Hallo
al eeuwen niet meer hier geweest maar toch aardig bezig met computers nog

1ste jaars ict en het werd hoog tijd voor een upgrade van mijn pctje want die kon toch niet helemaal meer aan de gaming eisen voldoen ..
nou config was -->
duron 1ghz (morgan m7 100fsb)
msi k7t turbo with raid (kt133)
384mb sdr-ram (pc133)
Geforce 2 mx400 (64mb)
seagate barracuda (ata 4 60gb)
nou dit geheel trok op 3dmark2001 ongeveer 2894 punten (ongeveer......)
en voor zo ver heb ik heel mohaa er mee uit gespeeld dus t liep voldoende

komt tijd komt vernieuwing dus wat gaan we upgraden, nou ik heb in de planning om een behoorlijke upgrade er op na te gaan houden maar voorlopig begonnen met een videokaart, welke werd het, zo extreem veel geld heb ik niet .. dus rond de 200,- max. fx5600 256mb was eerste gedachte, altijd al nvidia gehad en vond het wel prachtig allemaal, tja na wat lezen zoeken etc bleek de 256mb toch niet helemaal zo super te zijn .. persoonlijk beetje koppig daar over, vroeger waren sommige 32mb'ers sneller dan 64mb'ers .. nou met tegenwoordige bencmarks niet meer dus ik had zoiets van dat verhaaltje werkt gewoon nog steeds zo, binnenkort bij doom3 etc zal de 256 meer voordeel bieden ........ nou na lang tubben toch het advies van Vele op gevolgt en bij de mycom voor 178,- een sapphire radeon 9600pro 128mb gehaald, hele maal happy dat ze eindelijk iets op vooraad hadden (al 2x daarvoor gehad dat iets niet op vooraad was .. ) er in gezet, ook meteen mijn ccfl en colourd case fan er in gezet, die wou ik ook al een tijdje hebben, nou Uitermate te vreden over de kaart

had zoiets van nou mijn duron en de rest gaan de score zwaaaar down houden
maar ik vond het nog meevallen -->
3dmark2001 - 7061
3dmark2003 - 2913
ik vergelijking met mijn mx400 een Behoorlijke verbetering, ook in games zeer goed merkbaar dat het goed loopt, ut2003demo met max. instelling loopt nog gewoon goed met 5bots in Gaul

had ik niet hoeven proberen met gf2 kaart ......
afijn ook even wat pics geknalt (samsung digimax 101) -->
-oude opstelling, bende he ? klopt, Hield niet zo van bij elkaar binden .. zat wel best zo

.. ps. ja dat is een dragon orb 3 cpu sink, zit indd andere koeler op :)-
-afijn na 30min rustig aan alles er schroeven plakken etc -
-klik aan .. Yes alles doet het

-
-even closupje op de kaart :)-
-en even met kast dicht (geen side window nee .. komt nog wel .. als ik er keer zin in heb ..

..) -
-en een laatste foto-
tja dat was het
wat vinden jullie van de scores ??? ..
en van de 'case-mod' tot zo ver ??
[
Voor 11% gewijzigd door
Anoniem: 44568 op 08-10-2003 16:39
]