RonaldMade schreef op 12 July 2003 @ 22:07:
Bijna identiek, hoe durf je die kaart gebruik oude geheugenmodules (waarvan ik denk dat het SD RAM is) en je ziet duidelijk dat de kaart OOIT groen was ipv rood, de aanwijzingen worden door een paar mensen bijzonder goed herkend (knap werk !)
Hoe ik durf? Simpel, ik ben ook geen groentje meer in ATi-land (volgens sommigen hier ben ik een fanATic

) en weet dus bijna zeker dat het in ieder geval geen 7000 kan zijn zoals jij stelt.

Edit: huh ? de powerconector in de vga poort aan de achterkant ? sorry maar dat heb ik nog nooit eerder gezien
Alle 'nieuwere' 9500Pro's en 9600TX kaarten hebben de powerconnector op deze plek zitten.
Okay maar mocht je het nog niet geloven dat deze '9800SE' op de '9600TX' lijkt, kijk dan maar even mee:
De omgekeerde zogenaamde Radeon9800SE uit de post van BlueForce:
De MSI Radeon9600TX die in Maart in de Aldi Medion PC zat:
Zie je de gelijkenissen?
- powerconnector zit op dezelfde plek (alhoewel de 9600TX geen externe power nodig had)
- dual CRT aansluiting is gelijk
- geheugenbankjes zijn gelijk
- verrek, de layout van beide PCBs is gelijk
Ik zou dus zeggen dat, als het echt een photosjop is dat ze dan de 9600TX (oftewel de overgeklokte MSI Radeon9500Pro) hebben gebruikt als basis.
Verder ga ik er ook van uit dat het nep is, maar China staat er om bekend dat er zowiezo veel speciale varianten uit komen (goedkoper, maar wel iets langzamer, maar toch enorm veel afzet op de chineze markt), zoals bv de Radeon8500SE (lager geklokte Radeon8500 op 200/175). Dus ik kijk er niet vreemd van op als dit kaartje ook daadwerkelijk echt zou bestaan.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.