"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
[ Voor 56% gewijzigd door alienfruit op 18-07-2003 16:31 ]
Anoniem: 21819
PSN: DutchTrickle PVoutput
Uhm, aangenomen dat de mods het hiero met me eens zijn, maar ik zie zo direct geen probleem?
[ Voor 37% gewijzigd door DarkX op 18-07-2003 17:47 ]
Anoniem: 27983
Idd best goed gelukt, maar waar zijn die dames in de achtergrond op het origineel?DarkX schreef op 16 July 2003 @ 22:48:
[afbeelding]
En weer een posterNiet slecht gelukt moet ik zeggen, alleen het fucking lettertype kon ik niet vinden
Mocht iemand dat lettertype hebben, mail dat ff dan fix ik em.
Ik zie ze nml niet, en ik heb hier de originele DVD-hoes voor mijn neus...
alienfruit schreef op 18 July 2003 @ 16:29:
Vlot Gollum neej man, dat was Darth Vader want DarkX was toch al slecht(hij ging naar zijn "vader" zoeken, dus ik dacht we op de Luke Skywalker toer gingen

Zeg nou zelf...
En Luke Skywalker denkt dat zijn vader dood is en gaat zeker niet op zoek naar zijn vader, als je iets uit Star Wars wilt gebruiken, zorg wel dat het goed is...
[ Voor 24% gewijzigd door Vlot op 18-07-2003 18:57 ]
_--=||LiVe And LeT sMoKe||=--_
Huh? Op de poster wel?Anoniem: 27983 schreef op 18 juli 2003 @ 18:52:
[...]
Idd best goed gelukt, maar waar zijn die dames in de achtergrond op het origineel?
Ik zie ze nml niet, en ik heb hier de originele DVD-hoes voor mijn neus...
Ow, op dvd hoes zijn ze idd ERG vaag, linkerkant zie je nog net een armpje. Op een poster die ik hier heb is die hele background sowieso anders. Daar is het 1 dude en een dudette, hier twee dudes. Op mijn eigen versie zijn het twee dudettes, maar ik had geen dudes, vandaar
Hier zie je al iets beter:

Ow, ik dacht dat dat ET was. Vind em iig niet echt op gollem lijkenVlot schreef op 18 July 2003 @ 18:55:
[...]
[afbeelding]
Zeg nou zelf...
En Luke Skywalker denkt dat zijn vader dood is en gaat zeker niet op zoek naar zijn vader, als je iets uit Star Wars wilt gebruiken, zorg wel dat het goed is...
DetailsZeg nou zelf...
Trouwens starwars.com is ge-update
Dat evil is zeer goed gelukt hoor, alleen ik zie er geen star wars in...
En dat update van Starwars.com bhen ik niet blij mee, je meot nu betalen voor de dingen die je eerst kreeg als je je gewoon had ingeschreven... Eikels, betalen voor de promotie van een film... Ik ben een ontzettend groot fan van Star Wars, maar dit gaat me toch te ver hoor....
[ Voor 62% gewijzigd door Vlot op 19-07-2003 13:08 ]
Ugh, die gast heeft sinds zijn inschrijving niks meer laten horen, GRRR, doe jij nog mee? Je bent bij deze aan de beurt vind ik
[ Voor 46% gewijzigd door DarkX op 19-07-2003 15:07 ]
De achtergrond is inderdaad op de hoes veel meer geblurred, dus daar zie je het niet nee...DarkX schreef op 18 juli 2003 @ 19:06:
[...]
Huh? Op de poster wel?
Ow, op dvd hoes zijn ze idd ERG vaag, linkerkant zie je nog net een armpje. Op een poster die ik hier heb is die hele background sowieso anders. Daar is het 1 dude en een dudette, hier twee dudes. Op mijn eigen versie zijn het twee dudettes, maar ik had geen dudes, vandaar
Hier zie je al iets beter:
[afbeelding]
Maar inderdaad, daar op de poster...
Ok, jij wint
>>
En succes GRRR
Hij voelt de the forceDat evil is zeer goed gelukt hoor, alleen ik zie er geen star wars in...

Ik vond het grafisch er wel leuk uitzien hoor, ja dat je nu moet betalen vind ik ook vervelend. Misschien moet ze nu maar dvd's maken van 4-5-6 als goedmakertjeEn dat update van Starwars.com bhen ik niet blij mee, je meot nu betalen voor de dingen die je eerst kreeg als je je gewoon had ingeschreven... Eikels, betalen voor de promotie van een film... Ik ben een ontzettend groot fan van Star Wars, maar dit gaat me toch te ver hoor....
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
ik heb het idee dat het nu wel erg lang duurt (of vergis ik me?)
Stoer; Marduq
Dus minder tijd geven lijkt me niet echt een goed plan...
Stoer; Marduq
Anoniem: 21819
de story line heb ik en een paar groffe schetsen. cell 1 is zo goed als af.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 21819 op 21-07-2003 01:46 ]
dat we lang moeten wachten op een update @ de server bedoel je?XangadiX schreef op 20 July 2003 @ 20:24:
nah ik heb het niet zitten natellen of het wel binnen 48 uur valt (ik was ook best laat) alleen ik vind dat ik veel te lang moet wachten op een update. Ik ben namelijk vreselijk ongeduldig
Nozzman en Bosmonster oid gingen over die server, en die zijn momenteel niet bereikbaar oid.
Weet er het fijne ook niet van, dat zal DarkX je uit moeten leggen...
Het duurt nu ook wel degelijk langer, VAC zou posten maar laat niks van zich horen, en dus is de beurt naar GRRR overgegaan, waardoor je 2x de periode van 48 uur krijgt. En bosmonster zou idd updaten, maar doet dat nietXangadiX schreef op 20 juli 2003 @ 20:24:
nah ik heb het niet zitten natellen of het wel binnen 48 uur valt (ik was ook best laat) alleen ik vind dat ik veel te lang moet wachten op een update. Ik ben namelijk vreselijk ongeduldig
Hmz, en dat is ook weer over de deadline. Vind wel dat volgende keer die deadline strakker aangehouden moet worden.Anoniem: 21819 schreef op 21 July 2003 @ 01:45:
euhm ik heb het morgenavond af jongens. ik ben net terug van mijn werk en ben morgen ook nog eens 10 uur aan het werken, reken maar dat ik pas na 8 uur 's avonds weer thuis ben.
de story line heb ik en een paar groffe schetsen. cell 1 is zo goed als af.
Het lijkt wel dat iedereen een toevoeging van 3 plaatjes wil doen. GRRR heeft al 1 cell klaar, waarom niet deze gewoon toevoegen en doorgaan?DarkX schreef op 21 juli 2003 @ 11:47:
[...]
Hmz, en dat is ook weer over de deadline. Vind wel dat volgende keer die deadline strakker aangehouden moet worden.
Today's subliminal thought is:
Sommige mensen hebben een leven buiten GoT.DarkX schreef op 21 July 2003 @ 13:10:
Nja, maar doe dat dan wel binnen de tijd, je hebt toch 2 fucking dagen de tijd.
Als je dan een leven buiten GOT hebt en het lukt je niet binnen 2 dagen een cartoon in elkaar te fiksen kan je dat natuurlijk altijd zeggen en de beurt aan een ander laten.
Is een beetje zonde zo nu er al dagen geen cartoon bijgekomen is. Zo bloed een leuk project volgens mij toch weer een beetje dood. Het begon immers leuk en goed.
Anoniem: 28086
2 dagen is de regel, als dat niet lukt, laat het dan op tijd weten en meldt niet na 3 dagen dat je het niet gered hebt (dat konden we zelf ook al uitvogelen

Hier alvast iets om naar te kijken

Het lukte me niet echt om die vage tekenstijl in photoshop na te bootsen, had misschien ff painter moeten installen, maar hij is denk ik wel herkenbaar an sich
Nja, 2 dagen moet toch kunnen hoor, persoonlijk doe ik over zo'n poster minder dan een half uurtje, en daar zit gemiddeld meer detail in dan die strip cells. Dan zullen andere er meer tijd voor nodig hebben, maar 2 dagen moet toch voldoende zijn lijkt me. Het moet toch geen regel worden dat het steeds overschreden wordt. En 1 dag is idd te kort.
Weeeh! Alle posters hebben nu originele, nog ff checken of alles al geupload is
[ Voor 22% gewijzigd door DarkX op 21-07-2003 16:29 ]
Zie de reactie hierboven van GRRR. Heb het maar eventjes geciteerd. Hij schrijft dus op maandag dat hij het morgenavond (mijn inziens is dat dinsdag avond) af heeft, dus nog even geduld zou ik zeggen.
Anoniem: 21819 schreef op 21 July 2003 @ 01:45:
euhm ik heb het morgenavond af jongens. ik ben net terug van mijn werk en ben morgen ook nog eens 10 uur aan het werken, reken maar dat ik pas na 8 uur 's avonds weer thuis ben.
Cartoon Sequence - "Cartoonisten zijn vriendelijke mensen" |
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 alienfruit 14 Vlot 15 El.Greco 16 T. van Beek 17 VAC 18 GRRR 19 Aracon 20 Blaise 21 zirus 22 the_Omniscient 23 Tim Schuhmacher 24 jellyshock 25 BaN5Hee 26 PatrickPietens 27 wdekreij 28 drm 29 Dark BLue 30 IndigoDelFuego 31 Maverick 32 ezchaos |
Postlimiet: donderdag 24 juli, 13:27 |
Cartoon Sequence | Spinoffs |
Tenminste, als die nog meedoet, is ook al paar pages terug dat ie reageerde. Als het weer niet lukt om binnen de deadline te reageren start ik een nieuwe lijst met mensen die WEL mee willen doen.
http://www.nozzman.nl/cartoon/index.htm
(misschien ff refreshen)
Het lijkt er zowieso al op dat hij maandagavond bedoeld, maar daarnaast is hij ook ver over de Deadline heen. Geen geduld meer dus, zou ik zeggenWoudloper schreef op 22 July 2003 @ 08:20:
Zie de reactie hierboven van GRRR. Heb het maar eventjes geciteerd. Hij schrijft dus op maandag dat hij het morgenavond (mijn inziens is dat dinsdag avond) af heeft, dus nog even geduld zou ik zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Pin0 op 22-07-2003 15:15 ]
@Pin0 coole poster
@DarkX ok dan! Gameposter parodies zijn gestart! erg netjes.
@GRRR jammer dat je het niet op tijd voor elkaar kreeg... maybe next time?
@ Aracon good luck!!
Anoniem: 87904
Nice ara
Anoniem: 42756
Jep maar dit was de bedoelingAnoniem: 35969 schreef op 22 July 2003 @ 17:13:
Hij is fijn![]()
Maar is het niet 'de stoppen slaan door' óf 'alle remmen los' ?
en bedankt
Anoniem: 35969
Oh wacht , ik zie de grap nu pas

mijn eerste getekende probeersel ooit in photoshop (met de muis)
hij wordt nog bijgewerkt
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 87904 op 22-07-2003 23:02 ]
Que? Wat bedoel je?DarkX schreef op 22 juli 2003 @ 15:43:
BaN5Hee> Uh, hioxz was eerder met z'n The Sims poster.

een andere achtergrond:
als het leuk/goed wordt gevonden volgen er nog:
de tuinslang...
de aanvallen van de tuinslang (uitbreiding op de tuinslang)
dark X
het groene monster
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 alienfruit 14 Vlot 15 El.Greco 16 T. van Beek 17 VAC 18 GRRR 19 Aracon 20 Blaise 21 zirus 22 the_Omniscient 23 Tim Schuhmacher 24 jellyshock 25 BaN5Hee 26 PatrickPietens 27 wdekreij 28 drm 29 Dark BLue 30 IndigoDelFuego 31 Maverick 32 ezchaos |
Postlimiet: donderdag 24 juli, 16:32 |
Anoniem: 28086
Maar laten we gewoon wachten of hij z'n eindresultaat op tijd weet te posten. Zo niet, dan mag jij
Anoniem: 15142
maar probeer wel de (magere) verhaal lijn aan te houden.....
I know, de beste stuurlui staan aan wal!
Maar het mag gezegd worden dat de artwork soms echt verschrikkelijk goed is!!

en toen was ik klaar
[ Voor 41% gewijzigd door Niakmo op 24-07-2003 22:52 ]
Want ik zou toch graag een bijdrage willen leveren
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
ben jij al niet aan de beurt of laat je blaise voor gaan???the_Omniscient schreef op 25 juli 2003 @ 00:22:
Ik meld bij deze gewoon ff "dat ik er nog ben"... Hoeft men niet te twijfelen of ik uberhaupt wel iets ga tekenen, aangezien ik vrij binnenkort aan de beurt ga zijn.
Ow, ja... nou maakt me weinig uit hoor. Tijd zat voor die 3 plaatjes hier, dus als Blaise het niet erg vindt, ga ik wel door. Ik had enkel even een snelle blik op het "rooster" geworpen, vandaar. Niet gezien dat jij al iets geproduceerd had, leuk werk btw.zirus schreef op 25 juli 2003 @ 00:52:
[...]
ben jij al niet aan de beurt of laat je blaise voor gaan???
Suspension blijft wel erg op dat tuinslang-gifachtig-gebeuren hangen... Kijken wat we er van kunnen maken.
[ Voor 32% gewijzigd door the_Omniscient op 25-07-2003 02:07 ]
persoonlijk hou ik mijn pennevruchten angstvallig verborgen van de grote boze wereld annex ieder kritisch oog. Leuk om te zien hoe verschillende stijlen elkaar helemaal niet hoeven te bijten. Doorgaan, vooral doorgaan~!
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Ga maar voor, ik sluit netjes achteraan aanthe_Omniscient schreef op 25 July 2003 @ 01:58:
[...]
Ow, ja... nou maakt me weinig uit hoor. Tijd zat voor die 3 plaatjes hier, dus als Blaise het niet erg vindt, ga ik wel door. Ik had enkel even een snelle blik op het "rooster" geworpen, vandaar. Niet gezien dat jij al iets geproduceerd had, leuk werk btw.
Suspension blijft wel erg op dat tuinslang-gifachtig-gebeuren hangen... Kijken wat we er van kunnen maken.
Working on it, geef me gewoon 24 uur en het komt in orde. Wel jammer dat het topic na een daverende start een beetje "ontmanteld" raakt, maarja... het is idd de tijd van het jaar - alles komt goed.zirus schreef op 26 juli 2003 @ 01:09:
Is er nog iemand aan het werk?? Moest je nou binnen 24 of 48 posten. Het is alweer een dag verder na mijn creatie. Het is een beetje stil hier ...vakantie
De openingspost vermeldt de feiten zoals ze zijn: in principe wordt je bijdrage pas geplaatst als je hem af hebt (dus geen work in progress-gedoe)... dan heeft de volgende tekenaar tevens het voordeel van "het hele verhaal te kennen".zirus schreef op 26 juli 2003 @ 01:15:
krijg ik vanavond nog iets te zien af kan ik rustig gaan slapen om morgen van je werkt te gaan genieten
In de openingspost vind je ook de tijdslimiet van +/- 48 uur terug
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 alienfruit 14 Vlot 15 El.Greco 16 T. van Beek 17 VAC 18 GRRR 19 Aracon 20 zirus 21 the_Omniscient 22 Tim Schuhmacher 23 jellyshock 24 BaN5Hee 25 PatrickPietens 26 wdekreij 27 drm 28 Dark BLue 29 IndigoDelFuego 30 Maverick 31 ezchaos 32 Blaise |
Postlimiet: zaterdag 26 juli, 22:55 |
Ow, als je klaar bent, mail tim dan direct ff. Als we dat steeds doen krijgen we geen mistverstanden.
[ Voor 5% gewijzigd door DarkX op 26-07-2003 12:57 ]
dus als hij nog 3 uuredit:
en toen was ik klaar
zirus wijzigde dit bericht 24-07-2003 22:52 (41%)

het is nog vroeg

[ Voor 12% gewijzigd door Niakmo op 26-07-2003 13:02 ]
Dude, hoeveel heb jij gezopen? 11 - 9 = 3zirus schreef op 26 July 2003 @ 12:48:
eigenelijk 11 uurwant toen was de edit,
[...]
dus als hij nog 3 uur meer nodig heeft.
Germ, kan nie tellen

[ Voor 14% gewijzigd door DarkX op 26-07-2003 12:57 ]
Beetje uitleg erbij:
Ik heb dit dus met de hand getekend, en daarna met de comp ingekleurd... dit leidt tot een nogal vaag resultaat, maar naastgetekende vond het aardig genoeg om in leven te laten. I'm sorry for the sullige tekstlaagjes, maar daar kwam ik in tijdnood en het is nog wel overkomelijk, lijkt me.
Iig is onze vriend Stickman dus belazerd door Fredje de Tuinslang, die omgekocht is voor een hose-enlargement (pr0n-star 31" massive hose, absolutely pain-free, no surgery required...)... Stickman is left to die in the desert, totdat...
it's your call, Tim Schuhmacher
[ Voor 88% gewijzigd door the_Omniscient op 26-07-2003 23:44 ]
Anoniem: 4364
zou die skriep.. betekenen, dat de tank net op tijd remt?!
silv3r> ik geloof dat darkX de deelnemerslijst nu heeft geblokt, en dat nieuwe deelnemers weer in part2 v/d cartoon sequence mogen meedoen. (Zo te lezen uit een aantal posts terug..)
Anoniem: 49383
Ziet er goed uit hoor, en mooi vervolg op verhaal. Voor de duidelijkheid ik teken ook met de hand en kleur ook in met PC dus het hoeft niet zo vaag resultaat te zijn hoor, maar ik vind het bij jou ook wel meevallen, voegt juist wel wat toethe_Omniscient schreef op 26 juli 2003 @ 22:53:
Edit: finished.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje uitleg erbij:
Ik heb dit dus met de hand getekend, en daarna met de comp ingekleurd... dit leidt tot een nogal vaag resultaat, maar naastgetekende vond het aardig genoeg om in leven te laten. I'm sorry for the sullige tekstlaagjes, maar daar kwam ik in tijdnood en het is nog wel overkomelijk, lijkt me.
Iig is onze vriend Stickman dus belazerd door Fredje de Tuinslang, die omgekocht is voor een hose-enlargement (pr0n-star 31" massive hose, absolutely pain-free, no surgery required...)... Stickman is left to die in the desert, totdat...
it's your call, Tim Schuhmacher
Dit topic is gesloten.