Jezus, dat is toch abnormaal man

Maar met Rage3D tweakert (Dat programma van de site), kun je de core tot 376MHz overclocken, is ie dan niet al geunlocked ofzo? Geheugen ging in de prog tot 325 geloof ik.
Hehe, ik heb zoveel ruimte onder mijn videokaart (nu geluidskaart+netwerkkaart in de NF7-S zitten) dat er gewoon een cpu koeler onder past! Beetje zwaar alleen. Maar met de standaard cooler moet de core toch wel van 275 naar 325 zijn te clocken zeker?
Die ZM80a bedoel je toch? Dat is toch die bigass VGA koeler? 21 euro vind ik prima te doen, maar ik denk niet dat ik het doe voor 30MHz extra core en 10MHz extra RAM snelheid (ofzo)... Wel lekker stil natuurlijk dat wel.
UPDATE: Net weer bij mijn maat geweest die ook net de Club3D 9700np heeft binnengehad. Mijn maat z'n pc was instabiel door software, niet de overclock van de 9700np. Hij had het W32 Blaster wormvirus waarschijnlijk

"He man na een minuut ofzo reboot mijn pc spontaan, zou de videokaart te warm worden?" Dat kwam me bekend voor

Hij clocked nu niet over "eerst maar es kijken of het zo stabiel blijft", en tot nu toe blijft het dat, zelfs na een uur Unreal2003 botmatch in 1600x1200 met meeste op high

(draait zelfs nog acceptabel, en dat op een 1.83GHz Barton @ 166MHz FSB, denk wel dat ik meer ga halen met deze XP1800+ JUIHB XPMW)
Ik ben nu nog alles in de pc aan het bouwen, nog even een domme vraag, hoeveel keer AGP in te stellen (2,4,8) volgens mij maakt het geen zak uit, maar is er nog iets beter (Voor stabiliteit ofzo?)
[
Voor 123% gewijzigd door
Yokozuna op 14-08-2003 23:56
]