Ik denk dat de meeste mensen mijn reservoir wel kennen, en ja de onderplaat was vierkant.
Ik wilde echter dat die in de kast paste, dus wat doet de doorgewinterde CaseJunk ?? MODDHUUUUU, ik heb eerst de grootste stukken pexi er af zaagt en toen met een slijp steen er de ronding in gebracht, maar ik wilde meer een naadloos resultaat.
En dat heb ik gekregen hoor, ik heb eerst lopen schuren met korrel 120, toen met 220, 600, 800, en toen met 2000, tegen die tijd was mijn arm al zo lam als een 16 jarig jochie waar de hormonen beginnen op te spelen
Maar toen waren wij er nog niet neej het was nog dof en kijk dat kan niet het plexi is doorzichtig en dat houden wij ook graag zo, dus huppa polijsten die handel (ook handwerk) naar een dik uurtje boennen is het resultaat er ook na

Nou staat dat al heel leuk in de case maar het moest iets meer hebben iets wat ik nog niet heb gezien in een reservoir, dus wat gaat deze junk doen ? LEDJEEEEEEE's, nu hoor ik jullie denken jaaa ledjes dat hebben we al gezien, misschien wel maar ook op een RGB led printje ?? ik heb in de voetplaat 3 5 mm gaatjes gemaakt, en daar 3 leds in gepropt, geloof mij, die bak van me ziet er uit als of die zijn eigen stroom levert
Filmpje verwijderd ivm hooge data verkeer
[
Voor 5% gewijzigd door
The_Resetter op 03-10-2003 12:28
]