Mja, ben ook ff aan het checken of er t.net space geregeld kan worden, maar backups zouden wel relaxed zijn.
Ik kan het eventueel ook wel hosten, op mn eigen site. Zo niet, dan mss die van Jarnox?
Signature
Verwijderd
Ik heb het ff gecheckt, maar ik ga het niet redden met m'n limiet. Ben bang dat die plaatsjes nogal vaak bekeken gaan worden. Helaas. T.net space zou wel mooi zijn
Cartoon.tweakers.net ofzo
Cartoon.tweakers.net ofzo
crisp gaat ons bijstaan in de woelige tijden om de plaatjes met enige regelmaat op de crewserver van T.net te plaatsen.
All hail crisp.
hip hip.
hurray.
All hail crisp.
hurray.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Kickoff staat volledig in de startblokken, hoef em alleen maar te posten. Er komt echter een artikel over de sequence op t.net, en die willen toch doen alsof ze heel snel met nieuw komen, waardoor ik moet wachten met posten tot hun artikel af is, zodat het na elkaar gepost kan worden. Lukt het hen echter niet om het artikel voor het weekend af te krijgen hebben ze pech en post ik toch
Verwijderd

lol.. en nu snel door naar deel 2.. cannot wait!!
p.s. het shirt is idd wat vies
Mgoe, omdat de meeste mensen het lowlands topic niet lezen, hier wat inside lowlands grappen die toch beetje stick achtig zijn
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 16:48 ]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dit topic is gesloten.
![]()