Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.123 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Tuurlijk frizza...jij zal dat nooit doen...
Frizza doet zoiets niet, die slijmt alleen in het gastenboek van me vriendin :P

Maar ons huis leent zich er niet voor me twee kids die rond die tijd moeten gaan pitten op de zondagavond. Wellicht als er een keer een spannende game (bekerwedstrijd, gotter in de wk, etc) is waar we met zijn allen (voor een laptop schermpie) naar kunnen kijken dat we dan eens wat moeten organiseren.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:31

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

yared schreef op 28 July 2003 @ 13:28:
diegene die vandaag zijn geld op me rekening gestort heeft is niet zo slim door op dezelfde spelers te gaan bieden als ikke als ie gebruik wil maken van me creditcard...

tis geen wet tegen, maar tis ook not done..

alvast bedankt ;)

* yared heeft zojuist 1 speler zijn HAM geregistreerd en wacht nog even met het registreren van bovenstaand supporterschap ;)
:p sorry, maar een clown mag je natuurlijk niet laten lopen voor dat geld ;)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
sorry, maar een clown mag je natuurlijk niet laten lopen voor dat geld
Got'rs bieden niet tegen mekaar op, ongeschreven regel.
Zeker niet als die clown hier gecommuniceerd word of als je van die andere teamcaptain nog een bepaalde dienst verlangd ;)

PS: je bent supporter, veel plezier :D

[ Voor 11% gewijzigd door yared op 29-07-2003 00:51 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
geinige stats site

wellicht zoeken ze nog een vrijwilliger voor Nederland :)

http://www.hatstats.info/

Als je oudjes wilt zien spelen moet je vanavond even kijken naar matchID: 9368341
Renate laat alle oudjes opdraven in een 3-5-2 opstelling.

De jongste is 26, de oudste is 34.

Minimale ervaring is MATIG en gemiddelde leiderschap is REDELIJK

Ben wel benieuwd, want ondanks dat de duurste speler (zwak keeper) slechts 36K kost, staat er wel een hoop ervaring in het veld en dat telt flink mee in het nieuwe systeem :D

[ Voor 67% gewijzigd door yared op 29-07-2003 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

yared schreef op 29 July 2003 @ 10:41:
Als je oudjes wilt zien spelen moet je vanavond even kijken naar matchID: 9368341
is pas morgenavond, wat een teleurstelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Maar wie heeft er nou behoefte om naar een stelletje ouwe mannen te kijken ? :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

2003-07-29 Cancelled routine increase
After giving it some careful consideration, we've decided that the importance for routine when calculating team sector values and player grades will not, as earlier stated, be doubled for next season. Next season will be exactly as this one, routine wise.

hmmmz lullig voor de mensen die spelers met veel ervaring hebben gekocht :/

ik zelf vind het wel beter heb allemaal jonge spelertjes die toch niet vele ervaring hebben >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 29-07-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik ben ook wel blij dat de beoogde verdubbeling niet doorgaat. Op dit moment heb ik 1 speler met zwak en 3 met slecht ervaring, de rest heeft allemaal waardeloos of rampzalig ervaring.

Verder heb ik nog een foutje ontdekt in de GoT-Ratings, F.C P.A.A.R.D heeft per ongeluk 6 punten teveel gekregen, ik had de naar verkeerde kolom verwezen |:( Hier staat de verbeterde versie O-)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89429

Hoi, na wat gestechel heb ik me dan ook maar geregistreerd... Ik ben GM-Graxon en sinds gister lid van de Gathering of Tweakers fed op hattrick, had gelijk een bericht op het forum daar gezet en direct kwamen ze met dit op de proppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welkom bij de clan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 18:10
Anoniem: 89429 schreef op 29 July 2003 @ 16:33:
Hoi, na wat gestechel heb ik me dan ook maar geregistreerd... Ik ben GM-Graxon en sinds gister lid van de Gathering of Tweakers fed op hattrick, had gelijk een bericht op het forum daar gezet en direct kwamen ze met dit op de proppen...
Al eens zo'n fijn forum gezien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Kijk es aan, (en gister nog zeggen dat hij het teveel gedoe vond hoor :D). Maarja leuk dat je er nu ook bent Grax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Anoniem: 89429 schreef op 29 July 2003 @ 16:33:
Welkom! :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Anoniem: 34339 schreef op 28 July 2003 @ 19:00:
[...]

Heb je eventueel nog leuke bordspellen zoals rummikub.....
Iemand in het bezit van de luxe-editie?, hahaha :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 29-07-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Anoniem: 34339 schreef op 27 July 2003 @ 22:39:
[...]

Van mij wel hoor :), Ik ben ook de oprichter niet :) Maar dacht dat Devv er ook positief tegenover stond.. (wee nie cker)
Ja maar ik wilde eerst weten hoe jij erover dacht.. :) Als Thije het ermee eens is ben ik dat ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 29 July 2003 @ 22:09:
[...]

Ja maar ik wilde eerst weten hoe jij erover dacht.. :) Als Thije het ermee eens is ben ik dat ook..
Agreed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 29 juli 2003 @ 22:09:
[...]

Ik ga vast plannen maken voor de komende GoT-cup. :9 Mijn doelstelling is en blijft vooralsnog om de cup gewoon goed te laten verlopen, zonder irritaties of vertragingen. Dit betekend o.a. dat er geen beroep zal worden gedaan op de deelnemers voor bijv. het posten van uitslagen/standen. Verder wil ik problemen met afzeggers (met als gevolg walkovers) zoveel mogelijk vermijden.
Dit alles wil natuurlijk niet zeggen dat ik het allemaal alleen wel af kan!

Eerder bood Groviee al aan om me te assisteren, geldt dat aanbod nog steeds?
Thije, zou jij de website willen blijven doen? Ik zal zelf zorgen voor de content (regels, uitslagen, standen,enz.), dus zo vreselijk veel werk zal het dan niet zijn denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronald Koeman schreef op 29 July 2003 @ 22:30:
[...]

Ik ga vast plannen maken voor de komende GoT-cup. :9 Mijn doelstelling is en blijft vooralsnog om de cup gewoon goed te laten verlopen, zonder irritaties of vertragingen. Dit betekend o.a. dat er geen beroep zal worden gedaan op de deelnemers voor bijv. het posten van uitslagen/standen. Verder wil ik problemen met afzeggers (met als gevolg walkovers) zoveel mogelijk vermijden.
Dit alles wil natuurlijk niet zeggen dat ik het allemaal alleen wel af kan!

Eerder bood Groviee al aan om me te assisteren, geldt dat aanbod nog steeds?
Thije, zou jij de website willen blijven doen? Ik zal zelf zorgen voor de content (regels, uitslagen, standen,enz.), dus zo vreselijk veel werk zal het dan niet zijn denk ik. :)
Okay by me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

yared schreef op 29 juli 2003 @ 00:51:
[...]
Got'rs bieden niet tegen mekaar op, ongeschreven regel.
Zeker niet als die clown hier gecommuniceerd word of als je van die andere teamcaptain nog een bepaalde dienst verlangd ;)

PS: je bent supporter, veel plezier :D
thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ik sta straks 266k rood, das niet zo mooi :( Iemand nog interesse in een redelijke keeper voor 90k ? (staat te koop)

t is jammer dat je geen hattrick-geld kan vragen voor die matchviewer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yukkie leuk dat je ook gelijk lid bent geworden van de GOT federatie :).

Nu al 40! leden!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 34339 schreef op 30 juli 2003 @ 13:23:
Yukkie leuk dat je ook gelijk lid bent geworden van de GOT federatie :).

Nu al 40! leden!.
Cool, gaat goed!

*trots is* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

is er hier iemand die goed is in logo's maken? ik heb wel wat materiaal en ideeën enzo, maar ben niet zo kundig met photosjop ed.

edit: en ik heb ook nog wat spelers te koop staan (sta namelijk beetje rood :X ) hint hint hint ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Yukkie op 30-07-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Yukkie schreef op 30 July 2003 @ 14:37:
is er hier iemand die goed is in logo's maken? ik heb wel wat materiaal en ideeën enzo, maar ben niet zo kundig met photosjop ed.

edit: en ik heb ook nog wat spelers te koop staan (sta namelijk beetje rood :X ) hint hint hint ;)
Niet subtiel mijn idee jatten hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@ervaring da's echt minder, maar... moet nog even checken/nalezen... maar volgens mij houdt dit niet in dat alles mbt ervaring van de baan is dit jaar.... imo heb je alleen een seizoen extra gekregen om ervaring op te bouwen/kopen en dit lijkt me een fijne hint ;)

@logo ik wil altijd wel klooien met logoo's als ik een duidelijke omschrijving krijg.
Ben een gfxn00b dus kan je alleen een beetje op weg helpen.
* yared heeft het logo van de Hattrick Verslaafden Nederland gemaakt en vind hem itt de rest vd leden, juist lelijk :D

Me eerste logo heb ik ook zelf gemaakt: oude logo
nog oudere poging

He Thije, heb jij zitten smeken om de functie ballenraapexpert?! Da kan nie man!
Jij weet vele malen meer van voetbal dan ikke dus ikke wil ballenraapexpert zijn :P

[ Voor 22% gewijzigd door yared op 30-07-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-06 17:07
Zo, na 10 dagen weer moe, maar wel voldaan weer terug uit Llorett.

De eerste cupwedstrijd en leaguewedstrijd goed gewonnen, maar vanavond wacht een zware tegenstander, hopen dat ik die ga winnen. Het zal erg lastig worden, maar het moet wel te doen zijn.

@Ronald Koeman Dat aanbod geldt nog steeds. Stuur maar een mailtje o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wordt vandaag zeker uit de beker gegooid door een VI-team. Weer zo'n droplul die altijd en overal zijn basisteam neerzet. Maar op de lange termijn loont dat niet. heb in ieder geval wel ge-PICt, zodat ik nog iets over houd aan deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
*heeft OOK zijn basisteam opgesteld voor de beker hoor *

Maar dit is noodzakelijk om verder te kunnen bekeren, en dat is weer noodzakelijk voor mijn banksaldo :)
Normaal gesproken komen de reserves aan de beurt

Op t moment sta ik gelukkig nog voor ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Damn, wat is de server weer instabiel! Wilde ff checken hoe m'n team ervoor staat. Speel ook tegen een VI-divisie team, maar hij's supporter en haalt een matig-redelijk middenveld, dus het zou nog spannend kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op 30 July 2003 @ 17:30:
*heeft OOK zijn basisteam opgesteld voor de beker hoor *

Maar dit is noodzakelijk om verder te kunnen bekeren, en dat is weer noodzakelijk voor mijn banksaldo :)
Normaal gesproken komen de reserves aan de beurt

Op t moment sta ik gelukkig nog voor ook!
Daar heb je wel gelijk in en dat is tactisch ook wel handig. Maar dit is zo'n figuur die ook in zijn oefenwedstrijden altijd dezelfde spelers opstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-04 12:47
5-1 voor in de rust
PIC en reserve spelers tegen een VI ertje :P

Ronde 3 moet dus wel lukken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 12:51

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 44169 schreef op 30 juli 2003 @ 17:19:
Ik wordt vandaag zeker uit de beker gegooid door een VI-team. Weer zo'n droplul die altijd en overal zijn basisteam neerzet. Maar op de lange termijn loont dat niet. heb in ieder geval wel ge-PICt, zodat ik nog iets over houd aan deze wedstrijd.
Ik ben ook zo'n droplul die overal zijn bassis 11 neerzet, nu ervaring belangrijker geworden is voor de prestaties, is het te verleidelijk om het niet te doen, maar ik moest ook aan mijn training denken, dus uiteindelijk gun ik toch 3 anderen wat speeltijd. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 44169 schreef op 30 juli 2003 @ 17:50:
[...]

Daar heb je wel gelijk in en dat is tactisch ook wel handig. Maar dit is zo'n figuur die ook in zijn oefenwedstrijden altijd dezelfde spelers opstelt.
Ja dat vind ik ook gewoon stom en niet leuk. (oefwedstrijd dik verliezen is toch niet leuk voor je ego :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op 30 July 2003 @ 18:16:
[...]

Ja dat vind ik ook gewoon stom en niet leuk. (oefwedstrijd dik verliezen is toch niet leuk voor je ego :))
Een oefenwedstrijd verliezen kan me niet echt boeien. Als dat je tactiek is, zou ik hem maar aanpassen (bij een belangrijke bekerwedstrijd kan ik me er nog iets bij voorstellen)

EDIT: Metal Meijer gaat tot en met zondag naar Wacken Open Air en is dus wederom een tijdje van het forum af.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 30-07-2003 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
0-3 gewonnen uiteindelijk, haalde solid midfield met winger towards middle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Het modderige veld verstoorde de wedstrijd, vooral voor zeer technische spelers zoals Sjoerd Martinus wiens talenten niet uit de verf kwamen op dit veld.
deze is nieuw volgens mij... eindelijk zie je het eens terug dat als het slecht weer is spelers met een technische specialiteit niet goed kunnen presteren.

Waar hebben spelers met andere specialiteiten specifiek last van? iemand?

1-3 gewonnen pic, mag ik hopelijk nu volgende ronde EINDELIJK eens een keertje thuis een bekerwedstrijd spelen? is me namelijk in 3 seizoen en diverse rondes pas 1 keertje ofzo gebeurd :|

* yared droplul alhoewel hij niet snoept ;)

Vandaag me yp van zondag verkocht voor 4K, een matig keeper.
Die jongen met meteen mailen (copy/paste incl. spelfouten);

hij: "Jij bent zeker nieuwe he? een matig keeper van 120K verkopen voor 4K, haha"
Yared; "agh kijk eens voor de lol bij 'club'?"
hij: "shit me teamgeest is ingezakt, hoe kan dat nou????????????????????????"
Yared: "Jij bent zeker nieuw he? een matig leider/controversieel kopen voor 4K, haha" ;)

Ben beniewd of ie er al achter is waarom zijn team altijd zoveel rode/gele kaarten heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 30 juli 2003 @ 19:19:
[...]
Waar hebben spelers met andere specialiteiten specifiek last van? iemand?
www.databased.at/hattrick
onder 'eigenschappen'
Valt me wel tegen hoor Yared dat je het a) niet weet en b) niet even de bekende sites afspeurt naar het antwoord ;)
yared schreef op 30 juli 2003 @ 19:19:
hij: "shit me teamgeest is ingezakt, hoe kan dat nou????????????????????????"
Yared: "Jij bent zeker nieuw he? een matig leider/controversieel kopen voor 4K, haha" ;)

Ben beniewd of ie er al achter is waarom zijn team altijd zoveel rode/gele kaarten heeft :D
Hij heeft gewoon pech gehad, de teamgeest kan ook zakken bij aankoop van een popular/solid leader, het is een random event. (Denk dus even 3x na voordat je iemand voor n00b uitmaakt :P )

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-07-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

En dat maakt niet uit want je teamgeest zakt niet echt. Dus eigenlijk maakten ze beiden een n00b opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Weer door in de beker, alleen vergeten PIC te spelen, dacht dat ik dat al had ingesteld :(
Maar wel ok ratings gehaald! En 32* waarvan een speler maar 1 ster heeft gehaald! 35* moet met gemak haalbaar zijn dit seizoen!

kiddy
Player rating and Team formation
Midfield: solid
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: formidable
Right Side Attack: formidable
Central Attack: passable
Left Side Attack: excellent

oh ja, solid midfield gehaald zonder met een winger towards middle gespeeld!

[ Voor 8% gewijzigd door mankit op 30-07-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 17731 schreef op 30 July 2003 @ 19:29:
En dat maakt niet uit want je teamgeest zakt niet echt. Dus eigenlijk maakten ze beiden een n00b opmerking.
Ik heb niks gezegd over de omvang van de daling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Renate laat alle oudjes opdraven in een 3-5-2 opstelling.

De jongste is 26, de oudste is 34.

Minimale ervaring is MATIG en gemiddelde leiderschap is REDELIJK

Ben wel benieuwd, want ondanks dat de duurste speler (zwak keeper) slechts 36K kost, staat er wel een hoop ervaring in het veld en dat telt flink mee in het nieuwe systeem
dit schreef ik een paar dagen geleden, het resultaat zie je hier

Ervaring maakt dus wel degelijk uit :7

@Ronald Koeman, jaja, kweetut, ben lui... die sites check je in het begin veel en daarna loop je de kantjes ervan af en begin je newbie gedrag te vertonen en vraagt gewoon alles op het forum...
* yared is blij dat ie ook eens van zijn voetstuk afpleurt ;)

Mbt het instorten vd ts, ook daar was ik lui, ik bedoelde meer het algemene effect van negatieve spelers in je team en het feit dat deze speler dat niet wist en zelfs mij uitmaakte voor een newbie. Als ie alleen maar even me clubgeschiedenis of transfers had geopend had ie beter geweten :)

@mankit hehe eindelijk speel je eens voor de punten en niet voor de centen :P
hoewel, als je ver komt in de beker komen de centen vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronald Koeman schreef op 30 juli 2003 @ 19:50:
[...]

Ik heb niks gezegd over de omvang van de daling :(
Uh ja ik bedoelde jou daar niet mee maar de persoon waar jij een reactie op plaatste :)

Zelf verloren vandaag in de cup :( speelde 5-4-1 met 2de elftal en hij met 1ste team en MOTS. kon de schade gelukkig nog beperken tot 2-1. Maar toch balen :(
ben zelf ook een n00b blijkt maar weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Had een gunstige loting voor volgende week, speel thuis tegen een V'er met een waardeloos-slecht middenveld :)
@ yared/foray : no problemo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 30-07-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ook ik lig eruit. Maar das niet gek als mijn 5 beste spelers niet mee mogen doen.
Ik ben ook zo stom geweest om te piccen. (staat standaard ingesteld helaas)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89429

Het ergste scenario wordt werkelijkheid, ik heb een cup tegenstander met poor/slecht middienveld! DAT WORDT MOTSEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 89429 schreef op 30 July 2003 @ 20:43:
Het ergste scenario wordt werkelijkheid, ik heb een cup tegenstander met poor/slecht middienveld! DAT WORDT MOTSEN!
Ja Graxie, sommige mensen hebben altijd pech! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w000000000000t 2-8 gewonnen met pic en half b middenveld

kwam 2-0 achter toen zat ik al half te janken maar gelukkig was het 5minuten later alweer 2-3 voor mij en uiteindelijk dus 2-8.

volgende week een tegenstander die ik op het eeerste oog wel redelijk makkelijk kan hebben als ik met me A team speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Helaas lig ik er na de 2e ronde alweer uit, alhoewel dat wel 1 ronde verder is dan vorig seizoen. Als het zo doorgaat win ik de beker nog eens een keer ;)

Ik had over de hele wedstrijd genomen 46% balbezit, maar toch op een 3-1 voorsprong gekomen. Helaas scoorde de tegenstander 3 keer in 5 minuten zodat mijn hoop op de 3e ronde de grond ingeslagen werd :( Nu kan ik eindelijk mijn spelers die na 2 weken conditietraining uit vorm zijn geraakt weer opstellen, want de uitslagen uit een normale oefenwedstrijd boeit me niet, als mijn aanvallers maar training krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Die teamgeest-daling als je die msg krijgt bij 'de club' is wel degelijk merkbaar, vooral als je PoE TS hebt, is bij mij vorig seizoen wel eens 2-3 niveau's gedaald, van PoE naar content oid...
btw, met 5-4-1 win je meestal geen wedstrijden, tenzij je een 10 ster spits hebt+aanvallende coach, meestal krijgt je wonderbaarlijke defence op de een of andere manier toch doelpunten tegen van een matige aaval. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook door, wel redelijk door het oog van de naald. (2-3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^0nMe schreef op 30 July 2003 @ 21:08:
Die teamgeest-daling als je die msg krijgt bij 'de club' is wel degelijk merkbaar, vooral als je PoE TS hebt, is bij mij vorig seizoen wel eens 2-3 niveau's gedaald, van PoE naar content oid...
btw, met 5-4-1 win je meestal geen wedstrijden, tenzij je een 10 ster spits hebt+aanvallende coach, meestal krijgt je wonderbaarlijke defence op de een of andere manier toch doelpunten tegen van een matige aaval. :D
Ikzelf speel 5-4-1 en win er best vaak mee hoor. Het is gewoon belangrijk dat je spits dan goed in vorm is. Wat bij mij nu niet was. Ook moet je 3 middenvelders als offensive opstellen, waardoor er meer kansen gecreeerd zullen worden. Het klopt wel dat je met een mythical defense nog altijd doelpunten tegen krijgt van passable defense enzo. Het zullen wel geluksdoelpunten zijn. Ik zelf blijf wel 5-4-1 spelen voor het grootste deel van de wedstrijden. Heb dit seizoen 6 WO's dus ideaal om mijn verdedigers te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Par_Martinos meldt zich voor de GoT-cup. Helaas, 3 spelers in de kreukels, 1 rode kaart, dus helaas verloren met 4-0. AU!

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Ik ben door, 4-0 met een volledig b-team en PIC! Matig midfield :9

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 43846 op 30-07-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-06 17:07
Ik lig weer uit de cup, 3-1 verloren van een team dat maar een klein beetje beter is. Alleen nu 2 geblesseerde spelers en een speler met een rode kaart. Financieel technisch is dit niet zo best, nu moet ik op zoek naar oefenwedstrijden...

De stats ter vergelijking:
O.J.T. United
Midfield: weak
Right Side Defence: formidable
Central Defence: formidable
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: inadequate
Central Attack: passable
Left Side Attack: solid

Tha Groove's
Midfield: inadequate
Right Side Defence: solid
Central Defence: solid
Left Side Defence: passable
Right Side Attack: passable
Central Attack: inadequate
Left Side Attack: solid
Die formidable defence snap ik niet echt, de spelers hebben resp. 2*, 3* en 2* en de keeper had 2,5*. Hoe kan je daar formidable mee halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 17731 schreef op 30 July 2003 @ 21:54:
[...]

Ikzelf speel 5-4-1 en win er best vaak mee hoor. Het is gewoon belangrijk dat je spits dan goed in vorm is. Wat bij mij nu niet was. Ook moet je 3 middenvelders als offensive opstellen, waardoor er meer kansen gecreeerd zullen worden. Het klopt wel dat je met een mythical defense nog altijd doelpunten tegen krijgt van passable defense enzo. Het zullen wel geluksdoelpunten zijn. Ik zelf blijf wel 5-4-1 spelen voor het grootste deel van de wedstrijden. Heb dit seizoen 6 WO's dus ideaal om mijn verdedigers te trainen.
Mja, met 6 WO's kan je lekker makkelijk trainen idd, maar dat is wel erg saai. :)
Middenvelders offensive zetten gaat ook weer ten koste van je midfield rating, maarja, anders scoor je helemaal niet...
btw, zoveel toeval kan er niet bestaan: mathID:9357537
Gozer speelt in de beker tegen een team die ook in zijn/mijn competitie zit. :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu we naar de 3e ronde gaan zijn dit de GOT Federatie teams die nog in de beker zijn.

Er zijn nog 20 teams over. Die GOT nog gaan vertegenwoordigen volgende week :).

Graxies United GM-Graxon in
9worlds.net RSD2K in
Pielewiepers Xanathorn in
Oape City chocovla in
foray 4ever foray out
Aristos FC Aristos in
Frizza United Frizza in
1337s United devv05 in
Hoedjevanpapier's XI tal Hoedjevanpapier in
White Stripes Zonar out
F.C P.A.A.R.D Equus out
OO0nMe's Dreamteam OO0nMe in
Sanfrecce Jakobuz in
Bad Clusters Metal_Meijer out
F.C. GoT Brainpower out
FC Jansen janspj out
Pepper United Dr_Peppert out
Fiets 'em d'r in Ronald_Koeman in
Nobbe United Thije in
SandstorM Sandyman538 out
Tha Groove's grooviee17 out
Visscher Visscher82 in
Harlem Hattricks Yared in
Paniohitus Preddie out
Zaanmamma's Renate out
FC Forholte 2003 Katala in
H.F.C Bman reneBman out
Team Boswar grootw out
kiddy mankit in
Rood Wit Mart69 out
SV Goud HJHiaatje out
Doemaarwat Doemaarwat in
Rapididas Meijland in
WUR-team Appie-B out
Watergraafsmeer Wanderers j_du_pee out
FC TikTak over rechts Zarro in
Virtual Winners Ruudboy out
Clube Regatas Flamengo Romie in
Sunclub Marmaris yvisser out
the Zooropeans - Yukkie out

De GOT cup kan al beginnen joh met die 20 deelnemers :P, stromen wij de 4e ronde wel in :P (de overige cupfighters dus :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 30-07-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

ik doe mee als er weer een GoT cup komt! dan ben ik iig verzekerd van een wedstrijd op woensdag... nou for as long as it takes... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Woei! Ik beker nog mee! _/-\o_

Komt me financieel gezien heel mooi uit. Als de tegenstander van volgende week nu nog even zo aardig is om niet z'n sterkste 11 op te stellen heb ik een kans om door te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi initiatief @doemaarwat. > Wilt een Pocket versie van HAM/Poli gaan maken voor de palm's enz... (zie hattrick forum).

Wat zijn wij tweakers toch productief he :) (mooi he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

grooviee17 schreef op 30 July 2003 @ 22:05:
Ik lig weer uit de cup, 3-1 verloren van een team dat maar een klein beetje beter is. Alleen nu 2 geblesseerde spelers en een speler met een rode kaart. Financieel technisch is dit niet zo best, nu moet ik op zoek naar oefenwedstrijden...

De stats ter vergelijking:

[...]

Die formidable defence snap ik niet echt, de spelers hebben resp. 2*, 3* en 2* en de keeper had 2,5*. Hoe kan je daar formidable mee halen :?
Met een defensive coach haal je dat makkelijk, zeker aangezien de effecten van die coach met ht6.5 zijn opgekrikt, vroeger haalde ik met 3x 2.5 ster een een 2.5 ster keeper zulke stats...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared gaat volgende ronde eruit

kzie weinig kansen om tegen me volgende tegenstander te winnen dus ga relaxed een b-team opstellen en pic'n.

Ben nu aan het kijken wat de beste manier is om een defensive 3-5-2 te spelen met mijn spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

ik heb er ff over gedaan, maar ik ben redelijk trots op het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jwlr/misc/Hattrick_logo.jpg

en de inspiratiebron (wel zo eerlijk, heb het dus niet helemaal zelf verzonnen)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jwlr/misc/cover5_zoopa.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je doet je nickname eer aan het met logo ;) . Het is wel erg origineel moet ik zeggen. Ik neem aan dat die ballen zo moeten staan net als die sterren. Van wie is die onderste? een cd hoes van een band ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

is cd cover van U2 - Zooropa (zie links beven in ;) ). Ballen moeten idd de sterren voor stellen. nu ik er nog eens naar kijk, isset idd niet echt geweldig, gelukkig maar dat hattrick down was vanmiddag, anders had ik em al ge-upload. denk dak em strax of vanavond nog ff aan ga passen. paar balletjes weg, filtertje d'r over heen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
hehe leuk logo

Even via stadion > supporters statistieken gekeken naar het gebruik van me stadion. Is wel handig voor diegene die willen uitbreiden.

Volgende uitbreiding ga ik de boel even aanpassen want de gebruikelijke formules gaan niet meer op.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=233097

Zie dus dat ik een paar keer te weinig gewone sta en zitplaatsen had en een overdaad aan luxe. Volgende ronde dus gewoon goedkoop sta- en zitplaatsen erbij.

[ Voor 135% gewijzigd door yared op 31-07-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 30 July 2003 @ 23:13:
Nu we naar de 3e ronde gaan zijn dit de GOT Federatie teams die nog in de beker zijn.

Er zijn nog 20 teams over. Die GOT nog gaan vertegenwoordigen volgende week :).

De GOT cup kan al beginnen joh met die 20 deelnemers :P, stromen wij de 4e ronde wel in :P (de overige cupfighters dus :P)
Sorry, ik ben op het moment een beetje busy met m'n vakantiebaantje (half 7 opstaan, 5 uur thuis :( ), dus de GoT-cup laat nog wel een weekje of 2-3 op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Door het mooie weer 8) is de toto iets vertraagd...Vanavond rond 10 uur zal deze hier komen te staan, alsmede op http://www32.brinkster.com/hattrickusers
Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

nieuwe pogingen:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jwlr/misc/Logo3.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jwlr/misc/logo4.jpg

welke van de drie vinden jullie het mooist/het beste??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
welke van de drie vinden jullie het mooist/het beste??
de onderste zou ik mee gaan werken, wellicht een paar voetballetjes eronder, maar ook weer niet te druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou die onderste in de vorm van een schild maken :)
en dan 3 ballen links en rechts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Anoniem: 17731 schreef op 31 July 2003 @ 17:14:
ik zou die onderste in de vorm van een schild maken :)
en dan 3 ballen links en rechts :)
lijkt me ook wel koel jah, zo'n schild vorm, maar hoe doe ik dat?? ben echt een fotosjop n0ob :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uhh je pakt een schild plaatje van internet en vult de binnenkant op met wat jij erin wilt hebben staan. als je wilt kan ik wel een voorbeeld even maken.

edit:

zoiets maar dan met ballen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/logozoo.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 31-07-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
zoiets maar dan met ballen
_/-\o_ _/-\o_ vergeet die ballen nou maar en gebruik deze maar ;)

Foray, kun je me de basis die je voor het schild gebruikt hebt, even mailen please, thx
yared@valheru.nl

[ Voor 36% gewijzigd door yared op 31-07-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de basis is gewoon het logo van mezelf :) het logo ook van PFU (PSV Fans United). Je kan dus het plaatje ook saven als je bij mijn team kijkt :)

zal ook wel het origineel mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ik mail jouw wel de text en de foto die in het midden moet en dan mag jij hem er zo inplakken zoals je bij Zooeuropa hebt gedaan ;)

* yared zegt dan wel tegen zijn vriendin dat hij het gedaan heeft natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen, het heeft even geduurd...maar hier is ie dan...ToTo ronde 2:

Ketenix – FC Dracks
Viagra Tigers – Bacchanaal United
Poldervogels – Ijsselstein FC
V.V. De Fivel – THE DUTCH TOUCH
Bezerkers – Amsterdam United
Nobbe United - – xesses
GDB – Hoedjevanpapier's XI
Visscher – Villa Cruoninga FC
X-City United – FC Forholte 2003
Virtual Winners – Dutchoak United

Succes iedereen en voor zondag 8 uur he!
(zie ook: http://www32.brinkster.com/hattrickusers )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2- Ketenix – FC Dracks
1- Viagra Tigers – Bacchanaal United
2- Poldervogels – Ijsselstein FC
1- V.V. De Fivel – THE DUTCH TOUCH
2- Bezerkers – Amsterdam United
1- Nobbe United - – xesses
2- GDB – Hoedjevanpapier's XI
2- Visscher – Villa Cruoninga FC
2- X-City United – FC Forholte 2003
2- Virtual Winners – Dutchoak United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared heeft om onbegrijpelijke redenen nu ook maar msn messenger installed
via msn@valheru.nl ben ik te bereiken geloof ik (ben helemaal niet thuis in dit tooltje)

1- Ketenix – FC Dracks
2- Poldervogels – Ijsselstein FC
3- V.V. De Fivel – THE DUTCH TOUCH
1- Virtual Winners – Dutchoak United

en weer 9 punten erbij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Anoniem: 17731 schreef op 31 July 2003 @ 17:35:
uhh je pakt een schild plaatje van internet en vult de binnenkant op met wat jij erin wilt hebben staan. als je wilt kan ik wel een voorbeeld even maken.

edit:

zoiets maar dan met ballen :)

[afbeelding]
sow, wtf! deze is echt te koel voor woorden! mag ik em gebruiken??? heb je evt nog psd files hier van? je hebt nu meteen een supporter d'r bij gewoon! _/-\o_

edit: wil heel graag supporter van je worden, maar euh, was je team ID? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Yukkie op 01-08-2003 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe mijn team ID is 143651. Ik heb die psd niet meer maar kan die wel zo maken. Ik ga alleen nu naar het buitenland en ben pas maandagavond terug. Ik zal hem dan opnieuw even in psd formaat voor je maken. als je zeg maar nog aanpassingen wilt dan zeg het maar he heb dat zo gemaakt (bv een ander type schild of wat extra's er nog bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Nu ik zelf in de toto zit moet ik natuurlijk ook mee doen :)

2 - Ketenix – FC Dracks
2 - Viagra Tigers – Bacchanaal United
3 - Poldervogels – Ijsselstein FC
1 - V.V. De Fivel – THE DUTCH TOUCH
2 - Bezerkers – Amsterdam United
2 - Nobbe United - – xesses
2 - GDB – Hoedjevanpapier's XI
2 - Visscher – Villa Cruoninga FC
2 - X-City United – FC Forholte 2003
2 - Virtual Winners – Dutchoak United

't blijft een gok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klotezoooooooooooooooooi ik trainde playmaking daar niks veranderd gelukkig wel 8 spelers in vorm omlaag en 2 omhoog |:( ;(

ik heb nu 1 spelers die hoger dan redelijk vorm heeft en dat is een reserve :P
moet denk maar een weekje algemeen er tegen aan gooien

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 01-08-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 78118 schreef op 01 August 2003 @ 10:57:
klotezoooooooooooooooooi ik trainde playmaking daar niks veranderd gelukkig wel 8 spelers in vorm omlaag en 2 omhoog |:( ;(

ik heb nu 1 spelers die hoger dan redelijk vorm heeft en dat is een reserve :P
moet denk maar een weekje algemeen er tegen aan gooien
Dat heb ik dus gedaan, er is er maarliefst één die beter in vorm is gekomen! *snapt het niet* De meeste zijn nu redelijk in vorm een paar goed een al me reservers zijn vanwege de bekerwedstrijden allemaal waardeloos in vorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Mij vorm is flink gekelderd :( +8/-16 (waarvan de 2 geblesseerden omhoog) Vooral de verdediging is er slecht aan toe, ik heb nog 3 spelers over, waarvan er 2 poor form hebben... Ik heb gelukkig nog 3 middenvelders over met redelijke vorm en 3 aanvallers met passable of solid vorm :)

[ Voor 24% gewijzigd door Zonar op 01-08-2003 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Laat me raden, iedereen heeft conditiegetrained tijdens een van die 2 weken ?
Ik zit nu sinds die ene keer conditietraining in een zware vormcrisis, spitsen hopeloos uit vorm, 3+/-8 deze week, en toevallig +3 op 3 spelers die al goed in vorm waren...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
+2 -8
gelukig bijna alleen maar vorm daling bij mijn b spelers, maar 1 a speler van redelijk matig gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
1 speler in playmaking naar uitstekend, de rest flinke vormdaling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Waarom stamina trainen zou ik zeggen, want hoe vaak zie je mensen die geen pm trainen toch stamina trainen. Koop gewoon meteen spelers met excellent stamina!
Bij mij is de vorm wel ok, al weken gemiddeld op passable, alleen mijn verdedigers kunnen iets beter!

2- Ketenix – FC Dracks
1- Poldervogels – Ijsselstein FC
2- V.V. De Fivel – THE DUTCH TOUCH
2- Virtual Winners – Dutchoak United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
1- Ketenix – FC Dracks
1- Poldervogels – Ijsselstein FC
2- V.V. De Fivel – THE DUTCH TOUCH
1- Visscher – Villa Cruoninga FC
1- Virtual Winners – Dutchoak United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 - Ketenix – FC Dracks
1 - Viagra Tigers – Bacchanaal United
1 - Poldervogels – Ijsselstein FC
1 - Nobbe United - – xesses
1 - Virtual Winners – Dutchoak United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:45
1 - Ketenix – FC Dracks

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het moet niet gekker worden! Ben je even lekker aan het internetten kom je ineens dit tegen http://www.cafeshops.com/FrizzaUnited

kijk vooral naar die klok! Die is deze week in de aanbieding ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 01-08-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

whahaha ... :P je hebt wel een exclusieve colletie daar hoor ..... ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik denk dat ik dit seizoen ook maar eens mee ga doen aan de toto! :)

1 - Ketenix – FC Dracks
2 - V.V. De Fivel – THE DUTCH TOUCH
3 - Bezerkers – Amsterdam United
1 - Visscher – Villa Cruoninga FC
3 - Virtual Winners – Dutchoak United

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zozo, Korreweg sport heeft nu een bod van 1.5 miljoen gedaan op mijn jeugdspeler van 2 weken geleden..... Lekker hoorr

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zozo, Korreweg sport heeft nu een bod van 1.5 miljoen gedaan op mijn jeugdspeler van 2 weken geleden..... Lekker hoorr
zak in de stront jij @^%#$ grumble grumble grrr....
* yared kan van jaloezie zijn bek niet houden en zijn ware aard toont >:)

godverdomme zeg, 1,5 miljoen, daar kan je fijn op teren in de lagere divisies..
ben blij voor je, hoop dat je het geld goed besteed en hou ons ervan op de hoogte.
* yared is goed in helpen andermans geld uitgeven ;)

zag er net ook al eentje die voor ruim 2 miljoen een yp verkocht (waarde 386K) en paar dagen geleden een daytrader die toch al geld teveel had, ook nog eens een speler voor 3 miljoen wegstoppen bij een zweed..... doe ik toch iets verkeerd heb ik af en toe, ondanks dat ik beter zou moeten weten, het idee :D

/edit even gekeken naar je speler en ik denk dat ie wel over de 2 miljoen heengaat.
tis namelijk ook nog eens een redelijk leider en met het nieuwe coachgebeuren in gedachte willen ze graag jonge spelers met redelijk/goed leiderschap.

over leiders gesproken, jij hebt volgens mij ook niet te klagen over die uitmuntend ervaring/goed leider coach van je ;)

[ Voor 21% gewijzigd door yared op 02-08-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
1 - Ketenix – FC Dracks
3 - Poldervogels – Ijsselstein FC
1 - Nobbe United - – xesses
3 - GDB – Hoedjevanpapier's XI
1 - Visscher – Villa Cruoninga FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mijn speler is uiteindelijk weggegaan voor € 1530000,- euro naar een of andere Zweed.. Dus geen 2 miljoen Yared. Voor de topteams wel een leuke speler, maar voor mij nog niet rendabel genoeg. Met dit geld kan ik nu mijn team goed gaan versterken. Enige jammer is dat ik zo 3 weken naar Spanje ga, dus ik doe er voorlopig rustig aan mee.

Ik ben idd uitermate tevreden met mijn huidige coach, vooral met zijn ervaring. En ik heb daar niets aan toe te voegen....

* hoedjevanpapier moet weer weg, de tuin moet weer afgelegd worden met kleine steentjes ....

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Kwestie van een econoompje inhuren en t geld op de rekening laten staan totdat je weer terug bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Katala schreef op 02 augustus 2003 @ 10:31:
Kwestie van een econoompje inhuren en t geld op de rekening laten staan totdat je weer terug bent :)
Hoeveel krijg je dan?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.