[2d] post je 2d stuff maar weer - part 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 4.064 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Ener-G: Bij jou plaat moet ik denken aan iets dat ik een keer op TV zag, teddy beertjes die door een "Evil Brain" waren voorzien van een ship, toen deze beertjes werden "aangezet" door Evil Brain keken ze ook zo... MUST KILL hahaha! Leuk gedaan!

nog steeds een nickchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
haha die ken ik niet.. maar ik heb nog meer van dit soort pics, samen met wat vrienden maken we er een sport van om die suffe wasbeerknuffel overal in te soepen, voor een eventuele flash animatie.. en om dan het contrast en kleur en alles er allemaal zo realistisch mogelijk in te krijgen is nog best lastig

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Er klopt iets niet met dit plaatje.
Imo is het duidelijk te zien.
Maar na even geklooid te hebben met levels, krijg ik het toch niet beter dan dit.

Zit het hem misschien in het verschil van kwaliteit van de onderdelen?

Afbeeldingslocatie: http://www.daemonart.nl/Ravens_meal.jpg

Ik zeg nog niet wat ik denk dat er niet klopt, dan kan ik beter bepalen of
anderen het ook zien.

edit:

Even wat bijgewerkt...moet nu al iets beter zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Phaerion op 26-07-2003 14:57 ]

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Die valt wel erg snel op :P Die k***** natuurlijk ;)

Als je de kwaliteit van het gehel wat naar beneden schroeft wordt het makkelijker te herkennen, dus her en der wat spelen enzo :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Zie edit in mijn vorige post.

Nu zou het dus beter moeten zijn.
Maar ik geloof dat ik beter niet teveel onderdelen moet gebruiken die eerst
nog helemaal op maat gemaakt moeten worden.

Want die vogels heb ik toch nog een aardig eind moeten vergroten.
En er zat idd wel een hoop verschil tussen de kwaliteit van de onderdelen.
Dat blijf ik altijd een groot struikelblok vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Zucht, ben nog es begonnen met vector tekeningen, maar het is ECHT niet mijn ding merk ik, wat een gepruts met al die vlakjes enzo. Verhoudingen enzo kloppen trouwens niet echt (veel te dun), maar ging me meer om de shading. Onderwerp is weinig origineel, maar een appel natekenen vind ik nu eenmaal een nog saaiere oefening :)

Strand heb ik er ff voor de wip ondergeknald, zit er niet in de final in :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/girly.jpg

Groene string is er ff snel ingesoept, wist niet zeker hoe de policy zat rond artistiek naakt :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

FF iets netter opgelost :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/bikini.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Ik vind die verhoudingen juist wel mooi.
Met tekenen doe ik dat ook regelmatig.

Afbeeldingslocatie: http://www.daemonart.nl/Blood-Hymne.jpg

Het maakt het geheel wat sierlijker imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nah, of het mooi is is niet hetzelfde als dat het klopt :) Het is meer een beetje een karikatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Ja ja, dat zeker, ik gebruik misschien niet de juiste woordkeuze.
Maar het geeft wel een bepaald effect.
Ja, en of dat mooi is....dat is te bepalen aan degene die het aanschouwt.

* Phaerion It's all in the eye of the beholder.

Ik zag het laatst ook ergens in een paar bronzen sculpturen.
Te lange en te slanke armen en benen.....maar het beeld sprak er wel
heel erg door.

[ Voor 26% gewijzigd door Phaerion op 26-07-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nog maar eenstje dan, deze keer MET een doel --> namelijk het maken van een "player-sign" voor mezelf.

Afbeeldingslocatie: http://pic7.picturetrail.com/VOL206/1304238/2479005/30057199.jpg

graag weer commentaar, enne darkX ik wil je wel een keer de platen geven die ik gebruikt heb... dan zou ik graag ff willen zien hoe het wel mooi zou zijn :) dan leer ik er ook nog wat van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let niet op de plaat van de kogels deze is niet mooi verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 21:24:
ok nog maar eenstje dan, deze keer MET een doel --> namelijk het maken van een "player-sign" voor mezelf.

[afbeelding]

graag weer commentaar, enne darkX ik wil je wel een keer de platen geven die ik gebruikt heb... dan zou ik graag ff willen zien hoe het wel mooi zou zijn :) dan leer ik er ook nog wat van :P
Dit komt gewoon echt TE chaotisch over, gebruik minder kleuren door elkaar of pak kleuren die qua tint bij elkaar passen.. het lijkt me ook niet dat je met zulke verschillende grafische objecten (foto's, logo's, letters van verschillende lettertypen, sprites, weet ik wat nog meer) die je nu in je tekening verwerkt hebt tot een mooi resultaat kunt komen.

Er is geen samenhang.. het zijn gewoon een hoop zaken die je bij elkaar hebt gepleurd in een vierkant van x * x aantal pixels.

[ Voor 9% gewijzigd door tec op 27-07-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 14:01:
De tutorial die jij er van gemaakt hebt ? http://www.fresherimage.com/Tips/Photoshop/PlasticButton/

Ik weet niet meer precies op welke website die tutorial stond, maa dar was precies dezelfde button. Je mag heus wel toegeven dat je een tutorial gebruikt hebt ipv geschreven...
Er zijn duizenden tutorials over hetzelfde, dus je had zelf waarschijnlijk ook al beredeneerd dat je waarschijnlijk iets soortgelijks was tegen gekomen ;) De meeste Aqua tutorials lijken helemaal nergens op. D'r is meestal weinig Aqua aan, zeker niet op de link die jij geeft.

En ach, als je me niet gelooft dan prima hoor :z ;)
Beetje jammer dat mensen meteen al moeite hebben met het feit dat je geen tutorial gebruikt hebt, maar er gewoon een zelf hebt geschreven.
(hell, een aqua tutorial is nou niet bepaald moeilijk)

[ Voor 5% gewijzigd door Booster op 27-07-2003 22:14 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 21:24:

[afbeelding]

Waarom Is Dit Plaatje Niet Esthetisch Verantwoord:

:( Comic Sans. Kill, Attack. Kom nou, je fr4gt een stel l4me c4mp1ng f4gs uit hun holen, dan ga je NIET COMIC SANS gebruiken; omdat het een watjes-font is. Vraag willem169 maar waarom niet, ik kan niet garanderen dat hij je heel laat.

:( Emboss effect - okee, een keer is niet erg. Maar dan wel consequent gebruiken en voor de rest zo min mogelijk.

:( Copperplate. Standaard bij Windows meegeleverd, en eerder voor briefhoofden van MKB-bedrijven bestemd dan voor een plaat.

:( Low-res pictures. Die vlammenzee of waar het op moet lijken op de achtergrond kan stukken beter.

:( Als je computer 32-bit kleuren gebruikt hoef jij dat nog niet te doen. Hup, consistenter maken qua kleur, primair en secundair kiezen, zwart, wit, rest hoeft niet.

:( Thema : Arenden, losse flarden tekst, een of andere gast in een vizier - waar slaat dat op? De balans is nergens te bekennen.

:( Blending modes. Bleeding modes, in dit geval. Die plaatjes kun je 'mixen', maar zeker niet op deze manier.

:( Layer effects. Voor je eigen gezondheid : nooit meer aanraken.

:( Mijn hoornvlies. Dank je wel, je hebt 't aan het bloeden gemaakt. >:)

Maar ik ben de kwaadste niet. Moet dit geval zo groot zijn of wordt 't een of andere signature die je op een forum gaat gebruiken? Vanwege bovenstaande verbale rottigheid wil ik wel iets gaafs voor je in elkaar draaien, als je dat dan ook s.v.p. gaat gebruiken i.p.v. dit :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 27-07-2003 23:17 . Reden: tact ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer dat ik deze topic zie, toch maar iets posten dan he :p
Afbeeldingslocatie: http://www.madeo.nl/portfolio/pics/conquerors_logo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.madeo.nl/dennis/rlx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.madeo.nl/portfolio/pics/realx2.jpg

Een korte samenvatting van te veel vrije tijd hebben (ze zijn al een aantal jaartjes oud, nu bijna geen vrije tijd meer ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Phaerion: Rare schaduwen, te opvallend bij die raven, en totaal geen schaduw bij het mes en het glas melk. Ik zou 1 richting kiezen voor de lichtinval, en vanuit daar verder werken ipv alleen een drop shadow te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

*kuch* anderhalf uur klussen *kuch* (ik hoor je al denken; n00b!) :P
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mimsmeeuwisse/waccomohaa.jpg
anyhoe, ik speel het hele spel niet eens maar ben er toch wel lekker trots op.
En nou ik toch een plaatje heb moet ik het misschien ook maar es gaan spelen... ghehehe

c&c natuurlijk altijd welkom

[edit]
ja, ik weet dat de stempel nogal prutserig is maar ik wist niet hoe ik er 'gaten' in moest laten vallen en het is ondertussen wel half zes in de ochtend jah! ik wil slapen! :P owh en de achtergrond heb ik met de stempeltool zitten maken, en das 1) onhandig, 2) stierlijk vervelend. vandaar dat ik geen zin meer had in de roeststrepen... morgennacht misschien ;)

(owh en raad es welk lettertype... lol. maar hij leek toch echt het meest op het mohaa logo)

[edit 2]
kon het niet laten, beetje met gummetje de stamp vager zitten maken en vind em wel best zo. nou echt :z (m'n pa kwam net m'n kamer binnen (die gaat nu naar z'n werk) en begon al weer te foeteren. ouders... stelletje }:O want naar m'n plaatje kijken ho maar

[ Voor 61% gewijzigd door wacco op 28-07-2003 06:03 ]

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 21:24:

[afbeelding]

Argh, dit kan echt niet. Is die vorige plaat toch stuk rustiger. Check yoozer voor uitgebreid commentaar.

Maar die plaat mag je best een keer mailen, ben zelf geen super leete designer, maar kan allicht iets beters maken dan dat. Kun je daarna de PSD bekijken voor de hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/nils_faber/huisstijl.jpg
Ik probeer dus een huisstijl te maken,
hierboven heb ik al de kleuren, het logo en het lettertype dat ik denk te gebruiken.
Ik dacht eventueel nog een 3e kleur te zoeken voor op de site te gebruiken.

Enige comment over het logo of advies over een kleur?

Nisl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, kleur is wel prima, de grijswaarde heeft echter te weinig contrast imo. Probeer anders die lichte gewoon wit omlijnd te doen. De leesbaarheid van het logo vind ik trouwens redelijk matig, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sideface
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09-2021
bij de grijswaarden loopt de lijn tussen de 2 t's mooi door, maar bij de 2 anderen zie je dat ze niet mooi één rechte lijn vormt.

voor de rest doet het kleurengebruik mij aan een ander logo denken, maar ik kan er niet opkomen van wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Ik krijg bij die kleuren en vorm een assosiatie met het nba en het mlb logo.
Ik weet nog niet zo of dit logo zo goed blijft hangen.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

nou ja zeg, zit ik te prutsen tot ik er bij neerval, geen commentaar :P
eej, joehoe! hiero! wat kan ik er nog aan verbeteren? is ie een beetje mooi zo? :D

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrZed

MrZed

aka Bumble

MrZed schreef op 26 juli 2003 @ 00:27:
Ben nog maar een beginner op het gebied van foto bewerking maarja als je niet blijft oefenen en proberen en testen leer je het nooit.

dus bij deze:
#1: Deze heb ik pas geleden gemaakt.
[afbeelding]

grote versie 767 x 575 pixels

#2: Deze is al wat langer geleden.
[afbeelding]

grote versie 878 x 686 pixels

De afbeelding is hier een beetje verpest.. dus plz neem de tijd en moeite om de grote versie te bekijken :)

c&c plz..
sorry, maar waarom reageerd niemand op mijn plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een poster gemaakt voor een volleybalvereniging van de Erasmus Uni, Rotterdam.
Ze wilde iets geks om op te vallen tijdens de jaarlijkse Eureka-week.....
Dus deze is het geworden:
Afbeeldingslocatie: http://www.vvc-vught.nl/blaze/EUREKA_klein.jpg

De bon onderaan wordt ook gebruikt als flyer....
ze waren er helemaal gek van... :/
was zelf niet echt te spreken over het lettertype, maar was nogal short-notice allemaal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een hele lange tijd geleden dat ik hier wat 2d-werkjes gepost heb.

Hier een verkleinde versie van een redelijk recente creatie. Compleet met eigen foto's gemaakt en getekend:

Afbeeldingslocatie: http://www.iguana-design.nl/spiritfallmini.jpg

(origineel formaat 1831 * 3000 pixels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Laatst online: 31-08 09:33
Kwil eigenlijk wel een linkje naar een grotere versie van dat design van je, Iguana, want dit ziet er op dit formaat al erg cool uit.

Ik heb voor mijn oma een borduurpatroon gemaakt aan de hand van een tekening die ze had en dat is eigenlijk wel grappig. Er is namelijk eigenlijk geen verschil tussen pixel-art en borduurpatroontjes. Waarom zie ik nooit vette pixel-art geborduurd :), en dan bedoel ik dus die grappige isometrische dingen? Anyway: dit heb ik handmatig gepixelneukt, en dit is dus gewoon een ouderwets soort borduur-ontwerp.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Borduurpatroon%20jpeg-copy%20640.jpg

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Ziet er erug netjes uit... Ik zal mijn oma eens vragen naar isometrische pixel/borduur combo's ;)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 29 juli 2003 @ 22:10:
Kwil eigenlijk wel een linkje naar een grotere versie van dat design van je, Iguana, want dit ziet er op dit formaat al erg cool uit.
Hier staat een wat grotere versie: http://www.deviantart.com/view/2321832
(nog steeds niet maximaal formaat).

Gaaf idee trouwens om je pixelwerk maar meteen voor je oma's borduurwerk te maken, dan gebeurt er ook nog eens iets mee! :) Wieweet hoeveel oma's er binnenkort weer aan het werk worden gezet door tweakers! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 29 July 2003 @ 22:10:

Ik heb voor mijn oma een borduurpatroon gemaakt aan de hand van een tekening die ze had en dat is eigenlijk wel grappig. Er is namelijk eigenlijk geen verschil tussen pixel-art en borduurpatroontjes. Waarom zie ik nooit vette pixel-art geborduurd :), en dan bedoel ik dus die grappige isometrische dingen? Anyway: dit heb ik handmatig gepixelneukt, en dit is dus gewoon een ouderwets soort borduur-ontwerp.

[afbeelding]
Cool 8) , kan oma ook weer lekker aan de slag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Ik weet niet of het honderd procent in dit topic hoort maar toch:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/panorama.jpg
2 fotootjes aan elkaar gelast, zelf gemaakt in amsterdam en de eerste keer dat ik zoiets probeer.
Ik moet nog even kijken of ik deze plaat nog uitbreid.
Zeg maar wat jullie ervan vinden

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Laatst online: 11-03-2022
mmm weinig inspiratie hiero....maar oke:

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzsite.nl/got/thrice.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hier dan mijn eerste werkje op dit forum. Het was niet meer dan een vingeroefening in het leren werken met Fireworks MX, maar ik ben wel tevreden over het resultaat. Ook al was het alleen maar een foto natekenen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.chello.nl/~l.vandenbroek/Images/ferrari.jpg

En de originele foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.chello.nl/~l.vandenbroek/Images/360modena.jpg

Anyway, niet meer dan een vingeroefening dus. Ik sta net aan het begin van mijn Fireworks MX avonturen en grafische vormgeving, dus ik wil graag nog veel leren. Dit stukje van GoT is daar al heel handig in gebleken met tutorials, tips, trics en niet onbelangrijk, inspiratie.

Ik gebruik overigens Fireworks om een lekkere start te maken voor de rest van de Macromedia Studio MX suite. Photoshop komt wel als ik wat meer ervaring heb ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Lodewijkvdb op 30-07-2003 01:15 . Reden: UBB code gefixed :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
als dit jouw eerste keer met vector-art is dan is het wel extreem goed imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Niet online
Is inderdaad de eerste keer, maar zo moeilijk is een foto overtrekken nou ook weer niet hoor ;) . Als je het geduld maar hebt om het mooi af te werken...

Maar wel leuk om als eerste comment een compliment te krijgen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Voor een website met flash filmpjes waar ik samen met Crashone mee bezig ben heb ik dit logotje gemaakt.
Toen ik een beetje zat te speken met cirkels in illustrator kwam er op een gegeven moment een Ying Yang achtig figuur uit, wat ook wel weer leek op het logo van flash, de 'f' het rode rondje.
Na de eerste schetsen even deze uitwerking. Omdat het voor een splashsreen is wil ik eigenlijk nog wel wat toevoegen.
C+c welkom :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~chasin/MpegErnie/FORUM/FlashScape-WallPaper_small.jpg

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
lol die ring heb ik jaren geleden ook keer gemaakt :D leuk om te zien dat mensen dat nogsteeds maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 21:32:
Alweer een hele lange tijd geleden dat ik hier wat 2d-werkjes gepost heb.

Hier een verkleinde versie van een redelijk recente creatie. Compleet met eigen foto's gemaakt en getekend:

[afbeelding]

(origineel formaat 1831 * 3000 pixels)
Wel geinig, misschien ietsje te vaag in het bovenste stuk. Welke kerk ligt trouwens aan de basis van da ding onderaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Real schreef op 30 July 2003 @ 14:20:
[...]

lol die ring heb ik jaren geleden ook keer gemaakt :D leuk om te zien dat mensen dat nogsteeds maken :)
Die is inderdaad ook al een paar jaartjes oud :p Ik denk dat iedereen met photoshop wel eens zo'n ring met alpha layer belichting heeft gemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

mijn eerste post in dit onderdeel van GOT, kom hier niet zo vaak, maar vind het wel leuk een keer iets van me te laten zien. Een redelijk simpel desktop ontwerp in ut2003 stijl

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/floriske/downloads/desktoprenegade2.jpg

en een logo en banner die ik voor een maat van me uit engeland ontworpen heb, eerst met 3dmax, maar daarna flink aan gefotosoept dus ik plaats hem toch maar onder 2D

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/plasma.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/plasma2.jpg

pics zijn klikbaar, aangezien ik geen kleinere versies online heb staan en zuinig moet zijn met mijn host-ruimte

[ Voor 30% gewijzigd door floriske.nl op 30-07-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemaakt voor een battle op tutorialforums...

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/pjlammers/cosablaze/Losttemple.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/7.jpg

Goed genoeg voor een random headeertje :7. mooi werk zie ik hier trouwens langskomen! Ik vindt trouwens de stijl van Virtual Sickness echt top (Even misc -> wallpapers aanklikken _O_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Niet online
Even een hele bult aan reacties, dit is mijn favo topic hier (samen met de cartoon sequence dan) en het is me wat stilletjes nu. Dus ff wat input...
wacco schreef op 29 July 2003 @ 00:09:
nou ja zeg, zit ik te prutsen tot ik er bij neerval, geen commentaar :P
eej, joehoe! hiero! wat kan ik er nog aan verbeteren? is ie een beetje mooi zo? :D
Tja wat moet ik zeggen...ziet er netjes uit. Alleen zoals je zelf al zegt, past de rode stempel niet echt lekker in het plaatje. En die Smiley die eronder zit ( ;D ) vind ik niet echt bij de rest van het plaatje passen...
offtopic:
Wel lachen dat je "C&C zijn welkom" onder Medal of Honor zet :D

@Blaze op 29.07:
Nette poster, zeker als je het heel snel hebt gedaan! Heette die zeep ook echt Alcazar of heb je ook het zeepstuk bewerkt?

@Iguana op 29.07:
_/-\o_ heel mooi!! Alleen de kop van die duif vind ik er wat vreemd uitzien...en hij valt me net iets teveel weg in het wit...

@Oogst op 29.07:
Heel stoer idee om pixelart / borduurwerk te combineren... Eigenlijk is pixelart dus een heel oude art ;)

@armyantlyrix op 29.07:
Tja nette foto geworden, als je goed zoekt zie je de plakrand nog wel, vooral als je naar de boom kijkt, daar zie je het zowel in kleur als in scherpte.

@Mpegernie op 30.07:
Als die highlight rechtsonder wat minder sterk wordt, dan wordt de plaat wat rustiger...verder vind ik hem erg relaxed.

@Floriske.nl op 30.07:
Dat logo lijkt me iets te omvangrijk om goed te blijven hangen. Ik hou persoonlijk erg van simpele logo's...niet te veel tekst, geen textures, minimum aan kleuren (dit lijkt me een ramp om te laten drukken). De platen zien er netjes uit, maar lijken me als logo niet zo lekker bruikbaar.

@Maffioso op 04.08:
Staat die tempel nu in de fik? Dat is met niet helemaal duidelijk (ik denk van wel, maar zeker ben ik er niet van). En als ie in de fik staat, zou de rook volgens mij iets zwarter moeten zijn, witte rook komt van vuurtjes waar het allemaal wat gecontroleerder verbrandt. Daarnaast zou ik de tempel ook wat meer verwaarloosd hebben verwacht als ie echt "lost" was geweest, zeker omdat ie in een duidelijk onstabiele rotswand verwerkt is. Hij is nu net iets te netjes voor een lost temple... Overigens vind ik het wel een mooie plaat, zou al blij zijn als ik dat zelf kon maken. Waar is dat tutorialforum eigenlijk?

@Switch op 05.08:
Nette header, de coffee valt alleen niet zo op, die letters zijn wel erg dun. Heb je trouwens bewust de letters "or" van Morning in tikje groter gemaakt dan de "ning"? Zo ja, waarom eigenlijk?
offtopic:
Ik heb trouwens ook wel zin in koffie :)

Het is bij Virtual Sickness trouwens niet misc -> wallpapers, maar The gallery -> wallpapers. Wel nette platen, ook al hou ik zelf niet zo van die stijl...maar smaken verschillen gelukkig :)

En nu zelf weer eens aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

bezig met wat schetjes van papier naar illustrator te voeren:
Afbeeldingslocatie: http://www.nlhd.com/upload/comicmodel.gif

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladeMaster schreef op 05 August 2003 @ 10:26:

@Blaze op 29.07:
Nette poster, zeker als je het heel snel hebt gedaan! Heette die zeep ook echt Alcazar of heb je ook het zeepstuk bewerkt?
Nee, inderdaad bewerkt :)
morgen komt ie terug van de drukkerij... ben benieuwd...
de bonnen onderin op de posters zijn dus de A6 "flyers" geworden, die op tijdens de Eurekaweek worden uitgedeeld, dus ook wel lekkere grote bekendheid! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

..........

@Floriske.nl op 30.07:
Dat logo lijkt me iets te omvangrijk om goed te blijven hangen. Ik hou persoonlijk erg van simpele logo's...niet te veel tekst, geen textures, minimum aan kleuren (dit lijkt me een ramp om te laten drukken). De platen zien er netjes uit, maar lijken me als logo niet zo lekker bruikbaar

........
Ze zijn ook puur voor gebruik op het web bedoeld en zullen nooit gedrukt worden. Het is dus niet Echt als logo bedoeld, maar meer ter verfraaiing van zijn website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak je een joint :: pixelstyle :: (maar dat weet elke NL'er al >:) )
Afbeeldingslocatie: http://www.aminslaboratories.net/zooi/pixel/pixel_joint.gif
Mijn Logitech Z-640
Afbeeldingslocatie: http://www.aminslaboratories.net/zooi/pixel/logitechbox.gif
Javaanse Jonges 3/4e met floetjes en mijn asbak:
Afbeeldingslocatie: http://www.aminslaboratories.net/zooi/pixel/javaansejongesfloei.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Even een hele bult aan reacties, dit is mijn favo topic hier (samen met de cartoon sequence dan) en het is me wat stilletjes nu. Dus ff wat input...

@Switch op 05.08:
Nette header, de coffee valt alleen niet zo op, die letters zijn wel erg dun. Heb je trouwens bewust de letters "or" van Morning in tikje groter gemaakt dan de "ning"? Zo ja, waarom eigenlijk?
offtopic:
Ik heb trouwens ook wel zin in koffie :)
Ja, hij is eigk ook nog niet klaar, ben neit helemaal tevreden over die 'Coffee' maar weet niet waar ik m'n moet laten. En OMG :O dat ik die Mor en ing niet heb opgemerkt, omgomgomgomg! Was als klein experimentje en vergeten terug te zetten blijkbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
@Maffioso op 04.08:
Staat die tempel nu in de fik? Dat is met niet helemaal duidelijk (ik denk van wel, maar zeker ben ik er niet van). En als ie in de fik staat, zou de rook volgens mij iets zwarter moeten zijn, witte rook komt van vuurtjes waar het allemaal wat gecontroleerder verbrandt. Daarnaast zou ik de tempel ook wat meer verwaarloosd hebben verwacht als ie echt "lost" was geweest, zeker omdat ie in een duidelijk onstabiele rotswand verwerkt is. Hij is nu net iets te netjes voor een lost temple... Overigens vind ik het wel een mooie plaat, zou al blij zijn als ik dat zelf kon maken. Waar is dat tutorialforum eigenlijk?
Thnx voor je comment. Ja nu je het zegt, die rook is idd te licht. Het wast eigenlijk ook niet de bedoeling om echt een "lost" temple te maken, maar ik had dit plaatje af en ik ben nogal slecht in titels verzinnen en dit kwam ineens in me op dus daarom :)

Tutorialforums vind je hier: http://www.tutorialforums.com echt een forum voor iedereen die net met photoshop en graphics begint. Verwacht dus geen grafische meesterwerken hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Niet online
Boy oh boy...dat had ik zelf nog wel kunnen verzinnen die URL 8)7
Thanx, ik ga het snel checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
naja euhm deze heb ik gemaakt voor een contest , hij is nog niet echt af , dus beschouw hem als een wip.

Afbeeldingslocatie: http://www.digital-mess.nl/small.jpg

hij is klikbaar voor een grotere versie,
het was voor mij meer een beetje experimenteren met het leuk
overbrengen van licht. en kwam tot de conclusie dat je 3d looky dingen
best makkelijk in photoshop maakt :7

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrZed

MrZed

aka Bumble

MrZed schreef op 26 July 2003 @ 00:27:
Ben nog maar een beginner op het gebied van foto bewerking maarja als je niet blijft oefenen en proberen en testen leer je het nooit.

dus bij deze:
#1: Deze heb ik pas geleden gemaakt.
[afbeelding]

grote versie 767 x 575 pixels

#2: Deze is al wat langer geleden.
[afbeelding]

grote versie 878 x 686 pixels

De afbeelding is hier een beetje verpest.. dus plz neem de tijd en moeite om de grote versie te bekijken :)

c&c plz..
* MrZed kucht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Niet online
Okay dan, ook voor jou een comment...laat me beginnen met zeggen dat dit totaal niet mijn stijl/smaak is. Ik heb het niet zo op die mismaakte mensen en horrorbeelden. Om toch op je plaatjes te reageren:

De eerste (summer 2022): Ik snap niet precies wat je met de plaat wil zeggen, maar mijn indruk is dat je wil aanduiden dat het in 2022 op de aarde niet zo'n pretje meer is in de zomer.
offtopic:
Hier op mijn kamertje geldt dat overigens al in 2003...pfff 36 graden

Ik vind in dat geval het contrast tussen de kop en de achtergrond nogal groot, de achtergrond ziet er redelijk normaal uit (als een winter/herfst tafereel dan). Het verschil in de ogen snap ik niet en het linkeroog vind ik niet zo goed blenden in de hoofdstructuur. Dat geldt overigens ook voor alle drie de scheuren, die liggen me er wat te veel bovenop.

De tweede ("roken is dodelijk"): Ook al is deze langer geleden, ik vind hier de blending van de strepen beter gelukt dan de scheuren in de eerste. Hoewel met name de streep op het voorhoofd een iets te lichte rand heeft ten opzichte van de rest van de huid. Het openbrekende hoofd van alle rook (zo zie ik het plaatje) is me wat te makkelijk gedaan, het lijkt net of je een eitje opengetikt hebt (als dat de bedoeling was, dan is dat wel goed gelukt ;) ). Ik zou bij openbarstende hoofden door rook meer denken aan gerafelde en geblakerde randen...ik denk dat je de details verder best zelf kan invullen :)

Nogmaals het is totaal niet mijn stijl, dus wellicht sla ik de plank behoorlijk mis qua interpretatie... Ik hoop dat je hier iets mee kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/srposse/hpbimg/testpush400.jpg

graag comentaar op compositie, is een wip, moet dus nog afgewerkt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
@SeToN
Ik zou dat beeldje naast de monitor weghalen zodat de nadruk meer valt op het mannetje dat de monitor duuwt. En dan het geheel iets meer centreren in de compositie. Bovendien klopt de schaduw van het mannetje niet, als je kijkt naar de schaduw van de muis dan zie je dat de schaduw naar beneden valt, bij mannetje is dat juist naar boven.

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gepixeld boompje in Sekijoju stijl :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/robotics/boompje.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Afbeeldingslocatie: http://www.nlhd.com/upload/lyrixblok.gif
pen, papier, illustrator, flash, illustrator, in die volgorde

kijk maar naar deze wip: http://www.nlhd.com/upload/lyrixblokdraad.gif

[ Voor 25% gewijzigd door Larixk op 06-08-2003 13:44 ]

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://members.home.nl/snakebitegfx/Corinium.jpg

mijn designtje :) 100% photoshop

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Niet online
Mooie plaat Snakebite. Het doet me denken aan een aktief brein...kompleet met synapsen en dendrieten en mooie flitsen voor hersenactiviteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ik heb weer eens niets te doen, dus maar weer wat gemaakt. Graag jullie mening! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.z-one.nl/enter.jpg

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
armyantlyrix schreef op 06 augustus 2003 @ 13:43:
[afbeelding]

Ik moest wel ff kijken voordat ik er achter was wat er nou precies stond...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 13:29:
[afbeelding]
Je krijgt dat pixelen al aardig onder de knie he? Ziet er goed uit :)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 06 August 2003 @ 17:22:
[...]

Je krijgt dat pixelen al aardig onder de knie he? Ziet er goed uit :)
Tnx, zo nu en dan probeer ik wat te oefenen, en aangezien ik boompjes tekenen wel een leuke bezigheid vindt, komt er vaak een boompje uit :D

Later als ik groot ben wil ik net zo l33t worden als Henk Nieborg. geheh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Pin0 schreef op 06 augustus 2003 @ 16:41:
[...]

Ik moest wel ff kijken voordat ik er achter was wat er nou precies stond...
mooizo, dat was de bedoeling :P :)

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 13:29:
[afbeelding]
Damn, dat ziet er ontzettend goed uit hoor. :|

Jouw cijfer: 10.

Laat dit cijfer en je werk aan je moeder zien, en wie weet krijg je wel een lekkere koekie. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK dan, tijd voor een fotosoepje:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pot00284/eye3_copy.jpg

Ik heb eigenlijk jullie hulp nodig, want het is de bedoeling dat er 3 ogen ipv 2 in komen, maar dat lukt nog niet echt lekker tot op heden :/
Hulp gevraagd, wie o wie lukt het? Verder is ie natuurlijk ook nog steeds dik WIP, maar dat is te fixen. Een PSD file, met layers dus, vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

ik vind het er meer uitzien alsof de iris "lek" is.
wat ik opzich ook een mooi idee voor een plaat vond

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ik heb ook creatie geklooid: :)

Afbeeldingslocatie: http://sanderik.hostingworx.net/sander/bmw/bmw.jpg

Comments graag :) Ik ben niet een pro fotosoeper maar heb is wat geprobeerd..

[ Voor 21% gewijzigd door SanderTje! op 06-08-2003 23:37 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

ik vind hem best mooi, alleen de rand en gradient op het bmw logo en de tekst z3 stoort me een beetje

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
armyantlyrix schreef op 06 augustus 2003 @ 23:45:
ik vind hem best mooi, alleen de rand en gradient op het bmw logo en de tekst z3 stoort me een beetje
Z3 is het type van de auto (duh hoor ik nu om me heen :7 ) en dat staat ook wel best strak op de echte auto, dus dat wilde ik ook zo overbrengen in deze afbeelding. Hoe had het jou bijvoorbeeld minder gestoord? :)

De gradient bij het echte BMW logo op de site zit meer linksboven, dus dat had ik inderdaad kunnen veranderen, of 100% zwart maken.

[ Voor 11% gewijzigd door SanderTje! op 06-08-2003 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armyantlyrix schreef op 06 August 2003 @ 23:03:
ik vind het er meer uitzien alsof de iris "lek" is.
wat ik opzich ook een mooi idee voor een plaat vond
Boeiuh :P Als het maar leuk is. Maar er MOET dus nog een 3e oog bij, en dat lukt me niet, dan krijg ik de overgang totaal niet smooth. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

-Sander_ schreef op 06 August 2003 @ 23:48:
[...]

Z3 is het type van de auto (duh hoor ik nu om me heen :7 ) en dat staat ook wel best strak op de echte auto, dus dat wilde ik ook zo overbrengen in deze afbeelding. Hoe had het jou bijvoorbeeld minder gestoord? :)

De gradient bij het echte BMW logo op de site zit meer linksboven, dus dat had ik inderdaad kunnen veranderen, of 100% zwart maken.
ik vind die diepte die je hebt proberen te maken niet echt strak. Het lijkt alsof je de tekst 2x over elkaar hebt neergezet

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
armyantlyrix schreef op 07 August 2003 @ 00:19:
[...]

ik vind die diepte die je hebt proberen te maken niet echt strak. Het lijkt alsof je de tekst 2x over elkaar hebt neergezet
Ok! Weet wel hoe dat komt! Bedankt voor je commentaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Niet online
/edit:
ow...ik had de reactie van Armyantlyrix niet gezien...

[ Voor 99% gewijzigd door Lodewijkvdb op 07-08-2003 01:02 . Reden: te snel... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armyantlyrix schreef op 06 August 2003 @ 13:43:
[afbeelding]

Ontzettend mooie stijl, heeft het je lang geduurt om deze stijl te kunnen 'ontdekken'?? Heb je meer werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 10:32

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

armyantlyrix schreef op 06 August 2003 @ 13:43:
[afbeelding]

ik vind hem er cool!!! zeker die R die uitsteekt, leuk detail.

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 10:32

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Ik zou toch denken dat het met 3d-software gedaan is :) maar erg netjes.
Zijn die andere 2 op je site ook met photoshop gemaakt?

Heb je het van een tutorial of zelf bedacht? Zou wel willen weten hoe je dat ongeveer gedaan hebt.

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 18:45:
[...]

Damn, dat ziet er ontzettend goed uit hoor. :|

Jouw cijfer: 10.

Laat dit cijfer en je werk aan je moeder zien, en wie weet krijg je wel een lekkere koekie. :)
Tnx, ;)
Hmmm.. koekjes.. :9

Nog maar ff een nieuwe gemaakt,
Dit maal is het een gepixelde boom in Sharimiki stijl :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/robotics/boompje2b.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice nice nice...... pixelart to the limit. Veel tijd mee kwijt met zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

ZyMoTiC schreef op 07 August 2003 @ 01:22:
[...]

ik vind hem er cool!!! zeker die R die uitsteekt, leuk detail.
Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 01:15:
[...]

Ontzettend mooie stijl, heeft het je lang geduurt om deze stijl te kunnen 'ontdekken'?? Heb je meer werk?
Bedankt voor jullie complimenten.
Ik ben zo goed als constant bezig met schetsen. Voor ik ga slapen, In de bus, In de trein, In de tuin, In het park, enz. En er kwam vanzelf dit idee uitzetten. Ik vond het ideaal om uit te werken in illustrator vanwege de strakke lijnen van vector-based.
Ik weet niet of ik mijn stijl al gevonden heb. Ik ben denk ik nog steeds op zoek. Ik heb weinig ander werk in deze stijl dus.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZyMoTiC schreef op 07 August 2003 @ 01:24:
[...]

Ik zou toch denken dat het met 3d-software gedaan is :) maar erg netjes.
Zijn die andere 2 op je site ook met photoshop gemaakt?

Heb je het van een tutorial of zelf bedacht? Zou wel willen weten hoe je dat ongeveer gedaan hebt.
lol het is toch 100% photoshop maar dat hebben er al meer gezecht dat ut net lijkt of het met een 3d progy is gemaakt maar toch 100% photoshop :P kgebruik zelf geen 3d progs kben wel bezig emt 3d modelleren te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 01:52:
nice nice nice...... pixelart to the limit. Veel tijd mee kwijt met zoiets?
Tnx, heb er gisteravond zo'n 1,5 á 2 uur aan gepixeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 17:51:
[...]

Tnx, heb er gisteravond zo'n 1,5 á 2 uur aan gepixeld :D
Wow....respect _/-\o_
Pixelart is wel erg kewl, maar ik heb daar het talent en geduld niet voor... En die gozer naar wie je verwees 8)7 wat een werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mij nieuwe logo en wat kleurtjes er rond, laat weten wat jullie er van vinden:

Afbeeldingslocatie: http://www.cyb-ymer.be/logo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleuren combinatie vind ik wel mooi. Vind het alleen jammer dat het logo'tje aande linkerkant iets wat vaag is terwijl de rest van de pic duidelijker en scherper lijkt. Vooral de cirkel recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 20:49:
Hier mij nieuwe logo en wat kleurtjes er rond, laat weten wat jullie er van vinden:
[afbeelding]
Kleuren zijn idd goed, maar misschien is 't voor een logo (okee, dit is dan een artist's impression) iets te wazig. Verder heb je een schreeffont (Symbol) gemixt met een schreefloos font (Verdana of Tahoma, ligt er een beetje aan of je met de letterafstand hebt gerotzooid). Ook is je psi-teken niet symmetrisch (zie de 'eindjes' aan weerszijden). Ik weet niet of je het (ligt compleet aan je eigen smaak!) misschien zou kunnen styleren zodat 't wat geometrischer wordt.
armyantlyrix schreef op 06 augustus 2003 @ 13:43:
[afbeelding]

Bij dingetjes in perspectief plaatsen is 't even kijken - verder weg is kleiner. De 'poten' van de X zijn even breed (optisch gezien), misschien kun je de achterste wat kleiner maken.

Maar waarom Illustrator > Flash > Illustrator? Photoshop heeft ook een mooie set vector-tooltjes (Transform > Distort :9, iets dat Illustrator helaas mist in die geweldige vorm) en daar had je 't precies mee gedaan kunnen krijgen zodat 't wat realistischer werd.

Als je er trouwens een graffitipiece-achtig ding van wil maken (kan heel goed, is het geschikt voor!), zorg dat er dan een paar golven in komen (die meegaan met het perspectief) en desnoods een stel barstjes en stukjes die eruit springen. Daar leent 't zich wel voor.
-Sander_ schreef op 06 augustus 2003 @ 23:35:
Ik heb ook creatie geklooid: :)

[afbeelding]

Comments graag :) Ik ben niet een pro fotosoeper maar heb is wat geprobeerd..
Voor het BMW logo zou ik even het origineel van Nino pakken (of kijk even op Google Image Search, daar sterft 't er van), dan zit je niet met Arial te klooien, en ik zou er vervolgens een Aqua-effect of iets van die strekking overheen gooien - op de auto's zelf zit altijd zo'n bol dingetje dat mooi glanst, en de gradient hier kan me niet echt overtuigen.

Verder zou ik meer woorden gebruiken om je BMW-rijervaring mee te omschrijven. Desnoods gebruik je er dubbel, 3 woordjes is ook niet echt veel als je bekijkt hoe enthousiast mensen er over zijn >:). Als laatste zou ik geen landschapsshots nemen maar plaatjes van de auto in actie zelf, en daar dan -geen- TV-interlace effect overheen gooien.
Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 22:24:
OK dan, tijd voor een fotosoepje:
[afbeelding]

Ik heb eigenlijk jullie hulp nodig, want het is de bedoeling dat er 3 ogen ipv 2 in komen, maar dat lukt nog niet echt lekker tot op heden :/
Hulp gevraagd, wie o wie lukt het? Verder is ie natuurlijk ook nog steeds dik WIP, maar dat is te fixen. Een PSD file, met layers dus, vind je hier.
Ik zie kniprandjes. Hup, zet bij je polygon selection tool even Anti-aliasing op "On", en werk met meerdere lagen zodat je niet zo'n knip-en-plak gevoel krijgt.

Wil je er 3 pupillen in? Die zou ik op de punten van een 60°-driehoek zetten, en de iris er dan omheen laten vloeien, in plaats van in het oogwit dingen neer te gaan zetten.

[ Voor 41% gewijzigd door Yoozer op 07-08-2003 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoozer schreef op 07 August 2003 @ 23:19:
[...]

Ik zie kniprandjes. Hup, zet bij je polygon selection tool even Anti-aliasing op "On", en werk met meerdere lagen zodat je niet zo'n knip-en-plak gevoel krijgt.

Wil je er 3 pupillen in? Die zou ik op de punten van een 60°-driehoek zetten, en de iris er dan omheen laten vloeien, in plaats van in het oogwit dingen neer te gaan zetten.
Heb ik gedaan (layers gebruikt), maar er is ehh... Met het copy/pasten eeeh.... wat fout gegaan 7(8)7
Maar ok, deze fotosoep hoeft toch al niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een beetje aan het freubelen geweest... misschien wel bruikbaar voor me site :)
Afbeeldingslocatie: http://www.vvc-vught.nl/blaze/left.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 13:55:
[...]
Heb ik gedaan (layers gebruikt), maar er is ehh... Met het copy/pasten eeeh.... wat fout gegaan 7(8)7
Maar ok, deze fotosoep hoeft toch al niet meer :)
Waar heb je 't origineel vanaf geplukt, of kun je dat even posten? Kan ik je laten zien wat ik bedoel, pass ik je de layered PSD file wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
Probeer ook 's wat met layer modes, die helpen ook goed bij het laten vervloeien van verschillende layers. Dat zijn dus die dingen als Dissolve, Darken, Multiply, Burn, enz.

offtopic:
Yoozer, wat voor soort studio heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoozer schreef op 08 augustus 2003 @ 23:02:
[...]

Waar heb je 't origineel vanaf geplukt, of kun je dat even posten? Kan ik je laten zien wat ik bedoel, pass ik je de layered PSD file wel door.
Tnx, heel graag.
origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
hier een wipje van mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzsite.nl/got/gohf.jpg

k probeer es wat af te wijken van m'n normale stijl (die dezelfde is als honderden anderen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

i am the god of hellifre and i bring you:
een supertje frikandel speciaal?
ik vind 'm wel leuk gedaan, maar dat jasje zou ik toch iets beter proberen te 'cutten' want hier en daar zie je nog karteltjes

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
inderdaad, het is ook een wip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Hallo creatieve geesten!

Misschien kunnen jullie me helpen op weg naar een nieuw logo voor onze damclub.
Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig... :r
Afbeeldingslocatie: http://www.kattuk.nl/userfiles/pagina/DammenLogo.bmp
Onze damclub heet KDC (Katwijkse Dam Club). We gebruiken het logo (in zwart/wit boven stukjes in de krant en straks op onze nieuwe website (mogelijk in kleur).
Wie heeft er tips?

[ Voor 32% gewijzigd door john_bruin op 11-08-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

/dev/null schreef op 09 August 2003 @ 16:42:
offtopic:
Yoozer, wat voor soort studio heb jij?
Een muziekstudio :).
John_Bruin schreef op 11 August 2003 @ 13:44:
Hallo creatieve geesten!

Voor onze damclub zijn we op zoek naar een nieuw gemoderniseerd logo. Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig... :r
[afbeelding]
Zijn er hier misschien mensen die het leuk vinden om iets nieuws voor ons te bedenken?
Vast wel, maar het vragen erom is niet toegestaan. Zie de Webdesign & Graphics FAQ onder het kopje "Kan er iemand even..."
Wie vindt het leuk om zijn of haar creativiteit praktisch aan te wenden om ons te helpen en eeuwige roem te verwerven?
Eeuwige roem == gratis. Misschien kun je even de contributie verhogen en eens naar een designbureau stappen? :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

John_Bruin schreef op 11 augustus 2003 @ 13:44:
Hallo creatieve geesten!

Voor onze damclub zijn we op zoek naar een nieuw gemoderniseerd logo. Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig... :r
[afbeelding]
Zijn er hier misschien mensen die het leuk vinden om iets nieuws voor ons te bedenken?
Onze damclub heet KDC (Katwijkse Dam Club). We gebruiken het logo (in zwart/wit boven stukjes in de krant en straks op onze nieuwe website (mogelijk in kleur).
Wie vindt het leuk om zijn of haar creativiteit praktisch aan te wenden om ons te helpen en eeuwige roem te verwerven?

Alvast bedankt!
WTF moet ik daar in zien? Een dambord in een rondje, met een vaag kruisje erboven? Maar dit is idd niet de bedoeling hierzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Eeuwige roem == gratis. Misschien kun je even de contributie verhogen en eens naar een designbureau stappen? :P.
Onze damclub is een kleine vereniging en geen bedrijf met winstoogmerk. We hebben dus zeker niet het geld om naar een designbureau te stappen.

Bovendien vind ik dit een beetje flauwe opmerking... *mijn flauwe opmerking toch maar even weggehaald*

Ik hoopte dat de tweakers community als verenigingen onder elkaar misschien wel wilde helpen...

[ Voor 20% gewijzigd door john_bruin op 11-08-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Dude, dat is een flauwe opmerking. Voor niets gaat nu eenmaal alleen de zon op :)

Maar je snapt toch ook dat wanneer mensen hier hun design shit kunnen gaan uitbesteden dat je dan topiques vol requests krijgt.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.