[2d] post je 2d stuff maar weer - part 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 4.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
WTF moet ik daar in zien? Een dambord in een rondje, met een vaag kruisje erboven? Maar dit is idd niet de bedoeling hierzo :)
Over het huidige logo (weet niet wie dit heeft verzonnnen):
Het is inderdaad een dambord in een rondje waarbij de damstenen ook nog eens verkeerd staan op de witte vlakken i.p.v. op de zwarte en het vage kruisje moet het wapen van Katwijk voorstellen wat dus eigenlijk een blauw kruis in een wit vlak moet zijn.

Ik zal anders zelf maar eens iets proberen en jullie om kritiek vragen.
Ik snap alleen nog steeds niet zo goed wat er zo mis is aan mijn verzoek voor een kleine vereniging.

Okee ik heb de FAQ gelezen en begrepen en mijn verzoek iets aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door john_bruin op 11-08-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Nah, als je de FAQ's leest dan weet je dat het gewoon against policy is, punt.
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

WIP'je voor de site van het bedrijf van een vriend van me (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/jeroen/layout.jpg

Het totale ontwerp is van mijn hand, inclusief het logo etc.

©RealMedia 2003

[ Voor 15% gewijzigd door floriske.nl op 12-08-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er redelijk gelikt uit!
je loopt echter een jaar of twee achter... :)

het is nu:
geen schuine 45gradenhoekjes
geen overmatig gebruik van dropshadows
geen grijsebrei, duidelijk moet het nu.
het is een beejte vaag te knippen zonder frames te gebruiken.

verder heeft het de uitstraling van een games website oid, iig geen winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 12:24:
ziet er redelijk gelikt uit!
je loopt echter een jaar of twee achter... :)

het is nu:
geen schuine 45gradenhoekjes
geen overmatig gebruik van dropshadows
geen grijsebrei, duidelijk moet het nu.
het is een beejte vaag te knippen zonder frames te gebruiken.

verder heeft het de uitstraling van een games website oid, iig geen winkel...
hehe, klopt als een bus :*) maar hij houdt er nu eemaal van, dus wie ben ik om daar niet aan toe te geven ;) De klant is tevreden en daar gaat het uiteindelijk om 8)

Het is goed te knippen zonder frames te gebruiken hoor :*) Waarom frames gebruiken als het niet nodig is B) gewoon lekker alles in 1 tabel, php scriptje embedden voor paginaweergave en klaar, ik hou niet zo van frames :+

edit:
www.floriske.nl/jeroen voor de wip opbouw

[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 12-08-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:21

Exigence

dnkroz

Zomaar even iets:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~erik9287nl/got/ask-gerlach_small.jpg
[clickable]

Foto zelf genomen en voor de rest alles in Photoshop gefabriekt. Die vlag heb ik ergens van internet getrokken geloof is. Weet niet precies meer :?

BTW, die kop is van een maat van me

[ Voor 38% gewijzigd door Exigence op 12-08-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jj.driesprong/ancientnoveltiespixel.gif
M'n band :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Strak. Alleen lijken de koppen wel veel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Even een update:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~erik9287nl/got/ask-gerlach_small2.jpg
[clickable]

Die brief op de achtergrond heb ik van internet getrokken, zo ook dat vage machinegeweer rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

@ erik9287nl : Wat moet ik er precies in zien? Een soort oud gemaakte foto met sepiakleuren? Dan past dat grijs van het font er niet echt in, volgens mij. Ook heb je nogal een laag contrast. Verder zijn de tekst en de foto niet met elkaar gecentreerd, de tekst mag nog wat naar links. Over het fontgebruik ben ik zelf niet helemaal te spreken, punchlabels zijn een te recente uitvinding voor zoiets, en het font in de linkerbovenhoek is eerder voor een uitnodiging of een menukaart dan voor een FPS. Zet "Dutch AA Clan" ook achter elkaar, ruimte zat, is wat minder abrupt dan 'clan' apart te zetten.

Probeer eens (als je dan toch voor het vintage-effect wil gaan) meer zwart en oranjebruin erin te brengen en dat grijs er wat uit te halen. Ook raad ik je het fontje Texas Hero aan, klik de link voor de demoversie te downloaden.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Yoozer schreef op 13 August 2003 @ 14:35:
@ erik9287nl : Wat moet ik er precies in zien? Een soort oud gemaakte foto met sepiakleuren? Dan past dat grijs van het font er niet echt in, volgens mij. Ook heb je nogal een laag contrast. Verder zijn de tekst en de foto niet met elkaar gecentreerd, de tekst mag nog wat naar links. Over het fontgebruik ben ik zelf niet helemaal te spreken, punchlabels zijn een te recente uitvinding voor zoiets, en het font in de linkerbovenhoek is eerder voor een uitnodiging of een menukaart dan voor een FPS. Zet "Dutch AA Clan" ook achter elkaar, ruimte zat, is wat minder abrupt dan 'clan' apart te zetten.

Probeer eens (als je dan toch voor het vintage-effect wil gaan) meer zwart en oranjebruin erin te brengen en dat grijs er wat uit te halen. Ook raad ik je het fontje Texas Hero aan, klik de link voor de demoversie te downloaden.
Bedankt voor de tips.
Het was maar een uitprobeerseltje. Het was eigenlijk de bedoeling dat het een beetje vaag bleef. Ik weet ook niet precies wat ik ermee bedoel. Een bietje nostalgisch ofzo. Ik weet het niet precies.
Mooie lettertypes bij die link van je. Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Ik vond dat punchlabel ook niet echt goed erbij staan, maar ik heb voor de rest niet zoveel lettertype's (niet echt een ontwerpfiguur :) )
Weet iemand toevallig ergens, of heeft iemand toevallig een zip bestand van één á twee mb met allerlei fonts erin, zodat ik een beetje kan knoeien?

[ Voor 12% gewijzigd door Exigence op 13-08-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 21:32:
Alweer een hele lange tijd geleden dat ik hier wat 2d-werkjes gepost heb.

Hier een verkleinde versie van een redelijk recente creatie. Compleet met eigen foto's gemaakt en getekend:

[afbeelding]

(origineel formaat 1831 * 3000 pixels)
Heel mooi, maar het origineel zie ik nergens op je website.
Care to share of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Misschien meer zoiets: :?
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~erik9287nl/got/dac.jpg
Iets agressiever.

Het probleem is dat dat Texas Nogwat lettertype zo bar slecht te lezen is. En de letter E ontbreekt omdat het een demo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Dat is bij de rally toch ook niet? Of heb ik het nou fout en is dat niet op een rallysticker gebasseerd...

Flap

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

t kost wat moeite maar kheb me nu toch zo ver gekregen dat ik m'n 1e creatie met photoshop hier neer durf te zetten:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=260743
t moet een soort van spookschip vorstellen ben redelijk tevreden over t geheel, maar ik mis nog iets in t totale plaatje :S
graag kritiek!

[ Voor 3% gewijzigd door Firestorm op 14-08-2003 12:35 ]

Verwijderd

Als ik me een ghostship voor stel dan denk ik aan. Mist, Regen niet echt aan een door brekende zon. Het moet donkerder :)

• Lodewijkvdb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het lijkt wel alsof dat schip op het water geprojecteerd wordt vanachter de wolken :) Ik vind het wel een leuk effect eigenlijk. Misschien moet je Fata Morgana noemen in plaats van Spookschip :)

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Firestorm schreef op 14 augustus 2003 @ 12:35:
t kost wat moeite maar kheb me nu toch zo ver gekregen dat ik m'n 1e creatie met photoshop hier neer durf te zetten:
[afbeelding]
t moet een soort van spookschip vorstellen ben redelijk tevreden over t geheel, maar ik mis nog iets in t totale plaatje :S
graag kritiek!
Ik mis pixels. M.a.w., wel een behoorlijk lage resolutie, zo ;). Verder : tekst erbij in antiek fontje, schip qua kleur (Hue/Saturation) aanpassen zodat 't wat blauwer wordt. Om het spookachtiger te maken : zorg ervoor dat die doorbrekende zon ook blauw wordt (zie hoes Ghost Ship).

• DarkX

DarkX

Ik?

Ben ook es aan het fotosjoppen geslagen, was van plan om bietje een surrealistisch landschap te maken, maar na half uurtje sla ik al helemaal vast :( Ben nog aan het kijken of ik hier nog iets van ga maken, of weer opnieuw begin. Magoe, heb lang niks gepost, dus dan dit maar :P Het is ook steeds veel te warm om creatief te zijn...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/landscape.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Ach ja, we hadden ook weinig te doen...

Origineel
Afbeeldingslocatie: http://www.upsu.net/uploadImages/23/poster_hedkandi.jpg

Retrace
Afbeeldingslocatie: http://synerjee.shodown.net/img/vectorchixor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Zeker netjes gedaan, minder gedetaileerd als die kandi plaat (qua haar enzo), maar heeft zeker wat. Hoewel ik de originele plaat eigenlijk niet zo denderend vind eigenlijk, bikini zit beetje vreemd op z'n plaats, en overgang van haar rechterborst naar lichaam ziet er bietje vaag uit. Heb betere platen gezien uit die serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Misschien moet je de gezichtsvorm wat aanpassen, ziet er nou niet echt gezond uit, voor de rest vind ik hem wel okay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Landschap heeft nog niet echt de surrealistische "feel" die ik zoek, maar er is wel al een zeker sfeertje. Misschien dat ik em toch maar afmaak.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/landscape2.jpg

Verder heb ik gepoogd om de antagonist van de Cartoon Sequence, de evil cartoonist DarkX, een wat gedetaileerder gezicht te geven in deze illustrator test (photoshop afwerking btw):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/STICKMAN.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach what the heck, tijdje niet gepost, aanschouw!
Afbeeldingslocatie: http://www.glasinloodateliercooijmans.nl/tim/vleugels_got.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het geen goed idee om ook eens een 2D contest te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

[rml][ 2D] Contest Editie 2 : Emoties[/rml]

Bestaat al, alleen heeft Nozzman nog niet z'n toespraak gehouden waarbij hij de virtuele Gouden Henk Award ontvangt, een traantje wegpinkt en z'n ouders bedankt. Het is helaas iet of wat verdronken omdat 'ie tijdens de uitslag op vakantie was.

[banaal]
Is het geen goed idee om ook eens eerst te zoeken? >:)[/banaal]

[ Voor 22% gewijzigd door Yoozer op 16-08-2003 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

sorry van de logocheck :) dan doe ik het hier maar.. soz crisp O+

ok dan :

Ben nu eens bezig geslagen aan mijn portfolio, en ben begonnen maar eens met een eigen logo te maken.

ik heb 'even' snel wat in fotoshop gemaakt, als schets. Nu weet ik natuurlijk dat ik dit niet moet gebruiken ;)

Ik zal em later in illustrator maken met de juiste kleuren en instellingen (CMYK & etc etc... )

nu wil ik weten wat jullie er van vinden, en wat er beter kan, of weg moet.

Graag onderbouwend kritiek.

geen commentaar op de manier waarop ik dit ff heb gemaakt aub :+ , de uitvoering wordt wle anders als ik hem goed ga maken :9

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/3.gif

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Yow, die "outman" hoger dan de H is wel errug fout, eigenlijk.. de oranje puntjes in de O, ook. En ja, het logo dankzij de Twirl filter.. hm, misschien toch maar iets beters voor gaan zoeken, eigenlijk. Verplaats die tekst maar eens eerst, zo lijkt 't net alsof je hoofdletters en kleine letters door elkaar smijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
waarom zitten de puntjes in de o's niet op gelijke hoogte :? of ben ik scheel B)

*verder eens met yoozer, vooral over 'outman' verhoging*

[ Voor 30% gewijzigd door HunterPro op 20-08-2003 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

B) fout huh??
wat is je adres?? })
lol.. j/k :) .

ehmz. ok..dat niet dus.. :)
puntjes vond ik zelf ook al niet geweldig.. hoort er niet echt bij..

dat dingetje is trouwens niet met een twirl filter gemaakt :) al lijkt het er wel op :) (het lijkt er idd wel HEEL erg veel op.. anyway... zal het niet uitmaken.. het gaat om de vorm..of niet? )

de bedoeling van dat teken is dat het een soort 'beestje' is dat nog geboren moet worden.. ik vond dat mooi omdat het 'gecreëerd' wordt. met die text ben ik het verder eens.. Ik heb ook een rotnaam om iets leuks mee te doen.

Ik heb vandaag in de tussentijd 4 andere logo's voor andere gemaakt die prima waren, maar voor mijzelf vind ik het toch nogal lastig.

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/4.gif

:( kon ik niet gewoon B. Astard heten :( ..mijn naam zuigt :P :{ en mijn logo ook.. ik blijf pielen eraan, maar of et wat wordt ho maar..

[ Voor 17% gewijzigd door gitaarwerk op 20-08-2003 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
waarom gebruik je je eigen naam ipv een zelf bedachte naam ?

khad deze laatst gemaakt, mensen nog tips/op -of aanmerkingen?

http://covers.future-vision.nl/x-ception/front.jpg

ben er zelf aardig tevreden over omdat ie n chemische uitstraling heeft, en dat is precies volgens de titel van de CD. En de choas zie je wel ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Cartman! op 20-08-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ik had trouwens een vraagje, weet iemand een site met goeie illustrator tutorials :? De basics enzo ken ik wel, maar ik heb bijv nog nooit de blending tool ofzo gebruikt, en heb wel het idee dat je er best 1337e dingen mee kunt :) Heb wel gesearched, maar vind vnl commerciele shit, terwijl er voor 3d enzo wel goeie tutors online staan. Is er voor illu niks te vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

@goofy, ik gebruik dat omdat dit persoonlijk logo wordt, niet voor een bedrijf :) maar gewoon voor mijzelf.

over jouw werk :) Het groen is mooi, past er goed bij, typografie van de voorkant is ook goed, alleen van de achterkant vind ik het wat lastig leesbaar, ook vallen die strepen teveel op (motion blur zeker gebruikt??, soms is het wat te standard af te zien) onderaan zou het wel prima kunnen, maar bovenaan ook nog duidelijk lijkt mij iets teveel van het goeie.. wat je eraan zou kunnen doen weet ik op dit moment even niet. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

hier heb ik trouwens een 'nieuw'logo.
Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/7.gif

@darkX, soz.. ik weet geen tutorials voor je, voor photoshop wel.

[ Voor 7% gewijzigd door gitaarwerk op 20-08-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

yuk, doordat alles incl de tekst schuin is behalve je naam komt het nogal onevenwichtig over. Net of ze het aan je naam vastgespijkerd hebben. Ik denk dat je de tekst in z'n geheel allemaal recht moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik denk ook dat het er beter eruit ziet als je of alles schuin doet of alles recht (qua text dan)
Wat eerlijk gezegd ziet het er nu wel een beetje krom uit

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

:) ok..
Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/8.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmmm. Best wel een stuk beter eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
stuk netter zo Gitaarwerk, erg zakelijk imho :)

en bedankt voor je commentaar, de achterkant tekst is idd. wat moeilijk te lezen en die mag wel wat duidelijker volgende keer. de strepen heb ik juist expres gedaan omdat ik t zelf best mooi vind, mooier dan gewoon scanlines iig. :) en omdat het wat pit geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tnx :) ik vind em nog niet helemaal goed.. ik vind em te simpel :{
in ieder geval gaat het logo nog meer op een embryo lijken, maar dat doe ik pas als ie in illustrator wordt gemaakt :) ik stuur em eerst wel naar mijn oompie (directeur van een reclamebureau (en ook ontwerper)) :9

@ g00fy, anytime :) suc6 iig !

• Yoozer

Yoozer

minimoog

g00fy schreef op 20 August 2003 @ 15:36:
waarom gebruik je je eigen naam ipv een zelf bedachte naam ?

khad deze laatst gemaakt, mensen nog tips/op -of aanmerkingen?

http://covers.future-vision.nl/x-ception/front.jpg

ben er zelf aardig tevreden over omdat ie n chemische uitstraling heeft, en dat is precies volgens de titel van de CD. En de choas zie je wel ;)
Wat is "CHOAS"? Dat staat er nogal een aantal keren op de achtergrond. Ook moet je er van uit gaan dat dat witte niet echt veel contrast gaat leveren. Verder : het font is best wel redelijk 1998 ;). Maak er ook "powerful" met een enkele "l" van, en schrijf 'tracks' voluit, tenzij dit iets wordt wat je alleen aan vrienden uitdeelt.

Voor de tracklisting : maak van je nummering en je tracknamen 2 aparte tekstlayers. Dan doe je de nummering rechts centreren en de namen links, dan krijg je een mooi doorlopend 'lijntje'.

Converteer deze plaat ook naar CMYK - dan zie je hoe 'ie er eenmaal uit de printer uit ziet. Het contrast op de voorkant is denk ik dan verdwenen, en de vagere tekst op de achtergrond is dan hoogstwaarschijnlijk verdwenen :/. Zou nogal jammer zijn.

Het doet mij niet echt heel 'chemical' aan, maar dat kan zijn omdat ik alleen maar een motion blur op 0° zie. Weet je wat? Ik zal je even een eigen ideetje laten zien van hoe ik 't zou doen :)
Gitaarwerk schreef op 20 August 2003 @ 17:47:
tnx :) ik vind em nog niet helemaal goed.. ik vind em te simpel :{
in ieder geval gaat het logo nog meer op een embryo lijken, maar dat doe ik pas als ie in illustrator wordt gemaakt :) ik stuur em eerst wel naar mijn oompie (directeur van een reclamebureau (en ook ontwerper)) :9

@ g00fy, anytime :) suc6 iig !
Je grijs bevalt me wel... alleen lijkt 't nu wat onevenwichtig omdat je embryo onderin zit en je naam boven. Waarom centreer je 't niet allebei?

[ Voor 20% gewijzigd door Yoozer op 21-08-2003 01:46 ]

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

even door mijn oom laten checken (ouwe rot in dit vak) en hij heeft wel gelijk :
hij gaf als argumenten : embryo uitvergroten en uit hokje laten springen, lettertype moderner doen, dit is te ouderwets. En nog design & communicatie niet zo breed doen, vanwege het niet kunnen 'nakomen' van het gehele beeld, en wellicht mijn eigen naam niet te gebruiken.

dat grijs gaat dan btw zilver worden... (op v-kaartje dan)

• DarkX

DarkX

Ik?

Yoozer schreef op 21 augustus 2003 @ 01:44:

Je grijs bevalt me wel... alleen lijkt 't nu wat onevenwichtig omdat je embryo onderin zit en je naam boven. Waarom centreer je 't niet allebei?
Hmm, onder/boven kan wel leuk/speels werken, maar dan zou ik de naam rechts in het hokje centreren, niet links.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hmz.. nieuws? persoonlijk vind ik dit al een heel stuk beter :)

Ik kies toch ervoor om mijn naam erin te houden.
Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/10.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/11.gif

• Nozzman
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Onder de noemer 2d stuff even een kleine spam ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/unpublished/flyer.gif

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Verwijderd

Heeft iemand links naar nederlandstalige tutorials mbt pixelen? Ik heb al op web-con gekeken maar de plaatjes werken daar niet dus kan ik er niet zoveel mee omdat ze verwijzen naar de plaatjes ... :(

• pasta

pasta

Ondertitel

Ach weet je wat.. laat ik ook es mijn oude site logo te voorschijn toveren (nieuwe site logo is onder constructie... samen met rest van site :P)
Het is niet veel soeps.. ik weet het.. Maar goed hier is ie:
Afbeeldingslocatie: http://www.pastapappie.net/images/logo_small.gif

Signature

• DarkX

DarkX

Ik?

Hoe lang gaat die nieuwe site eigenlijk nog duren :?

• pasta

pasta

Ondertitel

DarkX schreef op 21 August 2003 @ 15:45:
Hoe lang gaat die nieuwe site eigenlijk nog duren :?
Ehm.. goeie vraag.. ik heb geen flauw idee... (M.a.w. de site builders zijn de twee meest luie (:?) mensen op aarde :9)

Signature

• Cartman!
  • Niet online
Yoozer schreef op 21 August 2003 @ 01:44:
[...]

Wat is "CHOAS"? Dat staat er nogal een aantal keren op de achtergrond. Ook moet je er van uit gaan dat dat witte niet echt veel contrast gaat leveren. Verder : het font is best wel redelijk 1998 ;). Maak er ook "powerful" met een enkele "l" van, en schrijf 'tracks' voluit, tenzij dit iets wordt wat je alleen aan vrienden uitdeelt.
ja, klopt, in de uiteindelijke versie is t allemaal Choas. Trax wilde de jongen voor wie ik t maakte zelf. Het is een promo cd voor een aantal bedrijven die mix cd's uitgeven niks op grote schaal dus. Kheb t in me vrije tijd gemaakt voor em trouwens. En een lettertype van 1998 :{ dat vind ik n beetje n gekke opmerking....
Voor de tracklisting : maak van je nummering en je tracknamen 2 aparte tekstlayers. Dan doe je de nummering rechts centreren en de namen links, dan krijg je een mooi doorlopend 'lijntje'.
had ik ook gefixt in de uiteindelijke versie.
Converteer deze plaat ook naar CMYK - dan zie je hoe 'ie er eenmaal uit de printer uit ziet. Het contrast op de voorkant is denk ik dan verdwenen, en de vagere tekst op de achtergrond is dan hoogstwaarschijnlijk verdwenen :/. Zou nogal jammer zijn.
Na converteren is ie een stuk doffer, wat opzich logisch is....maar hier heb je een goed punt waar ik meer op moet letten. Printen met me HP deskjet doet t goed, maar 'echt' drukken gaat n stuk anders natuurlijk....
Het doet mij niet echt heel 'chemical' aan, maar dat kan zijn omdat ik alleen maar een motion blur op 0° zie. Weet je wat? Ik zal je even een eigen ideetje laten zien van hoe ik 't zou doen :)
Mja, omdat je dingen zelf ontwerp kan je weleens technieken zien ipv t eindresultaat. Dat heb ik zelf ook weleens.... maar ik ben benieuwd :)

ook bedankt voor de kritiek :)

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

En een lettertype van 1998 dat vind ik n beetje n gekke opmerking....
ik denk dat hij iets bedoelt in de trant van: that is so last year. :P

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

g00fy schreef op 21 August 2003 @ 16:42:
ja, klopt, in de uiteindelijke versie is t allemaal Choas. Trax wilde de jongen voor wie ik t maakte zelf. Het is een promo cd voor een aantal bedrijven die mix cd's uitgeven niks op grote schaal dus. Kheb t in me vrije tijd gemaakt voor em trouwens. En een lettertype van 1998 :{ dat vind ik n beetje n gekke opmerking....
Chaos, toch :P? Wat dat 1998 betreft - toen kwam Photoshop 5 uit en werd het min of meer 'echt' 'beschikbaar' voor de massa. Je zag toen ook een explosie van sites met tutorials voor allerhande dingetjes, en stijlelementen zoals chromen bolletjes, metalen tekst - enfin, spul dat je nog steeds terug kan vinden op de bekende sites daarvoor. Wat heeft het font er nu mee te maken? Tja, 't is inderdaad een beetje 'last year' omdat 't toen gezien werd als een 'modern' font, en iedere Jaap en zijn broer ging 't dus toepassen.

Ik raad je aan eens de DustBust collectie (www.dafont.com > even zoeken in Futuristic of zo) door te spitten, da's wat nieuwer.
Mja, omdat je dingen zelf ontwerp kan je weleens technieken zien ipv t eindresultaat. Dat heb ik zelf ook weleens.... maar ik ben benieuwd :)

ook bedankt voor de kritiek :)
We zijn er mee bezig, en graag gedaan ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Yoozer op 21-08-2003 16:52 ]

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Gitaarwerk schreef op 21 August 2003 @ 02:46:
hmz.. nieuws? persoonlijk vind ik dit al een heel stuk beter :)

Ik kies toch ervoor om mijn naam erin te houden.
[afbeelding]

[afbeelding]
nog comment?? :p

• pasta

pasta

Ondertitel

Ik heb wel een klein commentje.. als ik zou moeten kiezen tussen die twee logo's zou ik de tweede kiezen. Gezien die IMHO wat strakker oogt en iets beter leesbaar is.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mjaaa, zo'n script letter zou ik zelf in een logo nooit voor gaan, zeker niet icm met zo'n strak beeldmerk.
Eigenlijk vind ik die met dat grijze vakje nog beter dan deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

DarkX schreef op 22 August 2003 @ 13:07:
Mjaaa, zo'n script letter zou ik zelf in een logo nooit voor gaan, zeker niet icm met zo'n strak beeldmerk.
Eigenlijk vind ik die met dat grijze vakje nog beter dan deze twee.
hmz.. ik zal kijken of ik dat er netjes in kan verwererken. .dat grijs wordt trouwens zilver :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmmm. Wordt zilver niet iets te kitsch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

DarkX schreef op 22 August 2003 @ 13:45:
Hmmm. Wordt zilver niet iets te kitsch?
nee, niet zo verschrikkelijk glanzend.. gewoon grijs, maar het glimt wat .. ik heb hier al een voordrukje van een ander visitekaartje die mijn oom heeft..ziet er prima uit :)

edit : :)
ok..even wat anders eens gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/12.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/13.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/logo/14.gif
(zo te zien mag dit lettertype nog wat extra witruimte gebruiken )

[ Voor 33% gewijzigd door gitaarwerk op 22-08-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo een beetje bezig met pixelart de laatste tijd. Niet dat het echt goed is maar toch wil ik even wat comments horen over mijn 'kunsten'
Afbeeldingslocatie: http://molshoop.gentex.be/pixelart/pixelart1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://molshoop.gentex.be/pixelart/pixelart2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://molshoop.gentex.be/pixelart/pixelart3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://molshoop.gentex.be/pixelart/warrior.jpg
c&c pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 22 August 2003 @ 17:40:
[...]
[afbeelding]
(zo te zien mag dit lettertype nog wat extra witruimte gebruiken )
Bij die laatse vind ik het net lijken of er staat "Houtman Jordy Creative" - kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar normaal lees je van boven naar beneden niet van beneden naar boven en weer naar beneden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, creative vind ik trouwens niet echt een denderende naam om heel eerlijk te zijn :) Zo lekker nikszeggend, en het moet nog maar blijken of je creatief bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5

UDuckling5

Nachteend

Het is iig beter dan 'design & communication'.

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nah, daarbij heb ik een beter idee wat ie doet als bij "creative".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat oud spul opgedoken (doe niet zoveel meer in Photoshop), hier een plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/n.buitenhuis/images/newfresh.jpg

Verder heb ik nog een simpel paginaatje met meer fotosoep werk.

Klik hier

Enjoy!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
drwho81: Dat is allemaal niet echt mijn stijl/voorkeur :), maar ik zie wel dat je het programma onder de knie hebt/had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 19:24:
Ik heb nog wat oud spul opgedoken (doe niet zoveel meer in Photoshop), hier een plaatje.

[afbeelding]

Verder heb ik nog een simpel paginaatje met meer fotosoep werk.

Klik hier

Enjoy!!!!!!
ik zie wel iets in die style van jou oude werken.. nice :*)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 23:18:
Ik ben zo een beetje bezig met pixelart de laatste tijd. Niet dat het echt goed is maar toch wil ik even wat comments horen over mijn 'kunsten'
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
c&c pls
De figuurtjes zijn opzich wel mooi, (voor mijn doen wat klein :D) maar misschien kun je ze nog wat "shaden" enzo, (ligt er natuurlijk aan wat je wil, als je meer een cartoony style wil doen kun je beter niet al teveel shaden enzo,

Maar ligt er dus een btje aan wat je ermee wil enzo... .gloof ik.... (hmzz, ik heb wel eens duidelijkere c&c geleverd.. :P )

Kep ook weer wat lopen oefenen,

Hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/robotics/waterfall/waterfall.gif

Hier is voor de liefhebbert nog een pagina met alle stapjes die ik gemaakt heb te vinden.

Misschien is de lucht nog wat kaal... Maar ben nogal gaar van het watervalletje tekenen enzo, dus ik vindt hem wel af zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

DarkX schreef op 23 August 2003 @ 19:14:
Nah, daarbij heb ik een beter idee wat ie doet als bij "creative".
best lastig. .:) lol.. tja.. probleem is..ik ben er nu te lang mee bezig, zeker voor jezelf is het gewoon lastig.. (dat is bekend :P ) mijn oom gaat mij van de week even wat mee helpen.. een buitenstaander kan dat misschien nog even wat beter (oude rot ook in het vak :) )

design & communication heb ik vanaf gezien omdat het te breed is voor wat ik doe/ga doen.
Uiteindelijk wordt het wel 'communicatie & multimedia' dus ja :) .. moet ik nog enig wat over denken.. in ieder geval daar even niet de aandacht op, .. tot nu toe betekent het nog even niets.

Van deze laatste 3 logo's zie ik ook af, en val weer terug op de 'embryo'
hij gaat weer schuin worden.. en de rest ga ik nu nog zien :) over een weekie misschien meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 00:02:
[...]

De figuurtjes zijn opzich wel mooi, (voor mijn doen wat klein :D) maar misschien kun je ze nog wat "shaden" enzo, (ligt er natuurlijk aan wat je wil, als je meer een cartoony style wil doen kun je beter niet al teveel shaden enzo,

Maar ligt er dus een btje aan wat je ermee wil enzo... .gloof ik.... (hmzz, ik heb wel eens duidelijkere c&c geleverd.. :P )

Kep ook weer wat lopen oefenen,

Hier het resultaat:

[afbeelding]

Hier is voor de liefhebbert nog een pagina met alle stapjes die ik gemaakt heb te vinden.

Misschien is de lucht nog wat kaal... Maar ben nogal gaar van het watervalletje tekenen enzo, dus ik vindt hem wel af zo..
Ze zijn idd klein maar de bedoeling is om sprites te maken voor spelletjes ofzo. Daarom probeer ik figuurtjes te maken die klein zijn. Of is het beter van eerst grotere dingen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Gitaarwerk schreef op 24 August 2003 @ 00:18:
[...]

best lastig. .:) lol.. tja.. probleem is..ik ben er nu te lang mee bezig, zeker voor jezelf is het gewoon lastig.. (dat is bekend :P ) mijn oom gaat mij van de week even wat mee helpen.. een buitenstaander kan dat misschien nog even wat beter (oude rot ook in het vak :) )

design & communication heb ik vanaf gezien omdat het te breed is voor wat ik doe/ga doen.
Uiteindelijk wordt het wel 'communicatie & multimedia' dus ja :) .. moet ik nog enig wat over denken.. in ieder geval daar even niet de aandacht op, .. tot nu toe betekent het nog even niets.

Van deze laatste 3 logo's zie ik ook af, en val weer terug op de 'embryo'
hij gaat weer schuin worden.. en de rest ga ik nu nog zien :) over een weekie misschien meer :)
Whahaha, Design en Communication is te breed, dus je kiest voor Creative :P Sorry, dat klinkt wel geinig :)

Namen zijn niet zo mijn sterkste kant, maar ik zal es meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 10:20:
[...]

Ze zijn idd klein maar de bedoeling is om sprites te maken voor spelletjes ofzo. Daarom probeer ik figuurtjes te maken die klein zijn. Of is het beter van eerst grotere dingen te maken?
Nee ik denk dat het niet veel uitmaakt.. (ik vindt zelf kleine dingen wel wat moeilijker te pixelen) Maar das natuurlijk heel persoonlijk :P

(ikzelf ben eigenlijk stiekem ook nietzo goed in poppetjes/beestjes pixelen,
daarom teken ik liever boompjes...

hmz... moet maar eens gaan oefenen op poppetjes.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2003 @ 13:07:
[...]

Nee ik denk dat het niet veel uitmaakt.. (ik vindt zelf kleine dingen wel wat moeilijker te pixelen) Maar das natuurlijk heel persoonlijk :P

(ikzelf ben eigenlijk stiekem ook nietzo goed in poppetjes/beestjes pixelen,
daarom teken ik liever boompjes...

hmz... moet maar eens gaan oefenen op poppetjes.. :D
Persoonlijk vindt ik de poppetjes er niet echt heel goed uitzien, ben nog maar en dag of vier (lees in totaal een uur of 6) ermee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een beetje in de eboy jerko stijl geprobeerd,
gaat wel redelijk volgens mij... (ongeveer een uur aan gewerkt)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/robotics/eboyish.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

DarkX schreef op 24 August 2003 @ 10:41:
[...]

Whahaha, Design en Communication is te breed, dus je kiest voor Creative :P Sorry, dat klinkt wel geinig :)

Namen zijn niet zo mijn sterkste kant, maar ik zal es meedenken :)
:D , ik ben op dit moment maar bezig gegaan aan de website.. zit alleen met et probleem dat ik wat ruimte moet opzoeken.. :)

is wel een oplossing voor te vinden.. in flash bijvoorbeeld.. maar ik vind niet zo fijn om dingen in flash te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5

UDuckling5

Nachteend

Communication en Design is iig ook te breed. Communicatie is bijv. ook post, telefoon en telegraaf, en ik denk niet dat je je daarmee bezig houdt.

Design kan ook architectuur, meubelontwerp of webdesign zijn.

Ik vermoed dat je alleen webdesign gaat doen, dus neem dan gewoon "webdesign''. Een logo is er in de eerste plaats om duidelijk en herkenbaar te zijn, en met die brede aspecten eronder is het iig niet duidelijk.

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tja, communicatie met ontwerpen heeft niets met post & telefoon & telegraaf te maken ;)
en webdesign?? mwha.. dat is niet alleen wat ik wil gaan doen :D
(ik ga trouwends wel communicatie & multimedia volgen op hbo over een paar jaar)

verder wat ik ga doen? :
Klein productfotografie, logo's & huisstijlen ontwerpen voor kleine bedrijven, stukje 'smartphone rescources' (<-- homescreens, ring&smstones, kleine applicaties, internetservices voor smartphone) , webdesign, audio

concreet is het allemaal op dit moment niet. Maar even int kort staat ^^ wat er allemaal ongeveer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van mijn weinige 'grunge' escapades... tribute to vash 'the stampede'
c&c altijd welkom
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/kersteman/vash.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Trigun ownage (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Gitaarwerk schreef op 24 August 2003 @ 20:32:
tja, communicatie met ontwerpen heeft niets met post & telefoon & telegraaf te maken ;)
en webdesign?? mwha.. dat is niet alleen wat ik wil gaan doen :D
(ik ga trouwends wel communicatie & multimedia volgen op hbo over een paar jaar)

verder wat ik ga doen? :
Klein productfotografie, logo's & huisstijlen ontwerpen voor kleine bedrijven, stukje 'smartphone rescources' (<-- homescreens, ring&smstones, kleine applicaties, internetservices voor smartphone) , webdesign, audio

concreet is het allemaal op dit moment niet. Maar even int kort staat ^^ wat er allemaal ongeveer komt.
Hmmm. Commercial Media misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw poppetje gemaakt zonder zwarte lijnen. Misschien niet echt mooi maarja, je kan maar proberen. :+
Afbeeldingslocatie: http://molshoop.gentex.be/pixelart/pixelart5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.guerillart.nl/images/screens/ga260803.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 00:40
Wheeeee
Eindelijk heb ik weer eens wat prut uitgespuugd die 't waard is om hier te posten:
Klik voor de volledige prutzooi :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/markhuizing/tnsunshine.png

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat is het? Een neontekening met een heel fijn maasnet eroverheen? Leuk onderwerp... maar... k weet niet.

Ik zal even vertellen wat ik ga posten. Ik vertelde ooit tegen een muts die ik kende dat ik gek was van No Doubt, dus zij sprong een gat in de lucht en gaf mij de week daarop een leuke poster uit de Hitkrant van Gwen Stefani. Ik natuurlijk weer helemaal blij.
Die poster heeft 4 jaar, als het al niet meer is, op mn deur gehangen, en het is vrij dun glanspapier dat langzaam is gaan vergelen. Nu ik in een copyshop werk, en de printjes op A1 formaat mét werknemerskorting niet meer stervensduur zijn, vond ik het tijd deze poster het eeuwige leven te geven. Ingescand op 400 dpi, met een iBookje mee naar huis genomen in 8 delen, die hier thuis op mn snelle bak aan elkaar gephotoshopped, alle frunnikjes en fratseltjes eruit...
En daar is ie dan, layered 1,2 gig groot :o maar wel op 53x87 cm (don't ask me why) en 400 dpi. Ik zet m weer op de iBook, en morgen gaat hij uitgeprint worden. En...mag hij weer een paar jaar aan de muur hangen d:)b
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/gwen_poster.jpg
Dit is dus de 800xnogwat versie, ik heb m hier dus als *huge*.

En ja, die 'vaagheid' aan de linkerkant krijg ik niet netjes weg... :|

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Dark Blue schreef op 29 August 2003 @ 01:43:
Wat is het? Een neontekening met een heel fijn maasnet eroverheen? Leuk onderwerp... maar... k weet niet.
Nope, 't zijn allemaal standaard effecten uit PSP.

Eerst een paar dikke lijnen willekeurig over 't vlak gezet, dan een spiraal eroverheen (geometrisch effect), pixeleren, bolvorm, alle lijnranden zoeken, 2.00 gaussian blur, twee keer (verschillend) belichtingseffect zon, gaussian blur, pixeleren, twee keer alle lijnranden zoeken.

Nou ja, van de volgorde ben ik niet meer zo heel zeker. Maar dat is ongeveer wat er inzit.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baby stickman :+

Afbeeldingslocatie: http://web.macosx.nl/~aracon/stickman/stickman_veersemeer3.jpg

damn t kleur voor geen meter op deze achtergrond :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Dark Blue schreef op 29 August 2003 @ 01:43:

Ik zal even vertellen wat ik ga posten. Ik vertelde ooit tegen een muts die ik kende dat ik gek was van No Doubt, dus zij sprong een gat in de lucht en gaf mij de week daarop een leuke poster uit de Hitkrant van Gwen Stefani. Ik natuurlijk weer helemaal blij.
Die poster heeft 4 jaar, als het al niet meer is, op mn deur gehangen, en het is vrij dun glanspapier dat langzaam is gaan vergelen. Nu ik in een copyshop werk, en de printjes op A1 formaat mét werknemerskorting niet meer stervensduur zijn, vond ik het tijd deze poster het eeuwige leven te geven. Ingescand op 400 dpi, met een iBookje mee naar huis genomen in 8 delen, die hier thuis op mn snelle bak aan elkaar gephotoshopped, alle frunnikjes en fratseltjes eruit...
En daar is ie dan, layered 1,2 gig groot :o maar wel op 53x87 cm (don't ask me why) en 400 dpi. Ik zet m weer op de iBook, en morgen gaat hij uitgeprint worden. En...mag hij weer een paar jaar aan de muur hangen d:)b
[afbeelding]
Dit is dus de 800xnogwat versie, ik heb m hier dus als *huge*.

En ja, die 'vaagheid' aan de linkerkant krijg ik niet netjes weg... :|
vet! die poster heeft ook echt een paar jaar op mijn kamerdeur gehangen! alleen helaas ben ik 'm kwijtgeraakt nadat we verhuist zijn....maarja. jammer alleen dat je 'm in de directory 'crap' hebt staan :)

sorry voor het offtopic geneuzel, post vandaag of morgen weer wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

/dev/null schreef op 29 August 2003 @ 18:03:
[...]

vet! die poster heeft ook echt een paar jaar op mijn kamerdeur gehangen! alleen helaas ben ik 'm kwijtgeraakt nadat we verhuist zijn....maarja. jammer alleen dat je 'm in de directory 'crap' hebt staan :)

sorry voor het offtopic geneuzel, post vandaag of morgen weer wat nieuws.
:P mijn 'meuk' directory van Stylite, dus alles wat ik hier op GoT post, heet gewoon 'crap'. Dus als ik je een keer fotosoep, hoe lief ik je ook vind, alles valt onder crap :+

Wil je hem hebben? Ik kan er twee afdrukken... kosten 6,50 en dan nog het verzenden in een koker... als je geinteresseerd bent hoor ik het wel :)

Maargoed, ik heb hem dus vandaag proberen af te drukken, ik had een bestand van 1,2 gig, die hele rataplan van de iBook naar de iMac, en toen als pdf naar de printerserver... "Edox error: File size too big" |:(
En dat blééf ie volhouden :'( ook toen ik mijn geweldige highres plaat verkleinde naar een medium (6) jpeg :r van 5 mb... zelfs importeren in InDesign en dán printen gaf gewoon vrolijk dezelfde error... :'( Ik kon wel JANKEN! :(
Ik heb later nog wel een kaartje afgedrukt vanuit InDesign dus het lag niet aan de copier. Nu staat de poster dus op de mac, in alle mogelijke formaten, dpi's en bestandsformaten, maar afdrukken, ho maar. Ja, per ongeluk stuurde ik hem naar de zwartwit copier, en daar kwam hij op A3 uit, maar die heb ik onderweg naar huis uit mn tas laten vallen :| (pech, ding was toch niet om over naar huis te schrijven).

Maandag ga ik dat ding dus gewoon direct naar de grote HP 500 sturen, tis even hopen dat er geen foutjes in zitten dan, maar onze kleurencopier kan bestanden van 5 mb al niet meer aan... belachelijk gewoon...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
en een 800*600 backgroundje voor m'n band. waarom 800*600 weet ik ook niet, heb geen zin om 'm overnieuw te maken op 1280*1024...:p

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzsite.nl/chris/gal.jpg
*clickable*

misschien dat ik dat raster maar weghaal, vind het eigenlijk wel lelijk. maarja.

en nog een (onserieus) design voor een cd-hoesje:

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzsite.nl/chris/gal_cd.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door chris op 29-08-2003 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na vele jaren heb ik het potlood maar weer eens ter hand genomen :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/tek3.jpg

mijn 3e probeersel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 17:19:
na vele jaren heb ik het potlood maar weer eens ter hand genomen :Y)

[afbeelding]

mijn 3e probeersel
Daar is Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 4 voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoeps... niet goed gekeken dus.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Heb ff gauw logotje in mekaar gezet voor m'n site :)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamezonly.madsims.net/portal/images/themes/theme_tmjgalpha/logobg1.jpg

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Blade_V schreef op 30 augustus 2003 @ 22:06:
Heb ff gauw logotje in mekaar gezet voor m'n site :)
[afbeelding]
Dat zie ik ja, heb je ook iets zelf gemaakt ervan, (behlve de letters).

Be Creative.. Be Original.. :)

nog steeds een nickchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een foto-edit die ik gemaakt heb n.a.v. een photoshoptopic op een ander forum:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=36509&check=38fba2

het origineel:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=36391

========================

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Laatst online: 31-08 09:33
Leuk dat je het probeert, maar dit ziet er niet uit alsof je hier echt serieus mee bezig bent geweest. Zelfs het meest simpele aspecten zijn al niet op gelet: de hoofden zijn veel te groot en snijden niet goed af tegenover objecten ervoor/er achter. De kleur van de auto is wel behoorlijk netjes veranderd, maar niet subtiel genoeg. Het rood is zo overdreven dat het er niet meer realistisch uitziet, gezien de kleurstelling van de foto als geheel.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 31 August 2003 @ 21:33:
Leuk dat je het probeert, maar dit ziet er niet uit alsof je hier echt serieus mee bezig bent geweest. Zelfs het meest simpele aspecten zijn al niet op gelet: de hoofden zijn veel te groot en snijden niet goed af tegenover objecten ervoor/er achter. De kleur van de auto is wel behoorlijk netjes veranderd, maar niet subtiel genoeg. Het rood is zo overdreven dat het er niet meer realistisch uitziet, gezien de kleurstelling van de foto als geheel.
heb het idd in een kwartiertje gemaakt ;) Ik zal een keertje wat andere pics posten (van meer niveau ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien deze vooral muiswerk is maar hier:

Afbeeldingslocatie: http://213.46.11.236/Type_PrinceOfDarkness3.jpg

Ik had niets te doen, dus ging ik maar het mannetje wat ik altijd naast mijn tags teken in Flash uitwerken :)
(elke keer dat ik Type weer eens in semi-graffitistijl neerzet komt dat mannetje ernaast te staan, maar normaal zonder staf, zonder hoorns, en zonder staartje. En de rode kleur wordt dan vervangen door een #00FF00)

• stefanvverk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hai,

Sorry, ik weet het, ik = een n00b, maar tóch heb ik 1 klein vraagje;
Welk programma zou ik moeten gebruiken voor iets als;
Afbeeldingslocatie: http://amdwallpapers.lunarpages.com/gallery/albums/userpics/normal_LoadedIIScreen.jpg
??

Maar ook:
Afbeeldingslocatie: http://amdwallpapers.lunarpages.com/gallery/albums/userpics/AbstractNH2/normal_abstract1600_4_103.jpg

Ik gok Adobe Photoshop (7), maar dan:
Hoe maak ik dan "gewone" figuren, zoals hier;
Afbeeldingslocatie: http://amdwallpapers.lunarpages.com/gallery/albums/userpics/AbstractNH2/normal_abstract1600_4_010.jpg

??

Alvast HEEL erg bedankt,

Steve

Verwijderd

stefanvverk schreef op 04 september 2003 @ 15:22:
Hai,

[afbeelding]
??

Maar ook:
[afbeelding]

[afbeelding]

??

Alvast HEEL erg bedankt,

Steve
Voor die eerste heb je een 3D programma nodig zoals 3ds Max.
Die tweede is gewoon in photoshop gebrusht denk ik, hiervoor moet je wel aardig wat oefenen want daar zijn skills voor nodig. Ik zelf ben ook al een tijdje bezig om zulk soort dingen te maken maar het wil niet echt lukken :(
Figuren zoals in die derde zijn gewoon met de pentool in photoshop te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik kan er nog iets aan toevoegen, het is mogelijk om het te maken met adobe photoshop, maar vanwege limitaties in psp gebruiken vaak mensen een 3d programma zoals 3dsmax of maya. Dit importeren zij dan naar psp en gaan er volgens mee verder. En denk niet dat dit gasten zijn die 3 dagen psp hebben. Dit is professioneel.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

stefanvverk schreef op 04 September 2003 @ 15:22:
Hai,

[afbeelding]
Bryce. Die heeft namelijk niet zoals 3dsmax gekkigheden als je inzoomt, omdat 'ie eerder een raytracer is dan een scanline renderer. Is ook makkelijker te leren, dus leuk als je een n00b bent. Knal er een chroom-textuurtje op, maak een leuke environment, kleur 't qua Hue en Saturation wat bij in Photoshop, klaar.
Maar ook:
[afbeelding]
Die is helemaal mogelijk met Photoshop, The Gimp, of Paint Shop Pro. Hoe? Er is niet echt een 'hoe', al kan je deze wel deconstructen zodat je iets krijgt dat er op lijkt. Staat ook niet in een tutorial hoe je dit doet, het is gewoon de kennis van wat het programma kan keihard toepassen.
Beetje onzinnige gok. 5.0 kan het zelfs, en 4.0 als je een tikkeltje masochistisch bent ;). Maar The Gimp en Paint Shop Pro kunnen het ook. Alles wat je moet kunnen is het maken van cirkelvormige selecties, Gaussian blur, blending modes ondersteunen zoals Color Dodge, en Hue/Saturation tools hebben. Klaar.
[afbeelding]

??

Alvast HEEL erg bedankt,

Steve
Je hoeft er je naam niet onder te zetten. "Gewone" figuren bestaan trouwens niet. Iets als wat je nu laat zien kan met van alles gemaakt zijn; AutoCAD, Illustrator, Photoshop, Freehand, PSP, en alweer the Gimp - alles dat toelaat dat je een vorm kopieert, de kopie vervolgens een aantal graden draait, en nog een kopie maakt die je dan weer wat verder draait en zo voort totdat je weer aan 't einde uitkomt. Dan smijt je de hele hap samen en jaagt er een aantal filters overheen. Bolletjes : precies hetzelfde.

De wallpapers die je trouwens laat zien getuigen niet echt van hoge Photoshop-skills. Misschien dat ze in 1998 of zo gaaf waren, nu vallen ze een beetje (op de bovenste na) tegen. Die bovenste kan nog geremixed worden tot iets dat een beetje up to date is.

Leer gewoon hoe dat programma werkt. Leer wat elke tool doet, wat je al kunt met selecties, layers en blending modes is al een jaar studeren waard.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.