Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.164 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 19:59:
BTW Weet iemand waar ik deze kasten kan vinden in Nederland ik weet dat er al minstens 2 versies van uit zijn maar waar koop ik die en welk merk is dit? Heeft geen zin om topic hiervoor te openen.Geef ff paar linkjes aub

[afbeelding]

Psssst: Het grote 'welke case is dit?'-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
electronica boer :S , er zat eerst zelf nog een ledje achter , zodat de schakelaars rood oplichte , maar die zijn stuk die ledjes :(.
mark10123 schreef op 05 September 2003 @ 20:01:
[...]

Waar heb je die zwaar gave schakelaars vandaan???
Ibex schreef op 05 September 2003 @ 19:54:
het effect is in ieder geval zeer mooi, het is eenvoudig, en dat maakt het hem zo speciaal. Maar idd, zoals Riffic zegt, zou het niet mooier zijn dat effect aan te sluiten op een schakelaartje dat je dan bvb linksboven de fan zet? Het knopje daar rechtsboven mag in ieder geval best gezien worden :)
ja maar vergeet niet , je moet dan een kabeltje er aan hangen , en de fan draait :S

[ Voor 45% gewijzigd door dstyle_nl op 05-09-2003 20:05 ]

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Okee nieuwe zooi is dus binnengekomen gisteren, meteen aan de gang gegaan. Enorm lelijke fancontroller eerst maar eens een nieuw kleurtje gegeven:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/IM002717_Crop.jpg

En me LiteOn fikding maar eens pijn laten lijden:

Openmaken en krabbelen maar
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/IM002712_Low.jpg

Vanmiddag wat ontstickeren, schoonpoetsen, afplakken, dremelen en spuiten verder.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/IM002713_Low.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:52 ]

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gameenergy schreef op 05 September 2003 @ 20:04:
ja maar vergeet niet , je moet dan een kabeltje er aan hangen , en de fan draait :S
Ach, haal m er maar eens bij en kijk er goed naar. Als het goed is is er wel een manier om het kabeltje weg te laten lopen. Waarschijnlijk op dezelfde manier als het kabeltje van de fan zelf.

Het spijt me als ik het fout heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

[quote]masterslave schreef op 04 september 2003 @ 21:31:
ff fototjes gemaakt van de home made thumbscrews, zoals hierboven ergens al te lezen is heb ik witte dobbelstenen gebruikt. het cijfer 1 heb ik uitgeboord omdat deze al mooi in de midden zat. steeds een groter boortje nemen tot je een gat hebt van 7.5 milimeter. superlijm erin strooien en dan het schroefje erin drukken. even stevig aandrukken en wegleggen. ik heb ze anderhalve dag laten drogen om zeker te weten dat ze goed vast zaten. maar genoeg geluld weer, foto's...'
[quote]

Lijm lijkt me niet echt ideaal om een schroef met een thumb-ding te verbinden. Ik zou eerder de vorm van de kop van het schroefje uit de dobbelsteen gehaald hebben. (Hoe je dat zou kunnen doen, dat weet deze wijsneus niet :) )

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26

Meneer aard

Porsche rulez!

Mijn bijdrage voor dit topic: Home made baybus, 12/7/off en ccfl erin gepropt.

Op de kleur verschillen moet je niet letten want dat word nog gespoten.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/arjeisink/108_0803_1.jpg
Baybus+cd-rom enz. Moet nog gespoten worden

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/arjeisink/108_0805_1.jpg
Groen ccfl erin gezet.

To do list: • Rounded cables
• Led fans plaatsen
• Frontjes spuiten

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:47 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 20:27:
[...]

Ach, haal m er maar eens bij en kijk er goed naar. Als het goed is is er wel een manier om het kabeltje weg te laten lopen. Waarschijnlijk op dezelfde manier als het kabeltje van de fan zelf.

Het spijt me als ik het fout heb ;)
Qua draad lijkt me erg eenvoudig. Er moeten toch gewoon 2 draden heen voor de stroom? Dus als je op een van deze draden de schakelaar zet, is het toch klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:34
BTW Weet iemand waar ik deze kasten kan vinden in Nederland ik weet dat er al minstens 2 versies van uit zijn maar waar koop ik die en welk merk is dit? Heeft geen zin om topic hiervoor te openen.Geef ff paar linkjes aub

[afbeelding]
In apeldoorn waren ze toen bij een winkel te koop ik zoek het wel eve op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:55
bon ik heb ook wa voorlopige pics van mijn case :)
de paintjob en fans moeten nog komen.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bdke/casemod/case05.jpg

Andere foto's zijn hier te vinden -> 1, 2, 3, 4 en 5

de paintjob komt er deze maand zeker nog aan en tege dat hij af is ga ik zeker nog wat foto's posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini-statief mod voor Casio Exilim S2

Gemaakt met een mini-statiefje (4,49 bij de mediamarkt), een stukje plastic U-profiel (12mm) van de gamma, epoxy lijm en een M6 moertje+ringetje:

Afbeeldingslocatie: http://seb.freelancevwo.nl/eminentulo/exilimstatief.jpg
Afbeeldingslocatie: http://seb.freelancevwo.nl/eminentulo/exilims2.jpg
(slechte belichting, kan ie niet tegen ;))

De digicam klemt perfect en ik ben zeer blij dat ik nu niet meer moeilijk hoef te doen om hem goed te positioneren :)..
Het M6 moertje draait er maar een halve slag op maar klemt dus wel en daar gaat het om.. Over de lijm ben ik echter niet tevreden. Hij weigert geheel hard te worden dus met een beetje kracht verplaatst de moer :(. Welke lijm kan ik voor deze combo beter gebruiken?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 21:31:

Gemaakt met een mini-statiefje (4,49 bij de mediamarkt), een stukje plastic U-profiel (12mm) van de gamma, epoxy lijm en een M6 moertje+ringetje:

[afbeelding]
[afbeelding]

De digicam klemt perfect en ik ben zeer blij dat ik nu niet meer moeilijk hoef te doen om hem goed te positioneren :)..
Het M6 moertje draait er maar een halve slag op maar klemt dus wel en daar gaat het om.. Over de lijm ben ik echter niet tevreden. Hij weigert geheel hard te worden dus met een beetje kracht verplaatst de moer :(. Welke lijm kan ik voor deze combo beter gebruiken?
Het gaat er dus om dat de M6 moer vast gelijmd zit? Maar waaraan moet hij dan vastzitten? Aan de schroefdraad ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Uit de categorie "het grove werk" zou ik voor montagekit gaan :)

Ach ik ben ook maar net wakker, brak zat

Ik gebruik btw gewoon altijd pattex secondenlijm voor zulk soort mini-lijm-jobs

[ Voor 32% gewijzigd door chemmie op 07-09-2003 09:41 ]

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

ik heb zeer goede ervaringen met pattex supermix voor zulke dingen :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Laatst online: 13-09 08:11
Meneer aard schreef op 05 September 2003 @ 21:56:
Mijn bijdrage voor dit topic: Home made baybus, 12/7/off en ccfl erin gepropt.

Op de kleur verschillen moet je niet letten want dat word nog gespoten.

[afbeelding]
Baybus+cd-rom enz. Moet nog gespoten worden

[afbeelding]
Groen ccfl erin gezet.

To do list: • Rounded cables
• Led fans plaatsen
• Frontjes spuiten
Nice hoor :) Wat opmerkingen:
- Je kunt links van je baybus draadjes zien, niet zo mooi dus.
- Ik had een ander lettertype genomen.
En de dingen die je zelf zegt :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunn0r
  • Laatst online: 03-09 09:06
Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 21:31:

[afbeelding]
[afbeelding]

heb je al geprobeerd wat meer verharder erdoorheen te mixen? dat zou ook wel kunnen helpen.. en tsja dat moertje moet vastkomen te zitten op die bout zodat hij het profiel vastklemt als ik het goed begrijp?
dan zou je ook locktide of zoals al eerder gezegt seconde lijm kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
www.alternate.nl, 159 euro

't is wel een hoop schoonmaakwerk aan die kast hoor, je ziet werkelijk elk stofdeeltje en het krast als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 19:59:

[afbeelding]
Target leverd ze voor rond de 60 euro excl btw.
Zijn wel leuke kasten , ze verkopen er ook nog heel veel assecoires voor zoals verlichting,leds fans etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:14
Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 21:31:
Over de lijm ben ik echter niet tevreden. Hij weigert geheel hard te worden dus met een beetje kracht verplaatst de moer :(. Welke lijm kan ik voor deze combo beter gebruiken?
Ik gebruik deze lijm heel veel, en als het is uitgehard krijg je het niet meer van zijn plaats.

iig wat jou probleem is de verhouding zorg dat er uit bijde spuiten evenveel uit komt andes blijft het zacht. Dus goed 1 op 1 mixen en dan ff goed "roeren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging dus om het lijmen van de moer op het plastic. Ik heb het nu met bison kit geprobeerd (dit keer zonder ring). Epoxy weggehaald met terpentine en bijde kanten ingesmeerd. Kwartiertje laten drogen en op elkaar gedrukt met een klem. Dat was gisteravond en nu zit het muurvast :)

Afbeeldingslocatie: http://seb.freelancevwo.nl/eminentulo/exilimstatief2klein.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 15:58:
Zijn er al mensen met Xasers III mods?
Een hele kleine; het inbouwen van een Rad (BLack Ice micro 2). Dit radje past perfect op de plek van de achterste fans in de PC. Zelfs 4 van de 8 schroefgaten in de rad komen mooi uit voor de gaten in de kast.
+ het verwijderen van de fan in het dak (blaast amper lucht naar buiten, compleet nutteloos) en de 2 in het zij-paneel. Ik ben van plan om een groter gat in het zijpaneel en wellicht in het dak aan te brengen voor meer luchtverplaatsing

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=314890

En het zelf maken van een simpel plaatje voor de bevestiging van het processor-blokje (was niet meegeleverd)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=314904

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 20:13 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook een klein begin van een modje:

oorspronkelijk uitzicht van een aopen micro case black
(maar ja, wat heb je nu aan een standaart case?)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/modding/pc.jpg

daarom de voorkant dan maar beetje bijgewerkt, zit nog met een klein oneffenheid dat ik nog moet wegwerken, ook komen er een aantal schakelaars in waar de plaatsen voorzien zijn, een tekening wordt er nog opgespoten en mss nadien onderaan een 80mm color fan (weet ik nog niet zeker)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/modding/pc1.jpg

bovenkant gespoten + vernist, zoals je op het resultaat ziet blinkt het wel vrij mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/modding/pc2.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 12:16
lijkt wel alsof ie gevlekt is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't geen je ziet is mijn schaduw, die dingen lagen op de grond toen'k de pics nam, 't enige dat niet goed is is dat gleuvje enkel cm's onder de onderste knopjes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* deleted

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat ziet r mooi uit! hoe heb je de afwerking gedaan aan de voorkant? Ik bedoel dan die lucht inlaat. En die window, allemaal met de dremel?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

euh ja,
kun je misschien ook nog ff een plaatje recht van voren geven want wat zit er precies in dat gat voorin?

t is totaal niet mijn smaak maar voor een vrouw is dit echter misschien wel een leuk cadeautje. of je moet zelf al van rood en glimmend houden maar dat is smaak he en daar valt niet over te twisten.

voor de rest zit het er wel netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* deleted

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

xpBox schreef op 07 September 2003 @ 20:57:
[...]

euh ja,
kun je misschien ook nog ff een plaatje recht van voren geven want wat zit er precies in dat gat voorin?

t is totaal niet mijn smaak maar voor een vrouw is dit echter misschien wel een leuk cadeautje. of je moet zelf al van rood en glimmend houden maar dat is smaak he en daar valt niet over te twisten.

voor de rest zit het er wel netjes uit.
Welkom @ GoT

Dat is een Radiator van Waterkoeling!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* deleted

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de startpost een verfrissende, nieuwe look gegeven. Hope you like it. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 12:16
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 18:12:
't geen je ziet is mijn schaduw, die dingen lagen op de grond toen'k de pics nam, 't enige dat niet goed is is dat gleuvje enkel cm's onder de onderste knopjes. :(
ohja ik zie het, tis nu wat donkerder hier, met veel licht erbij leek et net alsof het gevlekt was... mooi gespoten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Laatst online: 20:26

Meneer aard

Porsche rulez!

Qylos schreef op 07 september 2003 @ 10:22:
[...]

Nice hoor :) Wat opmerkingen:
- Je kunt links van je baybus draadjes zien, niet zo mooi dus.
- Ik had een ander lettertype genomen.
En de dingen die je zelf zegt :)
• Over die draadjes, dat weet ik, dat moet ik nog steeds netjes doen. Maar misschien ga ik `m toch omgooien en alles beter doen.
• Het lettertype: Is gewoon standaard dymo lettertype, maar dat wil ik nog veranderen.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Ik vind niet vaak een HQ08 mooier dan de mijne (ijdelheid :P) maar je hebt me overtroffen moet ik zeggen. Er moet alleen nog wel veel aan gebeuren, hij 'oogt' nog ietswat kaaltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzie dat jezelf een frontpanel hebt gemaakt met 2x usben wat audioconnectors. Ik loop ook al een tijdje met dat idee. Kan je een paar foto's posten of emailen hoe je em gemaakt hebt? Vooral hoe je de usb en audio plugjes hebt vastgemaakt aan jepanel. (wouterdeg@chello.nl)

offtopic:
Maak jij je pics in een winkel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 08:39:
offtopic:
Maak jij je pics in een winkel ofzo?
offtopic:
Jou ontgaat ook niets! ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
www.graficall.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeuw...eindelijk weer een bijdrage van mij....

binnenkort een volledig topic over mijn mod. Het enige wat ik nog ga doen is de mosfets koelen, ben nu druk aan t zagen in een oude cpu koeler.

hier mn extra fan onder de r9700 pro

Afbeeldingslocatie: http://fuss.xerax.nl/fotos/casemod/P9070033.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fuss.xerax.nl/fotos/casemod/P9070031.JPG

nou wat vinden jullie dr van?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er niet slecht uit...eigenlijk wel een goed idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* deleted

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 17:46:
ziet er niet slecht uit...eigenlijk wel een goed idee...
mecano owned t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-07 20:22

JWR

Hoe krijg je dat zo mooi gespoten? Dat ziet er echt hartstikke goed uit!
Wil je het met ons delen hoe je zo'n strakke paintjob kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* deleted

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ziet er alweer fantastisch uit Y !
Maar dat zilveren plaatje aan je rooster in de front misstaat een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* deleted

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Het is alleen een beetje jammer dat die blowhole de ronding onderbreekt van je 5.25" bays. Ik had hem net eronder geplaatst, maar dan was je waarschijnlijk niet uitgekomen met je radiator/fans. Wel mooi na ge-aapt van die Tutorial ;). En je er moet maar eens een How2 komen voor het maken van zo een strakke paintjob. Vrijwilligers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* deleted

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik had ook nog ff een vraag ... ben zelf ook druk beig mijn pctje een andere look te geven maar ik wil er meer blowers in hebben ,,, nu heb ik zitten zoeken op mijn Mobo en ik kom maar 2 plekjes vinden (die reeds in gebuik waren) voor die blowers aan te sluiten .. Zijn er ook nog andere manieren om dit te doen..
Verder heb ik een chiefec kast met (jah hoe kan et ook niet anders ) blauwe neon licht erin ...Schakelaartje er voorop...
ik ga binnenkort mijn zijdkant ff dremelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Laatst online: 21:39

Ibex

^^ met stom.

nouja, je hebt ook splitters voor op gewone molexen te steken, van zo een molex begint er dan bvb een draad voor een ventilatoraansluiting, naarmate je er meer van die splitters opsteekt, heb je ook meer aansluitmogelijkheden. Opletten wel, van die fan's zal je geen snelheid kunnen aflezen

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

nice :*) ik was al op de pics aan het wachten nadat je een sneak had gepost :D
en nu hopen dat niet weer een of andere *sensored* er mee van door gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Heb wel m'n muis beschilderd met een blauwe merkstift. Maar ik denk niet dat dat echt nuttig is om te posten. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 22:35:
case is ook nog niet af, die bevestiging van de rad wordt onzichtbaar, er komt een luidsprekerdoek in de blowhole (meteen ook stoffilter ;) )
Nu sta je me terug aan ! _/-\o_
Denk eraan,je hebt een naam hoog te houden. Btw,zou je er ook niet een gps-ontvangertje inbouwen,want de laatste tijd worden er wel vaker cases gestolen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

BMW_M3 schreef op 09 September 2003 @ 16:55:
Heb wel m'n muis beschilderd met een blauwe merkstift. Maar ik denk niet dat dat echt nuttig is om te posten. ;)
Tochwel, handig om te zien of andere beter binnen de lijntjes kunnen kleuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op 09 September 2003 @ 16:55:
Is dat niet lastig als er veel stof op komt. Heb in mijn bruger tijd ook wel eens mijn rekenmachine vol gekleurd met een merkstift, alleen binnen de korste keren zat dat ding vol met pluisjes. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*deleted

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier volgt een kleine update van't verandert frontje van mijn aopen case:
(10cm ccl in verwerkt voor s'avonds :), de knopjes er in geplaatst (morgen alles aansluiten))

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/modding/pc3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/modding/pc4.jpg

Wat is er nog gepland momenteel?
1) morgen de voorkant vernissen (is nu nog niet gebeurt (alle andere kanten zijn gedaan en blinken heel mooi)
2) knopjes en ledjes aansluiten
3) cd-rom stealhte en 5.25" plaatje in zelfde kleur als case spuiten
4) lis schermpje in een 5.25" plaatje verwerken en ook spuiten zodat alles 1geheel is precies

(dat voor de voorkant, wat nadien nog allemaal gaat gebeuren ga ik nu nog niet verklappen :))

Verwijderd

Verwijderd

Ik ben van plan een MP3 / mod bak te maken, in een oude md speler. Dit omdat de md speler er erg mooi uitziet als audio component. De bak komt gewoon tussen de stereo te staan.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.demeij/mdmod.jpg
Het slachtoffer.

Ik ga een oude laptop nemen (p100 will do), omdat die mooi klein zijn, en dus in de md speler passen. De Play / Pause / >> / << knoppen ga ik via de comport Winamp laten besturen. En de Standby (aan/uit) knop linkt door naar de power van de laptop. Ik hoop aan een goede VFD te kunnen komen, die de tracktitels en speeltijd zal weergeven.

Iemand met ideeen of opmerkingen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 21:15 ]

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ik wil graag van die kabelbinders hebben (ook wel cable meshing genoemd) waar kan ik deze krijgen

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 21:14:
Ik ben van plan een MP3 / mod bak te maken, in een oude md speler. Dit omdat de md speler er erg mooi uitziet als audio component. De bak komt gewoon tussen de stereo te staan.
[afbeelding]
Het slachtoffer.

Ik ga een oude laptop nemen (p100 will do), omdat die mooi klein zijn, en dus in de md speler passen. De Play / Pause / >> / << knoppen ga ik via de comport Winamp laten besturen. En de Standby (aan/uit) knop linkt door naar de power van de laptop. Ik hoop aan een goede VFD te kunnen komen, die de tracktitels en speeltijd zal weergeven.

past er geen Via Epia bordje in?
Als display kan je een LCDtje nemen en die op de originele plaats monteren, en op de plaats van de MD opening zou je een cdrom /dvd speler kunnen plaatsen, ik zie dat het MD gedeeltje een stukje uitsteekt, misschien kan je dat geheel loszagen / snijden (wel vreselijk voorzichtig) en over het frontje van je cdrom / dvd speler plakken.

• JER00N
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 21:14:
[afbeelding]
Het slachtoffer.

Misschien kan je beter MPXPlay gebruiken om je mp3 af te spelen. Dit is een dos-progje, dus je hoeft niet heel windows op te starten (zoals bij winamp). Hij ondersteunt geloof ik zelfs LCD-output en comport-controls etc :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 22:12:
[...]

past er geen Via Epia bordje in?
Als display kan je een LCDtje nemen en die op de originele plaats monteren, en op de plaats van de MD opening zou je een cdrom /dvd speler kunnen plaatsen, ik zie dat het MD gedeeltje een stukje uitsteekt, misschien kan je dat geheel loszagen / snijden (wel vreselijk voorzichtig) en over het frontje van je cdrom / dvd speler plakken.
Epia bordje heb ik over nagedacht, maar is te duur, als het met een laptop ook klein kan :) CD speler moet ik ook nog over nadenken, waarschijnlijk ga ik gewoon een hd gebruiken, die ik eens in de zoveel tijd eruit haal, update, en terug stoppen.
Pastasaus schreef op 10 September 2003 @ 22:43:
[...]

Misschien kan je beter MPXPlay gebruiken om je mp3 af te spelen. Dit is een dos-progje, dus je hoeft niet heel windows op te starten (zoals bij winamp). Hij ondersteunt geloof ik zelfs LCD-output en comport-controls etc :)
Daar ga ik eens naar kijken, dat zou het nog echter als een audiocomponent laten lijken, zonder grote opstart tijd :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 22:58:
Epia bordje heb ik over nagedacht, maar is te duur, als het met een laptop ook klein kan :) CD speler moet ik ook nog over nadenken, waarschijnlijk ga ik gewoon een hd gebruiken, die ik eens in de zoveel tijd eruit haal, update, en terug stoppen.
Is er geen mogelijkheid om deze te voorzien van een wireless netwerk kaartje? zo kan je altijd gegevens overbrengen zonder iets te moeten verandere en dat van je huidige pc dan...

Verwijderd

Hehe, ik heb eindelijk alle spullen bijeen gesprokkeld om straks serieus met plexi en lexaan aan de slag te gaan. Nu alleen de tijd nog :(

Goed gereedschap is het halve werk wordt er wel eens gezegd: laten we het hopen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.de-haan.nu/files/php/uploads/tools1.jpg
(klik voor groter)

Wat zien we allemaal liggen?
-Een liter Chloroform (bruine fles)
-Een liter Demi-water
-Een spuitfles voor het water
-Assortiment potjes
-Medische snijset voor priegelwerk
-Stanleymes (in het donker) voor groot werk
-Lijm (siliconenkit niet afgebeeld)
-Plastic spuiten voor siliconen
-Glazen spuit met stalen naalden voor Chloroform
-Glazen potjes en stalen trechtertje voor Chl.
-Allerhande martel-meuk

Ben ik iets vergeten? :+ >:)

Mijn dank aan de meewerkende apotheken _/-\o_
Vooral alle rare blikken waren onbetaalbaar (8> :7
En ja, het is een zooi in mijn hobbybobkamertje

Verwijderd

^ wat ga je maken? ;)

Verwijderd

Een casemod ;)
Nee, ik ga een zo kaal mogelijk systeem van plexi proberen te fixen. Allemaal met plexi. Maar ik heb nog geen tijd ervoor, maar ben wel de stuff aan het verzamelen.

Verwijderd

zit die grote fan nou in een zijpaneel of zie ik dat nu verkeerd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:05:
zit die grote fan nou in een zijpaneel of zie ik dat nu verkeerd?
ghehe, nee das "gewoon" een fan voor frisse lucht van de zomer: handig vierkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

@Oompa Loompa: Wat bedoel je met 'zo kaal mogelijk'? Wat voor systeem wil je erin bouwen dan?

Vandaag (heden) is mijn mooie mamaplank (Asus p4s8x) op onverklaarbare wijze gestorven.
Ik betreur dit verlies van mijn uitermate trouwe en stabiele vriend ten zeerste.

Mijn [CM] ligt dus even op één oor.

offtopic:
Iemand een suggestie voor een vervanger? (P4 2.53NW, 512DDR+512 in de planning) Met oog op uitbreiding een 800fsb ondersteuning zou leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Mijn kleine casemod:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nijen212/GoT/ttmod1.jpg

Ik heb de standaard thermaltake spam vervangen door m'n nickname. Best lastig, die letters heel precies uitsnijden uit papier, zonder dat je het gereedschap van een hersenchirurg hebt :p
Het lichtgevende matje wat erachter zit is gewoon te koop bij een aantal winkels, onder de naam "Thermaltake xView".

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb der maar weer eens een andere tint verf tegen mij kast aan gesmeten en gepromoveerd tot surver

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=326689
Anno 2001

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=326683
Anno 2002

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=326682
Anno 2003 (nu)

je blijft hobbyen..

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=326703
oud en nieuw bij elkaar. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:16 ]

Verwijderd

Oud en nieuw en toch gedeeltelijk dezelfde stijl. Ik vind het mooi lijken zo bovenop elkaar! :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 01:30:
Oud en nieuw en toch gedeeltelijk dezelfde stijl. Ik vind het mooi lijken zo bovenop elkaar! :D
Ja ik vind het ook wel iets hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 01:30:
Tank Q, het is niet de bedoeling dat ik het zo laat staan maar f voor het plaatje
hij staat weer netjes op zijn plekje in de logeer kamer.

Verwijderd

MadMarky schreef op 12 september 2003 @ 23:36:
Mijn kleine casemod:
[afbeelding]

Ik heb de standaard thermaltake spam vervangen door m'n nickname. Best lastig, die letters heel precies uitsnijden uit papier, zonder dat je het gereedschap van een hersenchirurg hebt :p
Het lichtgevende matje wat erachter zit is gewoon te koop bij een aantal winkels, onder de naam "Thermaltake xView".
Staat erg mooi.

offtopic:
MadMarky, wat is je MSN adres, ik wil je ff wat vragen stellen over die Xview.

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2023

RmanX

Mario pizza!

Van de zomer maar eens mijn kast verder onder handen genomen >:) :
(De kwaliteit van de pics is een beetje matig maar ik moest ze ff kleiner maken, omdat me server volstaat |:( )

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.pieterman/comp/comp1.jpg

2 ccfl's achter plastic voorkant geplaatst+standaard neon casefannetje, verder zie je nog een aerogateII en mijn homemade fanbus+ ccfl controller

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.pieterman/comp/comp2.jpg

Aan de zijkant een window ingemod, met dopmoertjes vastgezet en fan erin gemaakt. :9~

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.pieterman/comp/comp3.jpg

nog een shot van het window met daarachter de spaghetti wat ik nog moet fixen :o , ook bovenin een gat gemod en fan+fangaurd geplaatst.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.pieterman/comp/comp4.jpg

Nog een fotootje van mijn aerogate II (na veel pijn en moeite werkend gekregen :| en mijn eigengemaakte fanbus. Met de knop links regel ik mijn X-dream Cpu koeler, 2 tuimelschakelaartjes om mijn aerogate II aan en uit te kunnen zetten (12&5V lijn bedacht ik ook pas toen ik al het 5V draadje had doorgeknipt 8)7 ) en nog een tuimelschakelaar om een 60mm fan die niet meer op mijn aerogateII paste aan en uit te zetten. Het middengedeelte is de knop van mijn 2 ccfl's (met geluidssensor 8) ).

Al met al had de afwerking hier en daar wat mooier gemogen, maar voor mijn 1e casemod project vind ik hem niet echt slecht _/-\o_

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
wel leuk RmanX, maar een beetje te druk naar mijn smaak..
had ook leuk geweest als de je kast in een bijpassende kleur had gespoten.
maar voor een eerste mod niet slecht :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 18:26:
Hehe, ik heb eindelijk alle spullen bijeen gesprokkeld om straks serieus met plexi en lexaan aan de slag te gaan. Nu alleen de tijd nog :(

Goed gereedschap is het halve werk wordt er wel eens gezegd: laten we het hopen ;)

[afbeelding]
(klik voor groter)

Wat zien we allemaal liggen?
-Een liter Chloroform (bruine fles)
-Een liter Demi-water
-Een spuitfles voor het water
-Assortiment potjes
-Medische snijset voor priegelwerk
-Stanleymes (in het donker) voor groot werk
-Lijm (siliconenkit niet afgebeeld)
-Plastic spuiten voor siliconen
-Glazen spuit met stalen naalden voor Chloroform
-Glazen potjes en stalen trechtertje voor Chl.
-Allerhande martel-meuk

Ben ik iets vergeten? :+ >:)

Mijn dank aan de meewerkende apotheken _/-\o_
Vooral alle rare blikken waren onbetaalbaar (8> :7
En ja, het is een zooi in mijn hobbybobkamertje
Is een liter niet erg veel :p Ik heb altijd aan een heel klein beetje genoeg :)
Altijd goed opletten dat je voldoende frisse lucht heb, maar dat had je vast zelf ook al wel bedacht.

Verwijderd

Je hebt wel een grote kabelzooi in je kast...En het ziet er allemaal een beetje rommelig uit vind ik.

Verwijderd

M'n nieuwste modje, na een lian-li naar de moer te hebben geholpen zijn we nu bezig met een cool - Master >:). Het is nog niet wat het moet zijn maar al op de goede weg.

Afbeeldingslocatie: http://www.omega-cs.nl/mod/mod1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.omega-cs.nl/mod/mod2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.omega-cs.nl/mod/mod3.jpg

Verwijderd

ziet er erg netjes uit! Cker mooi kleurtjes.. :*)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 21:49 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 21:10:
M'n nieuwste modje, na een lian-li naar de moer te hebben geholpen zijn we nu bezig met een cool - Master >:). Het is nog niet wat het moet zijn maar al op de goede weg.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
erg gekleurd maar wel mooi gelukt! :)

39

Verwijderd

Mooie zwarte chieftecc kast besteld met zwarte dvd, en cd-r. Blijkt de Livedrive! van m'n audigy 2 alleen in beige leverbaar te zijn. :(
Afbeeldingslocatie: http://www.inesian.demon.nl/pix/chiefiekl.jpg
Ik was de beige Livedrive echt beu en was half van plan om het maar in te kleuren of over te spuiten. Een laatste blik op de website van creative en ik zie dat ze zwarte frontjes hadden voor m'n livedrive. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.inesian.demon.nl/pix/aud2platkl.jpg

Toen was de USB-hub nog beige. Geen paniek, gewoon even inkleuren met permanente stift. O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.inesian.demon.nl/pix/usbhubkl.jpg

Piepklein modje,weet ik. maar ergens moest ik toch beginnen. Voor de rest alleen maar standaard dingen zoals extra fans en rounded cables.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 13:57 . Reden: Op andere server gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

RmanX schreef op 13 September 2003 @ 19:23:

*knipt een half levensverhaal met wat fotos weg :p *
De lichtjes vooraan lijken er met de slordige hand ingestrooid, dat vind ik persoonlijk juist zeer mooi, misschien idd eens de kabeltjes wat opkuisen (met snelspannertjes ofzo) en je case zal er mooi uitzien :) Ikzelf hou dan ook wel best van een drukke, niet-perfecte case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 21:10:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ziet er leuk uit, maar naar mijn idee kan je die kabels nog wel wat netter wegwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/u.haarsma/ServerCube/Hehe.JPG

deze monitor heb ik op de kop getikt vandaag. tis een 9" beeldschermpje, en die schreeuwde om een ander kleurtje :P
ik heb de kap eraf gehaald, en de roosters aan de binnenzijde afgeplakt, want de hardware eruit halen leek me te link (zat vrij gammel en de cathodebuis is vrij schokkend als je er aan zit) en natuurlijk het schermpie afgeplakt :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/u.haarsma/ServerCube/SC112-s.jpg

vaste bezoekers weten wat dit is... meer zeg ik lekker niet :P

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
FiXeL schreef op 14 September 2003 @ 19:45:
[afbeelding]

deze monitor heb ik op de kop getikt vandaag. tis een 9" beeldschermpje, en die schreeuwde om een ander kleurtje :P
ik heb de kap eraf gehaald, en de roosters aan de binnenzijde afgeplakt, want de hardware eruit halen leek me te link (zat vrij gammel en de cathodebuis is vrij schokkend als je er aan zit) en natuurlijk het schermpie afgeplakt :)

[afbeelding]

Maar wij denken des te meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-07 20:22

JWR

FiXeL schreef op 14 September 2003 @ 19:45:
[afbeelding]

[afbeelding]

Kijk dat ziet er goed uit! Ik dacht trouwens dat het project ff stil stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
nee, stond ff stil >:)

magoed, als het af is zal ik het t.z.t. posten... ik moet nog vrij veel doen, en het gaat me nog veel tijd en geld kosten... het front moet nog gemaakt worden, en daar ben ik nog steeds niet helemaal uit hoe ik het zal maken, en natuurlijk nog wat hardware... (proc, cpu cooler, een zooi hdd's)
magoed, we komen er wel :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Laatst online: 13-09 08:11
Ik post hem hier ook maar ff: een winamp poort control kastje. Hij werkt perfect en ben er wel een volle dag mee bezig geweest. Het kastje zit aan mn bureau vast met een powertape :) De knoppen werken best goed.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/hamers.1/Qylos/Qylos.tk/IMG_2752s.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 19:19 ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit resultaat is behaald op een fraaie zondag middag 14- 9 -2003 :P
ik had nog een brakke P2 staan en nog een ongebruikte vreemde kast die ik verder nog nooit heb gezien.
dus d8 ik laat ik eens wat verzinnen..

Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden dus daarom zeg ik niks meer.

Kaal zonder plexieglas
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/glow1.jpg

de plexie plaat er weer voor..
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/glow2.jpg

afstands foto. Blauwe 10 cm ccfl aan ( had ik nog liggen )
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/glow3.jpg

Glowire aan :P
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/glow4.jpg

Glowire aan ( Night Scene stand van camera)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/glow5.jpg

Specs:
Pentium 2 266 @ 333 Mhz
320 mb ram
26 gb hdd
GF 2 Ti

Al met al een leuke mod voor de zondag middag al zeg ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03
Hoe heb je dat plexie bevestigd en hoe heb je die scherpe hoeken gemaakt met die glowwire? (Hint: Pics van andere kant zij-paneel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat plexie zat om de kast heen. deze heb ik uit een container bij een pc shop weten te vissen nieuw in de doos..

wat betreft die hoeken... ik zal morgen vroeg wel ff piccie posten van de achterkant.. ik ga nu slapen.. het is allemaal heel logisch...

ohja en het logo heb ik ala minute bedacht tijden het zagen.. en zelf onder het zagen heb ik hem verandert zoals jullie morgen op de pic kunnen zien..

slaap lekker voor nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij mazzel*** ... Dat je dat zomaar uit een doos vist ...dat spul is rete duur.
Maar iig ..even over die hoeken he :P ..
Kan je ook in een hoek van 90° zo`n rubberen rand doen (die hoek is niet rond maar vierkant puntig) om daarna je plexiglas erin te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

rubber kan je ook makkelijk snijden

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat bedoel je met rubber??? moek er raam rubber in maken????
nahja hier iig geen piccie van de achterkant :P die je toch nooit ziet dus :)

Zoals je ziet heb ik nog wat wire over:P
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/j.pluigers/glow6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigun schreef op 15 september 2003 @ 10:27:
rubber kan je ook makkelijk snijden
Jah dat weet ik maar ik heb duz een raampje waarin een hoek van 90° in zit en dat moet duz wel in een stuk mooi door lopen ... kan je dat dan ook zo buigen?
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 10:51:
wat bedoel je met rubber??? moek er raam rubber in maken????
nahja hier iig geen piccie van de achterkant :P die je toch nooit ziet dus :)

Zoals je ziet heb ik nog wat wire over:P
[afbeelding]
Nee .. ik heb er een raampje in waar ik rubber in wel hebben .. die ik zelf uitgedremeld heb
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer mooi gedaan hoor joerie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 14 September 2003 @ 22:05:
Ik post hem hier ook maar ff: een winamp poort control kastje. Hij werkt perfect en ben er wel een volle dag mee bezig geweest. Het kastje zit aan mn bureau vast met een powertape :) De knoppen werken best goed.

[afbeelding]
Zou je misschien een howto kunnen posten van het kassie ?
Bij voorbaad dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 19:59:

[afbeelding]
http://www.alternate.nl/ en dan hardware -behuizingen- pc -midi- Sharkoon
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.