[MP3] HDD-based mp3 players Deel 2

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 6.429 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
wat is beter voor mijn philips zn accu..

om hem de eerste keren helemaal leeg te laten lopen (expres muziek hard aandoen totdat de batterij HELEMAAL leeg is) en dan helemaal (8 uur opladen) opladen en dat 2 x herhalen,
ik werk bij de praxis en weet dat dit vooral bij de accu's van boormachines heel goed is omdat je anders de volle 100% van de accu niet gebruikt, maar dit is lijkt mij een lithium accutje en daar ligt het misschien anders.

Overigens dat je hem 4 uur moet opladen na het kopen heeft er cker ook mee te maken?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit heb ik van http://ipodbatteryfaq.com In de Ipod zit een zelfde soort lithium ion accu:
Q: What is the best way to handle charging/discharging/storage of lithium ion batteries?

A1: How to prolong lithium-based batteries

A2: Lithium ion batteries are good for 300-500 charge/discharge cycles. A "charge/discharge" cycle generally consists of an extended charging period, and an extended discharging period. A quick charge, listening for 30 minutes, and charging again, for example, does not constitute a full "charge/discharge cycle", but could rather be considered a portion of one.

Also, many, many factors affect how much you get out of each charge, as well as how long the battery will last overall. The main factors include charging patterns, the routine amount of discharge (i.e., Do you use it until it dies? Use it for an hour or two and recharge?), temperature, storage, usage frequency, etc. Lithium ion batteries do not take kindly to frequent full or complete discharges. When possible, the optimal usage pattern - for any lithium ion battery - is a partial discharge, followed by recharging. A partial discharge can be anything less than a full discharge. However, an occasional full discharge is desirable (e.g., once every 30 charges) to calibrate the battery. Lithium ion batteries do not significantly degrade, or develop "memory", even if charged at irregular intervals; irregular charging is acceptable. An iPod can also safely be attached to external power for extended periods of time. (For extremely extended periods of time, such as months, the battery will essentially be the same as if it were in "storage"; lithium ion batteries do not store well for extended periods of time at full charge. However, there is no way around this under these circumstances.) When possible, always use the AC adapter (or vehicle adapter) for extended charging, not a FireWire cable attached to a computer.

It is generally recommended to store lithium ion batteries at about 40% charge. However, the iPod draws power even when it is off, meaning that it will soon deplete any charge that it has. If you will be storing your iPod for an extended period of time (i.e., weeks to months), it is recommended to store the unit in a cool place; charge level is unimportant, as the charge will be completely depleted after several days. The most harmful combination for storage is full charge at high temperature (i.e., in a hot car).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 08-06 20:04
Een review van (lang niet gehoord?) Jens of Sweden op de Tweakers Frontpage.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
Yohan schreef op 31 mei 2004 @ 23:34:
Een review van (lang niet gehoord?) Jens of Sweden op de Tweakers Frontpage.
... flashbased mediaspeler...
:P

Btw, niet wanhopen want aan deel 3 wordt gewerkt. Doen we gewoon net als vorige keer, dus als men het beschaafd houdt in dit (deze...) topic, dan kan het gewoon open blijven.

Ook een nuttige melding dan maar, anders weer een post dichter bij m'n eigen ondergang: In belgie is de Typhoon MyDJ al uit. Zeg maar de GoDot M8170, de opvolger van dat niet al te geslaagde 7170-model dat na een week al terug werd geroepen door de importeur. Oftewel de nooit gerleaste Jens Of Sweden MP-200HD :D

Kwaliteit is nog steeds niet echt geweldig, in feite is het een 7170 in een 1,8"-jasje. Meukerige navigatie en behoorlijk veel bugjes nog... Niet echt veelbelovend. Voor de liefhebber op te pikken voor +/- 279 Euro (20GB) bij... de Lidl :?

[ Voor 3% gewijzigd door the_Omniscient op 01-06-2004 00:50 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Yep Lidl idd.

En excuses voor mijn heiligschennis van dit topic door over flash-players te beginnen :o :P

[ Voor 79% gewijzigd door yohan op 01-06-2004 10:49 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113409

Is dit wat????
Bij V/D.

Edit:

Shit, ik snap niet waarom hij nu voor een password vraagt, hij staat in de publiek map :? .
Het is de Sharp speler voor 350 euro.

Edit 2: Nu staat hij :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/sharp.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 08-06-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

er is een gebruikersnaam/wachtwoord combi nodig om jouw plaatje te bekijken....
Op deze server moet u inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Het wachtwoord kunt u indien nodig wijzigen bij accountbeheer.

Dit systeem is alleen toegankelijk voor klanten van @Home. Bij herhaaldelijk verkeerd inloggen wordt de toegang enige minuten geblokkeerd.

[ Voor 34% gewijzigd door schaduw op 08-06-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Denk dat het over de nieuwe Sharp-speler gaat. Is nog niet zoveel over bekend helaas, staat weliswaar al te koop aangeboden in Frankrijk maar nog geen reviews gezien oid.

En ja, nog steeds bezig... Moet 1000'en dingen afronden komende twee weken, dus houdt het low-profile hier aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

Weet iemand een goedkope duitsewinkel die een ihp 120 verkoopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperbird
  • Niet online
Anoniem: 113409 schreef op 08 juni 2004 @ 16:53:
Is dit wat????
Bij V/D.

Edit:

Shit, ik snap niet waarom hij nu voor een password vraagt, hij staat in de publiek map :? .
Het is de Sharp speler voor 350 euro.

Edit 2: Nu staat hij :)

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.weblogsinc.com/common/images/0265051161651352.JPG

Best mooi eigenlijk :9~

Hopen dat het was is, iig zit er een remote en cradle bij :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Wordt de OP van deel 3 een kopie van de huidige OP, of wordt het iets nieuws? En komt hij weer van de Omniscient??

Just curious :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Laat ik het zo zeggen, leokennis: er is zoveel veranderd en zoveel modellen zijn gekomen en gegaan... een kopie van de huidige OP voldoet volstrekt niet meer. Even een frisse wind door het volgende topic gaan halen dus, dat is wel nodig.

Zoals gezegd, ik ben er mee bezig (al komt er zo nu en dan wat tussendoor), maar er moet zoveel aangepast en geschreven worden dat ik er nog wel een paar daagjes mee bezig ben. Gelieve dus speler-specifieke topics aan te kaarten of aan te maken, zodat deze onder de 1100 posts blijft :).

Ken ik gelijk ff die HTML-rechten uittesten :P

@onderstaand bericht: thnx, ik weet je te vinden als er iets naar boven komt drijven. Zie je wel vaker in W&G posten dus dat komt wel goed dan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door the_Omniscient op 08-06-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Vandaar dat blauwe kleurtje :P

BTW, als je nog graphics nodig hebt (headers enzo): contact me. Ik zit dagen thuis zonder iets te doen (klaar met examens, nog geen werk enzo :P )

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
edit.

[ Voor 96% gewijzigd door yohan op 09-06-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112628

Ik las om mmprt dat de iaudio m3 geen id3-tags ondersteund maar hoe zie je dan het nummer? zoals bestands naam? en kan je ook een film op de m3 zetten en dan bekijken op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:02
hij ondersteunt wel id3 tags... wat mmport zegt klopt niet. Zie ook iaudio site.

nee geen films... vind het ook totaal niet boeiend moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De iAudio hebben we bij mij op werk nu ook, errug gaaf ding. Vandaag was de vertegenwoordiger met nog wat andere spelers, maar die M3 is super :9 En voor 377 euro niet eens zo gek duur. Stuk kleiner dan de iPod of iRiver iHP 120, mooie AB, mooie animated icons... Tsja, ik denk dat ik toch 's ga luisteren hoe die klinkt, want voor we de Rio's in het assortiment krijgen :X :X :X

* Grrrrrene werkt overigens bij MM Enschede (is dat te spammerig?)

Edit: Overigens blijft dit topic idd nog wel even open en weet ik 100% zeker dat de M3 ID3 ondersteunt :)

Edit2: Ik heb ff vluchtig de iAudio M3 handleiding doorgelezen en mmport moet niet lullen, er staat letterlijk op pagina 25 dat je kunt kiezen om de ID3 tag weer te geven of de filename, bij mmport hebben ze hem natuurlijk op filename ingesteld gekregen en verder niet goed gezocht, hij kan dus wel ID3 :)

[ Voor 37% gewijzigd door Grrrrrene op 16-06-2004 18:37 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperbird
  • Niet online
Grrrrrene schreef op 16 juni 2004 @ 17:59:
De iAudio hebben we bij mij op werk nu ook, errug gaaf ding. Vandaag was de vertegenwoordiger met nog wat andere spelers, maar die M3 is super :9 En voor 377 euro niet eens zo gek duur. Stuk kleiner dan de iPod of iRiver iHP 120, mooie AB, mooie animated icons... Tsja, ik denk dat ik toch 's ga luisteren hoe die klinkt, want voor we de Rio's in het assortiment krijgen :X :X :X

* Grrrrrene werkt overigens bij MM Enschede (is dat te spammerig?)

Edit: Overigens blijft dit topic idd nog wel even open en weet ik 100% zeker dat de M3 ID3 ondersteunt :)

Edit2: Ik heb ff vluchtig de iAudio M3 handleiding doorgelezen en mmport moet niet lullen, er staat letterlijk op pagina 25 dat je kunt kiezen om de ID3 tag weer te geven of de filename, bij mmport hebben ze hem natuurlijk op filename ingesteld gekregen en verder niet goed gezocht, hij kan dus wel ID3 :)
Dus hij word/is 377,- bij mediamarkt? Nejes! :)

* Hyperbird hoopt de vendex (v&d, dixons) hem ook gaat verkopen, krijg daar nl korting :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik weet niet of andere MM's hem ook gaan voeren, iedere MM regelt nml zelf z'n contacten met leveranciers enzo :)

Maar ik zit er zwaar over te twijfelen, met personeelskorting wordt hij iets meer dan 300 euro. Gisteren ff mee gespeeld, een dezer dagen 's de geluidskwaliteit testen en dan ben ik er wel uit denk ik, hij is echt mooi en klein :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperbird
  • Niet online
Grrrrrene schreef op 17 juni 2004 @ 15:25:
Nou, ik weet niet of andere MM's hem ook gaan voeren, iedere MM regelt nml zelf z'n contacten met leveranciers enzo :)

Maar ik zit er zwaar over te twijfelen, met personeelskorting wordt hij iets meer dan 300 euro. Gisteren ff mee gespeeld, een dezer dagen 's de geluidskwaliteit testen en dan ben ik er wel uit denk ik, hij is echt mooi en klein :9
Post je ervaring en bevindingen aub :)

* Hyperbird zit weer es over zn toetsenbord te kwijlen :9~ na het zien van de foto's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114895

heeft iemand al gehoord van de nieuwe creative?
http://www.creative.com/products/product.asp?prodid=10274

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/familie.muller/touchpadcontrol.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 114895 op 20-06-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Die nieuwe creative ziet er wel aardig uit. De 24H playback klinkt ook leuk, in de praktijk haal je het ws niet, maar je zal vast wel de 15 uur halen, wat erg veel is voor zo''n speler 8)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

De grens van 1000 gehaald, dus hierbij een close. Wie wilt deel 3 maken?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sorry Athlonkmf, maar volgens mij was afgesproken dat deze nog ff open kon blijven tot the_Omniscient klaar was met z'n openingspost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110292

Heeft iemand al meer info over die sharp?? die is echt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70824

Anoniem: 110292 schreef op 22 juni 2004 @ 12:42:
Heeft iemand al meer info over die sharp?? die is echt :9
daar wil ik ook wat over weten! ziet er mooi uit man.. even groot als zo'n minidisc player/recorder... en 20GB :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110292

Dit is wat ik kon vinden:
Bronnen:
http://www.sharp.fr/produits/audio_portable/hrgb201h.html
http://portableaudio.engadget.com/entry/7312176086574065/

Afbeeldingslocatie: http://www.sitesled.com/members/thaclown/Sharp1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.weblogsinc.com/common/images/0265051161651352.JPG

20gb

Formats: MP3, WMA, WAV (dus geen OGG Aaaah!!! :( K*T)

USB2.0

Afmetingen: 63.4 x 19.1 x 105 een stuk groter dan de M3 deze is 60,6 x 14,2 x 103,7 vooal de dikte is erg: 19,1 mm! dat is net zo dik als de MuVo2.

Gewicht: 150 g maar is dit met of zonder accu? Is best wel licht maar de iAudio M3 is 136 gram zonder accu

5 modes equalizer

Mooie afstandsbediening helaas zonder LCD

Zo te zien zenheizzer oordopjes....

Geintegreerde microfoon dus voicerecorder....

Speelduur: 15 uur jaja dat zel wel... ;)

Komt met Cradle voor opladen en USB verbinding

Prijs: ongeveer 400 Euro ($480 USD) dus net zo duur als M3

ID3TAG support

Direct encoding MP3

Tasje met clip

CDrom met software

USB kabel

In het frans: 'Interface appareil photo numérique (sauf avec Canon & Kodak)' Dus iets van een connectie optie voor digitale camera's?

Voorlopige conclusie: mooi maar te groot als echte concurrent voor M3/Ipod tenzij de prijs daalt... Ik zou eerder voor de M3 gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 110292 op 23-06-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110236

Ik had een mailtje gestuurd naar Gway technologie, om te vragen wanneer de You Go in Nederland zou komen, het antwoord was in september. Ik vroeg ook nog hoeveel hij dan zou gaan kosten in Euro's , daar antwoordde hij het volgende op:
"I have no idea about the street price in Netherlands, but the selling price
of other similar models in the current market will be a good reference for
you."
Ik wist niet welke modellen (dus welke prijs) zij verstaan onder gelijkwaardige modellen als de You GO, want ik ken verder alleen de Momitsu die een AV ingang heeft, maar die heeft geen vaste harde schijf, alleen een optionele. Ik heb dus net ook ff gevraagd welke modellen ze zoal bedoelen.
Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95358

k weet niet of deze al langs is geweest, maar ik dacht van niet dus hierbij:
http://www.anubisline.com/english/articleC.asp?id=83073
Afbeeldingslocatie: http://img78.photobucket.com/albums/v293/scroller/83073m.gif
is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 95358 schreef op 25 juni 2004 @ 15:56:
k weet niet of deze al langs is geweest, maar ik dacht van niet dus hierbij:
http://www.anubisline.com/english/articleC.asp?id=83073
[afbeelding]
is dit wat?
Deze stond kort geleden bij de Lidl te koop voor ik dacht 269 euro.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:47

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

De V&D heeft die mp3 speler van sharp ook in het assortiment, hij heeft idd mogelijkheid om camera's ed er op aan te sluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Is dit wat? Je kan er zelfs een 80GB hardeschijf bij krijgen

Prijs / stuk: € 214,00 exclusief 19,00 % BTW
€ 254,66 inclusief 19,00 % BTW
Besteleenheid: 1 stuk (1 stuks)

30GB 4200rpm harddiskMeerprijs 40GB 4200rpm harddisk ipv 30GB -> € 24,00Meerprijs 60GB 4200rpm harddisk ipv 30GB -> € 59,00Meerprijs 40GB 5400rpm harddisk ipv 30GB -> € 36,00Meerprijs 60GB 5400rpm harddisk ipv 30GB -> € 77,00Meerprijs 80GB 5400rpm harddisk ipv 30GB -> € 130,00Meerprijs 60GB 7200rpm harddisk ipv 30GB -> € 130,00
Met de gekozen opties betaalt u:
€ exclusief BTW
€ inclusief BTW

Promedion X`s DRIVE VP300:
Harddisk, mp3-speler en 8-in-1 cardreader

De Promedion VP300 is ideaal op vakantie: Als het geheugenkaartje van uw digitale camera vol is kopieert u de gemaakte foto`s naar de harddisk van de VP300. Vervolgens sluit u hem aan op de USBpoort van de computer om de foto`s te uploaden naar de computer of online fotoalbum. Op de harddisk kunt u tevens data bestanden opslaan. Als u MP3 bestanden naar de VP300 kopieert, kunt u deze beluisteren met de meegeleverde oortelefoon.

Het multifunctionele apparaat heeft een 2,5 inch lcd-scherm die de bestandsnamen en de voortgang van de gekopieerde bestanden toont. De 8-in-1 geheugenkaartlezer is geschikt voor alle gangbare geheugenkaarten: Compactflash, IBM Microdrive, Smartmedia, Memory Stick, Memory Stick Pro, Secure Digital, Multimediacard en xD picture cards. Via een USB 2.0 aansluiting kunt u ze vervolgens naar de computer kopiëren.

Technische specificaties:
• Ondersteunende types geheugenkaarten: Smartmedia (SM), SD/MMC, Memory Stick, Memory
Stick Pro, CompactFlash (CF) type 1 & 2, IBM Microdrive
• LCD Display Zwart/wit LCD
• Hard Disk 30GB uitbreidbaar naar 80GB Hitachi Travelstar
• Bestandssysteem FAT 12/16/32
• Muziekformaat MP3 • Interface USB 2.0
• Ondersteunende Besturingssystemen: Windows 98/98SE, Windows 2000 (met driver), Windows
ME, Windows XP, Linux Kernel versie 2.4 of hoger, Mac OS 9.0 (met driver), Mac OS 10.01
• Accessoires: USB kabel, AC/DC adapter, Oortelefoon, draagtas
• Gewicht 329 gr. (met HDD) • Afmetingen (L*B*H) 136 x 86 x 37 mm
• DC Power Li-Ion Accu: 3,6V x 2 (830mA) • Extern: 12V Adapter (1500mA)
• Max. gebruikstijd Accu ca. 2 uur bij een volle lading

http://www.promedion.nl/estore3/uploadimages/vp3004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

254 is niet duur voor 30GB.. maar 2 uur gebruikstijd is wel erg jammer :o

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

:o Mooi speler, jammer van de 2 uur accuduur. Moet dat geen 12 uur zijn :? 2 uur is écht niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hmmmm had deze volgens mij ook nog niet in dit topic gezien.
nieuwe iriver h320 met kleurenscherm _/-\o_

http://www.mp3man.nl/product/3328

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 22:45
Dat is zo'n mooi dingetje, dat-ie zelfs een eigen topic heeft. :P Samen met zijn oudere broertje. ;)
[Ogg/MP3] iRiver H-serie, deel 3

:Y)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

DeeD2k2 schreef op 29 juni 2004 @ 19:03:
Dat is zo'n mooi dingetje, dat-ie zelfs een eigen topic heeft. :P Samen met zijn oudere broertje. ;)
[Ogg/MP3] iRiver H-serie, deel 3

:Y)
haha me scuzi :)
Ben beetje in de war denk ik, ik d8 dat Alle hd based mp3 spelers in dit topic zouden komen. zodat je mooi overzicht hebt, maar als er al topic voor is dan gebeurd dat dus niet?? dan krijg je weer zoals het eerst was met allerlei topics van verschillende spelers door elkaar... moet denk ik wel even ook in het overzicht geplaats worden ;)

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96194

Weet iemand of je de iAudio M3 aan kunt sluiten op je stereo? Zo ja hoe? En hoe zit dit met de Iriver Ihp1x0 en die nieuwe H3x0.

Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
In principe kan je alle spelers op de radio aansluiten. Een koptelefoon wil immers ook. ;) Maar ik neem aan dat je een line-out bedoelt? Voor zover ik weet heeft de iAudio M3 er één op de cradle zitten, daar zul je hem dus altijd in moeten zetten.
De iRiver H1x0 hebben er ook een, maar dat is geen echte line-out. De volume en equalizer instellingen werken daar namelijk ook op. Een echt rauw signaal krijg je er dus nooit uit.
De H3x0 heeft er ook een, maar of die de zelfde kwaal heeft als die van de H1x0 weet ik niet...
De iRiver H1x0 heeft overigens wél een optische uitgang (Die wél een rauw signaal geeft). Dat heeft de H3x0 niet.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Ik kan voor weinig geld een iRiver iGP-100 op de kop tikken.

Nu is mijn vraag aan mensen die ervaring hebben met deze player of
dit beestje een beetje volume heeft met een koptelefoon anders dan de meegeleverde earplugs.

Ik vraag dit omdat het af en toe wel eens voorkomt dat mp3 players maar ook md's een veel te laag volume hebben met andere koptelefoons zoals bijvoorbeeld de Sennheiser die ik wil gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks! Ik wilde eigenlijk gewoon weten of ik via m'n normale stereo m'n MP3-tjes kon beluisteren.

Ik begrijp uit je verhaal dat dat kan. Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117283

Ik ben geinteresseerd in de iAudio m3 speler maar op de site van Kieskeurig las ik het volgende:
Hoi, Ik heb de M3 nu een paar dagen in m'n bezit. Prima apparaat, alleen 1 ding valt me op: er zijn "klikes" te horen als je het volume verandert (op zowel de remote als op de player zelf). Vooral hoorbaar als je van volume 22 naar 23 (of andersom gaat). Ook hoor ik klikjes tussen de MP3s, vlak voordat een nieuw liedje begint. Hebben andere M3-bezitters dit ook gemerkt? (een paar dagen in bezit)
Er heeft op die site nog niemand geantwoord, hebben jullie een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113032

Ik zat te denken aan een: Archos AV380, Ik heb nu nog een Creative Rhomba wel erg tevreden mee maar ik vondt het wel vet dingetje,wel aardig veel geld maarre ik ga binnekort naar nieuwe school en moet langer reizen dus leekt deze me wel wat. Me vraag is als iemand hem heeft wat diegene ervan vindt en of die nog wel in je broekzak past en het scherm niet snel krassen krijgt die je makkelijk ziet.
Ik ben zelf wel voorzichtig met die spullen dus dat scheelt.
Ik heb hem wel gezien in verpakking me pa heeft bedrijf en die verkoopt hij ook wow wat een ding maar helaas was die voor iemand dus konden we niet egt voelen hoe zwaar die is

Greetz Frank

Ik heb de Av420 & Av480 gezien die ziet er strakker uit is minder dik dus als het niet veel vershil in geld is dan ga ik die nemen,Dit dingetje is te vet :D
Alleen 500 euro voor de 20 gig versie en 900 voor de 80 gig versie, jaja duur geintje maar de batterij gaat ook weer een uurtje langer mee en die van de 20 gig kan je eruit halen en van 80 niet, vraag me asjeblieft niet wat het voordeel is

Ik ga maar voorlopig sparen en als ik hem heb dan horen jullie het wel gaat nog zkrz wel lang duren eerst op vakantie :*)

Zie hier de review link: http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=37503

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 113032 op 08-07-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113032 schreef op 08 juli 2004 @ 00:13:
Ik zat te denken aan een: Archos AV380, Ik heb nu nog een Creative Rhomba wel erg tevreden mee maar ik vondt het wel vet dingetje,wel aardig veel geld maarre ik ga binnekort naar nieuwe school en moet langer reizen dus leekt deze me wel wat. Me vraag is als iemand hem heeft wat diegene ervan vindt en of die nog wel in je broekzak past en het scherm niet snel krassen krijgt die je makkelijk ziet.
Ik ben zelf wel voorzichtig met die spullen dus dat scheelt.
Ik heb hem wel gezien in verpakking me pa heeft bedrijf en die verkoopt hij ook wow wat een ding maar helaas was die voor iemand dus konden we niet egt voelen hoe zwaar die is

Greetz Frank

Ik heb de Av420 & Av480 gezien die ziet er strakker uit is minder dik dus als het niet veel vershil in geld is dan ga ik die nemen,Dit dingetje is te vet :D
Alleen 600 euro voor de 20 gig versie en 900 voor de 80 gig versie, jaja duur geintje maar de batterij gaat ook weer een uurtje langer mee en die van de 20 gig kan je eruit halen en van 80 niet, vraag me asjeblieft niet wat het voordeel is

Ik ga maar voorlopig sparen en als ik hem heb dan horen jullie het wel gaat nog zkrz wel lang duren eerst op vakantie :*)

Zie hier de review link: http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=37503
Kut dubbel post srry mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52274

Een vriend van mij is zwaar aan het twijfelen tss de Iaudio M3 en de H-120.

Ik weet echt niet wat ik heb moet aanraden, ik heb hem gezegd dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Iemand die ervaring heeft met beide spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112145

Is er al nieuwe Firmware voor de IRIVER iGP-100???

Deze:
[image]http://asia.cnet.com/i/r/2003/Storage/39151811/iriver_igp100_b.jpg[/image]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 112145 schreef op 12 juli 2004 @ 21:09:
Is er al nieuwe Firmware voor de IRIVER iGP-100???

Deze:
[image]http://asia.cnet.com/i/r/2003/Storage/39151811/iriver_igp100_b.jpg[/image]
www.iriver.com :(

M.a.w. zoek ff lekker zelf op (is nog minder moeite ook)

[ Voor 11% gewijzigd door Smultie op 12-07-2004 21:18 . Reden: uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-06 22:42

Piggen

Lekker bakkie

Anoniem: 52274 schreef op 12 juli 2004 @ 18:21:

Ik weet echt niet wat ik heb moet aanraden, ik heb hem gezegd dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Iemand die ervaring heeft met beide spelers?
Ik heb geen ervaring, maar ik heb het echt gehad met de slechte support van iRiver, en ongetwijfeld vele H120 eigenaars met mij. Ik heb zelf een iMP-550 en wacht al maanden op de final OGG firmware. De H120 is op zich een prima apparaat maar een aantal grote bugs (waar iRiver vooralsnog niets aan doet, ze hebben firmware aangekondigd maar komen hun afspraken gewoon niet na) is hij gewoon niet af.

Ik zou zelf voor de M3 gaan. Mooi en klein apparaatje, goed geluid, veel functies en ik heb meer vertrouwen in de support van iAudio dan in die van iRiver (jammer, want iRiver was vroeger echt goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
mpmad schreef op 13 juli 2004 @ 22:58:
[...]

Ik heb geen ervaring, maar ik heb het echt gehad met de slechte support van iRiver, en ongetwijfeld vele H120 eigenaars met mij.
[...]
... ik heb meer vertrouwen in de support van iAudio dan in die van iRiver (jammer, want iRiver was vroeger echt goed)
Hoezo "slechte support"? het enige wat ze doen is een aantal beloftes niet nakomen. En dit zijn enkel beloftes die niet eens nodig waren geweest. Het is mooi dat ze met ogg support, gapless playback enz komen, maar het was niet nodig geweest. Je hebt de speler waarschijnlijk gekocht toen ze nog niets beloofd hadden. En dan denk je ook niet van: "laat ik deze maar kopen, want ik denk dat ze nog wel wat aantrekkelijke upgrades doen".
Dit alles komt denk ik doordat ze zich te veel op de hals halen: ze hebben hun line-up verdubbeld om de concurrentie de baas te kunnen blijven én ze willen de mensen die reeds klant zijn tevreden houden. Daar is natuurlijk geen beginnen aan als zo'n relatief klein bedrijf.
Wat echt onder support valt, is bijvoorbeeld het probleem dat Yohan had. Zijn verkoper wil/kan hem niet van dienst zijn maar hij kan gratis zijn kapotte H1x0 naar Taiwan sturen en krijg gratis weer een nieuwe terug. Als dat géén goede support is, weet ik het ook niet meer.
Kortom, van mijn kant alle lof voor iRiver. Ze moeten zich alleen niet meer zoveel tegelijk op de hals halen. Er werken tenslotte ook maar mensen, dan maak je wel eens een foutje... Ik ben blij dat ze überhaupt met upgrades bezig zijn; je kan immers ook een apparaat laten voor wat het is, zoals zoveel bedrijven doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Je beloftes niet nakomen zie ik als slechte support, hoor.
Ruimschoots van tevoren heeft iRiver een schema voor de firmware aangekondigd, te weten "on-the-fly delete" en "real shuffle mode" voor mei en "on-the-fly playlist" en "gapless playback" voor juni. Het is nu midden juli en nog steeds geen firmware. Het enige wat de community te horen heeft gekregen is een bericht op 31 mei dat de firmware van mei vertraagd is. Verder helemaal niets.
Verder schijnt er nog een irritante HD bug te zijn waar ook niets aan gedaan wordt.
Het lijkt wel of iRiver alleen bezig is met het aantrekken van nieuwe klanten met geintjes als spelers met camera of kleurenscherm, en de huidige klanten vergeet. De mensen die ze groot hebben gemaakt.

Over mijn iMP: Toen ik hem kocht was er inderdaad nog niets beloofd, en het apparaat werkte ook prima. Regelmatig werd er netjes de firmware geupdate om bugs te fixen.
En toen werd er OGG support aangekondigd. Op 26 september 2003 verscheen het OGG support plan. In november verscheen de beta OGG firmware, en die was waardeloos. iRiver zei een paar dagen nodig te hebben om de boel goed te krijgen. Toen een hele tijd niks, en op 20 februari weer een bericht dat we nog een paar daagjes geduld moesten hebben. Dat is dus bijna 4 maanden geleden en ik zie die firmware niet meer verschijnen. Dezelfde kant lijkt het met de H-serie op te gaan.
Erg vind ik het al niet meer, want ik wilde toch al een nieuwe mp3speler. Maar dat wordt dan gewoon geen iRiver. Als ze iets beloven moeten ze het gewoon waarmaken. Een weekje of zo vertraging is helemaal niet erg, maar dit is belachelijk.

Door de jaren heen is iRiver behoorlijk gegroeid en het zal echt geen klein bedrijfje meer zijn. Het lijkt me dan logisch om wat meer mensen op de firmware afdeling te zetten. Je maakt me ook niet wijs dat firmware niet onder support valt.
Garantieafhandeling is weer een andere soort support, en zo te lezen lijkt het daar wel goed mee te zitten. Daar hoor je me dus niet over klagen.

Van mij mag je best tevreden zijn over iRiver zijn en zoveel spelers van ze kopen als je wilt. Maar veel mensen denken nog steeds dat iRiver goede support (qua firmware dus) levert, maar dat is dus niet meer zo. En dat wil ik even rechtzetten.
Voor mij dus voorlopig geen iRiver meer, en ik zal ze voorlopig ook aan niemand aanraden. Eerst maar eens zien of ze zich verbeteren, want zo ga je niet met klanten om die zo'n duur apparaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Voor het grootste gedeelte geef ik je gelijk. Als ze nog een keer een belofte doen en die vervolgens keihard niet nakomen, dan is het ook geen iRiver meer voor mij.
Máár, jij maakt, in mijn ogen, één fout: Waar firmware onder support valt, valt het toevoegen van nieuwe functies dat niet. Dat zijn extratjes die mooi meegenomen zijn, als ze komen. De bugs halen ze er, zoals je zelf al aangaf, wel degelijk uit.
Desalniettemin blijft het zeker vervelend zoals ze nu handelen.

Voor de toekomstige mp3-speler kopers raad ik aan bij iRiver de beloftes te laten voor wat het is maar de spelers zeker niet aan de kant ze leggen. De kwalieteit ervan heeft namelijk een heel hoog niveau: de geluidskwaliteit is subliem te noemen en de, toch al niet weinige functies, zijn intuitief, zonder de handleiding (veel) open te hoeven slaan, te gebruiken. wat een k*tzin Deze combinatie ben ik bij andere merken nog maar weinig tegen gekomen (hoewel dat ook begint te komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:47

smallboy

N/A

Kijk dan kun je beter xclef hebben, die zeggen eerst geen ogg support te gaan fabriceren voor de hd500, en nu is die er toch, en 't werkt voor zover ik heb geprobeerd prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110236

smallboy schreef op 14 juli 2004 @ 19:01:
Kijk dan kun je beter xclef hebben, die zeggen eerst geen ogg support te gaan fabriceren voor de hd500, en nu is die er toch, en 't werkt voor zover ik heb geprobeerd prima :)
dat zeiden ze ook alleen maar omdat ze hoopten dat het voor hd-500 bezitters een extra argument zou zijn om de hd-800 te kopen die wel OGG support heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

DeeD2k2 schreef op 14 juli 2004 @ 18:21:
Voor het grootste gedeelte geef ik je gelijk. Als ze nog een keer een belofte doen en die vervolgens keihard niet nakomen, dan is het ook geen iRiver meer voor mij.
Máár, jij maakt, in mijn ogen, één fout: Waar firmware onder support valt, valt het toevoegen van nieuwe functies dat niet. Dat zijn extratjes die mooi meegenomen zijn, als ze komen. De bugs halen ze er, zoals je zelf al aangaf, wel degelijk uit.
Desalniettemin blijft het zeker vervelend zoals ze nu handelen.

Voor de toekomstige mp3-speler kopers raad ik aan bij iRiver de beloftes te laten voor wat het is maar de spelers zeker niet aan de kant ze leggen. De kwalieteit ervan heeft namelijk een heel hoog niveau: de geluidskwaliteit is subliem te noemen en de, toch al niet weinige functies, zijn intuitief, zonder de handleiding (veel) open te hoeven slaan, te gebruiken. wat een k*tzin Deze combinatie ben ik bij andere merken nog maar weinig tegen gekomen (hoewel dat ook begint te komen).
Klopt, het toevoegen van extra functies zie ik ook niet als support, maar wanneer ze zich met het toevoegen van extra's niet aan de beloftes houden zie ik dat wel weer als slechte support.
Bovendien heb ik ooit ergens gelezen dat bepaalde "extra's" al standaard in de speler hoorden te zitten. Maar dat kan ik even niet achterhalen.

Op het forum wordt ook luidkeels geklaagd over een bug, waarbij de harddisk soms opeens opspint. En vooralsnog is er niets aan gedaan door iRiver.

Veel mensen denken ook nog steeds dat iRiver veruit de beste is, maar dat is niet meer zo (zoals je zelf al zegt) . Er zijn tegenwoordig meer fabrikanten die goed spul maken.

Ik laat het hier nu bij. Ik heb iRiver nu wel genoeg afgezeken en mijn punt wel duidelijk gemaakt, denk ik :)
Ze maken echt wel goede spelers, maar er schort behoorlijk wat aan de aftersales.

Overigens heb ik gisteren naar de iAudio importeur gebeld om te vragen of de iAudio M3L nog naar Nederland kwam. Ze vertelden mij daar dat er vooralsnog weinig animo onder de dealers is, aangezien de M3 een erg kleine speler is met een nette batterijduur (14 uur) en de M3L weer een stukje groter is (vanwege de grotere batterij, waarmee de speler 35 uur zou moeten halen).
Jammer, want ik wilde die M3L wel hebben. Ik weet niet of ik wil wachten, als de M3L uberhaupt ooit naar Nederland komt. Anders koop ik wel gewoon de M3, want ik wil de M3L niet in het buitenland kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
mpmad schreef op 15 juli 2004 @ 16:38:
Bovendien heb ik ooit ergens gelezen dat bepaalde "extra's" al standaard in de speler hoorden te zitten. Maar dat kan ik even niet achterhalen.
* DeeD2k2 begon te laggen...
Hoezo, extra's die "erin horen"?! Een MP3 speler "hoort" toch maar een paar dingen te kunnen: MP3's spelen, dingen kunnen opslaan, een koptelefoonaansluiting en een paar knoppen. De rest is aan de fabrikant ervan.
Er zullen natuurlijk ongetwijfeld opties zijn die in de margen van de speler liggen.
Op het forum wordt ook luidkeels geklaagd over een bug, waarbij de harddisk soms opeens opspint. En vooralsnog is er niets aan gedaan door iRiver.
Als er iets is dat ik een stomme hype vind is het dát wel. Oké, het is waar, de mijne heeft het ook, maar het is ontdekt doordat iemand er z'n oor tegenaan had tijdens het spelen. En dat een jaar na het uitbrengen van de speler.
Wat het geval is, is dat de schijf blijft draaien. Dat kost wat extra energie, dus je zult hem ene uurtje eerder op moeten laden. Maar denk maar niet dat met energie besparing rekening wordt gehouden als je lekker met het ding aan het spelen bent. En hij is overigens met een simpele handeling na iedere keer opstarten verholpen...

Ja, het zit DeeD zeker hoog... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DeeD2k2 op 15-07-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118958

Ik heb net een hdd jukebox van Philips gekocht, en hij deed het na de gevraagde 4 uur opladen prima. Ik had 'm even op pauze gezet, en daarna ging hij tot op heden niet meer aan. De batterijen waren halfleeg, dus die ben ik aan het opladen, maar nog steeds gaat hij niet aan. Ik heb 'm aangesloten op m'n computer, maar hij zegt dat de speler niet toegankelijk is. Naar wat gedoe wordt er dan nieuwe hardware gevonden (die dus al geïnstalleerd is), maar deze wil hij opnieuw gaan installeren. Dus ik doe de cd erin, en hij zegt dat hij wegens een fout de speler niet kan installeren. (maar de speler is al geïnstalleerd!). Weet iemand hoe ik mijn jukebox weer aan kan zetten?? Ik weet het namelijk niet meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Weet iemand al wanneer deze Creative Zen Touch te verkrijgen is in nederland?
Bij Amazon versturen ze m niet naar nederland :(

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52274 schreef op 12 juli 2004 @ 18:21:

Geen ervaring met de iRiver.... maar ik ben sinds twee dagen in 't bezit van de M3. Wat een geweldig apparaat.

Zie ook mijn "test" resultaten in het M3 topic:
[rml][ MP3 speler] Cowon iAudio M3 20 GB VS. Apple Ipod 20 GB[/rml]

//F-ace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74303

Ik ben ook aan het kijken naar een MP3 speler. Mijn keuze ging in 1st instantie uit naar de M3 (Absolute eis: LCD remote) Bij Yahoo en Amazon kost de speler ongeveer 250 euro, maar die shippen niet naar NL. Enig idee of er een webshop is die wel naar NL shipt?

Ik heb nog effe verder gezocht maar het ziet er niet goed uit, geen enkele shop die naar NL shipt. Zodra je er een vind die dat wel doet kost het apparaat 350 euri of meer.

Nu ben ik dus nog verder gaan kijken en zie bij ThinkGeek een iRiver H120 voor 260 euro. Ik heb al even gekeken bij de verschillende topics maar zie geen echte voor op nadelen voor beide players.

iAudio M3 vs IRiver HP120: ik zie geen voor of nadelen. Grootte is niet van belang, komt toch in de auto. Iemand commentaar?

Dan nog een soort van EL vraagje: beide spelers willen 5 volt voeding. Ik heb een soudfeeder FM zender die 4.5 of 6 volt voeding geeft. 6 is natuurlijk te veel maar 4.5: zou het werken of moet ik de 6 volt omlaag proberen te brengen naar 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Eh, die verzenden ook niet naar Nederland hoor
Shipping Restrictions:
We cannot ship this item
outside of the U.S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Terminator_T100
stuur eens een mailtje naar coolelectronics.nl (vermeld daarin de link naar de website waar je deze speler hebt zien staan). Volgens hun planning zullen ze deze niet in hun assortiment gaan krijgen, maar misschien dat ze 'm voor je kunnen bestellen (M3 als M3L).
Succes.
Opmerking:
Zag dat de M3L bij amazon niet op voorraad was, bij Yahoo wel.

[ Voor 5% gewijzigd door ronaldinho op 25-07-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74303

Waarom zouden ze die apparaten niet naar NL shippen? Vage shit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

ff een waarschuwing voor coolelectronics.nl ;(
Ik had 6 juli een ihp 120 besteld waar ik nu nog steeds op wacht, eerst verdween de statuschecker op hun site en na diverse mailtjes kreeg ik vanmorgen dit bericht:

"Uw produkt wordt binnen 2-3 werkdagen naar u verzonden, en doet er 6-10 werkdagen over via Usps Airmail om bij u te arriveren"

Ik ga binnenkort op vakantie, ik dacht neem mijn nieuwe iriver dan mooi mee, maar dat gaat dus nu niet lukken |:(
de levertijd zou 2 weken zijn maar dat wordt dus nu meer dan een maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
weet iemand of er buiten de rio karma een hdd mp3 speler is die kan faden van het ene liedje naar het andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119556

weet er iemand iets meer over de H&B jk 20s (http://www.hb-direct.com/EN/P_25.html)?

het is dezelfde player als de Godot m7170 (http://www.gogodot.com.tw/products/jukebox/m8470-all.htm) en de Omisys MP3 Jukebox.

Kan er eentje tweedehands kopen aan 165€. Goeie deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet dat ze voor de Ipod briljant goede (en mooie) boxen hebben. Nou heb ik sinds een paar weken een iAudio M3, weet iemand goeie (en mooie) boxen voor deze player?

Kan ik daar een kamer (4*3m) mee vullen? Ik weet dat dat met die ipod boxen kan....

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Als je de JBL Creature II Speakers - White bedoelt: Daar zit gewoon een mini-jack plug aan. En, aangezien je ook een koptelefoon op je M3 aan kan sluiten, kunnen deze speakers er dus ook aan.

Als je een receiver/versterker/stereo-toren hebt kan je hem daar ook op aansluiten. Dat is sowieso voordeliger. Kan dat niet, dan kan je ieder fatsoenlijk PC-speakersteje gebruiken. Ik heb zelf bijvoorbeeld een Philips setje dat ik nu, tijdelijk, gebruik voor mijn pc, maar gekocht is voor portable gebruik. Het werkt namelijk ook op batterijen.
Van dergelijke speakertje moet je echter geen wonderen verwachten qua kamervullend vermogen (in combinatie met goed geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeeD2k2 schreef op 26 juli 2004 @ 21:15:
Als je de JBL Creature II Speakers - White bedoelt: Daar zit gewoon een mini-jack plug aan. En, aangezien je ook een koptelefoon op je M3 aan kan sluiten, kunnen deze speakers er dus ook aan.

Als je een receiver/versterker/stereo-toren hebt kan je hem daar ook op aansluiten. Dat is sowieso voordeliger. Kan dat niet, dan kan je ieder fatsoenlijk PC-speakersteje gebruiken. Ik heb zelf bijvoorbeeld een Philips setje dat ik nu, tijdelijk, gebruik voor mijn pc, maar gekocht is voor portable gebruik. Het werkt namelijk ook op batterijen.
Van dergelijke speakertje moet je echter geen wonderen verwachten qua kamervullend vermogen (in combinatie met goed geluid).
Thanks! Op de stereo blijft ie heel zacht afspelen. Ik ben eerlijk gezegd bang dat dat met m'n stereoset te maken heeft. Ik ga die boxjes es bekijken!

//F-ace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil ook graag een leuke HDD MP3spelert kopen, en na enig zoekwerk zit ik nog te twijfelen tussen de I-Audio M3 20GB, de Xclef HD-800 20GB en de Iriver iHP120 20GB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Leuk joh. :)

Ow, je wil advies? :P ;)
Dan wil ik je graag de volgende tip geven: Zet de gegevens van de spelers eens naast elkaar. Zoals de prijs, de specs en de ervaringen van anderen. En kijk dan eens wat je nou echt wilt.
Een speler zonder beeldschrem is wel mooi plat, maar wil je wel atijd aan een a/b vastzitten? Een optische uitgang is mooi, maar gebruik ik het wel? Hij is lekker goedkoop, maar wil ik wel een MP3speler die op een Walkman lijkt? Dit zijn maar een paar voorbeelden van vragen die je jezlef kan stellen om wat meer inzicht in de spelers te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zit het nieuwe HDD-based MP3 speler topic er nog aan te komen? De laatste keer dat the_Omniscient zei dat dat topic er zou komen is alweer 2,5 maand geleden en was hij er bijna mee klaar. Nu ik zelf een HDD mp3-player wil kopen heb ik al veel speler bekeken, maar zou een mooi overzichtstopic goed van pas komen om alles nog eens even op een rijtje te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Nou ja, dan gaan we hier maar gewoon verder.

Archos heeft weer twee nieuwe MP3-spelers uitgebracht;

Afbeeldingslocatie: http://www.archos.com/img/gmini400/head_1.gif

de GMini 400, dit is een eigenliijk een vernieuwde versie van de GMini 120 en 220. Hij is 10,6 bij 6 bij 1,7 cm groot en weegt 160 gram. De speler is uitgerust met 20Gb harddisk, 2,2 inch kleurenscherm en MPEG-4 playback met video-out en natuurlijk de bij Archos inmiddels standaard ingebouwde CompactFlash reader. Volgens de Archos webshop moet deze speler €399 gaan kosten.

Afbeeldingslocatie: http://www.archos.com/img/av400/icones.gif

en de AV400 serie alhoewel deze laatste meer een portable videospeler is. Deze is 12,5 bij 7,8 bij 2 cm en weegt 280 gram. Volgens mij veruit dezelfde specs als de GMini 400, maar met 3,8 inch kleurenscherm. Deze moet €599 kosten voor 20Gb em €899 voor 80Gb.

Beide spelers zouden eind augustus beschikbaar moeten zijn.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:12
heeft iemand ervaring met deze ? :

thomson PDP 2810

Afbeeldingslocatie: http://www.golem.de/0309/27209-pdp2810.jpg

Small portable HDD with 1.5 GB capacity
8 lines backlit LCD display
USB 2.0 technology
Rechargeable battery
Rechargeable function though the USB plug
Up to 45 hours of music (mp3PRO at 64 kbps)
User friendly display with artist name, song and album title, ...
Highspeed transfer of cumputer files
12 hours battery life
No need to use a AC/DC adaptor

vond het wel een lief spelertje, en voor 200 euro niet duur.
maar ben dus benieuwd naar gebruikerservaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Weet iemand wanneer de nieuwe startpost af is? Ik wil me namelijk orrienteren op een hdd based speler en dat gaat makkelijker mét plaatjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Goed, ik ben nu al een boel uur bezig om uit te zoeken wat nou eigenlijk goed voor mij is, maar ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer.

Wat zoek ik:

Ik zoek een hdd based mp3speler, van 20gb, waarbij ik zonder software data, zoals films, documenten etc, er op kan zetten. Ik wil dit namelijk ook voor op school gaan gebruiken, waarbij ik soms films monteer en dat loopt dan wel op tot een aardige grootte.

Eventueel een slot voor mn CF kaartjes, en eventueel bootable. Prijs maakt me natuurlijk wel uit, maar ik wil eerst eens kijken wat er nou precies voor mijn eizen verkrijgbaar is. K vind die Creative Touch wel erg mooi, maar volgensmij heb je daar weer aparte software voor nodig... :(

edit:

Store Data Files
Included software lets you drag-and-drop data and music files to and from your Creative Zen Touch inside Windows Explorer.

Of toch niet?

[ Voor 12% gewijzigd door sOid op 28-08-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

De Creative Zen Touch is niet plug&play

Bij de beschrijving op mp3spelers.nl staat "Plug & Play nee (Creative MediaSource software nodig)"

De spelers van Archos hebben (vaak) een Compactflash slot. Verder kan er aan de iRiver H300 een cardreader gehangen worden (alleen worden niet alle readers ondersteund).

Verder zijn de meeste HDD spelers wel plug&play. In ieder geval die van iRiver, iAudio, Archos en Xclef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Voor het "vervoer van data" (zoals je ook met USB-sticks doet) kan je (nagenoeg) iedere HDD speler gebruiken. De muziek erop krijgen is echter een ander verhaal. Zo hebben bij.v de iPod en de Philips spelertjes er software voor nodig, en iRiver en Xclef (zie ook hierboven) niet.
Maar. nogmaals, als "USB-stick" kan je ze allemaal gebuiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
DeeD2k2 schreef op 28 augustus 2004 @ 16:28:
Voor het "vervoer van data" (zoals je ook met USB-sticks doet) kan je (nagenoeg) iedere HDD speler gebruiken. De muziek erop krijgen is echter een ander verhaal. Zo hebben bij.v de iPod en de Philips spelertjes er software voor nodig, en iRiver en Xclef (zie ook hierboven) niet.
Maar. nogmaals, als "USB-stick" kan je ze allemaal gebuiken.
Oke, dus ff voor de duidelijkheid:

Ik zet er thuis mp3's op met de software, en gewoon data zoals bijvoorbeeld films, afbeeldingen of documenten, met explorer.
Dan kan ik die data er op school weer afhalen door middel van explorer, maar de mp3's niet, en mp3's ook niet bijschrijven maar de data wel.

Heb ik het nu goed? Want dan is het verder geen probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dat is waarschijnlijk een bescherming tegen mp3 verspreiding...
Ik heb zelf een iriver ihp-120, die is geweldig voor bestanden verplaatsen 8) je kan de mp3's ook terug sturen naar de computer. Iriver's mp3 spelers zijn een van de weinige mp3 spelers die dat toelaten...en je hebt alleen software nodig om een database te maken maar dat is niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
sOidivUs schreef op 28 augustus 2004 @ 17:33:
[...]
Heb ik het nu goed? Want dan is het verder geen probleem :D
Ja, nu heb je het goed.

@ Mr_gadget
Het lijk me logischer als het gewoon voor de databasejes is. Voor zover ik weet gebruiken nl. alle spelers, waar je software bij nodig hebt, een database...

MPmad noemde al vier merken die ook mappen gebruiken om door je mp3's te navigeren: iRiver, iAudio, Archos en Xclef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hmm... Nu weet ik het niet meer, iemand die het desbetreffende apparaat net binnen heeft gekregen, heeft het even voor me uitgeprobeerd en hij zegt dat het niet werkt...
Software
De software heb je wel degelijk nodig voor elk soort communicatie met de PC. Na de installatie komt er een mapje in 'deze computer' bij, dus dan werkt het alsof het een stationsletter is. Nouja niet helemaal, maar wel ongeveer
De software is redelijk, het doet zijn werk. Overigens kreeg ik het in XP niet aan de praat. Dat is erg balen, ik ga hier nog eens mee prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 19:23
Ik weet niet wanneer deel 3 van dit topic klaar is, maar ik heb een paar nieuwe spelers gevonden.

De Mobiblu DHH100
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/dapreview/mobiblu/mobiblu_dhh100_3.jpg
http://babelfish.altavist...3DMP3%2520Player&lp=ko_en

De LG MF-HE700
Afbeeldingslocatie: http://files.messe.de/newspics/2131.jpg
http://www.cebit.de/top-i...ws_article_id=9967&ntyp=0

Tatung Elio Photo Jukebox
Afbeeldingslocatie: http://attach.mobile01.com/acyk/dsc_25914.jpg
http://www.eliohome.com.tw/product_pj1022_01.html

Weet iemand meer van deze spelers?
Vooral die LG en die Elio lijken me erg vet. Weet iemand er meer info over (engels graag, niet chinees :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83294

Hier zijn een paar specificaties van de LG MF-HE700 :) .
Lijkt mij wel een aardig spelertje, mits hij niet te groot wordt.

- Innovative portable multimedia player with hard disk
- Large-capacity hard disk with 20GB
- Color TFT LCD window
- Plays back multi-format files
- Upgraded firmware (iRiver should have done that )
- Displays song texts
- UMS (SB Mass Storage) function
- Direct encoding
- MP3 sound recording function
- Navigation function
- Folder function
- Various equalizer modes
- Bookmark, segment repetition
- Receives and records FM radio broadcast
- Multi-language support function
- Text viewer function
- Photo album function

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Anoniem: 83294 schreef op 31 augustus 2004 @ 18:19:
Hier zijn een paar specificaties van de LG MF-HE700 :) .
Lijkt mij wel een aardig spelertje, mits hij niet te groot wordt.
...en te duur
En wat voor rond dingetje zit er voorop? Toch niet een Ipod-like scroll wiel?
Hij ziet er verder wel goed uit.
LG jumps into portable media fray

LG, makers of many fine Verizon mobile phones that make you feel like a clone when you see someone else using the same model you've got, just announced their new 20GB MF-HE700 portable media player. The specs are quite solid: 2.2" color screen, support for lots of audio and video formats (MP3, WMA, ASF, OGG, WAV, MPEG, DivX, JPEG, TXT), FM receiver and fairly long battery life -- 8 hours for video and 20 hours for audio.
Dus met batterij tijd zit het voor alleen muziek luistere ook wel goed dus.

[ Voor 44% gewijzigd door eswa op 31-08-2004 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106295

Iemand ervaring met de Victory 20 GB Jukebox / MP3-speler.
zag ik voor 229 euro (erg weinig voor 20 Gb) bij de Mediamarkt!

Lijkt 't jullie wat?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/berendwiersma/Victory.JPG

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 106295 op 31-08-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Is dat niet dezelfde als de FrontierLabs L1?
http://reviews-zdnet.com....30901539.html?tag=upidmlp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44812

Ik zit ook te zoeken, maar ik kom er maar niet uit.

Waar ik naar op zoek ben

-10 á 20GB hdd space
-klein formaat
-niet te hoge prijs

Heeft iemand nog aanraders voor me? Ik zat al te kijken naar een Creative Jukebox Zen NX voor 259,- maar die is 30GB. (http://www.vicomputer.nl/...gory_id=41&product_id=447)

Dan lijkt het me dat er voor minder geld een speler met bijv. 20GB ofzo op de markt moet zijn.

Graag advies!

edit: Zit ook te denken over de Zen Touch... :?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 44812 op 31-08-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Die Nikon hierboven is :9~

Zal alleen wel weer een bom duiten kosten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114895

Anoniem: 106295 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:32:

Lijkt 't jullie wat?

[afbeelding]
aan de reviews te zien niet geweldig.. kijk maar op deze site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119252

Anoniem: 106295 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:32:

Lijkt 't jullie wat?

[afbeelding]
Zelfde die ze in mei bij de Aldi hadden.....
schijnt big time te zuigen, slechts 6 uur accu, slecht geluid enz enz enz

* Anoniem: 119252 zegt: 40 eurootjes erbij sparen en Xclef HD-500 kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106295

Bedankt Jongens. X-clef heeft inderdaad bewezen dat ie gewoon goed is, d8 als er wat nieuws is ff melden, maar is dus al een tijdje op de markt en kut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Wanneer komt er eigelijk een deel 3 van dit topic?

En heeft er verder iemand meer info/reviews over die LG van hier ergens boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113455

Op DAPReview probeert the_Omniscient (je weet wel) een inkoopactie te regelen voor de iAudio M3(L) via MMPort.

link: http://www.dapreview.net/news.php?10

Richtprijzen : 320/350/400 voor de 20/20L/40

Mooi moment om een knoop door te hakken lijkt me.

---
Jos (heeft een knoop doorgehakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121046

wie heeft de archos gmini 400 in bezit??
wil je je mening effe posten _/-\o_
en mischien een kleine review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga niet gemini 400 kopen maar de archos av420 :D heb hem gister avond besteld hopelijk komt ie snel binnen

paar dingen die ik weet over deze speler

-20 gig of 80
-prijs 500 euries
-kan opnemen van tv
-videos afspelen
-batterij gaat 3,5 uur mee met films

voor de rest alles te lezen vanaf de review van tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Deze lijkt me ook wel vet!
Afbeeldingslocatie: http://www.allnet-italia.it/archimag/av400/200.jpg
Archos GminiTM XS200 - Tech Specs

The Gmini XS200 is an extremely small 20GB hard-drive based audio player with a competitive low price. The ultra-compact music player is just as small as most 4GB audio players available today (measures only 76 x 59 x 19.5 mm and weighs 120 grams - 2.9" x 2.3" x 0.75" and 4.3 ounces), yet offers a huge capacity able to hold up to 300 hours* of music - that's up to 5000 songs*!
×Play MP3, WMA, and WAV music files.
× Store up to 300 hours* of music - equivalent to 5000 songs*!.
× Connect to your stereo to play music (with optional standard audio cable).
× Quickly organize songs with the ARCHOS ARCLibrary and view by artist, genre, title and year (ID3 compatible).
× Rename, move, copy, delete files and folders or make playlists on the move without a computer thanks to the ARCHOS Browser.
× Navigate easily using the large menus and intuitive 2" gray scale LCD screen
× Friendly Graphical User Interface with icons.
× Download content via the USB 2.0 high-speed interface and store data files from a PC or Mac.

Capacity: 20GB Hard Disk - Up to 300 hours* of music.
Interfaces: USB 2.0 high-speed, compatible USB 1.1, PC & Mac.
Music playback: Stereo MP3 decoding @ 30-320 kb/s CBR & VBR, WMA and WAV (PCM).
Display: 2" level gray scale LCD, 128x128 pixels. 9 lines of characters Intuitive menu with icons.
Audio connections: Stereo analog Earphone/ Line Out jack.
Battery life: Up to 10 hours for music.
Scalability: Download firmware updates from www.archos.com
Power source: Internal: Rechargeable Li-Ion Batteries. External: AC charger/adaptor.
Dimensions: Approx. 76.5 x 59 x 19.5 mm (2.9" x 2.3" x 0.75").
Weight: Weight: 120 g (4.30 oz).
System requirements: PC: Pentium® III 800 MHz or higher, Windows 98 SE, ME, 2000 or XP. 64 MB RAM (128 MB recommended) with USB port and CD-ROM drive.
Mac: 9.2 or X (10.2.4) USB Manager version 1.2 or higher with USB port and CD-ROM drive.
Package includes: Gmini XS200, USB 2.0 cable, AC power charger adaptor, headphones, quickstart guide (in-depth manual on Gmini XS200 HD).

http://www.archos.com/pro...ini_xs200_tech_specs.html
http://www.allnet-italia.it/archimag/gminix200.php
Hij kost <€300!
http://www.europlanetshop.com/scheda-art.asp?id=7246

[ Voor 4% gewijzigd door eswa op 14-09-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Als het goed is krijg ik morgen een Sony Vaio Pocket binnen de VGF-AP1L als ik me niet vergis.

Men pa schafte een laptop aan en kon voor een zacht prijsje dit ding erbij kopen voor 95€. Normaal schijn je er 450€ voor neer te leggen.
Maar ik zie dat ding echt nergens op GoT. Heb de search en alles gebruikt maar kan er echt niks over vinden. Hoe kan dit? Niemand ervaring met dit ding?

Gevonden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64080 op 05-12-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Komt er nog een nieuwe topic of niet?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 13:00

Shapeshifter

Get it over with

Blijkbaar nog niet,

Om nog even op die gast terug te komen die een mp3-speler zocht:

Misschien is een Creative Zen Xtra wat; Hij kost nog maar rond de 200 Euri's voor 30Gb, Alleen jammer jammer je hebt er wel aparte software voor nodig.

Maar hij ziet er wel tof uit :)

offtopic:
...en ik rook niet...

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste