Nieuwe Mod

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw hier en begonnen met mijn 2e mod...dit is het resultaat tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j_vermeer/pcklaar.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j_vermeer/pcklaar2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j_vermeer/pcklaar3.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 10:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh, had je de faq ed al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:18
Moet hij nog aan beginnen volgens mij, want dit iz zijn eerste post! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 18:49
Tut tut tut. Moet zeggen 2e raampje vind ik wel leuk. Maar zoal hier al wordt gezegt: Lees de FAQ

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 10:35:
eh, had je de faq ed al gelezen?
Dat is wel een erg mager commentaar en niet erg vriendelijk zo op de vroege ochtend :|

Wel ben ik het met je eens dat dit beter hier gepost had kunnen worden: Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 3

De windows heb je erg mooi gedaan moet ik zeggen. Je hebt er niet eens een windowrubber voor hoeven gebruiken :?

Het nadeel van het bovenste raampje is alleen wel dat de voeding niet echt mooi is om te zien met al die snoeren die eruit komen. Daarnaast zou je misschien je (IDE)kabels nog wat beter kunnen wegwerken of vervangen voor mooiere kabels :)

Verder erg netjes gedaan moet ik zeggen. Ik neem alleen wel aan dat je nog je CD-ROM spelers gaat verven/stealthen. Dit vloekt behoorlijk met de kleur van je kast...

edit:
oh ja, welkom natuurlijk hier op GoT :). De FAQ's waar deze mensen het over hebben zijn dezen: Algemene FAQ en Welkom in Casemodding & Electronica (Policy)

[ Voor 14% gewijzigd door makje op 30-09-2003 10:46 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
makje schreef op 30 September 2003 @ 10:42:
[...]

Dat is wel een erg mager commentaar en niet erg vriendelijk zo op de vroege ochten... Ik neem alleen wel aan dat je nog je CD-ROM spelers gaat verven/stealthen. Dit vloekt behoorlijk met de kleur van je kast...
Hehe, ja, ik had het inderdaad beter daar kunnen posten, sorry :o

En hij wordt inderdaad nog gestealth.

@modder-eters: Gooi d'r maor ien slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 13:09

M14

Welkom op GoT :)

Zoals al eerder werd gezegt: Probeer de kabels ed goed weg te werken. Dat is beter voor de luchtstroom, en het ziet er wat verzorgder/opgeruimder uit.

Enneh: De reactie(s) van 'Lees de FAQ' enz komen eigelijk om de volgende reden: Vaak werden/worden er topics gemaakt voor een redelijk simpele mod (zoals jij hebt gemaakt). Daarom hebben ze (om het eenvoudig samen te vatten) een aantal regels gemaakt waarin staat dat het niet meer is toegestaan om hiervoor een topic te maken.

En omdat deze regel vrij vaak is overtreden gaan mensen dit soort reacties geven :). Dus: Never mind. Dit gebeurd bijna iedereen die nieuw is op dit forum ;)

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Welkom op Gathering of Tweakers! Zoals een aantal users al aangeeft hebben we hier een aantal regeltjes enzo om het e.e.a. overzichtelijk te houden.

Zou je deze a.u.b. willen doornemen? Tnx!

Welkom in Casemodding & Electronica (Policy)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.