nog steeds een nickchange
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Imo is het duidelijk te zien.
Maar na even geklooid te hebben met levels, krijg ik het toch niet beter dan dit.
Zit het hem misschien in het verschil van kwaliteit van de onderdelen?

Ik zeg nog niet wat ik denk dat er niet klopt, dan kan ik beter bepalen of
anderen het ook zien.
Even wat bijgewerkt...moet nu al iets beter zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Phaerion op 26-07-2003 14:57 ]
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Als je de kwaliteit van het gehel wat naar beneden schroeft wordt het makkelijker te herkennen, dus her en der wat spelen enzo
|>
Nu zou het dus beter moeten zijn.
Maar ik geloof dat ik beter niet teveel onderdelen moet gebruiken die eerst
nog helemaal op maat gemaakt moeten worden.
Want die vogels heb ik toch nog een aardig eind moeten vergroten.
En er zat idd wel een hoop verschil tussen de kwaliteit van de onderdelen.
Dat blijf ik altijd een groot struikelblok vinden.
Strand heb ik er ff voor de wip ondergeknald, zit er niet in de final in

Groene string is er ff snel ingesoept, wist niet zeker hoe de policy zat rond artistiek naakt
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Met tekenen doe ik dat ook regelmatig.

Het maakt het geheel wat sierlijker imo.
Maar het geeft wel een bepaald effect.
Ja, en of dat mooi is....dat is te bepalen aan degene die het aanschouwt.
* Phaerion It's all in the eye of the beholder.
Ik zag het laatst ook ergens in een paar bronzen sculpturen.
Te lange en te slanke armen en benen.....maar het beeld sprak er wel
heel erg door.
[ Voor 26% gewijzigd door Phaerion op 26-07-2003 16:55 ]
Verwijderd

graag weer commentaar, enne darkX ik wil je wel een keer de platen geven die ik gebruikt heb... dan zou ik graag ff willen zien hoe het wel mooi zou zijn
Dit komt gewoon echt TE chaotisch over, gebruik minder kleuren door elkaar of pak kleuren die qua tint bij elkaar passen.. het lijkt me ook niet dat je met zulke verschillende grafische objecten (foto's, logo's, letters van verschillende lettertypen, sprites, weet ik wat nog meer) die je nu in je tekening verwerkt hebt tot een mooi resultaat kunt komen.Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 21:24:
ok nog maar eenstje dan, deze keer MET een doel --> namelijk het maken van een "player-sign" voor mezelf.
[afbeelding]
graag weer commentaar, enne darkX ik wil je wel een keer de platen geven die ik gebruikt heb... dan zou ik graag ff willen zien hoe het wel mooi zou zijndan leer ik er ook nog wat van
Er is geen samenhang.. het zijn gewoon een hoop zaken die je bij elkaar hebt gepleurd in een vierkant van x * x aantal pixels.
[ Voor 9% gewijzigd door tec op 27-07-2003 21:53 ]
Er zijn duizenden tutorials over hetzelfde, dus je had zelf waarschijnlijk ook al beredeneerd dat je waarschijnlijk iets soortgelijks was tegen gekomenVerwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 14:01:
De tutorial die jij er van gemaakt hebt ? http://www.fresherimage.com/Tips/Photoshop/PlasticButton/
Ik weet niet meer precies op welke website die tutorial stond, maa dar was precies dezelfde button. Je mag heus wel toegeven dat je een tutorial gebruikt hebt ipv geschreven...
En ach, als je me niet gelooft dan prima hoor

Beetje jammer dat mensen meteen al moeite hebben met het feit dat je geen tutorial gebruikt hebt, maar er gewoon een zelf hebt geschreven.
(hell, een aqua tutorial is nou niet bepaald moeilijk)
[ Voor 5% gewijzigd door Booster op 27-07-2003 22:14 ]
Waarom Is Dit Plaatje Niet Esthetisch Verantwoord:Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 21:24:
ok nog maar eenstje dan, deze keer MET een doel --> namelijk het maken van een "player-sign" voor mezelf.
[afbeelding]
graag weer commentaar, enne darkX ik wil je wel een keer de platen geven die ik gebruikt heb... dan zou ik graag ff willen zien hoe het wel mooi zou zijndan leer ik er ook nog wat van
Maar ik ben de kwaadste niet. Moet dit geval zo groot zijn of wordt 't een of andere signature die je op een forum gaat gebruiken? Vanwege bovenstaande verbale rottigheid wil ik wel iets gaafs voor je in elkaar draaien, als je dat dan ook s.v.p. gaat gebruiken i.p.v. dit
[ Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 27-07-2003 23:17 . Reden: tact ]
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd

Een korte samenvatting van te veel vrije tijd hebben (ze zijn al een aantal jaartjes oud, nu bijna geen vrije tijd meer

anyhoe, ik speel het hele spel niet eens maar ben er toch wel lekker trots op.
En nou ik toch een plaatje heb moet ik het misschien ook maar es gaan spelen... ghehehe
c&c natuurlijk altijd welkom
[edit]
ja, ik weet dat de stempel nogal prutserig is maar ik wist niet hoe ik er 'gaten' in moest laten vallen en het is ondertussen wel half zes in de ochtend jah! ik wil slapen!
(owh en raad es welk lettertype... lol. maar hij leek toch echt het meest op het mohaa logo)
[edit 2]
kon het niet laten, beetje met gummetje de stamp vager zitten maken en vind em wel best zo. nou echt

[ Voor 61% gewijzigd door wacco op 28-07-2003 06:03 ]
Argh, dit kan echt niet. Is die vorige plaat toch stuk rustiger. Check yoozer voor uitgebreid commentaar.Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 21:24:
[afbeelding]
Maar die plaat mag je best een keer mailen, ben zelf geen super leete designer, maar kan allicht iets beters maken dan dat. Kun je daarna de PSD bekijken voor de hoe en wat.
Verwijderd

Ik probeer dus een huisstijl te maken,
hierboven heb ik al de kleuren, het logo en het lettertype dat ik denk te gebruiken.
Ik dacht eventueel nog een 3e kleur te zoeken voor op de site te gebruiken.
Enige comment over het logo of advies over een kleur?
Nisl
voor de rest doet het kleurengebruik mij aan een ander logo denken, maar ik kan er niet opkomen van wat.
Ik weet nog niet zo of dit logo zo goed blijft hangen.
eej, joehoe! hiero! wat kan ik er nog aan verbeteren? is ie een beetje mooi zo?
sorry, maar waarom reageerd niemand op mijn plaatjes?MrZed schreef op 26 juli 2003 @ 00:27:
Ben nog maar een beginner op het gebied van foto bewerking maarja als je niet blijft oefenen en proberen en testen leer je het nooit.
dus bij deze:
#1: Deze heb ik pas geleden gemaakt.
[afbeelding]
grote versie 767 x 575 pixels
#2: Deze is al wat langer geleden.
[afbeelding]
grote versie 878 x 686 pixels
De afbeelding is hier een beetje verpest.. dus plz neem de tijd en moeite om de grote versie te bekijken![]()
c&c plz..
Verwijderd
Ze wilde iets geks om op te vallen tijdens de jaarlijkse Eureka-week.....
Dus deze is het geworden:

De bon onderaan wordt ook gebruikt als flyer....
ze waren er helemaal gek van...

was zelf niet echt te spreken over het lettertype, maar was nogal short-notice allemaal...
Verwijderd
Hier een verkleinde versie van een redelijk recente creatie. Compleet met eigen foto's gemaakt en getekend:

(origineel formaat 1831 * 3000 pixels)
Ik heb voor mijn oma een borduurpatroon gemaakt aan de hand van een tekening die ze had en dat is eigenlijk wel grappig. Er is namelijk eigenlijk geen verschil tussen pixel-art en borduurpatroontjes. Waarom zie ik nooit vette pixel-art geborduurd

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
|>
Verwijderd
Hier staat een wat grotere versie: http://www.deviantart.com/view/2321832Oogst schreef op 29 juli 2003 @ 22:10:
Kwil eigenlijk wel een linkje naar een grotere versie van dat design van je, Iguana, want dit ziet er op dit formaat al erg cool uit.
(nog steeds niet maximaal formaat).
Gaaf idee trouwens om je pixelwerk maar meteen voor je oma's borduurwerk te maken, dan gebeurt er ook nog eens iets mee!
Verwijderd
CoolOogst schreef op 29 July 2003 @ 22:10:
Kwil eigenlijk wel een linkje naar een grotere versie van dat design van je, Iguana, want dit ziet er op dit formaat al erg cool uit.
Ik heb voor mijn oma een borduurpatroon gemaakt aan de hand van een tekening die ze had en dat is eigenlijk wel grappig. Er is namelijk eigenlijk geen verschil tussen pixel-art en borduurpatroontjes. Waarom zie ik nooit vette pixel-art geborduurd, en dan bedoel ik dus die grappige isometrische dingen? Anyway: dit heb ik handmatig gepixelneukt, en dit is dus gewoon een ouderwets soort borduur-ontwerp.
[afbeelding]

2 fotootjes aan elkaar gelast, zelf gemaakt in amsterdam en de eerste keer dat ik zoiets probeer.
Ik moet nog even kijken of ik deze plaat nog uitbreid.
Zeg maar wat jullie ervan vinden

En de originele foto:

Anyway, niet meer dan een vingeroefening dus. Ik sta net aan het begin van mijn Fireworks MX avonturen en grafische vormgeving, dus ik wil graag nog veel leren. Dit stukje van GoT is daar al heel handig in gebleken met tutorials, tips, trics en niet onbelangrijk, inspiratie.
Ik gebruik overigens Fireworks om een lekkere start te maken voor de rest van de Macromedia Studio MX suite. Photoshop komt wel als ik wat meer ervaring heb
[ Voor 24% gewijzigd door Lodewijkvdb op 30-07-2003 01:15 . Reden: UBB code gefixed :) ]
Maar wel leuk om als eerste comment een compliment te krijgen
Toen ik een beetje zat te speken met cirkels in illustrator kwam er op een gegeven moment een Ying Yang achtig figuur uit, wat ook wel weer leek op het logo van flash, de 'f' het rode rondje.
Na de eerste schetsen even deze uitwerking. Omdat het voor een splashsreen is wil ik eigenlijk nog wel wat toevoegen.
C+c welkom

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Wel geinig, misschien ietsje te vaag in het bovenste stuk. Welke kerk ligt trouwens aan de basis van da ding onderaan?Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 21:32:
Alweer een hele lange tijd geleden dat ik hier wat 2d-werkjes gepost heb.
Hier een verkleinde versie van een redelijk recente creatie. Compleet met eigen foto's gemaakt en getekend:
[afbeelding]
(origineel formaat 1831 * 3000 pixels)
Verwijderd
Die is inderdaad ook al een paar jaartjes oud4Real schreef op 30 July 2003 @ 14:20:
[...]
lol die ring heb ik jaren geleden ook keer gemaaktleuk om te zien dat mensen dat nogsteeds maken

en een logo en banner die ik voor een maat van me uit engeland ontworpen heb, eerst met 3dmax, maar daarna flink aan gefotosoept dus ik plaats hem toch maar onder 2D

pics zijn klikbaar, aangezien ik geen kleinere versies online heb staan en zuinig moet zijn met mijn host-ruimte
[ Voor 30% gewijzigd door floriske.nl op 30-07-2003 23:09 ]

Goed genoeg voor een random headeertje
Tja wat moet ik zeggen...ziet er netjes uit. Alleen zoals je zelf al zegt, past de rode stempel niet echt lekker in het plaatje. En die Smiley die eronder zit ( ;D ) vind ik niet echt bij de rest van het plaatje passen...wacco schreef op 29 July 2003 @ 00:09:
nou ja zeg, zit ik te prutsen tot ik er bij neerval, geen commentaar
eej, joehoe! hiero! wat kan ik er nog aan verbeteren? is ie een beetje mooi zo?
Wel lachen dat je "C&C zijn welkom" onder Medal of Honor zet
@Blaze op 29.07:
Nette poster, zeker als je het heel snel hebt gedaan! Heette die zeep ook echt Alcazar of heb je ook het zeepstuk bewerkt?
@Iguana op 29.07:
@Oogst op 29.07:
Heel stoer idee om pixelart / borduurwerk te combineren... Eigenlijk is pixelart dus een heel oude art
@armyantlyrix op 29.07:
Tja nette foto geworden, als je goed zoekt zie je de plakrand nog wel, vooral als je naar de boom kijkt, daar zie je het zowel in kleur als in scherpte.
@Mpegernie op 30.07:
Als die highlight rechtsonder wat minder sterk wordt, dan wordt de plaat wat rustiger...verder vind ik hem erg relaxed.
@Floriske.nl op 30.07:
Dat logo lijkt me iets te omvangrijk om goed te blijven hangen. Ik hou persoonlijk erg van simpele logo's...niet te veel tekst, geen textures, minimum aan kleuren (dit lijkt me een ramp om te laten drukken). De platen zien er netjes uit, maar lijken me als logo niet zo lekker bruikbaar.
@Maffioso op 04.08:
Staat die tempel nu in de fik? Dat is met niet helemaal duidelijk (ik denk van wel, maar zeker ben ik er niet van). En als ie in de fik staat, zou de rook volgens mij iets zwarter moeten zijn, witte rook komt van vuurtjes waar het allemaal wat gecontroleerder verbrandt. Daarnaast zou ik de tempel ook wat meer verwaarloosd hebben verwacht als ie echt "lost" was geweest, zeker omdat ie in een duidelijk onstabiele rotswand verwerkt is. Hij is nu net iets te netjes voor een lost temple... Overigens vind ik het wel een mooie plaat, zou al blij zijn als ik dat zelf kon maken. Waar is dat tutorialforum eigenlijk?
@Switch op 05.08:
Nette header, de coffee valt alleen niet zo op, die letters zijn wel erg dun. Heb je trouwens bewust de letters "or" van Morning in tikje groter gemaakt dan de "ning"? Zo ja, waarom eigenlijk?
Ik heb trouwens ook wel zin in koffie
Het is bij Virtual Sickness trouwens niet misc -> wallpapers, maar The gallery -> wallpapers. Wel nette platen, ook al hou ik zelf niet zo van die stijl...maar smaken verschillen gelukkig
En nu zelf weer eens aan de slag

Verwijderd
Nee, inderdaad bewerktBladeMaster schreef op 05 August 2003 @ 10:26:
@Blaze op 29.07:
Nette poster, zeker als je het heel snel hebt gedaan! Heette die zeep ook echt Alcazar of heb je ook het zeepstuk bewerkt?
morgen komt ie terug van de drukkerij... ben benieuwd...
de bonnen onderin op de posters zijn dus de A6 "flyers" geworden, die op tijdens de Eurekaweek worden uitgedeeld, dus ook wel lekkere grote bekendheid!
Ze zijn ook puur voor gebruik op het web bedoeld en zullen nooit gedrukt worden. Het is dus niet Echt als logo bedoeld, maar meer ter verfraaiing van zijn websiteBladeMaster schreef op 05 August 2003 @ 10:26:
..........
@Floriske.nl op 30.07:
Dat logo lijkt me iets te omvangrijk om goed te blijven hangen. Ik hou persoonlijk erg van simpele logo's...niet te veel tekst, geen textures, minimum aan kleuren (dit lijkt me een ramp om te laten drukken). De platen zien er netjes uit, maar lijken me als logo niet zo lekker bruikbaar
........
Verwijderd

Mijn Logitech Z-640

Javaanse Jonges 3/4e met floetjes en mijn asbak:

Ja, hij is eigk ook nog niet klaar, ben neit helemaal tevreden over die 'Coffee' maar weet niet waar ik m'n moet laten. En OMGBladeMaster schreef op 05 August 2003 @ 10:26:
Even een hele bult aan reacties, dit is mijn favo topic hier (samen met de cartoon sequence dan) en het is me wat stilletjes nu. Dus ff wat input...
@Switch op 05.08:
Nette header, de coffee valt alleen niet zo op, die letters zijn wel erg dun. Heb je trouwens bewust de letters "or" van Morning in tikje groter gemaakt dan de "ning"? Zo ja, waarom eigenlijk?
offtopic:
Ik heb trouwens ook wel zin in koffie

Verwijderd
Thnx voor je comment. Ja nu je het zegt, die rook is idd te licht. Het wast eigenlijk ook niet de bedoeling om echt een "lost" temple te maken, maar ik had dit plaatje af en ik ben nogal slecht in titels verzinnen en dit kwam ineens in me op dus daaromBladeMaster schreef op 05 August 2003 @ 10:26:
[...]
@Maffioso op 04.08:
Staat die tempel nu in de fik? Dat is met niet helemaal duidelijk (ik denk van wel, maar zeker ben ik er niet van). En als ie in de fik staat, zou de rook volgens mij iets zwarter moeten zijn, witte rook komt van vuurtjes waar het allemaal wat gecontroleerder verbrandt. Daarnaast zou ik de tempel ook wat meer verwaarloosd hebben verwacht als ie echt "lost" was geweest, zeker omdat ie in een duidelijk onstabiele rotswand verwerkt is. Hij is nu net iets te netjes voor een lost temple... Overigens vind ik het wel een mooie plaat, zou al blij zijn als ik dat zelf kon maken. Waar is dat tutorialforum eigenlijk?
Tutorialforums vind je hier: http://www.tutorialforums.com echt een forum voor iedereen die net met photoshop en graphics begint. Verwacht dus geen grafische meesterwerken hier

hij is klikbaar voor een grotere versie,
het was voor mij meer een beetje experimenteren met het leuk
overbrengen van licht. en kwam tot de conclusie dat je 3d looky dingen
best makkelijk in photoshop maakt
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
* MrZed kuchtMrZed schreef op 26 July 2003 @ 00:27:
Ben nog maar een beginner op het gebied van foto bewerking maarja als je niet blijft oefenen en proberen en testen leer je het nooit.
dus bij deze:
#1: Deze heb ik pas geleden gemaakt.
[afbeelding]
grote versie 767 x 575 pixels
#2: Deze is al wat langer geleden.
[afbeelding]
grote versie 878 x 686 pixels
De afbeelding is hier een beetje verpest.. dus plz neem de tijd en moeite om de grote versie te bekijken![]()
c&c plz..

Okay dan, ook voor jou een comment...laat me beginnen met zeggen dat dit totaal niet mijn stijl/smaak is. Ik heb het niet zo op die mismaakte mensen en horrorbeelden. Om toch op je plaatjes te reageren:
De eerste (summer 2022): Ik snap niet precies wat je met de plaat wil zeggen, maar mijn indruk is dat je wil aanduiden dat het in 2022 op de aarde niet zo'n pretje meer is in de zomer.
Hier op mijn kamertje geldt dat overigens al in 2003...pfff 36 graden
Ik vind in dat geval het contrast tussen de kop en de achtergrond nogal groot, de achtergrond ziet er redelijk normaal uit (als een winter/herfst tafereel dan). Het verschil in de ogen snap ik niet en het linkeroog vind ik niet zo goed blenden in de hoofdstructuur. Dat geldt overigens ook voor alle drie de scheuren, die liggen me er wat te veel bovenop.
De tweede ("roken is dodelijk"): Ook al is deze langer geleden, ik vind hier de blending van de strepen beter gelukt dan de scheuren in de eerste. Hoewel met name de streep op het voorhoofd een iets te lichte rand heeft ten opzichte van de rest van de huid. Het openbrekende hoofd van alle rook (zo zie ik het plaatje) is me wat te makkelijk gedaan, het lijkt net of je een eitje opengetikt hebt (als dat de bedoeling was, dan is dat wel goed gelukt
Nogmaals het is totaal niet mijn stijl, dus wellicht sla ik de plank behoorlijk mis qua interpretatie... Ik hoop dat je hier iets mee kan...
Ik zou dat beeldje naast de monitor weghalen zodat de nadruk meer valt op het mannetje dat de monitor duuwt. En dan het geheel iets meer centreren in de compositie. Bovendien klopt de schaduw van het mannetje niet, als je kijkt naar de schaduw van de muis dan zie je dat de schaduw naar beneden valt, bij mannetje is dat juist naar boven.

pen, papier, illustrator, flash, illustrator, in die volgorde
kijk maar naar deze wip: http://www.nlhd.com/upload/lyrixblokdraad.gif
[ Voor 25% gewijzigd door Larixk op 06-08-2003 13:44 ]
Verwijderd
mijn designtje
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 14:23 ]

...Make every cut count, even if it is one frame...
Ik moest wel ff kijken voordat ik er achter was wat er nou precies stond...armyantlyrix schreef op 06 augustus 2003 @ 13:43:
[afbeelding]
Je krijgt dat pixelen al aardig onder de knie he? Ziet er goed uit
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
Tnx, zo nu en dan probeer ik wat te oefenen, en aangezien ik boompjes tekenen wel een leuke bezigheid vindt, komt er vaak een boompje uitPuCK schreef op 06 August 2003 @ 17:22:
[...]
Je krijgt dat pixelen al aardig onder de knie he? Ziet er goed uit
Later als ik groot ben wil ik net zo l33t worden als Henk Nieborg. geheh
mooizo, dat was de bedoelingPin0 schreef op 06 augustus 2003 @ 16:41:
[...]
Ik moest wel ff kijken voordat ik er achter was wat er nou precies stond...
Verwijderd
Damn, dat ziet er ontzettend goed uit hoor.
Jouw cijfer: 10.
Laat dit cijfer en je werk aan je moeder zien, en wie weet krijg je wel een lekkere koekie.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 18:46 ]
Verwijderd

Ik heb eigenlijk jullie hulp nodig, want het is de bedoeling dat er 3 ogen ipv 2 in komen, maar dat lukt nog niet echt lekker tot op heden

Hulp gevraagd, wie o wie lukt het? Verder is ie natuurlijk ook nog steeds dik WIP, maar dat is te fixen. Een PSD file, met layers dus, vind je hier.
wat ik opzich ook een mooi idee voor een plaat vond

Comments graag
[ Voor 21% gewijzigd door SanderTje! op 06-08-2003 23:37 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Z3 is het type van de auto (duh hoor ik nu om me heenarmyantlyrix schreef op 06 augustus 2003 @ 23:45:
ik vind hem best mooi, alleen de rand en gradient op het bmw logo en de tekst z3 stoort me een beetje
De gradient bij het echte BMW logo op de site zit meer linksboven, dus dat had ik inderdaad kunnen veranderen, of 100% zwart maken.
[ Voor 11% gewijzigd door SanderTje! op 06-08-2003 23:49 ]
Verwijderd
Boeiuharmyantlyrix schreef op 06 August 2003 @ 23:03:
ik vind het er meer uitzien alsof de iris "lek" is.
wat ik opzich ook een mooi idee voor een plaat vond
ik vind die diepte die je hebt proberen te maken niet echt strak. Het lijkt alsof je de tekst 2x over elkaar hebt neergezet-Sander_ schreef op 06 August 2003 @ 23:48:
[...]
Z3 is het type van de auto (duh hoor ik nu om me heen) en dat staat ook wel best strak op de echte auto, dus dat wilde ik ook zo overbrengen in deze afbeelding. Hoe had het jou bijvoorbeeld minder gestoord?
De gradient bij het echte BMW logo op de site zit meer linksboven, dus dat had ik inderdaad kunnen veranderen, of 100% zwart maken.
Ok! Weet wel hoe dat komt! Bedankt voor je commentaar!armyantlyrix schreef op 07 August 2003 @ 00:19:
[...]
ik vind die diepte die je hebt proberen te maken niet echt strak. Het lijkt alsof je de tekst 2x over elkaar hebt neergezet
ow...ik had de reactie van Armyantlyrix niet gezien...
[ Voor 99% gewijzigd door Lodewijkvdb op 07-08-2003 01:02 . Reden: te snel... ]
Verwijderd
Ontzettend mooie stijl, heeft het je lang geduurt om deze stijl te kunnen 'ontdekken'?? Heb je meer werk?armyantlyrix schreef op 06 August 2003 @ 13:43:
[afbeelding]
ik vind hem er cool!!! zeker die R die uitsteekt, leuk detail.armyantlyrix schreef op 06 August 2003 @ 13:43:
[afbeelding]
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Ik zou toch denken dat het met 3d-software gedaan isVerwijderd schreef op 06 August 2003 @ 14:23:
http://members.home.nl/snakebitegfx/Corinium.jpg
mijn designtje100% photoshop
Zijn die andere 2 op je site ook met photoshop gemaakt?
Heb je het van een tutorial of zelf bedacht? Zou wel willen weten hoe je dat ongeveer gedaan hebt.
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
Tnx,Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 18:45:
[...]
Damn, dat ziet er ontzettend goed uit hoor.
Jouw cijfer: 10.
Laat dit cijfer en je werk aan je moeder zien, en wie weet krijg je wel een lekkere koekie.
Hmmm.. koekjes..
Nog maar ff een nieuwe gemaakt,
Dit maal is het een gepixelde boom in Sharimiki stijl

ZyMoTiC schreef op 07 August 2003 @ 01:22:
[...]
ik vind hem er cool!!! zeker die R die uitsteekt, leuk detail.
Bedankt voor jullie complimenten.Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 01:15:
[...]
Ontzettend mooie stijl, heeft het je lang geduurt om deze stijl te kunnen 'ontdekken'?? Heb je meer werk?
Ik ben zo goed als constant bezig met schetsen. Voor ik ga slapen, In de bus, In de trein, In de tuin, In het park, enz. En er kwam vanzelf dit idee uitzetten. Ik vond het ideaal om uit te werken in illustrator vanwege de strakke lijnen van vector-based.
Ik weet niet of ik mijn stijl al gevonden heb. Ik ben denk ik nog steeds op zoek. Ik heb weinig ander werk in deze stijl dus.
Verwijderd
lol het is toch 100% photoshop maar dat hebben er al meer gezecht dat ut net lijkt of het met een 3d progy is gemaakt maar toch 100% photoshopZyMoTiC schreef op 07 August 2003 @ 01:24:
[...]
Ik zou toch denken dat het met 3d-software gedaan ismaar erg netjes.
Zijn die andere 2 op je site ook met photoshop gemaakt?
Heb je het van een tutorial of zelf bedacht? Zou wel willen weten hoe je dat ongeveer gedaan hebt.
Verwijderd
Tnx, heb er gisteravond zo'n 1,5 á 2 uur aan gepixeldVerwijderd schreef op 07 August 2003 @ 01:52:
nice nice nice...... pixelart to the limit. Veel tijd mee kwijt met zoiets?
Wow....respectVerwijderd schreef op 07 August 2003 @ 17:51:
[...]
Tnx, heb er gisteravond zo'n 1,5 á 2 uur aan gepixeld
Pixelart is wel erg kewl, maar ik heb daar het talent en geduld niet voor... En die gozer naar wie je verwees

Verwijderd
Kleuren zijn idd goed, maar misschien is 't voor een logo (okee, dit is dan een artist's impression) iets te wazig. Verder heb je een schreeffont (Symbol) gemixt met een schreefloos font (Verdana of Tahoma, ligt er een beetje aan of je met de letterafstand hebt gerotzooid). Ook is je psi-teken niet symmetrisch (zie de 'eindjes' aan weerszijden). Ik weet niet of je het (ligt compleet aan je eigen smaak!) misschien zou kunnen styleren zodat 't wat geometrischer wordt.Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 20:49:
Hier mij nieuwe logo en wat kleurtjes er rond, laat weten wat jullie er van vinden:
[afbeelding]
Bij dingetjes in perspectief plaatsen is 't even kijken - verder weg is kleiner. De 'poten' van de X zijn even breed (optisch gezien), misschien kun je de achterste wat kleiner maken.armyantlyrix schreef op 06 augustus 2003 @ 13:43:
[afbeelding]
Maar waarom Illustrator > Flash > Illustrator? Photoshop heeft ook een mooie set vector-tooltjes (Transform > Distort
Als je er trouwens een graffitipiece-achtig ding van wil maken (kan heel goed, is het geschikt voor!), zorg dat er dan een paar golven in komen (die meegaan met het perspectief) en desnoods een stel barstjes en stukjes die eruit springen. Daar leent 't zich wel voor.
Voor het BMW logo zou ik even het origineel van Nino pakken (of kijk even op Google Image Search, daar sterft 't er van), dan zit je niet met Arial te klooien, en ik zou er vervolgens een Aqua-effect of iets van die strekking overheen gooien - op de auto's zelf zit altijd zo'n bol dingetje dat mooi glanst, en de gradient hier kan me niet echt overtuigen.-Sander_ schreef op 06 augustus 2003 @ 23:35:
Ik heb ook creatie geklooid:
[afbeelding]
Comments graagIk ben niet een pro fotosoeper maar heb is wat geprobeerd..
Verder zou ik meer woorden gebruiken om je BMW-rijervaring mee te omschrijven. Desnoods gebruik je er dubbel, 3 woordjes is ook niet echt veel als je bekijkt hoe enthousiast mensen er over zijn
Ik zie kniprandjes. Hup, zet bij je polygon selection tool even Anti-aliasing op "On", en werk met meerdere lagen zodat je niet zo'n knip-en-plak gevoel krijgt.Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 22:24:
OK dan, tijd voor een fotosoepje:
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk jullie hulp nodig, want het is de bedoeling dat er 3 ogen ipv 2 in komen, maar dat lukt nog niet echt lekker tot op heden
Hulp gevraagd, wie o wie lukt het? Verder is ie natuurlijk ook nog steeds dik WIP, maar dat is te fixen. Een PSD file, met layers dus, vind je hier.
Wil je er 3 pupillen in? Die zou ik op de punten van een 60°-driehoek zetten, en de iris er dan omheen laten vloeien, in plaats van in het oogwit dingen neer te gaan zetten.
[ Voor 41% gewijzigd door Yoozer op 07-08-2003 23:33 ]
Verwijderd
Heb ik gedaan (layers gebruikt), maar er is ehh... Met het copy/pasten eeeh.... wat fout gegaanYoozer schreef op 07 August 2003 @ 23:19:
[...]
Ik zie kniprandjes. Hup, zet bij je polygon selection tool even Anti-aliasing op "On", en werk met meerdere lagen zodat je niet zo'n knip-en-plak gevoel krijgt.
Wil je er 3 pupillen in? Die zou ik op de punten van een 60°-driehoek zetten, en de iris er dan omheen laten vloeien, in plaats van in het oogwit dingen neer te gaan zetten.

Maar ok, deze fotosoep hoeft toch al niet meer
Waar heb je 't origineel vanaf geplukt, of kun je dat even posten? Kan ik je laten zien wat ik bedoel, pass ik je de layered PSD file wel door.Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 13:55:
[...]
Heb ik gedaan (layers gebruikt), maar er is ehh... Met het copy/pasten eeeh.... wat fout gegaan
Maar ok, deze fotosoep hoeft toch al niet meer
Yoozer, wat voor soort studio heb jij?
Verwijderd
Tnx, heel graag.Yoozer schreef op 08 augustus 2003 @ 23:02:
[...]
Waar heb je 't origineel vanaf geplukt, of kun je dat even posten? Kan ik je laten zien wat ik bedoel, pass ik je de layered PSD file wel door.
origineel

k probeer es wat af te wijken van m'n normale stijl (die dezelfde is als honderden anderen
Misschien kunnen jullie me helpen op weg naar een nieuw logo voor onze damclub.
Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig...

Onze damclub heet KDC (Katwijkse Dam Club). We gebruiken het logo (in zwart/wit boven stukjes in de krant en straks op onze nieuwe website (mogelijk in kleur).
Wie heeft er tips?
[ Voor 32% gewijzigd door john_bruin op 11-08-2003 14:25 ]
Een muziekstudio :).
Vast wel, maar het vragen erom is niet toegestaan. Zie de Webdesign & Graphics FAQ onder het kopje "Kan er iemand even..."John_Bruin schreef op 11 August 2003 @ 13:44:
Hallo creatieve geesten!
Voor onze damclub zijn we op zoek naar een nieuw gemoderniseerd logo. Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig...![]()
[afbeelding]
Zijn er hier misschien mensen die het leuk vinden om iets nieuws voor ons te bedenken?
Eeuwige roem == gratis. Misschien kun je even de contributie verhogen en eens naar een designbureau stappen?Wie vindt het leuk om zijn of haar creativiteit praktisch aan te wenden om ons te helpen en eeuwige roem te verwerven?
WTF moet ik daar in zien? Een dambord in een rondje, met een vaag kruisje erboven? Maar dit is idd niet de bedoeling hierzoJohn_Bruin schreef op 11 augustus 2003 @ 13:44:
Hallo creatieve geesten!
Voor onze damclub zijn we op zoek naar een nieuw gemoderniseerd logo. Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig...![]()
[afbeelding]
Zijn er hier misschien mensen die het leuk vinden om iets nieuws voor ons te bedenken?
Onze damclub heet KDC (Katwijkse Dam Club). We gebruiken het logo (in zwart/wit boven stukjes in de krant en straks op onze nieuwe website (mogelijk in kleur).
Wie vindt het leuk om zijn of haar creativiteit praktisch aan te wenden om ons te helpen en eeuwige roem te verwerven?
Alvast bedankt!
Onze damclub is een kleine vereniging en geen bedrijf met winstoogmerk. We hebben dus zeker niet het geld om naar een designbureau te stappen.Eeuwige roem == gratis. Misschien kun je even de contributie verhogen en eens naar een designbureau stappen?.
Bovendien vind ik dit een beetje flauwe opmerking... *mijn flauwe opmerking toch maar even weggehaald*
Ik hoopte dat de tweakers community als verenigingen onder elkaar misschien wel wilde helpen...
[ Voor 20% gewijzigd door john_bruin op 11-08-2003 14:11 ]
Maar je snapt toch ook dat wanneer mensen hier hun design shit kunnen gaan uitbesteden dat je dan topiques vol requests krijgt.
Dit topic is gesloten.