysje.
and in total darkness
oops, beetje bewogen...

more and bigger pics @ ftp://195.240.37.233/radio/ and ftp://195.240.37.233/kb%20mod/
or my site http://www.sandman.web1000.com.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 21:22 ]
Verwijderd
Zie hier mijn updates voor mijn "KeeS"Mod. Ik had eerst de raampjes aan de boven kant gewoon "doorzichtig". nu heb ik ze met schuurpapier wat "opgepoetst" waardoor je de kabel rotzooi niet kan zien. maar het licht komt er wel doorheen. ook komt er een radiator onder de bovenste fan van de afmeting van ongeveer 20 bij 16.
Hier zie je de kast als hij gewoon op mijn kamer staat zonder met schroeven vast te staan, nu staat alles dus gewoon los.

Uhm. hier de kast met het voorbeeld van het licht dat er doorheen komt. in de andere ruitjes zit gewoon doorzichtig plexi.

*edit: de binnenste behuizing ga ik nog blauw spuiten.
Hier zie je de kast als hij gewoon op mijn kamer staat zonder met schroeven vast te staan, nu staat alles dus gewoon los.
Uhm. hier de kast met het voorbeeld van het licht dat er doorheen komt. in de andere ruitjes zit gewoon doorzichtig plexi.
*edit: de binnenste behuizing ga ik nog blauw spuiten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:40 ]
he dat heb je echt leuk gedaan, das echt een mooi idee.
Met wat voor schuurpapier heb je ze opgeruwd, met welke grid?
Met wat voor schuurpapier heb je ze opgeruwd, met welke grid?
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
uhm de schuurpapier waar ik eerst de binnen-behuizing zelf mee had geschuurt. hele groffe. maar volgens mij als je het met minder groffe doet zie je ook de krassenniet meer.
Je beschadigt niks, dat klopt, maar het blijft priemelwerk. Je kan toch niet alle stof weghalen. Vooral voeding is dicht opeen gepakt electronica, waar kwast geen makkie meer is.Homedisc schreef op 30 August 2003 @ 22:22:
wellicht gebruiken een hoop mensen het al maar toch wil ik het even meedelen:
De beste oplossing is: met flinke luchtstroom wegblazen. Maar niet iedereen heeft compressor in huis.
Gelukkig bestaan er spuitbussen met alleen maar neutraal gas. Ze heten Sprayduster (400 ml bus) of andere benamingen zoals Aero Clean (150 ml busje). Heb met gemak 3 kasten schoongeblazen. Wel buiten doen, want stof dwarrelt pas echt in het rond. Daarna kun je afronden met stofzuigen of nablazen met je mond. Zo kun je stof tot in de diepe hoeken weghalen.
Ook vuil en metaalresten (door modwerkzaamheden) kunnen hiermee weggeblazen worden.
Ook interne drives, waar kwast toch nog taboe is, is sprayduster veilige oplossing.
Zelfs kan ik mijn dure beamer schoonblazen zonder risico's. Je kan beheerst en gericht mee blazen!
Verwijderd
Jou glowpet vin ik vetjellabie schreef op 31 August 2003 @ 23:26:
ik had wat 8mm plexiglas gekregen, dus ik dacht wrm hier geen glowpad van maken, het is vrij goed gelukt al zeg ik het zelf
sorry voor de webcam pic![]()
[afbeelding]
Ook het dat AMD is zeer goed gekozen
Zet gewoon je stofzuiger darm op blaasstand en koop zo'n verlenstuk voor achter radiators: die zijn redelijk dun en fijn. Dat bespaart de kosten van zo'n dure bus.MrDummy schreef op 01 September 2003 @ 21:58:
[...]
Je beschadigt niks, dat klopt, maar het blijft priemelwerk. Je kan toch niet alle stof weghalen. Vooral voeding is dicht opeen gepakt electronica, waar kwast geen makkie meer is.
De beste oplossing is: met flinke luchtstroom wegblazen. Maar niet iedereen heeft compressor in huis.
Gelukkig bestaan er spuitbussen met alleen maar neutraal gas. Ze heten Sprayduster (400 ml bus) of andere benamingen zoals Aero Clean (150 ml busje). Heb met gemak 3 kasten schoongeblazen. Wel buiten doen, want stof dwarrelt pas echt in het rond. Daarna kun je afronden met stofzuigen of nablazen met je mond. Zo kun je stof tot in de diepe hoeken weghalen.
Ook vuil en metaalresten (door modwerkzaamheden) kunnen hiermee weggeblazen worden.
Ook interne drives, waar kwast toch nog taboe is, is sprayduster veilige oplossing.
Zelfs kan ik mijn dure beamer schoonblazen zonder risico's. Je kan beheerst en gericht mee blazen!
Verwijderd
op verzoek:Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 20:19:
[...]
Zow, dat ziet er vet uit!Kan je een plaatje laten zien met het deurtje open? Gewoon om te zien hoe je het hebt weggewerkt.
(er moet nog een en ander aan gebeuren, maar dat is bijzaak
Verwijderd
Officieel mag je stof niet wegblazen, omdat ronddwarrelend stof een behoorlijk bron van statische electriciteit kan zijn. Het beste kan je het afzuigen.
Wat ik altijd doe is als er onderdelen in- of uit mijn systeem moeten, stofzuig ik ze.
Of je klus een mooie tuit met slangetje voor op je stofzuiger: een simpel silicone leftover slang kan al behoorlijk zuigen
Verwijderd
mjah ff mijn case poste met het raampje dat ik erin heb gemaakt.. ik heb foto's genomen met een camcorder dus daar moet je niet opletten
ik heb het vierkant er met een decopeerzaag uit gezaagd en er dan met van die powerstrip dingetjes een stuk plexieglas langs de achterkant erop gedaan

nog 1 met nightvision aan:P:P

ik heb zoals je ziet ook nog een neon fan erin, oja en let niet op de sloppy beeldkwaliteit:p
ik heb het vierkant er met een decopeerzaag uit gezaagd en er dan met van die powerstrip dingetjes een stuk plexieglas langs de achterkant erop gedaan

nog 1 met nightvision aan:P:P

ik heb zoals je ziet ook nog een neon fan erin, oja en let niet op de sloppy beeldkwaliteit:p
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:40 ]
Nogal een scheef raam of niet
iig niet echt recht gemaakt
Verwijderd
mjah ik krijg toch een nieuwe case,( zo'n xenon xbThe_Resetter schreef op 02 September 2003 @ 11:23:
Nogal een scheef raam of nietiig niet echt recht gemaakt
net als velen van jullie (denk ik) kom ik wel eens op metku.net. daar staan van die leuke home-made thumbnails, nou kon ik de verleiding niet weerstaan en ben naar de locale speelgoedzaak geraced en heb daar een doosje met 6 dobbelstenen gekocht. inmiddels al gaten zitten boren en zitten lijmen. ik zal proberen zo snel mogelijk foto's te maken, om het een en ander toch even te delen
Verwijderd
Kewl, die dingen zien er erg goed uitmasterslave schreef op 02 September 2003 @ 13:51:
net als velen van jullie (denk ik) kom ik wel eens op metku.net. daar staan van die leuke home-made thumbnails, nou kon ik de verleiding niet weerstaan en ben naar de locale speelgoedzaak geraced en heb daar een doosje met 6 dobbelstenen gekocht. inmiddels al gaten zitten boren en zitten lijmen. ik zal proberen zo snel mogelijk foto's te maken, om het een en ander toch even te delen
Hoe kom je erop

zoals die ja, gewoon een 7.5mm gat boren (rustig aan grotere boor nemen...) en dan superlijm erin en het schroefje, het scheelt een hoop geld met originele thumbscrews in de winkel
Ik had een tijdje terug al mijn IBM serverding gespoten... Blue-Metallic, en er zitten ook blauwe led's in maar die zie je nu niet.
Zal hem binnenkort eens overnieuw spuiten btw
Specs :
Pentium 233MMX Passief Gekoeld
64 Mb DIMM
Voodoo Banshee 3dfx
Maxtor D740X 20 Gb @ 7200 rpm
Pics :

Zal hem binnenkort eens overnieuw spuiten btw
Specs :
Pentium 233MMX Passief Gekoeld
64 Mb DIMM
Voodoo Banshee 3dfx
Maxtor D740X 20 Gb @ 7200 rpm
Pics :

[ Voor 4% gewijzigd door NLuna op 02-09-2003 14:45 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
als je 5 pci slots + agp slot hebt kan je ze mooi nummeren van 1 tot/met 6Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 14:03:
[...]
Kewl, die dingen zien er erg goed uit
Hoe kom je erop
[afbeelding]
Verwijderd
vandaag mijn nieuwe case eens van lak voorzien

Harley davidson maroon red
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:17 ]
Verwijderd
ik wacht ongeduldig op het eindresultaat en met de hulp van de how-to van plamuur ga ik morgen ook aan men voorkant beginnen
... hou ons zeker op de hoogte van het gevordert werk!
Ach ik denk als je een kratje bier op hebt er vanzelf goede idtjes komen, ik krijg mijn ideeën altijd als ik net wil gaan maffen
Verwijderd
Ghehe: dat heb ik ook.The_Resetter schreef op 03 september 2003 @ 00:09:
[...]
Ach ik denk als je een kratje bier op hebt er vanzelf goede idtjes komen, ik krijg mijn ideeën altijd als ik net wil gaan maffen
Heb zelfs een periode een pen+schrift naast mijn bed gehad, zodat ik (in het donker) de ideetjes kon opschrijven.
En dan 's ochtends de ballen niet meer snappen van die kriebels
Verwijderd
grappig, ik heb dat juist als ik op school "bezig" ben. Zit ik wat in mijn schrift te tekenen en ja hoor, weer een grandioos idee.Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 00:35:
[...]
Ghehe: dat heb ik ook.
Heb zelfs een periode een pen+schrift naast mijn bed gehad, zodat ik (in het donker) de ideetjes kon opschrijven.
En dan 's ochtends de ballen niet meer snappen van die kriebels
ik krijg ook ideeën op de meest raare plaatsen en tijden, heel appart maar t werkt wel
Keb ook een paar kleine modjes. Andere Power LED en Hdd LED. En een Neon Buis zie zijkant (beetje brakke pic) keb nog niet zoveel inspiratie

Mijn boefje is liev!
nu nog de kleur van je case aanpassen zodat hij beter bij de musketeer past(of andersom
)
Ja opzich stoort het me niet zo maar de kleur aanpassen zal zeker mooier zijnVenxir schreef op 03 September 2003 @ 12:27:
nu nog de kleur van je case aanpassen zodat hij beter bij de musketeer past(of andersom)
Mijn boefje is liev!
damz, das nog eens een kewl kleurtje, ben zeer benieuwd hoe het geheel er uit gaat zien!!Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:44:
vandaag mijn nieuwe case eens van lak voorzien
[afbeelding]
Wie kent zijn zwarte kast nou niet (die is gejat) ik kan niet w88 tot deze klaar is.floriske.nl schreef op 03 September 2003 @ 12:35:
[...]
damz, das nog eens een kewl kleurtje, ben zeer benieuwd hoe het geheel er uit gaat zien!!
glimmend rood
uiteraard ken ik zijn zwarte kast ookThe_Resetter schreef op 03 September 2003 @ 12:50:
[...]
Wie kent zijn zwarte kast nou niet (die is gejat) ik kan niet w88 tot deze klaar is.
glimmend roodyummie
kast gejat??? het wordt ook steeds gekker... tegenwoordig is zelfs je gemodde pc kast niet meer veilig
Verwijderd
die is inderdaad gestolen op een afterlan...
ben nu op mijnwaterpomp aan 't wachten, hardware wordt er deze week ingebouwd
xp 2500+ barton
2 * 512 MB DDR pc 3200 apacer
2 * 160 gieg S-ATA seagate barracuda 7200 rpm
asus a7n8x deluxe
creative geforce fx 5200 ultra (voorlopig)
levicom 550 watt dual fan voeding (supersilent)
vantec nexus vierkanaals rheobus, omgebouwd zodat hij ipv 7 tot twaalf volt, nu 5 tot zeven volt geeft
volledige nextcool kit voor cpu, northbridge, graka, op een black ice extreme II radiator
ben nu op mijnwaterpomp aan 't wachten, hardware wordt er deze week ingebouwd
xp 2500+ barton
2 * 512 MB DDR pc 3200 apacer
2 * 160 gieg S-ATA seagate barracuda 7200 rpm
asus a7n8x deluxe
creative geforce fx 5200 ultra (voorlopig)
levicom 550 watt dual fan voeding (supersilent)
vantec nexus vierkanaals rheobus, omgebouwd zodat hij ipv 7 tot twaalf volt, nu 5 tot zeven volt geeft
volledige nextcool kit voor cpu, northbridge, graka, op een black ice extreme II radiator
Verwijderd
Amazing Y is dat logo weer gelasert zoals je vorige fan/fingerguard? Komt deze op een transparant zijpaneel of iets anders? Het ziet er wel erg strak uit hoewel het rood niet mijn kleurtje is.
Een simpele paintjob van me front. De rest is nog niet gedaan, ook ben de binnenkant van me deurtje vergeten. En de power/reset knoppen moeten ook nog groen worden. me henk casebadge moet er ook weer op
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ik wil die groene highlights ook op de rtest van me kast hebben maar ik heb geen flauw idee waar nou precies 
hoofdkleur blijft het zwart

hoofdkleur blijft het zwart
Verwijderd
Ik zag in de post van Johnny Mc Clane dat hij op zijn desktop een programma had draaien die allerlei dingen in de gaten hield, zoals CPU-snelheid, gebruikt CPU, etc.

Weet iemand hoe dit programma heet, ik ga binnenkort met overclocken beginnen en dan vind ik het wel leuk om deze statistieken te kunnen zien
Alvast bedankt.
Weet iemand hoe dit programma heet, ik ga binnenkort met overclocken beginnen en dan vind ik het wel leuk om deze statistieken te kunnen zien
Alvast bedankt.
Samurize 
ff googlen en je hebt em zo www.Samurize.com
ff googlen en je hebt em zo www.Samurize.com
offtopic:
als je em echt in de gaten had gehouden, wist je vast ook wel de naam.
stond wel in 1 van z'n posts dacht ik..
als je em echt in de gaten had gehouden, wist je vast ook wel de naam.
stond wel in 1 van z'n posts dacht ik..
[ Voor 72% gewijzigd door SLipEdd op 04-09-2003 14:16 ]
Nu nog groene leds en een ccfl achter het deurtje en je hebt een schitterende matrix-style kastOxigun schreef op 04 September 2003 @ 10:43:
[afbeelding]
Een simpele paintjob van me front. De rest is nog niet gedaan, ook ben de binnenkant van me deurtje vergeten. En de power/reset knoppen moeten ook nog groen worden. me henk casebadge moet er ook weer op
Ik denk dat ik maar eens een Topic ga openen van'' Wat Mensen hun Chieftec toch niet aan doen!!!''
[ Voor 15% gewijzigd door mark10123 op 04-09-2003 16:37 ]
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Ik heb nu nog een rode CCFL maar die ga ik vervangen voor een groene. En ik was al van plan de LEDS in me fanbus allemaal groen te maken. alleen als ik nu kei hard doorwerk is het af en heb ik niets meer te doen... spreiden helpt dushandige_harrie schreef op 04 September 2003 @ 16:05:
[...]
Nu nog groene leds en een ccfl achter het deurtje en je hebt een schitterende matrix-style kast.
Verwijderd
Scooter_Fox schreef op 03 September 2003 @ 11:58:
Keb ook een paar kleine modjes. Andere Power LED en Hdd LED. En een Neon Buis zie zijkant (beetje brakke pic) keb nog niet zoveel inspiratie![]()
[afbeelding]

Genoeg inspiratie?Zoals ik het bekijk heb jij wat van mij nodig en ik wat van jou en klaar zijn we
wel mooi hoor, en je kabeltroep netjes opgeruimt enzo
netjes
alleen resize van pic gewenst
alleen resize van pic gewenst
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Strakke mod!
1 dingetje, (maar daar kan je verder niet veel aan doen...) die fancontroller's vind ik persoonlijk niet zo mooi staan bij de kast, verder
Laat es wat meer van de binnenkant van je pc zien
1 dingetje, (maar daar kan je verder niet veel aan doen...) die fancontroller's vind ik persoonlijk niet zo mooi staan bij de kast, verder
[ Voor 5% gewijzigd door Race Eend op 04-09-2003 18:34 ]
@ BendOver: Het ziet er heel erg verzorgd uit, mooi window heb je gemaakt. Is dat met een Dremel of iets anders er uitgehaald? Zonde dat die Nexus en Coolermaster controller niet met een wit frontje zijn. Kan je natuurlijk altijd zo modden 
offtopic:
Ik ben met het kleine broertje van jouw kast bezig (H600a), zit nu op 80% van wat ik wilde doen
Ik ben met het kleine broertje van jouw kast bezig (H600a), zit nu op 80% van wat ik wilde doen
'When you're not paying for the product, you are the product!'
ff fototjes gemaakt van de home made thumbscrews, zoals hierboven ergens al te lezen is heb ik witte dobbelstenen gebruikt. het cijfer 1 heb ik uitgeboord omdat deze al mooi in de midden zat. steeds een groter boortje nemen tot je een gat hebt van 7.5 milimeter. superlijm erin strooien en dan het schroefje erin drukken. even stevig aandrukken en wegleggen. ik heb ze anderhalve dag laten drogen om zeker te weten dat ze goed vast zaten. maar genoeg geluld weer, foto's...'

let niet op de zooi van kabels achter m'n kast....
(offtopic: wist er hier al iemand dat een dobbelsteen van binnen poreus is??)
let niet op de zooi van kabels achter m'n kast....
(offtopic: wist er hier al iemand dat een dobbelsteen van binnen poreus is??)
Kijk, das pas origineel
je bent scherp vandaagVerwijderd schreef op 04 September 2003 @ 22:04:
[...]
Valt ook wel weer mee hoor: http://www.metku.net/inde...ath=mods/screws/index_eng
toch blijven ze mooi
Bij me kast past nu ook me foon 

schermpje is niet echt mooi meer gebleven
maar ik mod er wel een nieuwe in

schermpje is niet echt mooi meer gebleven
Verwijderd
Deze kast staat al een keer in dit topic maar op verzoek de binnenkant nog een keer (check de spiegel bodem 2Race Eend schreef op 04 September 2003 @ 18:34:
Strakke mod!
1 dingetje, (maar daar kan je verder niet veel aan doen...) die fancontroller's vind ik persoonlijk niet zo mooi staan bij de kast, verder![]()

Over die window: ik heb lang getwijfeld of ik het zou laten watersnijden of zo maar de prijs stond me niet aan dus heb ik 'm eerst met deco 3/4 mm groter uitgezaagd en toen aant vijlen gegaan en 8 uur later was dit het resultaat.Die controllers vallen in het echt best mee,op de foto lijkt het kleurverschil erger als dat het in werkelijkheid is dus daar doe ik (voorlopig) nix aan.
edit-resized all
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 23:19 ]
Met een neon buisje erachterOxigun schreef op 04 september 2003 @ 22:56:
Bij me kast past nu ook me foon
[afbeelding]
schermpje is niet echt mooi meer geblevenmaar ik mod er wel een nieuwe in
ik moet binnenkort ook m'n 3510 maar eens voorzien van een kleurtje, al die krassen die er nou opzitten hangen me de keel uit. binnenkort is het weer herfstvakantie, dus dan heb ik tijd zat
Mijn powerled heeft het nooit gedaanVerwijderd schreef op 04 September 2003 @ 17:27:
[...]
[afbeelding] [afbeelding]
Genoeg inspiratie?Zoals ik het bekijk heb jij wat van mij nodig en ik wat van jou en klaar zijn weBTW had jij ook het probleem dat je power led zwakker brand dan je HDD led?

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 05-09-2003 10:45 . Reden: Pic toegevoegd ]
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
hand made door ondergetekendeVerwijderd schreef op 03 September 2003 @ 20:07:
Amazing Y is dat logo weer gelasert zoals je vorige fan/fingerguard? Komt deze op een transparant zijpaneel of iets anders? Het ziet er wel erg strak uit hoewel het rood niet mijn kleurtje is.
[CM]topic erover openen hier doe ik niet meer, omwille van het gelul dat ik hier kreeg van de mods toen ik ooit een [CM] topic opende over mijn lanboy mod
ik ga mij dus echt niet meer moe maken om een hele topic te openen en alles te gaan posten, om een half uur erna een mail in mijn inbox te krijgen en mijn topic te zien sluiten (k heb echt wel betere dingen te doen
Al die dingen zijn nu ook gedaan.Oxigun schreef op 04 September 2003 @ 10:43:
[afbeelding]
power+reset knop zijn groen, binnenkant deurtje is zwart en de casebadge plak ik er zo weer op... moet iemand nog een nieuwe pic
Verwijderd
Maak er een mooie paintjob van. Dat mis ik nog wel een beetje. Maar voor de rest ziet het er goed uitFrag or die schreef op 04 september 2003 @ 19:06:
@ BendOver: Het ziet er heel erg verzorgd uit, mooi window heb je gemaakt. Is dat met een Dremel of iets anders er uitgehaald? Zonde dat die Nexus en Coolermaster controller niet met een wit frontje zijn. Kan je natuurlijk altijd zo modden
offtopic:
Ik heb eens wat betere pics geschoten en inmiddels de vorige gebreken opgelost.
Dus de reset/power knop zijn groen, binnenkant deurtje is ook zwart.

zoals te zien is moet ik de zijpanelen nog doen, die worden zwart. de bovenkant even eens en de voetjes groen
het handvat van me zijpaneel staat niet op de foto maar is ook al groen
de reden waarom ik de rest nog niet heb gespoten is omdat ik eerst al het dremelwerk af wil hebben

zoals te zien is moet ik de zijpanelen nog doen, die worden zwart. de bovenkant even eens en de voetjes groen
de reden waarom ik de rest nog niet heb gespoten is omdat ik eerst al het dremelwerk af wil hebben
mooi jaguar groen, echt een hele mooie kleur. ook in combinatie met dat zwarte
het ziet er irl dus uit zoals op die eerste foto... ik ging voor zilver maar kwam terug met dit.. alleen ik moet nog me rode CCFL gaan vervangen door een groene
Ziet er cool uit!Oxigun schreef op 05 September 2003 @ 16:26:
Ik heb eens wat betere pics geschoten en inmiddels de vorige gebreken opgelost.
[afbeelding]
[afbeelding]
naja , ik had een topic geopend voor me nieuwste mod konden ze niet waarderen , hij moest in het kleine mod topic
.
het is een fan , met een printplaatje er op , je zet em aan met een schoefen draaier , er zit namelijk een klein knopje op. zodat ik em ook nog uit kan doen..

maarja , het plaatje kan het totaal effect niet echt weergeven , dus vandaar een filmpje.
http://www.digital-mess.nl/modding/modje.avi
het is een fan , met een printplaatje er op , je zet em aan met een schoefen draaier , er zit namelijk een klein knopje op. zodat ik em ook nog uit kan doen..

maarja , het plaatje kan het totaal effect niet echt weergeven , dus vandaar een filmpje.
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Verwijderd
Om deze mod nog een beetje leuk te maken (gameenergy schreef op 05 September 2003 @ 19:34:
[afbeelding]
het effect is in ieder geval zeer mooi, het is eenvoudig, en dat maakt het hem zo speciaal. Maar idd, zoals Riffic zegt, zou het niet mooier zijn dat effect aan te sluiten op een schakelaartje dat je dan bvb linksboven de fan zet? Het knopje daar rechtsboven mag in ieder geval best gezien worden
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Verwijderd
BTW Weet iemand waar ik deze kasten kan vinden in Nederland ik weet dat er al minstens 2 versies van uit zijn maar waar koop ik die en welk merk is dit? Heeft geen zin om topic hiervoor te openen.Geef ff paar linkjes aub

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:41 ]
Waar heb je die zwaar gave schakelaars vandaan???gameenergy schreef op 05 September 2003 @ 19:34:
naja , ik had een topic geopend voor me nieuwste mod konden ze niet waarderen , hij moest in het kleine mod topic.
[afbeelding]
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Dit topic is gesloten.