"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Anoniem: 49158
want ik wil ook meedoen en heb al een mail gestuurd, maar als je eerst moet w88 tot het 2e topic wordt geopend zit het zo weer vol (als je effe niet oplet).
* Anoniem: 49158 wil ook z'n wacom eens laten rammelen
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 06-08-2003 20:33 ]
Leef je ondertussen uit op een filmposter - er zijn er al een tijdje geen meer geweestAnoniem: 49158 schreef op 06 August 2003 @ 20:32:
* Anoniem: 49158 wil ook z'n wacom eens laten rammelen
Anoniem: 49158
mjwhamarty schreef op 06 August 2003 @ 20:50:
[...]
Leef je ondertussen uit op een filmposter - er zijn er al een tijdje geen meer geweest
De mooiste filmposters verdienen een spot.
Toelating zal trouwens niet bepalen in de trand van de 25 beste komen er in, dat gaat volgens mij gewoon het beste op volgorde van inschrijving, toelating is alleen om de lat IETS hoger te leggen bij inschrijving, zodat de gemotiveerde en niet gemotiveerde tekenaars gescheiden worden
Maar ik ben hier nog over na aan het denken, zijn alleen maar ideetjes, denk dat het te ingewikkeld wordt om daadwerkelijk toe te passen. -
[ Voor 23% gewijzigd door DarkX op 07-08-2003 11:53 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Sorry voor het slowchat gehalte maar ik moet ff wacomdrivers eroverheen gooien
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ownee sjit ik deed niet mee aan deze cartoon serie
Tijd voor je pilletje...

Mening? (wetend dat dit 1 van mij eerste creaties allertijden is
PSN: DutchTrickle PVoutput
Probeer lagen te gebruiken om dingen netter over elkaar te leggen.
[ Voor 16% gewijzigd door DarkX op 07-08-2003 14:32 ]
mja, lagen, dat is het geheim, ik weet het, das namelijk het gene wat me nooit lukt, ik heb het nu voor het eerst geprobeerd, maar dan om het origineel eronder te leggen, en dan soortement van over te trekken. de toepassing zoals jij hem noemt had ik nog nooit aan gedacht, das voor de volgende keer, ik heb hier btw 10 minutjes aan gezeten, was meer voor mezef om te kijken of ik het uberhaupt wel konDarkX schreef op 07 August 2003 @ 14:31:
Nja, ik zou volgende keer proberen om in photoshop oid wat verder in te zoomen op de details, en die proberen allemaal wat strakker en gedetaileerder te krijgen, het is mij nu net iets te rommelig.
Probeer lagen te gebruiken om dingen netter over elkaar te leggen.
10 minuutjes... tja. Da bedoel ik dus met tijd eraan besteden, dat vind ik voor de sequence toch wel belangrijk
Mag ik misschien eerst ff het achterlicht op mijn fiets gaan zetten? Ik zit nu al 2 uur binnen te tekenen, gisteravond ook al, maar toen was er buiten toch niks te beleven...
mja klopt, daar kwam ik ook achter, ik had alleen geen zin om het weer opnieuw te doen, ik bedoel met 10 minutjes dat ik het een stuk beter zou kunnen als ik er wat meer tijd aan besteed, niet dat dat alle tijd is die ik aan zoiets wil besteden (behalve nu danDarkX schreef op 07 August 2003 @ 14:45:
Nee, maar jij ziet ook dat die zwaarden hakkelig zijn en niet aansluiten op die kop. Dat komt omdat je niet ingezoemt met een veel te grote brush hebt zitten klooien. Als je inzoemt en een kleinere brush gebruikt kun je dat wel netjes krijgen.
10 minuutjes... tja. Da bedoel ik dus met tijd eraan besteden, dat vind ik voor de sequence toch wel belangrijk
Anoniem: 4364
Anyway DarkX kan je de regels niet zo maken, dat men alleen kan inschrijven in de eerste 48/72 uur van de posting sequence 2(x). Je zal net balen, als je net op nummer 26 zit.
Verder als je je posting klaar hebt, dan moet je de volgende op de lijst een mailtje sturen,
wel zo vriendelijk, maar dat moet je wel een goed e-mail adres hebben natuurlijk.
(dus een lijst, die intern wordt doorgestuurd met (alle) e-mail adressen van de deelnemers is dan wel handig.)
Anoniem: 28086
liever nietDark Blue schreef op 07 August 2003 @ 14:56:
Plaatje twee af.... *zwoeg zweet*
Mag ik misschien eerst ff het achterlicht op mijn fiets gaan zetten? Ik zit nu al 2 uur binnen te tekenen, gisteravond ook al, maar toen was er buiten toch niks te beleven...

Hoop trouwens dat je een beetje richting een einde kan toewerken, het is nu veel heen en weer gehuppel met Sticky
Anoniem: 4364
maar niet iedereen vindt het leuk om met z`n email ongecodeerd in dit forum te komen,
dus hou die lijst liever intern.
(volgende reacties/opmerkingen zal ik wel direct naar je toe mailen, zoals je al aangaf in
je in 'rules-sequence 2' post.)
ja zeker he?
Stoer; Marduq
Ik edit zo wel voor mn eerste plaatje.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En dat zijn ze allemaal! Er staan wat spacers tussen zodat je de vakjes nog onderscheidt...
[ Voor 87% gewijzigd door Dark Blue op 07-08-2003 18:50 ]
Anoniem: 42998
Complimenten!
/edit: Wel grappig dat Fred nu ook verschijnt in de 'matrix' wereld... Want hoe is hij daar dan gekomen??
[ Voor 22% gewijzigd door Woudloper op 08-08-2003 16:50 ]
Anoniem: 66118
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66118 op 09-08-2003 10:59 ]

Tevens ben ik nog een postertje gaan doen (hoezo uitgemolken? je hebt totale vrijheid wat je wilt doen qua fanart, en je kunt nog niks verzinnen?)
Hier een wipje, wie weet al wie het worden?

Prodigy!
hehe
effe serieus: The Young ones?
[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 09-08-2003 16:37 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Volgens mij ook die mafkees van The Young Ones.DarkX schreef op 09 August 2003 @ 16:33:
SCHOP Ik denk dat de beurt aan Maverick is, Indigo doet niet veel
Tevens ben ik nog een postertje gaan doen (hoezo uitgemolken? je hebt totale vrijheid wat je wilt doen qua fanart, en je kunt nog niks verzinnen?)
Hier een wipje, wie weet al wie het worden?
[afbeelding]
Voor young ones fans: check de band Bad News, 75% dezelfde bezetting
En de andere jonge mense komen ook nog wel op de poster hoor
Heb hier geen tv helaas
Jah volledig off topic maar kan het niet laten: iedereen straks kijken naar Canvas om 00.05Iva_Bigone schreef op 09 August 2003 @ 21:54:
Volgens mij wordt de tv-serie 'Bottom' vanavond weer uitgezonden op 1 vd. belgische tv-zenders, starring 'Vivian' en 'Rick' uit the young ones...in andere rollen, resp. Edward Hitler en Richie Rich als 2 sloebers die niet kunnen koken en nog al vaak ruzie maken (idd, klinkt als gemiddeld huwelijk)
Heb hier geen tv helaas
* DarkX zet wederom Bad News - Bohemian Rhapsody aan, maar concludeert dat het nog te warm is om verder te tekenen
[ Voor 4% gewijzigd door DarkX op 10-08-2003 14:30 ]
Elke 48 uur was er toch een nieuwe strip?
Zou jammer zijn als het in een keer stilviel.
Het is namelijk een super topic!
Officieel zou de lijst nog moeten zijn:
28 DarkBlue
29 IndigoDelFuego
30 Maverick
31 ezchaos
32 Blaise
Waarbij DarkBlue de laatste is die wat heeft ingeleverd.
* Anoniem: 85334 kijkt DarkX aan
Hoe verloopt het nu verder? Wordt dit restant nog in de gaten gehouden, starten we overnieuw met de lijst, stoppen we helemaal met Sticks Adventures en wordt 2.0 gestart...? Hope to hear from you
[ Voor 33% gewijzigd door DarkX op 12-08-2003 17:19 ]
Today's subliminal thought is:
Ik zat te wachten totdat er zekerheid was dat Indigo niets ging maken, verwacht van mij binnen 24 uur de volgeden cartoons
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 66118 op 13-08-2003 10:26 ]

Ik hoop dat hij gewaardeerd wordt
Maar wel een leuke draai aan het verhaal!
het snoertje aan de hoorn is doorgesneden...
[/zeik-modus]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Goh einsteinOnTracK schreef op 13 August 2003 @ 14:38:
[zeik-modus]
[/zeik-modus]
Wanneer wordt er terminator in verwerkt

[ Voor 64% gewijzigd door alienfruit op 13-08-2003 19:14 ]
Anoniem: 31231
of tis een hip draadloos modelOnTracK schreef op 13 August 2003 @ 14:38:
[zeik-modus]
[/zeik-modus]
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 31231 op 13-08-2003 19:32 . Reden: typo ]
okee, bij deze dan mijn plaatjes.. ik hoop dat men er iets verder mee kan.. en dat ze natuurlijk in de smaak vallen.. heb geloof ik nog nooit zo snel iets in elkaar lopen draaien.. ik ben iig tevreden...
1.

2.

3.

ik geef geloof ik de pen door aan iemand die lekker lazerus aan het zijn is op zijn vakantie adres.. dus daar moet vast wel een dronken ideetje uitkomen.. succes ermee!!
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 66118 op 14-08-2003 15:12 . Reden: update met plaatjes ]
p.s. DarkBlue.. je plaatjes zijn er niet meer.. snik, en ik was ze net allemaal aan het verzamelen.. ik mis dus alleen die van jou.. zou je ze weer online willen zetten.. want anders is de sequence niet meer compleet.. thanxz!
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 66118 op 14-08-2003 18:05 ]
/13 cartoon sequence maar helaas hij stopt op de helft ongeveer?
Wordt deze site nog wel een keer helemaal geupdate zodat de hele cartoon achter elkaar staat?
[ Voor 7% gewijzigd door IschaGast op 14-08-2003 21:13 ]
Anoniem: 31231
Als ik het goed gelezen heb is de gene die dit regelt op vacantie...izzii schreef op 14 August 2003 @ 21:11:
Ik dacht weet je wat weer eens kijken hoe de cartoon verloopt, dus ff kijken op
/13 cartoon sequence maar helaas hij stopt op de helft ongeveer?
Wordt deze site nog wel een keer helemaal geupdate zodat de hele cartoon achter elkaar staat?
al een tijdje dus k hoop ook dat ie snel terug is en de cartoon in z'n geheel te lezen is.
* Anoniem: 31231 erg benieuwd wat al deze mooi plaatjes tezamen worden
Helaas is het inderdaad stil geworden nadat de meeste mensen hun plaatjes hebben gepost.
Nog complimenten voor de laatste plaat., DarkX ziet er tof uit
haha, dankje.. dit was echter een snelle tekening.. ben toch niet echt langer bezig geweest dan een klein half uurtje met schetsen en uittekenen én inkleurenAnoniem: 28086 schreef op 15 augustus 2003 @ 08:56:
Nog complimenten voor de laatste plaat., DarkX ziet er tof uit

the world famous
_--=||LiVe And LeT sMoKe||=--_
Als je nu een begin hebt en een einde waar je heel langzaam naartoe werkt, dan heb je wel een globaal verhaal, met genoeg vrijheid om naar het doel toe te werken. Anders gezegd: Er zijn meer manieren om van A naar B te gaan.Vlot schreef op 15 August 2003 @ 14:43:
Het lijkt me geen goed idee om een globaal verhaal idee te hebben, dan leg je alleen maar de creativiteit aan banden, ik denk wel dat er in de volgende versie strenger met gedaan worden over inzendingen, en de regel met alleen maar orginele figuren vind ik erg goed, want ondanks de leukheids factor van een hulk, Krillin en matrix gevallen, is het toch allemaal niet echt sterk, niet echt orgineel.
Dat met die karakters kan ik me wel iets bij voorstellen, al vond ik Krillin met zijn stickzu- boon wel hilarisch.
[ Voor 5% gewijzigd door Jaap-Jan op 15-08-2003 17:24 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik vind dat iedereen zijn eigen creative uitspattingen moet stellen in dienst van het verhaal ipv. andersom. Hele bizarre wendingen zijn wel even leuk, maar komt niet ten goede aan het verhaal. Volg dus gewoon de lijn die langzamerhand uitgezet wordt, dat is de boodschap. Desnoods stellen we een jury aan die stemt over de inzendingen
my 2 cents
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Een inzendingscontrole is wel een idee, maar hoe gaan we dat implenteren?
Ik zou het beide doen.... Een grove verhaallijn neerzetten en inzendings controle...DarkX schreef op 15 August 2003 @ 19:23:
Ik ben het met drm wel eens, vastzetten van de verhaallijn is suf, maar je ten dienste stellen van het verhaal vind ik eigenlijk wel het belangrijkste wat in de nieuwe strip beter moet. Magoe, het staat in de v2 regels ook erg expliciet vermeld.
Een inzendingscontrole is wel een idee, maar hoe gaan we dat implenteren?
Anders krijg misschien hele mooie tekeningen die er dan inkomen maar die niet bij de verhaallijn passen. En de de wat mindere tekeningen ( dit hoeft niet aan inzet te leggen ) die komen er dan niet in.
Het is ook makkelijker voor de tekenaar, om een tekening te bedenken aangezien er al vast staat wat ongeveer de bedoeling is.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Als iemand een mooie tekening maakt die totaal offtopic is, en er zou inzendingscontrole zijn, dan gaat ie er gewoon uit. Dan leren ze dat vanzelf af lijkt me
Verder denk ik dat ik de startstrip ietsje langer maak, dat de richting van het verhaal eits duidelijk is. Als er een jury komt moeten dat trouwens niet teveel mensen zijn, 3 of 5 lijkt me het handigste. 3 heeft mijn voorkeur.- Probeer er zoveel mogelijk een logisch verhaal van te maken. Hoewel het voor jezelf leuker is om zoveel mogelijk grappen en plotwendingen in je korte stripje te verwerken is het voor het geheel van de strip niet zo prettig. Lees wat er al gebeurd is, bedenk dan waar het verhaal volgens jou heengaat, en schrijf daar naar toe. Net als in een goede film wordt naar een goede plotwending toegewerkt, en niet spontaan het roer omgegooid. Onderdruk je ego even ten bate van het verhaal
Was beetje met illu aan het klote, heb er maar gelijk een poster/cover dingetje van gemaakt

Hoezo overdreven dramatisch
[ Voor 12% gewijzigd door DarkX op 15-08-2003 20:19 ]
ik hoop in ieder geval ook wel bij de volgende sequence mee te werken.. lijkt me super, ik ben blij dat ik alsnog in deze sequence kon meewerken.. hoop trouwens dat de mensen een beetje tevreden zijn met het resultaat.. vind het leuk om alles terug te kijken... dus iig nog even aan alle meewerkenden..
Is het aan mij om er een einde aan te breien of een "to be continued" iets van te maken?
Want dan ga ik nu meteen aan de slag.
aangezien dat jij de "god" oftewel starter bent van dit topic denk ik dat jij die keuze mag maken.. zolang je maar zorgt dat als je er 2 andere aanwijst, dat je er ook echt wat aan hebt.. en volgens mij zitten er best potientele kandidaten tussen de tekenaars hier.. of je maakt een polletje met een vijftal namen enzow, en laat de mensen erop stemmen.. neem je de bovenste 2 als jury mee ( mits iedereen gewoon netjes 1 keer stemtDarkX schreef op 16 August 2003 @ 20:47:
Hmm, hoe gaan we dat regelen met die jury? Gaan we stemmen enzo, of zal ik gewoon mezelf en 2 andere gasten aanwijzen (lekker ondemocratisch, maar wel snel)
en voor Blaise:
ik geloof dat darkx de allerlaatste hand aan de strip gaat leggen... dus ik zou zeggen, vul je 3 plaatjes en leg een mooie gelegenheid neer voor een einde, open einde.. misschien dat stickman ooit wederkeert
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 66118 op 17-08-2003 00:26 ]
Thanks!Anoniem: 66118 schreef op 17 August 2003 @ 00:24:
en voor Blaise:
ik geloof dat darkx de allerlaatste hand aan de strip gaat leggen... dus ik zou zeggen, vul je 3 plaatjes en leg een mooie gelegenheid neer voor een einde, open einde.. misschien dat stickman ooit wederkeert... succes!
Ik heb al twee van de drie plaatjes af, de derde is al geschetst. Gelukkig hoef ik alleen de tekst van het 3e plaatje aan te passen om van een niet-open einde een open einde te fixen.
Morgenmiddag post ik alles, nu ga ik eerst slapen

En over die jury; Ik wil best 2 mensen aanwijzen, ik heb er een aantal wel op het oog (okay, ik heb er een 10tal op het oog, maar het is relaxed om er meer te hebben als er een aantal afwijzen), die ik interessant vind op het gebied van toegewijdheid aan de strip, tekentechniek (sorry, ik wil er liever niet op discrimineren, maar het is makkelijker voor iemand die er zelf vaardigheid in heeft om te beoordelen of iemand anders er vaardigheid in heeft) en toepassing van de verhaallijn in de vorige strip. Voor de volgende sequence zal ik er 2 contracteren voor het juryschap, als er niemand problemen mee heeft. Ik weet dat ik dit nu heel snel zonder veel medestemming regel, daarom dat alle commentaar welkom is, maar liever dat het iets minder democratisch gaat en snel dan dat het weken duurt tot het volgende topique.
Uhm, dat meen ik trouwens serieus, van da commentaar. Ik krijg hier af en toe het idee dat ik god ben alleen omdat het mijn idee is. Ik wil dit ding best blijven leiden enzo, vind het tot noch toe erg leuk, en ik merk dat enige leiding best wel nodig is, maar ik wil dan achteraf geen gezeik hebben dat ik een dictator was oid, dan wil ik dat direct horen als dergelijk commentaar bestaar
haha, daar geef ik je ook wel gelijk in.. maar ik denk niet dat er in het afgelopen topic mensen zijn die echt te klagen hebben gehad.. de mensen die niet hebben meegedaan omdat ze er niet waren of geen kik gaven zijn terecht overgeslagen.. das een stukje eigen verantwoordelijkheid.. voor mij maakt het niet als je eigenhandig mensen kiest, zolang het maar gaat om van het volgende topic een zo leuk mogelijk topic te maken.. nogmaals, volgens mij hebben er niet veel mensen te klagen gehad over de loop in dit huidige topic en de regelgeving die je nu aan het maken bent is best wel nodig... so do you what you gotta do.. zolang ik maar mee mag doenDarkX schreef op 17 August 2003 @ 03:00:
Uhm, dat meen ik trouwens serieus, van da commentaar. Ik krijg hier af en toe het idee dat ik god ben alleen omdat het mijn idee is. Ik wil dit ding best blijven leiden enzo, vind het tot noch toe erg leuk, en ik merk dat enige leiding best wel nodig is, maar ik wil dan achteraf geen gezeik hebben dat ik een dictator was oid, dan wil ik dat direct horen als dergelijk commentaar bestaar
Dit topic is gesloten.