Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

* pasta is iets vreemd opgevallen...
De koptelefoon die bij de Creative Zen geleverd wordt is anders dan de Zen NX :?
Iemand misschien ervaring met beiden, en welke beter geluid geeft?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
pastapappie.NET schreef op 05 december 2003 @ 02:39:
* Renard is iets vreemd opgevallen...
De koptelefoon die bij de Creative Zen geleverd wordt is anders dan de Zen NX :?
Iemand misschien ervaring met beiden, en welke beter geluid geeft?
Bij de Zen zit een nekbeugel, en bij de NX zitten dopjes, dus niet echt te vergelijken.
De oordopjes van de NX zijn geen goede dopjes zoals ik al in 'm review schrijf.
Ik neem aan dat je je keuze niet gaat maken aan de hand van oordopjes :) .

edit: bij de Zen NX en Xtra zitten overigens dezelfde oordopjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Renard op 05-12-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 24 oktober 2003 @ 16:37:
Ja en de karma voor $360,-...helaas kun je niet bestellen van amazon.com als Eurtopeaan, als je geen creditcard hebt....En moet je als Euopeaan nog maanden wachten..

Als ik iets koop v.e. particulier uit de V.S., moet ik dan nog steeds als die invoerrechten enz. betalen? Zag via Amazon namelijk iemand die een spiksplinternieuwe verkocht voor $329-->EDIT:onee, dan werkt dat docking staion natuurlijk weer niet-->ander voltage..
Rio Karma is te bestellen via coolelectronics.nl . Weet iemand of dit de Europese of Amerikaanse versie is ? Maw. gaat dat ethernet docking station hier werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Waarin zal dat verschil maken? Ethernetpoort is hetzelfde, RCA cinch out = zelfde.. Enkel de stroomvoorziening zal een speerpunt zijn.

Zelf zit ik erg over de Nitrus na te denken... ( Nitrus' Site)

Afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/galleries/RioNitrus/images/RioNitrus_15.jpg

Alleen: bij Coolelectronics.nl heb ik toch afentoe mijn twijfels omdat het hier gaat om een bedrijf dat zijn hoofdkantoor in de VS heeft gevestigd. Dingen als de volgende in de AV:
Artikel 14. Toepasselijk recht en bevoegde rechter.
Op alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten waarop deze Voorwaarden van toepassing zijn, als mede op deze Voorwaarden, is uitsluitend Amerikaans recht van toepassing. Alle geschillen tussen partijen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in Amerika. Coolelectronics.nl onderwerpt zich aan de jurisdictie van de bevoegde rechter van de vestigingsplaats van coolelectronics.nl.
Zijn niet echt om te gaan feesten!

Dus:

- Is Coolelectronics te vertrouwen?

- Worden de Rio spelers geleverd met een adapter voorbereid op het Nederlandse lichtnet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De meeste adapters kunnen tegenwoordig 110-240V aan, maar dat zou je echt na moeten vragen. Het lijkt mij echter niet meer dan normaal dat een apparaat dat in Nederland wordt verkocht ook een 220V adapter krijgt.

Dat in de AV zit me niet lekker, dan wacht ik wel ff tot er een normaal bedrijf is dat hem kan leveren :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Ik ben van plan de Zen NX/Xtra te kopen, maar heb een vraagie:
Als ik bijv. op vakantie ben heb ik soms 4 weken geen beschikking over een stopcontact, hoe laadt ik mn speler dan op? Zijn er carkits verkrijgbaar oid?

Een discman + 250 cd's neemt me net iets teveel ruimte in, vandaar dat ik zo'n apparaat koop. Alleen wil ik em dan wel graag op vakantie kunnen gebruiken |:(

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en de Creative Zen NX besteld. De doorslag kwam voor mij toch voor de prijs en de iets grotere harde schijf dan de gemiddelde mp3-speler in die prijs. Ik zal mijn bevindingen posten zodra ik em binnen heb. wat dus wel met kerstmis zal zijn omdat ik tegen mn ouders heb gezegd dat het een kerstkado voor mezelf is :x

Overigens, mafkeez:
Waarom zou je geen stopcontact tot je beschikking kunnen hebben, zodra je gewoon in de gemiddelde Europa landen blijft zal je vast en zeker wel ergens een stopcontact tot je beschikking hebben. Overigens, als je een beetje nieuwere discman hebt, dan heb je toch ook een oplaadfunctie op je discman zitten? M.a.w. die kan je dan toch ook niet opladen? :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
offtopic:
heb geen moderne discman B)
wel oplaadbare batterijen erin natuurlijk, maar gebruik op vakantie gewone.. :)

Maar weet iemand of er karcits verkrijgbaar zijn voor deze dingen?

[ Voor 33% gewijzigd door Laurenz op 13-12-2003 20:51 ]

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Waar een wil is, is een weg. Er zijn gewoon adapters met een instelbaar voltage te krijgen voor in de auto. En desnoods bouw je zelf iets met wat weerstandjes etc... Weinig moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xclef hd800 http://www.xclef.com/pro08_e.htm is vanaf februari leverbaar bij www.mmport.nl......
I can´t wait :9~

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mafkeez schreef op 13 december 2003 @ 20:49:

Maar weet iemand of er karcits verkrijgbaar zijn voor deze dingen?
Voor 15 eurietjes koop je een 12V->230V adapter, en daar plug je de gewone net adapter weer in. Laadt ook discmans, telefoons, en andere troep op!

Claude

• reinhrst
  • Niet online
Weet iemand overigens of het mogelijk is om een grotere HD in de iRiver te gooien ? Ik zat te denken aan minstens 40GB.

Zelfde vraag heb ik eigenlijk ook bij mijn (inmiddels oeroude) creative Jukebox 3...

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Zelf ben ik ook op zoek naar een hdd mp3 speler, maar ik stel een eis eraan die je bijna nergens tegenkomt: Ik ga binnenkort een grote reis maken, en het lijkt me mooi als ik de digitale foto's van mijn camera kan opslaan op mijn mp3 speler. Is er een merk waarbij dit kan? En heeft hier iemand ervaring mee?

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Er zijn wel image tanks die ook mp3 afspelen, beetje de omgekeerde redenatie.

http://www.powerinnumbers...mode=products&section=ddp doet dat, zoiets wil ik nog eens hebben :)

Kost 281,30 euro, misschien nog wat invoerrechten/BTW erbij, maar dat is altijd een gok.
FULL RETAIL PACKAGE CONTAINS:
Unit with 40 GIG Hard Drive, Remote Control and Rechargeable battery. Also including Leather case, Car Charger, Drivers, USB 2 Cable, TV Cables RCA and S Video, Full colour brochure,
Wow, da's best veel :)

[ Voor 51% gewijzigd door Grrrrrene op 22-12-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Thanks! Ik heb liever natuurlijk een mp3 speler met deze functie, dan een ander apparaat met een mp3 functie (dat komt er niet echt lekker uit :P ), maar hij ziet er goed uit!

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:08
Mafkeez schreef op 13 december 2003 @ 18:39:
Ik ben van plan de Zen NX/Xtra te kopen, maar heb een vraagie:
Als ik bijv. op vakantie ben heb ik soms 4 weken geen beschikking over een stopcontact, hoe laadt ik mn speler dan op? Zijn er carkits verkrijgbaar oid?

Een discman + 250 cd's neemt me net iets teveel ruimte in, vandaar dat ik zo'n apparaat koop. Alleen wil ik em dan wel graag op vakantie kunnen gebruiken |:(
Op de wc ofzo hebben ze toch wel stopcontacten voor scheerapparaten en föhns enzo? Ga je daar gewoon ff dat ding opladen :+

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
lj2000 schreef op 22 december 2003 @ 17:16:
Thanks! Ik heb liever natuurlijk een mp3 speler met deze functie, dan een ander apparaat met een mp3 functie (dat komt er niet echt lekker uit :P ), maar hij ziet er goed uit!
Hij ziet er zeker goed uit, heeft zelfs een AB en zoals je ziet komt hij met een super compleet pakket accessoires. Ik vrees dat je geen mp3 speler gaat vinden van een goed merk met deze functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

En dan nog de kwaliteit van het afspelen, daar ben ik een beetje bang voor als je apparaat koopt wat niet gebouwt is om MP3 te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van de iHP-120 :*)
Tenminste was ik ... toen ik thuis kwam en hem wilde opladen, bleek dat de bijgeleverde lader niet past in de iHP-120 :'(
Jankend zuur echt en ook nog eens heel bizar. Hoe kan er nou een verkeerde lader bij dit apparaat geleverd worden ????????

De lader is een AC - DC ADAPTER model SW05-S045-06 input 100-240V ~250mA 50/60Hz Output 4.5V - 1.2A .... hebben jullie die ook?? De plug (zeg maar) past niet in de iHP-120 aan de onderkant, of ben ik nou gek aan het worden ????

Heb hem gekocht bij Dixons in Rotterdam, was de laatste (deze stond in de vitrine) en heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze er gewoon ff een lader hebben bijgepakt :(

Morgen dus met een iets minder blij gezicht langs gaan denk ik, want dit kan gewoon echt niet.

Dus voor iedereen die zijn iHP-120 koopt en vooral wanneer het de laatste is en/of wanneer je hem bij :r Dixons koopt, controleer of alles erbij zit en alles ook daadwerkelijk past. Ik kan jullie vertellen dat er weinig vervelender is als je iets nieuws gekocht hebt en je het niet kan gebruiken omdat er iets verkeerd bijgeleverd is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

lj2000 schreef op 22 december 2003 @ 16:17:
Zelf ben ik ook op zoek naar een hdd mp3 speler, maar ik stel een eis eraan die je bijna nergens tegenkomt: Ik ga binnenkort een grote reis maken, en het lijkt me mooi als ik de digitale foto's van mijn camera kan opslaan op mijn mp3 speler. Is er een merk waarbij dit kan? En heeft hier iemand ervaring mee?
De Apple Ipod heeft sinds kort een los verkrijgbaar accesoire (van Belkin, voor Apple, dus duur -> E80,-? $100,-!) waarmee je CF-kaartjes kunt overzetten op de HDD van je iPod. Wel een zeer elegante oplossing.

http://a248.e.akamai.net/...og/US/Images/t7418lla.pdf

[ Voor 10% gewijzigd door Zpottr op 22-12-2003 23:27 . Reden: Linkje toegevoegd + prijs (OMG) geupdate ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

http://www.webwereld.nl/nieuws/17279.phtml
'Apple komt met goedkope iPods van 2 en 4 GB'
Woensdag, 24 december 2003 - Er komt een goedkope versie van de iPod, de populaire mp3-speler van Apple. Steve Jobs zal dat in januari bekendmaken.

Door Maarten Reijnders

Dat bericht althans ThinkSecret, een doorgaans goed ingevoerde Apple-nieuwssite. De nieuwe iPods zullen verkrijgbaar zijn in verschillende kleuren, aldus de site. De goedkoopste modellen zullen voor ongeveer honderd dollar over de toonbank gaan.

Het geheugen van de nieuwe iPods zal 2 en 4 GB groot zijn. Apple biedt nu iPods van 10, 20 en 40 GB aan. Met de kleinere, goedkope iPods kan de computerfabrikant een nieuwe markt aanboren van mensen die wel geïnteresseerd zijn in een iPod, maar de huidige modellen te duur vinden.

Steve Jobs, de bestuursvoorzitter van Apple, zal de iPods op 6 januari presenteren tijdens zijn toespraak op MacWorld in San Francisco. De verwachting is dat de huidige modellen ook in verschillende kleuren zullen worden aangeboden, aldus ThinkSecret.
edit:
ow, kzie dat er al n ander topicje over loopt: Nieuwe MiniPod

[ Voor 6% gewijzigd door schaduw op 24-12-2003 18:35 ]

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 17:44

Foxz

343 Guilty Spark

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 22:00:
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van de iHP-120 :*)
Tenminste was ik ... toen ik thuis kwam en hem wilde opladen, bleek dat de bijgeleverde lader niet past in de iHP-120 :'(
Jankend zuur echt en ook nog eens heel bizar. Hoe kan er nou een verkeerde lader bij dit apparaat geleverd worden ????????

De lader is een AC - DC ADAPTER model SW05-S045-06 input 100-240V ~250mA 50/60Hz Output 4.5V - 1.2A .... hebben jullie die ook?? De plug (zeg maar) past niet in de iHP-120 aan de onderkant, of ben ik nou gek aan het worden ????

Heb hem gekocht bij Dixons in Rotterdam, was de laatste (deze stond in de vitrine) en heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze er gewoon ff een lader hebben bijgepakt :(

Morgen dus met een iets minder blij gezicht langs gaan denk ik, want dit kan gewoon echt niet.

Dus voor iedereen die zijn iHP-120 koopt en vooral wanneer het de laatste is en/of wanneer je hem bij :r Dixons koopt, controleer of alles erbij zit en alles ook daadwerkelijk past. Ik kan jullie vertellen dat er weinig vervelender is als je iets nieuws gekocht hebt en je het niet kan gebruiken omdat er iets verkeerd bijgeleverd is |:(
Dit is dan bijna zeker een fout van iRiver zelf, aangezien ik bij de producten die retour moesten in ons filliaal ook een iHP120 zag staan met daarop een briefje 'verkeerde lader'. Erg slordig, maar waarschijnlijk niet de schuld van Dixons (in ieder geval niet van de medewerkers in het filliaal). Maar ja, blijft klote natuurlijk :P.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• lrietveld
Zpottr schreef op 22 december 2003 @ 23:22:
[...]

De Apple Ipod heeft sinds kort een los verkrijgbaar accesoire (van Belkin, voor Apple, dus duur -> E80,-? $100,-!) waarmee je CF-kaartjes kunt overzetten op de HDD van je iPod. Wel een zeer elegante oplossing.

http://a248.e.akamai.net/...og/US/Images/t7418lla.pdf
Hartstikke bedankt! Dat is precies wat ik zocht! Jammer dat het alleen voor de ipod is. Ik wacht in elk geval tot het laatste moment met kopen. Met een beetje (heeeel veel :P ) geluk komt deze optie ook voor de zen nx :) .

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit zelf nu al een tijdje te kijken naar een Mp3 speler... ik reis best veel nl en verveel me soms dood in de trein :P en heb dan best wel behoevte aan wat muziek

Me broertje heeft nu een Dyne 256 MB dingetje aangeschaft voor 200 euro maar zelf zit ik wat meer naar HDD-based apparaatjes te kijken...

maar tegelijkertijd reist de vraag, waarom een mp3 speler kopen die wel meer muziek opslag te bieden heeft maar net zo goed op een gegeven moment leeg raakt en dat je m dus op moet laden...
bedoel, je kan wel 30 gig aan muziek hebben maar die kan je nooit op 1 setje baterijtjes afspelen? dus waarom zou je een 30 gig apparaatje kopen?

en, als ik er een koop vind ik het wel ECHT belangrijk dat ik me muziek simpel terug vind (playlists, directories?) en niet uren moet scrollen zeg maar

kan je op die HDD based dingen ook gewoon data kwijt? ik werk op school bijv. met apple's en heb best vaak dat ik dingen van school mee wil nemen naar huis en terug (uploaden vanaf school gaat niet), zou handig zijn als ik dat er ook meteen op kwijt kon, dus, kan dat?

ik zit zelf vooral naar die Creative en Apple dingetjes te kijken... zoals t er nu naar uit ziet word t eerder een Creative ivm prijs verschillen... tips en ideeën maar vooral ook antwoorden op bovenstaande vragen worden zeer op prijs gesteld :)

ohja, als laatste dan... waar aan te schaffen? als ik morgen s naar de mediamarkt zou gaan (almere), vind ik daar ook HDD mp3 spelers voor redelijke prijzen of kan ik echt beter online bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je hem mede voor data wilt gaan gebruiken zou ik zeker NIET voor Creative gaan.
Bij deze spelers moet je eerst speciale software installeren.
En meestal wil dat niet op de door school beveiligde PC's.

[ Voor 3% gewijzigd door Chickendorp op 27-12-2003 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Zelf ben ik wat rond gaan mailen naar diverse producenten over de mogelijkheid om .jpg files van een digitale camera naar de mp3 speler te copieren zonder hulp van een computer. Dus iets zoals de ipod heeft.
Het mailtje dat ik terug kreeg van creative is in het zen NX topic te lezen:
http://gathering.tweakers...message/19580862#19580862

Ik zit nog te wachten op mailtjes van andere producenten. Als ik dat binnenkrijg zal ik mijn post wel editen...

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus toch een iPod voor 1/2 van de opslagruimte voor dezelfde prijs oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 03:20:
dus toch een iPod voor 1/2 van de opslagruimte voor dezelfde prijs oid?
het begint met voor jezelf duidelijk te krijgen wat je belangrijk vindt:
prijs, opslagcapaciteit, formaat (1,8 " of 2,5" harddisk model), te gebruiken als mass storage device, radio, batterij en hdd zelf te vervangen etc.

voor de kleine maar duurdere 1,8" hdd modellen zijn dit de toppers:
- iriver ihp-120, 20 gb
zie [rml][ MP3/Ogg] iRiver iHP-1XX serie, deel 2[/rml]
- ipod, meerdere modellen
zie Het grote (oude/nieuwe) IPod topic - deel II

en een vergelijking zie iHP-120 of IPOD

voor de grotere maar goedkopere 2,5" modellen, zijn dit de toppers:
- xclef hd500
zie Xclef HD500 mini-review! Deel 2
- zen nx of xtra
zie [rml][ MP3] Creative Nomad Jukebox Zen NX Mini Review[/rml]

over de winkels: internetwinkels zijn vaak goedkoper
een goede winkel is www.mmport.nl

veel leesplezier!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die iriver en ipod zijn echt iets te duur als je t mij vraagt... ik was niet van plan om like 1000 piek neer te gaan leggen voor gewoon een mp3 speler... 448 euro voor een iriver met 20 gig terwijl je voor 309 (ook nog best veel geld eigenlijk...) de creative zen hebt met 30gig...

waarom zou je dat extra geld betalen? voor dat iets kleinere design? of wat?

wat ik graag als mogelijkheid zou hebben is dat ik t apparaatje zowel op een MAC als op een PC kan gebruiken als opslagmedium (dingen van en naar school/stage/etc)

edit:
khoor net dat me oom in indonesie zit met nieuwe jaar, eens ff bellen :)
ik neem aan dat ze daar stuk goedkoper zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 15:06:
die iriver en ipod zijn echt iets te duur als je t mij vraagt... ik was niet van plan om like 1000 piek neer te gaan leggen voor gewoon een mp3 speler... 448 euro voor een iriver met 20 gig terwijl je voor 309 (ook nog best veel geld eigenlijk...) de creative zen hebt met 30gig...

waarom zou je dat extra geld betalen? voor dat iets kleinere design? of wat?

wat ik graag als mogelijkheid zou hebben is dat ik t apparaatje zowel op een MAC als op een PC kan gebruiken als opslagmedium (dingen van en naar school/stage/etc)
ik lees net dat de xclef ook werkt icm een MAC,
zie http://www.mmport.nl/?doc=product&id=40#specificaties
en http://www.xclef.com/pro03_e.htm

volgens mij is dit je nieuwe speler, en niet duur 20gb voor nog geen 300 pleuri
zie www.mmport.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ja veelbelovend :) thanks
hoe is de kwaliteit van het geluid? iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
Voor wie interesse heeft in de 1.8"-variant van de Mpio HD100: lees de review over de Gateway DMP-20. Leuk ding.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
The one advantage the Odyssey has over the DMP-X20 is that the O1000 does not require any special software to load music (using the onboard Reconcile feature), while Gateway's player does require Windows Media Play 9
Waarom???????????????????????

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Weet iemand waar je in nederland een extra accu voor de zen nx kan bestellen. Bij creative kun je alleen met creditcard terecht en die heb ik niet, en die ga ik er zekers niet voor aanvragen. Ik ga ook terug op reis en wil daar een extra accu hebben omdat je inderdaad weleens lang zonder stroom kunt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK , Phillips hdd100 voor maar 299 euro bij Correct. kreeg net een krantje met de phillips enorm groot op de voorpagina.. als mega actie.. jammer dat het zon mislukte speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
Zo'n jaartje na de spectaculaire CES 2003, waarop destijds de Karma, iHP en vele andere HDD-players te zien waren, is het weer tijd voor vernieuwing. In Las Vegas is de CES 2004 van start gegaan met wat leuke aankondigingen. De Rio Audio Nitrus komt bijv. ook in 4 GB beschikbaar (alsof wij Europeanen dat ooit gaan zien).

Samsung pakt groots uit, met de YP-860 (1.5 GB sportmodelleke met hartmeter) en de YP-999 (20 GB, 3.5" scherm -> multimediaspeler dus). Speerpunt is echter de YP-1030.

Kijkt u zelf maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/robert/yp1030kleiner.jpg

Enige specs, ff slordig in een plaatje gevrot:

Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/robert/yp103_specskleiner.jpg

Dit is een gewaagd design. het betreft namelijk een 2.5" HDD model, wel met 30 GB en Ogg-support. Een beetje dik, dat wel (25 mm).

[ Voor 30% gewijzigd door the_Omniscient op 06-01-2004 18:49 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxz schreef op 25 december 2003 @ 20:17:
[...]
Dit is dan bijna zeker een fout van iRiver zelf, aangezien ik bij de producten die retour moesten in ons filliaal ook een iHP120 zag staan met daarop een briefje 'verkeerde lader'. Erg slordig, maar waarschijnlijk niet de schuld van Dixons (in ieder geval niet van de medewerkers in het filliaal). Maar ja, blijft klote natuurlijk :P.
Sja ... de grap was nog niet eens klaar, maar omdat ik op vakantie ging (één van de redenen om een mp3 speler te kopen en DE reden dat ik zo laat reageer ;) ) heb ik dat nog niet kunnen zeggen.

De volgende dag ben ik terug gegaan naar die dixons en moeten laten zien dat de lader idd niet in de iriver paste. Die verkoper zou mij opbellen zodra de juiste lader binnen zou komen (ik was daar de eerste klant met een verkeerde bijgeleverde lader) en heeft mij na helaas flink (terecht) gezeur van mijn kant een vervangende lader meegeven, die gegarandeerd en zwart op wit >:) zou werken (zo'n alles past en alle voltages lader ding :+ ).
Thuis gekomen en testen ... Grrrr niet dus, die lader deed dus lekker niets ..... de volgende ochtend gingen we weg, dus ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen hoe ik over de dixons dacht ;)
Ik noem dat toch wel een fout van Dixons!

Uiteindelijk hebben we onderweg bij een kijkshop nog zo'n multi-lader gekocht, die het gelukkig wel deed :*) helaas heeft ons dat wel 1,5 uur oponthoudt gekost.

Afgelopen weekend thuisgekomen en vandaag tijd gevonden om langs de dixons te gaan en ff mijn recht te halen!
De chef van het filiaal begreep er niets van dat dat zo kon, maar had idd gehoord dat de importeur verkeerde laders bij dit model had meegegeven, waar deze zijn excusses voor had aangeboden die ik dus kreeg en ook van de dixons. Je hebt dus idd gelijk, er was een lading IHP-120's met verkeerde laders geleverd aan een groot aantal winkels in Nederland. Deze fout zou nu gecorrigeerd moeten zijn, werd mij verteld.
Maargoed, die excusses vond ik eigenlijk niet genoeg en wilde ook vergoed worden van de aankoop van nog een lader. Deze 14 euro heb ik na flink aandringen gelukkig gekregen, ook al was het de bedoeling dat ik wat uit winkel koos voor die prijs, of als korting. Die "garantie gozer" liep er ook rond, dus hij kon er niet meer onderuit.
Daarnaast heeft hij mij ook maar meteen een originele lader van de Iriver meegegeven, uit een andere doos getrokken dus ;)
Waarschijnlijk om maar van me af te zijn, want "mijn" lader zou pas over een paar dagen binnen moeten komen ...

Ik ben absoluut niet te spreken over dixons, maar ben al lang blij dat het zo is opgelost.

Ik raad dus iedereen aan om de komende tijd bij aankoop van een Iriver IHP-120 ff te controleren of ook de JUISTE lader bijgeleverd is (check of hij past).
Waar je hem ook koopt, want die importeur leverd aan veel meer bedrijven.

Voor de rest is het een rete gaaf ding die waanzinnig goed werkt en ook tijdens snowboarden totaal geen problemen opleverd. muziek altijd goed en zit absoluut niet in de weg. Past bij mij in elke zak :D
Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draztic
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Weet iemand of er voor de nu meest populaire en que prijs/opslag verhouding voordelige spelers aparte compact flash readers beschikbaar zijn? Ik zou graag mn digitale fotos opslaan tijdens lange reizen.
De mp3-spelers met ingebouwde flash slots in dit topic vind ik te duur of te zwaar enz..

Ik heb mijn oog laten vallen op de Archos gmini 120, maar heb geen idee wat de kwaliteit is van de mp3 weergave, ook is deze nog best duur omdat je er zelf nog de compact flash module bij moet kopen.

http://www.archosbenelux....pecificaties/gmini120.htm

Andere optie is de Xdrive Pro:

http://www.powerinnumbers...s&section=products&pid=21

hier weet ik echter nog minder van. De batterij zou kort meegaan enz. Dit lijkt me meer een apparaat primair voor fotos met als extra functie mp3 weergave, terwijl het luisteren van mp3 toch het belangrijkst is voor mij.

Iemand nog andere ideeen of opties? Er hoeft geen foto weergave op te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
De Rio's komen dit jaar naar Europa hoor! Alleen eerst GB, Spanje en Duitsland, So I believe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Ik zit al een paar dagen rond te kijken voor een redelijk betaalbare hdd-based MP3 player. Nou vind ik die Philips HDD-100 zeer strak, maar overal hoor je dat ie veel zou crashen... Is dit nog steeds t geval met de huidige firmwares? Voor 300 euri bij Correct is ie iig niet meer zo duur. Het alternatief is de Xclef, maar die is me een beetje te groot en ik geef liever niet meer dan 300€ uit.

Dus mensen met een HDD-100, hoe staat t er tegenwoordig voor? Hoe vaak hangt ie nu nog gemiddeld?

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dope-E schreef op 09 februari 2004 @ 10:17:
Ik zit al een paar dagen rond te kijken voor een redelijk betaalbare hdd-based MP3 player. Nou vind ik die Philips HDD-100 zeer strak, maar overal hoor je dat ie veel zou crashen... Is dit nog steeds t geval met de huidige firmwares? Voor 300 euri bij Correct is ie iig niet meer zo duur. Het alternatief is de Xclef, maar die is me een beetje te groot en ik geef liever niet meer dan 300€ uit.

Dus mensen met een HDD-100, hoe staat t er tegenwoordig voor? Hoe vaak hangt ie nu nog gemiddeld?
Als het goed id valt het crashen wel mee met die nieuwe firmware. Tevens zijn er een paar bugs uit gehaald. Maar voor meer informatie kan je het best even hier kijken: http://forums.designtechn...4a693b85abc350&forumid=93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Bedankt EdgeCrusheR! Zo te zien is het een stuk beter geworden en met de hulp van Jan ten Hove, komt er ook betere software! Ik ga m bestellen!

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

is het mogelijk om een IRiver/IPod aan te sluiten op een autoradio?
of praat ik nu over een gat in de markt?

want dit zou voor mij het doorslagevende zijn om een HDD-based mp3 speler te kopen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 12-09 10:08
De Iriver heeft een line-out dus als je autoradio een line-in heeft kun je die er zo op aansluiten. Ipod weet ik niet, geen ervaring mee.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Payne schreef op 09 februari 2004 @ 14:25:
Ipod weet ik niet, geen ervaring mee.
De oude iPod (heb ik zelf) heeft geen echte line-out en de headphone als line-out gebruiken is met het oog op impedantie (je hoort dat de bass wollig en overdreven is) niet ideaal. De nieuwe iPod heeft een aparte line-out.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Alleen: de Iriver line-out is blablablabla, wel dus (leuke autoradio heb je dan :7) en de line-out van de Ipod (ziet die erop eigenlijk?) zit op het docking station....

[ Voor 9% gewijzigd door bbbrumbrum op 10-02-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 13:34

duhtje

blabla

bbbrumbrum schreef op 09 februari 2004 @ 16:09:
Alleen: de Iriver line-out is optisch (leuke autoradio heb je dan :7) en de line-out van de Ipod (ziet die erop eigenlijk?) zit op het docking station....
Jij hebt zeker geen iRiver? Mijn iHP 120 heeft een gecombineerde OPTICAL/LINE uitgang, deze is dus zowel optisch al gewoon te gebruiken en kan zonder problemen op een stereotoren/autoradion met line in/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 18:46
Wat vinden jullie van deze dan
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7042015F.gif
Is de nieuwe philips HDD060

1,5 GB
USB1.0 :(
84.5x54.3x18.3 hxbxd mm Zeer klein dus
10 uur speeltijd
95 gram!!! Dat weegt met sonyT610 mobiel ook.

prijs 279 eur. Bij de dixions en ja dat is een dure zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Weinig opslagruimte en voor € 20,- meer heb je al een 15GB Philips HDD100...
En tja, het blijft een Philips en die heeft zich blijkbaar niet kunnen bewijzen op dit gebied... Heb je interesse, dan zou ik zeker afwachten

Ik heb zelf geruchten gehoord over een HDD spelertje van Dyne en zelfs Sony? Weet iemand daar meer over? En over Samsung's Yepp (met HDD)?

Over kleintjes gesproken, wat dacht je van deze 20GB(!) Archos:
Afbeeldingslocatie: http://www.archos.com/img/products/171x90/gmini220.png Afbeeldingslocatie: http://www.archos.com/products/overview/pict_gmini_220/220_disk.png

Ik wind het verder niet zo's super dingetje, maar zie hier de specs:

Capacity: 20 GB 1.8" Hard Drive
Internal buffer: 8 MB
Interfaces: USB 2.0 High-speed (USB 1.1 compatible). CompactFlash reader - compatible type I and II
Playback Format: MP3 (30 to 320 kbps), WMA, WAV (PCM).
Recording Format: MP3 (selectable 30 to 128 kbps VBR - real-time encoding from any audio source).
Non Music Formats: Copy JPEG images and all types of files through CompactFlash interface. Display JPEG pictures in gray-scale (excepted progressives)
Display: 2.5" 16 level gray-scale LCD with blue backlit 160x160 pixels - 11 lines of characters and an icon bar
Audio Specifications: Stereo Analog Line-in and Line-out/Earphone Jack. Buil-in microphone
Playback autonomy: Up to 10 hours
Firmware interface User-friendly graphical interface with icons.
Delete, rename, copy and move files without computer
Power source: Internal Power : Rechargeable Li-Ion Battery.
External Power: AC-DC Charger/Adapter
Dimensions: 2.66"x3.07"x0.9" - 67,5 x 78 x 23 mm
Weight: 6 oz - 170 g

[ Voor 23% gewijzigd door DeeD2k2 op 24-02-2004 18:10 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Zo hé, die is klein!
Ben wel erg benieuwd hoe dik hij is, de Rio is ook erg klein maar best dik, heb zo het gevoel dat het bij dit spelertje ook zo is ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:58
DeeD2k2 schreef op 24 februari 2004 @ 17:29:
Weinig opslagruimte en voor € 20,- meer heb je al een 15GB Philips HDD100...
En tja, het blijft een Philips en die heeft zich blijkbaar niet kunnen bewijzen op dit gebied... Heb je interesse, dan zou ik zeker afwachten

Ik heb zelf geruchten gehoord over een HDD spelertje van Dyne en zelfs Sony? Weet iemand daar meer over? En over Samsung's Yepp (met HDD)?

Over kleintjes gesproken, wat dacht je van deze 20GB(!) Archos:
[afbeelding] [afbeelding]

Ik wind het verder niet zo's super dingetje, maar zie hier de specs:

Capacity: 20 GB 1.8" Hard Drive
Internal buffer: 8 MB
Interfaces: USB 2.0 High-speed (USB 1.1 compatible). CompactFlash reader - compatible type I and II
Playback Format: MP3 (30 to 320 kbps), WMA, WAV (PCM).
Recording Format: MP3 (selectable 30 to 128 kbps VBR - real-time encoding from any audio source).
Non Music Formats: Copy JPEG images and all types of files through CompactFlash interface. Display JPEG pictures in gray-scale (excepted progressives)
Display: 2.5" 16 level gray-scale LCD with blue backlit 160x160 pixels - 11 lines of characters and an icon bar
Audio Specifications: Stereo Analog Line-in and Line-out/Earphone Jack. Buil-in microphone
Playback autonomy: Up to 10 hours
Firmware interface User-friendly graphical interface with icons.
Delete, rename, copy and move files without computer
Power source: Internal Power : Rechargeable Li-Ion Battery.
External Power: AC-DC Charger/Adapter
Dimensions: 2.66"x3.07"x0.9" - 67,5 x 78 x 23 mm
Weight: 6 oz - 170 g
Leuk ding alleen is die wel dik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 18:46
Ja hij is vrij duur die nieuwe philips.
Maar oh zo ligt. Ze groote broer weegt bijna het dubble.
Gewicht vind ik erg belangrijk. Ik heb namelijk een minidisc en dat is ook erg ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ja, ik heb hem ook zien staan maar ben errug nieuwsgierig over er mensen zijn die deze bezitten... Ik zit al een tijdje na te denken over een HD-MP3speler die niet te duur is. Zeker de mogelijkheid om je foto's van je CF-kaartje op de HD te zetten lijkt me handig wanneer ik op vakantie ga, scheelt weer een kaartje kopen...

Dus, zijn er al mensen die dit spelertje in hun bezit hebben en er wat over willen vertellen????

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Dat is dus een van de redenen waarom ik hem niet zo interessant vind: Ik heb een Olympus Camedia C-450Zoom en die gebruikt xD-Cards. Dus alleen maar een extra, nutteloos gat voor mij waar je ongetwijfelt extra voor betaalt.
USB On-the-Go zou dus veel hadiger voor mij zijn... Daarmee is de iRiver iHP-3x0 (zie ook het [Ogg/MP3] iRiver iHP-serie, deel 3 (7/8) topic_een betere keus voor mij.
Verder heeft het ding geen radio en geen a/b. En het heeft idd z'n dikte niet mee.

Ik heb zeker wel wat geld voor een mp3-speler over, dus heb ik al gezoken voor een iRiver iHP-120 (die ik binnenkort maar eens moet bestellen ;) )

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draztic
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb de gmini 220 vandaag besteld :)
Nu maar hopen dat ik een van de nieuwere versies krijg waarop de compact flash en line-in plugins al geinstalleerd zijn, zodat ik die niet meer van de website van archos hoef te halen.
In eerste instantie moest je hier nl extra voor betalen maar je kan ze nu gratis downloaden en op de nieuwe versies zijn die functies al enabled.
Onnozel ook dat je functies op een apparaat krijgt maar nog ff 30 dollar neer zou moeten leggen om ze ook te mogen gebruiken :/
Anders zit je dus écht met een nutteloos gat in je speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 19:43
DeeD2k2 schreef op 25 februari 2004 @ 18:50:
Dat is dus een van de redenen waarom ik hem niet zo interessant vind: Ik heb een Olympus Camedia C-450Zoom en die gebruikt xD-Cards. Dus alleen maar een extra, nutteloos gat voor mij waar je ongetwijfelt extra voor betaalt.
USB On-the-Go zou dus veel hadiger voor mij zijn... Daarmee is de iRiver iHP-3x0 (zie ook het [Ogg/MP3] iRiver iHP-serie, deel 3 (7/8) topic_een betere keus voor mij.
Verder heeft het ding geen radio en geen a/b. En het heeft idd z'n dikte niet mee.

Ik heb zeker wel wat geld voor een mp3-speler over, dus heb ik al gezoken voor een iRiver iHP-120 (die ik binnenkort maar eens moet bestellen ;) )
Ik twijfel tussen de iHP-120 en die Archos Gmini 220. Bij de iRiver krijg je een groot aantal accesoires, hij heeft een lange batterijduur en hij is lekker dun. De Archos is goedkoper, heeft de mogelijkheid (alhoewel met een monochroom scherm) tot het bekijken van foto's en overzetten dus. Er bestaat een converter voor SD/xD kaartjes, kost 40 euro waardoor je uitkomt op 399 wat toch weer 20 euro goedkoper is dan een iHP-120. De dikte is eigenlijk het enige wat me tegenzit. (23 mm tegenover 19mm bij de iRiver). 4mm op 19 is toch 20% erbij..
Verder las ik enkele user-reviews waarin werd gesproken over lockups tijdens het laden van mp3tjes. Maar weet niet of dit een enorm probleem is.

Als deze speler een 'alles-reader' had (gebruik SD kaartjes) en 20mm was had ik hem direct gekocht. Scheelt weer een laptop mee op vakantie. Maar aangezien dit niet zo is ga ik liever voor de iRiver, betrouwbaar mbt lockups en toch muziek kopieren via de verkenner. Digipics zet ik dan toch maar over met een laptop.

Ik hoop dat iemand wat over die Archos Gmini 220 kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
'k Heb de Archos Gmini 220 gekocht maar denk niet dat ik hem terugbreng om ook de iHP-120 te proberen. Hij is veel kleiner dan ik dacht, zwaarder dan gemiddeld maar nogsteeds zeer draagbaar. Foto's overzetten via geheugenkaartjes gaat perfect. De interface is zeer duidelijk. Ook het previewen van foto's is geinig alhoewel het monochrome scherm niet veel duidelijker is dan de vage lijnen van de foto. MP3tjes overzetten gaat door USB 2.0 natuurlijk heel snel, je sluit het ding aan, hij wordt meteen herkent als Mass Storage Device. Geluidskwaliteit is goed. De ingebouwde microfoon is van aardige kwaliteit (112kbit) dus memos en concerten of dergelijken zijn goed op te nemen. De line-in heeft een samplerate van 192kbit, voldoende dus. Radio opnemen is dus goed te doen.
Ik ben nog aan het klooien met de video-out, wil nog niet echt werken. Maar als dat het ook doet is het een zeer compleet apparaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:10

sjaakaq

It might get loud

En hoelang doet ie met een oplaadbeurt?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Anticipation_AJT schreef op 01 maart 2004 @ 18:24:
Een heel verhaal over zijn Gmini220...
En hoe bevalt het user-interface op het scherm... Lijkt me een beetje vreemd/klein..
Hoe zit het met de overdracht van die CF-kaartjes... Ik neem aan dat hij de files niet bewerkt oid. bij het overzetten. Ik wil graag zekerheid dat ik deze speler gewoon als extra opslagruimte kan gebruiken zonder iets te verliezen...

Als ik nog in ieder geval één positieve "review" hoor dan ben ik denk ik wel over....

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
leokennis schreef op 01 maart 2004 @ 18:50:
En hoelang doet ie met een oplaadbeurt?
Ik heb em nog niet geheel opgeladen en afgespeeld, dat zal ik snel doen.
Xaverius schreef op 01 maart 2004 @ 18:51:
[...]
En hoe bevalt het user-interface op het scherm... Lijkt me een beetje vreemd/klein..
Hoe zit het met de overdracht van die CF-kaartjes... Ik neem aan dat hij de files niet bewerkt oid. bij het overzetten. Ik wil graag zekerheid dat ik deze speler gewoon als extra opslagruimte kan gebruiken zonder iets te verliezen...
De interface is zeer gebruikersvriendelijk. Er zit een browser op, wanneer je op een mapje blijft staan en de naam van de map is te breed zal de naam heen en weer scrollen. Wanneer je er een geheugenkaart in stopt wordt het schermpje gesplit en zie je de inhoud van het kaartje waar je doorheen kan browsen. Je kan mappen en files kopieren door in het menu (op te roepen door het menu knopje) copy aan te geven. De files worden dan verplaatst naar een gewenste map (zelf te maken en renamen) op het apparaat. De files op het flashkaartje blijven bestaan.

[ Voor 70% gewijzigd door Artz op 01-03-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Anticipation_AJT schreef op 28 februari 2004 @ 12:22:
[...]
De Archos is goedkoper, ... een converter voor SD/xD kaartjes, kost 40 euro waardoor je uitkomt op 399 wat toch weer 20 euro goedkoper is dan een iHP-120. [...]
Dat komt dus neer op een € 359,- voor het aparaatje zelf, maar waar heb je hem dan gekocht? De winkels hier in Groningen hebben hem nog niet en mmport en mp3cdspelers.nl verkopen ze ze ook niet...
Dom 8)7 , pricewatch: mp3.direqt of niet? (Al verkrijgbaar vanaf € 326,- ...)

[ Voor 17% gewijzigd door DeeD2k2 op 01-03-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
DeeD2k2 schreef op 01 maart 2004 @ 19:40:
[...]
Dat komt dus neer op een € 359,- voor het aparaatje zelf, maar waar heb je hem dan gekocht? De winkels hier in Groningen hebben hem nog niet en mmport en mp3cdspelers.nl verkopen ze ze ook niet...
Dom 8)7 , pricewatch: mp3.direqt of niet? (Al verkrijgbaar vanaf € 326,- ...)
mp3.direqt ja. Is bij me om de hoek, dus die paar tientjes extra vind ik het dan wel waard, kan ik tenminste meteen naar hun kantoor als er iets mis is.

Trouwens, een xD kaartje is geheel eigen standaard of compatible met SD? Want een xD lijkt dan niet op de converter te zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Artz op 01-03-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Anticipation_AJT schreef op 01 maart 2004 @ 22:28:
[...]
Trouwens, een xD kaartje is geheel eigen standaard of compatible met SD? Want een xD lijkt dan niet op de converter te zitten.
Zoveel verstand heb ik nou ook weer niet van al die dingen. Het is m'n eerste DigiCam en k heb verder nog geen mp3 speler oid gehad, vandaar...

Ik heb wel een paar plaatje van die dingen kunnen vinden

xD-Card:
Afbeeldingslocatie: http://www.techtronics.com/uk/images/olympus/olympus-xd-picture-card.jpg

SD-Card:
Afbeeldingslocatie: http://pm.gicom.de/img/2824.jpg

Ze hebben dus veel van elkaar weg, maar zijn niet gelijk. Ik ga ervan uit dat het benodigde gat ook niet gelijk is...
Misschien is er iemand die (ons) er meer over kan vertellen?

Deze vond ik net nog, kan je ze naast elkaar zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.abc-telecom.ru/accessories/images/card.jpg
Nieuw plaatje, die vorige is niet meer online...

[ Voor 29% gewijzigd door DeeD2k2 op 02-03-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
DeeD2k2 schreef op 01 maart 2004 @ 22:44:
[...]
Zoveel verstand heb ik nou ook weer niet van al die dingen. Het is m'n eerste DigiCam en k heb verder nog geen mp3 speler oid gehad, vandaar...

Ik heb wel een paar plaatje van die dingen kunnen vinden

xD-Card:
[afbeelding]

SD-Card:
[afbeelding]

Ze hebben dus veel van elkaar weg, maar zijn niet gelijk. Ik ga ervan uit dat het benodigde gat ook niet gelijk is...
Misschien is er iemand die (ons) er meer over kan vartellen?

Deze vond ik net nog, kan je ze naast elkaar zien (klikbaar):
[afbeelding]
Dan gaat je xD kaartje helaas niet werken met deze adapter. Er zijn echter waarschijnlijk genoeg compactflash adapters waar xD wel wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Anticipation_AJT schreef op 01 maart 2004 @ 23:32:
[...]
Dan gaat je xD kaartje helaas niet werken met deze adapter. Er zijn echter waarschijnlijk genoeg compactflash adapters waar xD wel wordt ondersteund.
Klopt. Ik heb ze ook al gezien, maar mijn bestuit staat toch al vast: Ik ga een iHP-120 kopen.
(of jij moet nu zeggen datt-ie 100% gap-less is, je de muziek er via drag & drop op kan zetten, de geluidskwaliteit subliem is enz enz ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Karma is toch de enigste full-gapless player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
DeeD2k2 schreef op 02 maart 2004 @ 12:53:
[...]
Klopt. Ik heb ze ook al gezien, maar mijn bestuit staat toch al vast: Ik ga een iHP-120 kopen.
(of jij moet nu zeggen datt-ie 100% gap-less is, je de muziek er via drag & drop op kan zetten, de geluidskwaliteit subliem is enz enz ;) )
Als je voor de sublieme geluidskwaliteit gaat en niet persé veel opslag nodig hebt voor digitaal fotograferen moet je voor de iHP-120 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
bbbrumbrum schreef op 02 maart 2004 @ 13:09:
Karma is toch de enigste full-gapless player?
Dat weet ik niet. Ik vind het maar een lelijk ding en heb me er daarom nooit in verdiept...

De iHP-1x0 schijnt een gap te hebben van ong. 0.4 sec. Ik zal eens kijken hoe erg zo'n gap opvalt (met Audition oid).
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit ergens iets lees over de gaps. Vind (bijna) niemand het belangrijk, of zijn ze gewoon allemaal nagenoeg gelijk? :?

Edit:
Ik heb eens een 0.4 sec gap in een mix gemaakt, en ik denk dat-ie nauwelijks op zal vallen als je ergers mee bezig bent. Als je geconcentreerd naar de muziek luistert dan klinkt het als een soort van tik.
Kortom, zo'n kleine gap maakt mij niks uit en een iHP zal me dus geen 'problemen opleveren'...

[ Voor 26% gewijzigd door DeeD2k2 op 02-03-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
DeeD2k2 schreef op 02 maart 2004 @ 14:35:
[...]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit ergens iets lees over de gaps. Vind (bijna) niemand het belangrijk, of zijn ze gewoon allemaal nagenoeg gelijk? :?
Niet echt belangijk denk ik? Wanneer heb je last van gaps? Anders rip je als één mp3 of met fadeins en fadeouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Anticipation_AJT schreef op 02 maart 2004 @ 15:42:
[...]
Niet echt belangijk denk ik? Wanneer heb je last van gaps? Anders rip je als één mp3 of met fadeins en fadeouts.
Als je van gemixte cd's houdt. Dan kan je sowieso niet aan komen zetten met fades, en als een mp3/ogg is lastig navigeren (al zal het niet heel vaak nodig zijn als de speler positie kan onthouden)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Bij een iPod niet; ik spoel in 5 seconden 70 min. vooruit als ik wil. Ideaal!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik zoek een hd speler van min 4gb voor 200-250, dat moet toch wel lukken :/. ze gooien alle oude modellen, zen 20gb en die xclef uit de handel terwijl die juist betaalbaar werden die gingen richting 200euro. en de ipod mini kan ook maar die is hier nog niet leverbaar ( ja voor 290e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Ja Ipod is helemaal feest, die vult z'n cache en na 32mb muziek heb je ff stilte! Feest!

Maar: Karma is dus enigste speler met Gapless playback! Mijn Nitrus heeft ook maar korte gaps, maar ik zou het toch erg lekkel vinden als het beestje alles aan elkaar mixt, woei! Maarja, Karma was qua HDD space iets te groot, Nitrus was genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al enkele weken aan het zoeken naar een leuke / goede mp3 speler.

En vanaf het begin vind ik de Archos Gmini 120 wel handig, i.v.m. de mogelijkheid foto's er rechtstreeks op te zetten. Maar van deze speler heb ik eigelijk geen echt review kunnen vinden, alleen maar korte tekstjes. Hiertussen zitten heel veel ontevreden gebruikers, ligt dit dan aan hun of aan de Gmini?
De Archos heeft ook nog een nadeel dat je nog eens extra €100 kwijt ben aan een afstandsbediening en cardreader, ik heb namelijk een camera met sd kaartjes.

Dan zijn er ook nog de Xclef hd 500 met 30 Gb en de Creative zen extra 30Gb die wel leuk zijn.

De creative valt echter af omdat ie geen voice recording functie heeft en geen afstandsbediening.

Ik vind de Xclef dan nog de beste optie, maar daar kan je weer geen foto's opzetten :'(

Nu weet ik dus niet welke ik wil kopen, want ik wil eigelijk de archos, maar daar is haast niks van bekend 8)7

Welke van de drie zouden jullie kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 18:23:
...heel verhaal...
Welke van de drie zouden jullie kopen?
Je zal toch een keuze moeten maken. Het is namelijk niet helemaal duidelijk wat je belangrijker vind, óf een a/b óf je foto's er direct op kunnen zetten...

Als ik een keuze moest maken uit die drie, dan zou ik voor de Xclef gaan. Redelijke verhalen over gehoord, een a/b en voice rec.

Wat je ook nog kan doen als je geld en geduld genoeg hebt, is wachten op de iRiver iHP-3x0. Dan heb je alles wat je zoekt:
- a/b
- voice rec.
- foto's opslaan (via USB on-the-go)
hij komt alleen pas in april (in Duistland) en gaat (daar) 449,- kosten
edit:
heeft een hele nare typfout (de prijd) verbeterd...

[ Voor 23% gewijzigd door DeeD2k2 op 02-03-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeD2k2 schreef op 02 Maart 2004 @ 18:58:
Wat je ook nog kan doen als je geld en geduld genoeg hebt, is wachten op de iRiver iHP-3x0. Dan heb je alles wat je zoekt:
- a/b
- voice rec.
- foto's opslaan (via USB on-the-go)
hij komt alleen pas in april (in Duistland) en gaat (daar) 349,- kosten
Wow dat is goedkoop zeg!
Toch maar eens in Duitsland gaan kijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
sorry, excusses, typo, moet 100,- bij op... 8)7 |:(

Het ding gaat dus 449,- kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
M'n Archos Gmini 220 werkt nogsteeds naar behoorlijke tevredenheid maaar, de batterijduur valt zwaar tegen! Ik speel misschien 4 a 5 uur. Dat is gewoon niet normaal. Ik ontlaad en laad hem nog een paar keer helemaal maar als dat niet helpt ruil ik hem, het kan een rotte batterij zijn maar dat zien we dan wel weer. Het zou jammer zijn want het direct laden van CF en andere kaartjes blijft een pré.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover te denken om de Creative Zen Extra 60GB te kopen, maar ik heb niet echt een duidelijk idee hoe dat ding werkt. Ik heb ergens gelezen dat ie niet met een directory-structuur werkt, en dat files met dezelfde naam overschreven worden. Dit is niet mijn bedoeling, aangezien ik een hoop mono/stereo versies van oude lp's op m'n pc heb staan (met dus dezelfde filename/id3 tag). Kan iemand bevestigen dat ie geen directory structuur heeft of juist wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 09:53:
Ik zit erover te denken om de Creative Zen Extra 60GB te kopen, maar ik heb niet echt een duidelijk idee hoe dat ding werkt. Ik heb ergens gelezen dat ie niet met een directory-structuur werkt, en dat files met dezelfde naam overschreven worden. Dit is niet mijn bedoeling, aangezien ik een hoop mono/stereo versies van oude lp's op m'n pc heb staan (met dus dezelfde filename/id3 tag). Kan iemand bevestigen dat ie geen directory structuur heeft of juist wel?
Hij heeft geen directory structuur. Overigens, wat bedoel je met dezelfde filename? Allemaal track 1.mp3, track 2.mp3 etc? Zo ja, dan moet het niets uitmaken omdat je dan toch de ID3V2 tags gebruikt om het bestand aan te maken. :) Mocht je niet gebruik maken van ID3V2 tags, maar heb je wel dezelfde tags, dan heb je IMO dubbele versies van mp3's :?

Overigens, er is een apart topic voor de Creative Zen NX en Xtra, nl. [rml][ MP3] Creative Nomad Jukebox Zen NX Mini Review[/rml]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Anticipation_AJT schreef op 04 maart 2004 @ 09:11:
M'n Archos Gmini 220 werkt nogsteeds naar behoorlijke tevredenheid maaar, de batterijduur valt zwaar tegen! Ik speel misschien 4 a 5 uur. Dat is gewoon niet normaal. Ik ontlaad en laad hem nog een paar keer helemaal maar als dat niet helpt ruil ik hem, het kan een rotte batterij zijn maar dat zien we dan wel weer. Het zou jammer zijn want het direct laden van CF en andere kaartjes blijft een pré.
Bepaalde types oplaadbare batterijen hebben eerst een aantal laad/ontlaad cycli nodig voordat ze op volledige capaciteit draaien. Volgens een aantal gebruikersreviews op amazon http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000UJH36/ is de speelduur idd maar een uur of 5-6. Er zit zeker geen vervangbare batterijen in de gmini 220?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 09:53:
Ik heb de Zen Xtra 30GB, en je moet inderdaad wel al je MP3s de goede naam geven zodat je ze nog terug kan vinden.

Maar ik vraag mij af waarom je er mono opnames op zou zetten? Dat kan toch nooit beter klinken dan dezelfde opnames in stereo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pastapappie.NET schreef op 04 maart 2004 @ 09:58:
[...]
Overigens, wat bedoel je met dezelfde filename? Allemaal track 1.mp3, track 2.mp3 etc? Zo ja, dan moet het niets uitmaken omdat je dan toch de ID3V2 tags gebruikt om het bestand aan te maken. :) Mocht je niet gebruik maken van ID3V2 tags, maar heb je wel dezelfde tags, dan heb je IMO dubbele versies van mp3's :?
[/TOPIC]
Nou, ik ben fan van de Beatles (en andere ouwe-lullen muziek ;-)) Hun mono-versies wijken nogal af van de stereo-versies (extra gitaar, extra zang en dergelijke onzin ;)).

dus mijn directories zien er zo uit

Beatles\08 - Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band\Stereo\Beatles - 01 Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.mp3

en

Beatles\08 - Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band\Mono\Beatles - 01 Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.mp3

met dus dezelfde ID3 tag/filename... maar dat accepteert dat ding dus niet. En om nou 7000+ mp3's te gaan renamen..........

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 10:02:
[...]

Nou, ik ben fan van de Beatles (en andere ouwe-lullen muziek ;-)) Hun mono-versies werken nogal af van de stereo-versies.

dus mijn directories zien er zo uit

Beatles\08 - Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band\Stereo\Beatles - 01 Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.mp3

en

Beatles\08 - Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band\Mono\Beatles - 01 Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.mp3

met dus dezelfde ID3 tag/filename... maar dat accepteert dat ding dus niet. En om nou 7000+ mp3's te gaan renamen..........
Hmmmz, ik denk dat je dan toch je mp3'tjes moet gaan retaggen (Album in de tag -> Album (Stereo/Mono) in de tag), dit kan je volledig automatisch doen met vrij veel tools, zie hiervoor ook [rml]Renard in "[ MP3] Creative Nomad Jukebox Zen NX Mini..."[/rml] :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pastapappie.NET schreef op 04 maart 2004 @ 10:06:
[...]

Hmmmz, ik denk dat je dan toch je mp3'tjes moet gaan retaggen (Album in de tag -> Album (Stereo/Mono) in de tag), dit kan je volledig automatisch doen met vrij veel tools, zie hiervoor ook [rml]Renard in "[ MP3] Creative Nomad Jukebox Zen NX Mini..."[/rml] :)
hmm... re-taggen kan ik op zich nog wel doen met dat progje, maar ik wil op die mp3 speler dus vrijwel alles wat ik op m'n HD heb staan ook hebben staan.... Moet ik dan ook alle files gaan renamen (zal wel lijkt me....) Daar heb ik dus niet zo'n behoefte aan....

Welke HDD-based mp3 speler met véél GB (30+) werkt wél met directories? Jullie hebben er meer verstand van dan ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

wat vinden de mensen hier van de Philips HDD-060
ziet er ook wel mooi uit en erg klein vind wat een voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:04:
[...]

hmm... re-taggen kan ik op zich nog wel doen met dat progje, maar ik wil op die mp3 speler dus vrijwel alles wat ik op m'n HD heb staan ook hebben staan.... Moet ik dan ook alle files gaan renamen (zal wel lijkt me....) Daar heb ik dus niet zo'n behoefte aan....

Welke HDD-based mp3 speler met véél GB (30+) werkt wél met directories? Jullie hebben er meer verstand van dan ik :)
Als je de files hebt genamed zoals je hierboven ergens aangeeft met die mono/stereo Beatles nummers kan je alles heel makken taggen. Mits alle bestanden volgens hetzelfde systeem zijn benoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:04:
[...]
De iRiver iHP-140 (40GB) werkt óók via directory's. Je kan je bestanden er ook nog eens via drag-and-drop op zetten. Hij is alleen wel wat aan de duure kant: v.a. €518,-
Maikeltje schreef op 04 maart 2004 @ 11:13:
wat vinden de mensen hier van de Philips HDD-060
ziet er ook wel mooi uit en erg klein vind wat een voordeel is.
Klein, maar daar blijft het ook bij...
(Het is natuurlijk wel een kwestie van smaak. Als iedereen om je heen zecht dat iets niet mooi is dat jij wel mooi vind, verander je niet meteen van mening. Of je staat wel erg zwak in je schoenen ;) )
Verder zou ik maar eens afwachten wat Philips nu weer brengt. De HDD100 bleek nl. ook al niet zo'n super aparaat te zijn.
Nog een nadeel: relatief weinig opslagruimte (1,5GB) voor die prijs (€279,-)

[ Voor 5% gewijzigd door DeeD2k2 op 04-03-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DeeD2k2 schreef op 04 maart 2004 @ 13:28:

[...]
Klein, maar daar blijft het ook bij...
(Het is natuurlijk wel een kwestie van smaak. Als iedereen om je heen zecht dat iets niet mooi is dat jij wel mooi vind, verander je niet meteen van mening. Of je staat wel erg zwak in je schoenen ;) )
Verder zou ik maar eens afwachten wat Philips nu weer brengt. De HDD100 bleek nl. ook al niet zo'n super aparaat te zijn.
Nog een nadeel: relatief weinig opslagruimte (1,5GB) voor die prijs (€279,-)
en USB 1.1 ben ik achter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Is die philips al uit? Volgens mij heb ik em vandaag gezien op school namelijk...

Heel erg klein, net zoiets als een luciferdoosje.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 13-09 21:14

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

wat ik vandaag in de V&D krant tegen kom.....
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/zooi32/HDD100pl.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/zooi32/HDD100pr.JPG

is een mooie prijs.. en als de meeste bugs er nu uit zijn helemaal niet gek :P

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Dat klinkt inderdaad wel goed, en hij ziet er ook nog super uit. Maar heb er nog weinig echt goede reviews over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
die hdd100 vind ik ook wel interresant volgens mij zitten er niet echt veel gebreken aan alleen dat ik 300euro nog steeds een beetje duur vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik heb em een keertje een week gehad en eigenlijk...tja: hij klinkt goed, is een keer vastgelopen en de bediening is niet 100%...maar zo slecht ios hij nou ook weer niet. Voor €299,- krijgt ie van mij een 7.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je 100X beter een xclef halen ipv een philips.... dat ding is gewoon niet zo goed (en 5 gig minder) dussssssss.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:36

luke_otto

pang pang luckyluke

Iemand toevallig wat gehoord op de Rio Karma, ik ben nou al een tijdje opzoek naar een hdd-mp3 speler. en sta nu echt op het punt om een ipod te gaan halen. maarja als die Karma dan eindelijk in nl heb ik mischien wel weer spijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Dan kun je nog wel ff wachten... In UK issie al wel te krijgen en bestellen vanuit VS is ook nie duur.... Zonde om je geld aan een Ipod te besteden als je weet dat er meer voor minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:36

luke_otto

pang pang luckyluke

meer voor minder... ipod 10gb is 300 euro, karma 350. dus... niet goedkoper dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

uniquorn schreef op 04 maart 2004 @ 15:43:
wat ik vandaag in de V&D krant tegen kom.....
[afbeelding]
[afbeelding]

is een mooie prijs.. en als de meeste bugs er nu uit zijn helemaal niet gek :P
Bij Dixons staat ie voor 296 euro ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste