hahaha de skrieep! is terug! geweldig!
skrieeeeppppp
Nice work!! omnisushi
skrieeeeppppp
Nice work!! omnisushi
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
[ Voor 60% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 27-07-2003 17:49 ]
LOLTim Schuhmacher schreef op 27 juli 2003 @ 13:20:
Ik meld even dat ik weet dat ik aan de beurt ben. ik zal eerst even het verhaal proberen te snappen.
edit:
Ik laat het bij 2 afbeeldingen en mijn opvolger mag het probleem met de tankauto oplossen
[afbeelding]
[afbeelding]
jellyshock, it's your turn!
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Today's subliminal thought is:
aAarGhh
aAarGhh
aAarGhh
Hehe, heb jij überhaupt een computer gebruikt?jellyshock schreef op 29 July 2003 @ 19:53:
Zo...het was ff doorwerken....maar hier zijn ze dan! Ik introduceer hierbij een nieuw karakter: Roberto de tankcommandant, waarschijnlijk voert ook hij zijn eigen oorlog met darkx...en hij kent een persoon die stickman zijn krachten kan terugbezorgen! Wie weet wat er gaat gebeuren als Stickman zijn krachten kan bundelen met Roberto de tankcommandant!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Next!!
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Nah, toch minstens om em in te scannendawuss schreef op 29 July 2003 @ 20:07:
[...]
Hehe, heb jij überhaupt een computer gebruikt?
Wel fantasie, Roberto de tankcommandant
aAarGhh
the_Omniscient schreef op 29 juli 2003 @ 20:34:
Kewle stijl! Roberto de tankcommandant, lol... serious firepower is supplied to Stickman here.
En het "diep in de krochten van zijn geest" klinkt ook erg geweldig!
Een last remark... op het laatste plaatje zie ik (in de krochten van MIJN verknipte geest) linksbuiten het plaatje een denkbeeldige vuist zwaaien, die op het volgende plaatje met een gigantische smack op het hoofd van onze blauwe vriend terechtkomt...(ja, zeg maar niks) ... maar ik denk niet dat Roberto bad intentions heeft.
aAarGhh
aAarGhh
Anoniem: 27983
Die film is nog best wel cool op zichPelle schreef op 27 July 2003 @ 10:14:
Overigens... 2 jaar geleden is er een film gemaakt:
[afbeelding]
Lag bovenop de stapel B-films van de videotheek
[ Voor 4% gewijzigd door Niakmo op 30-07-2003 19:14 ]
Cartoon Sequence - "Cartoonisten zijn vriendelijke mensen" |
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 alienfruit 14 Vlot 15 El.Greco 16 T. van Beek 17 VAC 18 GRRR 19 Aracon 20 zirus 21 the_Omniscient 22 Tim Schuhmacher 23 jellyshock 24 BaN5Hee 25 PatrickPietens 26 wdekreij 27 drm 28 Dark BLue 29 IndigoDelFuego 30 Maverick 31 ezchaos 32 Blaise |
Postlimiet: Zaterdag 31 July 2003 19:53 |
Cartoon Sequence | Spinoffs |
[ Voor 76% gewijzigd door DarkX op 30-07-2003 19:31 ]
Anoniem: 62809
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 15142
Nog problemen gehad met daglicht?PatrickPietens schreef op 31 July 2003 @ 16:35:
Sommige mensen durven ook eens achter hun computer vandaan te kruipen en terug te keren in de wereld ... ok voor 2 weekjes dan![]()
micheljansen.org
micheljansen.org
[ Voor 11% gewijzigd door Bansoon op 31-07-2003 21:12 ]
View -> Snap toBaN5Hee schreef op 31 July 2003 @ 21:57:
Mjah dat van die tekst klopt, maar in photoshop 7 zijn de randen van je plaatje magnetisch lijkt wel, ook bij m'n tekening van krillin, toen ik z'n rechtermouw tekende plakte die lijnen ook automatisch naar de rechterkant. Ik heb geen idee hoe je dat uit moet zetten....
micheljansen.org
[ Voor 31% gewijzigd door DarkX op 01-08-2003 02:12 ]
Anoniem: 42756
Helemaal cool dat je mijn gifvlekken erin hebt laten zitten, was ook de bedoeling dat ie daar nog even mee rondliepBaN5Hee schreef op 31 July 2003 @ 21:11:
Ok, hier dan mijn toevoeging. Originaliteit liet me in de steek, maar ik hoop dat Patrick er weer een normaal staartje aan kan breien. Ik had geen zin om WEER een nieuwe char te introduceren, omdat Roberto net nieuw is. In mijn visie moest stickman dan ook zsm beter worden om samen met Roberto verder op weg te gaan. Vandaar mijn "originele" keuze
[ Voor 38% gewijzigd door FlashAddict op 02-08-2003 21:24 ]
Anoniem: 28086
Haha, vet hoor, heeele coole stijl ook.PatrickPietens schreef op 02 August 2003 @ 12:39:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me duidelijk, de overeenkomsten met Matrix waren voor mij overduidelijk en vandaar dat ik het niet kon laten. De pil die Stickman neemt en Roberto de tankcommander (denk aan Tank in Matrix).
Ok ik ben klaar, ga van het mooie weer genieten. LATERS en succes
Anoniem: 28086
[ Voor 61% gewijzigd door wdekreij op 03-08-2003 20:31 ]
[ Voor 7% gewijzigd door DarkX op 03-08-2003 22:31 ]
[ Voor 60% gewijzigd door wdekreij op 04-08-2003 00:20 ]
[ Voor 64% gewijzigd door wdekreij op 04-08-2003 21:42 ]
micheljansen.org
[ Voor 60% gewijzigd door FlashAddict op 04-08-2003 19:59 ]
OepsPatrickPietens schreef op 04 August 2003 @ 19:52:
Nee, roberto is de operator. Krilin zag je ook in mijn strip. Leuke wending, al had ik graag de wallen gezien
En ik ben van mening dat er erg weinig respons op mijn strippie-deel is gekomen
micheljansen.org
Caradhras
Ik vind je wending eerlijk gezegd niet zo leuk. 't Nodigt alleen maar uit tot een nog vagere verhaallijn...[b]PatrickPietens[/]:
En ik ben van mening dat er erg weinig respons op mijn strippie-deel is gekomen
[ Voor 8% gewijzigd door drm op 05-08-2003 08:29 ]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
@PellePelle schreef op 05 augustus 2003 @ 14:57:
Pff, lekker belangrijk.
* Pelle moest hard lachen om deze platen
Anoniem: 14711
Ik ook, maar ik bulk helaas niet van de tijd en al helemaal niet van de stripteken-talentenAracon:
@Pelle
Mja ik vond het ook supercool maar ik vind het altijd jammer dat mensen in zoiets het afraffelen, dan mag je maar een klein stukje van het geheel, dan doe je daar toch je best op? vind ik jmr..
Cartoon Sequence - "Cartoonisten zijn vriendelijke mensen" |
Rooster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 alienfruit 14 Vlot 15 El.Greco 16 T. van Beek 17 VAC 18 GRRR 19 Aracon 20 zirus 21 the_Omniscient 22 Tim Schuhmacher 23 jellyshock 24 BaN5Hee 25 PatrickPietens 26 wdekreij 27 drm 28 Dark BLue 29 IndigoDelFuego 30 Maverick 31 ezchaos 32 Blaise |
Postlimiet: Donderdag 07 Augustus 2003 13:52 |
Cartoon Sequence | Spinoffs |
[ Voor 57% gewijzigd door drm op 06-08-2003 10:32 ]
~ Gottfried Leibniz
~ Gottfried Leibniz
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 4364
~ Gottfried Leibniz
Excusez-moi, ik heb die discussie dan niet gevolgd, denk ikDarkX:
Nah, die discussie is al gevoerd, maar een nieuwe sequence leek beter op z'n plaats was toen de conclusie. Moet daar opnieuw over gediscussierd worden
Zit wat inMijn stem gaat ook wel naar een nieuwe strip, ik heb het gevoel dat wanneer de strip te lang wordt dat het TE chaotisch wordt. Weet niet of dat in een 2e serie te verbeteren valt, anders blijven we gewoon korte strips makenKwaliteit boven kwantiteit imo.
~ Gottfried Leibniz
[ Voor 93% gewijzigd door DarkX op 06-08-2003 17:40 ]
micheljansen.org
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq