Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik ook niet, maar 't lijkt net alsof hij een staart heeft op z'n avatar. Daarom had ik een staart getekendwdekreij schreef op 06 juli 2003 @ 14:22:
hehe, vette tekeningen!
enne.. ik wist nie dat dusty een staart had
Hebbie nou wel of geen staart dusty?
[ Voor 9% gewijzigd door Bansoon op 06-07-2003 15:07 ]

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Anoniem: 15712
Fuck, moet ik gaan nadenken met m'n te brakke kop. Maar vrees niet, Jay levert heus wel wat in
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Ik raakte even in de war van de aanwezigheid van meneer de tuinslang, meende dat ie dood was (of lek ofzo). Ben trouwens blij dat ie nog leeft, vond m altijd al heel erg sympathiek.
Anoniem: 42756
dat verklaart meteen het geluid, tuinslang zat klem
Anoniem: 27983
tuinslang als band gebruikt, en het 'skriep' is Tuinslang's ijzeren kop over de grond?Anoniem: 42756 schreef op 06 July 2003 @ 19:07:
tuinslang achterop de "skriep" fiets
dat verklaart meteen het geluid, tuinslang zat klem
Ach, het is een cartoon, alles kan

20 juli dus mannen, dat wordt doorwerken
Allright, dat wordt nachtwerk..Ganja-Cape schreef op 07 juli 2003 @ 22:33:
een paar posts terug staat: Postlimiet: dinsdag 8 juli, 11:54
11.53 ligt 'ie in uw postvakje meneer
Anoniem: 4364
dwz. ik ga pas reageren/nadenken/tekenen op het moment dat ik aan de beurt bent.. succes jay && type..... ik heb zelf ook een drukke agenda, maar vaste data inplannen op dit project kan/gaat niet

Weinig onthullend, weinig origineel, maar ik had teveel stront aan m'n kop vandaag om met een originele story-vervolg op de proppen te komen.
Zo, en nu slapen. Veel succes voor hen die na mij komen!
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 15712 op 08-07-2003 03:02 ]
Hehe, mooi gedaan... Zijn we gelijk van die fiets afAnoniem: 15712 schreef op 08 juli 2003 @ 02:56:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, ik ga slapen. Veel succes voor hen die na mij komen!
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Anoniem: 28086
Maar wat een uitwerking!!!
Edit: die druppeltjes die uit Fred komen tijdens het rennen
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 28086 op 08-07-2003 08:56 ]
Je maakt het je opvolgers tenminste een beetje makkelijker om met een stuk verhaal op de proppen te komen
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Cartoon Sequence - "Cartoonisten zijn vriendelijke mensen" |
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 drm 14 alienfruit 15 Vlot 16 El.Greco 17 T. van Beek 18 VAC 19 GRRR 20 ezchaos 21 Aracon 22 Blaise 23 zirus 24 the_Omniscient 25 Tim Schuhmacher 26 jellyshock 27 BaN5Hee 28 PatrickPietens |
Postlimiet: donderdag 10 juli, 02:56 |
De Sequence De Posters |
[ Voor 89% gewijzigd door DarkX op 08-07-2003 11:00 ]
Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it
Heh? Snap je zin na 3 keer lezen nog niet? Waar zie jij een 6?Nelis schreef op 08 July 2003 @ 12:03:
Beetje dubbelop die laatste 6 met dat rennen. Wel nice getekend (d/t?)
waarschijnlijk laatste 6 strips...DarkX schreef op 08 July 2003 @ 12:20:
[...]
Heh? Snap je zin na 3 keer lezen nog niet? Waar zie jij een 6?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
ik had dit al eerder gevraagd, maar toen kreeg ik (zover ikweet) geen reactie.
Plaatjes dusDarkX schreef op 08 juli 2003 @ 12:20:
[...]
Heh? Snap je zin na 3 keer lezen nog niet? Waar zie jij een 6?
Dat dacht ik ook. Ik denk dat Nelis bedoelt dat het dubbelop is dat je eerst instructies krijgt en je het dan ook daadwerkelijk ook nog gaat doen al zeg ik hetzelf.
Persoonlijk vind ik het een goed vervolg van het geheel en erg goed gedaan...

Ik zal het proberen, hoewel het wel nachtwerk gaat worden, want overdag slaap ik.
(Op dit moment ben ik ook nog maar 5 minuten wakker)
We zien wel wat er uit komt... Ik ben daar even nieuwsgierig naar als jullie...
would like to have an reactionwdekreij schreef op 08 July 2003 @ 12:55:
mag ik nog meedoen ofniet?
ik had dit al eerder gevraagd, maar toen kreeg ik (zover ikweet) geen reactie.
Eerst zonnebrillen leveren, dan mag jij meedoen
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Nah, I'd prefer and astronaut
En het verhaal is al gevormd... Geen vampieren, helaas...
>>
Maar ik zal ruimte overlaten voor de volgende om een vampier erin te proppen
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 27983 op 08-07-2003 23:30 ]
of ik mag meedoen, en als ik niet mee mag doen geen brillen
[ Voor 3% gewijzigd door wdekreij op 09-07-2003 00:13 ]
Betekend dat dat je de deadline niet gaat halen
Nou, dat niet per se.
Het betekent dat het een stuk langer gaat duren dan ik eigenlijk had gedacht, en dat ik dus vanacht verdomde hard door moet werken
En ondertussen nog even een vraagje: kan je dingen resizen in Painter 7, gewoon een selectie resizen dan? (en dus niet de hele plaat)
Als ik c/p naar Photoshop, en daar resize, krijg ik een witte achtergrond erachter, en dat kan ik niet gebruiken, en om dan al dat witte weer uit te gaan gummen, dat gaat nooit soepel...
Dus een selectie maken, en die selectie scalen, kan dat?
Als je in photoshop een nieuwe image aanmaakt kun je aangeven of je de background transparant wilt hebben. En anders kun je altijd gewoon je background layer deleten.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
wdekreij schreef op 09 July 2003 @ 00:11:
offtopic:
of ik mag meedoen, en als ik niet mee mag doen geen brillen
Goeie zet
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
het gaat niet om de background...drm schreef op 09 July 2003 @ 17:14:
* drm kent painter niet, maar Photoshop wel
Als je in photoshop een nieuwe image aanmaakt kun je aangeven of je de background transparant wilt hebben. En anders kun je altijd gewoon je background layer deleten.
Ik heb een nieuwe layer, waarop ik iets heb getekent. die layer heeft dus geen achtergrond, is transparant dus, maar ik kan die selectie die ik maak van hetgeen ik heb getekent (expres te groot, voor het detail) niet verkleinen. Ik kan alleen OF de hele plaat verkleinen, OF ik moet c/p naar een ander prog, maar dan krijg ik dus een witte achtergrond erachter...
Anoniem: 42756
dan dat doen (nieuwe image maken) en dan van het origineel resizen wat je ge-resized wilt hebben, en ook naar nieuwe slepen
Ik heb 1 plaatje klaar, en dat is alles dat ik nog kan doen. Morgen ben ik nml de hele dag druk in de weer met van alles en nog wat.
Dit was eigenlijk het 2e plaatje van mijn serie, maar tja, dit was wel het eerste idee, waarop de andere 2 gebaseerd waren.
Excuses, dit is alles, en dan mogen jullie zeggen of hij erin mag (aangezien ik niet helemaal aan de regels voldoe, door tijdgebrek)
Voor jullie:

En als de volgende wil wil ik hierbij vragen of hij/zij dan meer tijd mag krijgen om 'mijn' andere 2 plaatjes erbij te tekenen. (Dat die persoon er dus 5 tekent, en een dag ofzo meer krijgt)
Moeten nml wel series van 3 blijven.
(ben wel trots op de achtergrond
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27983 op 10-07-2003 01:58 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Of kan ik nu aftrappen?
edit;
ik zie kwa tekst-continuiteit, dat het toch wel lekker is om nog een plaatje voor (en
achter) te hebben. Ik heb nog wel ff geduld, ik hoop de rest ook.
edit 2;
live by the rules;
- Postlimiet: donderdag 10 juli, 02:56
- Je mag, per keer, 1 - 3 plaatjes posten.
- Gepost is gepost. Geen wijzigingen meer nadat je hem gepost hebt, dat is heel vervelend voor de volgende tekenaar.
- Om de posts vlotter te laten verlopen is er een tijdslimiet van 48 uur. Hierna zal de beurt automatisch naar de volgende gaan.
Ik neem aan dat ik gewoon verder moet gaan, en type.. met die inzending van jou kan ik wel wat
[ Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 10-07-2003 09:59 ]
Dit plaatje kan wel qua verhaallijn, lijkt me geen goed idee als iemand anders jouw plaatjes gaat doen, dan had je beter kunnen vragen naarachteren geplaatst te worden. Van mij mag je je 2 plaatjes er nog wel snel bijmaken hoor.
_--=||LiVe And LeT sMoKe||=--_
dus mischien vanacht laat mijn update. of morgen. Dus type. als je tussentijd er nog plaatjes insmokkeld.
Maar mijn storyline tot nu toe.. 'stick gaat het gevecht aan!'
to be continued..
Geweldig Nozzman! Die vind ik echt heel cool. Deze is net wat meer als één van je comics!
Mag ik zo brutaal zijn om daar een wallpaper versie van te vragen zonder die letters van stickman??

http://hawvie.deviantart.com/
Heb dit al meerdere keren gevraagd, maar geen reactie

Stuur ff een mailtje naar TS. Hij heeft dit opgezet; het heeft geen zin om elke keer te vragen in dit topic (als er niet op wordt gereageerd)...wdekreij schreef op 10 July 2003 @ 12:58:
.. kan ik nou nog meedoen?
Heb dit al meerdere keren gevraagd, maar geen reactie
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Anoniem: 47289
^^ vandaar dus dat tekeningetje om te kijken of ik het in me heb om stickie te tekenen
Zelf kan ik er echt niets meer bij maken. Ik ben niet goed in het tekenen van cartoons, en het gaat me teveel tijd kosten (wat ik niet al te veel heb... Zelfs het GoT-en gaat nu tussen andere projecten in een beetje verloren)
Oe! Het gevecht, datgene waar ik me niet aan durfde te wagenAnoniem: 4364 schreef op 10 July 2003 @ 11:53:
to be continued..
Hint : Matrix style combat..?
Anoniem: 62809
hehe, ik had zelf ook zon idee, dat de Tuinslag met wat waterdruk zich omhoogspuit en met zijn uiteinde die hulk wurgtAnoniem: 4364 schreef op 10 July 2003 @ 11:53:
ik ben nog wel een aantal uren bezig. En ik heb vanmiddag ook andere dingen te doen.
dus mischien vanacht laat mijn update. of morgen. Dus type. als je tussentijd er nog plaatjes insmokkeld.
to be continued..
Maar helaas ik kan niet tekenen en ik heb me niet ingeschreven
Iig, complimentje aan iedereen die tot dusver heeft meegwerkt, ziet er echt goed uit zeg!
En voor de rest.. nog een paar uurtjes geduld!
En hoe het afloopt, ik heb het storyboard vanochtend al getekend, en daar hou ik me aan..
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 10-07-2003 20:51 ]

Getekend met de muis in photoshop; dwz. meer gummen dan tekenen..
Verder ook een beetje zitten spelen met inkleuren.
Anyway iemand die een beetje met camera perspectief klooit, kan dingen in de verte groter laten zien, vandaar dat ik ook speelde met de gedachte dat die hulkjes best wel 'klein' konden zijn..
Echt een goede wending aan het verhaal
(Op die foto's waren het ook al speelgoed hulk-action-figures
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
top!
Cel-ed, your style i like. Alleen het 'negatieve' is dat ik de plaatjes een beetje druk zijn, moest ff goed kijken voor dat ik alles vatte. (maar dat kan ook zijn omdat het laat is en ik al wat heb gerookt)

drm mag onthullen wie er naar die tv zit te kijken?!
zou het DarkX zijn, of is het toch iemand anders?
[ Voor 10% gewijzigd door d33n op 11-07-2003 00:41 ]
Anoniem: 10445
Lijkt me een leuk idee, apart om dat er tussen te hebben.Anoniem: 10445 schreef op 11 July 2003 @ 02:02:
Zeg, als ik nou 3 swfjes inlever (wel 1 cartoon frame, maar met additionele animatie) mag ik dan ook mee doen?
Zolang het bij 1 SWF-inzending blijft, kan het wel denk ik
waarom? een animatie van dat formaat kan je volgens mij beter opslaan als SWF dan als GIF. Zeker als je nog wat kwaliteit wil bewarenwdekreij schreef op 11 juli 2003 @ 13:36:
kun je er anders iig gifjes van maken, ofniet? lijkt mij beter?
2 verschillende kopjes thee imho, daarbij wordt het dan lastiger om rond te delen, laat staan een boekje van te maken
Stoer; Marduq
True, voor web is 1 zo'n stukje er tussen wel leuk. Gedrukt kan het inderdaad niet, niet aan gedacht.XangadiX schreef op 11 July 2003 @ 16:01:
hmm, ik ben daar eigenlijk op tegen, niet dat ik iets tegen swf animatie heb, maar als je animatie en/of interactie gaat toestaan dan moet je eigenlijk opnieuw beginnen. Het ging immers om handgetekende comics...
2 verschillende kopjes thee imho, daarbij wordt het dan lastiger om rond te delen, laat staan een boekje van te maken
Edit: opdracht voor DarkX
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 28086 op 11-07-2003 16:17 ]
(Boshoven te Weert nabij Eindhoven), dus hij zal waarschijnlijk pas maandagochtend brak z`n mails kunnen lezen/reageren ed.
Anyway alles gaat door, en succes Drm!
Denk dat het handig is dat we skippen naar de volgende?
Anoniem: 21819
Cartoon Sequence - "Cartoonisten zijn vriendelijke mensen" |
Roster: 01 DarkX 02 Nozzman 03 ChiMero 04 hioxz 05 XangadiX 06 willem169 07 Clay 08 Bosmonster XX Mr. Madsen 09 Dusty 10 JayAnzee 11 Type 12 cel-ed 13 drm - n.a. 14 alienfruit 15 Vlot 16 El.Greco 17 T. van Beek 18 VAC 19 GRRR 20 ezchaos 21 Aracon 22 Blaise 23 zirus 24 the_Omniscient 25 Tim Schuhmacher 26 jellyshock 27 BaN5Hee 28 PatrickPietens 29 wdekreij 30 drm 31 Dark BLue 32 IndigoDelFuego |
Postlimiet: maandag 14 juli, 21:20 |
heb ik gelijk?
wie toegevoegd wil worden moet maar een mailtje sturen want ik ben niet altijd hier en mjn mail is gelinked naar mijn gsm
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 21819 op 13-07-2003 13:39 ]
Ik heb alienfruit al een mailtje gestuurd, al hoop ik dat die mail in z`n profile werkt/op tijd aankomt.
PSN: DutchTrickle PVoutput

Dus mag ik ook op de lijst (voor de zoveelste keer
Is btw al ruim 1 week en 5 uur geleden
[ Voor 28% gewijzigd door alienfruit op 12-07-2003 22:34 ]
Anoniem: 21819
arm jong. ik heb je toegevoegd. ik lees niet alle posts nml. veel gewauwel ertussen jawdekreij schreef op 12 July 2003 @ 20:16:
mag ik dan ook meteen onderaan de lijst, want ik heb dat al al meer dan een week geleden gemeld, maar nog steeds nie op de lijst
Dus mag ik ook op de lijst (voor de zoveelste keer) (IS NIET NEGATIEF BEDOELD! kan altijd gebeuren dat de persoon in kwestie er niet was oid (of misschien wel niet wou luisteren
kan ook nog
)
Is btw al ruim 1 week en 5 uur geleden
* Dark Blue springt en hupst!Anoniem: 21819 schreef op 13 July 2003 @ 03:40:
[...]
arm jong. ik heb je toegevoegd. ik lees niet alle posts nml. veel gewauwel ertussen ja
Ik ben door DarkX zelf gevraagd, maar nou issie me vergeten zo lijkt
Mag ik er ook bij?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dit topic is gesloten.