thnxAnoniem: 21819 schreef op 13 July 2003 @ 03:40:
[...]
arm jong. ik heb je toegevoegd. ik lees niet alle posts nml. veel gewauwel ertussen ja
Anoniem: 47289
uuhuu... ik sta er ook nog niet bij
zijn inmiddels 1 post en een mailtje naar DarkX verder (maar dies dus op vakantie)
cel-ed gaat door voor de koelkast 
Heb idd vanaf maandag crew gespeeld en belangrijk gedaan op bospop, hoop sjouwwerk en nageborrel, dus had weinig tijd om hier te reageren. Vandaag heb ik nog een verjaardag, hoop vanaaf te reageren, anders morgen. Alles komt goed
Veel gezeur en weinig wol trouwens in mijn afwezigheid. Moest anders kunnen
ZZ-top en INXS rockte trouwens best hard
Slow Poke Rodrigo is trouwens een vette beginnende D&B act, HIM heeft een enorm loze 3e basedrum bij het drumstel staan zag ik vanaf de zijkant, en Paskal Jacobsen moest voortijdig zijn optreden afbreken omdat hij on stage zijn enkel brak
Heb idd vanaf maandag crew gespeeld en belangrijk gedaan op bospop, hoop sjouwwerk en nageborrel, dus had weinig tijd om hier te reageren. Vandaag heb ik nog een verjaardag, hoop vanaaf te reageren, anders morgen. Alles komt goed
Veel gezeur en weinig wol trouwens in mijn afwezigheid. Moest anders kunnen
ZZ-top en INXS rockte trouwens best hard

[ Voor 30% gewijzigd door DarkX op 13-07-2003 14:49 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
hoi hoi ik ga vanavond me plaatje(s) plaatsen, alleen weet niet of het voor 9uur lukt. Want ik moet werken tot zes uur en vervolgens nog 2,5~3.0 reizen (afhankelijke van NS/Connexion
) dus pin me niet vast op ~9uur. Alvast bedankt!
Cartoon Sequence - "Cartoonisten zijn vriendelijke mensen" |
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 alienfruit 14 Vlot 15 El.Greco 16 T. van Beek 17 VAC 18 GRRR 19 ezchaos 20 Aracon 21 Blaise 22 zirus 23 the_Omniscient 24 Tim Schuhmacher 25 jellyshock 26 BaN5Hee 27 PatrickPietens 28 wdekreij 29 drm 30 Dark BLue 31 IndigoDelFuego 32 Maverick |
Postlimiet: maandag 14 juli, 22:30 |
Klopt het zo? Ik neem btw de list wel weer over GRRR, thanks for filling in
Ow, en animaties zijn wat mij betrefd een no-go, heeft geen ene reet met strips te maken.
alienfruit> Is deze tijd haalbaar?
[ Voor 6% gewijzigd door DarkX op 14-07-2003 12:32 ]
Ja. Bedankt DarkX. Ga er niet vanuit dat het zo erg is met de OV.
Ja, mijn postertjes doen het niet op je site...
En yeah ik ben bijna aan de beurt!
En yeah ik ben bijna aan de beurt!
[ Voor 31% gewijzigd door Vlot op 14-07-2003 14:43 ]
_--=||LiVe And LeT sMoKe||=--_
Vlot> niet? Hier wel
Denk je, maar ze deden het echt niet hoor
heh heh

Had geen illu bij de hand hier, deze is dus wat schetsiger, maar ach, andere stijl kan af en toe ook geen kwaad
[ Voor 57% gewijzigd door DarkX op 14-07-2003 16:36 ]
Parodietje op "Anger Management".

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Wat is die vage ruis die eroverheen zit?
Nep-canvasje.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
ahzo. Dat herkende ik niet in een filmposter
@DarkX
Fantastisch hoe je Fred dat wapen laat vasthouden!
Fantastisch hoe je Fred dat wapen laat vasthouden!
Whehe, was idd wel een ingeving
Persoonlijk vind ik btw dat mensen wel meer naar zo'n poster moeten kijken hoe het het beste in te vullen is. Gewoon poster pakken en stick erin plakken vind ik vaak beetje saai. Misschien herinneren mensen zich de oude sweeet.com site, die deej het meestal ook wel netjes.
Hoe bedoel je precies? Het moet wel herkenbaar blijven tenslotte. Ik ben er wel voorstander van om de hele poster zelf te tekenen en niet gewoon de echte poster te bewerken, of bedoel je dat?
Nou daar is ie dan!
Hopelijk vinden jullie het wat! Brakke trein ik vertrok om 6uur en ik was er pas om kwart over negen!

edit ik heb de zinsbouw in de plaatjes aangepast was niet geheel correct
Hopelijk vinden jullie het wat! Brakke trein ik vertrok om 6uur en ik was er pas om kwart over negen!

[ Voor 20% gewijzigd door alienfruit op 14-07-2003 22:06 . Reden: langwerpige versie gemaakt ]
Eh? Ik begrijp em niet? Hij is de slechterik zelve EN behoeder van het kwaad
Anoniem: 25324
uhhh... typo? "ik voel het dat, het is mijn vader DarkX de slechterik der slechterikken..."
verder vet gemaakt!!
verder vet gemaakt!!
DarkX
Hij red de mensen van sticky city van het kwaad van zijn vader de ergste slechterik (DarkX
) maar is zelf eigenlijk ook slecht (hij is schizofreen).
[ Voor 8% gewijzigd door alienfruit op 14-07-2003 22:09 ]
zins opbouw klopt nog steeds niet helemaal
El_Hefe dan hoor ik je wijzigen graag, ik zie ze niet meer
Ow, indigo, kun je jou poster nog es mailen, file is vrij corrupt
Italiaanse file waarschijnlijk
Dus dan ben ik aan de beurt... Hmm, nou hier kan ik wel wat mee, denk ik, ondanks de schizofrenie, ik heb zelfs al een idee!!!! Maar uh, hoe doen we het met het hosten van de strip? Nozz gaat op vakantie voor 3 weken, dus dat wordt misschien een probleem???
ik kan het anders wel hosten....
Ja, vlot ik dacht laten we op de hero en evil toer gaan
Ja, vlot ik dacht laten we op de hero en evil toer gaan
[ Voor 49% gewijzigd door alienfruit op 14-07-2003 23:35 ]
Nou ik bouw er op door hoor, let maar eens op, je zult trots op me zijn
Anoniem: 54895
Van het laatste plaatje is de spelling en interpuctie nog niet helemaal correct. Je kan beter dit neerzetten:alienfruit schreef op 14 July 2003 @ 21:48:
Nou daar is ie dan!
[afbeelding]
Daar in de verte zie ik het "sticky" symbool. Ik word geroepen om het kwaad te bestrijden... Ik voel dat het mijn vader is; DarkX, de slechterik der slechterikken...
Moet hij niet blauw ofzo zijn ipv grijs... en je kunt niet zeggen dat het de belichting is want de belichting is op alle plaatjes anders dus zou ie ook telkens een andere tint moeten hebbenalienfruit schreef op 14 July 2003 @ 21:48:
Nou daar is ie dan!
[afbeelding]
Anoniem: 28086
Bijna aan de beurt, eens zien of Vlot z'n naam waarmaakt en ik vanavond al aan de slag kan
TheSystem, ooh was het blauw dan 
Tekst zou ik vanavond nog wel aanpassen
Tekst zou ik vanavond nog wel aanpassen
[ Voor 39% gewijzigd door alienfruit op 15-07-2003 10:16 ]
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 alienfruit 14 Vlot 15 El.Greco 16 T. van Beek 17 VAC 18 GRRR 19 ezchaos 20 Aracon 21 Blaise 22 zirus 23 the_Omniscient 24 Tim Schuhmacher 25 jellyshock 26 BaN5Hee 27 PatrickPietens 28 wdekreij 29 drm 30 Dark BLue 31 IndigoDelFuego 32 Maverick |
Postlimiet: woensdag 16 juli, 21:48 |
Cartoon Sequence | Spinoffs |
[ Voor 6% gewijzigd door DarkX op 15-07-2003 11:28 ]
de spinoffs link klopt niet meer "Spinoffs"
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Welles

Ik zal de boel streks nog wel ff updaten.
Het is jammer dat ik bij zo'n poster geen filmmuziek kan voegen, die hoort toch wel ERG bij de sfeer van deze film 

Deze is wederom sketchier dan mijn illustrator lijntekeningen, maar vin da eigenlijk wel wat hebben
Geeft toch hele andere sfeer 
En nee, de kleuren kloppen niet, maar ik hoop toch dat iedereen inziet dat dat hier belichting is
Sean Connory heeft ook geen rood/geel hoofd hoor

Deze is wederom sketchier dan mijn illustrator lijntekeningen, maar vin da eigenlijk wel wat hebben
En nee, de kleuren kloppen niet, maar ik hoop toch dat iedereen inziet dat dat hier belichting is

[ Voor 52% gewijzigd door DarkX op 15-07-2003 19:28 ]
Okay, tromgeroffel (moet je er wel zelf bij bedenken)...
Hier zijn ze dan
De nieuwe drie afleveringen
Geef ze een groot aplaus!
1

2

3

Hoop dat het Vlot genoeg is
Enjoy en doe er wat creatiefs mee...
Hier zijn ze dan
De nieuwe drie afleveringen
Geef ze een groot aplaus!
1

2

3

Hoop dat het Vlot genoeg is
Enjoy en doe er wat creatiefs mee...
goed!!
echt leuk vervolg op het verhaal, en meteen een nieuw character!
echt leuk vervolg op het verhaal, en meteen een nieuw character!
Nee nee, geen nieuw karakter, zit al even lang in het verhaal als Stick...
Woei, is da mijn alterego?
Ik heb trouwes echt zo'n cape 
Trouwes, sommige moeten hier leren optimizen
Een plaatje van 600 bij zoveel pixels met maar een paar kleuren hoeft echt geen 500 kbyte te zijn. Kan meestal zo naar 70kbyte zonder zichtbaar verlies.
Trouwes, sommige moeten hier leren optimizen
[ Voor 64% gewijzigd door DarkX op 15-07-2003 21:41 ]
FF een veer in de artists hun r**t steken:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
@Darkx
Hahahahah, cool, da wis ik nie, blijkbaar toch wel wat paranormaals in mij
En over welk plaatje heb je het?
En heb ik je alterego zo niet te veel beledigd?
Hahahahah, cool, da wis ik nie, blijkbaar toch wel wat paranormaals in mij
En over welk plaatje heb je het?
En heb ik je alterego zo niet te veel beledigd?
[ Voor 43% gewijzigd door Vlot op 15-07-2003 21:44 ]
Vlot> Nah, niet dat ik dat geregeld aantrek ofzo. Alleen met carnaval
En verder... ik weet het niet, ik heb ze geoptimized voor ik ze op de site gooide. Maar zag bij sommige dat het nodig was iig. Die van dusty was volges mij ook te groot.
Oh okay, maar niet een van mij, gelukkig phieuw
haha. Cool man Vlot
Ik ben net begonnen om originele postertjes bij de thumbs te zetten, heb je iets beter idee hoe ie er uit ziet. Heb net mijn eigen posters af, zal ze morgen oploaden. Zijn btw niet altijd dezelfde versie als ik gebruikt heb, kan ze niet altijd terugvinden
Bij MIB had ik bijv een brede poster en ik vind alleen de hoge poster, magoe.
Wat me wel opviel, niet dat ik mezelf nu enorm op de borst wil kloppen ofzo maar vond het frappant, dat het in mijn Rock poster goed gelukt is om die typische nonchelante Nicholas Cage blik uit te drukken in een tuinslang met pingpong ogen
Best bizar, en waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid, maar als je ze naast elkaar legt klopt het erg goed
Maar goed ook btw, maakt het plaatje net iets herkenbaarder, verder zijn het nl gewoon 3 dewds met 1 gun, niet echt bijzonder
Wat me wel opviel, niet dat ik mezelf nu enorm op de borst wil kloppen ofzo maar vond het frappant, dat het in mijn Rock poster goed gelukt is om die typische nonchelante Nicholas Cage blik uit te drukken in een tuinslang met pingpong ogen
Donderdag om 19:40 moet ik dus klaar zijn? Mooi, ik heb er zin an.
Ik had eigenlijk al een leuk idee voor Stick, maar met deze wending is ook wel iets leuks te doen
Ik had eigenlijk al een leuk idee voor Stick, maar met deze wending is ook wel iets leuks te doen
Trouwens, mijn alterego wordt er niet echt knapper op 
Postlimiet: donderdag 17 juli, 19:40 |
Ow, de eerste 3 cartoonisten hebben inmiddels originele d'rbij staan. Ga straks wel verder, maar ga ff wat verkoeling zoeken in't zwembad
Oei, nu ben ik bijna!
Ik begrijp het verhaal alleen niet super meer
http://flickr.com/photos/itommy/
huh?????
Vlot schreef op 16 July 2003 @ 16:00:
huh?????
15 El.Greco
16 T. van Beek
Verhaal is idd wel erg vaag, maar dat maakt het ook leuk
[ Voor 16% gewijzigd door simon op 16-07-2003 16:01 ]
|>
Zoals ik trouwes al paar keer gezet heb, probeer zoveel mogelijk continuiteit te bewaren
Okay, dan zal ik hier het verhaal tot nu toe even samenvatten:
Darkx tekent Stickman. Stickman verhaalt over hoe hij altijd is misbruikt en roept dan uit dat hij het niet meer pikt, hij gaat wraak nemen op zijn vader, dus Darkx...
Op zijn zoektoch naar zijn vader, komt hij Fred tegen, een tuinslang. Vol telleurstelling dat hij niet zijn vader, maar een tuinslang tegenkomt, gaat Stickman aan de drugs. Helemaal high laat hij zich oplichten en koopt veel te duur een fiets. Op zijn fiets gaat hij dan verder zoeken naar zijn vader, Darkx.
In een bos wordt hij dan bespied door een stel ogen, die blijken van een bosmonster te zijn. Darkx en Fred (de tuinslang, was blijkbaar mee gegaan) besluiten te vluchten. Maar de bosmonsters zijn overal en ze kunnen niks anders dan vechten. Darkx en Fred komen in een rage en slaan de monsters helemaal kapot, helaas zijn de monsters maar klein en blijken ze poppetjes te zijn die in een film monsters moeten voorstellen, oeps...
Dan legt Stickman uit waarom hij zo agressief deed, waarom hij die poppetjes zo afslachtte. Hij is een superheld, een tragische, die zijn stad moet beschermen tegen alle kwaad. Maar zoals elke tragische held heeft hij ook een geheim, een probleem, hij is zelf ook een beetje het kwaad.
Dan bevestigd Darkx zelf, de evilste van het evil, de vader van Darkx, die hij heeft getekend met zijn eigen bloed, dat Stick inderdaad een groot geheim heeft, dat hij idd evil is. Dit zal het hem heel moeilijk maken om te vechten tegen Darkx, misschien zal hij zelfs wel Darkx zijn kant kiezen...
Darkx tekent Stickman. Stickman verhaalt over hoe hij altijd is misbruikt en roept dan uit dat hij het niet meer pikt, hij gaat wraak nemen op zijn vader, dus Darkx...
Op zijn zoektoch naar zijn vader, komt hij Fred tegen, een tuinslang. Vol telleurstelling dat hij niet zijn vader, maar een tuinslang tegenkomt, gaat Stickman aan de drugs. Helemaal high laat hij zich oplichten en koopt veel te duur een fiets. Op zijn fiets gaat hij dan verder zoeken naar zijn vader, Darkx.
In een bos wordt hij dan bespied door een stel ogen, die blijken van een bosmonster te zijn. Darkx en Fred (de tuinslang, was blijkbaar mee gegaan) besluiten te vluchten. Maar de bosmonsters zijn overal en ze kunnen niks anders dan vechten. Darkx en Fred komen in een rage en slaan de monsters helemaal kapot, helaas zijn de monsters maar klein en blijken ze poppetjes te zijn die in een film monsters moeten voorstellen, oeps...
Dan legt Stickman uit waarom hij zo agressief deed, waarom hij die poppetjes zo afslachtte. Hij is een superheld, een tragische, die zijn stad moet beschermen tegen alle kwaad. Maar zoals elke tragische held heeft hij ook een geheim, een probleem, hij is zelf ook een beetje het kwaad.
Dan bevestigd Darkx zelf, de evilste van het evil, de vader van Darkx, die hij heeft getekend met zijn eigen bloed, dat Stick inderdaad een groot geheim heeft, dat hij idd evil is. Dit zal het hem heel moeilijk maken om te vechten tegen Darkx, misschien zal hij zelfs wel Darkx zijn kant kiezen...
Geen tijd meer gehad voor een update. Ben nu drie weken weg: Bosmonster: doe je ding
Fantastische verhaallijn toch of niet Vlot
Ze zouden er zo een film van kunnen maken.Vlot schreef op 16 July 2003 @ 16:18:
Verhaallijn.
Geweldig is dit. Kan zelf niet tekenen, maar zit echt super te genieten van jullie creativiteit.
[ Voor 75% gewijzigd door MADG0BLIN op 16-07-2003 17:24 ]
Ik weet al dat ik er morgen niet aan toekom, dus bij deze mijn inzendingen. Ze blinken niet uit in genialiteit, maar goed:

Bij de eerste had je nog zin, maar dat werd steeds minder
Jammer want op zich is het een leuke stijl
De vos loopt door het bos.
Bij de eerste had ik inderdaad zin, de derde wist ik al van te voren. Maar die tweede verpest het. Het lukte me maar niet om dat goed te krijgenWILDEAAP schreef op 16 juli 2003 @ 20:31:
Bij de eerste had je nog zin, maar dat werd steeds minderJammer want op zich is het een leuke stijl
Nja, ik had nooit voor die helrode fade onderin gekozen, maakt het nogal nep imo. Alleen die lichte boom op een zwarte background was veel vetter geweest. Of diezelfde boom zwart tegen een donkerblauwe achtergrond met een maan, da's ook stoer
Paar sterretjes... prima evil cliche 
zie de maaaaan schijnt dooor de booooomen
zie de maaaaan schijnt dooor de booooomen
[ Voor 73% gewijzigd door DarkX op 16-07-2003 20:40 ]
mag ik voor 1 keer een wijziging doen dan???DarkX schreef op 16 July 2003 @ 20:38:
Nja, ik had nooit voor die helrode fade onderin gekozen, maakt het nogal nep imo. Alleen die lichte boom op een zwarte background was veel vetter geweest.

Nah... als je het snel doet heb ik het niet gezien
Check wel mijn update in de post
Tuurlijk Greco, anders gooi je gewoon je PSD's wegDarkX schreef op 16 July 2003 @ 20:40:
Nah... als je het snel doet heb ik het niet gezienCheck wel mijn update in de post

ff Gifjes tracen
Whehe, ik wou zeggen, dat teken je in 10 minuten beter na
oeh, nu nog dat rare gele dingetje rechtsonder wegpoetsen
clonebrush is je vriend
[ Voor 19% gewijzigd door DarkX op 16-07-2003 21:33 ]
Wordt de site met heel de cartoon-sequence ook nog eens geupdate? Bij mij is alleen tot en met pagina 3 te zien.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Nja, nozz is met vakantie, bos zou het overnemen maja

En weer een poster

Kon je er niet beter Cartoonist's Advocate van maken? just my 2 cents.
Doe de hele meuck maar naar mij mailen (tobiasATmediatokoDOTnl), dan gooi ik ze wel online voor je (als je mij ff op IRC of ICQ morgenavond laat aanspreekt krijg je meteen accountje @ servert
)
Uhm, online gooien is niet zo het probleem, ze moeten alleen ff op die site van nozz gezet worden. IK heb die site niet. Die strips kan je trouwens net zo goed verzamelen als ik
Maar bosmonster kan aan die ftp van nozz, maar die reageert even niet.
oh okay, ik dacht dat bos die dingen op eigen (crew) space zou dumpenDarkX schreef op 17 July 2003 @ 02:04:
Uhm, online gooien is niet zo het probleem, ze moeten alleen ff op die site van nozz gezet worden. IK heb die site niet. Die strips kan je trouwens net zo goed verzamelen als ikMaar bosmonster kan aan die ftp van nozz, maar die reageert even niet.
boz is collega van noz, dus die kan op die servert (dachtik)
Anoniem: 66118
yo iedereen.. nice work zeg... phew.. check even een paar daagjes niet en tadaa.. is ik al bijna aan de beurt.. ik zou alleen willen vragen of ik een paar namen opgeschoven mag worden.. ik ben op dit moment druk bezig mijn eigen domein ( kamer) aan het verbouwen, dus kan nog niet echt gebruik maken van mijn wacom etc... dat moet met een klein weekje wel weer voor elkaar zijn... dus DarkX, hoop dat je me een stukje kan opschuiven... een dag of 5 verderop moet wel te doen zijn.. thanxz!!
Hee eL Greco
De eerste 2 tekeningen vind ik erg mooi en de laatste is ook wel redelijk hoor, je gaat ook mooi verder met het verhaal, dus respect!
De eerste 2 tekeningen vind ik erg mooi en de laatste is ook wel redelijk hoor, je gaat ook mooi verder met het verhaal, dus respect!
BINAS!!!!Anoniem: 28086 schreef op 16 July 2003 @ 20:28:
Ik weet al dat ik er morgen niet aan toekom, dus bij deze mijn inzendingen. Ze blinken niet uit in genialiteit, maar goed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 alienfruit 14 Vlot 15 El.Greco 16 T. van Beek 17 VAC 18 GRRR 19 Aracon 20 Blaise 21 zirus 22 the_Omniscient 23 Tim Schuhmacher 24 jellyshock 25 BaN5Hee 26 PatrickPietens 27 wdekreij 28 drm 29 Dark BLue 30 IndigoDelFuego 31 Maverick 32 ezchaos |
Postlimiet: vrijdag 18 juli, 20:48 |
Explique cela bitte
Vlot: Tnx.
Waren mijn eerste digitale "tekeningetjes". Toch maar es een wacom gaan aanschaffen om wat meer te doen.
Schuif mij maar ff achteraan. Ik ben me wacom pen kwijt en heb het erg druk op dit moment
Excuses, veel succes VAC
http://flickr.com/photos/itommy/
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 alienfruit 14 Vlot 15 El.Greco 16 T. van Beek 17 VAC 18 GRRR 19 Aracon 20 Blaise 21 zirus 22 the_Omniscient 23 Tim Schuhmacher 24 jellyshock 25 BaN5Hee 26 PatrickPietens 27 wdekreij 28 drm 29 Dark BLue 30 IndigoDelFuego 31 Maverick 32 ezchaos |
Postlimiet: zaterdag 19 juli, 15:22 |
Kom al aardig dicht bij op deze manier, tres spannend
Hmmzzz, wat zijn er veel mensen die zeggen, doe mij later maar... Hmmzzz2 en wat ik ook even wilde zeggen, het duurt natuurlijk nog wel ff voor we aan het einde zijn, maar moeten we daar niet alvast aan denken.
Eerst was het de bedoeling dat we gewoon weer het rondje overnieuw deden geloof ik, maar dat lijkt me niet goed voor de sequence, daar doen nu te veel mensen voor mee.
Ook moeten we denk ik een max aantal deelnemers gaan afspreken, want anders blijft het verhaal zo doordrammen, we kunnen hierna altijd nog een nieuwe sequence beginnen.
Ook denk ik dat we het verhaal een beetje ergens naar toe moeten laten gaan, dit is dus voor de individuele tekenaars, zorg, voor al naar het einde toe, dat er een ook daadwerkelijk een einde is zeg maar, dit heeft ook weer te maken met max aantal deelnemers dus.
Maar dit waren gewoon een aantal sugesties van mij.
hierbij ook een nieuwe poster van mij, naar een van de mooiste films die ik ooit heb gezien (en ja ik heb redelijk wat films gezien (volgens sommigen te veel zelfs...))
Eerst was het de bedoeling dat we gewoon weer het rondje overnieuw deden geloof ik, maar dat lijkt me niet goed voor de sequence, daar doen nu te veel mensen voor mee.
Ook moeten we denk ik een max aantal deelnemers gaan afspreken, want anders blijft het verhaal zo doordrammen, we kunnen hierna altijd nog een nieuwe sequence beginnen.
Ook denk ik dat we het verhaal een beetje ergens naar toe moeten laten gaan, dit is dus voor de individuele tekenaars, zorg, voor al naar het einde toe, dat er een ook daadwerkelijk een einde is zeg maar, dit heeft ook weer te maken met max aantal deelnemers dus.
Maar dit waren gewoon een aantal sugesties van mij.
hierbij ook een nieuwe poster van mij, naar een van de mooiste films die ik ooit heb gezien (en ja ik heb redelijk wat films gezien (volgens sommigen te veel zelfs...))

[ Voor 4% gewijzigd door Vlot op 18-07-2003 13:36 ]
Oh die is vet! Daar bewijst Carrey wel dat ie meer kan dan gekke bekken trekken imo.
Anoniem: 47289
ik sta niet bij de spin offs
(that is, mijn elite LEON stickman dinges)
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 47289 op 17-07-2003 17:20 ]
Nja, ik heb het al eerder gezegd hoor, maar je gemailde file was corrupt
Ik ken de originele poster niet, maar ik heb die film vorige week gezien en ook bij mij istie direct in mijn top 5 van beste films terecht gekomen. Hij is echt geweldig. Ik wil ook zo leven.Vlot schreef op 17 July 2003 @ 16:15:
...
[afbeelding]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

misschien handig, om evt. voor de volgende contest, mensen die zich inschrijven ook een email/IM adres op moeten geven, zodat ze een reminder krijgen als ze aan de beurt zijn?
Nah, dat ga ik iig niet bijhouden. Mensen moeten het maar in de gaten houden, anders is het pech. Je mag toch van iedereen een beetje inzet verwachten?
Anoniem: 66118
daar geef ik DarkX gelijk in.. je moet wel zelf in de gaten houden wanneer jouw beurt komt, je moet toch ook het verhaal een beetje blijven volgen.. ik kon het zelf ook niet waarmaken om op tijd te tekenen, dus die verantwoordelijk om jezelf weer achteraan te laten plaatsen ligt bij jezelf.. bookmarken en lezen dusDarkX schreef op 18 July 2003 @ 13:30:
Nah, dat ga ik iig niet bijhouden. Mensen moeten het maar in de gaten houden, anders is het pech. Je mag toch van iedereen een beetje inzet verwachten?
maar, de mensen die nu achteraan geplaatst zijn, en het dus vergeten waren, vergeten het misschien strax nog wel een keer... dan heb je dalijk aan het einde van de lijst allemaal mensen die niet meer mee doen, maar waar je wel op moet gaan zitten wachten, dat haalt de vaart er natuurlijk wel een beetje uit!
Nah, als die mensen het verhaal niet blijven volgen als ze niet aan de beurt zijn WIL ik ze niet eens in de sequence. Beetje begaan met wat andere maken mag wel imo. En die lijst komt ongeveer na elke strip terug, dus zo moeilijk is het niet.
Mee eens... een strip bestaat niet alleen uit wat leuke plaatjes, een samenhangend verhaal zou ook leuk zijn. Persoonlijk vind ik het wel een beetje jammer dat tot nu toe een beetje te veel gekeken wordt naar bestaande film/strip figuren... een beetje originaliteit zou geen kwaad kunnen denk ik.
aAarGhh
Zit er ook hard aan te denken, maar dat overleg ik nog ff, om na dit lijstje deze strip als trial run te beschouwen, te leren van wat mis ging en wat goed ging, om dan een duidelijker stel regels op te stellen en een wat strakkere organisatie om dan een nieuwe strip te starten met volledig nieuwe karakters. Maar ik kijk ff waar dit heen gaat, maar ben bang dat het allemaal wat te chaotisch wordt.
het is wel een goed idee om de regels wat strakker te maken en dit een trial te noemen....
[ Voor 4% gewijzigd door jellyshock op 18-07-2003 15:23 ]
aAarGhh
Bestaande film en strip figuren??? Je bedoelt gollem en de hulk, die waren niet echt belangrijk voor het gehele verhaal, voor de rest valt dat wel mee, als je bekijkt dat iedere tekenaar zelf het verhaal moet verder zetten, en dat je niet te veel zelf er in moet stoppen, maar dat je wel naar het geheel moet blijven kijken. Je kunt gewoon niet verwachten dat het een super verhaal wordt, das niet realistisch, en als ik de omstandigheden bekijk gaat het eigenlijk wel heel goed...jellyshock schreef op 18 July 2003 @ 14:39:
Mee eens... een strip bestaat niet alleen uit wat leuke plaatjes, een samenhangend verhaal zou ook leuk zijn. Persoonlijk vind ik het wel een beetje jammer dat tot nu toe een beetje te veel gekeken wordt naar bestaande film/strip figuren... een beetje originaliteit zou geen kwaad kunnen denk ik.
Een strip wordt over het algemeen erg lang over gedaan, eerst wordt het verhaal geschreven en dan pas wordt er getekend en er wordt dan heel veel opnieuw gedaan, steeds weer veranderingen, en mochten er meerderen zijn, dan wordt er heel goed overlegt...
Geen van deze dingen kun je hier verwachten, dus ik vind dit geen terechte en realistsche kritiek, en ik moet maar zien waarmee jij komt...
Dit topic is gesloten.